Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Mermedina schreef:
07-12-2019 23:59
Mijn poep is echt het einde inderdaad, het stinkt niet. De meeste reacties gaan over pot en anus schoonmaken met extra doekjes en de geur maskeren. Het was niet alleen een reactie op jou (maar de chloor triggerde mij). Ik ben best verwonderd.
Je hebt ook gezonde voeding waar je poep van gaat stinken. Zoals gedroogde pruimen of peulvruchten bijvoorbeeld.
-Bladora- schreef:
08-12-2019 12:18
Bizar dat men zich ook in lange relaties ervoor schaamt, of het gênant vindt. Ik liep gewoon de badkamer in, douchte of poetste m’n tanden als ex-partner op de wc zat en andersom. Dat is trouwens niet de reden waarom hij nu ex-partner is.
Het is dus geen schaamte.
Het hoeft gewoon voor mij niet.

Het kilt de sex. Zo zie ik het. 😃
Wij zijn al 11 jaar samen, vinden we allebei heerlijk juist.
DTEEZ!
chaoticinternetnerd schreef:
08-12-2019 13:18
Ik heb laatst m’n eerste scheet gelaten in zijn bijzijn. In bed. Vier jaar druk over gemaakt he. Zijn reactie? “Liet je nou een scheet?” “Ja” “Haha nee prima hoor”

Denk dat je scharrel zelf ook wel snapt dat jij ook gewoon poept.
Scheten laten in bed vind ik echt het aller aller ergste in een relatie. 😱😃😂
DTEEZ!
ik vind het soms ook best ongemakkelijk, maar als ik moet ga ik toch echt.
Voor sommige mensen schijnt het echt een no go te zijn.
Ik zou niet zo snel een oplossing voor je weten. Als je 's nachts moet poepen dan slaapt hij toch waarschijnlijk?

Ben je bang dat je geluid maakt of gaat het gewoon om het poepen in het algemeen?
Djoels schreef:
08-12-2019 13:31
Scheten laten in bed vind ik echt het aller aller ergste in een relatie. 😱😃😂
Ik vind het van hem niet storend, al moet hij niet met dekens gaan lopen wapperen ofzo :rofl:

Ja ik zag er ook vier jaar tegenop, maar soms moet je gewoon echt en ik heb dan geen zin om nog uit bed te gaan om bijvoorbeeld 04.00 na het stappen oid. Dus het ontglipte me laatst en godzijdank ben ik niet uit bed gegooid :biggrin:
Djoels schreef:
08-12-2019 13:30
Het is dus geen schaamte.
Het hoeft gewoon voor mij niet.
Ditte. Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar heb geen zin een ander met mijn stank op te zadelen. Ik poep heus wel, daar niet van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
08-12-2019 13:42
Ditte. Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar heb geen zin een ander met mijn stank op te zadelen. Ik poep heus wel, daar niet van.
Maar iedereen stinkt.
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 13:49
Maar iedereen stinkt.
Maar bijna nimand vind het lekker ruiken, toch? Jeetje, is het nou zo gek om je voor ste stellen dat mensen geen zin hebben in een schijtende man naast op de WC terwijl ze staan te douchen, of iemand die in je bijzijn winden laat?

Heerlijk voor de mensen die neutraal staan tegenover elkaars lichaamsgeuren. Ik vind mijn man's stront in ieder geval niet lekker ruiken.

Het is geen schaamte maar afkeer. En ik poep heus als hij thus is, hij ook, maar voor winden gaan we de kamer uit (tenzij ik slaap atuurlijk), en lukt het niet dan zeg ik (hij ook) 'sorry'.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
boebezoebe schreef:
08-12-2019 13:55
Maar bijna nimand vind het lekker ruiken, toch? Jeetje, is het nou zo gek om je voor ste stellen dat mensen geen zin hebben in een schijtende man naast op de WC terwijl ze staan te douchen, of iemand die in je bijzijn winden laat?

Heerlijk voor de mensen die neutraal staan tegenover elkaars lichaamsgeuren. Ik vind mijn man's stront in ieder geval niet lekker ruiken.

Het is geen schaamte maar afkeer. En ik poep heus als hij thus is, hij ook, maar voor winden gaan we de kamer uit (tenzij ik slaap atuurlijk), en lukt het niet dan zeg ik (hij ook) 'sorry'.
Afkeer van een heel normaal universeel verschijnsel?

En als je sorry zegt, stinkt het dan minder?
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 12:57
Oh ja tuurlijk, veel vezels en alleen maar ‘gezond’ (wat dat ook moge zijn) en je poep ruikt naar lavendel. Dat wist ik inderdaad allang. My bad.

Lezen is ook niet jouw sterkste kant he?
winkelfanaat schreef:
08-12-2019 11:39
Toch heb ik die ervaring ook. Door de weeks eet ik gezond, weekend genieten we meer. Zo ook met vakantie. Het verschil in geur en hoeveelheid wc papier is echt te merken. Hoe ongezonder ik eet hoe viezer de shit :sick:
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 13:58

“Sorry” zeggen doe je altijd voor iets dat je niet meer kunt herstellen. Als je op iemands tenen hebt gestaan bijvoorbeeld. Het vermindert de pijn verder niet.
SallySpectra* schreef:

Jij vindt poep lekker ruiken? Ik heb afkeer van de geur ja, poepen (of beter, de spijsvertering) zelf vind ik (ben niet voor niets van origine bioloog) een fantastisch verschijnsel. Van stank houd ik echter niet. Echt heel erg gek kennelijk.

Nee naturlijk niet (dat weet je zelf ook). Ik zeg ook (vast ook enorm raar) sorry als ik per ongeluk een boer laat in gezelschap.
winkelfanaat schreef:
08-12-2019 14:06
Lezen is ook niet jouw sterkste kant he?
En schrijven niet jouw sterkste kant.
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 00:00
Wat een klinkklare onzin.

Nou nee dus. Mijn MDL-arts heeft dit ook uitgelegd. Bij een echt gezonde darmwerking heeft poep nauwelijks een vieze geur en plakt het niet.

Probleem is dat veel mensen niet eens meer weten wat gezonde poep is door alle meuk die ze dagelijks eten.
EHR schreef:
08-12-2019 14:18
Nou nee dus. Mijn MDL-arts heeft dit ook uitgelegd. Bij een echt gezonde darmwerking heeft poep nauwelijks een vieze geur en plakt het niet.

Probleem is dat veel mensen niet eens meer weten wat gezonde poep is door alle meuk die ze dagelijks eten.
Ik zelf heb darmontstekingen gehad en dan stinkt het inderdaad meer. Dat vertelde mijn behandelaar ook. Dus dat klopt denk ik wel inderdaad.
boebezoebe schreef:
08-12-2019 14:10
Nou ik ben niet gek op de lucht nee. Maar ik zie regelmatig mensen nogal hysterisch reageren op wind of poep en vind sorry zeggen voor een wind (zeker bij je partner) ook overdreven, ja.
EHR schreef:
08-12-2019 14:18

Door bepaalde groenten (ik heb dat bijv bij peulvruchten) kan je enorm veel gas produceren en dus ook meer gaan stinken. Die zijn dan ongezond, begrijp ik?
SallySpectra* schreef:
Die afkeer leren we aan als kind hoor, daarom spoelen we het ook door. Doodgaan en ontbinden zijn ook heel normale natuurlijke dingen en toch hebben de meeste mensen een afkeer van lijken
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 14:24
Door bepaalde groenten (ik heb dat bijv bij peulvruchten) kan je enorm veel gas produceren en dus ook meer gaan stinken. Die zijn dan ongezond, begrijp ik?
Nou, ik mocht bijvoorbeeld inderdaad geen peulvruchten eten omdat die de darmen kunnen irriteren en voor gasvorming kunnen zorgen. Maargoed ik ben geen dokter.
Ik heb het ook zo erg. Hoe hard mijn verstand ook zegt dat het normaal is blijf ik het verschrikkelijk vinden om bij anderen of in openbare gelegenheden te moeten poepen. Dat heeft al voor veel benauwde situaties gezorgd. Bij mij zorgt vooral het idee van genante, hoorbare geluiden en stank voor een hermetisch afgesloten kringspier. Ik weet niet waar en wanneer ik een poeptrauma heb opgelopen, of ik heb het verdrongen, maar het voelt echt als opkomende paniek als ik er een voel duwen als ik niet thuis of alleen ben.

Met prille relaties was het een verschrikking. Ophouden, buikpijn en opgezet als een airbag. Proberen om tijdens de seks niks te laten ontsnappen was een crime. Temeer omdat het een vriendin van mij in een vergelijkbare situatie ooit eens overkomen was. Nog vrij nieuwe vriend lag zijn best te doen tussen haar benen, half onder het dekbed.

Zij lag zich, half in paniek, in allerlei bochten te kronkelen om haar kringspier zo strak aan te spannen om de steeds opdringerige gassen binnenboord te houden. Dit vatte vriend op als aansporing om nog harder zijn best te doen. In een laatste wanhooppoging klemde zij haar benen tegen zijn hoofd en tegelijkertijd kreeg hij behoorlijk de wind van voren zullen we maar zeggen. Haar eerste reflex was ook nog eens om haar benen nog harder om zijn hoofd te klemmen waardoor hij pas na een paar seconden kon ontsnappen en naar adem snakkend zijn weg naar boven vond samen met de meest gruwelijke lucht die je je maar bedenken kunt.

Mijn vriendin schaamde zich echt een ongeluk natuurlijk en ik was weer een nachtmerrie rijker.
En ik zweer het; als ik ergens anders (uiteindelijk noodgedwongen) ga zitten kleien gebeurt er altijd iets genants waardoor het probleem alleen maar groter wordt. Dus ik voel met je mee to! Nog wat tips vanuit mijn genante ervaringen; check of er genoeg toiletpapier is, zorg altijd voor een pak zakdoekjes, vochtige doekjes, plastic zakje en een flesje handgel in je tas.

Doe bij een plateau toilet eerst wc papier in de pot zodat je niet met een afwezige of breekbare wc borstel geconfronteerd wordt (ja echt, ik kreeg het zelfs een keer voor elkaar om dat ding doormidden te breken na een eerste etentje bij iemand thuis) Verder is een poepweg spray ook heel handig, of eigenlijk onmisbaar voor mensen met een poepfobie bij plonspotten. VIP is heel duur maar er zijn goedkopere.

https://www.bol.com/nl/p/airwick-luchtv ... 78QAvD_BwE

Mocht je nog tips willen tegen gasvorming dan hoor ik het wel ;-D
eenmeisje1993 schreef:
08-12-2019 14:25
Nou, ik mocht bijvoorbeeld inderdaad geen peulvruchten eten omdat die de darmen kunnen irriteren en voor gasvorming kunnen zorgen. Maargoed ik ben geen dokter.
Ja maar dat maakt ze nog niet ongezond. Om zo’n afweging te maken hoef je geen dokter te zijn natuurlijk.
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 14:38
Ja maar dat maakt ze nog niet ongezond. Om zo’n afweging te maken hoef je geen dokter te zijn natuurlijk.
Nouja, voor mij waren ze in die tijd niet gezond. Voor anderen misschien wel. Maar ik was niet degene die zei dat alleen ongezond eten je meer laat stinken. Ik denk wel dat hoe ongezonder je eet hoe meer het kan gaan stinken. En ook andere voedingsmiddelen die dan misschien niet ongezond zijn, kunnen ook zorgen voor luchtjes.
eenmeisje1993 wijzigde dit bericht op 08-12-2019 14:56
0.10% gewijzigd
Murrmurr schreef:
08-12-2019 14:25
Die afkeer leren we aan als kind hoor, daarom spoelen we het ook door. Doodgaan en ontbinden zijn ook heel normale natuurlijke dingen en toch hebben de meeste mensen een afkeer van lijken
Precies dit. We worden van jongs af ( terecht natuurlijk!) aan geleerd dat uitwerpselen onhygiënisch, vies en goor zijn. En dat is ook zo, er kunnen heel veel ziekmakende bacteriën, parasieten en zoönosen in uitwerpselen zitten. De stank is er niet voor niks, als het naar appeltaart zou ruiken waren we al uitgestorven. Normaal of niet; ik hecht aan privacy op dat gebied zoals bij heel veel dingen die normaal zijn en de meeste mensen doen. Ik hoef het niet te zien/ruiken/horen allemaal en wil dat ook niet voor een ander.
Fara69 :rofl: wat een verhaal!!
Had ze toch beter even eerlijk kunnen zeggen dat ze even uit bed moest, toch?
En appeltaart hahahaha bedankt voor deze associatie ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven