Nummer 2 doen bij scharrel

07-12-2019 20:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb iets waar ik behoorlijk tegen aan loop en me erg voor schaam. Ik heb morgen namelijk een date met een leuke jongen die ik heb leren kennen. Ik heb echt superveel in het afspreken maar ik ben wel echt heel erg met het gevreesde bezig. We meeten namelijk bij hem thuis voor gewoon een gezellig avondje netflix en om samen avond te eten. En omdat het ov het niet toelaat blijf ik dan slapen bij hem. Alleen kom ik er dan sowieso niet onderuit dat ik dan een nummer 2 moet doen als ik met hem ben. Ik vind dit heel lastig en schaam me hier erg voor. Ik ken hem zo kort nog en ik weet dat het wel normaal is. Toch heb ik het gevoel dat niemand dan al gaat poepen, dat is gewoon echt alles behalve charmant... en ik heb ook het idee dat geen van beide dit zou doen op een van de eerste afspraakjes. Ik zou dit ook echt no way doen maar ik weet wel dat ik er dan veel last van krijg ‘s nachts en dat ik me ongemakkelijk en niet fijn voel om daar te slapen. Ik vind het zo zonde omdat ik er echt naar uit kijk maar ik struggle hier serieus wel mee. Heeft iemand ervaringen hiermee/zo ja hoe los je dit op& heeft iemand miss advies om dit ongemakkelijk probleem op te lossen?
anoniem_393401 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:21
1.13% gewijzigd
Ik sta zelf volledig stoïcijns tegenover poep en poeplucht. Maar dat betekent nog niet dat ik me niet kan voorstellen dat mensen daar heel anders over denken. Ik snap de discussie dus niet helemaal.
Lady*Voldemort schreef:
08-12-2019 17:03
Ik sta zelf volledig stoïcijns tegenover poep en poeplucht. Maar dat betekent nog niet dat ik me niet kan voorstellen dat mensen daar heel anders over denken. Ik snap de discussie dus niet helemaal.
Ja hallo ga jij je daar een beetje in een ander lopen verplaatsen! Zou wat zijn als we dat allemaal zouden doen
Fara69 schreef:
08-12-2019 14:38
Ik heb het ook zo erg. Hoe hard mijn verstand ook zegt dat het normaal is blijf ik het verschrikkelijk vinden om bij anderen of in openbare gelegenheden te moeten poepen. Dat heeft al voor veel benauwde situaties gezorgd. Bij mij zorgt vooral het idee van genante, hoorbare geluiden en stank voor een hermetisch afgesloten kringspier. Ik weet niet waar en wanneer ik een poeptrauma heb opgelopen, of ik heb het verdrongen, maar het voelt echt als opkomende paniek als ik er een voel duwen als ik niet thuis of alleen ben.

Met prille relaties was het een verschrikking. Ophouden, buikpijn en opgezet als een airbag. Proberen om tijdens de seks niks te laten ontsnappen was een crime. Temeer omdat het een vriendin van mij in een vergelijkbare situatie ooit eens overkomen was. Nog vrij nieuwe vriend lag zijn best te doen tussen haar benen, half onder het dekbed.

Zij lag zich, half in paniek, in allerlei bochten te kronkelen om haar kringspier zo strak aan te spannen om de steeds opdringerige gassen binnenboord te houden. Dit vatte vriend op als aansporing om nog harder zijn best te doen. In een laatste wanhooppoging klemde zij haar benen tegen zijn hoofd en tegelijkertijd kreeg hij behoorlijk de wind van voren zullen we maar zeggen. Haar eerste reflex was ook nog eens om haar benen nog harder om zijn hoofd te klemmen waardoor hij pas na een paar seconden kon ontsnappen en naar adem snakkend zijn weg naar boven vond samen met de meest gruwelijke lucht die je je maar bedenken kunt.

Mijn vriendin schaamde zich echt een ongeluk natuurlijk en ik was weer een nachtmerrie rijker.
En ik zweer het; als ik ergens anders (uiteindelijk noodgedwongen) ga zitten kleien gebeurt er altijd iets genants waardoor het probleem alleen maar groter wordt. Dus ik voel met je mee to! Nog wat tips vanuit mijn genante ervaringen; check of er genoeg toiletpapier is, zorg altijd voor een pak zakdoekjes, vochtige doekjes, plastic zakje en een flesje handgel in je tas.

Doe bij een plateau toilet eerst wc papier in de pot zodat je niet met een afwezige of breekbare wc borstel geconfronteerd wordt (ja echt, ik kreeg het zelfs een keer voor elkaar om dat ding doormidden te breken na een eerste etentje bij iemand thuis) Verder is een poepweg spray ook heel handig, of eigenlijk onmisbaar voor mensen met een poepfobie bij plonspotten. VIP is heel duur maar er zijn goedkopere.

https://www.bol.com/nl/p/airwick-luchtv ... 78QAvD_BwE

Mocht je nog tips willen tegen gasvorming dan hoor ik het wel ;-D
Haha ah dat moet je inderdaad maar zien te voormomen, had ze toch beter kunnen gaan poepen achteraf. Maarja snap het heel goed vind het zelf ook mega ongemakkelijk. Wel echt heel herkenbaar wat je beschrijft! Ik heb er voor en zeker op het moment dat ik voel dat ik meer moet dan alleen plassen echt paniek. Het helpt voor mij dan ook echt niet om te bedenken dat het iets heel gewoons is. Maar er zit gewoon in mijn hoofd iets van dat je dat niet doet als je elkaar zo kort kent , ik iig niet). Als hij het zou doen zou ik daar overigens echt geen problemen mee hebben. Het zou pas lukken denk ik om te poepen als ik hem al een tijdje ken en miss als hij het ook gedaan heeft ofzo .... ik houd het dus altijd op met indd vreselijke buikpijn en al het ongemak tot gevolg.
stelpa schreef:
08-12-2019 12:26
Ik wist ook niet wat een nummer 2 was, maar mijn dochter wel.
Toen ik haar vroeg of zij zich zou schamen voor ‘een nummer 2’, zei ze: “Nee, ik zou me eerder zorgen maken als ik niet zou hoeven kakken”.
Hoe was je date?
Mn date is verplaatst wordt wss ergens volgend weekend er kwam wat tussen helaas:(
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 14:13
En schrijven niet jouw sterkste kant.

Is dit je enige reactie?
Jeetje wat generen mensen zich veel...

Ik ga gerust op kantoor poepen als ik moet. Ik haat t om t op te houden en ik kan toch meestal heel snel. Bij mijn vriend doe ik het ook gewoon en hij ook bij mij. Ook een wind laat ik gewoon. Als je een paar dagen samen bent kan je toch niet een paar dagen je winden ophouden? Ik probeer t natuurlijk wel even in de keuken ofzo als ik daar toevallig bent maar ik vraag me echt af hoe je een wind inhoud als je echt nodig een wind moet laten... lijkt me ook zwaar ongezond.
abracadabra schreef:
08-12-2019 21:03
Jeetje wat generen mensen zich veel...

Ik ga gerust op kantoor poepen als ik moet. Ik haat t om t op te houden en ik kan toch meestal heel snel. Bij mijn vriend doe ik het ook gewoon en hij ook bij mij. Ook een wind laat ik gewoon. Als je een paar dagen samen bent kan je toch niet een paar dagen je winden ophouden? Ik probeer t natuurlijk wel even in de keuken ofzo als ik daar toevallig bent maar ik vraag me echt af hoe je een wind inhoud als je echt nodig een wind moet laten... lijkt me ook zwaar ongezond.
Ik ruft gewoon niet overdag. En zeker nooit in gezelschap. Ik zou dat van mijn echtgenoot ook een afknapper vinden.
winkelfanaat schreef:
08-12-2019 20:34
Is dit je enige reactie?
Nee, ik heb wel meer gereageerd, niet alleen in dit topic.
abracadabra schreef:
08-12-2019 21:03
Jeetje wat generen mensen zich veel..
Voor sommigen, zoals ik bvb, gaat het veel verder dan generen. Het is een soort van poep OCD ofzo.
Djoels schreef:
08-12-2019 13:31
Scheten laten in bed vind ik echt het aller aller ergste in een relatie. 😱😃😂
En dan lekker wapperen met de dekens :lol:
Het kan trouwens erger.. Een scheet onder de douche laten ;)
Ik ben weleens naar huis gegaan aan het einde van een date met iemand, terwijl er die avond meer had kunnen gebeuren. Maar ik moest gewoon opeens poepen en voorzag verkrampte seks. Hij heeft dat toen opgevat als een soort hard-to-get-actie, maar dat was het niet. Ik moest gewoon poepen.

Overigens heb ik mijn poepen-doe-je-thuis-gedrag echt in de opvoeding meegekregen. Mijn moeder was daar vrij uitgesproken over. Ik ben er eigenlijk pas sinds de laatste jaren wat vrijer in geworden.

Maar ik kan het nog steeds zonder problemen goed ophouden en kan mezelf ook dwingen te gaan op goed getimede momenten. Bijvoorbeeld voor een lange vlucht, ‘s ochtends voor werk, Koningsdag, een festival of vlak voordat ik uitga. Heerlijk, lekker vooraf thuis en dan ben ik er weer vanaf. Soms neem ik om die reden een paar uur of de avond van tevoren yoghurt met lijnzaad en een flinke kop koffie ofzo. Gewoon om te zorgen dat ik kan op een moment dat mij schikt. Maar als ik het wel ophoud, dan gaat het gewoon weg en dient het zich later wel weer aan. Ook goed.
Ik heb het als kind met periodes te lang opgehouden, zonder zelf goed te weten waarom - uit angst of zo. Tot aan liggen rollen op de grond van de buikpijn aan toe. Daar heeft de werking van mijn stoelgang vermoed ik toch een optater van gekregen. Al denk ik ook dat het bij de een sowieso volgens een vaster patroon verloopt dan bij de ander. Het kan me ook best wel overvallen en als ik dan niet snel naar het toilet kan, klap ik elke paar minuten dubbel van de kramp. Gelukkig gebeurt dat laatste niet vaak, maar dat komt denk ik ook doordat ik zo min mogelijk aan ophouden doe. Heeft voor mij dus ook gewoon weinig zin en als ik al te lang wacht gaat het uiteindelijk ook gepaard met luchtexplosies waar je U tegen zegt, dus dat is al helemáál voor niemand leuk 😆
Door dit topic komen er bij vlagen wat herinneringen boven waar ik mijn poep ocd aan kan relateren. Mijn moeder was van het verbieden zonder uitleg en nog van de tijd van het houten poephokje in de tuin. Poepen was dus zeg maar in haar tijd nog niet geïntegreerd in het dagelijkse leven. En dat voelde mijn broertje en ik goed aan waardoor alles wat met poep te maken had heel spannend werd, een soort van verboden "vrucht" zeg maar.

We deden dus ook allerlei spannende dingen met onze bolussen. We staken er lucifers in en staken ze aan alsof het een verjaardagstaart was en deden wedstrijdjes letter poepen. Toen mijn moeder ons betrapte door onze verrukte kreten met een van onze verjaardagstaarten sloeg ze ons het schijthuis uit (voorloper van de wc binnen, niet meer dan een bouwvallig aanhangsel van het huis).

Ik geloof echt werkelijk waar dat ik nog steeds een onbewuste en diepgewortelde angst heb om een paar rake klappen te vangen als iemand mij betrapt met een vers gedraaide drol. Een andere verklaring heb ik er niet voor. Ik ben de poepfase ook nooit ontgroeid want ik kan nog steeds blauw aanlopen van de flauwste poep grapjes. Niet quoten aub want ik ben wel erg herkenbaar zo ;-D
Ik heb hier werkelijk nog nooit over nagedacht, ik poep overal heel makkelijk wanneer ik echt moet.

Wat ik echter wel vervelend vind is wanneer ik ongesteld ben en bij iemand thuis op bezoek ben. Ik probeer het verschonen dan wel uit te stellen en verschoon vlak voordat ik zelf thuis weg ga...
Maar poep spoel je toch gewoon door en dan is het weg, daar denk ik verder echt niet over na.
(Misschien de eerste keer sex vlak nadat je gepoept hebt zou ik ook niet prettig vinden maar dat heb ik nooit meegemaakt)
Sunny-in-Perth schreef:
09-12-2019 05:13
(Misschien de eerste keer sex vlak nadat je gepoept hebt zou ik ook niet prettig vinden maar dat heb ik nooit meegemaakt)
Gadver! Doen mensen dat? :pukey:
Libra86 schreef:
09-12-2019 07:36
Huh?
Libra86 schreef:
Het schijnt dat als mensen geil zijn (dit is onderzocht, ben wel benieuwd naar de experimentele set-up :) ) een veel tolerantere grens hebben ten aanzien van lichamelijke viezigheden.

Op zich wel handig natuurlijk als je niet te vies van mekaar bent als je het wil gaan doen.

EDIT: Heb de studie gevonden. Ging niet om poep of scheten, maar andermans speeksel en lichaamssappen zeg maar. Maar ook niet-seks gerelateerde 'disgusting stimuli' waren minder afstotelijk voor de geile groep :) https://journals.plos.org/plosone/artic ... ne.0044111
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Libra86 schreef:
Jij wacht altijd minstens een dag?
Fara69 schreef:
09-12-2019 01:25
Door dit topic komen er bij vlagen wat herinneringen boven waar ik mijn poep ocd aan kan relateren. ...
Het lijkt eerder een lichte obsessie dan een afkeer. Voor iemand die het vies vindt praat je er wel heel graag gedetailleerd over.
Wat een valse schaamte hier!
Nieuwsbericht: ook Maxima poept en ruikt niet naar roosjes!

Ophouden (soms met grote moeite) is erg slecht. Je kunt er allerlei nare kwalen van krijgen.
Probeer je over die schaamte heen te zetten. Niets is menselijker dan poepen.

Wel raar dat je wel seks heb met iemand die je net kent maar dat niet in zn huis durft te poepen.
Ik snap dit echt niet :?:
amarna schreef:
09-12-2019 08:56
Nieuwsbericht: ook Maxima poept en ruikt niet naar roosjes!
Maxima heeft ook minstens drie keer sex gehad met Koning Willie IEW!
Dat hier een topic over wordt geschreven.....

Poep gewoon of blijf lekker thuis. Sowieso zou ik nooit zo snel bij iemand slapen als je nieteens mogelijkheden heb om naar huis te gaan. Maargoed, dat is niet de issue
Ik vraag me altijd af hoe mensen die het niet kunnen ophouden dat doen als ze in een situatie zitten waar je gewoon niet kunt. Vast staan in de file of in de bus, of tijdens een theatervoorstelling. Er zijn genoeg momenten dat je gewoon niet kunt gaan wanneer je wil. Ik ben dus blij dat ik het op kan houden én dat ik kan gaan voordat ik lang geen gelegenheid heb. Mijn moeder spoorde ons ook altijd aan: “we gaan straks weg jongens, probeer nog even lekker thuis te poepen, dan ben je er vanaf! Niet persen, alleen proberen”. Haha! Dat probeerden we dus ook.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 17:04
0.44% gewijzigd
Nitflex schreef:
09-12-2019 16:23
Ik vraag me altijd hoe mensen die het niet kunnen ophouden dat doen als ze in een situatie zitten waar je gewoon niet kunt. Vaststaan in de file of in de bus, of tijdens een theatervoorstelling. Er zijn genoeg momenten dat je gewoon niet kunt gaan wanneer je wil. Ik ben dus blij dat ik het op kan houden én dat ik kan gaan voordat ik lang geen gelegenheid heb. Mijn moeder spoorde ons ook altijd aan: “we gaan straks we jongens, probeer nog even lekker thuis te poepen, dan ben je er vanaf! Niet persen, alleen proberen”. Haha! Dat probeerden we dus ook.
Dan krijg ik heel erge buikpijn. Onder andere.
Nitflex schreef:
09-12-2019 16:23
Ik vraag me altijd af hoe mensen die het niet kunnen ophouden dat doen als ze in een situatie zitten waar je gewoon niet kunt. Vast staan in de file of in de bus, of tijdens een theatervoorstelling. Er zijn genoeg momenten dat je gewoon niet kunt gaan wanneer je wil. Ik ben dus blij dat ik het op kan houden én dat ik kan gaan voordat ik lang geen gelegenheid heb. Mijn moeder spoorde ons ook altijd aan: “we gaan straks weg jongens, probeer nog even lekker thuis te poepen, dan ben je er vanaf! Niet persen, alleen proberen”. Haha! Dat probeerden we dus ook.

als we onderweg zijn met de auto, wordt het echt de benzinepomp.. of in uiterste nood naast de auto. Maar ik heb dan ook een darmziekte.
Bij de benzinepomp als het een achterom wc is, stuur ik ff mijn man vooruit om te kijken of de wc een beetje schoon is.
Ophouden kan ik echt heel erg slecht.
Bij het honden uitlaten b.v. gebeurt het me wel dat we ff langs huis lopen dan ga ik ff en dan lopen we deel 2 van de wandeling..

De schaamte ben ik allang voorbij... Ik weet ook echt in alle winkels waar de wc is, of het er schoon is en wat het kost..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven