On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
Ik zou een besluit nemen, twijfelvrouwtje (goede nick trouwens)

Ja of nee daten

bellen of niet

uit je msn gooien of je niet druk maken.

Hak een paar knopen door dan ben je van je probleem af.
Ik ben het met je eens dat ik er geen klap van geloof als iemand online staat (hallo mensen, ik wil chatten....in mijn woordenboek) maar gewoon weg is. Maar...misschien word ik oud.... het gebeurt wel veel tegenwoordig. Vroeger (met oudere versies van msn) ging je automatisch op afwezig als je een bepaalde tijd niet actief was. Er zijn zat mensen die idd online staan en er gewoon niet zijn. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen...behalve erop kicken dat mensen je berichten sturen waar je geen antwoord op krijgt. Ik heb hier ook eens een post aan gewijd en toen waren de meeste reacties waar ik me toch druk om maakte en dat dus veel mensen dit kennelijk doen....
quote:hanZie schreef op 21 juli 2008 @ 00:17:

Best ziek om je daar druk over te maken.

Ik zou het eerder wanhopig willen noemen..

Ik heb de indruk dat twijfelvrouwtje wanhopig op zoek is naar een man en dat ze die liever gisteren dan vandaag wil hebben.

Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Nou, zie je nou wel, met excuses zelfs! Heb je zn tel nr? Als je dan iets belangrijks wilt weten bel je hem gewoon even, en vraag je wat je vragen wilde. Of je doet een sms, alhoewel je daarvan ook niet weet wanneer dat gelezen word.

Je moet je niet zo druk maken joh, je bent gewoon gefrustreerd omdat het zo'n leuke vent is (anders zou je er niet zo'n punt van maken denk ik)
quote:schorpioentje29 schreef op 21 juli 2008 @ 00:21:

Ik ben het met je eens dat ik er geen klap van geloof als iemand online staat (hallo mensen, ik wil chatten....in mijn woordenboek) maar gewoon weg is. Maar...misschien word ik oud.... het gebeurt wel veel tegenwoordig. Vroeger (met oudere versies van msn) ging je automatisch op afwezig als je een bepaalde tijd niet actief was. Er zijn zat mensen die idd online staan en er gewoon niet zijn. Ik snap ook niet waarom je dat zou doen...behalve erop kicken dat mensen je berichten sturen waar je geen antwoord op krijgt. Ik heb hier ook eens een post aan gewijd en toen waren de meeste reacties waar ik me toch druk om maakte en dat dus veel mensen dit kennelijk doen....

ja precies, daar lijkt het wel op dat iemad een kick van krijgt ofzo ,,,fff kijken wie mij aanspreekt, maar ik antwoord dan lekker niet,,,,

ik antwoord als ik on line ben of ik ga off,,,,ander sga ik toch nie ton line zitten ??? raar gewoon en idd op een gegeven moment verandert je status in afwezig als je er niet bent.,...maar hij staat gewoon on line

gisteren kwam hij ook met allemaal smoesjes

Kleine dingen maar daar let je gewoon op als je met iemand iets van plan bent..Ik vind het wel normaal!
quote:superstar_2 schreef op 21 juli 2008 @ 00:23:

[...]

Ik zou het eerder wanhopig willen noemen..

Ik heb de indruk dat twijfelvrouwtje wanhopig op zoek is naar een man en dat ze die liever gisteren dan vandaag wil hebben.

Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.

ja je vergist je,,,,

ben nu half jaar vrijgezel en sta nu weer open voor kontakt

In de tussentijd gedate met mensen die ik van uitgaan en werk kende, maa rop mijn initiatief niet verde rmee in zee willen gaan. Dus zo desperate ben ik niet. Dus het anwoord is NEE
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:25:

[...]

ja precies, daar lijkt het wel op dat iemad een kick van krijgt ofzo ,,,fff kijken wie mij aanspreekt, maar ik antwoord dan lekker niet,,,,

ik antwoord als ik on line ben of ik ga off,,,,ander sga ik toch nie ton line zitten ??? raar gewoon en idd op een gegeven moment verandert je status in afwezig als je er niet bent.,...maar hij staat gewoon on line

gisteren kwam hij ook met allemaal smoesjes

Kleine dingen maar daar let je gewoon op als je met iemand iets van plan bent..Ik vind het wel normaal!Huh dus met iedereen die in je msnlijst staat ben je iets van plan?
quote:maroon5 schreef op 21 juli 2008 @ 00:24:

Nou, zie je nou wel, met excuses zelfs! Heb je zn tel nr? Als je dan iets belangrijks wilt weten bel je hem gewoon even, en vraag je wat je vragen wilde. Of je doet een sms, alhoewel je daarvan ook niet weet wanneer dat gelezen word.

Je moet je niet zo druk maken joh, je bent gewoon gefrustreerd omdat het zo'n leuke vent is (anders zou je er niet zo'n punt van maken denk ik)Best een leuke vent ja. Heeft wat je kan noemen "" potentie "" voor meer. Tenminste zo dacht ik tot nu toe. Maar goed we zien wel, Ik denk dat jij gelijk hebt en dat er ergere dingen zijn dan niet antwoorden op msn om welke reden dan ook. Ik geef hem nog een kans en dan zien we wel waar het schip strandt.
quote:superstar_2 schreef op 21 juli 2008 @ 00:27:

[...]

Huh dus met iedereen die in je msnlijst staat ben je iets van plan? ja idd met iedereen , groepsex ;)
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:02:Hoe kan dat , ziet de persoon dan zelf niet dat ie aangemeld is?

Verder heb ik de persoon niet aangesproken , dus mijn berichtjes ziet die niet...

En toen ....

quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:10:

ja idd , ik ben aan het controleren als ik toevallig op msn ben en tegen hem wil praten. Dat heb ik gisteren gedaan , maar kreeg geen reactie terug. Ik wil mezelf beschermen en niet met een leugenaar in zee gaan. Als hij hierover liegt dan en daarover tsja ,,,ik weet het gewoon niet meer.Ik zeg: HUH??
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 00:30:

[...]

En toen ....

[...]

jij zegt : HuH

ik zeg : Ha ;)

Ik zeg: HUH??
ik heb niet alles gelezen, dus misschien geef ik nu wel een dom of overbodig antwoord...

ik heb mijn msn altijd staan op offline weergeven... meestal zet ik mijn computer uit als ik wegga, maar soms ook niet...

vaak als ik mijn computer aan laat staan terwijl ik er niet achter zit, wil msn wel eens de status automatisch veranderen in online... als ik thuis kom heb ik dan allerlei berichten met mensen die tegen me aan beginnen te praten...

en ja, het klinkt dan best ongeloofwaardig als je achteraf moet zeggen dat msn spontaan online gaat.. maar het is toch echt zo
Eerst zeg je dat je hem niet hebt aangesproken en vervolgens wel? Hoe zit dat dan?
quote:lillibit schreef op 21 juli 2008 @ 00:35:

ik heb niet alles gelezen, dus misschien geef ik nu wel een dom of overbodig antwoord...

ik heb mijn msn altijd staan op offline weergeven... meestal zet ik mijn computer uit als ik wegga, maar soms ook niet...

vaak als ik mijn computer aan laat staan terwijl ik er niet achter zit, wil msn wel eens de status automatisch veranderen in online... als ik thuis kom heb ik dan allerlei berichten met mensen die tegen me aan beginnen te praten...

en ja, het klinkt dan best ongeloofwaardig als je achteraf moet zeggen dat msn spontaan online gaat.. maar het is toch echt zo hmmmm,,,,oke....klinkt apart ja, want bij mij springt die toch echt niet op on line e
jullie geloven dit niet he!!!

maar hier komt iets leuks!!!!

Mijn status staat op OFF LINE en hij praat tegen mij

Hij zegt : Ben je dr nog, ik zat net tegen iemand anders te praten? Hoe vinden jullie die?

Wat moet ik doen...Ik sta toch echt off line!!! hmmmms shit
Shit betrapt, alsof hij weet dat ik ove rhem denk...ENG gewoon

wat meo tik doen , mijn status veranderen en tegen hem gaan praten ,,,hmmm???
Ben ik heel oud als ik dit allemaal erg hysterisch vind klinken?
quote:rider schreef op 21 juli 2008 @ 00:40:

Ben ik heel oud als ik dit allemaal erg hysterisch vind klinken?

nee, haha..klinkt ook overdreven , geef ik toe

hehe
Vind je hem leuk: zeg hoi. Wil je naar bed, zeg je niks. Easy.

Maakt het jezelf niet zo moeilijk meid!
Gewoon terug typen! Je vind hem leuk dus dit is je kans!
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 00:42:

Vind je hem leuk: zeg hoi. Wil je naar bed, zeg je niks. Easy.

Maakt het jezelf niet zo moeilijk meid!

ja , weet ik

maar ja, dan moet ik mijn status veranderen, heeft hij ook zoiets van die zit me in de gaten te houden,,,ook raar
quote:maroon5 schreef op 21 juli 2008 @ 00:42:

Gewoon terug typen! Je vind hem leuk dus dit is je kans!ja maar de status ( mijn status staat op off line) hij praat tegen mij terwijl ik er niet ben,,,daarom
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:42:

[...]

nee, haha..klinkt ook overdreven , geef ik toe

hehepfff, gelukkig, ik was al bang. Ontdek ik eerst dat ik geen dertigers-dillemma heb, ben ik ook al het contact met de twintigers kwijt

Maar serieus, de simpelste oplossing lijkt me toch gewoon je niet zo druk te maken. Waarom zou iemand altijd moeten reageren? Ik heb msn altijd aan staan, en mijn telefoon trouwens ook, maar ik reageer als ik dat wil, en anders niet. Kan ik me echt niet schuldig over voelen.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 00:43:

[...]

ja , weet ik

maar ja, dan moet ik mijn status veranderen, heeft hij ook zoiets van die zit me in de gaten te houden,,,ook raar Kortom, dan moet je toegeven dat je precies hetzelfde doet als wat je hem verwijt. Daar kan je je druk over maken, maar je kan er ook samen om lachen.
Nee, je kan ook offline typen.

Er is inmiddels weer 10 min voorbij, dus is het gevoel van in de gaten houden ook weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven