Once in a lifetime mome.... *POEF*

20-10-2008 21:30 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oud bericht.
Klinkt eerder als een tasjesdief
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Morgen zelfde tijd zelfde reis maken!

Houd je ons op de hoogte? Ik vind het nu al leuk!
Oud bericht
er zijn toch van die aparte oproepjes die je kunt zetten voor als je iemand hebt gespot in de trein/ metro? heb daar eens iets over gelezen geloof ik. Maar waarin je dat kon doen? geen idee meer, misschien in dat blad metro of spits?

Maar zou eerst maar is proberen er elke avond rond dezelfde tijd te staan en desnoods wachten (je moet er wat voor over hebben nietwaar?)

Hou ons inderdaad op de hoogte!!!
Och en als het lot niet bestaat heb je toch iets heel cools mee gemaakt!! :-)
Ben ik zo'n bange poepert als ik zeg dat ik bij de eerste helft van je post juist een akelig voorgevoel kreeg... alsof je iets heel naars had meegemaakt en al de hele avond ontregeld was? Die in de langdurige blikken van die kerel slechte voortekenen zag?

Maar gelukkig was het gewoon Liefde Op Het Eerste Gezicht .
Oud bericht
\quote
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh wat romantisch!!!

Morgen weer dezelfde tram nemen en per direct googelen op die site waar je berichtjes kan plaatsen!

Als je echt durft ga je flyers maken met: gezocht, leuke man, toen en toen in die en die tram (enz enz)

OOOH ik hoop echt voor je dat dit een sprrokjesachtig einde gaat krijgen!

Alvast bedenken wat je gaat doen als je hem weer ziet! Wat ga je zeggen? Stop je een briefje in zijn jaszak? Kijk je hem intens aan en zoen je hem? (oke, ik draaf door). Maar bedenk een actieplan!
Niet alleen een trein later ook opletten bij een trein VROEGER

Het pontgod dilemma is 'opgelost' nu hebben we de trainromance ik moet vaker met openbaar vervoer
Na even googelen:

www.treinrizigers.nl voor oproepjes op bepaalde trajecten!!

www.marktplaats.nl en dan de oproepjes!!

Succes Senna!
pop1980 wijzigde dit bericht op 21-10-2008 13:26
Reden: 'e' is toegevoegd
% gewijzigd
oproep in rails plaatsen en dan zeggen dat vivadames je dat hadden aangeraden
Je hebt helemaal gelijk pop1980. Stel dat ik hem weer zie, weet je wat er dan gaat gebeuren? Precies hetzelde als dat vanavond is gebeurd. Niks namelijk. Het is heel onlogisch, gegeven het feit wat een gevoel er los kwam en wat ik zou willen...

En waar hebben we het over..iemand aanspreken, desnoods meer dan vanavond blijven kijken (langer) een glimlach tonen als teken van: ik vind je leuk.

Dan te bedenken dat ik in mijn werk presentaties geef aan tientallen mensen, een redelijk zware functie heb.

Ik weet het, als ik al een 2e kans krijg, moet ik optreden. Ik ga vanavond in bad en vast in bed (slaap..slaap..val in slaap) nadenken.

Morgen horen jullie verder... "Het relaas van de bange vrouw met vlinders in de Randstadrail - of all places"
En in de rails!!!

Dat blad van de NS!
668, the neighbour of the Beast
pop1980, er mist een 'e' in je eerste url.
Probeer deze eens: http://www.treinflirt.nl

Wat een romantisch verhaal *zucht*

Ik hoop voor je dat je hem morgen weer ziet!
Een treinromance... Het verhaal begint als een Bouquet Reeks, nu alleen het happy end nog!

Ik lees mee!! Jawellll...!!!
De avond er mee bezig geweest, toen ik 's nachts wakker werd en vanmorgen bij het douchen/aankleden ook. Vervolgens is het zo ver, de deur uit naar de Randstadrail, die net toevallig kwam aanrijden. Het regende, de plotseling opdoemende Randstadrail..ja dat zorgde er voor dat ik zonder te kijken er direct in sprong. Hij zat er niet in :( (whats the chance anyway..). Maar als ik nu wat meer helder was geweest, was ik denk ik nog wel blijven wachten op een volgende Randstadrail ;) Maar: vanavond is eigenlijk meer het moment dat ik hem weer zou kunnen zien. Ik ga precies zoals gisteren rond 18:10 de deur uit..volgens mij was het zoiets ;)

Ach...hoe verder de tijd tikt, hoe meer ik ook echt wel in zie en aan voel dat dit een once in a lifetime moment is en blijft.

Toch blijf ik bezig met wat een impact een dergelijke ervaring kan hebben. Love at first sight bestaat wel.. welke waarde je er ook aan hecht, hoe intens dan ook. Het was echt een onwerkelijk en intens moment. Mooi.. maar dat was het denk ik..

Ik hou jullie op de hoogte. En, als het vanavond niet is..dan laat ik wel een klein gaatje open voor de mogelijkheid dat ik hem dan mogelijk een andere keer wel nog zie. Ik bereid me voor: dat gaat minstens een glimlach worden ;)
Senna, plaats dan wat oproepjes op de sites hierboven, zo vergroot je je kansen. Als die man zo'n diepe indruk op jou heeft gemaakt is het zonde om er vervolgens niet achteraan te gaan toch?

Ik hoop dat je hem vanavond weer ziet! Je kunt dan bijvoorbeeld ook een briefje met je naam en telefoonnummer aan hem geven vlak voordat jullie wegen scheiden.
@ moondancer: ik heb een oproepje geplaatst.. en op al de genoemde sites gekeken. maar, dan denk ik..als het bij hem ook een dergelijke impact heeft gehad, waarom zou hij het dan niet ook doen...

ik wacht nog even af. in mijn stoutste of meest hoopvolle dromen hoop ik dat hij eerst de insteek kiest: ik zie haar wel weer in de RS ;)

ik heb mijn visitekaartje bij de hand... zwaaide gisteren nog heel demonstratief met een intern blad van het ministerie waar ik werk ;) aandoenlijk bijna...haha
Succes straks!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
als je hem niet ziet, maak dan een a4 met omschrijving van hem en de situatie print uit en plak het in de halte!

Ik ben er van overtuigd dat je alle kansen moet pakken in zo'n situatie, al wordt het niets dan kan je dat jezelf niet kwalijk nemen en al wordt het wel iets dan heb je een romantisch verhaal om nog jaren door te vertellen

succes!

Lijkt wel het begin van een sprookje. Wat romantisch.... Nu nog een gelukkig einde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven