Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
quote:hiltje schreef op 03 november 2016 @ 20:35:

Nah, ik heb vandaag de hoofdprijs van alle tinderellende.

Een faker. Voor het eerst.

Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Erg knap, maar duidelijk geen foto-model foto's van internet, juist foto's van verschillende momenten en ook een selfie. Interessant en aantrekkelijk beroep...blablabla. En ja, ik was onder de indruk en gevleid.

Gelukkig zat ik nog thuis en niet al in de kroeg en kwam hij niet meer door met het tentje waar we elkaar zouden zien. Maar ik was al wel helemaal opgedoft.

Nu in pyama op bank thuisbezorgd aan het eten. Stomme Tinder.

Wel een reden om hier iets te melden, dat is dan nog het enige positieve..

Wel lullig weer.
Jongens, ik wil alleen even zeggen dat ik mijn Tinder profiel eraf heb geknald. Ik heb echt er echt genoeg van. Denk je met een leuke kerel in gesprek te zijn en dat het matcht begint het al snel weer over massages en wat ik lekker vind etc.

En ook vaak de vraag: ''wat zoek jij op Tinder'' ''wat kan ik voor jou betekenen op Tinder'' met alle knipogen van dien erachteraan natuurlijk..

Zonet kwam er toch een leuke kerel voorbij... dus ik een berichtje sturen krijg ik als reactie dat ie mij wilt b*ff*n...

Dat was toch echt de druppel. Wat een ongeloofelijke schijt app is het toch.

Ik blijf nog wel op Happn, heb het idee dat het gros net wat beter/knapper is dan op Tinder.
Yolo!
quote:mats schreef op 02 november 2016 @ 23:03:

Zo is dat Keukenkast!

Een greep uit de oude doos dan, ik hou het even kort:

1. Lang geleden, een date met een bekende van een vriendin van mij, leuke date en op het eind van de avond vroeg ze of ze er een vriendin bij mocht roepen.. groen als ik was antwoordde ik nog of ze haar handje vast moest houden.

'nou, ik ben er voor de verhouding maar ik wil je in bed delen met deze vriendin'..... men wat was ik een schijterd toen en heb het afgekapt

2. Date met iemand op een uur afstand, was bij haar thuis en in de regel gezellig.

Toen kwam er onweer en zij was er als de dood voor, galant als ik ben, ben ik tot in de nacht ( doordeweekse dag ) gebleven tot de bui over was.

Toen ik naar huis reed kwam ik weer in het noodweer terecht, dusdanig heftig dat ik met mijn auto in een halve meter water terecht kwam op de snelweg.... dag auto.

3.Iemand die direct na het ( duur betaalde ) eten naar het toilet ging om het er weer uit te gooien, en niet omdat ze ziek werd.

4. Super leuke en mooie meid, paar keer mee gedate. tijdens 1 van die dates kwam er een of andere mafkees langs ons tafeltje en begon haar volledig af te branden en mij te bedreigen toen ik aangaf dat hij ons samenzijn niet moest verstoren.

Later, met een volgende date toen we bij haar waren en met elkaar bezig waren toen stond diezelfde mafkees ineens in de slaapkame!

Bleek een ziekelijke ex te zijn die haar stalkte en er alles voor deed en gewoon een sleutel had ontvreemd, dat ging op dat moment dus niet goed.

Details bespaar ik maar commentaar overbodig denk ik en hoewel rot voor haar is het voor mij een zodanig heftige ervaring geweest dat zij mij het niet waard was om nog meer risico te lopen.

5. Ook een leuke klik, paar keer mee afgesproken, inmiddels sex gehad maar de alarmbellen hadden moeten rinkelen als ik mijn auto niet voor de deur mocht zetten. Toen ik haar een keer wilde verrassen was ze op dat moment met haar man bezig.... tsja, beetje jammer en pijnlijk want ik vond haar echt leuk.Holy sh*t.. ook weleens normale dates gehad???
Yolo!
Ja hoor, zoals eerder terug te lezen

Jammer dat er zulke klootviolen tussen zitten, het is al vaker gezegd maar zulke figuren verpesten het voor anderen.

Een mede forummer schreef over mijn date met haar dat Mats alle cliché's van hoe het niet moet, teniet doet.

Eens proberen? ik ben graag behulpzaam.

Misschien moet ik mijzelf wel gaan 'verhuren' daar voor

Van de andere kant, er moet hier wel iets te schrijven zijn..
Ik moet eerlijk zeggen dat de leuke gesprekken die ik heb met mannen juist de iets minder aantrekkelijke mannen zijn.....

En dan word ik, ondanks de leuke gesprekken, niet zo heel enthousiast omdat ik ze eigenlijk niet zo aantrekkelijk vind.

(ik like ze dan toch omdat ik het profiel/interesses wel leuk vind)

Oh wat erg wat ben ik oppervlakkig :( :(
Yolo!
quote:mats schreef op 03 november 2016 @ 22:08:

Ja hoor, zoals eerder terug te lezen

Jammer dat er zulke klootviolen tussen zitten, het is al vaker gezegd maar zulke figuren verpesten het voor anderen.

Een mede forummer schreef over mijn date met haar dat Mats alle cliché's van hoe het niet moet, teniet doet.

Eens proberen? ik ben graag behulpzaam.

Misschien moet ik mijzelf wel gaan 'verhuren' daar voor

Van de andere kant, er moet hier wel iets te schrijven zijn..

Ik las het idd, dat je gelukkig ook leuke dates hebt gehad.

Van welke leeftijdscategorie ben jij?
Yolo!
Hoofdzakelijk gezellige dates gehad maar waarom zou ik het beter hebben dan jullie en geen rampen meegemaakt hebben?

Ik val niet in een catagorie, ik ben enkel en gewoon 38. maar wel een draak hoor
quote:Chocoladefan schreef op 03 november 2016 @ 22:15:

Ik moet eerlijk zeggen dat de leuke gesprekken die ik heb met mannen juist de iets minder aantrekkelijke mannen zijn.....

En dan word ik, ondanks de leuke gesprekken, niet zo heel enthousiast omdat ik ze eigenlijk niet zo aantrekkelijk vind.

Herkenbaar.. zegt meer iets over mezelf denk ik dan.

Maar maakt ook niks uit, voorlopig even tinderloos. Bevalt prima.
quote:Chocoladefan schreef op 03 november 2016 @ 22:15:

Tinder is natuurlijk ook oppervlakkig.

Een beetje foto's kijken in een digitale catalogus met een minimum aan tekst.

Maar is dat erg?
Nee, want toch je eerste selectie.

Maar als je met elkaar matcht dan is er toch naar rechts geswiped.
Helaas geen slecht verhaal te vertellen, mijn 'voordeel van de twijfel'date was alles behalve leed
Mijn telefoon is denk ik overleden (iig lege batterij), vandaar mijn radiostilte. Mijn date was zwaar frustrerend, er komt wel een tweede date aan, maar puur omdat ik vandaag in een geïrriteerde bui was en er alles aan gedaan heb om mijn date ook te irriteren. Wat overigens gelukt is.

Tweede date nieuwe kansen en dan hoop ik wat aardiger te zijn.
Asph, dit klinkt wel grappig, ondanks irritaties toch een nieuwe date gepland? Dan zit de liefde al heel diep

Mijn ex-relatievan3dagen blijft maar contact opnemen. Ik dacht dat het nu eindelijk stil zou blijven, maar hij lijkt niet te accepteren dat het niks geworden is. Verwacht dat ik de telefoon opneem en hem uitnodig op elk moment dat het hem uitkomt. Dat ik aan het werk ben is voor hem geen reden niet alle tijd aan hem te besteden :( Ik heb weer aangegeven dat het niks wordt en op zijn 'dreiging' mij op fb te blokkeren en mijn nr uit zijn contacten te gooien, geantwoord dat ik dat okay vindt als hij zich daar beter bij voelt. Na nog wat gemanipuleer ('echte volwassenen praten met elkaar', 'ik dacht dat je echt wat voor me voelde') krijg ik opeens een bericht dat hij me het beste gunt enzo met allemaal kusje-emoticons. Zucht, ik hoop toch zo dat dit zich niet tot een stalker gaat ontwikkelen.

Oh edit: hij heeft me nu geblokkeerd, of nr verwijderd ofzo, zijn foto is weg uit Whatsapp.

Wáárom - klaag klaag - loop ik niet gewoon een gezellig stabiel tiepje tegen het lijf?

Nu ben ik sip
Hoi, ik ben al een tijdje aan het meelezen, en nu account aangemaakt. Ik heb ook tinder maar eens geinstalleerd naar aanleiding van dit topic, wel met een paar matches aan het kletsen, maar nog geen dates gepland. Ben wel benieuwd!
quote:indegordijnen schreef op 04 november 2016 @ 12:37:

Hoi, ik ben al een tijdje aan het meelezen, en nu account aangemaakt. Ik heb ook tinder maar eens geinstalleerd naar aanleiding van dit topic, wel met een paar matches aan het kletsen, maar nog geen dates gepland. Ben wel benieuwd!

Naar aanleiding van dit topic Tinder geïnstalleerd!? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding? Nou kom maar op met je drama's!

Note: dit was cynisch he, vorm van zelfspot, dat is toegestaan in dit topic, verder ben ik best wel leuk en lief en aardig hoor ;)
quote:Mawieke schreef op 04 november 2016 @ 12:31:

Asph, dit klinkt wel grappig, ondanks irritaties toch een nieuwe date gepland? Dan zit de liefde al heel diep

Mijn ex-relatievan5dagen blijft maar contact opnemen. Ik dacht dat het nu eindelijk stil zou blijven, maar hij lijkt niet te accepteren dat het niks geworden is. Verwacht dat ik de telefoon opneem en hem uitnodig op elk moment dat het hem uitkomt. Dat ik aan het werk ben is voor hem geen reden niet alle tijd aan hem te besteden :( Ik heb weer aangegeven dat het niks wordt en op zijn 'dreiging' mij op fb te blokkeren en mijn nr uit zijn contacten te gooien, geantwoord dat ik dat okay vindt als hij zich daar beter bij voelt. Na nog wat gemanipuleer ('echte volwassenen praten met elkaar', 'ik dacht dat je echt wat voor me voelde') krijg ik opeens een bericht dat hij me het beste gunt enzo met allemaal kusje-emoticons. Zucht, ik hoop toch zo dat dit zich niet tot een stalker gaat ontwikkelen.

Wáárom - klaag klaag - loop ik niet gewoon een gezellig stabiel tiepje tegen het lijf?

Nu ben ik sip

Deze reacties na 5 dagen relatie.

Komt goed met je!

Vanavond date 4, zie niet waarom het mis kan gaan, maar kan altijd haha.
Love bubbles....
quote:Mawieke schreef op 04 november 2016 @ 13:21:

[...]

Naar aanleiding van dit topic Tinder geïnstalleerd!? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding? Nou kom maar op met je drama's!

Note: dit was cynisch he, vorm van zelfspot, dat is toegestaan in dit topic, verder ben ik best wel leuk en lief en aardig hoor ;)Dit is zo'n topic waar je ooit een keer in gepost moet hebben.
Love bubbles....
Heb mijn post nog ge-edit, het was eigenlijk 3 dagen, hahaha

Maar dank je voor de aai over mijn bol.

Jij veel plezier vanavond, ik ben stiekem jaloers, maar laat het maar niet mis gaan, positief nieuws is ook weleens goed
3 dagen.... I feel your pain.

Thnx, ik heb nog genoeg tinder leed om te delen hoor. Maar niet echt 'van nu'

Ik weet nog heel goed toen Tinder voor het eerst uitkwam.
Love bubbles....
Wat hebben wij een zwaaaar leven dan he met Tinder.

Maar ik ben stiekem echt wel een beetje bang voor stalk-gedrag. Heb het eerder meegemaakt, gelukkig niet heel eng, maar wel mannen die geen 'nee' verstaan en blijven bellen, appen, mailen, en thuis aanbellen op ongepaste momenten. Leidt me af en kost me energie, maar mss ook wel omdat ik nog steeds niet fit ben. En dat ligt natuurlijk niet aan Tinder maar aan die mannen. We doen Tinder hier wel te kort eigenlijk, want het is toch wel een geinig platform, moet alleen verboden worden voor bepaalde types

Ik ga trouwens nu ff op Tinder kijken, voor de afleiding!
quote:Mawieke schreef op 04 november 2016 @ 13:46:

Wat hebben wij een zwaaaar leven dan he met Tinder.

Maar ik ben stiekem echt wel een beetje bang voor stalk-gedrag. Heb het eerder meegemaakt, gelukkig niet heel eng, maar wel mannen die geen 'nee' verstaan en blijven bellen, appen, mailen, en thuis aanbellen op ongepaste momenten. Leidt me af en kost me energie, maar mss ook wel omdat ik nog steeds niet fit ben. En dat ligt natuurlijk niet aan Tinder maar aan die mannen. We doen Tinder hier wel te kort eigenlijk, want het is toch wel een geinig platform, moet alleen verboden worden voor bepaalde types

Ik ga trouwens nu ff op Tinder kijken, voor de afleiding!

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik begrijp dat echt niet. Nee is nee, bij mij dan, even slikken en weer doorgaan.

Maar dat 'stalken' dat is inderdaad echt eng.

Ik vind tinder geweldig, het is gewoon laagdrempelig en je legt makkelijk contact. Wat er uit voortvloeit is idd buiten de magie van Tinder om.

Maar geloof mij, bij de vrouwen zit ook genoeg tussen wat een hoog wtf-gehalte heeft

Ik sta op pauze bij Tinder..
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 04 november 2016 @ 14:21:

[...]

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik begrijp dat echt niet. Nee is nee, bij mij dan, even slikken en weer doorgaan.

Maar dat 'stalken' dat is inderdaad echt eng.

Ik vind tinder geweldig, het is gewoon laagdrempelig en je legt makkelijk contact. Wat er uit voortvloeit is idd buiten de magie van Tinder om.

Maar geloof mij, bij de vrouwen zit ook genoeg tussen wat een hoog wtf-gehalte heeft

Ik sta op pauze bij Tinder..

He jeej, dan kom ik jou daar nu dus niet tegen. Wel tof voor je date dat je op pauze staat

'ex' heeft me weer gedeblokkeerd en plaatst opmerkingen over dat hij zich genaaid voelt 'omdat hij had betaald' . Ten eerste heb ik aangeboden mee te betalen en heb ik zelfs aardig dure kaartjes voor een evenement gekocht, en ten tweede dit is echt een WTF met hoofdletters: dus je hebt recht op een vrouw als je iets betaalt?

Ik vind hem nu eng worden, heb hem geblokkeerd, en alles wat ik nog enigszins leuk aan hem vond is nu ook over natuurlijk. Droeftoeter
Wel zo fair toch? Misschien heb je mij allang gezien en keihard naar links geswiped.

Enge man hoor, plaatsvervangende schaamte...
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 04 november 2016 @ 15:51:

Wel zo fair toch? Misschien heb je mij allang gezien en keihard naar links geswiped.

Enge man hoor, plaatsvervangende schaamte...

Nee joh, ik zou jou niet zomaar naar links swypen, als je er ook zo relaxed uitziet als je klinkt.

Ben uit frustratie een flinke wandeling gaan maken en heb mijn hart gelucht bij een buurman, zat me toch dwars...

Veel plezier met je date!
Ik ben heel relaxed... het blijft een vleeskeuring hè een rare pose is al naar links Haha.

Lucht het al beetje op? Die wandeling dan?

En thnx, om 21 afgesproken, nog heel eventjes dus
Love bubbles....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven