Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Jezus Blondfame, ik zou zeker ook een melding bij Tinder zelf doen, wat een mafkees! Ben je goed vanaf gekomen.

Wie weet heb ik na vrijdagavond weer een date verhaal voor jullie! En zaterdag ga ik uit in een club waar ik al meerdere malen meerdere onsuccesvolle dates ben tegengekomen, die af en toe uit het niets nog wel eens toenadering zoeken, dus wie weet komt daar deze keer ook weer een leuk verhaal uit rollen.... To be continued..

Hoe gaat het met jullie app groep Waterman? ;)
Keukenkast, dan zul je aan mij weinig beleven dus de hoop is op anderen gevestigd.

Pip, regel jij dat even , sterkte alvast
Mats, dan leven wij mee met de andere. Want zo zijn we!
Zo is dat Keukenkast!

Een greep uit de oude doos dan, ik hou het even kort:

1. Lang geleden, een date met een bekende van een vriendin van mij, leuke date en op het eind van de avond vroeg ze of ze er een vriendin bij mocht roepen.. groen als ik was antwoordde ik nog of ze haar handje vast moest houden.

'nou, ik ben er voor de verhouding maar ik wil je in bed delen met deze vriendin'..... men wat was ik een schijterd toen en heb het afgekapt

2. Date met iemand op een uur afstand, was bij haar thuis en in de regel gezellig.

Toen kwam er onweer en zij was er als de dood voor, galant als ik ben, ben ik tot in de nacht ( doordeweekse dag ) gebleven tot de bui over was.

Toen ik naar huis reed kwam ik weer in het noodweer terecht, dusdanig heftig dat ik met mijn auto in een halve meter water terecht kwam op de snelweg.... dag auto.

3.Iemand die direct na het ( duur betaalde ) eten naar het toilet ging om het er weer uit te gooien, en niet omdat ze ziek werd.

4. Super leuke en mooie meid, paar keer mee gedate. tijdens 1 van die dates kwam er een of andere mafkees langs ons tafeltje en begon haar volledig af te branden en mij te bedreigen toen ik aangaf dat hij ons samenzijn niet moest verstoren.

Later, met een volgende date toen we bij haar waren en met elkaar bezig waren toen stond diezelfde mafkees ineens in de slaapkame!

Bleek een ziekelijke ex te zijn die haar stalkte en er alles voor deed en gewoon een sleutel had ontvreemd, dat ging op dat moment dus niet goed.

Details bespaar ik maar commentaar overbodig denk ik en hoewel rot voor haar is het voor mij een zodanig heftige ervaring geweest dat zij mij het niet waard was om nog meer risico te lopen.

5. Ook een leuke klik, paar keer mee afgesproken, inmiddels sex gehad maar de alarmbellen hadden moeten rinkelen als ik mijn auto niet voor de deur mocht zetten. Toen ik haar een keer wilde verrassen was ze op dat moment met haar man bezig.... tsja, beetje jammer en pijnlijk want ik vond haar echt leuk.
Ik Tinder weer geïnstalleerd en zoals altijd in het begin: harken maar.

Gisteren had ik meer dan 15 chats lopen. Pfffff
Binnenkort komen dus mijn horror verhalen.
quote:Waterman26 schreef op 03 november 2016 @ 07:42:

Ik Tinder weer geïnstalleerd en zoals altijd in het begin: harken maar.

Gisteren had ik meer dan 15 chats lopen. PfffffTopsport
Love bubbles....
Vanavond date dus wsl kommer en kwel! (oke tvp dan...)
quote:Asphyxiated schreef op 03 november 2016 @ 11:53:

Vanavond date dus wsl kommer en kwel! (oke tvp dan...)Voor het topic!
Love bubbles....
Jeetje Mats, je kiest ze wel uit zeg die dames!!

Ook al eens een normale date gehad? Zou me de zin in daten al vergaan denk ik.
Mats, ik vind die stalker ex die opeens bij jouw en je nieuwe liefje in de slaapkamer stond ook doodeng. . Hopelijk heb je vanaf nu alleen leuke dates zonder boulimia of griezelex.
Ik zal ook m'n best doen om wat topic-voer te verzamelen. Vanavond Tinderdate met iemand die het voordeel van de twijfel kreeg. Ik heb hem al eens gezien dus taferelen zoals in het 'voller dan ik dacht' topic verwacht ik niet, maar we gaan uit eten (ik weet het ,) dus ideale recept voor een disasterdate. Maar tegen Mats verhalen kan ik hopelijk niet op!
quote:Keukenkast schreef op 03 november 2016 @ 12:15:

Jeetje Mats, je kiest ze wel uit zeg die dames!!

Ook al eens een normale date gehad? Zou me de zin in daten al vergaan denk ik.

Er staat toch echt niet op mijn voorhoofd 'volslagen idioot zoekt dito vrouw, liefst nog erger'

We praten ook wel over een tijd terug en heb in die periode ook veel leuke en gezellige dates gehad.

Maar idd, dat was wel één van de redenen om heel dat daten aan de kant te gooien, mij niet waard!
quote:blondflame schreef op 03 november 2016 @ 13:36:

Mats, ik vind die stalker ex die opeens bij jouw en je nieuwe liefje in de slaapkamer stond ook doodeng. . Hopelijk heb je vanaf nu alleen leuke dates zonder boulimia of griezelex.

Die viel idd in de catagorie 'wil ik nooit meer meemaken', ging op dat moment ook helemaal niet goed.

Jouw ervaring mag er anders ook wel wezen hoor!

Dank je, ik ga er van uit als het er weer eens op aan komt!
.
Leuk, nieuw topic. Kan ik gelijk mijn nieuwe nick introduceren.

Iedereen die vanwege succes het topic heeft "moeten" verlaten heel veel plezier, het is jullie gegund. Degene die nog aanwezig zijn veel "plezier" met het vullen van dit topic.

Pffff, van de week Tinder weer geopend maar alleen dat is al ellende voor mij. Ik heb mezelf maar de diagnose hopeloos gegeven, op twee na alles naar links.

Ex FWB of wat het mocht zijn wil nog iets uitleggen dus zaterdag maar afgesproken, ik moet ook nog iets proberen uit te leggen dus dat komt goed uit. Wie weet straks weer iets voor dit topic.
quote:Ikbenzoalsikben schreef op 03 november 2016 @ 20:11:

Pffff, van de week Tinder weer geopend maar alleen dat is al ellende voor mij. Ik heb mezelf maar de diagnose hopeloos gegeven, op twee na alles naar links.

Volgens mij maak jij gewoon een gezonde selectie hoor. Ik Swype meer naar rechts, want je weet nooit of iemand irl leuker is, tegen beter weten in. Paar uur (of sneller) na match denk ik vaak 'what was I thinking??'

Net weer een paar binnen geharkt waarvan er 3 helemaal niet reageren op het moment dat ze de match zien. Bleh. Een van hun op fb opgezocht en geschrokken, creepy tiep. Anderen op wie ik heb geschreven communiceren als een Neanderthaler. Puf puf. Echte Tinderellende, ik ga geloof ik maar even iets anders doen!
@ Mawieke: Is dat FB trouwens belangrijk voor vrouwen? Ik heb er namelijk nooit wat mee gedaan en doe er nog steeds niets mee, er staan een paar foto's op en ik heb wel eens wat vriendschap verzoeken geaccepteerd maar dat is alles.

Hoe gaat het trouwens met je, kuurtje afgelopen?

Mijn andere nick was overigens Daddy02
Hi daddy. Ikzelf check fb nauwelijks maar weet dat anderen dat wel doen, ook bij mij. Het geeft een beeld van hoe mensen zichzelf zien, hun vrienden, interesses en andere foto's.

Kuurtje is afgelopen, dank je! Alleen heeft mn afweer een duw gekregen dus zit ik alsnog ziek thuis met opgezette klieren.
Nah, ik heb vandaag de hoofdprijs van alle tinderellende.

Een faker. Voor het eerst.

Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Erg knap, maar duidelijk geen foto-model foto's van internet, juist foto's van verschillende momenten en ook een selfie. Interessant en aantrekkelijk beroep...blablabla. En ja, ik was onder de indruk en gevleid.

Gelukkig zat ik nog thuis en niet al in de kroeg en kwam hij niet meer door met het tentje waar we elkaar zouden zien. Maar ik was al wel helemaal opgedoft.

Nu in pyama op bank thuisbezorgd aan het eten. Stomme Tinder.
Wat een *sshole hiltje! Heeft hij je ook niet meer geappt oid?
quote:Mawieke schreef op 03 november 2016 @ 20:39:

Wat een *sshole hiltje! Heeft hij je ook niet meer geappt oid?Nee, heb hem zelfs nog gebeld toen ik zag dat hij online was, nam niet op. Denk toch dat de foto's en het hele verhaal niet waar was. Hij was nml echt ongelooflijk knap.
quote:hiltje schreef op 03 november 2016 @ 20:35:

Nah, ik heb vandaag de hoofdprijs van alle tinderellende.

Een faker. Voor het eerst.

Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Erg knap, maar duidelijk geen foto-model foto's van internet, juist foto's van verschillende momenten en ook een selfie. Interessant en aantrekkelijk beroep...blablabla. En ja, ik was onder de indruk en gevleid.

.

Ik heb een nicht die, keurig getrouwd, met een fakeprofiel op Tinder zit.

Samen met dochterlief heeft we de grootste lol, foto's kijken en naar links swipen

Ze maken verder geen contact.

Zelf zie ik we ook wel langskomen, zo overduidelijk fake dus direct naar links.
Die fake profielen uit nieuwsgierigheid vind ik wat flauw, maar echt iemand voor de gek houden met een fake afspraak vind ik echt laag. Bah, kan me voorstellen dat je baalt Hiltje
quote:Mawieke schreef op 03 november 2016 @ 20:20:

[...]

Anderen op wie ik heb geschreven communiceren als een Neanderthaler. Puf puf. Echte Tinderellende, ik ga geloof ik maar even iets anders doen!Oenga! * sleept Mawieke met de rechterhand aan haar been, en knuppel in andere hand, zijn grot in *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven