Onzeker door vriend

13-11-2019 23:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb nu een jaar een relatie. En de laatste tijd merk ik dat hij veranderd is. Uit het niets heeft hij zijn ww van zijn telefoon veranderd. En ook heeft hij zijn instagram en alle sociale media open gezet. Eerst kon ik goed met hem praten. Hij luisterde naar me, en reageerde met begrip op me. Hij was altijd lief, en we hadden amper ruzie. Nu sinds een paar weken speelt dit. Hij appt me heel weinig. En als ik hem wat vraag krijg ik gewoon geen antwoord of pas heel laat. Terwijl hij wel op zijn telefoon zit. Ook als ik ergens mee zit lijkt het alsof het hem niets boeit. En kan hij me niet eens aankijken als ik met hem praat. Telkens doet hij dingen die ik niet leuk vind. Aandacht zoeken bij andere vrouwen, liegen over de kleinste dingen. Ik praat het met hem uit en de volgende dag is weer het zelfde aan de hand. Ik hou echt van hem en zo ken ik hem echt niet. Ik hou teveel van hem om het af te kappen. Maar hij veranderd aan de andere kant niet. Heeft iemand advies?
Uitmaken.

Het klinkt alsof hij niet met jou verder wil.
Zijn gedrag klinkt ook respectloos naar jou toe.


Laat hem gaan.
Alle reacties Link kopieren
Toch opzoek naar iemand die ook van jou houd.
Zijn verliefdheid is zo te lezen over en niet overgegaan in houden van.
Jammer, uithuilen, verder leven.
Been there, done that, got the T-shirt.
Het klinkt een beetje alsof je aan een dood paard wil trekken.
Ik denk dat hij zijn interesse in jullie verloren heeft.

Wat als je hem niet meer appt?
Alle reacties Link kopieren
Je wilt het niet uitmaken, dus moet je het accepteren.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
13-11-2019 23:24
Toch opzoek naar iemand die ook van jou houd.
Zijn verliefdheid is zo te lezen over en niet overgegaan in houden van.
Jammer, uithuilen, verder leven.
Nou ja bij sommige mannen slaat dat sowieso niet om in houden van. Lijkt meer dat hij TO zat is (ken haar karakter niet) als dat goed is dan is hij gewoon uitgekeken en opzoek naar een nieuw avontuur
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat hij het uit wil maken maar dat zelf niet durft. Door zich slecht te gedragen hoopt hij dat jij het uitmaakt. lekker laf.

Ik zou hem recht op de man af vragen of hij wel met je verder wil. Je zou je ook kunnen bedenken of jij wel met hem verder wil zo.
Alle reacties Link kopieren
Je houd teveel van hem om het af te kappen schrijf je,maar jij vind het wel normaal dat iemand die je lief hebt jou onzeker maakt? Waar is de liefde voor jezelf? Als je relatie goed zit dan wordt je niet onzeker van je partner.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft waarschijnlijk het lef niet om de relatie zelf te beëindigen. Hij denkt ik ga gewoon vervelend en ongeïnteresseerd doen dan is ze er van zelf wel een keertje klaar mee en maakt ze het uit.

En als jij dat al meerdere keren hebt aangegeven dat jij bepaalde dingen niet leuk vind en hij doet er niets mee dan heeft hij jou niet meer hoog zitten. En zijn gedrag is dan ook wel respectloos.

Doe jezelf dit niet aan vroeg of laat zal de relatie toch stuk lopen.
Verspil hier geen tijd en energie meer aan je verdiend beter.

Of hij moet ineens bij draaien en inzien dat hij je de geweldigste vrouw vind dan word het een ander verhaal.
05-2019 wijzigde dit bericht op 14-11-2019 00:44
0.16% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Jij houdt van hem, hij zo te lezen niet meer van jou of misschien wel van een ander. Het lijkt er in iedergeval op dat het voorbij is, dus waarom zou je blijven plakken aan iets waar je zo ongelukkig van wordt?
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Lullig van hem TO, zou hem ermee confronteren en er een punt achter zetten.
Sterkte :hug:
Hij houdt niet van je en jij denk ik niet genoeg van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Vraag jezelf af of je hem zelf nog wel leuk vindt. Met dit gedrag en al. Je gaat pas een jaar met hem, in het begin waren jullie waarschijnlijk allebei verliefd en daardoor gedroeg hij zich toen ook anders.
Mensen met een laag zelfbeeld hebben snel de neiging om zich af te vragen of een ander hun nog wel leuk vindt, maar dat moet je niet doen. Want met jou is niks mis, zijn gedrag is niet leuk. Hij is ongeïnteresseerd, afwezig en veel met andere vrouwen bezig. Hou de eer aan jezelf en maak het uit. Je kan een leukere vriend hebben dan dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven