Onzeker..
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:17
Dag allemaal... hierbij wil ik graag mijn verhaal doen....
Ik heb een relatie van 4 jaar met een super leuke jongen die een zoontjr van 6 heeft met iemand anders... de moeder van zijn kind is altijd jaloers geweest op ons omdat ze nogsteeds gevoelens voor de vader had maar tussen hun niet ging door veel ruzies enz.... nou is ze 4 jaar bezig om om mij zwart te maken en hem ook door te zeggen dat hij niet omkijkt naar zijn kind. Zijn kind is door jeugdzorg bij de moeder meegenomen omdat ze veel fouten maakte en het kindje woont nu bij de oma ( moeder van mijn vriend) al een jaar of 3. Nu word ik steeds onzeker door haar omdat ze allemaal van die walgelijke dingen over me zegt zoals dat ik de alsof ik de moeder ben van hun kinderen. Ik heb een hele goeie band met hun zoontje en hij word ook regelmatig verwent door mij en hij houd ook heel veel van mij! We hebben gewoon een super band samen!! Ze zegt ook van die dingen dat ik naakt foto's stuur naar andere terwijl dat niet zo is, en van die dingen loopt te zeggen dat mijn vriend contact met haar zoekt en balbablabla... jullie kennen het wel kinderachtig.... maar wat ze niet begrijpt is dat ze mij pijn daar mee doet en onzeker maakt .... het boeit haar helemaal niks.... ze was ook expres zwanger geworden om mijn vriend vij der te houden maar zoals jullie al weten houd een kind niet de vader bij de moeder... domme fout van haar dus... ze waren al uit elkaar na dat ze zwaner was en pas na 7 maanden vertelde ze dat ze zwanger was... zo een meisje is het... ik word onzeker van mezelf en mijn relatie door haar en voel me heel erg down...
Ik heb een relatie van 4 jaar met een super leuke jongen die een zoontjr van 6 heeft met iemand anders... de moeder van zijn kind is altijd jaloers geweest op ons omdat ze nogsteeds gevoelens voor de vader had maar tussen hun niet ging door veel ruzies enz.... nou is ze 4 jaar bezig om om mij zwart te maken en hem ook door te zeggen dat hij niet omkijkt naar zijn kind. Zijn kind is door jeugdzorg bij de moeder meegenomen omdat ze veel fouten maakte en het kindje woont nu bij de oma ( moeder van mijn vriend) al een jaar of 3. Nu word ik steeds onzeker door haar omdat ze allemaal van die walgelijke dingen over me zegt zoals dat ik de alsof ik de moeder ben van hun kinderen. Ik heb een hele goeie band met hun zoontje en hij word ook regelmatig verwent door mij en hij houd ook heel veel van mij! We hebben gewoon een super band samen!! Ze zegt ook van die dingen dat ik naakt foto's stuur naar andere terwijl dat niet zo is, en van die dingen loopt te zeggen dat mijn vriend contact met haar zoekt en balbablabla... jullie kennen het wel kinderachtig.... maar wat ze niet begrijpt is dat ze mij pijn daar mee doet en onzeker maakt .... het boeit haar helemaal niks.... ze was ook expres zwanger geworden om mijn vriend vij der te houden maar zoals jullie al weten houd een kind niet de vader bij de moeder... domme fout van haar dus... ze waren al uit elkaar na dat ze zwaner was en pas na 7 maanden vertelde ze dat ze zwanger was... zo een meisje is het... ik word onzeker van mezelf en mijn relatie door haar en voel me heel erg down...
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:21
Ik denk dat ze heel goed begrijpt dat ze jou pijn doet en onzeker maakt, dat lijkt me haar doel. Ik snap heel goed dat dit heel vervelend voor je is, maar het lijkt me dat het voor iedereen duidelijk is dat zij problemen heeft.
Als ik jou was zou ik eens met iemand gaan praten om te leren omgaan met deze onzekerheid.
Als ik jou was zou ik eens met iemand gaan praten om te leren omgaan met deze onzekerheid.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:21
Loes10 schreef: ↑31-08-2018 12:21Ik denk dat ze heel goed begrijpt dat ze jou pijn doet en onzeker maakt, dat lijkt me haar doel. Ik snap heel goed dat dit heel vervelend voor je is, maar het lijkt me dat het voor iedereen duidelijk is dat zij problemen heeft.
Ik zou dus niet kunnen weten met wie ik moet gaan praten....
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:25
De huisarts kan je daar mee verder helpen. Misschien helpen een paar gesprekken met de praktijkondersteuner GGZ al.
Op het gedrag van een ander heb je geen invloed, je hebt wel invloed op hoe je met dat gedrag omgaat. Als dit na 4 jaar nog zoveel invloed op je heeft zou ik er zeker mee aan de slag gaan.
Op het gedrag van een ander heb je geen invloed, je hebt wel invloed op hoe je met dat gedrag omgaat. Als dit na 4 jaar nog zoveel invloed op je heeft zou ik er zeker mee aan de slag gaan.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:26
Omdat jeugdzorg vond dat het beter was dat de kind bij de oma woonde, mijn vriend heeft een kleine huis en daar kan hij niet in je moet niet zoomaar praten als je van niks weet de moeder van het kind kan hem niet opvoeden omdat ze een straat meisje is
anoniem_641fe08dd9549 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 12:28
8.76% gewijzigd
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:27
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:28
Dan ga je verhuizen, simpel zat. Je wil toch dat je bloedeigen kind dat al zo'n slechte start heeft gehad bij je komt wonen?!Multivitamine schreef: ↑31-08-2018 12:26Omdat jeugdzorg vond dat het beter was dat de kind bij de moeder woonde, mijn vriend heeft een kleine huis en daar kan hij niet in je moet niet zoomaar praten als je van niks weet
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:29
Multivitamine schreef: ↑31-08-2018 12:26Omdat jeugdzorg vond dat het beter was dat de kind bij de moeder woonde, mijn vriend heeft een kleine huis en daar kan hij niet in je moet niet zoomaar praten als je van niks weet
Een klein huis is echt geen reden voor jeugdzorg om kind niet gewoon bij vader te laten wonen.
Als hij alleen een heel klein kamertje huurt... heel misschien.
Maar je hebt het over een huis, Dan is er vast een badkamertje en keuken en een slaapkamer.
Er zal vast meer aan de hand zijn. Het is vast niet alleen het gedrag van zijn ex die ze schadelijk vinden voor het kind.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:30
Hier gaat mijn onderwerp niet over? Dus vind het raar dat je zulke dingen bij betrekt. Lekker volwasse ben jeLucifer2018 schreef: ↑31-08-2018 12:29Een klein huis is echt geen reden voor jeugdzorg om kind niet gewoon bij vader te laten wonen.
Als hij alleen een kamer huurt... heel misschien.
Er zal vast meer aan de hand zijn. Het is vast niet alleen het gedrag van zijn ex die ze schadelijk vinden voor het kind.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:32
Multivitamine schreef: ↑31-08-2018 12:30Hier gaat mijn onderwerp niet over? Dus vind het raar dat je zulke dingen bij betrekt. Lekker volwasse ben je
Als je het zelf maar gelooft.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:33
Precies dit.
En jeugdzorg houdt een kind niet bij de ouders weg omdat ze te klein wonen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:34
Dus:
- Je vriend is niet in staat om voor zijn kind te zorgen
- Hij heeft nog wel contact met zijn ex (over hun kind neem ik aan?, anders waarom nog?)
- Dan is het zijn taak om ex terug te fluiten
Maar:
- Hij doet dat niet
- Is niet in staat om voor zijn kind te zorgen
- Is dus geen ideale vriend/vader
Waarom:
- Wil je zo iemand?
- Maak je je zo druk om wat een ander van jou vindt?
- Laat je dit al vier jaar toe?
- Je vriend is niet in staat om voor zijn kind te zorgen
- Hij heeft nog wel contact met zijn ex (over hun kind neem ik aan?, anders waarom nog?)
- Dan is het zijn taak om ex terug te fluiten
Maar:
- Hij doet dat niet
- Is niet in staat om voor zijn kind te zorgen
- Is dus geen ideale vriend/vader
Waarom:
- Wil je zo iemand?
- Maak je je zo druk om wat een ander van jou vindt?
- Laat je dit al vier jaar toe?
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:38
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:42
En dit.Lucifer2018 schreef: ↑31-08-2018 12:29Een klein huis is echt geen reden voor jeugdzorg om kind niet gewoon bij vader te laten wonen.
Als hij alleen een heel klein kamertje huurt... heel misschien.
Maar je hebt het over een huis, Dan is er vast een badkamertje en keuken en een slaapkamer.
vrijdag 31 augustus 2018 om 12:45
Waarom woont het kind niet bij jullie? Jouw vriend is ook de vader? Of kan kunnen jullie ook niet voor een kind zorgen?
Jij bent de mama niet van dat kind en het lijkt mij voor het jongetje verwarrend wanneer jij je wel zo gedraagt. Hij heeft baat bij goed contact met al zijn ouders en opvoeders en dat deze mensen zich volwassen genoeg opstellen om elkaar niet de tent uit te vechten.
Jij bent de mama niet van dat kind en het lijkt mij voor het jongetje verwarrend wanneer jij je wel zo gedraagt. Hij heeft baat bij goed contact met al zijn ouders en opvoeders en dat deze mensen zich volwassen genoeg opstellen om elkaar niet de tent uit te vechten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 31 augustus 2018 om 13:01
Maar jij kan er wel in, in dat kleine huis?Multivitamine schreef: ↑31-08-2018 12:26Omdat jeugdzorg vond dat het beter was dat de kind bij de oma woonde, mijn vriend heeft een kleine huis en daar kan hij niet in je moet niet zoomaar praten als je van niks weet de moeder van het kind kan hem niet opvoeden omdat ze een straat meisje is
...
vrijdag 31 augustus 2018 om 13:03
Je interpunctie is stuk?Multivitamine schreef: ↑31-08-2018 12:26Omdat jeugdzorg vond dat het beter was dat de kind bij de oma woonde, mijn vriend heeft een kleine huis en daar kan hij niet in je moet niet zoomaar praten als je van niks weet de moeder van het kind kan hem niet opvoeden omdat ze een straat meisje is
straat meisje? Op zijn minst dan een straat vrouw.