Opeens twijfel....
maandag 17 september 2018 om 12:23
Lieve allemaal, graag wil ik even mijn verhaal kwijt en jullie om advies vragen…
In juli heb ik een super leuke man ontmoet. Helemaal verliefd, helemaal leuk en zagen we elkaar in een korte tijd al vrij snel heel veel.
Het was super intens en fijn en het liefste wilde ik alleen nog bij hem zijn.
Het was ook zo een heerlijk gevoel dat ik eindelijk weer eens een man had gevonden die echt voor mij ging.
Ik ben nl ook best lang vrijgezel geweest(ongeveer 4 jaar) en heb daarbij veel pech gehad met ‘verkeerde’ mannen..
Afgelopen weken zijn wij 1.5 wk op vakantie geweest samen. Het was fijn en gezellig, maar opeens merkte ik heel erg twijfel. Ik irriteerde me aan alles, ik kon niet meer genieten en kon hem niet meer alleen om mij heen hebben.
Dit gevoel maakte mij angstig en kon niet verklaren waar dit vandaan kwam.
Opeens begon ik ook oudere situaties met hem voor me te halen die voor mij minder goed voelde waardoor alles opeens bleek dat ik niet meer met hem wilde zijn,.. Opeens werd het zo groot in mijn hoofd dat ik eigenlijk gewoon echt dacht dit is het/hem gewoon niet voor mij. Dit gaf me zo een rot gevoel. Andere kant als ik er aan denk om zonder hem te moeten dan word ik ook gek en dat wil ik ook niet.
Ergens had ik ook wel in mijn hoofd dat ik erg moest wennen om weer met m’n vriend op vakantie te gaan. Ik ging nl 4 jaar lang alleen maar met vriendinnen.
Is dit echt iets normaals na en tijdens een vakantie? Kan het gevoel weer terugkomen? Of is dit echt een teken dat hij het niet voor mij is en ik er een punt achter moet zetten?
Op dit moment is het echt even een chaos in mijn hoofd en hoop ik dat ik via jullie adviezen andere inzichten krijg..
Super bedankt alvast..
In juli heb ik een super leuke man ontmoet. Helemaal verliefd, helemaal leuk en zagen we elkaar in een korte tijd al vrij snel heel veel.
Het was super intens en fijn en het liefste wilde ik alleen nog bij hem zijn.
Het was ook zo een heerlijk gevoel dat ik eindelijk weer eens een man had gevonden die echt voor mij ging.
Ik ben nl ook best lang vrijgezel geweest(ongeveer 4 jaar) en heb daarbij veel pech gehad met ‘verkeerde’ mannen..
Afgelopen weken zijn wij 1.5 wk op vakantie geweest samen. Het was fijn en gezellig, maar opeens merkte ik heel erg twijfel. Ik irriteerde me aan alles, ik kon niet meer genieten en kon hem niet meer alleen om mij heen hebben.
Dit gevoel maakte mij angstig en kon niet verklaren waar dit vandaan kwam.
Opeens begon ik ook oudere situaties met hem voor me te halen die voor mij minder goed voelde waardoor alles opeens bleek dat ik niet meer met hem wilde zijn,.. Opeens werd het zo groot in mijn hoofd dat ik eigenlijk gewoon echt dacht dit is het/hem gewoon niet voor mij. Dit gaf me zo een rot gevoel. Andere kant als ik er aan denk om zonder hem te moeten dan word ik ook gek en dat wil ik ook niet.
Ergens had ik ook wel in mijn hoofd dat ik erg moest wennen om weer met m’n vriend op vakantie te gaan. Ik ging nl 4 jaar lang alleen maar met vriendinnen.
Is dit echt iets normaals na en tijdens een vakantie? Kan het gevoel weer terugkomen? Of is dit echt een teken dat hij het niet voor mij is en ik er een punt achter moet zetten?
Op dit moment is het echt even een chaos in mijn hoofd en hoop ik dat ik via jullie adviezen andere inzichten krijg..
Super bedankt alvast..
dinsdag 18 september 2018 om 23:42
Gewoon niet continu op focussen.
https://lovehacks.nl/ik-twijfel-over-hem/
Misschien wil je dit nog lezen.
woensdag 19 september 2018 om 13:54
Oh wat goed deze teksten. Helpt zeker!naamloosjes schreef: ↑18-09-2018 23:42Gewoon niet continu op focussen.
woensdag 26 september 2018 om 10:50
Hi Allemaal,
Hier even een kleine update van mij.
Bij mijn gevoel is er afgelopen week veel gebeurd.
Ik heb weer een beetje die kriebel terug gekregen. Echt fijn. En was zo blij om hem na die week weer te zien.
Echter denk ik ook omdat hij wat afstandelijker deed. En eigenlijk nog steeds. dat maakt een man toch vaak wat interessanter op een of andere manier.
Gister wel gesproken en opeens lijkt hij twijfel te hebben. Super hinderlijk want nu maakt dat mij weer onzeker.
Het lijkt wel een soort Karma.. En nu moet ik hier weer een manier voor vinden om mee om te gaan..
Anyway er zijn veranderingen, echter we zijn er nog niet....
Hier even een kleine update van mij.
Bij mijn gevoel is er afgelopen week veel gebeurd.
Ik heb weer een beetje die kriebel terug gekregen. Echt fijn. En was zo blij om hem na die week weer te zien.
Echter denk ik ook omdat hij wat afstandelijker deed. En eigenlijk nog steeds. dat maakt een man toch vaak wat interessanter op een of andere manier.
Gister wel gesproken en opeens lijkt hij twijfel te hebben. Super hinderlijk want nu maakt dat mij weer onzeker.
Het lijkt wel een soort Karma.. En nu moet ik hier weer een manier voor vinden om mee om te gaan..
Anyway er zijn veranderingen, echter we zijn er nog niet....
donderdag 27 september 2018 om 08:53
In zo'n pril begin zou ik twijfels ook gewoon niet uitspreken, en proberen eroverheen te komen. Door dat wel te zeggen, creëer je een onrustige basis. Mochten de twijfels te groot worden of gewoon heel terecht zijn, dan kun je het gewoon uitmaken. Maar tegen de ander zeggen dat je het nog niet zeker weet als je maar een paar dates hebt gehad, dat is 'a recipe for disaster'.
donderdag 27 september 2018 om 10:07
donderdag 27 september 2018 om 13:43
Zo voelt het voor mij.. Hij is afstandelijk.. Dus misschien eerder mijn gevoel van onzekerheid ofoz
donderdag 27 september 2018 om 13:52
Korte tijd elkaar heel veel zien, je gedraagt je heel verliefd.
Dan anderhalve week vakantie, waarin jij je irriteert en twijfelt.
Vervolgens elkaar een week niet zien.
De beste man weet niet wat hij aan je heeft, laat minder van zichzelf zien en trekt zich terug uit zelfbescherming.
hele begrijpelijke reactie.
donderdag 27 september 2018 om 14:18
Ja klinkt logisch.. Is dit iets wat ik nog kan rechtbreien dan?karin6789 schreef: ↑27-09-2018 13:52Korte tijd elkaar heel veel zien, je gedraagt je heel verliefd.
De beste man weet niet wat hij aan je heeft, laat minder van zichzelf zien en trekt zich terug uit zelfbescherming.
donderdag 27 september 2018 om 18:59
Dit. Daar kun je nu niets aan doen, zijn vertrouwen moet gewoon weer groeien. Maar als jij nu ook weer onzeker wordt en je gaat terugtrekken gaat dat in ieder geval niet gebeuren.karin6789 schreef: ↑27-09-2018 13:52Korte tijd elkaar heel veel zien, je gedraagt je heel verliefd.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....