Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.



Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.



Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.



Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.



Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.



Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...



Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...



Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.



Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.



Pffff. Wat moet ik hiermee?



Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:benq schreef op 18 april 2016 @ 19:09:

Ik kan mij voorstellen dat je hem op een bepaald niveau kan vergeven en dat je uiteindelijk een manier vind om er mee om te gaan. Maarrrr zou je ooit nog met hem kunnen n**ken zonder misselijk te worden?



Veel reacties intussen weer. Waarvoor dank!

Ik zal proberen zoveel mogelijk te reageren op iedereen. Mocht ik iemand vergeten; herinner me gerust eraan.



Bovenstaande vraag eerst;

ik kan het me nu niet voorstellen. Mss ooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:benq schreef op 18 april 2016 @ 19:09:

Ik kan mij voorstellen dat je hem op een bepaald niveau kan vergeven en dat je uiteindelijk een manier vind om er mee om te gaan. Maarrrr zou je ooit nog met hem kunnen n**ken zonder misselijk te worden?Ik vind dit een hele terecht vraag, alleen niet zo geschikt voor dit moment. Ik denk dat n**ken met haar man het laatste is waar TO op dit moment behoefte aan heeft. Wil niet zeggen dat dit altijd zo blijft natuurlijk...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 18 april 2016 @ 19:24:

[...]





Graag gedaan hoor. Ik speculeer overigens ook, want ik ken noch jou noch jouw man.



Ik weet niet of dit al eerder is opgemerkt, maar jij komt over als een redelijk handelend persoon die ook eventueel open staat voor het bespreken van eventuele ongebruikelijke en minder voor de hand liggende wensen van jouw partner. Des te pijnlijker is het dat jouw man het nodig heeft geoordeeld om dit zonder jou medeweten/communicatie te doen en met een zeer grote mate van waarschijnlijkheid zijn handelwijze alleen heeft opgebiecht omdat hij nu eenmaal in een onmogelijke positie was terechtgekomen!



Ik vind het tot op zekere hoogte anders liggen indien en voor zover jij iemand zou zijn bij wie handelingen anders dan plain vanilla sex volledig onbespreekbaar zouden zijn geweest of bij wie elke vorm van seksueel contact uitgesloten zou zijn. Dat zou zijn gedrag nog steeds niet rechtvaardigen, maar wel meer begrijpelijk maken. Nu dit het geval niet lijkt te zijn in jullie situatie, is dat des te kwetsender voor jou. Ik geloof, maar dat ben ik, dat ik dit wel met hem zou bespreken aangezien ik vind dat het ook veel zegt over het vertrouwen dat hij in jou als zijn partner stelt.



We waren niet overdreven acrobatisch in bed, vaak was het ook plain vanilla sex, maar er was altijd intimiteit en verbondenheid. En openheid om het over seksuele wensen te hebben. Al twijfel ik daar nu dus wel over, hoe echt, oprecht en wederkerig dit was, of dat het allemaal wishful thinking was. Zag ik hem wel echt of zag ik wie ik wilde zien? Hoe goed ken ik hem eigenlijk, als hij dit zo lang verborgen heeft kunnen houden..?

Hoe dan ook, al zouden we altijd seksen terwijl ik er bijlig met standje zeester, dan nog zal hij dit eerst ff aan moeten kaarten bij mij, voordat hij naar een dvp rent. Vind ik.



We hebben het er nèt weer een uurtje (emotioneel, heftig) over gehad. Dat gaan we er de komende tijd wel inhouden, tot er meer zicht is op 'hoe-nu-verder'.

Dus ja, we gaan het zeker bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 18 april 2016 @ 19:26:

Wat een ongelofelijke toneelspeler. JIJ moet je niet schamen, maar HIJ!

Wat zul je je klote voelen

Heel veel sterkte gewenst! En een vette knuffel!



Toneelspeler..? Ja, blijkbaar.

Hij zegt dat hij zich 'kapotschaamt ', toen, en nu.

Maar blijkbaar niet genoeg om hem er mee te laten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 20:44:

[...]





We waren niet overdreven acrobatisch in bed, vaak was het ook plain vanilla sex, maar er was altijd intimiteit en verbondenheid. En openheid om het over seksuele wensen te hebben. .Er is niets mis met plain vanilla sex. Ik doelde juist op die openheid en de ruimte die jij bood om dingen bespreekbaar te maken! Als er ruimte is om wensen te uiten had het in de rede gelegen om dit te bespreken met jou en kennelijk heeft hij het desondanks nodig geoordeeld om dit niet te doen en dat lijkt mij misschien nog wel pijnlijker dan het feit dat hij toegeven heeft aan een bepaalde behoefte...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:rrinkje schreef op 18 april 2016 @ 19:30:

[...]

(...)

Nu denk ik dat dit soort van vergelijkbaar is met dat ik stiekem grote ijsjes koop terwijl ik aan de lijn ben. zo'n aandrang die je niet kunt weerstaan die verder niks met wat dan ook te maken heeft. Het zou me niet verbazen als hij eigenlijk niet wilde maar gewoon de drang niet kon weerstaan. En verder gewoon van je houdt en blij met je is.

Maar dat verandert niks aan de impact die het op jou heeft.

Ja, dat beweert hij dus precies!

Hij vergeleek het zelfs even met het je niet kunnen houden aan een dieet. Uiteindelijk hadden we het erover dat het dan een sex verslaving kon zijn.



Maar ik ben te boos om hier begrip voor te kunnen hebben. Ik zei dat als het daadwerkelijk een verslaving is, dat hij dan hulp nodig heeft van een psycholoog oid. Hij had daar geen vertrouwen in. Maar zei het 'zeker weten NOOIT MEER TE DOEN!! Echt! Echt!'



Ik zei dat hij dat na die eerste keer ook dacht. Toen hij zo walgde van zichzelf. En na de 2de. En na de 3 de. Maar dat dit na 4x echt wel een patroon te noemen is. Waarbij ik weinig vertrouwen heb dat dit nu spontaan ineens 'over' is omdat hij nu even die overtuiging voelt.



Ik ben ook -als ik even geshockeerd ben door een nieuw hoog getal op de weegschaal- heeeeel overtuigd van dat ik nooit meer chocolade zal eten.
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 20:47:

[...]



Toneelspeler..? Ja, blijkbaar.

Hij zegt dat hij zich 'kapotschaamt ', toen, en nu.

Maar blijkbaar niet genoeg om hem er mee te laten stoppen.

Ja hij schaamt zich, hij houdt enorm veel van je, het had allemaal niets te betekenen en had echt niets te maken met zijn liefde voor jou en hij heeft er zoveel spijt van en zal het echt nooit meer doen. Precies de woorden die elke vent zegt die is betrapt met vreemdgaan of zoals de jouwe het wel moest bekennen. Ik hoop echt dat je die woorden van hem niet serieus neemt.



Hij schaamde zich ook niet om zijn lul uit zijn broekie te halen bij een hoer, en hij schaamde zich wel veel vaker daar niet voor. Ik hoop echt dat je beseft dat hij zich echt niet schaamt, hij schaamt zich alleen omdat die nu met de billen bloot moest, met z'n piemel bloot was dan weer geen enkel probleem voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:rrinkje schreef op 18 april 2016 @ 19:42:

Is het echt 4x? Is het niet veel vaker? Is het ook opgebouwd in frequentie? Dat er steeds korter tussen zat? Ik weet het niet hoor, maar ik heb er het gevoel bij van een verslaving.

Hebben jullie het daar al over gehad? Denkje dat hij echt een punt kan zetten, dat je zeker weet dat hij het nooit weer doet?

Hoe deed hij dat met stoppen met roken oid?

Hij blijft bij 4x. Dit komt redelijk geloofwaardig over. (Heb er verschillende keren nu naar gevraagd en op aangedrongen.) Tja, bewijs heb ik natuurlijk niet.

10 jaar geleden was de eerste keer. Afgelopen december de 4de keer. Wanneer die andere 2 keren precies waren weet ik niet.

Toevallig dat je het dus over verslaving hebt. Zoals hij het omschreef lijkt het daar idd op. Maar ik ben te bang dat hij dit als smoes aanvoert. ("Schatje begrijp dat nu het was de verslaving, IK was het niet!" Dat hij zoiets zou zeggen.)

Hij was vroeger idd een hardnekkig roker. Verschillende keren gestopt voordat het definitief lukte. Pleisters, kauwgom, vanalles. (Zouden ze ook anti-hoeren-bezoek-pleisters hebben denk je..? Gat in de markt! )
quote:HuLang schreef op 18 april 2016 @ 15:14:

Wou hij weg? Nee. Wou hij jou inruilen voor een ander? Nee. Wou hij af en toe eens een doodlopende zijstraat in? Ja. Wat moet jij daarmee? Helemaal niets, of wat jij wil. Jij maakt, net zoals zovelen, de foute interpretatie dat deze acties iets over jou of iets over zijn trouw zegt. Maar hij is er gewoon nog, net zoals al die jaren voorheen. Welcome to the real world.



Hij heeft genitale wratten opgelopen! Gadverdamme! Wat zij daarmee moet is het dealen met de ontrouw, het liegen, het alles wat ze over de wereld, zichzelf en haar huwelijkse beloften geloofde dat kapot is gemaakt proberen te herstellen in nieuwe denkbeelden.



De echte wereld is wat wij interpreteren, wat er is gaat altijd door ons filter.



Hij was er nooit, terwijl hij er leek te zijn. Al jaren voorheen.
Nu zijn het wratten, had net zo goed hiv kunnen zijn want je hebt geen idee of hij wel echt een condoom heeft gebruikt. Liegen kan hij iig wel goed zeg.
En zeeland: ik heb dit allemaal al meegemaakt. wat een spijt had hij zeg, en wat walgde hij van zichzelf.



Daarna heb ik jaren van mijzelf gewalgd want ik was degene die bij iemand bleef die naar de hoeren ging. Kon er wel van kotsen, zo ranzig allemaal. Persoonlijk vind ik normaal vreemdgaan minder erg dan naar de hoeren gaan maar dat is persoonlijk.



Ik kon iig niet meer met een hoerenloper samenleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 18 april 2016 @ 20:10:

(...)Kun je dit dadelijk "vergeten en vergeven"? Als je nog toekomst in de relatie ziet tja wie ben ik om te zeggen dat je alles moet weggooien. Hoe kijkt je man er eigenlijk tegenaan? Is dit iets wat hij voor zichzelf "moet" doen? Kan hij je beloven om dit nooit meer te doen of geef je hem die vrijheid? Ben benieuwd naar zijn beweegredenen en zijn kijk hierop.

Ik weet niet of ik het kan vergeten en vergeven.

Het is zo raar. Gisteren was er nog niets aan de hand. Was ik een vrouw, getrouwd met een eerlijke open man, 2 kids, kleine huis tuin en keuken perikelen, niets echt onoverzichtelijks.

En dan nu ineens. Is alles anders. Krijg ik dit bizarre verhaal. Blijkt alles (mogelijk) nep te zijn; het gevoelde vertrouwen, liefde, oprechtheid. Moet IK ineens gaan beslissen of 'we' een toekomst hebben.

Mijn man wil verder, als het aan hem ligt. Met mij, met de kinderen. Maar hij 'begrijpt het ook' als ik hier niet mee kan leven. Als hij op moet rotten. En dan zal hij alle schuld op zich nemen naar de kinderen toe, naar anderen toe. Ik weet niet precies hoe hij dat voor zich ziet. Heb gezegd dat hij hier nevernooitniet de kinderen mee op mag zadelen. Laat hun in de zalige onwetendheid; de perfecte papa. Hoezeer ik ook van zijn daden walg, ZIJ hoeven hier niet onder te lijden.

Hij belooft dit nooit meer te doen. En zegt dat hij begrijpt dat ik dit nu niet kan geloven, maar dat hij dat waar zal maken. Als ik hem die kans geef.
Alle reacties Link kopieren
Ik betwijfel of je het een verslaving kan noemen: 4 jaar in 10 jaar tijd. Natuurlijk is 4 keer gaan, 8 keer te vaak en te veel, maar of het valt onder de reikwijdte verslaving..?! Het is in ieder geval gedrag dat je niet kan duiden en waar ook geen duidelijk aanwijsbare oorzaak voor is.



Overigens, los van het emotionele aspect is het vervelende voor jou, maar ik neem aan dat je je hiervan bewust bent, dat genitale wratten tot acht maanden na besmetting met het virus kunnen ontstaan. Voorts geldt dat hoewel ze verdwijnen dit tot 2 jaar kan duren. M.a.w. hier ben je in het ergste geval nog wel even zoet mee...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 18 april 2016 @ 20:53:

[...]





Er is niets mis met plain vanilla sex. Ik doelde juist op die openheid en de ruimte die jij bood om dingen bespreekbaar te maken! Als er ruimte is om wensen te uiten had het in de rede gelegen om dit te bespreken met jou en kennelijk heeft hij het desondanks nodig geoordeeld om dit niet te doen en dat lijkt mij misschien nog wel pijnlijker dan het feit dat hij toegeven heeft aan een bepaalde behoefte...

Klopt. Ik stelde me open, hij heeft het blijkbaar zo ingeschat dat ik zijn wensen/verlangens niet kon handelen. Hij zegt dat hij zich teveel schaamde.

Hoe dan ook, hij heeft zich op dat moment van me afgekeerd en besloten om zijn liefde te faken. Of in elk geval zijn openheid te faken.

Dat doet zeer. Want ik was wèl 'echt', en kwetsbaar in mijn verlangens en wensen naar hem toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 21:16:

[...] Als ik hem die kans geef.



Ik denk dat je op dit moment geen overhaaste beslissingen moet nemen. Het feit dat hij naar DVP's is gegaan is en jou kennelijk niet voldoende vertrouwd heeft om dit met jou te delen zegt niet dat hij niet van jou houdt. Tuurlijk kan men betogen dat indien je van iemand houdt, je dit soort zaken niet doet, maar ik weet niet of het altijd zo 'werkt'. Tot op zekere hoogte heeft hij dit niet alleen jou in een onmogelijk pakket gebracht, maar ook eventueel jullie kinderen en het gezinsleven.



Zijn gedrag zegt naar mijn mening misschien niet eens zozeer iets over de mate waarin hij van jou en jullie kinderen houdt, maar wel een heleboel over zijn egoïsme, lusten en daaraan toe willen geven zonder na te denken over lange termijn gevolgen: emotioneel - relationeel en medisch voor alle betrokkenen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 18 april 2016 @ 20:59:

[...]



Ja hij schaamt zich, hij houdt enorm veel van je, het had allemaal niets te betekenen en had echt niets te maken met zijn liefde voor jou en hij heeft er zoveel spijt van en zal het echt nooit meer doen. Precies de woorden die elke vent zegt die is betrapt met vreemdgaan of zoals de jouwe het wel moest bekennen. Ik hoop echt dat je die woorden van hem niet serieus neemt.



Hij schaamde zich ook niet om zijn lul uit zijn broekie te halen bij een hoer, en hij schaamde zich wel veel vaker daar niet voor. Ik hoop echt dat je beseft dat hij zich echt niet schaamt, hij schaamt zich alleen omdat die nu met de billen bloot moest, met z'n piemel bloot was dan weer geen enkel probleem voor hem.

Ach ja...sommige dingen zijn zo simpel, dat je er maar over blijft doorlullen.

Gelukkig is dat deze niet.

Hij maakte bewust deze keus.

Zo simpel...en ach ja, als je het tien jr kunt, dan kun je het ook nog wel tien keer.

Hij loog, bedroog.

.

Maar ik zeg altijd maar zo!..what comes around, Goes around.

En die vind ik dan altijd weer zo prachtig.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 18 april 2016 @ 20:59:

[...]



Ja hij schaamt zich, hij houdt enorm veel van je, het had allemaal niets te betekenen en had echt niets te maken met zijn liefde voor jou en hij heeft er zoveel spijt van en zal het echt nooit meer doen. Precies de woorden die elke vent zegt die is betrapt met vreemdgaan of zoals de jouwe het wel moest bekennen. Ik hoop echt dat je die woorden van hem niet serieus neemt.



Hij schaamde zich ook niet om zijn lul uit zijn broekie te halen bij een hoer, en hij schaamde zich wel veel vaker daar niet voor. Ik hoop echt dat je beseft dat hij zich echt niet schaamt, hij schaamt zich alleen omdat die nu met de billen bloot moest, met z'n piemel bloot was dan weer geen enkel probleem voor hem.

Dit heb ik hem zo'n beetje letterlijk gezegd.

Hij bleef maar onderstrepen hoe schuldig hij zich voelde, hoe genant het allemaal was, hoeveel spijt etc

Het vertellen is blijkbaar gênanter dan het doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 18 april 2016 @ 21:07:

[...]





Hij heeft genitale wratten opgelopen! Gadverdamme! Wat zij daarmee moet is het dealen met de ontrouw, het liegen, het alles wat ze over de wereld, zichzelf en haar huwelijkse beloften geloofde dat kapot is gemaakt proberen te herstellen in nieuwe denkbeelden.



De echte wereld is wat wij interpreteren, wat er is gaat altijd door ons filter.



Hij was er nooit, terwijl hij er leek te zijn. Al jaren voorheen.

Ja.

Een slippertje in een dronken bui was al lastig geweest. Maar dit heeft verdomme zo verrekte lang geduurd. 10 jaar.

Erheen gaan. Door die straat wandelen. Gluren. Tot 5x teruggaan. Op verschillende dagen. En dan over die drempel. Dat is 'met-voorbedachte-rade'. Genoeg momenten om tot bezinning te kunnen komen, zou ik zo denken. Bah.
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 21:16:

[...]



Ik weet niet of ik het kan vergeten en vergeven.

Het is zo raar. Gisteren was er nog niets aan de hand. Was ik een vrouw, getrouwd met een eerlijke open man, 2 kids, kleine huis tuin en keuken perikelen, niets echt onoverzichtelijks.

En dan nu ineens. Is alles anders. Krijg ik dit bizarre verhaal. Blijkt alles (mogelijk) nep te zijn; het gevoelde vertrouwen, liefde, oprechtheid. Moet IK ineens gaan beslissen of 'we' een toekomst hebben.

Mijn man wil verder, als het aan hem ligt. Met mij, met de kinderen. Maar hij 'begrijpt het ook' als ik hier niet mee kan leven. Als hij op moet rotten. En dan zal hij alle schuld op zich nemen naar de kinderen toe, naar anderen toe. Ik weet niet precies hoe hij dat voor zich ziet. Heb gezegd dat hij hier nevernooitniet de kinderen mee op mag zadelen. Laat hun in de zalige onwetendheid; de perfecte papa. Hoezeer ik ook van zijn daden walg, ZIJ hoeven hier niet onder te lijden.

Hij belooft dit nooit meer te doen. En zegt dat hij begrijpt dat ik dit nu niet kan geloven, maar dat hij dat waar zal maken. Als ik hem die kans geef.hij legt dus de verantwoordelijkheid bij jou. dat is ook lekker. als hij serieus meent wat hij zegt dan zou hij allang een therapeut hebben gebeld om te werken aan zijn 'probleemgedrag'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeeland1970 schreef op 18 april 2016 @ 21:37:

[...]



Ja.

Een slippertje in een dronken bui was al lastig geweest. Maar dit heeft verdomme zo verrekte lang geduurd. 10 jaar.

Erheen gaan. Door die straat wandelen. Gluren. Tot 5x teruggaan. Op verschillende dagen. En dan over die drempel. Dat is 'met-voorbedachte-rade'. Genoeg momenten om tot bezinning te kunnen komen, zou ik zo denken. Bah.

Ik vind jou zo mild, je praat zo mild, geeft niet hoor, ieder het Zijne, maar opvallend is het wel.

Want geen enkel woord wat je typt, klopt hier, je verzacht het, mag hoor...maar hetbwas geen drempel, niet met voorbedachte rade, hij deed het.

Het was zijn keus.

En....hij zal het weer doen.

Tien jaar lang liegen?..is altijd liegen, zit in hem...en ik vermoed dat er nog meer is.

Het spijt me oprecht voor je.

Bescherm jezelf.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 18 april 2016 @ 21:09:

Nu zijn het wratten, had net zo goed hiv kunnen zijn want je hebt geen idee of hij wel echt een condoom heeft gebruikt. Liegen kan hij iig wel goed zeg.

Nou, die hoertjes zullen het ook niet zomaar zonder condoom doen, hoop ik dan maar. Maar niets is zeker.

Hij is vanmorgen bij de huisarts geweest, die heeft hem over een staafje oid laten plassen. Hiermee konden ze verschillende soa ' s checken. Ook hiv, al duurt die uitslag een paar maanden. Morgen moet hij terug, dan neemt HA een biopt van een wrat. Kan hij kijken wat het precies is. Kunnen ook nog andere dingen zijn blijkbaar.

(Lekkerrrr ) Vol verwachting klopt ons hart. .... uitslag kon 5 a 6 dagen duren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 18 april 2016 @ 21:30:

[...]





Ik denk dat je op dit moment geen overhaaste beslissingen moet nemen. Het feit dat hij naar DVP's is gegaan is en jou kennelijk niet voldoende vertrouwd heeft om dit met jou te delen zegt niet dat hij niet van jou houdt. Tuurlijk kan men betogen dat indien je van iemand houdt, je dit soort zaken niet doet, maar ik weet niet of het altijd zo 'werkt'. Tot op zekere hoogte heeft hij dit niet alleen jou in een onmogelijk pakket gebracht, maar ook eventueel jullie kinderen en het gezinsleven.



Zijn gedrag zegt naar mijn mening misschien niet eens zozeer iets over de mate waarin hij van jou en jullie kinderen houdt, maar wel een heleboel over zijn egoïsme, lusten en daaraan toe willen geven zonder na te denken over lange termijn gevolgen: emotioneel - relationeel en medisch voor alle betrokkenen.Ja, goede aanvulling...
Alle reacties Link kopieren
quote:Baggal schreef op 18 april 2016 @ 21:22:

(...) dat genitale wratten tot acht maanden na besmetting met het virus kunnen ontstaan. Voorts geldt dat hoewel ze verdwijnen dit tot 2 jaar kan duren. M.a.w. hier ben je in het ergste geval nog wel even zoet mee...Eerst maar eens de onderzoeken afwachten....
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 18 april 2016 @ 21:42:

[...]



Ik vind jou zo mild, je praat zo mild, geeft niet hoor, ieder het Zijne, maar opvallend is het wel.

Want geen enkel woord wat je typt, klopt hier, je verzacht het, mag hoor...maar hetbwas geen drempel, niet met voorbedachte rade, hij deed het.

Het was zijn keus.

En....hij zal het weer doen.

Tien jaar lang liegen?..is altijd liegen, zit in hem...en ik vermoed dat er nog meer is.

Het spijt me oprecht voor je.

Bescherm jezelf.

Verzacht ik het? Ben ik te mild?

Ik weet het niet.
Ik zal wel mosterd zijn, maar hij heeft 10 jaar lang gelogen, dus hoe weet je dat het bij die 4 keer gebleven is ? hoe weet je dat dat wel de waarheid is? misschien is het wel het topje van de ijsberg. Vertrouwen heb je niet zomaar terug na zo lang te zijn voorgelogen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven