Polyamorie

27-01-2008 16:23 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Weet niet of hier al een topic over is maar ik ben naar opzoek naar ervaringen in de vorm van relaties.

Ik heb een vriend waar ik een relatie mee heb, die is getrouwd. Zijn vrouw heeft een relatie naast het huwelijk. Deze man woont bij hun in.

Ik heb mijn eigen woning elders.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
anton heyboer?
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:25:

anton heyboer?haha
ook intrekken en gelijk besparen op woonlasten waardoor je zelf geld over hebt om ook weer leuke dingen te doen
Geen ervaring , wél een hoop vragen . Wat nou als jij bijvoorbeeld graag kinderen wil ? Is er één "hoofdrelatie " ? En zo ja ; van wie met wie dan ? Is het ook oké als jij met meerderen een relatie aangaat ? Dat soort vragen , dus .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:32:

ook intrekken en gelijk besparen op woonlasten waardoor je zelf geld over hebt om ook weer leuke dingen te doen

Jij verveeld je of je doet hard mee aan een wedstrijd; Ik ben de leukste!

\\:-)//
Hoe gaat het bijvoorbeeld met de feestdagen , met moederdagen , met vakanties ?
Jij verveeld je of je doet hard mee aan een wedstrijd; Ik ben de leukste!

Ik bekijk het van uit economisch oogpunt

allemaal samen, simpel toch
Is er één "hoofdrelatie " ? En zo ja ; van wie met wie dan ? Is het ook oké als jij met meerderen een relatie aangaat ? Dat soort vragen , dus .

als je in zoiets in stapt stel je toch niet van zulke vragen, het gaat wel even om liefde he en die lost toch alles gewoon op
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2008 @ 16:34:

Geen ervaring , wél een hoop vragen . Wat nou als jij bijvoorbeeld graag kinderen wil ? Is er één "hoofdrelatie " ? En zo ja ; van wie met wie dan ? Is het ook oké als jij met meerderen een relatie aangaat ? Dat soort vragen , dus .Hij wil geen kinderen meer, ik ook niet. Zijn vrouw is zwanger van haar vriend. Waardoor ze moesten scheiden om het kind te kunnen erkennen.Er is een hoofdrelatie met zijn vrouw waar ie inmiddels mee gescheiden is. Zelf is het ok om eventueel ook andere relatie's aan te gaan.
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:37:

allemaal samen, simpel toch

Nou, lekker simpel als je langs iedereen zijn/haar moeder moet ........die moeders zien je al aankomen met de hele boerenfamilie ......

En op vakantie met zijn allen ? Als a en b met elkaar in bed willen liggen en c en d niks met elkaar hebben moeten die dan verplicht een bed delen ? Of moeten a en b verplicht een vakantie niet het bed delen ?

Lijkt mij alles behalve simpel eigenlijk .
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:37:

allemaal samen, simpel tochHeb jij ervaring? Want daar vroeg ik eigenlijk na
Dus de relatie van jouw vriend met zijn ex staat ten alle tijden op 1 ?
Je vriend heeft een hoofdrelatie met zijn ex vrouw,hoe moet je dat zien?

Is hij nog intiem met haar of blijven ze bij elkaar wonen vanwege hun kinderen?
quote:Nietjuh schreef op 27 januari 2008 @ 16:40:

[...]

Heb jij ervaring? Want daar vroeg ik eigenlijk naNee , geen ervaring . 't Zou ook niets voor mij zijn , emotioneel niet , maar ook zeker praktisch gezien niet .
En op vakantie met zijn allen ? Als a en b met elkaar in bed willen liggen en c en d niks met elkaar hebben moeten die dan verplicht een bed delen ? Of moeten a en b verplicht een vakantie niet het bed delen ?

hardstikke simpel, gewoon genoeg dozen hebben om er in te trappen
quote:Nietjuh schreef op 27 januari 2008 @ 16:40:

[...]

Heb jij ervaring? Want daar vroeg ik eigenlijk na

Ik gok zomaar dat weinig mensen ervaring hebben die op de jouwe lijkt.

Relatie met een getrouwde man zijn er genoeg.
quote:ElleMichelle schreef op 27 januari 2008 @ 16:42:

Je vriend heeft een hoofdrelatie met zijn ex vrouw,hoe moet je dat zien?

Is hij nog intiem met haar of blijven ze bij elkaar wonen vanwege hun kinderen?Ze zijn gewoon bij elkaar alleen uit elkaar omdat de vriend van zijn vrouw( nu ex maar nog mee samen is dus, anders was ie single)het kindje wat ze krijgen willen erkenen en dat kan niet als zij nog getrouwd is
bianca, het is dat ik mijn haren nog even uit mijn oren moet gaan scheren maar anders zou ik zo een geneuzeltopic bijna serieus gaan nemen, wie naait wie hier?
quote:Mirjam82 schreef op 27 januari 2008 @ 16:44:

[...]

Ik gok zomaar dat weinig mensen ervaring hebben die op de jouwe lijkt.

Relatie met een getrouwde man zijn er genoeg.Zullen er vast weinig zijn, maar vroeg het me af.
Geen ervaring,ik heb wel eens een documentaire erover gezien op tv.Man en vrouw,nog wel met elkaar getrouwd,vrouw wou als allereerste een vriend ernaast omdat ze niet in monogamie geloofde,de man ging ermee accoord,ze kreeg een vriend en even later kreeg haar man een vriendin.Maar ze woonden niet allemaal bij elkaar.Maar de vrouw wou dus niet dat haar vriend er zelf ook weer een vrouw op nahield.Dat vond ik wel een beetje dubbel,zij wel maar die vriend weer niet.Interessant onderwerp.
quote:Nietjuh schreef op 27 januari 2008 @ 16:45:

[...]

Ze zijn gewoon bij elkaar alleen uit elkaar omdat de vriend van zijn vrouw( nu ex maar nog mee samen is dus, anders was ie single)het kindje wat ze krijgen willen erkenen en dat kan niet als zij nog getrouwd is

Maar als ik het goed begrijp krijgt ie toch een kind in huis erbij, ondanks dat hij geen kinderen meer wil.

Lijkt me een goede basis voor een relatie...
Ze zijn gewoon bij elkaar alleen uit elkaar omdat de vriend van zijn vrouw( nu ex maar nog mee samen is dus, anders was ie single)het kindje wat ze krijgen willen erkenen en dat kan niet als zij nog getrouwd is

aha, weer een arm kind de dupe die geen inspraak heeft gehad

ik ga er even van uit dat hij, de sukkel in kwestie die nu met jou rommelt omdat zijn vrouw meer ziet in een ander, vanaf 1-1--2008 gedegradeerd is tot vuilnisbakbuitenzetter
quote:ikkezelf schreef op 27 januari 2008 @ 16:46:

bianca, het is dat ik mijn haren nog even uit mijn oren moet gaan scheren maar anders zou ik zo een geneuzeltopic bijna serieus gaan nemen, wie naait wie hier?Goh ja lekker gaan dimdammen of het nu een echt verhaal is of niet.....maar nogmaals als je er geen ervaring mee hebt reageer dan niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven