raar gevoel... volgen??

14-12-2011 14:01 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik heb sinds een paar maanden een relatie, ik heb al 2 relatie's van een paar jaar achter de rug, al bedrogen geweest maar nooit echte problemen gehad met iemand te vertrouwen...

bij mijn huidige vriend heb ik van in het begin een "raar" gevoel, hij geeft nergens de aanleiding toe maar ik heb gewoon het gevoel dat ik hem niet kan vertrouwen?! ik kan dit precies niet van me afzetten...

mensen die dit herkennen?
quote:morgane27 schreef op 14 december 2011 @ 14:40:

hij begrijpt natuurlijk niet waarover ik het heb omdat hij vind dat hij niets verkeerd doet...En nóg een alarmbel.
quote:Aureel schreef op 14 december 2011 @ 15:28:

Of hij zal vreemdgaan weet ik niet; het probleem lijkt me eerder zijn niet-zo-gezellige houding naar jou. Een type man dat het niet erg vindt dat zijn vriendin onzeker is?! Dat zou niemands type moeten zijn!

Volgende logische vraag: waarom voel jij je tot zo'n man aangetrokken? Er zijn genoeg leuke mannen die graag een zelfverzekerde dame willen; dat is heus niet altijd een sloef (wel een leuke term, trouwens; Belgisch? )

haha aureel, dit is inderdaad een belgische uitdrukking

ik weet dat jullie nu allemaal het verkeerde van hem denken ( net zoals ik misschien ) maar qua karakter is hij helemaal niet van de slechtste, hij is gewoon iemand die graag heeft dat zijn vriendin naar hem "opkijkt" ... een man met een groot ego laten we zeggen...

aangezien hij een horecazaak heeft en dus heel sociaal moet zijn naar zowel mannen als vrouwen laat me mss ook schrik krijgen? mijn ex-vriend werkte op een bedrijf met enkel mannen...
mensen, even voor alle duidelijkheid... alarmbellen vliegen hier in het rond

hij heeft tot nu toe niets verkeerd gedaan he! ik heb hem met niets betrapt,van niemand nog niets verkeerd gehoord, geeft geen aanleiding tot vreemdgaan ofzo!

het gaat gewoon om een gevoel wat ik heb, terrecht of onterrecht, ik vroeg gewoon of mensen dit herkenden...
Het komt hem vooral heel goed uit nu je bijna bent overtuigd, je toch weer terugtrekt en wederom de vinger naar jezelf wijst.
quote:morgane27 schreef op 14 december 2011 @ 15:36:

mensen, even voor alle duidelijkheid... alarmbellen vliegen hier in het rond

hij heeft tot nu toe niets verkeerd gedaan he! ik heb hem met niets betrapt,van niemand nog niets verkeerd gehoord, geeft geen aanleiding tot vreemdgaan ofzo!

het gaat gewoon om een gevoel wat ik heb, terrecht of onterrecht, ik vroeg gewoon of mensen dit herkenden...Oke, als dat de enige vraag is die rest. Ja ik herken het, en ja ik had het iedere keer juist aangevoeld.
quote:gaia9 schreef op 14 december 2011 @ 15:34:

[...]

En nóg een alarmbel.waarom?! als hij inderdaad helemaal niets verkeerd doet en iemand spreekt je erop aan van: ik heb een raar gevoel, ik vertrouw je precies niet... ja ik zou het ook niet begrijpen waarom...
Foute mannen zijn niet in- en in- slecht, vaak integendeel. Maar ga nu niet aan jezelf of aan je gevoel twijfelen. Het foute zal er echt wel uitkomen, maar tegen die tijd kun je zo verknocht aan hem zijn dat je er alles voor over zult hebben om de relatie met hem te behouden. Dat kan een verslaving worden.
quote:morgane27 schreef op 14 december 2011 @ 15:38:

[...]

waarom?! als hij inderdaad helemaal niets verkeerd doet en iemand spreekt je erop aan van: ik heb een raar gevoel, ik vertrouw je precies niet... ja ik zou het ook niet begrijpen waarom...Je vulde het antwoord voor hem in dus, op die manier. Ja dat kan ook natuurlijk.
Okee, je wilt dus niets slechts van hem horen, want hij heeft geen verkeerd karakter en niets verkeerds gedaan. Prima toch? Dan hoef je ook verder niet te twijfelen/ een raar gevoel te hebben/ topics te openen.

En oja: een man die graag wil dat zijn vriendin tegen hem opkijkt, heeft géén ego. Waarschijnlijk is hij zelf juist erg onzeker ,dat hij dat nodig heet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven