Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Anárion schreef:
23-07-2018 17:49
Kun jij ook even beargumenteren waarom het erg is voor een kind om ouder ouders te hebben? Nu spreek je uit eigen ervaring. Graag even met goede argumenten komen.
Is het erg tja kind weet niet beter en er zullen goede oude ouders zijn en slechte oude ouders net als jonge ouders..

Aan het kind zal gevraagd worden is dat je opa?

De kans dat een oudere vader ziek wordt en komt te overlijden voordat het kind volwassen is, is een stuk groter.. kans op hartfalen en kanker neemt nu eenmaal toe.

Dat er een grotere generatie kloof is, dat een puber lastig is als je rond de 50 bent en het voor de ouder nog zwaarder is als je over de 60 bent..

Je toch echt aftakelt met ouder worden..

Je vrienden van je eigen leeftijd overal kunnen gaan en staan en jij je zorgen maakt of zorgt voor een kind/ puber.. zijn periode van zorgen voor kinderen door zijn 2e gezin veel langer duurt.. En of dat dat leuk is...

Heb zelf 2 pubers in huis van 18 en 16 en zal met mijn 46 jaar niet meer aan een baby moeten denken.. En dus geen kind van 6 met mijn 52e willen hebben.
Ja een 5 jarig kind met een vader van 52 vind ik best sneu ja. En dan kom je met argumenten dat hij dingen met haar doet, tjsaaa dat doet mijn man ook hoor en dat hoort elke vader gewoon te doen en hij zal dat ook met zijn andere kinderen gedaan hebben en zijn ex dus je leven met hem is gewoon een herhaling voor hem.

Mijn ouders waren ook oud maar nog meer dan 10 jaar jonger als je man was toen je kind werd geboren. En oude ouders hebben is echt niet leuk. Ik kom uit een groot gezin en wanneer mijn oudste broer met mij over straat liep dachten mensen dat hij gewoon een tienervader was en dat mijn ouders mijn opa&oma waren en dat was echt niet leuk terwijl ik hele leuke ouders had. En hoe je het ook wendt of keert met de jaren begin je toch af te takelen. Als je dochter 16 is dan is haar vader 63(!) en dat is simpelweg oud. Moet dan gelijk aan mijn neefje van 16 denken die zijn vader van 68 dood heeft gevonden nou dat wens je niemand toe hoor. Je kleinkinderen zullen geen opa hebben of je dochter moet een tienermoeder worden. Mijn ouders leven niet meer, mijn schoonvader ( die ook 45 was toen mijn man werd geboren) is al jaren dood. Denk je dat het voor onze kinderen leuk is dat ze geen opa’s & oma hebben? Ik vind dat een enorm gemis.

En het is voor een kind hartstikke rot om halfbroers/zussen te hebben die veel ouder zijn en geen echte band mee hebben. Kan je zeggen dat ze gek op elkaar zijn en dat zal best zo zijn maar compleet anders dan de band die je hebt als je een gezamenlijke jeugd deelt en die kans heb jij je kind ook afgenomen. Maarja jullie zijn al sowieso niet echt gezinsmensen dus wrs zal je daar niet mee zitten.

Echt hoor als je vrijgezel en kinderloos bent kun je doen en laten wat je wil maar als je kinderen hebt moet je overal rekening mee houden en dat hebben jullie niet gedaan. Zeker jij niet.
Whatsinaname1988 schreef:
24-07-2018 00:11
Ja een 5 jarig kind met een vader van 52 vind ik best sneu ja. En dan kom je met argumenten dat hij dingen met haar doet, tjsaaa dat doet mijn man ook hoor en dat hoort elke vader gewoon te doen en hij zal dat ook met zijn andere kinderen gedaan hebben en zijn ex dus je leven met hem is gewoon een herhaling voor hem.

Mijn ouders waren ook oud maar nog meer dan 10 jaar jonger als je man was toen je kind werd geboren. En oude ouders hebben is echt niet leuk. Ik kom uit een groot gezin en wanneer mijn oudste broer met mij over straat liep dachten mensen dat hij gewoon een tienervader was en dat mijn ouders mijn opa&oma waren en dat was echt niet leuk terwijl ik hele leuke ouders had. En hoe je het ook wendt of keert met de jaren begin je toch af te takelen. Als je dochter 16 is dan is haar vader 63(!) en dat is simpelweg oud. Moet dan gelijk aan mijn neefje van 16 denken die zijn vader van 68 dood heeft gevonden nou dat wens je niemand toe hoor. Je kleinkinderen zullen geen opa hebben of je dochter moet een tienermoeder worden. Mijn ouders leven niet meer, mijn schoonvader ( die ook 45 was toen mijn man werd geboren) is al jaren dood. Denk je dat het voor onze kinderen leuk is dat ze geen opa’s & oma hebben? Ik vind dat een enorm gemis.

En het is voor een kind hartstikke rot om halfbroers/zussen te hebben die veel ouder zijn en geen echte band mee hebben. Kan je zeggen dat ze gek op elkaar zijn en dat zal best zo zijn maar compleet anders dan de band die je hebt als je een gezamenlijke jeugd deelt en die kans heb jij je kind ook afgenomen. Maarja jullie zijn al sowieso niet echt gezinsmensen dus wrs zal je daar niet mee zitten.

Echt hoor als je vrijgezel en kinderloos bent kun je doen en laten wat je wil maar als je kinderen hebt moet je overal rekening mee houden en dat hebben jullie niet gedaan. Zeker jij niet.
Wat een domme post. Meer kan ik er niet van maken.
Mutsie, je hebt voor en tegenstanders hier.
Dat heb je overal.
Maar ik lees zoveel nonsens van de tegenstanders, ik zou als ik jou was er gewoon niet meer op reageren.
Heeft toch geen zin.

Persoonlijk vind ik het allemaal ver gezocht en nogal schaamteloos bashen "omdat het kan".

Geniet van je gezin :rose:
Grobbekuiken_ schreef:
22-07-2018 19:31
Een topic van 9 jaar oud die opgedregd wordt uit de krochten van dit forum, en to wordt nog na al die tijd opnieuw de oren gewassen?! Echt?!
Komkommertijd zeker?
Eens. Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij deze relatie, maar de heftigheid van de reacties hier gaat nergens meer over. En dan het commentaar dat het 'smerig' is dat man een tweede leg heeft op z'n tweeenvijftigste. Pfffff. Nou ik weet wel wie de meest zieke geest hier is hoor. Treurigheid ten top dit.
Vlinder1963 schreef:
23-07-2018 17:49
Gedachten kronkels omdat het jou niet aanstaat wat ii zeg, ik ben niet de egoïst die haar kind een oude vader geeft dat ben jij.
Dit soort reacties dus. Laat je opnemen zou ik zeggen. Vooral niet naar buiten gaan met deze hittegolf. :facepalm:
Lachattenoir schreef:
24-07-2018 07:13
Dit soort reacties dus. Laat je opnemen zou ik zeggen. Vooral niet naar buiten gaan met deze hittegolf. :facepalm:
:blabla:
Lachattenoir schreef:
24-07-2018 07:09
Eens. Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij deze relatie, maar de heftigheid van de reacties hier gaat nergens meer over. En dan het commentaar dat het 'smerig' is dat man een tweede leg heeft op z'n tweeenvijftigste. Pfffff. Nou ik weet wel wie de meest zieke geest hier is hoor. Treurigheid ten top dit.
Dit. Ik vond het eigenlijk heel sportief dat ze na 9 jaar een update gaf, dat gebeurt maar zelden. En dan wordt ze opnieuw afgebrand.
Schaamteloos.
...
Mutsie2 schreef:
23-07-2018 23:00
Wat fijn dat jij ook een goede relatie hebt en warm ontvangen bent.
Leuk om eens te horen dat iemand in hetzelfde schuitje zit!

Ik wens jullie ook ontzettend veel geluk samen!
Een relatie is op deze manier alleen maar sterker naar mijn idee, omdat je van de gemaakte fouten alleen maar hebt geleerd.
Superleuk! En ja, jullie relaties zijn het allersterkst van de wereld uiteraard. Een fundering van zaagsel kan niet zomaar stuk. Ontzettend veel geluk!
Ikigai schreef:
24-07-2018 07:50
Superleuk! En ja, jullie relaties zijn het allersterkst van de wereld uiteraard. Een fundering van zaagsel kan niet zomaar stuk. Ontzettend veel geluk!
Zeker zelf hard gekwetst?
Waarom reageer je zo?
...
Anárion schreef:
24-07-2018 07:58
Zeker zelf hard gekwetst?
Waarom reageer je zo?
Haha nee hoor. Nooit gelukkig. Hiervoor drie korte relaties gehad die ik zelf heb verbroken omdat ik me verveelde.

Ik vind het alleen stuitend om te zien hoe liegen en bedriegen tot iets geweldig leuks wordt gemaakt en iets wat de relatie sterker maakt.
Ikigai schreef:
24-07-2018 08:02
Haha nee hoor. Nooit gelukkig. Hiervoor drie korte relaties gehad die ik zelf heb verbroken omdat ik me verveelde.

Ik vind het alleen stuitend om te zien hoe liegen en bedriegen tot iets geweldig leuks wordt gemaakt en iets wat de relatie sterker maakt.
Je verveelt je duidelijk nog steeds.
Je blijft maar met stront smijten hier.
Ga eens lekker lauw douchen en ga voor een ventilator staan met je natte lijf.
MarR_123 schreef:
24-07-2018 08:27
Je verveelt je duidelijk nog steeds.
Je blijft maar met stront smijten hier.
Zo kan je het zien. Je zou het ook empathisch vermogen kunnen noemen.
Bijzonder om te lezen dat het meeste getier en gescheld komt van de kant van forummers die vreemdgaan goed zitten te praten.
Anders zet je toch gewoon een blinddoek op?

Als je het nou eens sec bekijkt zijn circa 80% van de topics hier geopend vanwege het feit dat er vreemdgegaan is (of vermoeden).
En allemaal hebben ze het niet zien aankomen (want mijn man/vrouw gaat NOOIT vreemd. We blijven altijd communiceren met elkaar, we hebben geen behoefte aan een ander.... :blabla: ).

Komt erop neer dat het niet zozeer gaat om het verdedigen van het vreemdgaan van mensen, danwel de blindheid van mensen die zeggen dat hun relatie... pefect is :worship:
Mutsie,

Wat leuk dat je je na zoveel jaren hier komt melden met een gelukkige situatie.

Ik wens jullie nog veel geluk verder :daisy:
Ikigai schreef:
22-07-2018 19:44
Je leest niet goed. Ik zeg dat het in dezelfde categorie valt als een kind krijgen met een man die niet naar zijn kinderen omkijkt.

Jij hebt nu een monogame relatie met een man die al bewezen niet trouw kan zijn, net zoiets.

Het kan best een tijdje goed gaan, maar uiteindelijk zal hij hoogstwaarschijnlijk opnieuw de boel bedonderen, want dat is de manier waarop hij in elkaar zit. Misschien gebeurt het pas over 10 jaar, misschien is het nu al aan de gang. De kans is alleen heel klein dat hij 100% eerlijk tegen je is en zal zijn.
Zo das nogal een bewering.

Zou dat ook gelden voor mensen die drugs/alcohol gebruikt hebben?
Ook al zijn ze dr vanaf, mogen ze wel trouwen/relatie aangaan en kinderen krijgen? Of zitten ze zo in elkaar dat ze dat hoogsteaarschijnlijk weer gaan doen en de boel bedonderen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
24-07-2018 12:51

Ook al zijn ze dr vanaf, mogen ze wel trouwen/relatie aangaan en kinderen krijgen? Of zitten ze zo in elkaar dat ze dat hoogsteaarschijnlijk weer gaan doen en de boel bedonderen?
Nee dat mogen ze nooit meer. Eens een fout gemaakt, dan altijd boeten.
Veranderen kan niet, want het zit in je.
...
Whatsinaname1988 schreef:
23-07-2018 12:19
Ik was 15 toen ik een “ serieuze” relatie kreeg, 10 jaar later kwam ik op een begrafenis iemand tegen en daar werd ik zo verliefd op dat ik dezelfde dag nog mijn relatie heb verbroken en verder ben gegaan met die ander. Diezelfde dag vertrok mijn ex uit het huis en die ander trok erin en heb er geen seconde spijt van gehad. Soms zijn gevoelens zo sterk dat je direct weet dat je met een ander verder wilt. Maar als iemand maandenlang met smoesjes en praatjes aankomt dan is de liefde niet zo sterk.
Fijn dat je dr geen spijt van hebt gehad en dit alles onder de noemer “ de liefde was zooooo sterk”.

Toch denk ik dat dit “ op 1 dag verliefd worden, meteen weten dat t - wederzijdse- liefde is, ouwe dr uit nieuwe dr in, niet vaak voor komt.
Zal ook niet gauw als al dan advies gegeven worden. Al zal
de tijd om advies te geven in zoiets, er niet zijn als dit alles binnen 24 uur gebeurt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Anárion schreef:
24-07-2018 13:03
Nee dat mogen ze nooit meer. Eens een fout gemaakt, dan altijd boeten.
Veranderen kan niet, want het zit in je.
Dat loopt dan niet gelijk op met het Nederlandse rechtssysteem. 😉

Dymphnatam schreef:
24-07-2018 09:39
Bijzonder om te lezen dat het meeste getier en gescheld komt van de kant van forummers die vreemdgaan goed zitten te praten.
Heel bijzonder dat jij het ziet als goedpraten. Volgens mij doet niemand dat hier. Ook zie ik niemand tieren en schelden. Wel een hoop grove taal en kwetsende reacties van vrouwen die vinden dat je nooit meer te vertrouwen bent als je bent vreemdgegaan. Een TO die na 9 jaar een update geeft en zich opnieuw moet gaan verdedigen.
...
simbalabimba schreef:
24-07-2018 13:08
Dat loopt dan niet gelijk op met het Nederlandse rechtssysteem. 😉
Wel met het Viva-rechtssysteem :-D
...
simbalabimba schreef:
24-07-2018 12:51

Alcohol en drugsgebruik zijn niet 1 op 1 gerelateerd aan een monogame relatie. Vreemdgaan wel.

En ja, ik vind het toch erg veel over iemand zeggen, de manier waarop je met je familie/ vrienden/geliefde omgaat. Als jullie dat anders zien, prima.

Voor mij zeggen daden meer dan woorden.
Ok, wellicht loopt ze het risico dat hij dit bij haar ook doet. Al heb je dat risico altijd wel. Nu wellicht wat meer, omdat hij het al een keer gedaan heeft en de eerste keer altijd het lastigst is. Dan nog, zij wil dat risico nemen. Haar goed recht.
Anárion schreef:
24-07-2018 13:09
Heel bijzonder dat jij het ziet als goedpraten. Volgens mij doet niemand dat hier. Ook zie ik niemand tieren en schelden. Wel een hoop grove taal en kwetsende reacties van vrouwen die vinden dat je nooit meer te vertrouwen bent als je bent vreemdgegaan. Een TO die na 9 jaar een update geeft en zich opnieuw moet gaan verdedigen.
Eens.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven