relatie opbouwen.

21-01-2012 09:31 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
m
Als hij er na 4 jaar nog niet voor wil gaan zie ik er weinig toekomst in. En iets met Wuiles.
Hij zegt dat je niet te veel van hem moet verwachten en waarom. Waarom wil je dan toch meer en denk je dat er een andere reden is?
Ga in therapie!
Hoe naar ook dit te zeggen: he's just not into you

Want, als hij je ECHT leuk vindt dan zou hij wel een relatie met je willen. En niet casual date de laatste 4 (?!) Jaar....

Zet hem uit je hoofd en je hart open voor mannen die WEL voor 100% voor je gaan!
Wat bedoel je precies met 'rustig naar elkaar toegroeien'? Ik vind vier jaar afstand bewaren best rustig. Wou je er nóg vier jaar over doen? Of langer? En waarheen wil je dan groeien?
Je kunt niet naar elkaar toegroeien, want hij wil geen relatie met je.
Jullie vertrouwen elkaar volledig maar je hoopt zo zijn vertrouwen te winnen?
w
n
quote:estelle87 schreef op 21 januari 2012 @ 09:48:

@ superstar.. vertrouwen en veiligheid om een relatie te beginnen.Als dat in 4 jaar nog steeds niet gelukt is denk je dan echt dat dat nu wel ineens gaat lukken?
Dus je wilt alleen reacties lezen waarin staat dat het wel goed komt met deze relatie? Want dan ben ik weg.
4 jaar is wel erg lang. rustiger aan kan haast niet!

Ik zou dat gesprek gewoon aangaan nu!
hg
h
quote:verliefdmeisje87 schreef op 21 januari 2012 @ 09:38:

Hoe naar ook dit te zeggen: he's just not into you

Want, als hij je ECHT leuk vindt dan zou hij wel een relatie met je willen. En niet casual date de laatste 4 (?!) Jaar....

Zet hem uit je hoofd en je hart open voor mannen die WEL voor 100% voor je gaan!

+1

Kansloos, dus.
Ik geloof niet in bang zijn voor relatie; dan heeft die persoon gewoon niet iemand ontmoet waar hij gek van is.

Daarnaast: dat hij zegt dat jiij kwetsende opmerkingen maakt, daarbij gaan voor mij alarmbellen af. Wat heb je gezegd dan? Ik kan me niet voorstellen dat je echt iets kwetsend hebt gezegd. Dus dat kan betekenen dat hij dit excuus misbruikt om te onderbouwen waarom hij afstand wil. Of dit wordt een relatie waarbij jij niet mag zeggen wat je vindt en je op eieren gaat lopen.
Openingspost nu al weg? Heb je wel geduld genoeg voor langzaam ergens naartoe groeien? Nou ja, je bent niet verliefd op ons natuurlijk, dus het hoeft niet.
Ga in therapie!
NouEvenNiet
Ga in therapie!
Tsja, mijn post was de druppel...
En wederom verlaat een tevreden TO het Viva-forum
bindingsangst

is het dezelfde jongen uit dit topic?

Dan wist je het toch al lang?
Is het een idee om de startpost in het vervolg te citeren?
@phw22: ik zeg DOEN!
Nu ben ik benieuwd.. Mag ik raden?

TO is verliefd op een man die na vier jaar zegt nog niet toe te zijn aan een vaste relatie. Ze ziet veel signalen dat hij helemaal niet zo serieus is maar houdt vast aan zijn mooie woorden (als... dan!) en is zelf diepongelukkig.

Goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven