relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
dinsdag 23 januari 2018 om 12:00
Nou ik ben actief hier in het carnavalsleven en dat is een mannenwereld, waar wij als vrouwenvereniging nogal opvallen. Nu heb ik zondag niet meer als een begroeting met betreffende man uitgewisseld de keren dat we elkaar tegenkwamen, en 's avonds kreeg ik een berichtje via social media dat het gezellig was mij te zien met 2 kussen en dat ik de volgende keer als we elkaar zagen een knuffel kreeg. Ik snap echt niet waar zoiets vandaan komt. Het is niet dat ik heb staan sjansen ofzo..Sjaantje37 schreef: ↑23-01-2018 11:45Glitterbep dat heb ik ook!!!! Getrouwde mannen zo bizar. Al een paar keer een leuk gesprek gehad met een man waarvan ik dacht dat hij single is en dan komt ineens de aap uit de mouw. Ik knap daar zo op af!!!
Eat glitter for breakfast and shine all day
dinsdag 23 januari 2018 om 13:41
Wel, hij is net gepasseerd voor zijn meubels. Gek om zijn auto vanop een afstand te zien. Voor hij vertrok vroeg hij weer om hij mijn hond wou zien, dit negeerde ik. En beetje later vroeg hij om mij te zien. Want, ik citeer: 'we hebben 8 jaar verkeerd, en ja na de breuk elkaar niet meer gezien. Maar dat maakt het wrs alleen moeilijk'. WAAROM wilt hij mij nog per se zien, is voor niets goed.
Ook niet aan toegegeven! ik heb dan ook gezegd dat da gebeurd na een breuk hé! En na alles wat er gebeurd is , dat da nooit meer hoeft. En dan haalt hij die 8 jaar boven als motief??? Waar zat hij met die redenering als hij al met iemand anders bezig was na 3 weken al!!?
Ook niet aan toegegeven! ik heb dan ook gezegd dat da gebeurd na een breuk hé! En na alles wat er gebeurd is , dat da nooit meer hoeft. En dan haalt hij die 8 jaar boven als motief??? Waar zat hij met die redenering als hij al met iemand anders bezig was na 3 weken al!!?
woensdag 24 januari 2018 om 07:36
woensdag 24 januari 2018 om 08:38
Je gaat jezelf niet beter voelen van contact met hem!Callie_15 schreef: ↑24-01-2018 07:36Kan iemand mij een goede reden geven waarom ik hem zeker niet mag contacteren. En waarom ik van zijn social media weg moet blijven.
Het lukt mij nu al maanden om het niet te doen, maar heb nu al 2 dagen zo'n drang om het wel te doen. Weet op het moment met mezelf geen blijf ...
En je doet het al maanden goed zonder hem, als je contact met hem op neemt krijg je daar alleen maar spijt van!
Eat glitter for breakfast and shine all day
woensdag 24 januari 2018 om 09:01
Hee callie, het is een vorm van controle willen hebben. Een laatste stuiptrekking om te kijken of je toch niet een beetje bevestiging eruit kan halen.
Je zal geen controle krijgen over de situatie of hem, alleen over jezelf. Voor jezelf kiezen en zeggen dat t uit je leven moet zijn en daar de passende acties bij hebben zoals je nu al die tijd al goed doet is het enige wat jou gaat helpen. Zodra je social media opent zal je geconfronteerd worden met leuke foto's die je pijn geven. Zodra je m contact krijg je stress over of hij een bericht terug gaat sturen en als hij het doet is t De zoveelste muur waar je tegenaan gaat lopen. Blijf sterk en blijf bij jezelf. Het is een gesloten hoofdstuk, ren dicht boek. Het heeft geen nut een oude wond open Te trekken om te kijken of hij nog ettert
Je zal geen controle krijgen over de situatie of hem, alleen over jezelf. Voor jezelf kiezen en zeggen dat t uit je leven moet zijn en daar de passende acties bij hebben zoals je nu al die tijd al goed doet is het enige wat jou gaat helpen. Zodra je social media opent zal je geconfronteerd worden met leuke foto's die je pijn geven. Zodra je m contact krijg je stress over of hij een bericht terug gaat sturen en als hij het doet is t De zoveelste muur waar je tegenaan gaat lopen. Blijf sterk en blijf bij jezelf. Het is een gesloten hoofdstuk, ren dicht boek. Het heeft geen nut een oude wond open Te trekken om te kijken of hij nog ettert
woensdag 24 januari 2018 om 10:15
Omdat jij jezelf hier mee gaat kwellen. Ik begrijp je gevoel hoor heb de drang ook de afgelopen week gehad en als ik het had gedaan dan kan het twee kanten op, de zoveelste afwijzing waardoor ik mij weer zwaar kut ga voelen of dat hij wel toeschietelijk is en ik weer in dezelfde relatie hel beland terwijl het nu langzaam beter met mij gaat en hij langzaam in mijn hoofd begint te vervagen.Callie_15 schreef: ↑24-01-2018 07:36Kan iemand mij een goede reden geven waarom ik hem zeker niet mag contacteren. En waarom ik van zijn social media weg moet blijven.
Het lukt mij nu al maanden om het niet te doen, maar heb nu al 2 dagen zo'n drang om het wel te doen. Weet op het moment met mezelf geen blijf ...
Nee ik wil niet opnieuw heel het verdriet weer doormaken en dat moet jij ook niet willen!!!!
woensdag 24 januari 2018 om 12:18
Dank je dames 
Ik was zo goed bezig, de tranen bleven weg, de flashbacks minderden. Ik kon weer meer lachen en genieten.
En door een gesprek zit hier weer een hoopje ellende. Nogthans een gesprek waarin die ander zijn beklag deed, waarin hij duidelijk maakte dat ik beter af ben zonder. En toch komt het zo hard binnen, Pff ...
Ik was zo goed bezig, de tranen bleven weg, de flashbacks minderden. Ik kon weer meer lachen en genieten.
En door een gesprek zit hier weer een hoopje ellende. Nogthans een gesprek waarin die ander zijn beklag deed, waarin hij duidelijk maakte dat ik beter af ben zonder. En toch komt het zo hard binnen, Pff ...
woensdag 24 januari 2018 om 14:45
Mijn vriendin heeft het een week voor de kerst uitgemaakt op de app nadat ik twee zware ingrepen hebt ondergaan,Ze zei dat we dan geen leuke dingen meer samen kunnen doen,ook was ze jaloers dat ik bij mijn ouders herstelde! omdat het bij haar niet ging,daarna heeft ze me geblokkeerd
Ik had drie jaar met haar,had alles voor haar over maar het laatste jaar was het net een knipperlicht relatie
Ze heeft me nu ingeruild voor een chihuahua
Ik had drie jaar met haar,had alles voor haar over maar het laatste jaar was het net een knipperlicht relatie
Ze heeft me nu ingeruild voor een chihuahua
woensdag 24 januari 2018 om 18:20
Enkele vrienden van hem.
Ja, inderdaad, iedereen zegt het. En ik wil het wel geloven hoor, maar als er weer zon dip is, dan lukt dat Jammergenoeg echt niet.
woensdag 24 januari 2018 om 18:40
Dank je wel!GlitterBep schreef: ↑24-01-2018 15:26Wessel wat ontzettend naar voor jou! Maar ze klinkt niet als een liefdevolle en leuke vrouw. Dat ze jou zo laat zitten na 2 zware ingrepen. Hopelijk verloopt jouw herstel voorspoedig! Sterkte
woensdag 24 januari 2018 om 22:46
Wessel jeetje wat n verhaal. Over de app. Geen steun na zware ingrepen.. Egoïsme door het jaloers zijn op waar je herstelt.. T klinkt als n lot uit de loterij, not. Waarschijnlijk voelt t nu nog absoluut niet zo.. En heb je er veel verdriet van.. Maar ergens denk ik dat je blij mag zijn dat je weet hoe deze vrouw echt is. Ook goed herstel gewensd voor jou uiteraard!
woensdag 24 januari 2018 om 22:48
Hee callie ja dat herken ik wel. Op zo een diepe dip moment wil alle rationaliteit even niet. Op zo n moment hielp t mij altijd om even de gedachten over de man achterwege tr laten en tr focussen op mijn eigen gevoel. Wat ik nodig had, en ik belangrijk vond. Op die manier gebruikte ik mijn eigen afgewezen rot gevoel om tot dezelfde rationele conclusie te komen en voelde ik me altijd wel beter. Hoe gaat het nu met je
donderdag 25 januari 2018 om 09:20
Hi Callie,Callie_15 schreef: ↑24-01-2018 12:18Dank je dames
Heel herkenbaar! Als je een tijdje geen contact hebt gehad, gaat het 'iets' beter! Maar van zodra je contact hebt gehad, kruipt dat terug in je lijf. Je denkt terug een hele dag aan hem, kunt je terug minder afleiden. Heb ik ook! Lang geen contact gehad, dan een gesprek gehad - waarin hij weer maar eens uitlegde waarom het niet werkte tussen ons - en ik was ook weer slecht. Nu nog. 24/24 denk ik aan hem, niet goed! Dus, geen contact. Terug van 0 beginnen, al is het wel zonder tranen. Gewoon altijd maar aan hem denken.
We verdienen inderdaad iemand die bij ons blijft en ons graag ziet. Als een relatie fout loopt, wilt het ook zeggen dat het toch geen ECHTE liefde was.
Veel sterkte nog!
donderdag 25 januari 2018 om 13:17
Vooral proberen beseffen welke gemeenschappelijke vrienden geen effect hebben op je gevoelens. Als die vrienden constant over je ex praten, dan getuigt dat niet echt van medeleven naar jou toe. Zeker als het nog 'vers' is. Houd ook goed rekening welke vrienden ook ECHT vrienden zijn. Wie heb je gehoord sinds de breuk? Wie steunde jou, maar moeide zich niet? Ik heb ook veel gemeenschappelijke vrienden, en heb er heel wat verwijderd (wel eerst uitgelegd waarom, wou geen foto's en dergelijke zien), en dit heeft me wel goed gedaan. Ik hoor ze ook niet meer, dus zo gemeenschappelijk zal het wel niet geweest zijn

Nog veel sterkte!
donderdag 25 januari 2018 om 13:31
Ik vind dat RaraM gelijk heeft. Iedereen merkt dat je het er super moeilijk mee hebt, en bij de minst of geringste gelegenheid hebben ze het over hem. Hoezo vrienden dan.. Die van mij die merken inmiddels dat dat echt niet werk - zelfs gemeenschappelijke vrienden ontwijken het speciaal voor mij.
En het kan sowieso geen kwaad om misschien ook wat eigen vrienden te ontwikkelen die geen binding met hem hebben, anders blijf je toch altijd verbonden.
En het kan sowieso geen kwaad om misschien ook wat eigen vrienden te ontwikkelen die geen binding met hem hebben, anders blijf je toch altijd verbonden.
donderdag 25 januari 2018 om 15:14
zaterdag 27 januari 2018 om 09:13
Ik heb zo iets vreemds. 2weken geleden vaak over hem gedroomd. Vannacht weer. Slaap enorm onrustig. Het zijn elke keer dezelfde dromen met een variatie op een thema. Ik ben in hun huis, zijn vriendin ziet me dan. Lacht me uit, wordt boos elke keer zoiets. Hij kiest haar kant continu, afwijzing all over. K begrijp het niet goed waarom ik het heb. Ik ben niet over hem heen dat weet ik wel, maar ben ook heel realistisch in dat dit niet meer goed komt. Hij heeft een vriendin, woont samen. Hij kan aardig goed zonder mij in zijn leven. Het is n uitgeblust verhaal.
Ik ben alles een plekje aan het geven Door geen contact, mijn leven te leiden etc. Het gaat ook wel aardig. Maar toch zit ik hier mee
Ik ben alles een plekje aan het geven Door geen contact, mijn leven te leiden etc. Het gaat ook wel aardig. Maar toch zit ik hier mee
zaterdag 27 januari 2018 om 11:44
T26, dit zijn verwerkingsdromen en dat is goed, je zal zien dat het steeds minder wordt. Toevallig had ik vannacht ook een bizarre droom over mijn ex. Dat hij in een tuin zat en ik wist dat het die vriendin haar huis was. Ik vroeg hem wees eens eerlijk en vertel mij heb je wat met haar en hij gaf het toe in mijn droom want hij wilde mij ook niet meer aanraken in mijn droom.T26 schreef: ↑27-01-2018 09:13Ik heb zo iets vreemds. 2weken geleden vaak over hem gedroomd. Vannacht weer. Slaap enorm onrustig. Het zijn elke keer dezelfde dromen met een variatie op een thema. Ik ben in hun huis, zijn vriendin ziet me dan. Lacht me uit, wordt boos elke keer zoiets. Hij kiest haar kant continu, afwijzing all over. K begrijp het niet goed waarom ik het heb. Ik ben niet over hem heen dat weet ik wel, maar ben ook heel realistisch in dat dit niet meer goed komt. Hij heeft een vriendin, woont samen. Hij kan aardig goed zonder mij in zijn leven. Het is n uitgeblust verhaal.
Ik vond mijn reactie echt zo bizar normaal had ik gaan gillen en huilen en nu bleef ik kalm en zei ben blij dat ik het nu weet want dan kan ik verder met mijn leven en ik schrok toen wakker uit de droom en het eerste wat ik dacht het is nu echt voorbij. Nu alleen nog maar vooruitkijken.
Ik ben het nu echt aan het verwerken.
zaterdag 27 januari 2018 om 13:15
Klopt helemaal, ben ook een beetje uit mijn doen vandaag, want de dromen komen altijd op een moment dat je ze het minst kan gebruiken. Vandaag een optreden en ik heb door het dromen slecht geslapen, dus best balen....maar wil toch de kanttekening plaatsen dat mijn onbewustzijn het los aan het laten is, en echt T26 het duurt even omdat het een heftige breakup was voor jou maar dan worden de dromen rustiger.
Ik begreep de droom ook. Ik ben boos omdat hij al doorgegaan is en ik alleen ben...puur ego ding van mij.
zaterdag 27 januari 2018 om 19:44
Namens claire1111: (wij kennen elkaar inmiddels goed) mag ik voor haar hier wat posten. Ze voelde zich bijna schuldig richting jullie omdat ze al zo een tijd van de radar is! Het gaat goed met haar, ruim twee maanden ex niet gesproken of gezien. Ze heeft af en toe nog een dipje maar is hier enorm snel uit. Ze is mijn voorbeeld Voor Het licht aan het einde van de tunnel!!!
@ sjaantje, Ja die dromen grrr. Ze pakken je op het slechtste moment. En ja ik denk dat je gelijk hebt, Het is een vorm van loslaten. Bij mij is het elke keer de in the face dat hij voor haar kiest maar blijkbaar heb ik dat nodig ofzo.. Ik ben blij dat jij zo sterk reageert in je dromen. Ik reageer in de praktijk een stuk sterker dan mijn dromen juist.. .
@ sjaantje, Ja die dromen grrr. Ze pakken je op het slechtste moment. En ja ik denk dat je gelijk hebt, Het is een vorm van loslaten. Bij mij is het elke keer de in the face dat hij voor haar kiest maar blijkbaar heb ik dat nodig ofzo.. Ik ben blij dat jij zo sterk reageert in je dromen. Ik reageer in de praktijk een stuk sterker dan mijn dromen juist.. .
maandag 29 januari 2018 om 12:07
vanmorgen mijn eerst geschreven artikel naar hem opgestuurd. Ben er super trots op misschien dat ik het daarom deed? Contact niet echt een succes. Ik merk dat ik een torenhoge muur om me heen heb staan en echt niet mezelf ben in gesprek. T is oppervlakkig. T fijn kletsen en jezelf op je gemak voelen is weg. Dat is wel weer een in the face ook al weet je het.
Gek genoeg hoop ik dat hij zijn vriendin snel ten huwelijk vraagt of kinderen krijgt... Klinkt een beetje masochistisch van mijn kant maar het is net alsof dan de mokerslag alles heeft weggevaagd...?
Gek genoeg hoop ik dat hij zijn vriendin snel ten huwelijk vraagt of kinderen krijgt... Klinkt een beetje masochistisch van mijn kant maar het is net alsof dan de mokerslag alles heeft weggevaagd...?