relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Ik snap dat het je onzeker maakt. Op zich mooi inderdaad dat ze echt heel anders is. Ik zou mezelf helemaal gek maken. Dat is zo verschrikkelijk. Jezelf gek maken door jezelf te vergelijken. Ik vind het heel knap dat je nog kan zien dat ze heel anders is en het dus niet realistisch is om te denken dat zij dus "beter" is dan jij.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:12
29.11% gewijzigd
Ja het is makkelijk om te weten dat we meer verdienen of dat je meer waard bent maar het haalt het k*t gevoel niet weg. Dat is echt zo.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 05-03-2019 06:49
69.00% gewijzigd
Pff inderdaad. Ik wou dat ik je kon helpen met dat gevoel. Ik kom er ook niet van af. Ik wil hem ook terug. Het is echt verschrikkelijk. En bet zoals je zegt inderdaad. Het is constant bezig in je hoofd, in je lichaam. Dan zeggen mensen geef het tijd. Alleen dat doe ik. Al 8 maanden. Maar het werk niet. Hetzelfde met eten hier. Het liefst at ik niet, maar inderdaad het moet. Heb je vandaag een beetje afleiding?
Hier ook echt een dipdag vandaag...
Vooral het feit dat hij gewoon al iemand anders heeft en blij is, en ik me hier echt k*t voel. Zo oneerlijk!

Ik hoop zo erg dat die meid hem snel dumpt om weet ik wat voor reden dat hij zich ook shit voelt. :(
@gogo ik heb je een pb gestuurd nav je berichtje gisteren.

Wat kloten dat iedereen zich zo voelt :(

Hier ook een rotdag.. ben wel gaan werken, was gisteren thuis en daar voelde ik me nog slechter door.. heb Mn ex wel weer gesproken, hij belde me gisteren en we gaan elkaar volgende week nog even zien.
Heel fijn maar weet dat het dan daarna weer opnieuw begint..maar kan hem nog niet loslaten....zou niet weten hoe?!

Ben blij dat vanaf morgen het weer weer ietsjes minder wordt....die zon past niet echt bij Mn humeur :(

Hoe gaat het nu met jullie elegantic , gogo en mibeja?
Waarvoor gaan jullie elkaar zien? Lijkt me het juist ook moeilijker maken...
Al zou ik dolgraag ook maar een beetje contact hebben met hem. Gaat nog steeds klote, hij (en zijn vriendin) blijven maar door m'n hoofd spoken. Hoelang zullen ze al samen zijn geweest terwijl ik nog in the picture was en zou ze überhaupt van mij geweten hebben? Ook niks leuks op de planning de komende dagen dan alleen maar werken tot in de avond pfff.
Ik heb de mijne net gezien. Dan voelt het ergens zo vertrouwd en dan even voel ik me zo blij. En dan nu zit ik weer op de bank en ben ik weer super verdrietig. En het hele zien gedeelte duurde misschien maximaal 2 minuten. Pffff dit is zo verschrikkelijk.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:13
21.98% gewijzigd
Hallo lieve dames,

Ik dacht, laat ik weer eens een keer inloggen. Wat een reacties op dit topic! Erg fijn om te lezen dat jullie veel steun aan elkaar hebben, daar was dit topic ook voor bedoeld. Het heeft mij toentertijd ook erg geholpen.

Ik heb de laatste 3 pagina’s terug gelezen en ik kan jullie zeggen dat alles zó herkenbaar is; de dromen, de negatieve gedachten spiralen, huilend op de fiets, niet kunnen eten, hem stiekem terug willen terwijl je weet dat het niet goed voor je is, al zijn slechte eigenschappen vergeten... liefdesverdriet is het ergste wat er is en dit heb ik allemaal doorgemaakt toen.

Blijf met elkaar praten en je hart uitstorten en blijf erin geloven dat het uiteindelijk goed komt en slijt :hug: (en dat is écht zo, ik had het me ook niet kunnen voorstellen toen)
Fijn dat je nog even wat laat weten Claire, ik heb jouw verhaal destijds ook meegelezen. Ik kan niet wachten tot ik op jouw punt van verdergaan ben!

Ah Mibeja knuffel voor jou :hug:

Ben ook erg blij met dit topic, voel ik me niet zo alleen hierin
@Evela, ik ga je zo een PM terug sturen!

@Mibeja
Jeetje wat ontzettend moeilijk joh. Kan me echt voorstellen dat het zwaar was. Als ik mijn ex nu zou zijn... Poeh. Knap hoor. Echt proberen zo weinig mogelijk contact te hebben, en echt ook goed voor jezelf in je hoofd herhalen wat de reden is dat jullie niet bij elkaar zijn. KNOW YOUR WORTH - ik heb een aantal artikelen en podcasts die me heel erg helpen. Stuur me ff een PM als je die ook wilt hebben! Dan stuur ik ze door.

@Elegantic
Ik vind het zo zo heftig voor je dat je geconfronteerd moet worden met hem en een nieuwe liefde na zo kort. Ik zou het ook echt heel erg lastig vinden om dat te zien of mee geconfronteerd te worden. Maar weet je - het betekent niet dat je vervangen bent, of dat het beter is met haar dan met jou. Het zegt compleet niks over jou als persoon, wie je bent, hoe leuk, knap of lief je bent. Het zegt alles over hem - als iemand zo uit je leven wegloopt, dan zegt dat altijd iets over hun en niks over jou, omdat jij dat nooit zo zou doen. Onthou dat!!
@Claire
Wat leuk dat je even een kijkje komt nemen. En wat fijn dat het zo goed met je gaat, dat je al die inzichten hebt en een ander hebt gevonden die je nog blijer maakt! Dit topic is voor mij ook een en al herkenning en ei kwijt, dat is echt prettig. Ik haal mijn reacties op den duur wel een beetje weg als er herkenning in zit, want dat vind ik zelf een fijner idee. Maar volgens mij is mijn situatie erg met jouwe te vergelijken in die tijd.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 15:28
49.38% gewijzigd
@Claire
Wat een lieve reactie. Ik vind het erg fijn om te horen dat het met jou nu beter gaat. Ik ben net nieuw op het forum dus ik ken je verhaal niet. Ik ben benieuw hoe lang het geeft geduurd bij jou en wat er voor zorgde dat het uiteindelijk beter ging. Het is inderdaad erg fijn om met elkaar te praten. Je voelt je wat meer begrepen en de steun is heel fijn. Toch iets minder alleen.

@ Elegantic
Dank je wel! een dikke knuffel terug! Ik vind het heel naar voor je dat hij een vriendin heeft. Aan de ene kant heel vervelend dat je met haar bent geconfronteerd, maar misschien laat het ook wat dingen op zijn plek vallen.

@Gogo10
Ja het is ook heel heftig. Geen contact is zo moeilijk. Want ik heb het idee als ik geen contact heb met hem we nooit meer bij elkaar komen. En ik koester nog steeds de hoop dat dit gaat gebeuren. Dat als hij wel weer klaar is voor een relatie hij me misschien toch wel weer terug wil. Daarbij schreeuwt alles om contact. Ik wil hem zien en horen en bij hem zijn. Ik weet dat het misschien beter is van niet, maar hij zit letterlijk dag en nacht in mijn hoofd. Het is gekmakend. Het pijnlijke is gewoon dat we toen uit elkaar zijn gegaan met idee om vrienden te zijn en na een tijdje weer bij elkaar te komen. Alleen dat is misgegaan. Ik baal hier erg van. Ik weet het allemaal gewoon niet meer. Ik stuur je zo een privébericht.
Het zegt ook wel wat over hem inderdaad, het gras is altijd groener aan de overkant. Stiekem hoop ik dat hij dat inziet en terug komt met hangende pootjes. Maar dan wil ik hem kunnen afwijzen en daar ben ik nu nog niet sterk genoeg voor.

Hoe gaat het met jullie vandaag? Ik heb lekker vrij, dus heb allerlei klusjes gepland die al te lang lagen :)
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 15:28
99.57% gewijzigd
Een tijdje terug had ik hier ook gepost, maar daarna kon ik het toch even niet aan om er weer mee geconfronteerd te worden dus toen ben ik weggebleven hier. Iedereen wel nog bedankt voor de reacties, ik waardeer ze!
Dacht ik dat het vanmiddag best oke ging zit ik net weer huilend in de auto door een liedje op de radio :cry:

Dat ik ook nog zo naïef ben geweest zijn smoesjes van te weinig tijd te geloven, al had ik die reden ‘fijner’ gevonden dan een nieuwe vriendin.. Wanneer gaat dit nou over, het is echt een eikel maar toch wil ‘m nog

@Skyscraper hoe gaat het nu met je?

@Gogo hou vol! Als hij er geen moeite meer voor wil doen moet jij het ook niet doen..
.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:15
99.77% gewijzigd
Lieve Mibeja je bent sterk :rose: je gaat hier echt doorheen komen. Hopelijk denken we allemaal achteraf waar waren we toen met ons hoofd!
Hoe reageert hij op jouw aanwezigheid?
Hij deed naja wel aardig, maar heel afstandelijk. Maar ik weet het eigenlijk niet want de helft van de tijd intrepeteer ik dingen blijkbaar verkeerd. Iets met emoties en zo.
Het lijkt wel alsof mijn hersen niet meer functioneren. Of zelfs mijn hele lichaam niet mer. Ik kan alleen maar huilen en bedenken dat ik morgen om kwart voor 6 op moet en ik dan zo verschrikkelijk moe ga zijn. En ondertussen denk ik alleen maar aan hem.
Even flink huilen kan ook opluchten... even alles eruit. Al snap ik precies wat je bedoelt. De momenten dat ik echt veel aan hem denk wil ik alleen maar huilen en in bed liggen. Dan ga ik echt op de automatische piloot. En het van je afschrijven hier natuurlijk, helpt mij heel erg
Poeh heb het toch moeilijker mee dan ik dacht.. besef nu pas echt wat voor klote actie dit eigenlijk was. Ik heb hem een week voordat hij het beeïndigde nog gevraagd of er iets was omdat hij was afstandelijk deed. Hij verzekerde me dat er niets was en dat hij mij absoluut niet kwijt wilde. 2 dagen ervoor hebben we nog een date gehad en hebben we nog de lakens gedeeld. Hoe kun je zo zijn terwijl je op dat moment al bezig bent met een ander? Ik wil hem zó graag de huid volschelden. Maar hij heeft 0 contact gezocht met me sinds de breuk dus het boeit hem ook totaal niet hoe ik eraan onderdoorga.
Pff ik snap ook echt niet hoe mensen dat kunnen doen. Het is zo bizar dat mensen waar jij zo veel om geeft op eens niks om jou gevenen (of in oeder geval een heel stuk minder). Je zou eventueel een brief kunnen schrijven. Dan kan je kwijt wat je kwijt wil. Alleen als hij dan reageert wordt het misschien wel lastig.
Het is officieel, ex heeft een nieuwe vriendin. Als twee maanden loop ik met het vermoeden rond, maar er kwam maar geen officiële bevestiging. Tot nu dus ...
En hoewel ik me er kon aan verwachten, ben ik er toch weer het hart van in.

Het lijkt een herhaling in mijn leven, elke relatie (kort of lang) die stukloopt eindigt erin dat ik maanden zit te rouwen, terwijl de ander onmiddellijk een ander heeft (al 3 keer waren ze al toenadering aan het zoeken tijdens - of voor - onze relatie).

Misschien moet ik mij wel zo gaan verkopen, "Verleid mij, verover mij, dump mij. En vind daarna de liefde van je leven!". Want die relaties zijn tot nu toe allemaal blijven duren, 10 jaar duurt de langste al.

Ik ga bijna denken dat er iets mis is met mij.
Wat erg Callie. Ik snap dat je dat gaat denken als het zo vaak gebeurt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat het zo is. Ik kan niet weten hoe het is, want ik heb het nooit meegemaakt, maar het lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb wat vrienden van me gevraagd wat ze positief aan me vonden. Dit kan ik op zulke moment lezen en dat werkt soms een beetje.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven