relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
woensdag 6 maart 2019 om 18:02
Ik verbaas me als ik sommige posts zo lees dat jullie nog enigszins kunnen kijken op de Facebook pagina of Instagram van jullie exen.
Mijn ex heeft het zo'n 2 weken geleden met me uitgemaakt omdat ze een jongen op haar werk leuk begon te vinden. En gaf toe me ook nog maandenlang een verhaal voorgelogen te hebben. Dit na bijna 8 jaar relatie.
Ik ben er helemaal kapot van.
Heb nu 1,5 week geen enkel contact meer met haar gehad en ík was daarbij degene die om 'rust' vroeg om mijn eigen weg te gaan vinden. Voor mijn gevoel heb ik haar al minstens een maand niet meer gezien of gehoord.
Het kost me een heleboel moeite maar ik weet dat als ik op haar FB pagina ga kijken, ik misschien een foto of status zie wat mij pijn gaat doen. Ik durf zelfs niet op de foto van whatsapp te kijken omdat ze die misschien ook wel veranderd heeft in voor mij iets pijnlijks.
Het is heel vreemd om na bijna 8 jaar dagelijks veel contact te hebben, haar nu ineens helemaal niet meer te horen, ook al respecteert ze (misschien) wel mijn laatste sms.
Sterkte voor jullie allen
Mijn ex heeft het zo'n 2 weken geleden met me uitgemaakt omdat ze een jongen op haar werk leuk begon te vinden. En gaf toe me ook nog maandenlang een verhaal voorgelogen te hebben. Dit na bijna 8 jaar relatie.
Ik ben er helemaal kapot van.
Heb nu 1,5 week geen enkel contact meer met haar gehad en ík was daarbij degene die om 'rust' vroeg om mijn eigen weg te gaan vinden. Voor mijn gevoel heb ik haar al minstens een maand niet meer gezien of gehoord.
Het kost me een heleboel moeite maar ik weet dat als ik op haar FB pagina ga kijken, ik misschien een foto of status zie wat mij pijn gaat doen. Ik durf zelfs niet op de foto van whatsapp te kijken omdat ze die misschien ook wel veranderd heeft in voor mij iets pijnlijks.
Het is heel vreemd om na bijna 8 jaar dagelijks veel contact te hebben, haar nu ineens helemaal niet meer te horen, ook al respecteert ze (misschien) wel mijn laatste sms.
Sterkte voor jullie allen

zondag 10 maart 2019 om 15:25
@ Mass1v allereerst heel veel sterkte
ik snap precies hoe het is om aan de kant te worden gezet voor een ander. Ook kijk ik wel geregeld op zijn Instagram en Facebook, wetend dat ik iets tegen kan komen wat me pijn kan doen. Wat ook is gebeurd overigens, op deze manier ben ik er zelfs achter gekomen dat er überhaupt een ander in het spel was. Goed dat je al het contact verbroken hebt, dat is echt het beste!
@ Mibeja wat lijkt me dat ook ontzettend moeilijk! Kun je wel nog een beetje genieten? Hoe reageerde hij op je foto?
@ Gogo de laatste paar dagen eigenlijk wel oke. Spelen veel (negatieve) andere dingen in mijn leven waardoor ik niet eens de tijd heb om aan hem te denken. Wat dan wel fijn is I guess.
Hoe is het met jou?

@ Mibeja wat lijkt me dat ook ontzettend moeilijk! Kun je wel nog een beetje genieten? Hoe reageerde hij op je foto?
@ Gogo de laatste paar dagen eigenlijk wel oke. Spelen veel (negatieve) andere dingen in mijn leven waardoor ik niet eens de tijd heb om aan hem te denken. Wat dan wel fijn is I guess.
Hoe is het met jou?
zondag 10 maart 2019 om 16:29
Fijn dat je er nu op die manier tegenaan kijkt! Je bent in ieder geval goed op weg. Ik zou dat contact om dingen te regelen ook nog even laten, lijkt me ook nog te moeilijk.
Pff ik trek echt alleen eikels aan volgens mij. Ben gisteren aangesproken door een meisje dat schijnbaar al een paar jaar een relatie heeft met een scharrel van 2.5 jaar geleden. Ik had toen een paar keer met hem afgesproken, maar toen ik recente ex leerde kennen heb ik dit afgekapt ondanks dat hij wel iets serieus wilde. Nu blijkt dat hij toen al met die meisje samen was en zij daar nu achter was gekomen. Dra-ma. Ik heb haar eerlijk verteld hoe het destijds is gegaan, maar zij geloofde hem over mij natuurlijk. Nu ben ik dus de 'snitch' en is hij waarschijnlijk boos op me. Had ik maar helemaal niet gezegd.
Dacht laatst nog wellicht contact met hem op te nemen aangezien we wel een leuke klik hadden, nou niet dus
Sorry voor het random verhaal tussendoor, was een beetje flabbergasted en moest het even kwijt.
Pff ik trek echt alleen eikels aan volgens mij. Ben gisteren aangesproken door een meisje dat schijnbaar al een paar jaar een relatie heeft met een scharrel van 2.5 jaar geleden. Ik had toen een paar keer met hem afgesproken, maar toen ik recente ex leerde kennen heb ik dit afgekapt ondanks dat hij wel iets serieus wilde. Nu blijkt dat hij toen al met die meisje samen was en zij daar nu achter was gekomen. Dra-ma. Ik heb haar eerlijk verteld hoe het destijds is gegaan, maar zij geloofde hem over mij natuurlijk. Nu ben ik dus de 'snitch' en is hij waarschijnlijk boos op me. Had ik maar helemaal niet gezegd.
Dacht laatst nog wellicht contact met hem op te nemen aangezien we wel een leuke klik hadden, nou niet dus

Sorry voor het random verhaal tussendoor, was een beetje flabbergasted en moest het even kwijt.
zondag 10 maart 2019 om 23:24
@ Elegantic
Ik heb wel kunnen genieten van de vakantie. Alleen toch elke dag wel met hem bezig. Nu ik weer thuis ben is het eigenlijk nog moeilijker. Hij reageerde op zich prima. Hij negeerde het in ieder geval niet.
Wat een bizar verhaal. Soms is het ongelooflijk hoe mensen doen. Hoe moeilijk het ook is ik zou je niet te druk maken over wat hij vind van dat jij eerlijk bent geweest. Hij doet dingen die niet kunnen en jij vertelt alleen eerlijk je verhaal.
@Gogo10
Ik herken het wel een beetje. Wij gingen uit elkaar, omdat we allebei mentaal onze problemen hadden. Ik zou het liefst ook willen weten hoe het met hem gaat. Ergens wil ik hem dat ook vragen, maar dan ben ik weer bang dat hij het raar vind als ik dat vraag enz. Ik zou vooral proberen te kijken wanneer het voor jou goed voelt om contact op te nemen. Wel fijn dat er ook mooie dingen in het vizier zijn.
Hier gaat het sinds ik terug ben minder. Kan de dingen die ik gedaan moet krijgen (voor school, mijn huis enz.) niet gedaan. Denk aan hem. Doe heel de dag doelloze dingen. Ik hoop dat ik zodra ik weer in het schoolritme zit me daar weer op kan focussen.
Ik heb wel kunnen genieten van de vakantie. Alleen toch elke dag wel met hem bezig. Nu ik weer thuis ben is het eigenlijk nog moeilijker. Hij reageerde op zich prima. Hij negeerde het in ieder geval niet.
Wat een bizar verhaal. Soms is het ongelooflijk hoe mensen doen. Hoe moeilijk het ook is ik zou je niet te druk maken over wat hij vind van dat jij eerlijk bent geweest. Hij doet dingen die niet kunnen en jij vertelt alleen eerlijk je verhaal.
@Gogo10
Ik herken het wel een beetje. Wij gingen uit elkaar, omdat we allebei mentaal onze problemen hadden. Ik zou het liefst ook willen weten hoe het met hem gaat. Ergens wil ik hem dat ook vragen, maar dan ben ik weer bang dat hij het raar vind als ik dat vraag enz. Ik zou vooral proberen te kijken wanneer het voor jou goed voelt om contact op te nemen. Wel fijn dat er ook mooie dingen in het vizier zijn.
Hier gaat het sinds ik terug ben minder. Kan de dingen die ik gedaan moet krijgen (voor school, mijn huis enz.) niet gedaan. Denk aan hem. Doe heel de dag doelloze dingen. Ik hoop dat ik zodra ik weer in het schoolritme zit me daar weer op kan focussen.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:19
5.39% gewijzigd
maandag 11 maart 2019 om 08:32
Zulke mijlpalen zijn inderdaad zo lastig! Hoe leuk je het had precies een jaar geleden en hoe rot je je nu voelt. Hopelijk helpt een normaal ritme hebben weer..Mibeja schreef: ↑10-03-2019 23:24
Hier gaat het sinds ik terug ben minder. Kan de dingen die ik gedaan moet krijgen (voor school, mijn huis enz.) niet gedaan. Denk aan hem. Doe heel de dag doelloze dingen. Ik hoop dat ik zodra ik weer in het schoolritme zit me daar weer op kan focussen. Ik merk alleen dat dit steeds slechter gaat. Misschien heeft het feit dat de datum dat we 4 jaar zouden hebben dichter bij komt.
maandag 11 maart 2019 om 09:08
@mibeja dat zijn inderdaad echt van die momenten dat de pijn weer wat extra te voelen is. Hopelijk als de datum eenmaal voorbij is en je weer in je schoolritme zit dat die gedachtes weer een beetje minder worden. Dikke knuffel!
Hier ook weer wat minder sinds gisteren, vandaag precies een maand geen contact gehad met ex..
De vraag of het dit keer dan misschien echt klaar is speelt continue door mijn hoofd, ook al weet ik dat het waarschijnlijk beter is van wel.. Gewoon zo benieuwd hoe hij zich voelt nu. Bah niet leuk!
Hier ook weer wat minder sinds gisteren, vandaag precies een maand geen contact gehad met ex..

dinsdag 12 maart 2019 om 10:26
Die vragen spoken ook door mijn hoofd inderdaad. Gaat hij mij nog benaderen of ga ik hem echt nooit meer spreken?Groningen12 schreef: ↑11-03-2019 09:08@mibeja dat zijn inderdaad echt van die momenten dat de pijn weer wat extra te voelen is. Hopelijk als de datum eenmaal voorbij is en je weer in je schoolritme zit dat die gedachtes weer een beetje minder worden. Dikke knuffel!
Hier ook weer wat minder sinds gisteren, vandaag precies een maand geen contact gehad met ex..De vraag of het dit keer dan misschien echt klaar is speelt continue door mijn hoofd, ook al weet ik dat het waarschijnlijk beter is van wel.. Gewoon zo benieuwd hoe hij zich voelt nu. Bah niet leuk!
Gisteren wel voor het eerst leuk contact gehad met een man, heel relaxed en rustig. Leuke afleiding!
dinsdag 12 maart 2019 om 11:01
Voelt wel wat gek moet ik zeggen. Deze man is al een tijdje single en is echt klaar voor een relatie, maakt dat ook erg duidelijk. Ik vind het gezellig om met hem te praten maar denk dan wel meteen kan ik hem wel geven wat hij wilt? Ik ben echt nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Maar nu loop ik misschien wel erg vooruit op de feiten. Voor nu is het leuk!
Ik merk ook wel dat ik erg heel graag over wil praten, in mijn omgeving wordt er wel nog naar hem gevraagd maar heel oppervlakkig. Ik wil ook niet altijd de sfeer verpesten door mijn down gedrag over hem...
Ondanks dat je weet dat het goed is zo blijft het natuurlijk heel erg klote! Die praktische zaken, zijn die heel dringend of kan dat nog even wachten?
Ik merk ook wel dat ik erg heel graag over wil praten, in mijn omgeving wordt er wel nog naar hem gevraagd maar heel oppervlakkig. Ik wil ook niet altijd de sfeer verpesten door mijn down gedrag over hem...
Ondanks dat je weet dat het goed is zo blijft het natuurlijk heel erg klote! Die praktische zaken, zijn die heel dringend of kan dat nog even wachten?
dinsdag 12 maart 2019 om 11:06
Misschien moeten we een steun appgroep aanmaken voor wie dat wilt
Ik heb dat ook hoor. Niet iedereen zit er op te wachten... dus dan kan je het toch minder snel kwijt. Dus dat idee van de sfeer verpesten herken ik goed. Niemand weet ook hoe je je voelt...
Maar wat leuk! En kan me goed voorstellen dat je er zelf nog niet klaar voor bent, hoe leuk deze man ook is. Wat zegt hij erop dat jij nog rustig aan wilt doen? Of heb je dat nog niet zo gedeeld?

Maar wat leuk! En kan me goed voorstellen dat je er zelf nog niet klaar voor bent, hoe leuk deze man ook is. Wat zegt hij erop dat jij nog rustig aan wilt doen? Of heb je dat nog niet zo gedeeld?
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 06:55
19.09% gewijzigd
dinsdag 12 maart 2019 om 11:48
dinsdag 12 maart 2019 om 12:36
Dag lieve dames
!
Ik lees nog soms sporadisch mee, omdat jullie me allemaal zo hebben geholpen.
Vervelend dat hier helaas nog steeds nieuwe aanmeldingen zijn
!
ook al zien jullie het misschien nog niet, ik zie toch wel vooruitgang bij jullie!
Sinds een maand is bij mij alles geregeld tussen mij en mijn ex en dat voelt goed. Ik voel me vrij, ik voel me goed! Ik denk nog sporadisch aan hem, maar dat heeft er vooral mee te maken dat hij 'niets meer met me te maken wil hebben' en zelfs aardige berichtjes (ah eind van een regelberichtje) zoals... hoop dat het goed met je gaat, zelfs negeert. Makes you wonder, wat ik heb misdaan...
Maar goed, verder weer een nieuwe man leren kennen. Zo niet type relatie, maar zeker leuk als aanvulling op mn leven nu!
Ik hoop dat jullie snel alles hebben geregeld en het volhouden om geen contact te hebben! Dat helpt het allerbeste...
Mijn ervaring, na een maand of 4 werd het beter en na 6 maanden (toen was pas alles geregeld) kan ik oprecht zeggen dat ik erover heen ben!!! En de tijd? die is gevlogen!
Heel veel liefs en kopjes op, de zon gaat harder schijnen...

Ik lees nog soms sporadisch mee, omdat jullie me allemaal zo hebben geholpen.
Vervelend dat hier helaas nog steeds nieuwe aanmeldingen zijn

ook al zien jullie het misschien nog niet, ik zie toch wel vooruitgang bij jullie!
Sinds een maand is bij mij alles geregeld tussen mij en mijn ex en dat voelt goed. Ik voel me vrij, ik voel me goed! Ik denk nog sporadisch aan hem, maar dat heeft er vooral mee te maken dat hij 'niets meer met me te maken wil hebben' en zelfs aardige berichtjes (ah eind van een regelberichtje) zoals... hoop dat het goed met je gaat, zelfs negeert. Makes you wonder, wat ik heb misdaan...
Maar goed, verder weer een nieuwe man leren kennen. Zo niet type relatie, maar zeker leuk als aanvulling op mn leven nu!
Ik hoop dat jullie snel alles hebben geregeld en het volhouden om geen contact te hebben! Dat helpt het allerbeste...
Mijn ervaring, na een maand of 4 werd het beter en na 6 maanden (toen was pas alles geregeld) kan ik oprecht zeggen dat ik erover heen ben!!! En de tijd? die is gevlogen!
Heel veel liefs en kopjes op, de zon gaat harder schijnen...
dinsdag 12 maart 2019 om 15:26
Oogdruppels, wat een ontzettend fijn berichtje om te lezen. Ik ben echt blij voor je dat je je zoveel beter voelt. En het blijkt inderdaad maar weer dat tijd dan echt nodig is... Dat je dan ook iemand leert kennen waar je het gewoon leuk mee kan hebben, zeker van genieten hoor!
Het is jammer dat je ex er zo in staat. Je hebt waarschijnlijk niks misdaan, probeer het niet persoonlijk op te nemen en vooral lekker de focus op jezelf te houden! The best revenge (ookal moeten we dat niet willen) is moving on
Wat fijn dat je er over heen bent. Lijkt me ook gek om er dan op terug te kijken, al die emoties en pijn.
Het is jammer dat je ex er zo in staat. Je hebt waarschijnlijk niks misdaan, probeer het niet persoonlijk op te nemen en vooral lekker de focus op jezelf te houden! The best revenge (ookal moeten we dat niet willen) is moving on

dinsdag 12 maart 2019 om 19:23
Een appgroep is inderdaad niet zo'n gek idee. Ik vind het ook lastig in mijn omgeving om erover te praten. Als ik er dan over praat dan wordt ik eigenlijk ook nooit begrepen dus dat helpt ook niet mee. Mensen snappen niet dat je er na zo'n lange tijd nog zo erg mee kan zitten en ze snappen niet dat je verdient beter soms juist heel veel pijn doet.
Wat leuk dat je iemand hebt ontmoet Elegantic. Inderdaad heel lief van hem. Vooral niet te snelle beslissingen maken. Gewoon zien hoe het voelt en dan komt het allemaal wel.
Ik heb me de afgelopen dagen heel naar gevoeld. Misschien ook wel door andere persoonlijke dingen, maar zeker ook door het missen. Ik verval dan in het teruglezen van oude berichten en dergelijk. Dat doet dan zo'n pijn. Ik weet dat ik het eigenlijk moet loslaten.
Wat leuk dat je iemand hebt ontmoet Elegantic. Inderdaad heel lief van hem. Vooral niet te snelle beslissingen maken. Gewoon zien hoe het voelt en dan komt het allemaal wel.
Ik heb me de afgelopen dagen heel naar gevoeld. Misschien ook wel door andere persoonlijke dingen, maar zeker ook door het missen. Ik verval dan in het teruglezen van oude berichten en dergelijk. Dat doet dan zo'n pijn. Ik weet dat ik het eigenlijk moet loslaten.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:20
27.30% gewijzigd
dinsdag 12 maart 2019 om 19:39
Fijn om te horen Oogdruppels! Geeft goeie moed.
Mibeja goed dat je veel afleiding hebt, helpt mij ook altijd wel. Lekker focussen op je stage!
Heb je alle oudje berichtjes nog bewaard? Hoe moeilijk het ook is, verwijder ze! Of kopieer ze en zet ze ergens neer waar je niet zo makkelijk bij komt. Teruglezen hoe leuk het altijd was is zó pijnlijk.
Als er echt animo is voor een appgroep wil ik die best maken
Mibeja goed dat je veel afleiding hebt, helpt mij ook altijd wel. Lekker focussen op je stage!
Heb je alle oudje berichtjes nog bewaard? Hoe moeilijk het ook is, verwijder ze! Of kopieer ze en zet ze ergens neer waar je niet zo makkelijk bij komt. Teruglezen hoe leuk het altijd was is zó pijnlijk.
Als er echt animo is voor een appgroep wil ik die best maken

woensdag 13 maart 2019 om 07:59