relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Mibeja schreef:
21-02-2019 15:17
Wij zijn uit elkaar gegaan met het idee om weer bij elkaar te komen, maar toen is het mis gegaan. Het voelt nu nog steeds of die ene beslissing mijn leven heeft verpest. Het voelt verschrikkelijk. En dan vraag ik me elke dag af hoe veel tijd er nog voorbij moet gaan dat ik er eindelijk overheen ben.
Wat is er toen mis gegaan?
Als je nog steeds zo gek op hem bent bestaat er nog een mogelijkheid om contact op te nemen en weer aan de praat te raken?
.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:08
99.79% gewijzigd
Mibeja schreef:
22-02-2019 08:40
We waren er allebei mentaal niet goed aan toe. Dit zorgde ervoor dat erg veel ruzie hadden en elkaar soms juist de diepte in hielpen.

Ik heb nog heel af en toe contact met hem. Hij woont (inmiddels) naast me (jongerenstudio's). Hij reageert soms op mijn appjes, soms ook niet. Hij zegt dat dit komt door zijn mentale staat. Hij heeft nooit tijd om iets te doen. Hij is momenteel niet klaar voor een realtie zegt hij, maar hij heeft ook een keer gezegd dat hij iemand wil met een andere persoonlijkheid. Het lastige is gewoon dat je geen idee hebt wat hij zegt omdat hij dat echt vind of omdat hij een slechte dag heeft. Ik wil voor hem wachten als het moet. Maar is dat verstandig? En zo niet.. hoe kan ik het loslaten?
Als ik dit zo lees dan zou ik het echt voor altijd afsluiten. Dit is geen ‘relatiemateriaal’ voor jou. Al moet ik eerlijk zeggen dat het lastig is om te beoordelen vanaf een schermpje.
Wel moeilijk dat hij zo dichtbij woont, dat maakt het niet makkelijker om over iemand heen te komen.
Hoe is het met iedereen hier?
Gogo10 schreef:
24-02-2019 18:21
Hoe is het met iedereen hier?
Hier een paar slechte dagen gehad. Vandaag ging het weer ietsjes beter. Dat was dus wel fijn. Hoe gaat het bij jou?
Hier ook wat slechtere dagen achter de rug, en nog steeds eigenlijk. De laatste paar dagen zit hij weer continue in mn hoofd en het begint nu weer echt een last te worden. Ik voel me leeg en soms alleen, maar hopelijk is dit gewoon weer een fase..
.
anoniem_352296 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 07:11
99.76% gewijzigd
Hier ook iets minder vandaag. Vannacht weer over hem gedroomd. Droomde dat hij me een hele lang app stuurde met daarin sorry en dat die me terug wilde winnen. Werd heel verward wakker en nu al de hele tijd een steen in m’n maag. Dat stomme dromen ook altijd!
@Elegantic
Oef lastig zeg. Wat je brein al niet allemaal heeft te verwerken in zo’n periode.. kan me voorstellen dat dit even een bittere pil is en een stempel drukt op je dag. Hoe zorg jij dat je weer uit zo’n gedachtenstroom komt of negatieve spiraal?
Gogo10 schreef:
25-02-2019 12:21
@Elegantic
Oef lastig zeg. Wat je brein al niet allemaal heeft te verwerken in zo’n periode.. kan me voorstellen dat dit even een bittere pil is en een stempel drukt op je dag. Hoe zorg jij dat je weer uit zo’n gedachtenstroom komt of negatieve spiraal?
Ik heb een hele drukke werkdag vandaag, dus mijn gedachte moet op werk gericht zijn. Dat helpt wel, maar de momenten dat ik in de auto zit en nét een zielig liedje op de radio speelt zijn toch moeilijk...
@Gogo10 heel herkenbaar. Ik denk dat zulke dingen blijven komen. Dat is zo vervelend. De drang is bij mij ook nog steeds heel erg groot. Ik mis een relatie hebben op zichzelf niet eens heel erg. Maar echt hem. Dus ik wil hem zo graag zien en spreken.

@Elegantic die dromen zijn altijd zo vervelend. Je wordt dan eigenlijk wakker in een nachtmerrie. Wel fijn dat je afleiding kon hebben op werk. Heb je er op je werk wat minder last van gehad?
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:09
45.48% gewijzigd
@Mibeja de rest van de dag ging gelukkig wel goed. Het zijn steeds triggers die ik dan zie (of droom) waardoor ik weer down raak. Gisteren ook, nog geen seconde aan hem gedacht totdat de reclame van zijn favoriete parfum op de tv voorbij kwam. Grrr!

Geef die aardbeienfanta trouwens maar aan mij hoor :flirting:
@Elegantic fijn dat de rest van de dag goed ging. Die triggers zijn inderdaad verschrikkelijk. En er is zoveel dat kan triggeren. Jje komt op plekken waar je bent geweest. Je ziet en hoort dingen die je meteen aan hem koppelt. Ik kan me niet voorstellen dat ik een hele dag niet aan hem denk. Alvast veel succes met vandaag weer doorkomen.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:10
9.43% gewijzigd
He meiden. Ik schrijf ook weer mee.. ik heb 2 maanden geleden ook kort meegeschreven maar toen woonden we nog samen, wachtte ik op de sleutel van mn nieuwe huis. Ondertussen woon ik hier een maand en hebben we elkaar nog best veel gesproken en gezien..nu hebben we de beslissing genomen om even geen contact te hebben omdat dit nergens toe leidt.

Voelde me gisteren zo slecht.. ben huilend op de fiets naar huis gegaan vanuit werk en heb de hele dag gehuild.. ik wil hem niet loslaten en ik wil niet zonder hem :(

We gaan uit elkaar trouwens omdat hij geen kinderwens meer heeft en ik wel.. de liefde was en is er wel.
@Mibeja lijkt me heel zwaar om zo dicht bij elkaar te wonen. Zie je hem dan ook vaker?

@Evela allereerst heel veel sterkte :hug:
Wat een heftig verhaal. Zoveel liefde maar toch niet samen kunnen zijn. Hoe oud zijn jullie? Is hij er nu al zeker van nooit kinderen te willen? Als dit echt zo is, is het wel echt beter om nu apart verder te gaan. Hoe moeilijk dat idee nu ook lijkt..
@ elegantic, ik begin 30, hij begin 40. Hij heeft al kinderen en weet het zeker. Het is ook heel moeilijk, zou makkelijker zijn als de liefde over was of 1 van de 2 echt niet meer wilde..
Geef het tijd.. geen contact meer opnemen en overal van verwijderen! Uiteindelijk zal dit echt de juiste keuze zijn.

Kom ik net een verjaardagsfilmpje tegen op Facebook van een gemeenschappelijke vriend, waar ex met een taart binnenloopt en nieuwe vriendin (wat ik nu 99% zeker weet) achter hem aan loopt. Eerst had ik alleen vermoedens maar nu... zo snel al?? Ze is ook nog eens mooi :(
Wat klote om te zien elegantic :( heb net even een paar pagina`s teruggelezen maar kan zo niet vinden waarom jullie uit elkaar zijn gegaan.. was je lang samen?

Ik moet er niet aan denken dat mn ex een ander krijgt..word beroerd als ik er aan denk.. :(

Is hij er nier eerlijk over geweest of heb je er niet naar gevraagd?
Evela schreef:
26-02-2019 11:22
Wat klote om te zien elegantic :( heb net even een paar pagina`s teruggelezen maar kan zo niet vinden waarom jullie uit elkaar zijn gegaan.. was je lang samen?

Ik moet er niet aan denken dat mn ex een ander krijgt..word beroerd als ik er aan denk.. :(

Is hij er nier eerlijk over geweest of heb je er niet naar gevraagd?
We zijn 2 jaar samen geweest en hij heeft me ongeveer een maand geleden via een appje gedumpt. Reden zou zijn te weinig tijd, te druk met werk en meer van dat soort bullshit. Ik hem hem erna nog 1x gesproken via app, ik vroeg wat nou echt de reden was van deze omkeer ineens. Hij bleef volhouden bij die redenen. Achteraf gezien denk ik dat hij toen al met haar was en mij dus zo snel mogelijk ‘weg’ wilde hebben.
Ik wil hem zó graag confronteren maar daar gaat hij toch niet meer op reageren. Want ja, hij is nu gelukkig...

Ik zou ook willen dat ik al het negatieve in hem zie maar dat lukt nog niet. Ook dat filmpje, hij zag er zo goed uit, hij is nog zo aantrekkelijk.

Het ging eigenlijk relatief best goed, vooral omdat hij me nooit echt heel goed behandelde. Maar nu zie ik alleen zijn lieve kanten weer :cry:
Wat een klote streek zeg, dumpen via een appje is echt heel laag.. dan ben je wel echt een lul!

Denk dat je wel gelijk hebt als ik dit zo lees wat betreft die andere meid. Waarom zou hij het anders zo plotseling uitmaken..?

Hoe oud zijn jullie elegantic?

Dat probleem heb ik nu ook..maak alles in mn hoofd 100x mooier dan dat het was. Wij hadden ook veel gedoe en hij kon ook echt gemeen zijn maar nu denk ik alleen aan hoe geweldig het was en hoe erg ik hem mis :(
Jeetje Evela, wat heftig zeg. Moeilijk als je allebei zoveel om elkaar geeft maar zulke andere dingen wilt. Maar dit zijn zulke fundamentele dingen... Hier kan je moeilijk uitkomen en je eigen kinderwens opgeven.... als je graag kinderen wilt is dat in de toekomst echt iets waar je tegenaan zal lopen.

Ik heb mijn posts verwijderd puur voor herkenbaarheid (sorry maar ik hou van privacy hahaha waarom zit je dan op een forum ja nouja even mijn ei kwijt). Maar ik herken je verhaal wel een beetje. Als je het erover wilt hebben mag je me altijd een PM sturen! Ik merk dat ik veel behoefte heb aan herkenning bij anderen en dat ‘t me helpt om erover te praten. Mijn relatie is onverwachts na heel wat jaren ten einde gekomen terwijl er bij ons ook nog veel liefde zat, maar dat was niet genoeg.

Elegantic, wat super vervelend om dat filmpje te zien en een nieuwe vriendin erbij. Kan me voorstellen dat het enorm veel zeer doet, ik vind het al pijnlijk om over na te denken. Je bent sterk hoor! Hoe hij met je is om gegaan kan alleen echt niet, probeer dat te onthouden. Ik snap het wel want ik zie ook alleen maar de leuke dingen maar diep van binnen weten we allemaal dat er ook dingen waren die voor ons niet goed (genoeg) waren. Je komt niet voor niks tot een breuk. Dat probeer ik mezelf ook elke keer te vertellen...
Ik weet diep van binnen ook dat ik veel beter verdien maar dan denk ik weer we hebben ook zoveel fijne momenten gehad. En dan zie ik hem nu met die nieuwe meid en denk ik alleen maar waarom zij en niet ik? Wat kan zij je geven wat ik niet kon? Waarom doe je wel al die moeite voor haar en niet voor mij.

Evela hij is 32 en ik 29, erg volwassen is hij overigens niet.

Gogo hoe gaat het met je?
Zij is nu natuurlijk nieuw en spannend..maar ook dat wordt normaal.
Ik vraag me af wanneer die eerste spanning en verliefdheid eraf is of hij het dan beter heeft met haar.. maar dat maakt dan voor jou niets meer uit.
Evela wat een heftig verhaal. Lijkt me heel bizar als je van elkaar houd en je dan toch uit elkaar moet, omdat je andere dingen wilt in het leven. Lijkt me ook moeilijk om dan geen contact te hebben. Al is dat misschien wel het beste.

Elegantic Ik wil hem wel heel graag zien. Ik mis hem echt als persoon. Als we vrienden zouden zijn zou ik daar misschien ook wel vrede mee hebben. Alleen dat vind hij te moeilijk. En eigenlijk wil ik hem gewoon terug.

Ik maak het niet perse beter in mijn hoofd, maar ben vooral bij alles aan het denken, maar nu zou ik het anders doen. Dan zou het wel goed gaan. Heel frustrerend.
Lijkt me heel vervelend om te zien dat hij met een ander is. Maakt dat je ook onzeker?

Gogo10 ik heb dat inderdaad ook. Ik vind het fijn om het kwijt te kunnen en het aan mensen te kunnen vertellen die het min of meer begrijpen. Ook wil ik er graag voor anderen zijn.
anoniem_382901 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 09:12
11.35% gewijzigd
Het maakt me wel best onzeker ja, is zij dan mooier/liever/leuker? We zijn qua uiterlijk wel volledig tegenpolen dus we zijn niet echt te vergelijken wat dat betreft. Wat wel fijner is anders had ik echt gedacht dat zij de betere versie was van mij :|

Hem alleen al door een raam zien lijkt me al vreselijk moeilijk! Je gaat er volgens mij wel echt goed mee om, goed van je. Ik had hem denk ik al een paar keer opgewacht (of zelfs aangebeld) om hem aan te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven