Scharrel?
maandag 1 februari 2010 om 20:23
Ik vraag me nu al een tijdje af hoe je precies een scharrel kan onderscheiden van een potentiele relatie. Een scharrel is iemand met wie je een leuke tijd hebt zonder dat er de bedoeling is een relatie mee te beginnen. Echter is het dan normaal dat iemand vindt dat je je moet openstellen voor hem en dat hij van alles wilt weten over wat je denkt en hoe je je voelt en wat je hebt meegemaakt?
maandag 1 februari 2010 om 20:25
Een scharrel is een scharrel met de regels die je zelf bepaald
Waar jij, en de ander zich lekker bij voelt
Ik scharrelde ooit met iemand en we deelden best veel samen
Ook prive dingen, we waren alleen niet verliefd, en dat maakt het voor ons scharrelen....
Vraag het hem zou ik zo zeggen, en maak samen de "regeltjes" van het spel
Waar jij, en de ander zich lekker bij voelt
Ik scharrelde ooit met iemand en we deelden best veel samen
Ook prive dingen, we waren alleen niet verliefd, en dat maakt het voor ons scharrelen....
Vraag het hem zou ik zo zeggen, en maak samen de "regeltjes" van het spel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

maandag 1 februari 2010 om 20:33
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben redelijk nieuw in het scharrel gebeuren dus weet niet precies hoe het hoort te gaan. Ik vroeg me af hoe je het kan merken dat je voor een man alleen een scharrel bent en wanneer hij begint te denken dat je meer bent. We hebben het er wel een keer over gehad dat we beiden geen relatie willen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat we meer aan het opbouwen zijn en aan de andere kant denk ik nee we zijn niet meer dan scharrels van elkaar. Heel vreemd vind ik dit gevoel.

maandag 1 februari 2010 om 20:45
quote:Sammy84 schreef op 01 februari 2010 @ 20:33:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben redelijk nieuw in het scharrel gebeuren dus weet niet precies hoe het hoort te gaan. Ik vroeg me af hoe je het kan merken dat je voor een man alleen een scharrel bent en wanneer hij begint te denken dat je meer bent. We hebben het er wel een keer over gehad dat we beiden geen relatie willen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat we meer aan het opbouwen zijn en aan de andere kant denk ik nee we zijn niet meer dan scharrels van elkaar. Heel vreemd vind ik dit gevoel.
Wees eens eerlijk naar jezelf
Zou jij meer willen dan alleen scharrelen?
Krijg je zeg maar (om het maar even bij het beestenspul te houden) vlinders in je buik?
Dan is dit het uitgelezen moment om het nogmaals ter sprake te brengen.
Zo van:
Zeg, we hebben het er al eerder over gehad, toen wilden we beide geen relatie maar aangezien we nu zo veel tijd met elkaar doorbrengen en het toch steeds persoonlijker wordt wil ik graag weten hoe je er nu instaat.
Maar dan uis het wel handig als jij ook weet wat je wilt...
Wees eens eerlijk naar jezelf
Zou jij meer willen dan alleen scharrelen?
Krijg je zeg maar (om het maar even bij het beestenspul te houden) vlinders in je buik?
Dan is dit het uitgelezen moment om het nogmaals ter sprake te brengen.
Zo van:
Zeg, we hebben het er al eerder over gehad, toen wilden we beide geen relatie maar aangezien we nu zo veel tijd met elkaar doorbrengen en het toch steeds persoonlijker wordt wil ik graag weten hoe je er nu instaat.
Maar dan uis het wel handig als jij ook weet wat je wilt...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 1 februari 2010 om 20:46
quote:Sammy84 schreef op 01 februari 2010 @ 20:33:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben redelijk nieuw in het scharrel gebeuren dus weet niet precies hoe het hoort te gaan. Ik vroeg me af hoe je het kan merken dat je voor een man alleen een scharrel bent en wanneer hij begint te denken dat je meer bent. We hebben het er wel een keer over gehad dat we beiden geen relatie willen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat we meer aan het opbouwen zijn en aan de andere kant denk ik nee we zijn niet meer dan scharrels van elkaar. Heel vreemd vind ik dit gevoel.Doorgaans ontstaat een serieuze relatie niet uit een scharrel. Het zijn in mijn ogen gescheiden trajecten die zich nauwelijks laten mengen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben redelijk nieuw in het scharrel gebeuren dus weet niet precies hoe het hoort te gaan. Ik vroeg me af hoe je het kan merken dat je voor een man alleen een scharrel bent en wanneer hij begint te denken dat je meer bent. We hebben het er wel een keer over gehad dat we beiden geen relatie willen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat we meer aan het opbouwen zijn en aan de andere kant denk ik nee we zijn niet meer dan scharrels van elkaar. Heel vreemd vind ik dit gevoel.Doorgaans ontstaat een serieuze relatie niet uit een scharrel. Het zijn in mijn ogen gescheiden trajecten die zich nauwelijks laten mengen.
maandag 1 februari 2010 om 20:50
Bij scharrelen maak je naar mijn mening elkaar goed duidelijk dat er niets achter zit! Als je je afvraagt waarom hij zoveel dingen van je wilt weten, vraag het hem! Misschien denkt hij toch dat je andere intenties hebt?!?
Mijn eigen ervaring is dat ik er recent achter ben gekomen dat ik dacht dat ik een relatie had (na 9 maanden), maar de ander dit (nog) niet zo zag! Je krijgt pijnlijke taferelen als je daar dus niet over praat.....
Suc6!
Mijn eigen ervaring is dat ik er recent achter ben gekomen dat ik dacht dat ik een relatie had (na 9 maanden), maar de ander dit (nog) niet zo zag! Je krijgt pijnlijke taferelen als je daar dus niet over praat.....
Suc6!

maandag 1 februari 2010 om 21:13
WannaBeHappy: oh wat naar dat je daar na 9 maanden achter moest komen! Na 9 maanden verwacht je toch wat meer lijkt me.
Of ik meer zou willen? Dat weet ik op dit moment echt niet. Ik zou willen kijken hoe het verder verloopt maar vind het ook prima hoe het nu gaat.
Het zou eigenlijk 1 nachtje maar zijn die alleen gebeurde omdat we allebei veel te veel hadden gedronken. Maar de laatste keer hebben we bijna 5 uur gepraat over serieuze onderwerpen voor dat we naar bed gingen. In die tijd heeft hij ook helemaal geen poging gedaan om mij in bed te krijgen. Hij hield zelfs de boot af tot we besloten naar bed te gaan.
Of ik meer zou willen? Dat weet ik op dit moment echt niet. Ik zou willen kijken hoe het verder verloopt maar vind het ook prima hoe het nu gaat.
Het zou eigenlijk 1 nachtje maar zijn die alleen gebeurde omdat we allebei veel te veel hadden gedronken. Maar de laatste keer hebben we bijna 5 uur gepraat over serieuze onderwerpen voor dat we naar bed gingen. In die tijd heeft hij ook helemaal geen poging gedaan om mij in bed te krijgen. Hij hield zelfs de boot af tot we besloten naar bed te gaan.
maandag 1 februari 2010 om 21:13
mijn ervaring is wel dat als een onenightstand (waarbij je dus niets met elkaar deelt behalve sex) uitgroeit tot een scharrel, je altijd wel in meer of mindere mate privedingen met elkaar gaat bespreken.
Kan ook moeilijk anders, je zou anders geen woord met elkaar kunnen wisselen voor of na de sex. Bovendien kom je toch in aanraking met elkaars huizen en de inhoud ervan.
Daar is op zich niets mis mee, zolang je het elkaar gaan kennen niet verwart met een echte relatie. En dat wil nog wel eens migaan...
Kan ook moeilijk anders, je zou anders geen woord met elkaar kunnen wisselen voor of na de sex. Bovendien kom je toch in aanraking met elkaars huizen en de inhoud ervan.
Daar is op zich niets mis mee, zolang je het elkaar gaan kennen niet verwart met een echte relatie. En dat wil nog wel eens migaan...
maandag 1 februari 2010 om 21:21
Een vriendin van mij heeft 2 jaar een scharrel gehad...samen eten,film kijken en sexen.
In ieder geval om de week zo'n beetje,ze zagen elkaar best vaak.
Ze is later pas een vriendin van mij geworden overigens (toen ze het al lang en breed "uit" hadden),ik zat in de vriendengroep van de jongen.
Wij wisten sowieso het eerste jaar niet dat hij scharrelde.
Ging met ons stappen en keek goed rond naar (andere) vrouwen.
Op een gegeven moment werd ze jarig en moest er wel een kadootje komen.
Hij vroeg aan de vrouwen in de groep aan welke vibrator wij de voorkeur zouden geven want die ging hij voor "zijn neukerdje" kopen....
Toen wisten wij van het neukerdje maar we zagen haar nooit..
Na 2 jr kreeg hij een echte relatie en toen was de scharrel erg verdrietig want ze dacht dat het meer was......
Dussss,twee jaar verder en nog nix.
Beetje duidelijkheid lijkt me fijn...dan weet iedereen waar ie aan toe is.
In ieder geval om de week zo'n beetje,ze zagen elkaar best vaak.
Ze is later pas een vriendin van mij geworden overigens (toen ze het al lang en breed "uit" hadden),ik zat in de vriendengroep van de jongen.
Wij wisten sowieso het eerste jaar niet dat hij scharrelde.
Ging met ons stappen en keek goed rond naar (andere) vrouwen.
Op een gegeven moment werd ze jarig en moest er wel een kadootje komen.
Hij vroeg aan de vrouwen in de groep aan welke vibrator wij de voorkeur zouden geven want die ging hij voor "zijn neukerdje" kopen....
Toen wisten wij van het neukerdje maar we zagen haar nooit..
Na 2 jr kreeg hij een echte relatie en toen was de scharrel erg verdrietig want ze dacht dat het meer was......
Dussss,twee jaar verder en nog nix.
Beetje duidelijkheid lijkt me fijn...dan weet iedereen waar ie aan toe is.
maandag 1 februari 2010 om 22:35
Tja, de beste manier om te bepalen of jullie aan het scharrelen zijn of niet is het daar gewoon eens over te hebben... Als een haan en een hen samen... scharrelen dan moet praten ook niet zo'n probleem zijn.
Je hebt twee soorten mannen/vrouwen. Zij die scharrelen en dat best vinden, en zij die stiekum hopen op meer. De laatste categorie is degene die nadat het scharrelen met de brokken achterblijft. En meestal is er bij scharrelen altijd één die tot die categorie behoort. Krijg je dat soort signalen (de cadeautjes, complimenten, kaartjes, smsjes met die net afwijkende ondertoon)., bedenk dan bij jezelf eens goed of je wel door moet gaan. Als je zeker weet dat je er achteraf geen spijt van gaat krijgen, go for it en geniet ervan.
Je hebt twee soorten mannen/vrouwen. Zij die scharrelen en dat best vinden, en zij die stiekum hopen op meer. De laatste categorie is degene die nadat het scharrelen met de brokken achterblijft. En meestal is er bij scharrelen altijd één die tot die categorie behoort. Krijg je dat soort signalen (de cadeautjes, complimenten, kaartjes, smsjes met die net afwijkende ondertoon)., bedenk dan bij jezelf eens goed of je wel door moet gaan. Als je zeker weet dat je er achteraf geen spijt van gaat krijgen, go for it en geniet ervan.