Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:03
Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:02Ik draai mijn kont naar hem toe en blaas hem gewoon op. En als het een zachte stinkerd is dan wapper ik met de dekens.
Liever een poepie voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen denk ik maar.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:06
Liever in de wijde wereld, dan in een nauwe buik. Dat zei mijn oma al...Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:02Ik draai mijn kont naar hem toe en blaas hem gewoon op. En als het een zachte stinkerd is dan wapper ik met de dekens.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:07
Gelijk heb je!Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:02Ik draai mijn kont naar hem toe en blaas hem gewoon op. En als het een zachte stinkerd is dan wapper ik met de dekens.
Een vriendin van me heeft een speciaal kussen in bed, om ze op te vangen. Dan maken ze geen herrie en de stank wordt gedempt,zegt ze. Moet haar man die niet verwarren met een hoofdkussen
dinsdag 29 januari 2019 om 22:09
Mijn vriend en ik laten gewoon scheten in elkaars bijzijn. We zeggen dan dat het écht niet kan en moeten vervolgens altijd heel hard lachen. Wij krijgen beiden buikpijn als we het inhouden dus mooi dat dat kan. Alleen tijdens de seks mag het niet is onze regel. We waren overigens al héél snel over de drempel heen. Tja, je blijft een mens.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:09
Doe ik ook, maar ik vang ze met de hand en vervolgens open ik mijn hand onder zijn neus.Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:07Gelijk heb je!
Een vriendin van me heeft een speciaal kussen in bed, om ze op te vangen. Dan maken ze geen herrie en de stank wordt gedempt,zegt ze. Moet haar man die niet verwarren met een hoofdkussen![]()
dinsdag 29 januari 2019 om 22:12
Inhouden kan alleen als je nog niet slaapt. Eenmaal bezig met bomen kappen wordt het toch lastig om er nog op te letten.
Dus wij doen het niet bewust in elkaars bijzijn maar ja, er ontsnapt nou eenmaal wel eens iets en daar hebben we dan geen problemen mee.
Dus wij doen het niet bewust in elkaars bijzijn maar ja, er ontsnapt nou eenmaal wel eens iets en daar hebben we dan geen problemen mee.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 29 januari 2019 om 22:12
Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:07Gelijk heb je!
Een vriendin van me heeft een speciaal kussen in bed, om ze op te vangen. Dan maken ze geen herrie en de stank wordt gedempt,zegt ze. Moet haar man die niet verwarren met een hoofdkussen![]()
Meestal ga ik naar de wc soms lukt dat niet. Ik zeg pardon en daar blijft het bij. Tja we zijn mensen hoor, wij doen geen wedstrijdjes of het naar elkaar wapperen maar ik ga ook niet met buikpijn op bed liggen als het niet hoeft.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 29 januari 2019 om 22:13
Ik heb ooit gelezen dat het ruiken van elkaars scheten gezond schijnt te zijn.Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:09Doe ik ook, maar ik vang ze met de hand en vervolgens open ik mijn hand onder zijn neus.
Dus ik snap je ergens wel.
Maar, echt!?!
dinsdag 29 januari 2019 om 22:14
dinsdag 29 januari 2019 om 22:17
Een speciaal kussenPipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:07Gelijk heb je!
dinsdag 29 januari 2019 om 22:18
Ik ben helaas nooit helemaal volwassen geworden met de poep en plas grappen. Ik kan er zo’n lol om hebben.Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:13Ik heb ooit gelezen dat het ruiken van elkaars scheten gezond schijnt te zijn.
Dus ik snap je ergens wel.
Maar, echt!?!![]()
dinsdag 29 januari 2019 om 22:19
Oh een verzameling van alles hierboven.
.
Hebben we een serieuze bui, dan roepen we heel hard: ‘Bah schat, doe eens niet zo vies/smerig/goor’.
Zijn we melig dan doen we wedstrijdje. Bij silent strikes wapperen we met de dekens..
Vroeger wilde hij me nogal eens ‘een geheimpje vertellen’ onder de deken (om me vervolgens onder de deken op te sluiten), maar daar trap ik niet meer in!
Hebben we een serieuze bui, dan roepen we heel hard: ‘Bah schat, doe eens niet zo vies/smerig/goor’.
Zijn we melig dan doen we wedstrijdje. Bij silent strikes wapperen we met de dekens..
Vroeger wilde hij me nogal eens ‘een geheimpje vertellen’ onder de deken (om me vervolgens onder de deken op te sluiten), maar daar trap ik niet meer in!
Lach hard, duik diep, kom terug..
dinsdag 29 januari 2019 om 22:22
Ooohhh zo'n stil, zacht en warm geheimpje.... Die stinken het ergst!bumbly schreef: ↑29-01-2019 22:19Oh een verzameling van alles hierboven..
![]()
dinsdag 29 januari 2019 om 22:25
Dit!Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:02Ik draai mijn kont naar hem toe en blaas hem gewoon op. En als het een zachte stinkerd is dan wapper ik met de dekens.