Scheten laten in bed !?

29-01-2019 22:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:10
Het gaat over het verlies van decorum, want eenmaal bevallen......
Echt onzin.
Nee, het gaat om geen scheten bij je partner durven laten. Terwijl hij mogelijk wel bij je bevalling is (geweest).
En er waarschijnlijk nog wel andere ‘gênante’ dingen samen gebeuren. En dan toch krampachtig de scheetjes binnen proberen te houden.
Ik ben blij dat ik het woord van de dag heb kunnen inbrengen vandaag.
Ik laat pas een poepie als ik op de weegschaal heb gestaan s'morgens , scheelt zeker een kilootje of twee.
Manta schreef:
29-01-2019 23:11
Niet alle....
Nee het is een serieuze zaak, je hebt gelijk hoor.
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:10
Het gaat over het verlies van decorum, want eenmaal bevallen......
Echt onzin.
Ik maakte die opmerking als reactie op iemand die zei na 9 jaar relatie nog steeds geen decorumverlies te hebben geleden. Het ging mij om het decorum tussen partners dus.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
SallySpectra* schreef:
29-01-2019 23:13
Nee, het gaat om geen scheten bij je partner durven laten. Terwijl hij mogelijk wel bij je bevalling is (geweest).
En er waarschijnlijk nog wel andere ‘gênante’ dingen samen gebeuren. En dan toch krampachtig de scheetjes binnen proberen te houden.
Aha. Dus alleen relevant als je samen een kind hebt gekregen.
Cateautje schreef:
Ik laat pas een poepie als ik op de weegschaal heb gestaan s'morgens , scheelt zeker een kilootje of twee.
Stijg je van gas niet op juist?
lux- schreef:
29-01-2019 23:11
Oooo spannend. Laat even weten hoe het met je decorum gaat als je ligt te puffen?
En toi toi toi vast! Hoe lang moet je maximaal nog?
Ik zal alvast een paar prachtige vlechtjes in Mn schaamlokken maken voor een prachtige omlijsting! Aanstaande zaterdag ben ik uitgerekend, dus max een week of 2?

En blijf aub doorkomen met verhalen, want ik vermaak ondertussen manlief ook met mijn schatergelach. Hij kon daar aan horen dat het over pies/poep/scheet humor ging. :proud:
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:15
Aha. Dus alleen relevant als je samen een kind hebt gekregen.
Wat jij wil
Manta schreef:
Ik ben blij dat ik het woord van de dag heb kunnen inbrengen vandaag.
:hihi:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
-Darkside- schreef:
Meid. Je hebt helemaal gelijk.

Over partypoopers partypoepies gesproken zeg.
Wel OT blijven he.
-Darkside- schreef:
Stijg je van gas niet op juist?
Yep! :)
yogayup schreef:
Ik zal alvast een paar prachtige vlechtjes in Mn schaamlokken maken voor een prachtige omlijsting! Aanstaande zaterdag ben ik uitgerekend, dus max een week of 2?

En blijf aub doorkomen met verhalen, want ik vermaak ondertussen manlief ook met mijn schatergelach. Hij kon daaraan horen dat het over pies/poep/scheet humor ging. :proud:
Ohja daar worden verloskundigen altijd blij van, vlechtwerk :thumbsup:

Leuk hoor. Ik wil ook weer :$ is het je eerste?
Gjin pinebuk om in oar
Daarom heb ik wrsch geen relatie, ik vind scheten laten in het bijzijn van een ander echt ranzig, kleine moeite om even een andere ruimte op te zoeken.

Ik doe het zelf niet, en waardeer het ook niet als een ander het doet.
Cateautje schreef:
29-01-2019 23:17
Yep! :)
:hihi: oeps. Ik las het verkeerd om
Sansa_ schreef:
29-01-2019 23:19
Daarom heb ik wrsch geen relatie, ik vind scheten laten in het bijzijn van een ander echt ranzig, kleine moeite om even een andere ruimte op te zoeken.

Ik doe het zelf niet, en waardeer het ook niet als een ander het doet.
Hoe zit dat eigenlijk, met die akoestiek in een klooster?
Trouwens met een kind kun je wel samen krampachtig geen scheten laten in bed, maar dan komt er zo’n stinkdreumes tussen je in liggen ‘s ochtends en dat ruft erop los van heb ik jou daar.

Vraag me altijd af wat ze hem in godsnaam te eten geven. En dan bedenk ik me dat ík ‘ze’ ben.
Polsjef schreef:
29-01-2019 23:18
Gjin pinebuk om in oar

Wut?
Geen pijne buik om of in oor?
Mijn mening is gestippeld.
-Darkside- schreef:
29-01-2019 23:19
:hihi: oeps. Ik las het verkeerd om
Dat zou wat zijn. :-D
lux- schreef:
29-01-2019 23:20
Trouwens met een kind kun je wel samen krampachtig geen scheten laten in bed, maar dan komt er zo’n stinkdreumes tussen je in liggen ‘s ochtends en dat ruft erop los van heb ik jou daar.

Vraag me altijd af wat ze hem in godsnaam te eten geven. En dan bedenk ik me dat ík ‘ze’ ben.
Als ie alleen ruft heb je nog geluk.
En mijn zoon vergezelt zo’n stinkscheet steevast van het enigszins verbaasde doch blije commentaar: ‘poep?!’
lux- schreef:
29-01-2019 23:20

Je moet hem wel opvoeden Lux. Alleen krijgen is niet genoeg :proud:
lux- schreef:
29-01-2019 23:18
Ohja daar worden verloskundigen altijd blij van, vlechtwerk :thumbsup:

Leuk hoor. Ik wil ook weer :$ is het je eerste?
Si! Dus ik ben ook erg benieuwd.
Ik heb man al voorbereid dat alles wat maar uit een lichaam kan komen, er waarschijnlijk uitkomt. Maar die maakt dat echt niks uit.
(En ik hoop dat je wens uit komt, indien mogelijk)
Oh heerlijk topic! Nog geen tijd voor een nieuwe? ‘Hoeveel decorum heb jij nog over thuis?’
Lach hard, duik diep, kom terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven