Scheten laten in bed !?

29-01-2019 22:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
Ik laat trouwens bijna nooit scheten in bed. Niet omdat ik me daarvoor schaam, ben gewoon niet zo flatuleus aangelegd geloof ik.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
In het begin van onze relatie niet, nu heel wat jaren verder gelukkig wel en kunnen we er om lachen, maar in bed en in de auto liever niet. Uiteraard als je slaapt doe je er niks aan maar bier/bitterbal scheten van mijn man om de haverklap in bed :nooo:
SallySpectra* schreef:
29-01-2019 22:52
Die geluidloze scheten stinken het meest
Jazeker, eierpoepies.
Wij geven het bijtijds aan. En als het nadert, dan snel onder het dekbed en diep door de neus inademen. Als het lukt, timen we het samen, net als met klaarkomen.
.
TsumTsum schreef:
29-01-2019 22:39
Mijn toekomstige vriend gaat het nog moeilijk krijgen, op de een of andere manier moet ik altijd scheten laten in bed. Dan heb ik er de hele dag geen last van en dan begint het zodra ik in bed lig. Inhouden is niet gezond en steeds naar de WC gaan is irritant.
Ik vind het om die reden dus echt zalig om alleen in bed te liggen,dan hoef ik ze niet in te houden.
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 22:53
Waarom zou je geen decorum meer hebben als je bevallen bent?
Daarna wel, tijdens niet. Er is niets fatsoenlijks aan om de vlos onder te schijten.
anoniem_370175 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 22:57
0.68% gewijzigd
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 22:53
Waarom zou je geen decorum meer hebben als je bevallen bent?
Nou ik weet niet hoor maar ik zat niet met opgeheven pink aan een kopje thee te nippen terwijl ik mijn zoon eruit perste ofzo.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Pipostippels schreef:
29-01-2019 22:55
Ik vind het om die reden dus echt zalig om alleen in bed te liggen,dan hoef ik ze niet in te houden.
niemand houd ze in......
gewoon de humor van inzien
zoals alle forummers hier... :-D
Dat vind ik ook weer zowat. In plaats van een wc en badkamer uit te vinden die het geluid een beetje dempt, is de badkamer juist de plek met de meest galmende akoestiek en dat vind ik niet eerlijk.
Cateautje schreef:
29-01-2019 22:57
Dat vind ik ook weer zowat. In plaats van een wc en badkamer uit te vinden die het geluid een beetje dempt, is de badkamer juist de plek met de meest galmende akoestiek en dat vind ik niet eerlijk.
Eens!
Heb ik ze al zwetend en billenknijoend ingehouden en bewaard voor op de wc... Komen ze er daar met geknal en getoeter uit, extra goed te horen. :facepalm:
lux- schreef:
29-01-2019 22:56
Nou ik weet niet hoor maar ik zat niet met opgeheven pink aan een kopje thee te nippen terwijl ik mijn zoon eruit perste ofzo.
Dat deed ik ervoor ook al niet.
Pipostippels schreef:
29-01-2019 23:02
Eens!
Heb ik ze al zwetend en billenknijoend ingehouden en bewaard voor op de wc... Komen ze er daar met geknal en getoeter uit, extra goed te horen. :facepalm:
En wat denk je dan onwillekeurig, wat zullen de buren wel niet denken. Echt hè.
Gatekeeper* schreef:
29-01-2019 22:56
Daarna wel, tijdens niet. Er is niets fatsoenlijks aan om de vlos onder te schijten.
Neuh, maar het is nou ook weer niet dat je tijdens een bevalling een andere keuze hebt. Ik snap alleen nooit dat geroep dat je na een bevalling je gevoel voor decorum wel kwijt bent. Of ga je op je werk ook op de vergadertafel liggen poepen? :P
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:05
Neuh, maar het is nou ook weer niet dat je tijdens een bevalling een andere keuze hebt. Ik snap alleen nooit dat geroep dat je na een bevalling je gevoel voor decorum wel kwijt bent. Of ga je op je werk ook op de vergadertafel liggen poepen? :P
Waren jouw collega’s bij je bevalling? Gezellig.
SallySpectra* schreef:
29-01-2019 23:06
Waren jouw collega’s bij je bevalling? Gezellig.
Snap je niet wat ik bedoel? Wil het nog wel een keer uitleggen hoor.
Och jongens, ik heb tranen in Mn ogen van het lachen (en van herkenbaarheid).
Als de bevalling vannacht op gang komt, dan is dat door dit topic! :rofl:

Wij scheten al vanaf date 2 bij elkaar. Die twee date duurde ook meerdere dagen...
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:08
Snap je niet wat ik bedoel? Wil het nog wel een keer uitleggen hoor.
Is dit jouw idee van decorum?
Maar nee, vriendelijk bedankt juffrouw.
Némaìn’ schreef:
Het gaat toch niet om op je werk? Het gaat toch om tussen partners?

Overigens ben ik bevallen op mijn werk dus ja, ik heb daar wel last gehad van decorumverlies :P maar ik snap dat ik een relatieve uitzondering op de regel ben ;-D
Némaìn’ schreef:
Als je eerst niet eens een scheet in het bijzijn van je partner durft te laten, dan is dat gevoel na een bevalling gewoon weg. Dan gebeuren er namelijk nog veel ranziger dingen.

Maar goed, ik ben niet zo schaamtevol aangelegd.
lux- schreef:
29-01-2019 23:10
Het gaat toch niet om op je werk? Het gaat toch om tussen partners?

Overigens ben ik bevallen op mijn werk dus ja, ik heb daar wel last gehad van decorumverlies :P maar ik snap dat ik een relatieve uitzondering op de regel ben ;-D
Het gaat over het verlies van decorum, want eenmaal bevallen......
Echt onzin.
ouwewijsneus schreef:
29-01-2019 22:57
niemand houd ze in......
gewoon de humor van inzien
zoals alle forummers hier... :-D
Niet alle....
yogayup schreef:

Wij scheten al vanaf date 2 bij elkaar. Die twee date duurde ook meerdere dagen...
Schijt ze als je bevalt!
yogayup schreef:

Oooo spannend. Laat even weten hoe het met je decorum gaat als je ligt te puffen?
En toi toi toi vast! Hoe lang moet je maximaal nog?
Manta schreef:
29-01-2019 23:11
Niet alle....
Gewoon doen wat jullie prettig vinden :)
Némaìn’ schreef:
29-01-2019 23:10
Het gaat over het verlies van decorum, want eenmaal bevallen......
Echt onzin.
Meid. Je hebt helemaal gelijk.

Over partypoopers gesproken zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven