Scheten laten in bed !?

29-01-2019 22:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
Ook na 9 jaar relatie weten we gelukkig ons decorum te behouden en houden we ons gewoon in. Ik zou er ontzettend op afknappen.
beetjegek schreef:
29-01-2019 22:26
Nee. Je hoeft niet alles van elkaar te weten.
Maar het is wel zo makkelijk.
Manta schreef:
Ook na 9 jaar relatie weten we gelukkig ons decorum te behouden en houden we ons gewoon in. Ik zou er ontzettend op afknappen.
Decorum :rofl:
beetjegek schreef:
Nee. Je hoeft niet alles van elkaar te weten.
Maar wat dan als er per ongeluk een ontglipt?
Mijn mening is gestippeld.
Who cares?

Hier maakt het man en de katten - die vaak mee in bed liggen - toch echt niet uit.
Manta schreef:
Decorum.. Ik heb geen decorum meer over. Na al die jaren is dr niks wat ik nog niet van mn man gezien, geroken en gevoeld heb. :jump:
Lach hard, duik diep, kom terug..
wij doen elke avond een wedstrijd scheten laten
we liggen op ons buik en wie het dekbed zo hoog mogelijk krijgt heeft gewonnen!
veel leuker dan seks :lol:
SallySpectra* schreef:
29-01-2019 22:27
Decorum :rofl:
Fatsoen is te gewoontjes joh.
Manta schreef:

En jullie hebben nooit een avond dat je er elke tien minuten wel eentje moet laten?

Je stapt toch niet steeds uit bed om er elders een te laten en dan weer te gaan liggen? En dat dan vier/vijf keer voordat je in slaap valt?
Gatekeeper* schreef:
29-01-2019 22:31
Fatsoen is te gewoontjes joh.
Kom op, is een heel normaal woord. Om daar nu zo'n sneer over te geven.
Andersom schreef:
29-01-2019 22:32
En jullie hebben nooit een avond dat je er elke tien minuten wel eentje moet laten?

Je stapt toch niet steeds uit bed om er elders een te laten en dan weer te gaan liggen? En dat dan vier/vijf keer voordat je in slaap valt?
Ik hou dat gewoon in eerlijk gezegd.
Andersom schreef:

En wat doe je dan IN je slaap?
Belg007 schreef:
29-01-2019 22:33
En wat doe je dan IN je slaap?
Ik weet het niet, dan slaap ik.
Een ex liet standaard een scheet als hij klaar kwam. Kon hij niks aan doen.
Andersom schreef:

En alsof je in je slaap niet gewoon vrolijk door ruft :hihi:
Manta schreef:
29-01-2019 22:33
Ik hou dat gewoon in eerlijk gezegd.
Nog nooit tegelijkertijd een buikgriepje gehad?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik zat Jaws te kijken en mijn toenmalige vriend lag in dezelfde kamer te slapen. Het was donker in de kamer . Er kwam zo'n spannend moment met die muziek, tududududududu en op het moment dat die haai plotseling uit het water opdook laat mijn vriend een scheet, zo hard en lang dat ik met mijn kop in het plafond zat van de schrik.
Heb er nog een trauma van.
Wij laten ze gewoon en zeggen dan pardon.
Janeypotje schreef:
29-01-2019 22:35
vandaar ex???
1-Aapje schreef:
29-01-2019 22:36
Wij laten ze gewoon en zeggen dan pardon.
Dus ik moet mijn man - die standaard binnen de minuut slaapt eens ie zijn hoofdkussen ziet - ook nog es continu gaan wakker maken telkens ik iets produceer?
SallySpectra* schreef:
En alsof je in je slaap niet gewoon vrolijk door ruft :hihi:
Natuurlijk doe je dat, maar daar kan je toch niets aan doen?
Ik ben er gewoon niet van, zelfs als man het in zijn sleep doet probeer ik zo te liggen dat ik het niet hoor.
ieder zijn meug, ruften is niet mijn ding.
Janeypotje schreef:
:HA:

Weg romantiek. Naknuffelen zat er zeker niet in.
Belg007 schreef:
29-01-2019 22:37
Dus ik moet mijn man - die standaard binnen de minuut slaapt eens ie zijn hoofdkussen ziet - ook nog es continu gaan wakker maken telkens ik iets produceer?
Dat is wel heel flauw.
Ondertussen zit mijn man achter zijn PlayStation in de huiskamer de ene na de andere te laten. Op mijn vraag wat hij in hemelsnaam heeft gegeten vandaag komt het antwoord: gedroogde abrikozen..maar een paar hoor!

Ik denk dat ik zo maar alvast naar bed vertrek, dan slaap ik als hij naar bed komt...
Mijn toekomstige vriend gaat het nog moeilijk krijgen, op de een of andere manier moet ik altijd scheten laten in bed. Dan heb ik er de hele dag geen last van en dan begint het zodra ik in bed lig. Inhouden is niet gezond en steeds naar de WC gaan is irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven