Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
vrijdag 1 februari 2019 om 12:41
Door dit soort topics leer ik altijd dat ik blijkbaar een heel abnormale relatie heb. Want we zijn zes jaar samen waarvan twee samenwonend, en wij hebben nog nooit een scheet gelaten in elkaars bijzijn.
Nou ja, ik heel af en toe, maar dan dat hij het niet merkte of als hij al sliep. Hij heeft nog nooit een scheet gelaten in mijn bijzijn, laat staan in bed.
Ik ben altijd heel verbaasd over die scheetwedstrijden e.d. die ik hier lees. Ik zou dat zó zó raar vinden om te doen.
Nou ja, ik heel af en toe, maar dan dat hij het niet merkte of als hij al sliep. Hij heeft nog nooit een scheet gelaten in mijn bijzijn, laat staan in bed.
Ik ben altijd heel verbaasd over die scheetwedstrijden e.d. die ik hier lees. Ik zou dat zó zó raar vinden om te doen.
vrijdag 1 februari 2019 om 12:45
Mij ontgaat de humor ook totaal. Ik vind het zelfs vies om te lézen.RégineFilange schreef: ↑01-02-2019 12:41Door dit soort topics leer ik altijd dat ik blijkbaar een heel abnormale relatie heb. Want we zijn zes jaar samen waarvan twee samenwonend, en wij hebben nog nooit een scheet gelaten in elkaars bijzijn.
vrijdag 1 februari 2019 om 13:14
Same here. Mijn vriend doet het daarentegen wel, maar ik vind het echt enorm asociaal en vies om ze maar lekker in elkaars bijzijn te laten. Je kunt toch gewoon heel even weglopen of inhouden..RégineFilange schreef: ↑01-02-2019 12:41Door dit soort topics leer ik altijd dat ik blijkbaar een heel abnormale relatie heb. Want we zijn zes jaar samen waarvan twee samenwonend, en wij hebben nog nooit een scheet gelaten in elkaars bijzijn.
vrijdag 1 februari 2019 om 14:24
Ik kan me dan juist geen relatie voorstellen waarbij de partner voelt als iemand anders. Met hem ben ik net zo als zonder hem, helemaal mezelf. En voor mezelf loop ik de kamer niet uit voor een wind, dus voor hem ook niet. Ik zou het een afknapper vinden als hij nooit een wind liet bij mij in de buurt of als hij ervoor de kamer zou verlaten, blijkbaar voelt hij zich dan niet zo op z'n gemak bij mij als ik zou willen. Maar ik val ook juist heel erg op de menselijkheid van iemand, dus een man die geen scheten laat valt sowieso af.RégineFilange schreef: ↑01-02-2019 12:41Door dit soort topics leer ik altijd dat ik blijkbaar een heel abnormale relatie heb. Want we zijn zes jaar samen waarvan twee samenwonend, en wij hebben nog nooit een scheet gelaten in elkaars bijzijn.
Gelukkig mag iedereen zelf bepalen wat hij/zij doet.
vrijdag 1 februari 2019 om 14:36
Ik vind dat juist heel belangrijk. Als ik sex wil met mezelf dan doe ik het wel met mezelf. Maar eens hoor, ieder zijn dingHemelslicht schreef: ↑01-02-2019 14:24Ik kan me dan juist geen relatie voorstellen waarbij de partner voelt als iemand anders.
maandag 18 februari 2019 om 01:26