Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Mijn mening is gestippeld.
donderdag 31 januari 2019 om 12:41
Haha ik heb een dochter met een meervoudige beperking, en die doet dat idd ook... en dan hard roepen mama scheet... wat heerlijk als je toch zo simpel in het leven kan staan
donderdag 31 januari 2019 om 12:56
Ik wacht tot hij in slaap aan het vallen is, en dan draai ik me weg en laat de scheet er stil uit aan de zijkant van het bed, zodat de geur hopelijk de andere kant uitgaat.Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:00Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
In twee jaar relatie heb ik nog nooit gemerkt dat mijn vriend een scheet liet. Zelf heb ik veel last van winderigheid, maar ik blijf er zo subtiel mogelijk in
donderdag 31 januari 2019 om 15:22
Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:02Ik draai mijn kont naar hem toe en blaas hem gewoon op. En als het een zachte stinkerd is dan wapper ik met de dekens.
Liever een poepie voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen denk ik maar.
Ik ben trouwens vrijgezel dus heb deze issues niet. Laat ze gewoon vliegen in bed. Mijn oom (ook vrijgezel) heeft liever die buikpijn. Hij spaart zijn scheten heel de dag op.
donderdag 31 januari 2019 om 15:37
Absoluut. We lachen er smakelijk om met zijn allen.Pindakaasjes schreef: ↑31-01-2019 11:19Mooi toch?
Laat ze er lol om hebben.. het leven is al ernstig genoeg.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 31 januari 2019 om 15:38
Mijn leerlingen zeggen wel altijd netjes sorry na iedere boer of scheet. Dat dan weer wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 31 januari 2019 om 15:43
Ik zou echt enorm afknappenLeonietmachine schreef: ↑30-01-2019 08:47Mijn eerste weekend weg met mijn nieuwe vriendje : weekendje Scheveningen in een hotel. Eerste nacht was super. Die eerste ochtend daarop volgend ging hij naar de wc. Ik lag nog te doezelen. Hoorde ik ineens een keiharde brulscheet. Ik schrok me kapot, was meteen wakker en vond dat niet zo'n romantisch begin van de dag.
donderdag 31 januari 2019 om 16:01
Nou ja,, als je daar al op afknapt..
Als hij zich niet zou douchen, sokken van de dag ervoor aantrekt of zijn tanden niet poetst, daar zou ik wel op afknappen. Niet om een scheet.
Er komt toch ook een moment dat je samen bent en 1 van de 2 naar het toilet moet om te poepen? Is dat dan ook genant?
Net als een scheet is dat uiteindelijk toch onvermijdelijk?
Net als hoesten, een niesbui of geeuwen kun je dat toch niet allemaal blijven tegenhouden?
Kun je dan ooit echt 'ontspannen' zijn?
donderdag 31 januari 2019 om 16:23
Als ik net een nieuwe lover heb waar ik helemaal idolaat van ben ineens een keiharde scheet laat is de magic er wel af ja. Ken ik hem al een tijdje is het wat anders. Maar dan vind ik het nog steeds niet leuk.Pindakaasjes schreef: ↑31-01-2019 16:01Nou ja,, als je daar al op afknapt..
Als hij zich niet zou douchen, sokken van de dag ervoor aantrekt of zijn tanden niet poetst, daar zou ik wel op afknappen. Niet om een scheet.
Er komt toch ook een moment dat je samen bent en 1 van de 2 naar het toilet moet om te poepen? Is dat dan ook genant?
Net als een scheet is dat uiteindelijk toch onvermijdelijk?
Net als hoesten, een niesbui of geeuwen kun je dat toch niet allemaal blijven tegenhouden?
Kun je dan ooit echt 'ontspannen' zijn?
donderdag 31 januari 2019 om 16:31
Zo doe ik het ook. Maar je kan beter in de deken de scheet laten, voor het geval hij meer lawaai en stank geeft dan je verwachtte.Gonegirl schreef: ↑31-01-2019 12:56Ik wacht tot hij in slaap aan het vallen is, en dan draai ik me weg en laat de scheet er stil uit aan de zijkant van het bed, zodat de geur hopelijk de andere kant uitgaat.
In twee jaar relatie heb ik nog nooit gemerkt dat mijn vriend een scheet liet. Zelf heb ik veel last van winderigheid, maar ik blijf er zo subtiel mogelijk in![]()
Mijn vriend laat in zijn slaap scheten waar ik wakker van word.
Zo geel als een kanariepiet
donderdag 31 januari 2019 om 16:50
Ik geloof dat ik in de mindering ben maar ik vind dat dus heel smerig. Man en ik zijn ook al 20 jaar samen, maar scheten in bed is voor mij echt een no-go. Kan per ongeluk gebeuren maar bewust tetteren terwijl ik ernaast lig....gadverdamme. Ik vind het echt goor om in de strontlucht te liggen.
De wc is vlakbij dus dan gaan we daar heen, doe ikzelf ook.
De wc is vlakbij dus dan gaan we daar heen, doe ikzelf ook.
donderdag 31 januari 2019 om 17:49
Tja.. hij ontspande zijn blaas om te kunnen plassen, en dus ontspande hij ook 'daar' en ontsnapte er wat... Ik vind dat ook heus niet aantrekkelijk hoor, tuurlijk niet!
Maar het werd hier een enorme afknapper genoemd.. dat vind ik persoonlijk overdreven.
donderdag 31 januari 2019 om 18:16
donderdag 31 januari 2019 om 19:36
Nee, natuurlijk niet. Strafregels, dan kost het mij geen tijd.
donderdag 31 januari 2019 om 19:49
Dat vind ik niet. Ieder zijn meug.Pindakaasjes schreef: ↑31-01-2019 17:49Tja.. hij ontspande zijn blaas om te kunnen plassen, en dus ontspande hij ook 'daar' en ontsnapte er wat... Ik vind dat ook heus niet aantrekkelijk hoor, tuurlijk niet!
Maar het werd hier een enorme afknapper genoemd.. dat vind ik persoonlijk overdreven.