Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
woensdag 30 januari 2019 om 10:11
amai echt niet het juiste topic om even tussen de pauze op mijn bureau te lezen. tranen in de ogen
Wij laten ze thuis ook in elkaars bijzijn, enige afspraak is niet aan tafel.
in de auto vind ik vaak het ergste. en als het dan zo een stille is beginnen we vaak te raden wie het was (nog 2 kids die er ook aardig iets van kunnen). echt de onschuld zelfve proberen spelen tot je je lach echt niet meer kan inhouden en moet toegeven.
in het openbaar/werk hou ik het wel in tot ik naar de wc kan.
scheten van kool zijn idd steeds erg maar die na de frieten mogen er ook best wezen.
Wij laten ze thuis ook in elkaars bijzijn, enige afspraak is niet aan tafel.
in de auto vind ik vaak het ergste. en als het dan zo een stille is beginnen we vaak te raden wie het was (nog 2 kids die er ook aardig iets van kunnen). echt de onschuld zelfve proberen spelen tot je je lach echt niet meer kan inhouden en moet toegeven.
in het openbaar/werk hou ik het wel in tot ik naar de wc kan.
scheten van kool zijn idd steeds erg maar die na de frieten mogen er ook best wezen.
woensdag 30 januari 2019 om 10:15
vind het raar dat mensen daar zo bekrompen om kunnen doen. Als ik of mijn vriend een scheet moet laten doen we dat. Daar is niets raars of smerigs aan, we zijn allemaal mensen. Soms is het keihard en dan kunnen we daar om lachen. Ookal is dat misschien kinderachtig we hebben wel lol :p
Ik bedenk me inneens dat toen ik een jaar of 14 was ik in de tram een harde scheet liet. Ik schrok er zelf van. Toen ik achterom keek zag ik allemaal scheve gezichten naar mij kijken. Ben de volgende halte uitgestapt. Denk dat dit het genantste moment van mijn leven was! En ik was al zo onzeker in mijn tienerjaren haha ik heb nog maanden in de tram heel goed opgelet dat er niet weer 1 zo onverwacht uit zou knallen
Ik bedenk me inneens dat toen ik een jaar of 14 was ik in de tram een harde scheet liet. Ik schrok er zelf van. Toen ik achterom keek zag ik allemaal scheve gezichten naar mij kijken. Ben de volgende halte uitgestapt. Denk dat dit het genantste moment van mijn leven was! En ik was al zo onzeker in mijn tienerjaren haha ik heb nog maanden in de tram heel goed opgelet dat er niet weer 1 zo onverwacht uit zou knallen
anoniem_380438 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 10:22
Reden: Bedacht mij inneens...
Reden: Bedacht mij inneens...
42.34% gewijzigd
woensdag 30 januari 2019 om 16:35
woensdag 30 januari 2019 om 20:21
Tiswa schreef: ↑30-01-2019 08:33Ik ben echt zooo blij dat ik dit topic thuis in bed geopend heb, en niet in een wachtkamer ofzo. Ik kan niet meer stoppen met janken van het lachen![]()
Ik voel me altijd zo’n kleuter, maar ik moet altijd enorm lachen om scheten en alles daar omheen.
Mijn man had laatst een of andere curry op en liet er in de slaapkamer eentje vliegen. Door mijn zwangerschap ben ik sowieso al erg misselijk en van deze scheet ben ik letterlijk over mijn nek gegaan. Ik heb mijn man nog nooit zo trots gezien.
woensdag 30 januari 2019 om 22:37
Ik heb een probleem aan mijn darmen en maag,
Als ik ze inhoud krijg ik zware buikpijn en al heel snel volgt maagzuur,
Ik laat ze dus gewoon
In bed, onder de douche op de bank..
En hij ook en soms als we samen op een dag bezig zijn ruiken wie het meest stinkt
Hij wint
Soms houd ik ze in als er visite is of als ik in de winkel ben,
Laatst per ongeluk een hele harde gelaten maar op dat moment viel er 2 potten zilveruitjes kapot,
Niemand rookt mijn scheet denk ik
(Of is t rook ?)
Als ik ze inhoud krijg ik zware buikpijn en al heel snel volgt maagzuur,
Ik laat ze dus gewoon
In bed, onder de douche op de bank..
En hij ook en soms als we samen op een dag bezig zijn ruiken wie het meest stinkt
Hij wint
Soms houd ik ze in als er visite is of als ik in de winkel ben,
Laatst per ongeluk een hele harde gelaten maar op dat moment viel er 2 potten zilveruitjes kapot,
Niemand rookt mijn scheet denk ik
(Of is t rook ?)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 30 januari 2019 om 23:20
Als zesjarige zat ik eens samen met vriendjes en vriendinnetjes te knikkeren, we zaten met zijn allen op onze hurken bij een knikker pot.....en ja hoor....ik liet een keiharde scheet. Ik werd vreselijk uitgelachen door iedereen (maar dan ook écht) en heb nog steeds een scheten trauma van dat incident
Dus ik hou ze in.
Tot ik geopereerd moest worden aan iets in mijn buik en waarbij ze lucht hadden geblazen in de buikholte. De gehele terug reis naar huis ( zo'n 2 uur) met de auto heb ik verschrikkelijke, niet in te houden winden gelaten. Leek wel alsof iemand het gas open had laten staan van het gasfornuis. Mijn man was zo lief voor me, alle begrip! Maar jemig, die schaamte zal ik nooit meer vergeten.
Dus ik hou ze in.
Tot ik geopereerd moest worden aan iets in mijn buik en waarbij ze lucht hadden geblazen in de buikholte. De gehele terug reis naar huis ( zo'n 2 uur) met de auto heb ik verschrikkelijke, niet in te houden winden gelaten. Leek wel alsof iemand het gas open had laten staan van het gasfornuis. Mijn man was zo lief voor me, alle begrip! Maar jemig, die schaamte zal ik nooit meer vergeten.
woensdag 30 januari 2019 om 23:44
Grappig topic, heb om veel reacties erg gelachen!
Hier in huis geven wij onze darmparfums ook altijd de volle vrijheid. Dat zal ik met visite erbij of buitenshuis echt niet doen! Maar thuis ben ik thuis hoor!
Ik ga echt niet met kramp en geknepen billen zitten.
Ik maak er wel altijd een grapje bij: "Het is druk in darmstad" of "leer ik nu toch nog trompet spelen?"
Ik heb er andersom ook niet echt een probleem mee.. iedereen stinkt nu eenmaal wel eens.
Een vieze adem of zweetgeur vind ik veel vervelender dan een geurtje uit het achterdeurtje
Hier in huis geven wij onze darmparfums ook altijd de volle vrijheid. Dat zal ik met visite erbij of buitenshuis echt niet doen! Maar thuis ben ik thuis hoor!
Ik ga echt niet met kramp en geknepen billen zitten.
Ik maak er wel altijd een grapje bij: "Het is druk in darmstad" of "leer ik nu toch nog trompet spelen?"
Ik heb er andersom ook niet echt een probleem mee.. iedereen stinkt nu eenmaal wel eens.
Een vieze adem of zweetgeur vind ik veel vervelender dan een geurtje uit het achterdeurtje
woensdag 30 januari 2019 om 23:46
Ik heb het hier wel eens met mijn partner over gehad omdat hij een aantal vrienden heeft die dus geen winden bij hun partner laten en andersom niet.
Wij persoonlijk doen het wel omdat het ons vreselijk lijkt als je de hele tijd met buikpijn moet rondlopen...
En bovendien, als je ze opspaart blijven ze vaak weg op het moment dat ze wél mogen komen. Zó irritant
donderdag 31 januari 2019 om 09:35
Dan ga je maar even op de gang staan. Net als vruuger op de basisschool.
donderdag 31 januari 2019 om 09:37
Ik snap de relatie tussen bekrompenheid en geen scheten laten in elkaars bijzijn niet helemaal. Wij doen dit niet standaard vergezeld van grapjes over trompetten, darmstad of weet ik wat. Ik ben twee keer in zijn bijzijn bevallen, we hebben elkaars kots opgeruimd en allerlei andere gênante toestanden. Maar dit houdt niet gelijk in dat we dus scheten maar lekker de vrije loop laten. Soms per ongeluk en in onze slaap vast ook maar nooit expres. Dat dit ons bekrompen zou maken, vind ik dan weer bekrompen.
donderdag 31 januari 2019 om 10:01
Dat doe ik echt niet in mijn eigen huis hoor!
En ik ga ook echt mijn warme bedje niet uit om een scheet in het trapgat te lossen.
Het is ook echt niet zo dat ik dagelijks, ieder uur, zo'n partypopper afschiet.. maar mocht het zich eens aandienen dan ga ik niet mijn kont uit het raam hangen. Niet als ik thuis ben.
donderdag 31 januari 2019 om 10:57
Gatekeeper* schreef: ↑29-01-2019 22:18Ik ben helaas nooit helemaal volwassen geworden met de poep en plas grappen. Ik kan er zo’n lol om hebben.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 31 januari 2019 om 11:10