Scheten laten in bed !?
dinsdag 29 januari 2019 om 22:00
Noujaaaazeg, wie doet dat? Ik denk iedereen wel.
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Als ik alleen in bed lig is dat geen probleem, maar als ik met mijn vriend slaap, vind ik het lastig.
Inhouden geeft buikpijn en laten waaien is gênant.
Hoe doen jullie en jullie partner dit?
Laten waaien of opsparen tot een toiletbezoek?
Mijn mening is gestippeld.
woensdag 30 januari 2019 om 00:08
Laten het nou net scheetjes zijn die mijn vertrouwen in de wetenschap een deuk hebben gegeven.
Ik las ooit in de krant dat een medicus was gepromoveerd op het topic dat het goed zou zijn om aambeien te hebben omdat deze de uitgang dusdanig afsluiten dat je geen last hebt van winderigheid.
Toen was ik er helemaal klaar mee.
Ik las ooit in de krant dat een medicus was gepromoveerd op het topic dat het goed zou zijn om aambeien te hebben omdat deze de uitgang dusdanig afsluiten dat je geen last hebt van winderigheid.
Toen was ik er helemaal klaar mee.
woensdag 30 januari 2019 om 00:25
Mijn ex leefde bij het motto 'beter in de wijde wereld dan in mijn kleine buikje', waarop hij er vrolijk op los knalde (ook gerust in het openbaar!), ik hem verzocht zelf nog een snuif te nemen en hij mij vroeg waar ik het toch over had, want dat deed fikkie/poekie
Mijn nieuwe vriend heeft geen huisdieren maar wel een scheetfobie. Gevolg is dat ik van elk onwelriekend luchtje de schuld krijg
, waarop ik hem de feiten over de hoeveelheid scheet per mens per dag nog even onder zijn neus wrijf.
Ik ben ook wel in de poep reet scheet periode blijven hangen en kan enorm lachen om een harde scheet of boer, of om mensen die bij de yoga hun kringspier niet onder controle hebben. Genant voor hun maar ik vind het zo verschrikkelijk grappig (tot ik er zelf een hoorbaar laat waaien). Mijn favoriete scene uit Toren C, is die waar die roodharige tang een onwijs harde lange stinkscheet laat in haar kantoor en er een sollicitant blijkt te zitten
https://youtu.be/Ww0HqbZxG_I
Mijn nieuwe vriend heeft geen huisdieren maar wel een scheetfobie. Gevolg is dat ik van elk onwelriekend luchtje de schuld krijg
Ik ben ook wel in de poep reet scheet periode blijven hangen en kan enorm lachen om een harde scheet of boer, of om mensen die bij de yoga hun kringspier niet onder controle hebben. Genant voor hun maar ik vind het zo verschrikkelijk grappig (tot ik er zelf een hoorbaar laat waaien). Mijn favoriete scene uit Toren C, is die waar die roodharige tang een onwijs harde lange stinkscheet laat in haar kantoor en er een sollicitant blijkt te zitten
woensdag 30 januari 2019 om 00:45
woensdag 30 januari 2019 om 00:47
Ben ik de enige die nu "janeypRotje" als gebruikersnaam leest
woensdag 30 januari 2019 om 00:55
In het kader van teambuilding deden we mee aan een spooktocht in de bossen. Voorafgaand waren we uit eten geweest. Een oude collega met indigestie kon een en ander niet meer onderdrukken. Een stadse collega die dat allemaal niet had meegekregen liep te snuiven en riep ineens " hė ik ruik moerasgas".
woensdag 30 januari 2019 om 01:04
Gezond hoor, die frisse wind. Lekker laten wapperen in gezelschap. Is een teken dat je om de mensen geeft.
https://www.metronieuws.nl/fitgezond/20 ... ed-voor-je
https://www.metronieuws.nl/fitgezond/20 ... ed-voor-je
woensdag 30 januari 2019 om 01:19
Nee, wij laten niet bewust scheten in elkaars bijzijn en daar zijn we beiden gelukkig mee.
Ik vind het echt smerig dat mensen te pas en te onpas scheten laten (tenzij je er echt last van hebt) en met boeren heb ik hetzelfde.
Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar dan zeggen we allebei pardon.
Lachen en geinen om scheten is niet mijn ding.
Ik vind het echt smerig dat mensen te pas en te onpas scheten laten (tenzij je er echt last van hebt) en met boeren heb ik hetzelfde.
Natuurlijk gebeurt het wel eens, maar dan zeggen we allebei pardon.
Lachen en geinen om scheten is niet mijn ding.
woensdag 30 januari 2019 om 07:03
Dat heb ik nog nooit gehad.
woensdag 30 januari 2019 om 07:17
woensdag 30 januari 2019 om 08:33
Ik ben echt zooo blij dat ik dit topic thuis in bed geopend heb, en niet in een wachtkamer ofzo. Ik kan niet meer stoppen met janken van het lachen
Ik voel me altijd zo’n kleuter, maar ik moet altijd enorm lachen om scheten en alles daar omheen.
Mijn man had laatst een of andere curry op en liet er in de slaapkamer eentje vliegen. Door mijn zwangerschap ben ik sowieso al erg misselijk en van deze scheet ben ik letterlijk over mijn nek gegaan. Ik heb mijn man nog nooit zo trots gezien.
Ik voel me altijd zo’n kleuter, maar ik moet altijd enorm lachen om scheten en alles daar omheen.
Mijn man had laatst een of andere curry op en liet er in de slaapkamer eentje vliegen. Door mijn zwangerschap ben ik sowieso al erg misselijk en van deze scheet ben ik letterlijk over mijn nek gegaan. Ik heb mijn man nog nooit zo trots gezien.
woensdag 30 januari 2019 om 08:47
Mijn eerste weekend weg met mijn nieuwe vriendje : weekendje Scheveningen in een hotel. Eerste nacht was super. Die eerste ochtend daarop volgend ging hij naar de wc. Ik lag nog te doezelen. Hoorde ik ineens een keiharde brulscheet. Ik schrok me kapot, was meteen wakker en vond dat niet zo'n romantisch begin van de dag.
Que Sera Sera
woensdag 30 januari 2019 om 08:49
Pipostippels schreef: ↑29-01-2019 22:07Gelijk heb je!
Een vriendin van me heeft een speciaal kussen in bed, om ze op te vangen. Dan maken ze geen herrie en de stank wordt gedempt,zegt ze. Moet haar man die niet verwarren met een hoofdkussen![]()
woensdag 30 januari 2019 om 09:17
Nee, heel zacht en stiekem. En als een kind dan roept dat het stinkt, speel ik de vermoorde onschuld en dan is er altijd wel eentje die de schuld op zich neemt.
Het topic was grappig bedoeld hoor. ik sta daar echt niet bekend als de ruftende juf.
woensdag 30 januari 2019 om 09:27
De ruftende juf. Juf komt er aan, zoek dekking! Kinderen duiken onder hun tafeltjes.
Mijn man noemt mij liefkozend zijn schetepoepje. Ik noem hem mijn stouteboutert