Schijnheilige partner??

01-04-2021 10:40 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel, je hebt een gesprek met je partner. Je partner geeft aan dat hij product X wil kopen. Product X is echter heel duur en jij ziet het niet zo zitten.

Een aantal weken later komt je partner ineens thuis en het blijkt dat hij product X heeft gekocht. Je bent ontzettend verbaasd en ook boos, maar je partner zegt: “Dit hadden we toch afgesproken?” En als je dat vervolgens ontkent kijkt hij sip en doet hij alsof er iets aan JOUW geheugen mankeert.

Herkenbaar? Dit overkwam mij gisteren. Hoe moet ik hiermee omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Komt vast door jullie gedram haha misschien heeft ze al antwoord al.

Conclusie:
Advies mag je vragen wat je ermee doet bepaal je zelf.

Alleen niet als het om veel geld gaat in een relatie dan beslis je samen en draai je achteraf niet om de brij heen.
Alle reacties Link kopieren
Een wijze les, zorg dat je allebei je eigen rekening hebt, waar je je eigen dingen van koopt. En niet met elkaars uitgaven bemoeien. Doe alleen vaste lasten en huishouden gezamenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Haal al het geld van die gezamenlijke rekening en zet het op jouw eigen rekening, hij heeft gewoon geld van je gestolen, pak het terug en deel geen cent meer.
Alle reacties Link kopieren
Jenny80 schreef:
01-04-2021 11:27
Hoe meer ik hier lees, hoe sterker ik het idee krijg dat geld niet het enige issue is in deze relatie :|
Tuurlijk niet, achterlijk gedrag komt nooit alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven