Seksverleden vriend

06-07-2018 15:02 17 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2018 15:30
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er niet meer naar vragen en hem zeggen dat je het erg vervelend vindt als hij er over vertelt?
Ik vraag er nooit naar. Meestal bespreekt die dat met vrienden waar ik bij ben bijvoorbeeld
Positive13 schreef:
06-07-2018 15:04
Ik vraag er nooit naar. Meestal bespreekt die dat met vrienden waar ik bij ben bijvoorbeeld
Pardon?
Positive13 schreef:

Dan zeg je dat je dat niet wil horen en dat hij het maar op Eem ander moment met zijn matties moet bespreken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Positive13 schreef:
Jij noemt dat - pijnlijk - eerlijk ? Wij noemen dat lomp, onnadenkend en nodeloos kwetsend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat moet hij daar met z'n vrienden over bespreken dan? En waarom moet dat als jij ernaast zit?
Trotter schreef:
06-07-2018 15:12
Wat moet hij daar met z'n vrienden over bespreken dan? En waarom moet dat als jij ernaast zit?
Inderdaad. Ik hoopte dat ik TO's reactie niet goed had begrepen.
O, je bent net zo kinderachtig als die lover van je : openingspost weghalen als de antwoorden je niet bevallen is niet heel erg volwassen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom heb je nou je OP verwijderd?
Zo stom dit
Those who don’t believe in magic will never find it
Waarom verwijder je dit topic, Positive13?! :-(
OP weghalen.
Niet zo positief Positive13.
Troost je; ik had het gelezen en ook ik vraag me af waarom hij zijn bedverleden of -prestaties met zijn vrienden zit te bespreken met jou ernaast.
Jullie zijn pubers nog ofzo?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Mijn ex-vriend heeft me een keer een filmpje op zijn telefoon laten zien waarop stond dat hij zijn ex-vriendin aan het berijden was achterlangs. Hij vertelde me dat zij niks wist dat hij dat filmpje gemaakt had.
Wees er maar trots op. Zijn volgende vriendinnen laat hij filmpjes van jou zien.
Blondie222 schreef:
06-07-2018 16:33
Mijn ex-vriend heeft me een keer een filmpje op zijn telefoon laten zien waarop stond dat hij zijn ex-vriendin aan het berijden was achterlangs. Hij vertelde me dat zij niks wist dat hij dat filmpje gemaakt had.
Die had ik gelijk gedumpt wat een eikel!
Blondie222 schreef:
06-07-2018 16:33

Schijnt redelijk vaak voor te komen...tot mijn verbazing.....en dat ze die korte video's dan ook delen in hun whatsapp groep.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven