Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
En zo is het alweer donderdag in deze rare weken.
Vandaag weer een kantoordag gehad. Was erg gezellig. Er hangt toch een heel andere sfeer, meer het gevoel van dat we het nu echt met elkaar moeten doen.
Het werk moet in een aangepaste vorm wel zoveel mogelijk doorgaan en dat is met elkaar zoeken naar oplossingen en mogelijkheden.
Mijn eerste kantoordag is pas woensdag weer. 2 collega's zijn ziek en met de overige 6 kunnen we het precies verdelen. Gelukkig kunnen nu ook de vaste kantoortijden losgelaten worden (er moet altijd iemand fysiek tot 17.00 uur zijn), dat maakt het ook een stuk makkelijker te regelen. Maar de cijfers van het aantal besmettingen en doden, niet alleen in Nederland maar ook de rest van de wereld, zien er echt niet goed uit. Vrees dat dit nog wel even zo zal duren en wellicht nog wel strengere maatregelen. Heb echt het gevoel dat het leven een soort van stilstaat. Mijn knul kan nu ook geen examen doen, ik hoop toch zo dat hij niet in de knoop komt zo op het eind. Wij mogen onze handjes dichtknijpen dat we hier in Nederland wonen. Ik denk dat er in Amerika ontzettend veel slachtoffers gaan vallen. Hopelijk opent het de ogen van de mensen.
Pfff, ik heb het gevoel alsof het al weekend is. Moet niet vergeten dat ik morgen nog wel even moet werken tot 13.00 uur, hahaha.
Ik heb dus momenteel helemaal geen kantoordagen, mis mijn collega’s wel, maar thuiswerken is ook wel fijn. Alles gaat telefonisch en digitaal.
Vandaag ook voor het eerst de oppasdag gehad. Het zijn echt schatjes. Lieve zoete kindjes. Heb zelfs nog kunnen werken tussendoor.
Ook in de speeltuin geweest met ze, dat is lang geleden dat ik aar fysiek bij moest blijven.
Vandaag gehoord dat er bij een collega het virus is geconstateerd. Wel in een ander pand, om de hoek. Daar mag nu niemand meer werken, er is contact onderzoek geweest en het pand wordt extra schoongemaakt. Ga er dus van uit dat ik geen contact met de desbetreffende persoon heb gehad. Zullen er meer volgen?
Hoe vaak komen de kindjes?
Hier in de buurt zijn 2 huizen in carrantene. Het komt dicht bij allemaal he...
De kindjes komen 2 a 3 x per week. In ieder geval op donderdag en vrijdag en komende week ook op maandag.
Ach ja, je moet wat he.
Maandagochtend gaan we proberen met ons team in te bellen op Microsoft teams.
Zodat we even contact kunnen hebben met elkaar. Ben benieuwd of dat gaat werken.
Dat is hetgeen wat ik wel mis hoor, mijn collega’s en ook het ouwehoeren onderling. Heb vanmiddag wel met 1 collega kunnen videobellen, dat werkt in ieder geval.
Vanmorgen had ik de jochies meegenomen met de hond uitlaten. De kleinste sliep al in de wagen en kon ik zo z’n bed in bonjouren. De oudste heeft nog een boterham gegeten en ging toen ook slapen. Tot 15:15 uur.... schijnt uniek te zijn volgens hun ouders, maar het was heerlijk, kon ik even rustig werken.
En opeens weer luiers verschonen, haha
O jee, dat is lang geleden! Fijn dat ze zo makkelijk zijn, zo is het ook leuk oppassen.
Ja, het geouwehoer is ook wat ik het meest mis met thuiswerken. Wij kunnen wel skypen via het werk, maar dat heeft nog niet iedereen ontdekt merk ik. Als dit heel lang gaat duren zal er ook iets bedacht moeten worden om op afstand te overleggen, want dat staat nu allemaal stil. Vind ik helemaal prima hoor, haha, je hoort mij niet klagen, maar ik kan me niet voorstellen dat dit lang zo zal blijven.
Per 1 april zou er een nieuwe kracht beginnen. Dat gaat erg lastig worden. Behalve dat er een steeds wisselende bezetting is is er een hele kleine bezetting, is men druk met het afwerken van wat je thuis allemaal hebt gedaan + is het nu niet de tijd om iemand naast je te hebben zitten die je van alles moet laten zien. Daar moeten we het wel even over hebben komende week, ook met het management.Wat een prachtig weer trouwens he! Maar wel fris, brrr. Heb de bedden verschoont en het hangt heerlijk buiten te drogen. Fijn, vanavond in een lekker fris bed.
Wij kunnen wel Skypen maar mogen het niet, schijnt niet veilig te zijn.
We hebben nu allemaal Microsoft teams geïnstalleerd en gaan dus kijken of het lukt dat we via daar teamoverleg kunnen hebben.
Zal mij benieuwen, maar zijn best veel mensen het hele team.
Onze Skype schijnt wel veilig te zijn, maar zoals ik eerder al zei, het wordt niet veel gebruikt. Vandaag meldde mijn manager dat haar schoonmoeder is opgenomen op verdenking van. Heeft ook allerlei onderliggende klachten, dus spannend. Ik heb geen idee of zij de laatste nog contact met elkaar gehad hebben, maar zij liep zelf ook behoorlijk te snotteren op de werkvloer vorige week...
De nieuwe kracht komt idd nog niet volgende week. Er gaat gekeken worden of er misschien iets van E learning is waar ze alvast mee aan de slag kan (mits de toegang voor de systemen geregeld is). Het crisisberaad wat straks is is wel een belangrijke, denk ik. zullen er meer maatregelen komen of zijn we op de goede weg? Ik heb geen flauw idee. Ik blijf het gevoel houden dat we, omdat lang niet iedereen getest wordt, geen idee hebben hoeveel mensen het "stiekem" hebben en dat die gewoon lekker iedereen lopen aan te steken en dat we door meer te testen veel beter zouden weten welke maatregelen we moeten treffen.Tuurlijk is daar de 1,5 meter afstand voor, maar zolang je geen zuivere cijfers hebt?
Ik ben benieuwd wat ze gaan besluiten.
Nog steeds prachtig weer he! Maar nog steeds koud, brrr. Morgen weer even boodschappen doen, helaas geen bezorging kunnen regelen voor deze week, alles zat al vol.
Tja, ik vind dat testen dan niet perse nodig. Als iedereen zich aan de regels houd en dat je dus binnen blijft als je klachten hebt... dan hoeft er niet perse getest te worden. Skype is sowieso niet veilig, omdat het besturing programma niet veilig is. Net als what’s app, daar mogen wij ook geen documenten over versturen omdat het niet veilig is.
Het teamoverleg vanmorgen was best grappig. Degene met de grootste mond komen in beeld..... haha.... het was dus wel duidelijk wie het hoogste woord had bij ons.
Actielijst is bijna leeg..... er stonden nog maar 17 wachtenden op. Iedereen is dus lekker aan het werk.
Ik ben zo blij dat er geen totale lockdown komt..... dat zou echt rampzalig zijn.
Ja, ben er ook blij om. Maar nu hopen dat iedereen zich wel aan de regels houdt, anders komt het alsnog. Het was vandaag al goed te merken bij het boodschappen doen. Bij het Kruidvat mogen er maar een aantal mensen tegelijk in de winkel zijn, meten aan de hand van hoeveel mandjes er in omloop zijn. Ook dmv afzettingen een bepaald looppad in de winkel gemaakt, waardoor je zo min mogelijk mensen kunt passeren. Wij gebruiken skype ook alleen maar om even met elkaar te kunnen babbelen, niet voor serieuze zaken. Dat mag bij ons zelfs niet via mail, alleen interne mail. Vanmorgen geprobeerd te videochatten met een collega, maar ik kon hem niet horen, alleen zien. Hij kon mij wel zien én horen, dus dat was geen succes. haha.
Later heeft mijn knul het wel kunnen fixen, maar ik vind chat genoeg hoor, hoef er niet perse beeld en geluid bij, hahaha. Morgen weer een kantoordag. Kan ik de dingen afronden die ik tot nu thuis heb gedaan. Ben benieuwd met zijn hoevelen we dan op de afdeling zijn. Sowieso zijn mijn naaste collega en ik maar met zijn tweetjes. Het is nog wel heel onduidelijk hoe het zit met de toetsen van mijn knul. Nu is het toetscentrum sowieso dicht, tot 6 april, hopelijk komt er snel duidelijkheid. NHA had aangegeven ook nog niet te weten hoe of wat.
Wij hadden vandaag ook weer video chat met het team. Deze keer veel gestructureerder met een voorzitter. Iedereen kon even melden hoe het ging en hoe je er bij zit. De rest moest zijn microfoon uit.
Daarna met 4 personen een overleg over de pilot opvoedondersteuning gehad. Dat ging prima op deze manier.
Eind van de dag kreeg ik de raad van kinderbescherming aan de telefoon. Zij doen onderzoek in een gezin van mij. De raad vroeg zich na dit gesprek echt af of een onder toezichtstelling wel een meerwaarde is, omdat wij zo goed bezig zijn en ouders en jongere meewerkt. Echt een leuke opsteker was dat.
Volgende week vrijdag sta ik ingepland voor de telefoondienst. In principe zouden dan die jochies weer komen,
Gelukkig wil de vriendin van mijn knul wel een ochtend oppassen. Hoef ik ze niet af te zeggen.
Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat met de eindopdracht van mijn knul. Vooral nu alle middelbare scholieren geen examen hoeven te doen.... ik hoop dat ze voor hem ook zo iets regelen.
Ik was vanmorgen al weer vroeg bij de Lidl en heb het idee dat de schappen weer voller zijn. Kon in ieder geval alles wat ik nodig had meenemen.
Het was vandaag echt een rotdag op kantoor. Ik werd gek van alle mail die over en weer ging over zaken waarvoor je normaal gesproken even bij iemand binnenloopt.
Juist omdat je dan op kantoor bent, verwacht iedereen die thuis is dat jij dat dan wel even zult regelen. Ik zat ook liever gewoon elke dag thuis te werken, maar helaas moeten wij wel af en toe naar kantoor. Vooral irritant omdat er dan ook mensen zijn die zeggen dat ze nu echt niet naar kantoor komen, met het oog op. Tja en wij dan?
Grrrr, op het moment vind ik alles irritant, dat zal wel door de hoofdpijn komen.
Wat fijn zeg, dat ze dat dan ook zo aan jullie teruggeven, die kinderbescherming.
Onze Jumbo heeft een heel rot moment uitgekozen om de boel te gaan verbouwen.
De hele week dicht, gaan pas vrijdag weer open. Bah, had daar niet aan gedacht, was daar dus gisteren voor niets. Heb wel wat dingen bij Lidl meegenomen, maar moet toch vrijdag wel even naar de Jumbo. blehh
Vandaag weer een collega van mij, die door de huisarts naar het corona spreekuur is gestuurd, ivm hoge koorts en benauwdheid. Heeft Prednison gekregen, maar is niet getest. Dat doen ze echt alleen nog bij ziekenhuisopname.
Hoop dat dat goed gaat, hij heeft toch ook wel onderliggende klachten. Het blijven toch erg rare tijden.
Oh en de kapper! Wat baal ik nu dat ik vorige week niet nog even ben geweest zeg! Ik twijfelde er nog over, hahaha. Ik ben benieuwd naar a.s. dinsdag, wanneer ze meer bekend gaan maken over de maatregelen tot nu en of die verlengd moeten worden etc. Hoop stiekem dat de kappers weer open gaan, lol.
Het lijkt mij dat de maatregelen nog wel verlengd gaan worden, anders zijn we toch gelijk weer terug bij af? Denk ik dan als leek he. Maar we zullen zien.
Ja die kapper..... ik baal er ook zo vreselijk van. Mijn krullen staan echt alle kanten op en zijn ontembaar.
Ik ben zo blij dat wij in principe alles vanuit huis kunnen en dat ik niet verplicht ergens voor naar kantoor moet.
Behalve dan de telefoondienst volgende week vrijdag. Maar dan zitten we maar met z’n tweeen en zijn alleen bereikbaar voor vragen van inwoners.
Verder keutelen we hier maar een beetje aan. Gisteren op mijn vrije dag zowel bij mijn vader als thuis de boel schoongemaakt. Want de schoonmaakster komt ook niet.
Gelukkig ging het vandaag stukken beter. Thuis is het dan toch een stuk rustiger, zeg.
Straks willen we niet anders meer! Heb eindelijk afspraken met de artsen kunnen maken. Pff, die tonen dan ook weinig initiatief hoor. Zij zien nu geen mensen, maar het werk ligt er natuurlijk allemaal wel en blijft ook binnenkomen. Het mooist zou zijn dat zij dan nu de dossiers op stukken en/of telefonisch gaan afdoen. Dat vinden zij niet kunnen, gaat tegen hun arbeidsethos en de eed in etc. etc. Kan ik mij wel voorstellen, maar er zijn altijd wel dossiers die wél op die manier afgehandeld kunnen worden. En iets is beter dan niets. Afgelopen dagen en week gebeurde er dus niets op dat vlak en wij dachten dat zij wel zouden aangeven hoe of wat. Niet dus. Dus nu maar voorgesteld dat wij dossiers gaan voorleggen, naar gelang de spreekuur capaciteit, zodat zij dan kunnen beoordelen of ze die mensen toch (later) nog willen zien of dat ze het op stukken/telefonisch kunnen afhandelen. Ik heb eigenlijk zo'n hekel aan dat geregel, maar vind ook niet kunnen dat er niets gebeurt en iemand anders doet het niet, dus tja. Maar gelukkig, het is weer in beweging. Pfffff.
Och ja, ook geen schoonmaak natuurlijk. Doe je wel een beetje kalm aan?
Ik heb mijn haar al een beetje met een uitdun schaar bewerkt. Misschien ook een optie voor jou?
Ik weet niet eens hoe een uitdun schaar er uit ziet? Woehaha..... ach flink wat wax er in, föhnen, het komt wel goed, en anders maar niet.
Net lekker eten besteld, zo geen zin om te koken.
Ik doe zeker rustig aan. Scheelt me zo veel werk om intakes telefonisch te doen en de mensen zelf hun plan te laten invullen.....
Dat thuiswerken bevalt me eigenlijk wel.
Misschien gaan we dat wel meer zien. Als ik zie hoeveel zaken er afgehandeld worden.
En C is eindelijk gisteren begonnen met de overkapping.... hoera!
Samen met de buurman heeft hij het frame neergezet en hij is nu bezig met de draagbalken voor het dak. Zo fijn dat er eindelijk schot in zit. C gaf vandaag vrij genomen, dus die kon lekker aan de slag.
Mijn zieke collega is uiteindelijk toch vandaag getest en blijkt besmet te zijn.
Pfoe, dat is wel dichtbij. Hij is wel thuis, voelt zich naar omstandigheden redelijk zegt ie. Afgelopen vrijdag was hij nog op kantoor en heb ik nog met hem gesproken.
Geluk bij een ongeluk is dat hij dit jaar geen carnaval met ons heeft gevierd, hij voelde zich toen al niet helemaal fit). We hadden wel een mail van de manager, het is doorgegeven aan de GGD en behoudens de al geldende maatregelen goed onze gezondheid in de gaten houden. Ik hoop voor hem dat het met een sisser afloopt. Hij heeft al wel wat onderliggende klachten, dus het is wel spannend.
Wij kregen vandaag ook een crisisplan. Eigenlijk gaan ze ervan uit dat deze situatie tot 1 juli zo zal blijven. Ze lopen wel een beetje vooruit op de berichten van de regering.. Blijkt dat de afspraken die ik gisteren gemaakt heb met de artsen hier prima in passen. Voelt dan toch wel goed dat ik het voor was, hahaha.
Lekker zeg, dat C. aan de slag is. Hopelijk voor de zomer klaar!
Heerlijk, eten bestellen. Gaan wij van de week ook weer es doen. Ik heb toch zo'n zin in chinees..hahaha
Oh bah, dat is wel heel dichtbij ja. Hier bij ons in het dorp blijft het tot nu toe bij 6 besmettingen.
Het frame en alle draagbalken staan. De latten gaan er op zodra hij de juiste schroeven heeft, die zijn besteld. Er moet alleen nog dakbedekking besteld worden, zodat het ook meteen waterdicht is.
Ik heb vanmorgen zowaar uitgeslapen, was pas om 10 uur wakker. Ik wilde eigenlijk op tijd naar de supermarkt. Dat werd iets later, maar het was helemaal niet druk en alles wat ik moest hebben was er.
Het was heerlijk achter in tuin in het zonnetje. Ik heb heerlijk de hele middag buiten gezeten.
Vanmiddag nog ehbo moeten verlenen. Mijn buurjongetje van 3 had gisteren zijn elleboog uit de kom. Maar hij gebruikte zijn arm nog helemaal niet en ondersteunde met zijn andere hand. Dus maar even een mitella aangelegd bij hem. Ach gossie het arme kind.
Hij werd door een andere buurjongen aan zijn armen rond gedraaid, toen is het gebeurt. Ze zijn gisteren avond nog met hem naar de HAP geweest.
En niet vergeten dat de zomertijd komende tijd weer in gaat!
Och, dat arme kind, gelukkig kon je dat voor m doen. Dat ze dat gisteren bij de HAP niet gedaan hebben?Mijn collega voelde zich vandaag wel minder, had minder lucht. Ik hoop dat hij niet heel erg ziek wordt. Gisteren hadden ze ook alles wat ik wilde bij de winkel en was het gelukkig ook niet druk. Er stond wel iemand van het personeel bij de wagentjes, die elk wagentje voor je het pakte schoonmaakte, bij jullie ook? Er mocht ook maar 1 persoon met kar de winkel in, ook als je met meer gekomen was.
Het was echt heerlijk in de zon, ik ook voor het eerst dit jaar lekker buiten gezeten. Gelijk alle potten leeggemaakt, zodat ik die weer kan vullen als ik nieuwe aarde en plantjes heb. Gewassen en fijn buiten gehangen. Zo vloog de zaterdag weer om.
Ja bij ons worden de karretjes ook ontsmet en mag je maar met 1 persoon naar binnen. Allemaal voorzorgsmaatregelen.
Ik hoop dat jouw collega niet heel ziek wordt zeg, bah.
Ik ken ook wel 1 gezin wat in carratene zit, maar die zijn geen van allen heel ziek gelukkig.
Morgen weer een thuiswerk dag. We starten om 9 uur met de teamvergadering digitaal, waar ook onze directeur/ bestuurder bij zal zijn.
Vandaag was het weer een stuk minder he.. vooral die wind zeg, bah wat koud. Ik heb vanmiddag een flinke wandeling met de hond gemaakt, maar dat was eigenlijk het enige wat ik vandaag gedaan heb.
De HAP had hem geen mitella gegeven omdat hij eigenlijk moest proberen zijn arm te gebruiken, maar deed blijkbaar nog te veel pijn. Als dat zou blijven moeten ze morgen met hem naar het ziekenhuis voor foto’s
En hoe was het met het jochie vandaag? Ik heb er ook weer een thuiswerkdag op zitten. Ging prima, alleen was er een storing in een voor ons belangrijk programma, hopelijk morgen weer ok. Ik vind het vandaag (en ook gisteren) ook zo vreselijk koud. Bah, wat een verschil. Hier vanmorgen ook wat lichte sneeuw. 's nachts trouwens ook. Ik had gisteren lekker een kruik gemaakt. Heerlijk. Heb geslapen als een roosje, werd wakker van de wekker, dat gebeurd echt nooit. Nog even wennen aan de zomertijd denk ik. Vandaag even geappt met mijn zieke collega, gelukkig voelde hij zich nu beter. Hij had een goede nacht gehad en heeft alle hoop dat het weer helemaal goed komt. Hij vindt het (nu al!) allemaal maar langzaam gaan. pfffff..
Heb m op het hart gedrukt niet te snel te moeten willen. Heb al diverse verhalen gelezen over mensen die dachten dat ze het gehad hadden en dat de ellende toen eigenlijk pas echt begon.Hoop heel erg dat dat voor hem niet geldt.
Morgen zullen we weten hoe of wat met de maatregelen. Nu al wel duidelijk dat het verlengd gaat worden, ben wel benieuwd hoe lang.
Het ging prima met het jochie. Hij gebruikt zijn arm weer gewoon gelukkig.
Veel video overleggen gehad vandaag. Vanmorgen teamvergadering met de bestuurder. Vanmiddag overleg met samen veilig, ook via video bellen en daarna nog input geleverd over het protocol huisbezoeken. Dus wanneer we in deze tijd wel of niet gaan. De afspraak is niet. Wij doen geen crisis, dus mocht de situatie onverhoopt uit de hand lopen in een gezin moeten mensen de politie of de crisis dienst bellen. Wij moeten zo goed mogelijk op afstand ondersteunen.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik helaas niet. Weer veel wakker geweest.
Ook fijn dat het met je collega beter lijkt te gaan.
Het was weer een drukke thuiswerkdag. Pfoe. Maar nu rust. Morgen weer even naar kantoor, wat dingen afwerken, maar het is mijn korte dag, dus om 11.00 uur alweer naar huis. Helaas vandaag ook bericht dat de echtgenoot van mijn manager geveld is. Hij heeft al een ziekte, was ook opgenomen, maar mocht gelukkig vandaag weer naar huis. Denk dat zij nu toch ook even niet op kantoor mag komen..
Het gaat mooi weer worden las ik! Heerlijk!
Hoe houdt je knul zich in deze rare tijden?
Bij mij was het ook druk. Ik merk dat de druk op de gezinnen groter wordt met de kinderen thuis, krijg meer telefoontjes.
De gemeente is wel bezig met het opzetten van noodopvang voor de kwetsbare kinderen. Alle scholen moeten hiervan op de hoogte zijn. Helaas geven scholen nog niet thuis, dus dat is extra werk voor ons.
Zeker nu de maatregelen zijn verlengd tot 28 april.
Mijn knul houd zich best goed. Ik merk dat hij weinig zin heeft om te gaan werken, terwijl hij wel van zijn verkoudheid af is, ik moet hem dus een beetje achter zijn broek aanzitten. Verder gaat hij wel naar zijn vriendin, zij komt ook bij ons. Ook spreekt hij wel met vrienden af, maar het is wel beperkt en ze hangen niet met grote groepen bij elkaar.
Goh, het komt bij jullie wel dichtbij zo he. Ik hoop dat de getroffen mensen snel opknappen.
Hier is gisteren de eerste besmette persoon overleden. Ik weet niet wie of wat verder hoor. Dat wordt niet genoemd.
Trekt jouw knul het ook nog een beetje?
Ach ja, voor die huismus is er niet zoveel verandert ;)
Hij lijkt het zelfs niet erg te vinden dat hij momenteel niet kan sporten. Pff, je zou toch denken, dat hij na een jaar niet gesport kunnen hebben door die schouder blessure, hij juist weer graag aan de slag zou gaan. Ik denk hoe langer alles stil ligt, hoe minder zin om iets weer op te pakken. Zijn opleiding had aangegeven dat ze verwachten dat er na 7 april wel weer wat testcentra open zouden gaan.
Hopelijk voor hem ook die hier in de stad, zodat hij examen kan doen. Het zou toch balen zijn als hij daarvoor weer zou moeten reizen (en kosten maken)..
Ik heb bij de Lidl 2 trays met plantjes gekocht. Echt heel goedkoop. Ik heb alleen nog geen aarde, dat kon ik echt niet meer dragen. Dat vrijdag maar even doen, zodat ik in het weekend wat potten kan vullen. Misschien nog wat erbij halen, als ze nog hebben. Mijn collega was vandaag wat minder goed te pas. Voelde zich beroerd, nergens zin in. Gelukkig geen koorts. Maar hij klonk (Inou ja, op de app dan) een beetje down. Nu heeft hij die neiging al gauw, dus hoop niet dat hij bij de pakken gaat neerzitten.
Voorlopig gaan we nog even zo door he. Ik hoop toch zo dat we het qua IC capaciteit gaan redden. Het zal toch zover komen dat er gekozen moet gaan worden, dat zou toch verschrikkelijk zijn.
Mijn knul heeft vanmorgen gehoord dat er momenteel geen werk is voor hem. Dat is wel een domper. Zijn examen komt nu ook in gevaar. Ben vandaag wel gebeld door school en die zeggen dat het opgelost gaat worden, ze weten alleen nog niet hoe. Wat ik lastig vind is dat mijn knul nu ‘s avonds en ‘s nachts zit te gamen. Vannacht heb ik hem er om half 2 achter vandaan gehaald. Hij slaapt dan natuurlijk tot de middag. Dit moet dus niet te lang duren voor hem, hij raakt zijn hele ritme kwijt zo. Dat is eigenlijk het geen waar ik nu het meest tegenaan loop.
Ik was vrij vandaag. Vanmorgen even op de fiets naar de markt geweest om brood te halen. Die was er in afgeslankte en andere vorm. Ook wat boodschapjes gedaan. Vanavond lekker gewandeld met 1 van de dames. Toch een klein beetje in beweging blijven.
Ob dat is wel balen zeg, dat er nu geen werk is voor je knul. Als school zegt dat er een oplossing komt zal dat wel zo zijn, maar inderdaad voor nu wel heel vervelend.
En zie dat ritme dan later maar weer op te pakken. Dat is inderdaad ook het lastige van deze periode. Dat vind ik zelf ook wel een klein beetje. Wanneer dit (wanneer?) weer voorbij is en alles is weer "normaal", dat je dan weer gewoon elke dag naar kantoor gaat (hoewel daar misschien wel iets in te veranderen valt). Ik vind het wel lekker, zoals het nu is. Ik merk dat ik thuis aan wat extra dingen toe kom qua werk, waar op kantoor vaak geen tijd voor is. Dit omdat je thuis toch minder "lastig gevallen" wordt . Volgende week een heerlijk korte week, met woensdag en donderdag op kantoor.Maandag en dinsdag thuis en vrijdag natuurlijk vrij.
Mooi weer erbij hopelijk..kom maar op! Heerlijk on the balcony!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven