Single parents, deel 23
donderdag 2 april 2020 om 21:20
Ik heb bewust wel mijn ritme. Zet gewoon mijn wekker en zorg dat ik om 9 uur achter de laptop zit.
Ik vind het wel fijn om een ritme vast te houden.
Morgen ga ik geknipt worden.... kennis van me is thuis kapster en vind het geen probleem.
Heerlijk hoor.
Ik vind de thuiswerk dagen voorbij vliegen. Het is best druk met de bestaande cliënten. Er komen ook veel vragen voor noodopvang binnen. Dit wordt door de gemeentes ingezet voor gezinnen waar al veiligheid issues zijn, die nu toenemen nu gezinnen hele dagen op elkaars lip zitten.
Ik moet met sommige gezinnen ook wel dagelijks contact hebben om te ondersteunen.
Ik hoop dat het voldoende is en dat het niet gaat escaleren.
Ik heb voor 1 meisje noodopvang moeten regelen. Gelukkig op haar eigen school.
Ik vind het wel fijn om een ritme vast te houden.
Morgen ga ik geknipt worden.... kennis van me is thuis kapster en vind het geen probleem.
Heerlijk hoor.
Ik vind de thuiswerk dagen voorbij vliegen. Het is best druk met de bestaande cliënten. Er komen ook veel vragen voor noodopvang binnen. Dit wordt door de gemeentes ingezet voor gezinnen waar al veiligheid issues zijn, die nu toenemen nu gezinnen hele dagen op elkaars lip zitten.
Ik moet met sommige gezinnen ook wel dagelijks contact hebben om te ondersteunen.
Ik hoop dat het voldoende is en dat het niet gaat escaleren.
Ik heb voor 1 meisje noodopvang moeten regelen. Gelukkig op haar eigen school.
vrijdag 3 april 2020 om 20:11
Oh wat heerlijk, mijn haar weer in model en flink uitgedund. Het is niet eens veel korter, maar valt wel veel beter.
Ik kan er weer eventjes tegen.
Mijn knul kan aankomende week toch 3 dagen werken, wo-do en vrijdag. Ze hebben ploegen gemaakt en werken afwisselend. Heel fijn voor hem.
Ik ben blij dat het weekend is. Ben echt druk geweest afgelopen week, ook vandaag nog. Veel overleg met veilig thuis waar nu de meldingen oplopen.
Zondag zijn we door de buren uitgenodigd voor een barbecue. Gezellig hoor.
Morgen even aan de poets en boodschappen doen.
Ik kan er weer eventjes tegen.
Mijn knul kan aankomende week toch 3 dagen werken, wo-do en vrijdag. Ze hebben ploegen gemaakt en werken afwisselend. Heel fijn voor hem.
Ik ben blij dat het weekend is. Ben echt druk geweest afgelopen week, ook vandaag nog. Veel overleg met veilig thuis waar nu de meldingen oplopen.
Zondag zijn we door de buren uitgenodigd voor een barbecue. Gezellig hoor.
Morgen even aan de poets en boodschappen doen.
vrijdag 3 april 2020 om 20:33
Oh bofferd, dat je haar geknipt is! Lekker zeg, dat je knul toch kan werken. Ook fijn met het oog op examen etc. Het testcentrum hier gaat gelukkig ook open, dus mijn knul kan ook examen doen. Fijn. Ik houd ook gewoon mijn werkuren aan voor het thuiswerken hoor. Ga expres niet nog 's avonds aan de gang oid. Wat dat betreft wil ik werk en prive toch wel gescheiden houden. Zit dan ook 's morgens om 7 uur achter mijn laptop. Doordat ik thuis werk kan ik sowieso al een uur langer blijven liggen, haha, dus valt best mee. De dagen vliegen sowieso voorbij. Vandaag op kantoor ook weer. Het is gewoon best heel druk. Mijn manager is ondertussen ook ziek, de kans is groot dat ook zij COVID-19 heeft (haar man heeft het ook, hij was wel getest). Ook de jongste dochter van de andere manager. Zo gaat het dan toch best snel op kantoor. Het is maar goed dat we elkaar niet veel meer zien. Echt heel naar he, de situatie van geen school en op elkaars lip ziten voor kinderen die toch al geen veilige thuissituatie hebben. Ook voor hen is het te hopen dat het allemaal niet te lang meer gaat duren. Maar ja..we zullen zien.
Houden jullie dan wel gepaste afstand, tijdens die BBBQ? Ik neem aan dat het geen buurt BBQ zal zijn?
Houden jullie dan wel gepaste afstand, tijdens die BBBQ? Ik neem aan dat het geen buurt BBQ zal zijn?
zaterdag 4 april 2020 om 22:08
Haha nee geen buurt bbq. Gewoon met een ander stel. Dus met 4 volwassenen en hun 3 kindjes. We zitten ook vaak in het speeltuintje achter het huis. Vanmiddag daar ook geborreld met andere buren erbij. Iedereen z’n eigen drankje en allemaal chips en nootjes in een eigen bakje. Tuinstoelen erbij om iedereen op gepaste afstand te houden. Was best gezellig.
Ik ga morgenochtend even wandelen, lekker vroeg om 9 uur, dan is het waarschijnlijk nog niet druk.
Mijn vader heeft afgebeld met Pasen, normaal zou hij komen eten, maar dat doen we nu maar niet. Hij valt toch ook in de risico groep.
Ik vind wel dat het bij jou op het werk nu veel is zeg. Bij ons voor zo ver ik weet nog niemand, wel een collega uit een ander dorp uit voorzorg in quarantaine geweest omdat hij met de voorjaars vakantie was wezen skiën in Italië. Maar hij is niet ziek geworden.
Ik ga morgenochtend even wandelen, lekker vroeg om 9 uur, dan is het waarschijnlijk nog niet druk.
Mijn vader heeft afgebeld met Pasen, normaal zou hij komen eten, maar dat doen we nu maar niet. Hij valt toch ook in de risico groep.
Ik vind wel dat het bij jou op het werk nu veel is zeg. Bij ons voor zo ver ik weet nog niemand, wel een collega uit een ander dorp uit voorzorg in quarantaine geweest omdat hij met de voorjaars vakantie was wezen skiën in Italië. Maar hij is niet ziek geworden.
zaterdag 4 april 2020 om 22:14
Hallo single parents.
Mag ik mee komen schrijven?
Ik ben sinds 2017 gescheiden en moeder van een dochtertje van 5 (over 2 dagen tenminste).
Eigen huisje, coouderschap en een fijne baan.
Wel een beetje eenzaam.
Ik ga even de laatste pagina's bijlezen om jullie een beetje te leren kennen.
Mag ik mee komen schrijven?
Ik ben sinds 2017 gescheiden en moeder van een dochtertje van 5 (over 2 dagen tenminste).
Eigen huisje, coouderschap en een fijne baan.
Wel een beetje eenzaam.
Ik ga even de laatste pagina's bijlezen om jullie een beetje te leren kennen.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 5 april 2020 om 16:43
Hai Apatura, tuurlijk, welkom!
Heb je je leven ook lekker op de rit? Of heb je (nog?) problemen met de scheiding, je ex oid..?
Mijn zoon is ondertussen volwassen (26, maar woont nog thuis), ik ben nog steeds single en heb ook een fijne baan.
Toch wel verstandig ja, Dolphine, dat je vader dan niet komt. Wel erg stilletjes voor hem, dat is wel naar. Wat een heerlijk weer he! Heb bijna de hele dag heerlijk buiten gezeten, oo wat genieten weer. Hoe was de BBQ? We moeten er ook maar het beste van zien te maken he..Ja, ik vind het ook best veel op het werk en dan alleen nog mijn eigen afdeling. Met mijn collega gaat het goed. Moet nog wel in isolatie blijven, omdat hij nog hoest en dat is wisselend, maar als het aan hem lag ging ie weer naar buiten. Ik had gevraagd of hij ook lekker buiten kan zitten, omdat het nu zulk lekker weer is. Hij antwoordde dat dat wel kon, maar dat hij het idee had dat zijn buurman wat zenuwachtig werd als hij moest hoesten..Hahaha, ik hoor het hem zeggen. zijn humor is terug, dat is een heel goed teken. Gelukkig maar.
Ben je nog wezen wandelen vanmorgen?
Ik heb gelijk een beetje vakantiegevoel gekregen. Komende week blijft het ook nog wel lekker he, heerlijk.
Heb je je leven ook lekker op de rit? Of heb je (nog?) problemen met de scheiding, je ex oid..?
Mijn zoon is ondertussen volwassen (26, maar woont nog thuis), ik ben nog steeds single en heb ook een fijne baan.
Toch wel verstandig ja, Dolphine, dat je vader dan niet komt. Wel erg stilletjes voor hem, dat is wel naar. Wat een heerlijk weer he! Heb bijna de hele dag heerlijk buiten gezeten, oo wat genieten weer. Hoe was de BBQ? We moeten er ook maar het beste van zien te maken he..Ja, ik vind het ook best veel op het werk en dan alleen nog mijn eigen afdeling. Met mijn collega gaat het goed. Moet nog wel in isolatie blijven, omdat hij nog hoest en dat is wisselend, maar als het aan hem lag ging ie weer naar buiten. Ik had gevraagd of hij ook lekker buiten kan zitten, omdat het nu zulk lekker weer is. Hij antwoordde dat dat wel kon, maar dat hij het idee had dat zijn buurman wat zenuwachtig werd als hij moest hoesten..Hahaha, ik hoor het hem zeggen. zijn humor is terug, dat is een heel goed teken. Gelukkig maar.
Ben je nog wezen wandelen vanmorgen?
Ik heb gelijk een beetje vakantiegevoel gekregen. Komende week blijft het ook nog wel lekker he, heerlijk.
maandag 6 april 2020 om 18:49
Welkom Apatura.
Ik ben inmiddels niet single meer, maar dat wel jaren geweest. Ik heb 1 zoon van 17.
Ik heb gisteren ochtend 10 km (bijna 11) gewandeld. Heerlijk was het. We zijn op tijd gegaan om niet zo veel wielrenners en motoren tegen te komen.
Het is inderdaad heerlijk weer!
Vanmiddag ook heerlijk een poosje in de tuin gezeten. Betekend wel dat ik nu nog wat moet registreren, maar dat vond ik het zonnetje wel waard.
De oppas kindjes waren er een halve dag vandaag. Papa was vroeg thuis omdat zijn auto voor de keuring moest.
Ik ben inmiddels niet single meer, maar dat wel jaren geweest. Ik heb 1 zoon van 17.
Ik heb gisteren ochtend 10 km (bijna 11) gewandeld. Heerlijk was het. We zijn op tijd gegaan om niet zo veel wielrenners en motoren tegen te komen.
Het is inderdaad heerlijk weer!
Vanmiddag ook heerlijk een poosje in de tuin gezeten. Betekend wel dat ik nu nog wat moet registreren, maar dat vond ik het zonnetje wel waard.
De oppas kindjes waren er een halve dag vandaag. Papa was vroeg thuis omdat zijn auto voor de keuring moest.
maandag 6 april 2020 om 20:18
Wauw, dat was een flinke wandeling. Fijn zeg, dat je dat weer kunt.
Het was vandaag ook weer heerlijk weer he, toen ik mijn laptop afsloot om 15.00 ben ik gelijk naar het balkon verkast. Lekker hoor. Het is (weer) iets te hard gegaan, heb alweer rode konen..hahaha. Mijn knul had even een time out van het leren genomen, omdat toch niet duidelijk was hoe of wat en was aan een legpuzzel begonnen. Vandaag afgemaakt, dus kan hij zich morgen weer met de studie bezig houden.
Ik hoorde vandaag van een collega dat zij volgens de huisarts ook de afgelopen weken met milde Corona klachten kampte. Zij was gelukkig al thuis. Het is inderdaad wel veel, op zo'n kleine afdeling. Heerlijk korte week en lang weekend in het vooruitzicht. Zalig. Ik zag dat het weer juist in het weekend minder gaat worden. Dat is dan toch weer jammer. Maar met het oog op de social distancing misschien juist wel goed.
Het was vandaag ook weer heerlijk weer he, toen ik mijn laptop afsloot om 15.00 ben ik gelijk naar het balkon verkast. Lekker hoor. Het is (weer) iets te hard gegaan, heb alweer rode konen..hahaha. Mijn knul had even een time out van het leren genomen, omdat toch niet duidelijk was hoe of wat en was aan een legpuzzel begonnen. Vandaag afgemaakt, dus kan hij zich morgen weer met de studie bezig houden.
Ik hoorde vandaag van een collega dat zij volgens de huisarts ook de afgelopen weken met milde Corona klachten kampte. Zij was gelukkig al thuis. Het is inderdaad wel veel, op zo'n kleine afdeling. Heerlijk korte week en lang weekend in het vooruitzicht. Zalig. Ik zag dat het weer juist in het weekend minder gaat worden. Dat is dan toch weer jammer. Maar met het oog op de social distancing misschien juist wel goed.
dinsdag 7 april 2020 om 21:44
En al weer een dag voorbij. De dagen vliegen hier echt voorbij zeg.
Vanavond nog een heerlijk stukje gewandeld en vandaag gewoon gewerkt, veel overleggen via video bellen gehad. Je zou er bijna aan gaan wennen.
Ook nog goed nieuws, mijn knul mag volgende week woensdag zijn praktijk examen doen. Ik werd vandaag gebeld door school. Morgen gaat hij ook werken tot en met vrijdag. Zo fijn voor hem dat dit gewoon door kan gaan. Dat geeft weer rust.
Vanavond nog een heerlijk stukje gewandeld en vandaag gewoon gewerkt, veel overleggen via video bellen gehad. Je zou er bijna aan gaan wennen.
Ook nog goed nieuws, mijn knul mag volgende week woensdag zijn praktijk examen doen. Ik werd vandaag gebeld door school. Morgen gaat hij ook werken tot en met vrijdag. Zo fijn voor hem dat dit gewoon door kan gaan. Dat geeft weer rust.
woensdag 8 april 2020 om 18:57
Zo, wat een heerlijke vrije dag was dit. Heerlijk weer, lekker in de tuin met een boek.
Vanmorgen al op tijd boodschappen gedaan, dus de rest van de dag lekker lui.
Vandaag kwam er een dakdekker voor de overkapping. Volgende week komt hij om het dak waterdicht te maken. Kan ik daarna eindelijk de lounge set weer neerzetten. Heerlijk, verheug me er nu al op.
Vanmorgen al op tijd boodschappen gedaan, dus de rest van de dag lekker lui.
Vandaag kwam er een dakdekker voor de overkapping. Volgende week komt hij om het dak waterdicht te maken. Kan ik daarna eindelijk de lounge set weer neerzetten. Heerlijk, verheug me er nu al op.
woensdag 8 april 2020 om 19:32
Het is echt heerlijk weer he! Het was in de volle zon vroeg in de middag zelfs alweer te warm op het balkon, nu al! Gisteren na werktijd ook nog lekker buiten gezeten, dan is het toch wel erg fijn dat je maar zo'n heel klein stukje hoeft vanaf de eettafel..hihi. Wat goed zeg, dat je knul praktijkexamen kan doen. Dat gaat dan tenminste allemaal weer zijn gangetje. Ik ben ook erg blij dat mijn knul examen kan doen. Wat zal dat fijn zijn, als de overkapping klaar is en je de set weer kunt neerzetten. Misschien is het mooie weer dan net voorbij, maar dat komt ongetwijfeld weer snel terug. Slecht geslapen afgelopen nacht, bah. Het was gisteren erg hectisch, erg moest weer veel geregeld worden en ik kon het niet loslaten. Vandaag was gelukkig alweer veel beter en relaxed. Dus hopelijk komende nacht weer lekker slapen. Nog 1 dag werken (op kantoor ook weer morgen) en dan heerlijk lang weekend. Wat heb ik daar zin in zeg. We gaan toch maar gourmetten met pasen, mmm, ook zin in.
donderdag 9 april 2020 om 20:43
Wat een drukte was het weer vandaag zeg. Ik werk dan wel thuis maar ben drukker dan ooit. Vooral omdat je niet naar mensen toe kunt.
Vanmorgen vroeg om 5 uur ook nog een leuke verrassing. De hele badkamer stond blank toen ik naar de wc ging. C had wel de kraan van de wc toevoer al dicht gedraaid, maar het water laten staan. Ik dus met badlakens in de weer om de boel te drogen. Gelukkig heeft C het kunnen fixen, dus als het goed is geen natte voeten meer.
Morgen ochtend ook druk, 2 online sollicitatie gesprekken en een overleg met een vader en dochter. Meisje wil niet meer naar haar vader door wat daar gezegd wordt, dat moeten we dus telefonisch proberen op te lossen. Dat is wel lastig hoor.
Het paasweekend ziet er ook goed uit qua weer he? Heerlijk.
Vanmorgen vroeg om 5 uur ook nog een leuke verrassing. De hele badkamer stond blank toen ik naar de wc ging. C had wel de kraan van de wc toevoer al dicht gedraaid, maar het water laten staan. Ik dus met badlakens in de weer om de boel te drogen. Gelukkig heeft C het kunnen fixen, dus als het goed is geen natte voeten meer.
Morgen ochtend ook druk, 2 online sollicitatie gesprekken en een overleg met een vader en dochter. Meisje wil niet meer naar haar vader door wat daar gezegd wordt, dat moeten we dus telefonisch proberen op te lossen. Dat is wel lastig hoor.
Het paasweekend ziet er ook goed uit qua weer he? Heerlijk.
donderdag 9 april 2020 om 20:58
Oh bah zeg, dat is erg naar opstaan op die manier! Gelukkig is het weer gefixed.
Moet je 2 sollicitatie gesprekken voeren of heb je zelf 2 gesprekken? Heb je gezien hoe koud het maandag wordt? Zo jammer weer, het is juist zo heerlijk, deze zomerse temperaturen. Wat ben ik blij dat het nu weekend is zeg. Jij moet gewoon werken he, morgen?Wij zijn gelukkig dicht. Ik heb eerder vanavond al een beetje gepoetst en gestofzuigd, ook weer wat paas dingetjes neergezet. Hoef ik dat morgen niet te doen.
Moet je 2 sollicitatie gesprekken voeren of heb je zelf 2 gesprekken? Heb je gezien hoe koud het maandag wordt? Zo jammer weer, het is juist zo heerlijk, deze zomerse temperaturen. Wat ben ik blij dat het nu weekend is zeg. Jij moet gewoon werken he, morgen?Wij zijn gelukkig dicht. Ik heb eerder vanavond al een beetje gepoetst en gestofzuigd, ook weer wat paas dingetjes neergezet. Hoef ik dat morgen niet te doen.
vrijdag 10 april 2020 om 19:40
Haha nee, ik heb zelf niet gesolliciteerd maar er zijn bij ons 2 vacatures voor jeugdconsulenten en 3 voor teamleiders. Vandaag ging het om 2 consulenten. Ze hebben al een 1e gesprek gehad. Leuke meiden, ik ben wel positief.
Daarna nog een 3 gesprek met vader en dochter. Dochter wil aankomende week niet naar haar vader, maar dit kan hij maar moeilijk accepteren.
Ik wilde eigenlijk vrij nemen vanmiddag, helaas ging dat niet. Kreeg van mijn teamleider nog een spoed klus tussendoor.
Maar nu dan wel lekker een lang weekend vrij.
Morgen even samen met mijn broer bij pa aan de klus. Planken onder het badkamer raam moeten vervangen en als het lukt de buitenboel verven.
Vanmiddag stonden de 2 oppas kindjes voor de deur met hun vader. Met kleurplaten, bloemen en chocola. Zo lief....
Ik ga ze nog missen de mannetjes.
Daarna nog een 3 gesprek met vader en dochter. Dochter wil aankomende week niet naar haar vader, maar dit kan hij maar moeilijk accepteren.
Ik wilde eigenlijk vrij nemen vanmiddag, helaas ging dat niet. Kreeg van mijn teamleider nog een spoed klus tussendoor.
Maar nu dan wel lekker een lang weekend vrij.
Morgen even samen met mijn broer bij pa aan de klus. Planken onder het badkamer raam moeten vervangen en als het lukt de buitenboel verven.
Vanmiddag stonden de 2 oppas kindjes voor de deur met hun vader. Met kleurplaten, bloemen en chocola. Zo lief....
Ik ga ze nog missen de mannetjes.
vrijdag 10 april 2020 om 19:45
Heerlijke dag gehad vandaag. Beetje in huis gerommeld, wat gewassen, lekker buiten gezeten, ontzettend relaxte dag. Morgen en zondag ook nog heerlijk weer, ik ben heel benieuwd hoe het met de drukte overal zal zijn. Ik las dat ze hier de skatebaan hebben gesloten door er zand op te storten. haha, daardoor onbruikbaar. Blijkbaar lukte het niet om daar zonder afstand te bewaren te vertoeven. Morgen komen de boodschappen, het is gelukkig nog gelukt om een bestelmoment te kiezen. Dat is echt een drama de laatste tijd en al een paar x niet gelukt. Gaan jullie nog iets speciaals doen met Pasen?
zaterdag 11 april 2020 om 19:27
We moeten het hele huis van pa doen. Wat een rotklus. Mijn broertje heeft de planken onder het badkamer raam vervangen en de bovenkant voor geschuurd. Ik heb zowel aan de voor als achterkant beneden geschuurd en de schuifpui achter is al gelakt. Morgen de rest doen. Voor staat ‘s middags vol de zon, dus morgenochtend willen we de voorkant doen en na de middag de achterkant. Zo ziet mijn eerste paasdag er dus uit. Nou ja het moet gebeuren, dus maar even doorknallen nu.
Wij hebben geen plannen voor de Pasen verder. Wel wat lekkers in huis gehaald natuurlijk, vanmorgen al vroeg bij de supermarkt voor sla en groente enzo. We kunnen er weer even tegen.
Wij hebben geen plannen voor de Pasen verder. Wel wat lekkers in huis gehaald natuurlijk, vanmorgen al vroeg bij de supermarkt voor sla en groente enzo. We kunnen er weer even tegen.
zaterdag 11 april 2020 om 20:51
Wel ontzettend lief dat jullie dat doen! Maar jouw pasen is dus niet zo heel erg relaxed..Ik was erg blij dat de boodschappen bezorgd werden en ik er niet uit hoefde. Wel balen, had croissantjes gekocht en die zijn niet geleverd. Bleek dat mijn knul daar 's morgens al een mailtje van had gehad, had hij niet gezien. Nou ja, we hoeven niet om te komen, want één van de dingen die je kon bestellen in ruil voor gratis bezorging was Wasa knackebröd, dat hebben we volop. Hahahaha
Het was een complete zomerdag vandaag. Op het balkon tenminste. Heerlijk. Nog een was gedraaid, dat is lekker allemaal weg nu. Fijne rustige dagen, het voelt een beetje als vakantie.
Het was een complete zomerdag vandaag. Op het balkon tenminste. Heerlijk. Nog een was gedraaid, dat is lekker allemaal weg nu. Fijne rustige dagen, het voelt een beetje als vakantie.
zondag 12 april 2020 om 20:36
Tja, ik had me deze Pasen ook wel anders voor gesteld. Maar ja, pa is er erg mee geholpen en dat is ook fijn. We hebben de hele voorkant op een boven raampje en de drempel na is klaar.
Daarna ging mijn broertje naar achter met de steiger om de boven kant te schuren. Daar kon ik dus niet verven. Morgen maakt hij de boven verdieping af, dan kan de steiger weg en dan kan ik van de week nog even de keuken deur en kozijn doen. Dan is het weer klaar. Morgen hoef ik dus niet, dat is ook fijn. Morgen gezellig brunchen met zoonlief en z’n vriendin. Morgen avond zetten we de grilplaat aan.
Vanavond lekker asperges gegeten met zalm. Hmmmm dat was lekker.
Morgen dus toch nog een beetje van de Pasen genieten.
Het was wel bloed heet in de zon om aan het werk te zijn zeg..
Daarna ging mijn broertje naar achter met de steiger om de boven kant te schuren. Daar kon ik dus niet verven. Morgen maakt hij de boven verdieping af, dan kan de steiger weg en dan kan ik van de week nog even de keuken deur en kozijn doen. Dan is het weer klaar. Morgen hoef ik dus niet, dat is ook fijn. Morgen gezellig brunchen met zoonlief en z’n vriendin. Morgen avond zetten we de grilplaat aan.
Vanavond lekker asperges gegeten met zalm. Hmmmm dat was lekker.
Morgen dus toch nog een beetje van de Pasen genieten.
Het was wel bloed heet in de zon om aan het werk te zijn zeg..
maandag 13 april 2020 om 18:28
Had je vandaag dan wel een lekkere rustige 2e Paasdag? Fijn dat jullie zo opgeschoten zijn zeg. Je moet er trouwens ook niet aan denken deze klus hoogzomer te moeten doen..
wij hebben gisteren de grillplaat aangezet, dat was weer heerlijk. Vandaag verder eigenlijk niets bijzonders, wel veel paaseitjes gegeten, die dingen moeten eigenlijk op. Wil nu toch echt echt weer wat aan de lijn gaan denken en als ik ze in huis heb..
Ondanks dat we 4 dagen vrij hebben gehad voelt het vandaag toch erg als de "dag voor we weer aan het werk moeten". Terwijl ik nog een thuiswerkdag heb ook.
Ik heb er toch zo geen zin in. Ik weet niet wat het is, ik begin het een beetje zat te worden geloof ik, al dit corona gedoe. Maar ja, alles voor de goede zaak he..nog even doorzetten met van alles.
wij hebben gisteren de grillplaat aangezet, dat was weer heerlijk. Vandaag verder eigenlijk niets bijzonders, wel veel paaseitjes gegeten, die dingen moeten eigenlijk op. Wil nu toch echt echt weer wat aan de lijn gaan denken en als ik ze in huis heb..
Ondanks dat we 4 dagen vrij hebben gehad voelt het vandaag toch erg als de "dag voor we weer aan het werk moeten". Terwijl ik nog een thuiswerkdag heb ook.
Ik heb er toch zo geen zin in. Ik weet niet wat het is, ik begin het een beetje zat te worden geloof ik, al dit corona gedoe. Maar ja, alles voor de goede zaak he..nog even doorzetten met van alles.
maandag 13 april 2020 om 20:51
Vandaag wel een lekker rustige paasdag ja. Vanmorgen uitgebreid gebruncht met zoonlief en zijn vriendin, en vanavond de grilplaat aan.
Nu gaan we gezellig een film kijken.
Verder vandaag in de tuin doorgebracht met een boek. Bij ons in de achtertuin was het heel goed te doen in het zonnetje. We zitten natuurlijk uit de wind.
Morgen weer een werkdag ja. Voelt ook als zondag vandaag. C heeft morgen voor het eerst wel weer een dag op kantoor.
Nu gaan we gezellig een film kijken.
Verder vandaag in de tuin doorgebracht met een boek. Bij ons in de achtertuin was het heel goed te doen in het zonnetje. We zitten natuurlijk uit de wind.
Morgen weer een werkdag ja. Voelt ook als zondag vandaag. C heeft morgen voor het eerst wel weer een dag op kantoor.
dinsdag 14 april 2020 om 18:57
Ooo het was en is bij ons zooo koud nu. Ik heb net even de plantjes water gegeven, brrr, ben blij weer binnen te zijn. Wat een verschil met 2 dagen geleden. Maar ja, dat was ook wel enorme verwennerij. Ondanks mijn tegenzin lekker gewerkt. Morgen weer een paar uurtjes op kantoor. Maar ja, het is mijn korte dagje, dus dat is zo voorbij. Nu heb ik helemaaaaal nergens meer zin in, dus ga lekker languit. Morgen weer erg, erg vroeg dag. haha.
dinsdag 14 april 2020 om 19:40
Ik had ook een chaotische dag. Zat al vanaf 8 uur in overleg. Veel telefoontjes moeten afhandelen. Sommige ouders spreek ik bijna dagelijks, heel vermoeiend, vooral omdat je steeds in herhaling moet vallen. Maar ja, allemaal part of the job he.
Morgen al weer lekker vrij. Dan in ieder geval boodschappen doen en waarschijnlijk nog even bij mijn vader aan de gang.
Morgen gaat mijn knul examen doen. Hij kreeg vandaag te horen dat het doorgaat.
Morgen al weer lekker vrij. Dan in ieder geval boodschappen doen en waarschijnlijk nog even bij mijn vader aan de gang.
Morgen gaat mijn knul examen doen. Hij kreeg vandaag te horen dat het doorgaat.
woensdag 15 april 2020 om 20:23
Wat een geweldige cijfers zeg! Supergoed gedaan. Hij mag trots zijn op zichzelf!
Hoe gaat de toekomst er voor hem uitzien? Het was lekker weer vandaag he. En het ziet er voor de rest van de week ook wel prima uit. Lekker. Morgen weer thuis werken. Zo'n kort dagje op kantoor zet eigenlijk geen zoden aan de dijk. Is altijd vrij druk omdat je veel wordt 'lastig" gevallen en voor je het weet is het alweer tijd om te gaan. Heb een vrij ingewikkelde brief die ik moest opstellen maar mee genomen naar huis, dat kan ik beter morgen hier rustig doen. Merk jij het ook in je werk, dat de sfeer bij veel gezinnen nu thuis meer gespannen is door alle maatregelen?
Hoe gaat de toekomst er voor hem uitzien? Het was lekker weer vandaag he. En het ziet er voor de rest van de week ook wel prima uit. Lekker. Morgen weer thuis werken. Zo'n kort dagje op kantoor zet eigenlijk geen zoden aan de dijk. Is altijd vrij druk omdat je veel wordt 'lastig" gevallen en voor je het weet is het alweer tijd om te gaan. Heb een vrij ingewikkelde brief die ik moest opstellen maar mee genomen naar huis, dat kan ik beter morgen hier rustig doen. Merk jij het ook in je werk, dat de sfeer bij veel gezinnen nu thuis meer gespannen is door alle maatregelen?