Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels drie drukke werkdagen erop zitten....hoe het gegaan is....tja. Lastig te zeggen. Werk leidt wel een beetje af. Maar toch zit ik nog teveel in mijn hoofd. En vrolijk zijn, zelfs richting mijn dochter, is zo moeilijk. Kan dat masker maar niet opzetten, doen alsof alles oke is. Ik knuffel wel met haar hoor. Maar gezellig een spelletje of iets, dat lukt nog niet. Wel kort samen aan een legpuzzel gezeten voor haar.

Gisteravond kreeg ik via via te horen dat mijn ex op Tinder zit. En het was een recente foto, dus geen oud profiel oid. Serieus, nu al. Terwijl hij had gezegd dat hij Tinder echt niets vindt en dat ook niet zou gaan doen. Enn tijd alleen wilt zijn, geen nieuwe contacten wilt voorlopig.... Dat hij gelukkig wilt zijn met zichzelf. Dat was ook oa waarom hij het uitmaakte. Hoe vervangbaar ben ik dan, denk ik nu. Het steekt echt. Hij heeft alle recht, maar na alles wat hij heeft gezegd komt dit echt hard aan.
Oh die jacuzzi komt precies op tijd Dolphine! Heerlijk! Gaat wel een partij water in natuurlijk. Maar dan...heerlijk genieten. Fijn, je haar weer naar je zin. Wat een verschil he, een beetje uitdunnen. Weet er alles van.
Ben je dan nu niet ook boos op je ex, Lemon? Ondanks dat het je natuurlijk pijn doet, zegt het dan ook wel wat over hem. Het zou schelen denk ik, als je kwaadheid daarover sterker zou zijn dan je verdriet/pijn. Afleiding zoeken is denk ik sowieso goed. En dan komt er nu weer een lang weekend aan, ga je nog iets doen?
Morgen is het dan EINDELIJK zover: de kapper! Wat kijk ik daar naar uit zeg, niet normaal. Het zal wel weer een lange zit worden (ga direct uit kantoor), maar geeft niets. Kom maar op!
Er is vandaag overleg geweest over het weer opstarten van de fysieke spreekuren. Ik werkte thuis, collega was erbij (was een fysiek overleg), maar dat gaat een behoorlijk logistieke operatie worden. Te weinig geschikte kamers (2) waar 3 afdelingen gebruik van moeten gaan maken. Hopelijk schieten ze op met het aanpassen van de rest.
Ik had bij H&M een leuk jurkje/tuniek besteld, vandaag kwam het. Echt cute, een luipaardprint, lange mouwen, tot net op de knie. Nu ben ik niet van de blote benen, maar legging en sneakers eronder, leuk. Vandaag ook het cadeautje van de personeelsvereniging gekregen. Echt schattig, een doosje gevuld met een mini Tony chocolony, een gin/lemon waterijsje (wat nog in de vriezer moest), klein flesje zonnebrandlotion, opblaasbaar kussentje, opblaasbare strandbal en een kant en klaar pakket om vergeetmenietjes te zaaien. Superleuk toch. Nog even een dagje buffelen op kantoor en dan weer heerlijk lang weekend. woensdag moet ik de hele dag werken ivm vakantie collega, heb gelijk vrijdag compensatieverlof genomen, dus ook een erg kort weekje voor mij. Hoe vervelend..;)
He bah Lemon wat naar dat je verdriet zo overheerst. Natuurlijk weet je zelf verstandelijk ook wel dat hij mag doen waar hij zin in heeft, maar dat gevoel he.
Probeer toch ook je eigen leven weer op te pakken, een man die zo reageert is jouw verdriet en liefde niet waard.

Oh heerlijk scarlet de kapper. Ik ben ook weer zo blij met m’n haar.
En wat een super leuk pakketje heb je gekregen zeg.

Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe teamleider. Aardige vent, leuk gesprek. Echt een down to earth type. Daar kan ik wel wat mee.
De jacuzzi is er dan wel, maar hij staat nog niet hoor. Dat gaat nog wel even duren vrees ik, in het tempo wat C heeft.
Bij ons gaat het er toch wel naar uit zien dat we straks weer in shifts op kantoor mogen werken. Er is ruimte genoeg bij ons. Alleen de spreekkamers zijn te klein, maar ach. Dan maar geen cliënt afspraken op kantoor.
Ik ben net thuis. 13 km gewandeld. Het was heerlijk en we konden zo lekker tempo lopen. Echt fijn!
Weer een goed gevoel
En scarlet, blij met je haar?
Dat zal wel he!
Wat een dag vandaag zeg. Om 8 uur al present voor de 1e personal training. Lekker bezig geweest, gelukkig weer echt kracht training kunnen doen,
Daarna aan het werk. Meteen weer die ene vader aan de telefoon. Hem meegedeeld dat ik hem vandaag niet ga bellen. Zit echt werkelijk elke dag minimaal een uur met hem aan de telefoon. Daardoor kom ik echt gewoon aan andere dingen niet toe, dat kan echt niet.
Verder wel lekker gewerkt.
Hij heeft ook vandaag geen contact meer opgenomen na mijn bericht.
Soms toch moeilijke mensen hoor.
Oh ja, erg blij met mijn haar! Het was echt een lange zit, had een afspraak om 13.00 en ik was om 17.45 thuis..pffoeeee..Maar heb weer een mooi nieuw basiskleurtje, highlights, alleen de puntjes geknipt, omdat ik het toch wat langer wil laten groeien (en dat was nu natuurlijk heel goed gegaan), pony wat uitgedund. Fijn hoor.
Wij blijven nog zo doorgaan op kantoor, maar dat is eigenlijk ook al in shifts
Nooit allemaal tegelijk. Maar de artsen en wij hebben voorrang, vanwege de spreekuren (artsen) en de administratieve verwerking (wij).
Ik hoop dat ie toch een beetje vaart maakt met die jacuzzi hoor Dolphine! Juist nu wordt het zulk heerlijk weer. Zonde, als je daar geen gebruik van maakt! Geef m maar een schop onder zijn kont, hahaha. En jij hebt weer de nodige kilometers in de benen zeg, pfoe, petje af hoor. Heerlijk he jongens, het is weer weekend. Niets moet. Hoe is het Lemon?:
Oh, klinkt goed je haar. Zo fijn als het dan weer naar je zin zit.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vanmorgen weer aan de wandel geweest. 19 km. 2 Klompenpaden na elkaar, leuk en afwisselend.
En voor de grote warmte en drukte weer thuis.
Rest van de dag niks gedaan hoor, lekker op de lounge set in de tuin.
C is druk geweest met het trekken van kabels voor stroom en zo voor onder de overkapping.
Hij had gehoop de zijkant er aan te kunnen zetten, maar daarvoor moest eerst de bekabeling, en dat viel een beetje tegen.
Morgen ga ik ook eens een dagje niks doen, niet wandelen, niet sporten.
tja, wandelen is zelfs beter dan hardlopen he, dus je bent gewoon erg goed bezig. Maar ook een ietsiepietsie verslaafd misschien? hahaha
Ben benieuwd, of je morgen écht niets actiefs gaat doen. :D
C. is al lekker druk zeg, wat een klus. Maar wat zal het heerlijk zijn als je daar straks lekker kunt zitten, van alle gemakken voorzien..Ik heb vandaag de kast op balkon in de basislak gezet. Jammer genoeg geen tijd meer om af te lakken, dat doe ik dan morgenochtend. Net heel even in het zonnetje achter gezeten, die avondzon is nu al zooo ontzettend lekker. Als morgen de kast af en droog is en alles weer ingepakt (nu staat het allemaal op het balkon) ga ik het kleed weer op de bank leggen en de kussen, want de komende dagen blijft het nog droog, dus kan ik het laten liggen. En dan maar weer lekker genieten. Mijn knul heeft zijn belangrijkste examens er nu op zitten, nog nergens uitslag van helaas en volgende week woensdag begint zijn stage. Helaas niets meer gehoord over meerijden met iemand (maar hij gaat m nog mailen), dus hoogstwaarschijnlijk wordt dat toch treinen. én 2x een half uur lopen elke dag. Pfoe..bikkel. Toch trots op m dat ie dat dan toch zonder morren gaat doen. Hopelijk is het net zo leuk als het hem lijkt, hij zei al, als het leuk is vindt hij dat lopen niet zo erg, oortjes in, muziekje op en gaan, maar als het tegenvalt en hij heeft niet zoveel zin om te gaan, dan worden het 3 erg lange maanden. Duimen dus maar...Wie vestigt zijn bedrijf dan ook op een plek waar je met openbaar vervoer niet komen kunt..mmmpppfffhhhhh!
Nou verslaafd niet hoor, noem het eerder pure noodzaak. De afgelopen 2 jaar heb ik door alle behandelingen zoveel ingeleverd. Daarbij komt dat de medicijnen die ik moet slikken er voor zorgen dat ik als een bejaarde opsta ‘ s morgens. Stramme en pijnlijke gewrichten. Door veel te bewegen wordt dit minder.
De oncoloog gaf gelijk al het advies elke dag minimaal een te lopen voor een goed herstel. Het scheelt dat we ook een leuke en gezellige loop club hebben. We gaan 3x per week.
Ik ben blij dat ik langzaam opkrabbel en me beter ga voelen, sinds 2 jaar voel ik eindelijk wat verbetering.
Vandaag inderdaad weinig actief geweest. Alleen even met de hond naar het bos. Verder lekker buiten gezeten. 3 pubers in huis deze dagen, heel gezellig. Zoonlief met z’n vriendin en een vriend die nog een nacht blijft omdat hij gezeik thuis heeft. Ach ja, geen probleem.
Kan je zoon geen vouwfietsje ofzo neerzetten bij het station? Dan hoeft hij niet te lopen.
Ja, tuurlijk kan dat. Die hoeft ie dan niet eens bij het station neer te zetten, daarmee kan hij ook gewoon naar stage en ook weer naar huis fietsen. Maar dat vindt hij allemaal maar gedoe. Nou ja, eigen schuld. Maar goed bericht van zijn stagebegeleider: omdat er nog een aantal stagiaires lopen die eind juni klaar zijn, hebben ze een aangepast schema ivm de corona maatregelen. Hij zou woensdag beginnen, maar is voor deze week alleen woensdag en donderdag ingepland. Vrijdag moet hij dan thuis zijn opdrachten inlezen en eventueel beginnen met zijn stageverslag. Tot eind juni is het 2 dagen op het werk, 3 dagen thuis. Hij is blij!! haha
Deze woensdagochtend en donderdagochtend en middag kan hij met m meerijden (dus alleen woensdag met de trein) en hij zou die andere meerijder vragen of hij iets anders kon regelen. Het ziet er goed uit dus. De dagen dat hij thuis werkt kan hij gewoon als stage uren schrijven. Alleen hoeft hij bij zijn stage niet aan een aantal uren te voldoen, hij moet gewoon de opdrachten allemaal volbrengen. Dus hopelijk komt hij door dit alles niet te erg in de knel, want hij heeft er geen zin om daardoor straks langer stage te moeten lopen.
Het was heerlijk he, vandaag. Ook heel veel buiten gezeten, lekker veel gelezen. Ook de kast 2x gelakt. Fijn, die is klaar. Morgen ook heerlijk weer he! Fijn op onze weer vrije dag. Jij slaat nu 2 vliegen in 1 klap, met je lopen. Het is goed voor, je merkt vooruitgang, wat natuurlijk harstikke fijn is na alle ellende én je hebt er een gezellige club bij gekregen, waardoor het ook gewoon erg leuk is om te doen.
Klinkt goed scarlet, ook fijn dat hij nu gaat starten met stage. Ik hoop dat hij discipline genoeg heeft om ook echt thuis te werken.
Hier moeten we allemaal morgen weer werken. Mijn knul is lekker naar het strandje met vrienden, straks toch maar weer de bbq aan. Gisteren ook gebarbecued.
Ik ben vanmorgen wezen sporten, fijn dat ze op de pinksterdagen lessen aanboden. Vanmiddag een stuk wezen fietsen, het was zo warm in de tuin. C bezig geweest met de elektra etc onder de overkapping en ja hoor de boksen en tv hangen. Kan hij eindelijk van de week met de zijkanten beginnen. (Tv is voor mij niet zo nodig, maar ik had niks te vertellen in deze).
Hahaha, ach, als volgend jaar wel de EK en Olympische spelen etc doorgaan is het vast fijn, die tv ;)
Het was erg warm he, maar wel weer heerlijk. Hier morgen ook weer aan de bak. Wel thuis, gelukkig. Dus valt mee. En weer een korte week, want vrijdag ben ik vrij omdat ik woensdag de hele dag werk. Heb vandaag erg weinig gedaan. Wel een flinke was gevouwen, maar verder..eigenlijk niets. Veel buiten gezeten, wel met tussenpozen, omdat het af en toe te warm was. Morgen nog iets warmer las ik en daarna is het weer even klaar. Hoewel liever niet, moet het toch echt eens even flink gaan regenen he..dat gaat niet goedkomen met het water. Bij ons afgelopen weekend als minder waterdruk omdat er een tekort dreigde. Dat wordt nog wat komende zomer, als iedereen thuis blijft.
Jippiee, mijn knul heeft 2 van de 4 examens terug en allebei voldoende. Wat een opluchting voor hem, dat hij deze niet hoeft te herkansen tijdens zijn stage. Zo gaat hij ook een stuk relaxter de stage in (al moet hij er nog 2 terugkrijgen).
Het was een warm dagje he! Ik moest nog even boodschappen doen na werktijd, pff, dat was wel even zweten. ik had weer een grote bestelling bij het Kruidvat geplaatst, die kwam vandaag, dus heb weer volop deo, pleisters, shampoo etc, etc.
Morgen de 1e werkdag voor mijn knul. Kan wel meerijden maar moet zelf met de trein terug. Nou ja, dat is geen ramp. Ik hoop dat het leuk is en hij er een goede/positieve indruk van heeft.
Spannend voor je knul morgen.
Hoera!! 2 voldoendes terug, lekker bezig.
Ik vond het vooral heel benauwd vandaag. Heb het grootste deel van de dag binnen gezeten. Vanmiddag een huisbezoek en een afspraak bij altrecht gehad.
Net lekker weer een stukkie gewandeld, maar plak aan alle kanten zo benauwd was het.
De tv hangt er ook met name om voetbal of formule 1 te kijken en zo hoor.
Dit was voorlopig de laatste lekkere dag he. Ik was gelukkig vrij. Vanaf morgen regen. Vind ik om te werken niet zo erg.
Maakt het meteen een stuk minder erg om binnen te zitten.
Wij hebben al vanaf zondag een logé. Een vriend van zoonlief die bonje thuis heeft.
Hij is gisteren wel bij zijn ouders wezen eten en ze hebben gepraat. In het kort komt het er op neer dat hij terug mag komen als hij werk heeft.
Hij heeft wel wat sollicitaties gedaan en volgende week een gesprek bij cool bleu, als bezorger.
Nou ja, vooruit dan maar, he zet zo’n jongen ook niet op straat he.
Ik ben zo gaar als wat na deze lange werkdag. Niet klagen, want daarom ben ik vrijdag vrij, maar zoveel uur op zo'n klein beeldscherm turen ipv op 2 grote, is wel vermoeiend. Morgen naar kantoor, moet erg veel afwerken en spreekuren plannen, dat gaat (weer) een drukke dag worden.
Vandaag was het ook best weer warm he, tenminste, hier binnen is het warm.
Het viel mijn knul niet tegen en wat hij fijn is, is dat ze niet op zijn vingers kijken terwijl hij bezig is. Hij moest maar aan de gang gaan met het in elkaar zetten van een pc en als hij ergens tegenaan liep kon hij het vragen. Daar houdt hij ook het meest van. Al zal hij eerst heel lang proberen het toch zelf op te lossen voor hij het vraagt, haha. Er is een heel programma uitgestippeld de komende tijd, met elke dag een bezoekje aan een andere afdeling. Daar moet hij dan ook verslagen van maken. Hij was wel laat thuis, tegen 18.00 uur, terwijl hij tot 16.30 moest werken.
Normaal gesproken werken tot 17.30, dus dat worden latertjes. Nou ja, gelukkig eerst maar weinig daar (hoewel het dan wel zal tegenvallen, als hij straks gewoon 5 dagen aanwezig moet zijn, hahaha).
Jij had je vrije dag of niet Dolphine?
Lemon, ben je er nog?
oh tegelijk!
Nee zeg, dat is sneu voor zo'n knul. Hij laat toch zien dat hij bezig is, dat is voor zijn ouders niet genoeg blijkbaar? (misschien is er al meer aan vooraf gegaan en is dit niet de enige reden). Ik zou dat dan als ouder toch ook niet willen, dat mijn zoon dan noodgedwongen bij anderen moet bivakkeren, hoewel dat natuurlijk hartstikke fijn voor hem is. Wat als hij op straat had gelopen, had hij dan ook niet terug mogen komen?
Deze jongen is al eens uit huis geweest. Hij heeft 10 weken bij de yes we can kliniek gezeten.
In september gaat hij weer naar school, hij moet nu gaan werken gedurende de vakantie en blijkbaar had hij nog niet eerder echt actie ondernomen.
Ik weet het precieze ook niet, wil hem ook niet uithoren.
Eindelijk wat meer duidelijkheid over het weer op kantoor werken. Helft van het team gaat op ma en do, andere helft op di en vr.
Woensdag blijven we vooralsnog thuis werken.
Naar kantoor komen wordt trouwens geen verplichting, we blijven dus de mogelijkheid houden om thuis te werken.
Voor de huisbezoeken hoeven we geen toestemming te vragen aan onze teamleider. We mogen zelf beoordelen of het nodig en verantwoord is.

Tja die jongen, ik zou het ook niet zo doen als ouder zijnde. Maar goed, zijn ouders doen het wel.
Hij is nu ook weer thuis eten, ik ben blij dat hij in ieder geval weer praat met zijn ouders, hopen dat hij zo snel mogelijk weer terug naar huis kan.
Hij is dan al wel 18, maar ja, dat stelt in feite ook nog niet zo veel voor.

Fijn dat je knul een goede eerste indruk heeft van zijn stage.
Altijd belangrijk.
Echt lekker gewerkt vandaag. Alles kunnen doen wat ik wilde, er was niet veel verstoring (want niet zoveel collega's op kantoor), fijn hoor. Ik ga met een gerust en goed gevoel het weekend in. Want ik heb al weekend, jippieee. Mijn knul eigenlijk ook al, volgende week moet hij dinsdag, woensdag en donderdag werken, dus ook een lang weekend. Gelukkig heeft die jongen wel contact met thuis, inderdaad hopen dat hij snel weer naar huis kan.Zijn jullie al de kroeg in geweest of uit eten Dolphine?
Heerlijk zeg lang weekend! Alleen jammer dat het weer zo slecht was vandaag he.

Ik vond het niet zo erg, haha maakte het werk een stuk makkelijker hoor.
Vanmorgen toch mijn personal training gehad. Zag het niet zo zitten ivm de regen, maar in het bos hier was het prima. Niks gemerkt van de regen. Achteraf ook blij dat ik geweest ben, was echt een heerlijke training.
Ik heb een erg leuke opvoedondersteunings casus. Tienermoeder met een baby. Is weer eens wat anders he. Haha

Nu trekt het hier helemaal open, zelfs blauwe lucht. Hopelijk morgenochtend ook, kunnen we lekker wandelen. Gisteren vanwege de regen zijn we niet gegaan.
De planten en bomen zijn erg blij met wat regen. Ik vond het ook wel weer gezellig.
Da;s zeker een heel ander soort casus, leuk voor de afwisseling! Niet veel gedaan vandaag, even naar de winkel en wat gerommeld in huis. Mijn knul heeft het geleerde tijdens zijn stage al in de praktijk gebracht en zijn computer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, schoongemaakt. Pfff, waar ie zin heeft. Heeft wat problemen met toegang tot de volgende/laatste periode van zijn opleiding, dan is het toch wel irritant dat alles online en via mail gaat. Er moet iets open komen te staan zodat hij verder kan en dat is nog niet het geval. Hoe langer dat duurt hoe meer achterstand hij krijgt. Daar moet hij dus weer achteraan en nu weer het weekend ertussen. Irritant. Verder een beetje saaie boel hier.
Zo, je knul is in ieder geval enthousiast over zijn werk, haha.
Die van mij inmiddels ook weer. Hij mocht gisteren voor het eerst op de heftruck rijden. Via het werk is hij bezig met zijn heftruck certificaat. Dat is natuurlijk hartstikke fijn voor hem.

Ik zit nu gevloerd op de bank, overal pijn. Gisteren natuurlijk een pittige training gehad, gisterenavond wat later geworden dan normaal en een paar biertjes op, want de buurman was jarig. Niet te gek verder ofzo hoor.
Vanmorgen zouden we om 9 uur gaan wandelen, vanwege een flinke bui wat later gegaan. Volgens buienradar zou het droog blijven, maar helaas, halverwege toch weer een flinke bui en heel veel koude wind.
Nat en koud geworden dus, thuis wel meteen een warme douche genomen, maar mijn spieren liggen nu toch dwars. Wel gezellig 15 km gelopen, alleen het weer was wat minder gezellig.

Een zijkant van de overkapping is dicht! Helaas kan hij niet verder, want de schroeven moeten besteld worden. Maar goed, alles gaat hier sowieso in etappes.
Voor de vakantie is ie vast wel af Dolphine! haha
Het is een beetje een regenachtig weekend he. Wel goed voor de natuur, al is het nog lang niet genoeg natuurlijk. Gelukkig heeft mijn knul toch ondanks het weekend al antwoord gekregen op zijn vragen, hij kan dus verder. Had ook zijn praktijkbegeleider van school gemaild omdat het voor hem en voor de praktijkopleider van het werk niet duidelijk was wat nu precies de opdrachten zijn voor de stage. Ook daar al een reactie opgekregen, gelukkig, heeft hij weer wat minder stress. Gisteren voor het eerst iets besteld bij een Azian fusion restaurant hier. Leuk om eens iets anders te proberen. Het was erg lekker. Lekker grote garnalen in een deegjasje, gemarineerde biefstuk puntjes, op de plaat gebakken zalm. Volgende x weer een ander restaurant uitproberen. Nu schijnt de zon weer even. Ik heb wel de verwarming een tikkie aan, vond het niet aangenaam hier.
het begint weer te kriebelen om iets in huis te doen. haha, de zomervakantie komt weer in zicht hoor. Ik heb alleen nog geen zin om het daadwerkelijk te doen, zie meer het eindresultaat al voor me, maar moet er niet aan denken om weer aan de slag te gaan. Het lijkt me erg mooi om de kozijnen in de woonkamer, nu wit, mat antraciet te verven. Maar eerst dat schuren natuurlijk, blehh. Verder begin ik de witte muur, juist die waar je tegenaan kijkt als je op de bank zit, zat te worden. Ik zou alleen echt niet weten welke kleur dan wel. De andere lange muur is strong amethyst, erg mooi, maar 2x die kleur zou de woonkamer erg smal maken. Het moet wel een lichte kleur zijn én er bij passen. Ik ga maar eens beginnen met rondkijken. Maar zoals ik al zei, helemaal geen zin om er aan te beginnen, dus misschien blijft het wel bij fantaseren. hahaha
Oef, jij houd wel van veranderen steeds he.
Ik zou daar echt niet aan moeten denken hoor.
Komt ook omdat alle projecten hier natuurlijk zo vreselijk lang duren.
Vandaag wel beits gehaald voor de pallet stoel. Ik wilde ook nog plantjes voor de bakken aan de schutting, maar welkoop was helaas dicht.
C heeft dus zijn vakantie die hij heeft opgenomen geannuleerd nu we niet op vakantie gaan.... daar ben ik heel boos over, want we zouden de tuin afmaken en de vloer gaan leggen. Hoe dan??? Als hij alleen maar werkt. De sukkel.
Hij gaat wel proberen het terug te draaien, maar ik snap werkelijk niet hoe hij het verzint zeg.
En dan ook nog eens zonder overleg en opeens tussen neus en lippen door wordt het meegedeeld. Woest was ik.

Wij hebben nu lekker eten besteld voor vanavond. Mijn knul had zin in kapsalon ( maar heeft uiteindelijk een pizza besteld). Ik lekker kipsate.... hmmmm
Oef, dat was geen slimme zet nee! En zonder overleg...Hopelijk kan hij het nog terugdraaien. Totaal niet nagedacht lijkt het.
Ja, ik houd wel van veranderen, maar heb er echt geen zin in hoor, dus het waait wel over denk ik..
Het was druk vandaag. De collega's op kantoor hadden ook een chaotische dag, er moest van alles overlegd worden over het weer opstarten van de spreekuren. Pfff, dat heeft echt nogal wat voeten in de aarde hoor. Daar zal ik morgen de last wel van hebben, als ik weer naar kantoor ga. Heerlijk he zo af en toe, lekker eten bestellen. Zo fijn ook om niet te hoeven koken. Soms. haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven