Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Die zwangerschappen ook steeds he..... Bij ons is er ook nog steeds 1 met zwangerschapsverlof. En nieuwe mensen er voor, nee hoor.

Ik hoop dat dit voorlopig de laatste is, ze zijn nu alle 4 voor de 2e x zwanger geweest, kan wel weer zo.

Ik heb morgen hele dag een studiedag, ivm aandachtsfunctionaris kindermishandeling. Eindelijk gaat de training beginnen. Wel een hele dag stil zitten maar goed is niet anders.

Vandaag jochie van mijn vriendin van school gehaald en opgepast. Ze zat rg omhoog. Is ook een vreemd kind hoor, maar hij gaat getest worden op autisme, dus dat klopt wel dat hij een beetje vreemd is. Op zich ging het goed, al vond hij het erg spannend. Zoonlief had een vriendje bij zich, dus die hebben zich ook prima vermaakt. Andere jochie is pas 6 net te jong voor zoonlief.

Tja voorlopig gaan we even volhouden die 2 sporten op 1 dag. Voetbalseizoen duurt niet zo lang meer en ik weet niet welke dagen hij volgend seizoen gaat trainen, dus we wachten even af.

Hoeraaaa, ik heb weekend! Zo lekker, morgen vrij. NIet op tijd naar bed moeten vanavond en morgen lekker beetje uitslapen.

Vanmorgen bijna zelfs verslapen, al werd ik nog ruim op tijd wakker hoor, maar later dan normaal. Pff, was ook zo moe na gisteren. Dit weekend beginnen in Amerika de trainingen voor honkbal weer, met oefenwedstrijden, dus ook dat tv seizoen gaat weer beginnen, gezellig! 1e oefenwedstrijd voor mijn knul staat ook al gepland.

Ik hoop dat de bewuste collega het gaat redden tot aan haar zwangerschapsverlof. Ze is in oktober uitgerekend, maar heeft nu al behoorlijk last, voelt zich beroerd etc. Hopelijk is dat alleen de eerste paar maanden zo en gaat het daarna beter, maar ze heeft al een behoorlijk buikje, terwijl ze heel slank is van zichzelf, wrs. omdat het de 2e is? Geen idee.

Wanneer is het voetbalseizoen afgelopen?

Hoe was je dag vandaag? Ook wel vermoeiend zeker?

Het was wel een erg boeiend dagje vandaag. Gelukkig maar, een leuke training. Met collega's uit het hele land, almelo, zwolle, almere, pfffff ik ben blij dat ik een beetje uit de buurt kwam qua reistijd.

Ohhh, ik ben zo blij! Ik heb net een weekje vakantie naar de zon geboekt. In de meivakantie gaan we naar turkije, all incluisive, en ik heb er zo'n zin in. Zoonlief ook wel hahaha, al vind hij het eiland van maurik leuker, pffff gek kind.

Krijg zo koffievisite, ook even gezellig.

Lekker scarlet, morgen vrij, ik hoef ook de deur niet uit. Moet alleen sporten, boodschappen doen, met zoonlief naar de kapper, cadeautje voor pleegzoon kopen, maar verder helemaal niks hoor. Oh ja... voetbaltraining ook nog.

Ooo, wat een heerlijk vooruitzicht Dolphine! Echt lekker!

Haha, je hoeft vandaag niets te doen, behalve dit en dit en dat...whoehaha! Ik vind het een lekker dagje. Lekker weer ook wel. Heb de boodschappen gedaan, was draait en hangt buiten, straks even met een natte lap door de woonkamer en verder zie ik nog wel. Ondanks dat ik lekker kon uitslapen was ik toch vroeg wakker, grr, dat zit er nu eenmaal in he..maar ach, is ook niet zo erg.

Tja ook hier een productief dagje achter de rug. Zoonlief lekker naar de kapper geweest en daarna naar de training. Hij gaat het gelukkig weer steeds leuker vinden bij de voetbal, dus dat is fijn.

Was inderdaad een lekker dagje vandaag, zeker met het zonnetje erbij.

Ik ook weer genoeg gedaan vandaag, incluisief een beetje thuiswerken, want gisteren door de training natuurlijk een dag gemist.

Gelukkig hoeft zoonlief morgen niet erg vroeg te voetballen, om half 10 verzamelen, lekker dus.
Voetbal zit er al weer op. Verloren met 3-1, maar dat ene doelpunt heeft zoonlief gemaakt. Ze waren ook niet slechter, die anderen had iets meer mazzel. Was ook een E1 team, dus 2e jaar E, dus al met al heeft hij er toch wel een lekker gevoel over.

Wij (ik en andere ouders) begrijpen alleen de coaches niet zo goed. Ze spelen met 3 kinderen achterin en 3 kinderen voorin, zonder middenveld. Van de buitenspelers wordt van verwacht dat ze in de verdediging helemaal mee terug komen. Die anderen krijgen dan de kans om helemaal op te bouwen en worden achterin pas opgevangen. Ik verbaas me erover, en gelukkig anderen ook. We hebben binnen kort gesprekken over de toekomst, toch maar eens aangeven dan.

Zoonlief nu lekker buiten met pleegzoon en een jochie van zijn team. Ook jongetje uit de flat stond aan de deur, dus die vermaken zich wel.

We hebben even gebak gehaald, voor vanavond, mijn ouders komen een bakkie doen voor zijn verjaardag en hij wilde graag chocoladetaart, dus vooruit dan maar.

Da's wel heel leuk voor je pleegzoon Dolphine, dat gebak. Zo heeft ie echt het gevoel nog een keertje jarig te zijn.

Jammer van de uitslag, maar wel weer lekker voor je mannetje natuurlijk!

Mijn ene broer heeft niet zulk fijn nieuws uit ZH gehad, hij blijkt, net als mijn (onze) moeder had, reuma te hebben. Daar baalt hij natuurlijk verschrikkelijk van. Heeft nu een medicijnkuur gekregen die ook wordt gebruikt voor chemo, heftig spul dus.

Ook al schijnt in de loop der jaren de behandeling erg veranderd te zijn, toch ben je bang voor hoe het worden kan natuurlijk..Hij heeft nu al zo'n last dat hij bijna niet meer kan werken, verschrikkelijk toch? Hopelijk slaan die medijnen goed aan en kan het de reuma afremmen. Mijn moeder is eigenlijk altijd bedlegerig geweest, iig vanaf dat ik een jaar of 8 was.

Natuurlijk is hij ook bang dat hij die kant op gaat. En in hoeverre het verder erfelijk is? Geen idee eigenlijk. Ik heb eigenlijk nooit ergens last van, tja wel eens een pijntje hier of daar, maar verder..

Dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk een prednison kuur gehad scarlet. Dat is een hele sterke ontstekingsremmer, wordt inderdaad ook bij chemokuren gegeven. Heftig spul, ik hoop voor hem dat het aanslaat, maar vervelend is het wel zeg.

Kan me voorstellen dat jullie nu het doemscenario van je moeder op je netvlies hebben, hopen dat hij nog wat mobieler blijft.
Vermoeiende zondag achter de rug. Zoonlief om 8 uur voor straf in bed gelegd, die had vanmorgen met pleegzoon samen nootjes gegeten uit de kast, terwijl ik nog op bed lag. En als ik ergens een hekel aan heb.....

Pleegzoon kreeg ook straf van zijn pleegouders. Dus hopenlijk was dit de laatste keer.

Besloten om toch maar naar ajax te gaan met ze, had die kaarten immers al gekocht, dar ging prima verder en was ook gezellig.

Gisterenavond was ook gezellig mijn ouders en broer kwamen even een bakkie doen voor de verjaardag van pleegzoon.

Zoonlief was het er natuurlijk niet mee eens dat hij eerder naar bed moest, maar hij ligt er toch in en volgens mij slaapt hij ook al.

Ajax was natuurlijk wel leuk, toen ze uiteindelijk nog wonnen, de eerste helft was maar saai hoor.

Nu nog even lekker wat tijd voor mezelf voordat ik naar bed ga.

Da's dan wel weer een voordeeltje Dolphine, dat je nu even lekke rustig kunt ontspannen, hihi.

Vervelend, dat dan gebeurd als jij nog slaapt. Hopelijk hebben ze hun lesje nu geleerd.

Hier een kalme zondag, zoonlief heeft zijn kamer uitgemest, wat heel hard nodig was, vooral stofzuigen en de boel nat afnemen en nu een beetje tv kijken en via laptop honkbal kijken, haha.

Ik hoop ook echt dat mijn broer niet hetzelfde te wachten staat als mijn moeder. Hij heeft al jaren last, maar was altijd stronteigenwijs en slikte pijnstillers en dan ging het wel weer. Tot mijn schoonzus het echt zat was en hij eindelijk naar de huisarts ging, die hem gelijk doorstuurde naar het ZH.

Dus of het had gescheeld wanneer hij eerder naar de dokter was gestapt..Geen idee. Bah, rotziekte. Je kunt er dan wel niet aan overlijden, maar het kan zeer invaliderend zijn.

Morgen weer aan de bak en dan dinsdagmiddag weer overleg met het projektteam. Kben benieuwd.

Grrrr, ben net tot de conclusie gekomen dat ik toch echt de kasten hier in huis moet gaan opruimen. Was op zoek naar mijn registratienummer van de nijmeegse vierdaagse, inschrijving is vandaag begonnen. Maar ik kan dus nergens dat registratienummer vinden...... Heb ik natuurlijk in 2006 ergens weggestopt, toen heb ik voor het laatst gelopen, maar nu kan ik het nergens meer vinden. Kom alleen maar een heleboel puin tegen in de kasten, dus wordt hoog tijd om eens met een vuilniszak in de hand te gaan puinruimen.

Heb nu een mailtje moeten sturen naar de administratie om mijn nummer op te vragen, hoop dat ze het snel opsturen zodat ik me kan inschrijven.

Verder redelijk op tijd thuis vandaag, dus kip in de oven kunnen maken.

Zoonlief vanmorgen wakker moeten maken om kwart over 7, en dat vanaf 8 uur gisterenavond, woehaha, maar hij was niet moe hoor......

Ben nu nog druk met de afwas, nog niet aan toe gekomen door het zoeken naar dat nummer, ik kan dat niet uitstaan he, dat ik het dan gewoon niet kan vinden, terwijl ik weet dat het ergens liggen moet.

O wat vréselijk irritant zoiets he Dolphine! Ik hoop dat je m toch ineens nog tegenkomt en je je in kunt schrijven, wel balen dit zeg..Haha en neeee, tuuuurlijk was je vent niet moe! whoehaha! Maar wat zal ie lekker uitgerust zijn geweest vandaag!

Ik geloof dat bij ons het op werk de griep heeft toegeslagen..vanmorgen al 2 artsen die zich ziek meldden, klanten die afbellen wegens ziekte (ja, duhuh, anders hoeven ze niet te komen bij ons natuurlijk...LOL...maar nu anders ziek zeg maar, hihi), college die ineens last van darmen en bijkomende narigheid kreeg...Khou m'n hart vast voor morgen, wie zou er zijn en wie niet? Zwangere collega ook nog in tranen, omdat ze zich zo beroerd voelt, wat echt de vreugde vd zwangerschap verpest, pfffff, hormonen!

Ik hoop in elk geval dat het mijn deurtje voorbij gaat..alhoewel..

Even "lekker" een keertje ziek zijn? Mm, soms klinkt dat best aanlokkelijk..vooral als het weer zo'n tijd van gezeur en gezanik is op het werk...

Heerlijk beetje op tijd thuis vandaag. Zo meteen vast eten voorbereiden en dan begint straks de race tegen de klok weer vanwege alle sporten van mijn knul.

Maar heb in ieder geval tijd om een fatsoenlijke maaltijd in elkaar te draaien, da's toch al heel wat.

Bij ons op het werk nog geen zieken, maar ik hoor het wel overal..... Het heerst weer lekker.

Hoop ook dat het mijn deurtje voorbij gaat, kan het er ff niet bijhebben hoor.

haha, het komt natuurlijk nooit uit, ziek zijn.

Ik ben liever een dagjue vrij dan lekker ziek hoor scarlet..... woehaha.

Ik zit al de hele dag te wachten op telefoontje van het ZH. Zou vandaag telefonisch de uitslag krijgen van de inspanningstest van zoonl;ief, maar bellen ho maar. Ze kon ook geen tijd zeggen hoe laat hij zou bellen, dus dat schiet weer lekker op.

Moeten wij eens proberen in zo'n ZH... zijn ze gelijk in alle staten.

Ja, het is vandaag weer je sportdag he! haha

Wel fijn dat je lekker op tijd thuis bent, eet hij (of jullie) altijd na het sporten? Moet geloof ik wel he, omdat het natuurlijk ook onder etenstijd is, toch? Heb je al iets gehoord van het ZH? Irritant vind ik dat, dat moeten wachten op een telefoontje..Hopelijk was het in elk geval goed nieuws.

Gelukkig waren al mijn collega's er gewoon vandaag, maar de manager was ziek. Dus geen overleg met hem, maar met zijn collega manager. Dat ging lekker snel en we waren het ook nog met elkaar eens, erg fijn dus! Wel binnenkort nog op "werkbezoek" bij kantoor Hengelo, weer met dezelfde club als vorige week naar Utrecht, maar dan om te kijken hoe zij het aangepakt hebben, omdat zij een zgn pilot kantoor zijn (zij hebben de nieuwe manier van werken uitgetest.).bij ons het is altijd heel raar, al voordat kantoren uitgetest zijn besluiten ze al dat iedereen op die manier moet werken. Hoezo staat de uitkomt van te voren al vast??? En de medewerkers maar denken dat ze een stem hebben in het geheel..yeah right!

Enniewee...dat wordt dus weer een dagje treinen.

MIjn knul vanavond ook weer trainen, maar da's een stukje later, van 19.15 tot een uur of 21.00...

Scarlet, we eten tussen het sporten. Hij gaat eerst trainen van 5 tot 6. Dan zorg ik dat het eten klaar is, gaan we eten om vervolgens weer om 7 uur bij het kickboksen te zijn. Weinig tijd dus om te eten, maar ja om na 8 uur nog te eten is ook niet wat.

Uiteindelijk toch gebeld door de cardioloog, tegen 6 uur pas. Alles was in orde, hij is met glans geslaagd! Longen, hart en conditie waren goed. Spierspanning/ kracht zelfs iets boven gemiddeld. Prima dus. Geen smoesjes meer dat hij iets niet kan volhouden.

Hij met wel leren om te doseren, rustig op te bouwen, want zijn batterijtje is snel leeg omdat hij soms al zijn energie nodig heeft om te kunnen focussen. Daar kunnen ze bij de training dus mooi aan werken met hem en dan langzaam conditie opbouwen.

En nu pas over 2 jaar weer naar de cardioloog, dat is wel heel fijn voor hem.

Da's hartstikke goed nieuws Dolphine! Gefeliciteerd!

Lekker hoor, dat ie pas over 2 jaar weer terug hoeft.

Op zich best handig dat je tussendoor nog kunt eten, maar het is wat je zegt, niet veel tijd natuurlijk. Maar daarna is ook zo wat he..Al iets gehoord over je nummer van de vierdaagse?

Of misschien toch stiekem gevonden ondertussen?

Haha, C. mailde dat hij zijn email open had laten staan en dat zijn vrouw een paar van onze emails had gelezen. Tsss, ondanks dat ons contact nu echt puur vriendschappelijk is heeft hij haar blijkbaar dus nooit verteld dat wij contact hebben.Tja, dan kan dit gebeuren natuurlijk. Ook de mails zijn zeer onschuldig, maar ze was wel pissig. Kan het me wel voorstellen, hij heeft het toch geheim gehouden voor haar. Had zijn lesje geleerd en zou ervoor zorgen voortaan compleet uitgelogd te zijn. Tss, dus toch nog geheimzinnig. Nou ja, zijn probleem!

Nee, heb nog niks gehoord van mijn vierdaagse nummer, afwachten....

Vanmorgen al weer in de sportschool geweest, zoonlief ging om half 1 met een vriendje mee, dus ik had de middag voor mezelf. Ben heerlijk naar de kapper geweest, die met massagestoel. Haar zit weer lekker. Zo meteen zoonlief ophalen. Als ik zo naar buiten kijk ben ik wel heel blij dat hij vandaag niet hoeft te trainen, gisteren was het weer een stuk beter.

Straks met zoonlief aan zijn spreekbeurt werken. We moeten alles nog in powerpoint zetten en ik heb geen idee hoe, dus daar zal ik mee eens in verdiepen.

En dan is zijn eerste echte spreekbeurt klaar, hoef thij hem alleen nog even te houden in de klas, hahaha de held, hij vindt het toch spannend.

Wanneer heeft ie zijn spreekbeurt Dolphine? Spannend hoor!

Of heeft ie m al achter de rug?

Waar gaat hij over hebben? Tsja, powerpoint ontkom je niet meer aan he, tegenwoordig..Toen mijn knul nog op de basisschool zat was dat nog niet zo, haha.

Drukke dag achter de rug, vanmorgen was het eerst zoooo rustig op het werk, de dag kroop voorbij, maar na de middag werd het ineens chaotisch, pfoe. Morgen nog een halve dag en dan lekker weekend! Mijn broer had vandaag een MRI, ik ben benieuwd wanneer er uitslag van komt, zal het straks even vragen.

Een lui avondje voor de boeg, straks Wie is de Mol finale kijken, ik heb (zoals altijd, whoehaha) echt geen idee...Degene die ik denk is het nooit, haha!

Nou ja, dan maar geen kleurtje.

Mijn knul heeft vandaag met zijn juf afgesproken dat hij volgende week donderdag zijn spreekbeurt doet. Over de politie. Hij heeft dus nog een week om te oefenen, ik heb met hem afgesproken dat hij hem nu elke dag even hardop voor leest.

Hij hoeft nog geen eens zijn spreekbeurt te doen he. In groep 5 mag het, in groep 6 moet het. Gelukkig was hij het met me eens dat het verstandig is om het nu ook te doen, zodat hij volgend jaar, als het moet, al wat beter is voorbereid over wat er gaat komen.

Powerpoint is trouwens goed gelukt, al zeg ik het zelf, hahaha

Gisteren op marktplaats een bod gedaan op een hamsterkooi, die kon ik vandaag ophalen, hier op het dorp. Is een grote kooi met allemaal klim en klauter mogelijkheden. Zoonlief blij en volgens mij de hamster ook. nu afgesproken dat hij de helft betaald, hij is er tenslotte op gaan staan en hij mag wel voelen dat dingen kapot maken geld kost.

Vandaag ook mijn registratienummer van de vierdaagse ontvangen en meteen ingeschreven. Alleen staat er dat ik voor de vierde keer loop en ik zou toch graag beloning 5 ontvangen, dus nu daar maar weer achteraan gemaild.

Voorspelt niet veel goeds......

Da's ook niks het scarlet niks te doen hebben op je werk en dan toch verplicht aanwezig zijn. Al is chaos natuurlijk ook niet wat je wil. Is er dan nooit een middenweg?

Lekker weertje was het vandaag! Maar ik heb het idee dat het nu aan het veranderen is. Jammer.

Weekendboodschappen zijn weer binnen, gelukkig. Kga zo een lekkere pan groentensoep maken, lang niet gehad!

Hartstikke goed ja, dat je knul nu zijn spreekbeurt al doet. Dan weet hij volgend jaar, als het moet, tenminste al hoe het is.

Wat gaaf zeg, van die kooi..Ook nog een leuk prijsje? En handig, gewoon bij jullie in het dorp. He gelukkig dat je je reg. nr. hebt van de 4 daagse, maar wel weer erg balen dat het nu weer niet klopt zeg..Zo balen he, dat je er dan weer achteraan moet gaan. Hopelijk komt het wel goed, is het niet zo dat je iets speciaals krijgt wanneer je een aantal keren hebt meegedaan?

Lekker gewerkt, veel kunnen doen. Ook nog een etentje en een borrel in het vooruitzicht, beide deze maand nog. Goed geregeld! haha.

Ik ga zo nog even een was in de machine doen en met de soep beginnen..heerlijk, WEEKEND!!!!

Ik zou met 5 x lopen weer een medaille krijgen.. de 1e en 2e keer is ook een medaille. 3 en 4 zijn van die opklik dingetjes. Die heb ik allemaal, dus nu weer een medaille, ik hoef niet 2x nummer 4 te hebben. hahaha

Alle ouders kregen vandaag een brief van de coaches van de voetbal, over de toekomst. selectie bla, bla, bla. Nu willen ze alle ouders en kinderen spreken hierover en kijken wat de wensen zijn. Op alfabetische volgorde, dus ja hoor wij zijn morgen aan de beurt. En laat dat nou even slecht uitkomen. Wedstrijd is van 10 tot 11. Ik moet voor 12 uur het oud papier weggebracht hebben en ik moet om 1 uur in zaandam zijn. Slechte planning dus weer....

Ze moeten het wel heel kort houden en anders maar een andere keer hoor.

Ik vind het allemaal enigsinds overdreven. Die kinderen zijn 9..... volgens mij moet plezier nog altijd het belangrijkste zijn.

Maar we zien wel weer morgen.

Het was inderdaad mooi weer vandaag, alleen weinig aan gehad.

Eerst gesport, toen een uurtje naar mijn werk, boodschappen gedaan. Tussendoor ook nog in huis aan de gang en zoonlief opgehaald van school.

Ik baal wel een beetje dat het dan morgen ook weer haasten wordt door zo'n gesprek. Bah.

Lekker vooruitzicht scarlet een etentje en een borrel. Ben je weer onder de pannen deze maand.

Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op weer zo'n opklikdingetje! Als ze al zo vaak hebt meegedaan wil je daarvoor beloond worden ook (kan ik mij zo voorstellen, hihi).

Oe, wat officieel zeg, bij voetbal..Hoe is het verlopen? Denk dat je ventje wel bij de toppertjes zit! Wel balen dat je zo haasten moest daardoor. Maar het weer nodigt niet echt uit he vandaag..tenminste, hier saai, grijs en nat. Daar word ik lui van!

Heb wel de machine draaien en was opgevouwen en toilet schoongemaakt, maar verder..lekker op de bank met een boek, geurolietje aan, zo even een broodje maken voor ons, LUI dus, hihi. Heb je nog verdere plannen vandaag of kun je ook een beetje relaxen?

Ik heb dat gesprek niet gehad vandaag hoor scarlet, het was al een race tegen de klok zonder dat gesprek, dus ze hebben eerst met iemand anders dat gesprek gevoerd, Ik hoor wel wanneer ik aan de beurt ben, maar van mij hoeft het niet zo.

Vandaag hebben ze trouwens wel weer eens gewonnen met 4-1. Hij maakte ook de 1-0, dus een goede dag voor hem. Hij hoort in dit team niet echt bij de toppers hoor. meer bij de middenmoot, maar dat is ook goed genoeg!

Na het voetbal naar zaandam gereden. Mijn vader heeft even het oud papier gedaan voor me. Vandaag 30 km gelopen, ipv 25. Maar was goed te doen. Heb wel op beide kleine teen een blaar. Verder wel een beetje spirepijn, maar ach dat mag. Ben weer trots op mezelf.

Was na 7 uur pas thuis, toen gedouched en gegeten. Nu lekker languit op de bank, heb ik verdient vind ik! Maar weinig relaxen dus vandaag, voor 30 km lopen moet je natuurlijk wel een uur of 5a 6 uittrekken.

Wat een lekker weertje zeg, vandaag! Zo mag het van mij wel even blijven (tjsa, van wie niet he..), beetje warmer, echt lekker.

Heb de strijk gedaan en afgewassen enzo, niet veel bijzonders.

JIj hebt gisteren een lekker eind gelopen Dolphine! Hoe is het vandaag met de spierpijn? Denk zeker dat al het sporten in de sportschool ook heel goed is voor je conditie. Lekker dat ze weer gewonnen hebben en dat gesprek, ach, dat zie je dan wel weer.

Balen, ik had gezien dat ze bij Lidl zalm in de aanbieding hadden, 2 pakken voor 5 euro. Ik had dus in mijn hoofd om vandaag lekker worteltjes met zalm te eten en iets van aardappelpuree ofzo..ben ik toch gewoon die zalm vergeten vrijdag! Sukkel die ik ben. Er zit nu niets anders op dan de frituurpan aan te zetten, want het enige (warme) eten wat ik dan in huis heb zijn frietjes en kipnuggets...haha. Gelukkig zijn die wortels nog wel even goed, kzal toch niet morgen weer die zalm vergeten??!! Ik ga nog even lekker languit op de bank, half in het zonnetje nog met mijn boek..lekker hoor.

Helemaal geen spierpijn. Joepie..... hahaha. Wel heerlijk geslapen tot vanmorgen 9 uur. Ik lag zaterdag niet zo gek laat op bed, dus heb een goede nacht gemaakt.

Was ook fris en fruitig vanmorgen.

Beetje op tijd naar ajax gegaan en daar heerlijk in het zonnetje wat gedronken, echt genieten. Helaas in het stadion zitten we uit de zon, in de schaduw en was het gewoon koud. Wat een verschil met buiten zeg.

Maar mijn cluppie inmiddels wel naar de 2e plaats gestegen, dus was een zeer geslaagd weekend voor mij.

Daarna mijn knulletje weer opgehaald, die had een leuk weekend gehad. Jammer dat hij begint te bokken wanneer ik hem kom halen, maar goed. Ook een beetje jammer dat ze (hij maar ook zijn vader) zijn vergeten om even die spreekbeurt te oefenen. Daar was ik wel boos over, zo laks weer he. Ik had het nog gezegd toen hij hem kwam halen, en dan toch vergeten. Zo krijg ik dus wel weer het gevoel dat ik overal alleen voor sta. Zo veel is dat toch niet gevraagd......

Woehaha scarlet, jij had ook een stunt zeg. Wie vergeet nu de zalm als je in je hoofd hebt om zalm te eten.... Nu is de frituurpan ook niet zo erg, maar ja het is geen zalm natuurlijk.

Ik kreeg in de loop van de dag weer zo'n hoofdpijn, dacht eerst dat het door het zonnetje kwam, maar ik moet natuurlijk ongesteld worden morgen...... Bleh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven