Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hmmm, wat gek, kan weer geen kleurtje selecteren.

Vervelend dat je je niet lekker voelt scarlet. En dat met dit mooie weer. Misschien toch weer eens kijken naar een homeopatisch middeltje om te slapen. Dit schiet ook niet op natuurlijk.

Ik heb zoonlief gewoon op gegeven voor het voetbalkamp hoor, straks is het vol. En de kosten zien we wel, ik vind het zo sneu voor hem anders. En daarbij, ex betaald verder echt helemaal niks, dus 100 euro moet kunnen toch? Hij werkt inmiddels ook weer gewoon, en komt er toch al zo makkelijk vanaf.

Hij gaf al aan dat hij de 2e week van augustus kon komen.... dan is het kermis, maar dat is de laatste week vakantie van zoonlief. Daarbij ben ik ook nog een week in nijmegen en dan is opvang ook wel fijn.

Verder weer gewoon gewerkt vandaag. Gelukkig niet zo gek druk als vorige week.Maar had ook helemaal geen zin vandaag, kon me er niet toe zetten vandaag.

Het is ook gewoon zonde om te moeten werken met dit weer! Ik zag dat het in het weekend weer een stuk minder wordt, zo jammer..:(

Toch weer niet goed geslapen, nu hoofdpijn, balen hoor. Heb gisteren wel zo'n melatonine tabletje genomen, blijf dat nu maar even doen, misschien werkt het als je het een tijdje gebruikt?

Ik vind ook dat je ex best zou kunnen bijdragen hoor, inderdaad ook omdat ie verder helemaal niets betaald. Maar in elk geval dus wel lekker je mannetje opgegeven voor het kamp, waar is dat eigenlijk? Gaan er nog meer kinderen heen die hij kent, of maakt hem dat niets uit?

Morgen gelukkig een korte dag, hopelijk weer even wat bijtanken..

Dat voetbalkamp is op het knvb terrein in zeist. Hier in de buurt dus. Dat vind ik wel prettig, want mocht het mis gaan....... hahaha maar daar gaan we natuurlijk niet van uit he.

Ik weet niet of er nog bekenden gaan, dat boeit zoonlief niet zo hoor, die legt zo makkelijk contact, dat gaat wel goed komen.

Net 10 minutengesprek gehad op school. Ik wilde toch even mijn woordje doen over het treiteren onderling. Gelukkig zijn er meer moeders die klagen, dus ik hoop echt dat ze er nu iets mee gaan doen. Zoonlief probeert dat jochie te negeren, maar nu had hij maandag weer snoepjes gepikt van zoonlief (was een traktatie van een jarige). Dat soort pesterijen zijn moeilijk voor hem, want hij mag niet reageren van mij, maar ondertussen staat hij zich wel op te vreten. Ik heb de juffen gezegd dat er echt wat moet gebeuren....

Ik morgen lekker vrij, maar ga eerst sporten, en daarna naar de tandarts. Mijn vader helpen met instaleren van de printer en er moet hier in huis natuurlijk ook nog wat gebeuren.. BLEH, wordt al moe als ik er aan denk.

Er is ook crisis in een gezin van mij. Meisje zit al 2 weken bij oma na een conflict en het lukt ouders niet om met haar in gesprek te gaan. Vanmorgen met moeder gesproken, donderdagochtend met het meisje en dan vrijdag met beide ouders. Pffff nu maar hopen dat het helpt, moedeloos wordt je er van, sommige ouders. Wie laat zijn kind nou 2 weken bij oma zitten, ik snap er niks van......

Jij ook lekker vrij Dolphine, nog van de zon kunnen genieten? Het is weer lekker buiten he! Gisteren redelijk geslapen, khad wel 2 tabletjes genomen, misschien moet ik dat even zo doen..

Goed dat je het aangekaart hebt, van dat getreiter op school.Je kunt natuurlijk ook niet steeds verwachten dat je knul zich blijft inhouden als er weer zoiets vals gebeurd, ik vind het sowieso al knap dat ie het kan. Hopelijk zien de juffen het in en gaan ze het aanpakken inderdaad. Maar ik begrijp wel dat jij dan wil dat hij niet reageert hoor, anders heeft jouw ventje weer problemen en dat zou ook weer heel onredelijk zijn. Bah, vervelend.

Morgen ga je in gesprek met dat meiske toch? Hopelijk lukt het je om ze weer wat nader tot elkaar te brengen, wat een toestand zeg..Morgen staat er bij ons weer een lunchoverleg op de agenda, tss, lijkt wel of dat de enige manier is om de manager te spreken, hij kan altijd alleen maar in de middagpauze. Idioot eigenlijk..Hopelijk nu een keer een overleg zonder gezanik en gezeik pfff....haha.

Ik heb wel even op het balkon in de zon gezeten en viel prompt in slaap. haha

Eerst nog even een draadloze printer bij mijn vader geinstaleerd, dat lukte hem niet. Het verbaasde mij enigsinds dat het mij wel gelukt is, woehaha.

ID kaart van zoonlief opgehaald, moest hij natuurlijk zelf doen. Daarna een ijsje met hem gehaald.

De pleegmoeder van mijn pleegzoon belde. Hij heeft zaterdagochtend een judo wedstrijd, of ik met hem mee kon? Nee dus, zoonlief moet voetballen zaterdagochtend. Of dan mijn ouders niet met hem mee konden??? ehhh nee, die zijn er niet, en buiten dat vind ik het een vreemde vraag. Is toch gewoon hun verantwoordelijkheid? Nu gaan ze zelf met hem (ze zullen wel moeten) en brengen hem na daarna naar mij toe. Lijkt me ook het meest logisch in dit geval. Ze zijn wel erg makkelijk in afschuiven hoor..... Alsof mijn vader zin heeft om naar een judowedstrijd te gaan met hem.

Beetje vreemd vond ik het.

Nou moe zeg, ik vind het ook heel vreemd.

Je vraagt dan toch niet of jouw ouders mee kunnen!

Maar is niet de eerste x toch, dat ze zoiets doen? Laatst toch ook een x toen hij moest ijshockyen of schaatsen ofzo? Lekker makkelijk idd! Maar snap ik de "constructie" nou goed, hij woont bij pleegouders en van daaruit ook soms een weekend bij jou? Pleeg/pleeg zeg maar? (snap je wat ik bedoel?) Zo heb ik het nooit begrepen..Ik dacht dat hij bij zijn biologische ouders/moeder woonde en soms een weekend bij jou om even uit die situatie weg te zijn.

Was lekker trouwens in de zon he!

Nu helaas totaal weer ander weer, zoooo jammer. Hopelijk knapt het nog wat op voor het Pasen is. Zul je zien, lekker een paar dagen vrij en dan rot weer..Overleg gehad en we hebben ons wel weer druk zitten maken over een aantal zaken, maar we zullen wel weer zien hoe het allemaal lopen gaat. Vaak is het veel blabla (vanuit de managers), iedereen loopt zich op te fokken en uiteindelijk komt er vaak niets van terecht en doen we gewoon waar we zin in hebben. haha, niet helemaal natuurlijk, maar toch. Vaak is het het beste om gewoon je ding te doen en niet te veel te zeggen of te klagen, dat hebben we al gemerkt..

We zijn wel benieuwd naar de (interne) verhuisplannen, wij hebben aangegeven wat wij willen, nu maar afwachten of dat gehonoreerd gaat worden..

Je begrijpt het goed scarlet, hij woont samen met een broer en zusje full time bij pleegouders en om hen te ontlasten gaan ze alle 3, 1 weekend per maand naar verschillende weekend pleeggezinnen.

Maar dat neemt niet weg dat zij verantwoordelijk zijn voor zijn sportclubs enzo, want hij woont wettelijk bij hen. Maar ze zijn idd erg goed in het proberen af te schuiven van de verantwoordelijkheid.

Wat een dag vandaag op het werk zeg.... Zat vanmorgen met dat meisje in gesprek dat al bijna 3 weken bij oma zit, om te zoeken of en hoe ze weer naar huis zou willen. Krijg ik een sms van een andere jongen die ik begeleid, die is door zijn ouders uit huis gezet. Dat is die jongen van 18, waar ouders zo kort op zitten. Ik ben dus naar maarssen gereden om met hem te praten. Bleken dat ouders de sloten hadden veranderd toen hij weg was en hem zonder spullen buiten laten staan. Dat doe je toch niet..... OOk al is hij al 18, je zet toch niet zo maar je kind op straat. En daarbij heeft hij nu niet eens eens schone onderbroek, want zo beredeneren zijn ouders, zij hebben die spullen betaald dus is niks van hem bij. Hij zit bij een vriend en ik heb die ouders gesproken, hij kan daar voorlopig gelukkig blijven. Inmiddels ook stiefvader gesproken en bij godgratie mocht hij zijn moeder bellen om af te spreken wanneer hij zijn spullen mag komen halen. En als hij nou echt verkeerde dingen had gedaan, maar nee hoor het ergste wat hij doet is te laat thuis komen en niet laten weten waar hij is tsssss.

Maar goed Bureau jeugdzorg is er nu mee bezig en we gaan proberen hem zo snel mogelijk in een begeleid woonvoorzieining te krijgen, want hij wil zelf ook niet meer naar huis.

Etentje van morgen gaat niet door. Kreeg gisteren bericht dat mijn collega is opgenomen in het ziekenhuis met bloedingen. Ik heb haar vanavond even bericht en toen vertelde ze dat ze inmiddels is bevallen van een dochter. Gelukkig is alles goed, al is het meisje wel een maand te vroeg. Afgesproken dat ik haar morgen even bel.

Ook gezeik in het team, 12 april is er een overleg gepland met ons team, de behandelcoordinatoren, teamleider en clustermanager,. het rommelt al langer en er is een hoop geklaag wat de teamleider nu de wereld uit wil helpen. Ik sta er een beetje buiten en vind dat mijn collega's zeuren...maar goed iedereen is verplicht om te komen, dat zal dus wel een lange ochtend worden met veel geklaag.

Jeetje zeg, dat je collega al bevallen is zeg..Gelukkig dat het allemaal goed is . Wel jammer van je etentje, haha. Had je er al van alles voor geregeld, qua oppas enzo?

Als ik dat dan lees van die jongen die door zijn ouders het huis uit is gezet, wat triest is dat.Arme knul. En dan die beredenatie van ze, zij hebben voor zijn spullen betaald dus is er niks van hem bij..tsss! Sommige mensen zouden écht geen kinderen moeten hebben. Bah. Maar hoe is het gesprek met dat meisje eigenlijk verlopen? Is er al zicht op of en wanneer ze weer naar huis gaat?

Heb jij ook zo'n hekel aan die overleggen waarin er zoveel wordt gezeikt..Vreselijk he. Dat zal zeker een lange ochtend worden voor jullie, pfff.

Heeft je pleegzoon eigenlijk nog wel contact met zijn biologische ouders?

En nu dan lekker weekend. Lekker weer wat bijslapen, haha.

Zo eerst maar es even hier in huis wat doen, da's wel nodig..

Gesprek met dat meisje is gisteren wel

goed gegaan. Heb goed met haar kunnen praten. Vandaag haar ouders gesproken en hen het advies gegeven om eerst eens tegen haar te zeggen dat ze graag willen dat ze weer naar huis komt. Zij heeft dat idee nemlijk niet en ik ben heel benieuwd hoe ze daarop reageert. (soms kunnen dingen heel simpel zijn he). Dinsdag hebben we een evaluatie met bureau jeugdzorg en gaan we afspraken op papier zetten. Ik ga er vanuit dat ze daarna weer naar huis komt, of in ieder geval gaat opbouwen. Maar het is er wel 1 met gebruiksaanwijzing hoor dat meisje. wat een portret zeg.

Vanmorgen ook nog gesport en vanmiddag geholpen mijn vriendin verhuizen. Helemaal boven in een flat zonder lift, erg fijn..... En heel slkim pakt ze het niet aan, want de kasten stonden er al, ik snap dan niet dat ze niet steeds een doosje van huis mee heeft genomen om een kast in te ruimen. Nu staan er allemaal dozen door haar huis heen en kasten inruimen moet ze toch echt zelf doen.

Zoonlief opgehaald uit school, die is door zijn enkel gegaan. HIj heeft er last van want hij vroeg geeneens of hij kon spelen. Ligt al de hele middag op de bank, heb zijn training ook maar een keer afgezegd.

Pleegzoon ziet zijn ouders 1x per maand op een woensdagmiddag en dan worden ze altijd overladen met cadeua's en snoep.

Hoe was het nu met de enkel van je knul? Heeft ie kunnen voetballen? Mijn knul zou vandaag 2 oefenwedstrijden hebben, maar zijn beide gecancelled. Geen idee waarom, misschien niet genoeg spelers? Nu morgen en volgende week zondag een training. Weer lekker buiten op het veld, kunnen ze tenminste weer echt trainen. Nog even en dan begint het seizoen weer.

Lekker he, zo te moeten verhuizen, brrr, ik weet ook nog goed hoe dat hier was! Vin'je het gek dat ik hier gewoon blijf zitten??? whoehaha, grapje natuurlijk, dat zou voor mij geen reden zijn hoor! Maar een gesjouw is het wel ja! Heb je nog spierpijn gehad?

Erg kalme zaterdag hier, ben niet echt vooruit te branden.

Zit er een kans in dat je pleegzoon ooit nog terug gaat naar zijn eigen ouders?

Ik ga met het eten beginnen, bloemkoolschotel uit de oven, weer even koolhydraatarm bezig, het moet weer even en dat werkt bij mij het best..

Hihi scar, ik ben ook al een paar maanden koohydraatarm bezig en inmiddels al 5 kilo kwijt. Ben nu juist weer aan het opbouwen met steeds wat meer koohydraten.

Zoonlief heeft wel gevoetbalt vandaag (en gescoord) maar is wel wat vaker gewisseld omdat hij toch wel last had. Maar ik had een brace voor hem en dat hielp wel wat.

We waren net thuis, toen werd pleegzoon ook gebracht. Jongens hebben vanmiddag uren monoploy gespeeld aan de tafel. Geweldig om te zien met z'n tweeen aan tafel, want ik had geen zin om mee te doen.

Daarna lekker andijvie stamppot gegeten en nu voor de buis.

Ze slapen vanavond samen op de kamer van zoonlief, ook gezellig.

Hier verder ook een luie zaterdag.

De ouders van pleegzoon zijn uit de ouderlijke macht gezet en dit vechten ze elk jaar aan. (wordt 1x per jaar opnieuw bekeken). In september wordt hier weer naar gekeken. Dat is altijd wel even spannend, maar de kans is niet zo heel groot dat de rechter anders gaat beslissen.

Die jongen die ik begeleid is inmiddels ook begonnen met honkbal. Hij vind het erg leuk en mag morgen al meedoen aan een toernooi. Toch nog eentje die er goed bezig is.... haha

Haha toevallig zeg Dolphine, een beetje op dezelfde manier bezig. Wel fijn dat je weer wat meer koolhydraten eten kunt he!

Ik vind dit het best vol te houden, dus ga er weer even voor,

Sporten erbij zou natuurlijk het beste zijn, maar ben wat dat betreft gewoon een lui wijf, zou thuis ook gewoon aan de gang kunnen met X box kinnect etc, maar het gewoon geen zin.

:D

Ik kan me voorstellen dat het elke x weer spannend is als opnieuw wordt gekeken naar de ouders van pleegzoon en je opgelucht bent als toch hetzelfde besloten wordt, puur voor hem natuurlijk. Tenzij zijn ouders natuurlijk echt bezig zijn met dingen goed/anders aan te pakken, maar dat zal wel niet, begrijp ik.

Leuk, dat die 2 zo goed samen kunnen opschieten en toch ook weer knap van je knul, dat ie zo lang met een spel bezig kan zijn. Geen erge last van zijn enkel dus, tenminste, niet zo erg dat ie niet kon spelen, gelukkig.

Mijn knul is net weer thuis van trainen, lekker hoor dat het seizoen weer beginnen gaat, lekker buiten trainen en wedstrijden, is goed voor m! Hij werd vandaag gelukkig weer op zijn vaste stek (1e honk) gezet, dat was natuurlijk wel weer even spannend, met een aantal nieuwe spelers erbij. Hopelijk blijft het ook zo voor hem. Speelt die jongen die je begeleid bij Domstad Dodgers? Of bij Amersfoort?

Ik ga vandaag ook weer lui zijn, heb een was gedraaid en de was opgevouwen, heb amper strijk (hoeraaa) en ondanks dat het een korte week is toch een lange week, woensdag tot 5 uur, dus ondanks dat er een dag uitvalt maak ik toch bijna mijn uren van een volle werkweek, haha.

Hij gaat spelen bij Domstad Dodgers, hij woont ook in utrecht. Erg leuk dat hij zo enthousiast is.

Mijn broertje belde vanmiddag, die waren aan het opruimen en hij heeft een bokzak gevonden. Of zoonlief die wilde hebben. Ja natuurlijk. Hij kwam dat ding gelijk even brengen. Is zo'n grote (wel 2 meter) staande bokszak. En zwaar...... haha maar mijn knul is er blij mee.

Vandaag klaagde zoonlief toch wel weer over pijn in zijn enkel, jongens hebben lekker buitengespeeld en gevoetbalt, misschien toch weer te veel geweest voor hem. Heb hem gezegd om nu een beetje rustig aan te doen, want woensdag is de voetbaldag bij ajax en vrijdag een wedstrijd tegen de russen. Zou toch jammer zijn als hij niet mee kon doen.

Ik vandaag bloemkoolschotel gegeten. Wel met wat aardappelschijfjes erin want de jongens moesten ook mee eten.

Wat supergaaf Dolphine, die bokszak!

Zo stoer ook, staat ie in zijn kamer? Gelukkig maar dat ie niet aan het plafond hoefde, moest je daar weer een schroef indraaien enzo...Is je knul nu steeds bezig met een potje boksen?? Heeft ie het kunnen volhouden om een beetje kalm aan te doen? Zou erg jammer zijn ja, als hij de dag bij Ajax zou missen of die wedstrijd vrijdag.

Ik heb besloten er een relaxte werkweek van te maken, haha.

Omdat ik woensdag dus tot 1700 uur moet, maak ik die dag 6 overuren. Kan ze natuurlijk laten staan, maar heb ook al mijn verlof nog en daar moet een deel van op voor een bepaalde datum, compenseer die uren dus het liefst zo snel mogelijk. Nu neem ik deze week de rest van de dagen steeds 2 uur op, zodat ik dan elke dag maar tot 13.00 uur hoef. Lekkerrr! Heerlijk de middag voor mezelf. Nog een meevaller vandaag, toch nog voor de laatste x kinderbijslag gekregen. Ik dacht echt dat januari de laatste x zou zijn geweest, nooit bij nagedacht verder (al vond ik het wel wat vreemd dat, omdat de studiefinanciering ook pas het kwartaal na de 18e verjaardag begint) dat je dan een poos zonder (extra) geld zat). Kwam erg goed uit, want natuurlijk al wel een paar x dubbele ziektekostenverzekering betaald, dat hakt er wel in. En omdat ik er totaal niet op gerekend had extra fijn! Kunnen we toch een beetje extra extra met Pasen, hihi.

Hihi scarlet, fijn zo'n extraatje. Hier kwam het ook goed van pas, want knul moest toch echt weer nieuwe voetbalschoenen, GRRRRR. hij heeft het niet gered een heel seizoen, dingen zijn gewoon te klein.

Wordt het niet tijd dat jouw knul zelf zijn zorgverzekering gaat betalen? Dat moet toch als ze 18 zijn? Tenminste dat is wat ik om me heen hoor overal.

Vanmorgen sollicitatiebrieven gescreend. Maar liefst 35 brieven voor 3 stage plaatsen. 1 stagiaire voor provincie utrecht, ons team dus en 2 voor gelderland. Ik heb 8 brieven voor ons geselecteerd en dan kan mijn collega met wie ik samen de stagiaire ga begeleiden er naar kijken. Dan kunnen we beslissen hoe veel en welke we gaan uitnodigen voor gesprek.

Vanmiddag nog 2 huisbezoeken gehad, weer een lekker druk dagje dus vandaag. En morgen al niet veel beter.

Je heb gelijk Dolphine, vanaf 18 moeten ze zelf de zorgverzekering betalen. Maar omdat ik via werk collectief verzekerd ben en hij daar op mee kon (en dat scheelt altijd op de basis en de aanvullende) wordt het dus van mijn rekening afgeschreven. Natuurlijk betaalt hij me dat wel terug. Afgesproken dat hij van de studiefinanciering sowieso de zorgverzekering en schoolkosten moet betalen (boeken, lesgeld etc), de zorgtoeslag mag hij dan houden. Deze maand krijgt hij de studiefinanciering voor het eerst, trouwens, vandaar dat ik het een beetje vreemd vond, dat er zo'n gat zat tussen laatste kinderbijslag en eerste stufi. Maar dat gat is er dus helemaal niet, haha. Studiefinanciering is natuurlijk niet genoeg voor deze kosten, vandaar beetje bijlenen (maar daar heb ik een studiespaarplan voor). Verder is hij ook druk bezig met baantje, maar moet natuurlijk wel passen bij trainen en wedstrijden, want honkbal opgeven wil hij niet en eerlijk gezegd wil ik ook niet dat hij dat doet, het is goed voor m dat ie sport. Het liefst zou hij weer iets bij de post doen, daar zou hij binnenkort iets van horen, of het ook zou kunnen op dagen dat hij kan.

Wat jammer zeg, dat de voetbalschoenen het net niet redden tot het eind vh seizoen! Dit kans dat ie in het nieuwe seizoen weer nieuwe schoenen moet, whoehaha!

Volgens mij is het best moeilijk om tegenwoordig een stageplek te vinden. 35 brieven voor 3 plaatsen, pfff! Zijn dat dat MBO of HBO stageplekken? Of nog heel anders?

Heb je trouwens die reclame gezien van die nieuwe cake/taart van Oetker? Wolken heet het en ziet er vurrukkeluk uit!!

Helemaal fout voor nu natuurlijk, maar misschien ga ik die voor pasen wel maken..Water loopt me nu al in de mond, haha.

Sterkte met de drukte!

Wij bieden in principe stageplekken aan hbo studenten. Voor het ambulante werk dan. Leefgroep en dagbehandeling kan ook mbo geloof ik. Daar hebben we dus in eerste instantie op geselecteerd, want er zaten ook brieven bij van mboe'ers. Zelfs een meisje van 16 van het ROC, voor een snuffelstage, dat kan natuurlijk niet. Je kan niet aankomen bij een gezin met zo'n grietje. Maar goed genoeg keus, dus we kunnen wel echt de beste er uit halen en dat is natuurlijk wel in ons voordeel.

Vandaag afscheid genomen bij een moeder. Haar zoon is van de leefgroep bij ons overgeplaatst naar een kamer trainings project. Mijn ouderbegeleiding stopt daarom ook. Ach gossie dat mens had het er moeilijk mee. Ik kreeg een doosje chocolaatjes en een pakketje met geurolie waar je van die stokjes in moet doen, een geurbloem en een kaarsje. Eg lief natuurlijk, maar niet nodig. Ze was me zo dankbaar voor alles wat ze geleerd had. Nou ja, daar doen we het dan maar voor.

Spannende dag morgen voor zoonlief, hij heeft weer een voetbaldag georganiseerd door de ajax kidsclub. Op de toekomst, met een aantal ajax spelers en jeugdtrainers. Zijn beste vriendje neem ik ook mee, al mag die niet mee doen, maar die vind het al spannend om te kijken. Wordt dus een leuke middag voor die jongens. Heb die moeder al gezegd dat ik onderweg wel wat eet met ze, want die middag is tot 5 uur, en dan moeten we nog vanaf amsterdam naar huis.

Ex belde vanavond. Hij zou zoonlief vrijdag ophalen, maar zaterdag heeft hij nog een inhaalwedstrijd, dus ik had hem gesmsd of hij hem zaterdag kan ophalen. Dat kan dus niet want hij heeft geen vervoer. Stelde hij voor om dit weekend over te slaan??? Ik dacht het niet, ik heb mijn afspraken, ga 1e paasdag 35 km lopen, waar moet ik dat jochie laten. Belachelijk voorstel trouwens. Nu ga ik hem maar brengen. Daar baal ik natuurlijk wel van, maar dan is hij er in ieder geval en ik zou hem dinsdag pas ophalen, dus dat is ook wel weer de moeite.

Hmmm scarlet, die reclame ken ik nog niet, maar zoals je er over schrijft klinkt het lekker. Ik heb zoonlief beloofd dat we vrijdag gaan gourmetten alvast voor de pasen, ook lekker hoor.

Blehhh, ik ben op! Blij thuis te zijn zeg en ik doe he-le-maal niets meer vanavond, haha. Toch wel lekker gewerkt, veel gedaan. En nu lekker nog maar 1 dagje werken en dan heeeeerlijk 4 dagen vrij. Lekker he!!

Hoe was het bij Ajax vandaag Dolphine? Ging het ook goed met de enkel van je ventje? Jullie zullen ook wel moe zijn, na zo'n middag.

Fijn dat je werk zo gewaardeerd wordt. Ik kan het me van zo'n moeder ook wel voorstellen dat het nu, zo zonder hulp/begeleiding van jou, best heel eng is.

En je ex weer lekker bezig he!! Overslaan, nou jaaaaa zeg!!

Wel balen ja, dat je hem nu moet brengen, maar dan kun jij tenminste je dingen doen, zoals gepland. Kan hij m dan misschien als compromis dinsdag weer terug brengen, ipv dat jij hem dan weer moet halen?

Ik zat er ook al aan te denken om misschien te gaan gourmetten..Dat verveelt gewoon nooit! En als ze die cakemix verkopen bij C1000 ga ik die zeker maken, dieet of niet! Ik zag net weer de reclame, mmmmmm

Hmm scarlet hem dinsdag terug laten brengen is geen optie. Ex moet gewoon werken dinsdag, dus zoonlief is dan bij opa en oma, die kan ik moeilijk vragen hem terug te brengen. En zoonlief moet dinsdag om 5 uur trainen, dus ik wil dat hij op tijd thuis is. Ik ga hem dus wel halen....

Voetbaldag was helemaal top. Er waren een paar kinderen niet op komen dagen dus ik heb heel brutaal aan de begeleiders gevraagd of dat vriendje ook mee mocht doen en dat mocht. Helemaal leuk dus. Hij ook de perskamer in voor handtekeningen. En die kanjer van me durf steeds meer, want hij heeft dus aan Theo Janssen gevraagd of hij met hem op de foto mocht. De bink! (Ouders mochten de perskamer niet in). Theo Janssen, Ebicilio, van Rijn en Bulykin waren er. Verder ben ik in mijn haast Jan Verthongen en van der Wiel nog bijna omver gelopen, hahaha. Helaas toen geen fototoestel bij de hand.

Dag afgesloten bij de mac, waar beide jongens zonder moeite een big mac menu naar binnen hebben gewerkt. Honger? hoe kom je erbij.

Bij thuiskomst waren de nieuwe voetbalschoenen van zoonlief bij de buurvrouw gebracht, dus er ging hier een heel gelukkig kind zijn bedje in.

He heerlijk een paar dagen vrij zeg. Vanmorgen had ik ook zo'n moeite met opstaan, nu lekker een paar dagen uitslapen.

Vanmiddag flink boodschappen gedaan, pff, heb me rotgesjouwd, maar denk dat ik zaterdag toch nog wat dingetjes halen moet. Kan toch dan niet genoeg meezeulen op de fiets voor 4 dagen. Maar heb lekker wel de Wolken cakemix gekocht, ben heel benieuwd.

Wat ontzettend cool van je vent zeg, dat hij gevraagd heeft of ie op de foto mocht met Theo Janssen. Ik zag het op FB, harstikke leuk. En ook heel erg leuk natuurlijk dat zijn vriendje mee mocht doen. heb jij morgen eigenlijk ook vrij?

Officieel ben ik morgen niet vrij. Maar wel lekker mijn thuiswerkplek, dus kan toch mijn eigen dingetjes wel doen. Waaronder boodschappen. Morgenavond gourmetten en mijn vriendin komt eten met haar zoontje.

Mijn knul heeft vanmiddag (al weer) een flinke smakkert gemaakr. Hij ging na schooltijd met een vriendje spelen, ze waren aan het voetballen op het schoolplijn. Daar is hij keihard tegen het hek aangebotst. Gelukkig was er nog een leerkracht in school die hem heeft opgelapt en de moeder van dat vriendje heeft gebeld. Die heeft mijn moeder weer gebeld die hem heeft opgehaald. Hij lag op de bank toen ik thuis kwam. Resultaat een flinke buil op zijn hoofd (slaap) die ook goed blauw is. 2 kapotte knieen en een grote bult op zijn bovenarm, ook blauw. Hij noemt het zelf een extra spierbal. Nou ja hij wilde eerst niet voetballen morgen maar begon met het naar bed gaan al wel weer wat bij te draaien dat hij toch wel gaat voetballen. Wedstrijd is pas om 11 uur dus hij heeft morgenochtend nog even tijd om bij te komen.

Iedereen was flink geschrokken. Die moeder van dat vriendje belde net nog hoe het met hem was. gelukkig liep het wederom met een sisser af, pechvogeltje.

Ik had vandaag laatste trainingsdag en kreeg mijn certificaat. ben nu dus officieel aandachtsfunctionaris kindermishandeling. De volgende training, die daaraan gekoppelt is komt er al weer aan. Signs of Saftey. Gaat over het in kaart brengen van de veiligheid van kinderen en daarop handelen.

Vandaag ook nog bij die jongen geweest die uit huis gezet is. Hij heeft een kamer gevonden in vleuten. Die mag hij van bureau jeugdzorg accepteren en dan wordt er bij een 18+ voorziening begeleiding voor hem aangevraagd. Zo blijft hij nog een half begeleid worden met name gericht op zijn financien. Dus ook dit lijkt uiteindelijk weer goed af te lopen.

Had ie vandaag die wedstrijd tegen de Russen? Dan is het ook mazzel dat je thuis bent? Wat een pech had ie weer zeg! Hoe ging het vandaag met de pechvogel?

En weer een certificaat erbij, gefeliciteerd! Gelukkig trouwens, dat het met die jongen dan nu toch weer goed gekomen is, pff, arme knul.Toch vandaag al de laatste boodschapjes gedaan, wassen gedraaid en verder eigenlijk niet veel, haha. Heb ook geen plannen voor Pasen, gewoon lekker thuis een beetje rommelen, wel wat lekkere dingetjes gehaald en verder zien we wel. Is jouw knul eigenlijk dinsdag ook nog vrij, omdat je hem dan pas hoeft op te halen?

Ze hadden vandaag de wedstrijd tegen die russen ja. En gewonnen met 10-3. Ze konden rustig aan doen en zich sparen voor morgen. Dan moeten ze tegen de koploper en kunnen ze 1e worden als ze winnen. Dat is natuurlijk veel belangrijker, hahaha.

Het ging wel vandaag met zoonlief. Is wat dat betreft een echte kerel he. Lekker piepen. Plek op zijn arm is nog wel erg gevoelig hoor en ook flink blauw, Bult op zijn hoofd is al een stuk minder.

Hij wil morgen keepen, want de keeper is er niet, dus hij neemt zijn keepershandschoenen mee.

Vanmiddag heeft zoonlief lekker gespeeld, hele middag buiten gevoetbalt met vriendjes. Daarna gegourmet met mijn vriendin en haar zoon en nu liggen we lekker languit op de bank, in een kamer die nog na walmt.

Morgenochtend nog een wedstrijd en dan breng ik dit knulletje naar zijn vader en heb ik ook even lekker relaxed paasweekend.

Ik ben vanmorgen wezen sporten en zoonlief was alleen thuis gebleven, hij had zich keurig volgens afspraak omgekleed dus we konden gelijk door naar het voetbalveld. Als het goed is heb ik ook alle boodschappen in huis.

Zoow hee, goede uitslag hoor, tegen de Russen! Maar vandaag was het nog spannender natuurlijk, hoe is het gegaan??

Fijn he, dat ie ook steeds zelfstandiger wordt, geeft jouw ook weer meer bewegingsvrijheid, lekker!

Het honkbalseizoen begint volgend weekend ook weer, met een thuiswedstrijd, dus da's ook weer gezellig. Ben benieuwd hoe het team het dit jaar gaat doen, ook weer wat veranderingen, de catcher is ermee gestopt, heel erg jammer, want hele goede catcher en hij kon ook heel goed slaan.

We zullen het wel weer gaan zien! Heerlijk altijd he, die nawalm van het gourmetten..maar het is TE leuk om het daarom te laten (en te lekker, natuurlijk!) Hier toch geen gourmetten geworden, het is eigenlijk meer hap/snap, haha.

Ik ben van plan om zo cupcakes te gaan maken, mmm, hopelijk net zo lekker als ze eruit zien!

Fijne dag nog! Ga je eigenlijk nog uit vanavond, nu je toch lekker alleen bent?

De wedstrijd vandaag was echt bagger slecht. Ze hadden allemaal pap in de benen, de naweeen van gisteren denk ik. Zoonlief heeft op doel getsaan, want de keepers heeft zich gisterenavond afgemeld. Bleken toch naar opa en oma in drenthe te gaan ipv vandaag. Ze zaten dus zonder keeper en zoonlief wilde heel graag. Helaas voor hem stond het na 5 minuten al 3-0 achter en niet door zijn schuld, dus hij had er al snel de pest in.

De verdedigers liepen te dromen en waren steeds te laat, kortom drama. Uiteindelijk is het 7-2 geworden.

Zoonlief wordt dinsdag wel terug gebracht, niet door zijn vader, die moet werken, maar door opa. Hij heeft inderdaad een studiedag dinsdag. Ik wil hem wel voor 5 uur thuis hebben want hij moet om 5 uur trainen.

Ik denk niet stappenb vanavond. morgen aan de wandel he. 35 km is de planning, dus we moeten aardig door stappen, want ze moet om half 4 al weer de trein trerug hebben. Zucht..... Hebben we een keer de hele dag de tijd omdat ze niet hoeft te schaatsen, dan weer dit. Maar goed we zullen zien.

Morgenavond lekker bij mijn ouders eten. Misschien daarna nog wel even uit, maar dat weet ik ook nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven