Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Jij ook al last omdat je tegen de ongestelheid aanzit..ik ook. Geen hoofdpijn, maar last van mijn onderrug en zo opgeblazen als een ballon. Blehh! Hier nog niet doorgebroken, bij jou?

Goed zeg, dat je helemaal geen spierpijn had! Collega van mij is ook al bezig met oefenen voor de 4 daagse, grappig!

Wat zonde zeg, dat zijn vader dan toch weer vergeet om te oefenen..Toch weer een soort van desinteresse he. Jammer.

Voetbal is écht spannend he, dit laatste stukje! En nu ook Rutte nog ontslagen. Pfff, wat een kl*tebaan ook eigenlijk, trainer..haha.

De weersvoorspellingen voor het einde vd week zijn goed he!

Hopelijk wordt het ook dat wat ze voorspellen.

Ik hoop ook dat het dit weekend mooi weer wordt, want aankomend weekend ga ik met mijn vader naar new castle. Vrijdagmiddag vertrekken, met de boot, dan zaterdag in new castle en zaterdagavond weer terug varen. Zondag weer thuis.

Ik heb er zin in en zoonlief gaat lekker 2 nachtjes bij oma slapen, die heeft er ook zin in.

Het wordt een rustig weekendje voor haar, want vrijdag gaat hij na schoolyijd naar zijn vriendje en mee naar de training. Die vader brengt hem dan bij mijn moeder. zaterdag een thuiswedstrijd voetballen en dan 's middags om 1 uur een feestje, Is hij ook pas na zessen weer thuis.

Ik vind het niet alleen desintresse, maar ook gewoon pure laksheid. Ik zit dat kind al weken achter zijn broek aan over die verdomde spreekbeurt en hij vertikt het om gewoon 1 keertje te oefenen met hem. Ik kan me daar zo boos over maken, al weet ik dat het geen enkele zin heeft.

Deze zomervakantie wil zoonlief heel graag op voetbalkamp. Ik heb even gekeken, maar vind het erg duur. 445 euro. Nu wil ik zijn vader vragen of hij de helft wil mee betalen. Dat is toch geen gekke vraag? Anders zit het er niet in voor hem, ik kan het ook niet zo maar even ophoesten.

Bij mij al wel doorgbroken, meteen vanmorgen was ik aan de beurt. Maar voel me nog steeds wel een beetje vervelend. Echt van die zeurpijntjes in rug en buik en hoofd..... bah.

Gelukkig niet zo heel druk op het werk deze week, dat wordt volgende week dubbel en dwars ingehaald.

Vanmorgen nog met de poes naar de dierenarts geweest. Die spuugt weer elke dag de boel onder al een paar weken. DA kon weinig vinden, ze ziet er gezond uit en is levendig genoeg. Toch is dat spugen niet goed. Ze heeft een prikje tegen misselijkheid gekregen en een anti haarbal pasta wat ik dagelijks bij haar naar binnen moet zien te krijgen. En meteen contant afrekenen he.... kassa!

Ooo ja, heerlijk Dolphine, dit weekend met je vader op stap! Hoop dat het in Engeland ook zulk lekker weer is dan en in elk geval op zee!

Wat zielig zeg, van je kat..Zou ze misschien ineens niet meer goed tegen het voer kunnen ofzo? Hopelijk helpen de middeltjes. Tss, anti haarbalpasta..whoehaha, had ik nog nooit van gehoord! Oeioei zeg, zo'n kamp is idd prijzig zeg..

En jullie gaan natuurlijk zelf ook nog met vakantie, dus dat is dan dubbel kassa. Pfoe...

Ik vind het helemaal niet gek om zijn vader te vragen een deel te betalen, het is toch nog steeds zo dat hij verder niets (vasts) voor hem betaalt? Of hij het doet/kan is een tweede natuurlijk..Die van mij zou dat niet doen, dat weet ik wel, whoehaha! Ook niet kunnen trouwens, denk ik..met al die kids waar ie voor betalen moet..hahahaha. Maar stel dat hij het niet kan/wil..zo heel erg is dat dan toch niet,(nou ja, behalve dan dat het natuurlijk lullig is als ie dat niet wíl) tenslotte gaan jullie toch eigenlijk al 2x met vakantie? Het is natuurlijk wel heel leuk voor hem, maar ik vind het idd erg duur hoor.

Bij mij is de ongesteldheid nog steeds niet doorgebroken, al heb ik vandaag wel minder last dan gisteren, gelukkig.

Mijn knul vanavond weer trainen, hij kan niet wáchten tot ze eindelijk weer gewoon op het veld gaan spelen, vind de zaal echt niks aan. Nog even doorbijten!

Nee natuurlijk moet hij moet hij niet op kamp, maar hij vindt het wel heel erg leuk. En zijn vader betaald inderdaad helemaal niks. Misschien wil hij het niet nee, maar misschien vind ik wel dat hij niks te willen heeft. Hij woont nog steeds bij zijn ouders, heeft geen auto oid, en inmiddels wel weer een baan. Dus ik vind dat hij eigenlijk maar gewoon moet bijdragen. Ik zou dat kamp best kunnen betalen van het vakantie en belastinggeld wat er aan komt, maar he, het is toch niet allemaal mijn verantwoordelijkheid. Hij hoeft al zo weinig. Ik betaal alle sportclubs en spullen al, schoolkosten als schoolreisjes komen voor mijn rekening, alle kleding koop ik voor hem. Verjaardagsfeestjes, noem maar op. Hij mag ook wel eens wat doen.

En zoonlief een weekje op kamp, terwijl ik moet werken is gewoon ook erg handig. Anders wordt het extra BSO en dat is ook niet te betalen......

Dus ik ga het hem gewoon voorleggen.

En in de zomervakantie gaan we alleen maar een weekje kamperen in nederland he, dus dat valt best mee.

Hier ook weer volop gesport. Heb met zoonlief besproken om op dinsdag eind van de middag een half pilletje extra te nemen, ivm sporten, want hij rd het qua concentratie net niet allemaal. Maar hij wil dit niet, dus laat maar ff dan. Kijk het nog wel even aan. Het ging vandaag wel wat beter dan vorige week.

Ik ben wel benieuwd hoe hij zal reageren Dolphine. Zou wel heel leuk zijn voor je ventje natuurlijk! Maar stel dat er qua betaling van hem niets terecht komt, ga je het dan sowieso doen? Eigenlijk komt ie er, als hij wel een deel betalen gaat, toch nog gematst vanaf he, omdat hij verder totaal niet betaald.

Wordt wel eens tijd dat ie dokt! haha

Ik vind het koud vandaag! Bah, niks an.Morgen schijnt het heerlijk weer te worden, maar ja, de hele dag werken en dan aansluitend met de collega's uit eten. Ik ben benieuwd. Is nl de 1e x dat wij met alleen onze naaste collega's (zelfde functie) gaan eten en daar zitten een paar aparte gevallen tussen, kan ik je zeggen!

Het zal iig lekker zijn, hopelijk ook gezellig!

Ik vond het ook koud vandaag. Brrrr.

Voor de verandereing maar weer eens naar het voetbalveld geweest. Er was een 4x4 wafeltoernooi en daar wilde zoonlief natuurlijk aan mee doen. Hij was met een vriendje en die heb ik ook meegenomen en net na het trainen naar huis gebracht. Zoonlief nog zijn spreekbeurt geoefend op zijn vriendje, vanavond nog een keer doornemen en dan moet het goed gaan morgen.

Ook al weer druk geweest, gesport boodschappen, was opgehangen, strijken, wc, bla, bla,bla.

Straks alleen nog koken, andijvie stamp. Al zou zoonlief niet veel eten ben ik bang.

Veel plezier alvast morgen, ik hoop dat het gezellig wordt, ik heb ook een paar van die vreemde gevallen in ons team......
En scarlet, heb je een gezellige avond?

Mijn knul heeft een prima spreekbeurt gehouden vandaag, hij was zo zenuwachtig het arme knulletje, maar achteraf nergens voor nodig. Hij heeft het goed gedaan, dus weer een stapje ontwikkeling voor hem.

Hij weet nu dat hij het kan, de kanjer.

Morgen lekker een weekendje weg. Ik heb er zin in. Morgenochtend nog even sporten en wat boodschapjes doen en daarna tussen de middag een boterhammetje eten met zoonlief en daarna gaan we. Volgende week een drukke week op het werk. Veel afspraken, dinsdag de ouderavond en donderdag de hele dag training. Wordt lekker aanpoten dus. Vandaag gelukkig niet zo druk, want er werd een afspraak afgebeld, dus alvast mijn huiswerk voor de training gemaakt. Toch een fijn idee dat dat klaar is.
Het eten was heerlijk en het was nog gezellig ook!

Haha. Het is niet eens heel laat geworden, maar voordat je dan weer in bed ligt enzo..en nu ben ik MOE!

Moet thuis ook nog echt veel doen, oa bedden verschonen etc., maar pfff, bij de gedachte eraan..hihi.

Ik zit nu nog op het werk, maar het is zooooo verschrikkelijk rustig qua werk, echt niet gewoon. deze periode begint nu wat TE lang te duren, niet fijn werken zo. Gelukkig hoef ik maar tot 13.00, maar denk dat ik wel wat eerder ga hoor.

Wat super zeg, dat de spreekbeurt zo goed ging. Fijn, lekker achter de rug nu! goed voor zijn zelfvertrouwen!

en jij gaat heerlijk op pad met je vader he! Heel veel plezier in Engeland en niet te veel shoppen he!
Hallo, hallo, we zijn weer terug.

Ik heb zo'n gezellig weekend gehad. Vrijdag op de boot met bijna alleen maar kerels (vond mijn vader erg leuk, hihi). Heel veel voetbalelftallen die een weekend new castle gingen en vandaag daar ook naar de wedstrijd gaan en vanavond weer met de boot terug. Vrijdagavond in contact gekomen met een groep uit rotterdam/ kapelle, was erg gezellig, en ik geloof dat we pas om half 3 naar bed gingen. Om 8 uur gewekt voor het ontbijt, om 10 uur waren we in new castle. Daar in de stad gelopen, bij het stadion geweest en verschillende kroegjes, en steeds kwamen we heel toevallig dezelfde groep weer tegen. Zaten we we net lekker aan wat drinken kwamen we binnen en aan de andere kant van de stad ook weer. Heb alleen voor zoonlief een voetbalsgirt van new castle gekocht. Verder niet geshopt.

Om 5 uur ging de boot weer varen zaterdag, dit maal veel engelse meiden er op met veel te korte rokjes en veel te hoge hakken, het zag er niet uit. Het was sint patrick day, een ierse feestdag, dus was feest op de boot. Niet zo gezellig als vrijdag, maar toch. OOk iets eerder naar bed gegaan, rond een uur of 1, maar slecht geslapen. Vanmorgen om 10 uur waren we weer in ijmuiden.

Zoonlief heeft ook een leuk weekend gehad. Met 6-2 gewonnen, waarbij hij er 2 gescoord heeft. leuk feestje en gisterenavond waren mijn nichtjes ook bij oma dus die hebben met z'n drieeen gelogeerd en vandaag lekker gespeeld.

Zo meteen lekker frietjes halen, want geen zin om te koken. We zijn allebei lui en liggen op de bank. haha

Welkom terug Dolphientje! Heerlijk weekend achter de rug dus, hartstikke fijn. Was het weer eigenlijk nog een beetje goed? En je knul ook een lekker weekend gehad, da's natuurlijk ook heel fijn! Lekker gewonnen en lekker gescoord, top. En nu voor pampus op de bank, da's niet zo gek natuurlijk, na zo'n weekend!

Hier niets bijzonders eigenlijk, haha. Gisteren en vrijdag nog wel even druk geweest, vrijdag mijn slaapkamer eens helemaal uitgesopt, bedden verschoont en gisteren de badkamer aangepakt. Ben weer trots op mezelf, haha.

En morgen begint de werkweek weer...met dinsdag een trip naar Hengelo op het programma, om te kijken hoe ze daar eea aan pakken. Jammer, we gaan pas 's middags weg, dus dat worden weer overuren voor mij. Tikt aardig aan op deze manier, kan ik je zeggen! En daar moet later natuurlijk weer over vergaderd worden, bleehhh en ik geloof nog een overleg op de agenda deze week. Laat mij maar gewoon werken en niet al dat gezeur er omheen...Maar deze manager schijnt daar erg van te houden..En dan het ook nog zo regelen dat hij nergens bij betrokken is, maar ons aan het werk zetten..heeeel slim...zucht.

Hier zit de eerste werkdag er ook weer op. Druk geweest vandaag, 180 km gereden. EEn nieuwe zaak opgestart en eind van de dag een zaak afgesloten. Dat was leuk, was een positieve afsluiting en kreeg een bloemetje van het gezin. Onder toezicht stelling voor deze jongen gaat in juni ook stoppen. Dubbel goed nieuw dus voor hem.

Zoonlief had mazzel vandaag, die ging op de BSO piza maken en eten, hij blij..... Ik kon dus alleen eten.

Over overuren gesproken, ik heb deze week bereikbaarheids dienst en morgen start de eerste van 3 ouderavonden voor de ouders die wij begeleiden. Overuren dus genoeg weer. Kan binnenkort weer een paar dagen vrij plannen.

We hebben heerlijk weer gehad in new castle, zonnetje scheen, helemaal goed dus. Lekker op terrasjes mensen kunnen kijken, van die echte engelse, beetje simpele (mag niet over 1 kam scheren, maar toch) mensen.

Hihi, ik weet wat voor type engelsen je bedoelt Dolphine!

Je pikt ze er vaak zo tussenuit...

Jij dus ook volop in de overuren, wel lekker he, om daar vrij van te kunnen nemen zonder dat het extra verlof kost.

Jij hebt behoorlijk op de weg gezeten vandaag zeg! 180 km op 1 dag..

Hier dan EIN DE LIJK de ongesteldheid doorgezet, pfffff! Hoop dat nu dat opgeblazen gevoel en sowieso dat blehhh gevoel nu es gaat verdwijnen zeg. Ik word er zelf chagerijnig van.

En het weer gaat ook lekker de goede kant op he, vooral eind vd week..heeeerlijk!!

Mijn dag is onverwachts toch anders gelopen dan gepland..We zóuden dus vanmiddag naar Hengelo gaan...Was er vanmorgen een mail, van het project, dat ze de landelijke uitrol hebben uitgesteld tot 21 mei, omdat dingen niet lopen zoals ze zouden moeten lopen (gosh...hadden wij nog helemaaaaal niet aangegeven tijdens de training in Utrecht..aarghhhh). Dus sowieso de boel vooruitgeschoven dus. Werd ik gebeld door collega uit Hengelo, die zich afvroeg of het nog wel nut had dat wij zouden komen, omdat ze nog gaan sleutelen aan alles en het straks msgien wel heeeeel anders weer wordt. Tja, had ik ook al aan gedacht, maarja, ik ben de baas niet he...Díe zat (natuurlijk) weer in een overleg (áls hij er al is zit ie in overleg..)Heb hem daar gewoon uitgehaald, haha en hij zou nog even informeren. Had ik zowaar nog even een leuk momentje met hem (aargh, eng!!) Hij mailde dus later dat het niet doorging, hoeraaaa, dus gewoon lekker op kantoor gewerkt. Nou ja, gewoon...ik werd vanaf 12.30 tot 15.00 uur geobserveerd door collega die met een opleiding bezig is en dit was een opdracht...raar hoor, het was echt me and my shadow. Psies vastleggen wat ik deed, hoe vaak ik naar de printer liep, hoe langzaam de systemen soms zijn etc. elk detailtje.

En ook zij kwam tot de conclusie dat het gewoon bijna niet op papier te zetten is wat wij zoal doen. Daarom is het ook heel lastig om een functiebeschrijving te maken, nou ja, gelukkig moet zij er iets mee doen en niet ik! Baas kwam ook nog een praatje maken en zowaar alweer een lollig moment..getver, moet niet gekker worden ;)

Hij heeft zijn scriptie af en zal vanaf nu ook weer vaker op kantoor zijn. Zouden we dan nu misschien zijn ware aard te zien krijgen? Dat ie al die tijd stress had vanwege zijn studie? Hmmm, de tijd zal het leren...hihi.

Omdat het toch al een rare dag was en chaotisch enzo en het de laatste tijd niet druk is, lekker morgen vrij genomen. Was ik sowieso van plan als we naar Hengelo zouden zijn gegaan, maar doe het lekker toch! Mijn knul is ook vrij, dus relaxed morgen. Ik slaap nog steeds niet goed (kword steeds erg vroeg wakker en slaap dan niet meer in), net alsof ik er op ga liggen dat er ik weer zo vroeg uit "moet", heel maf. Ik merk dat ik het in weekend op een heel andere manier naar bed ga, ja, klinkt maf, ik weet het! Dus wel lekker even zo'n dagje tussendoor. De ongesteldheid is ook weer mega, pffff.

Vanavond is de eerste ouderavond voor jou?

Sterkte daarmee!

Nee, vanavond geen ouderavond voor mij. Er waren maar 11 aanmeldingen, dus was een beetje overdreven om daar met 5 man begeleiding te gaan zitten. Alleen waren ze even vergeten om dat aan mij door te geven, dus ik wist het gisteren pas.

Kwam vandaag wel goed uit, druk geweest, tot 4 uur, 5 afspraken gedaan om op tijd op school te kunnen zijn voor het project van zoonlief.

Dat is gelukt. Project op school was leuk, elke groep had wat voorbereid en daar kon je als ouders langs lopen, aan mee doen, etc, etc. Zoonlief stond in het rariteiten museum en moest mensen rondleiden langs kunstwerken wat ze gemaakt hebben zoals een 3 koppige draak, snap je het nog? haha. Het was in ieder geval erg leuk, maar wel lang. Het begon om 5 uur en voor die tijd moest hij gegeten hebben. Gelukkig ging hij bij een vriendje spelen (ze waren om 12 uur uit) en heeft daar shoarma gegeten, dus vanavond volstond en boterham. Om half 8 was er een gezamelijke afsluiting, en in de tussentijd was het dus rondlopen door de verschillende lokalen.

Nou ja, al met al was het wel leuk en zoonlief heeft het erg leuk gehad. Terug thuis hem onder de douche gezet en een ei gebakken, ik moest zelf natuurlijk ook nog eten en daarna kereltje lekker naar bed.

Pfff, ik ben zo druk geweest zeg. Weer ruim 130 km gereden, van gezin naar gezin. Ik snap er niks van dat collega's de tijd hebben om uitgebreid koffie te leuten. Ik eet zelfs in de auto.

Donderdag weer een hele dag training, dus vandaar dat alles gisteren en vandaag gepland was. Morgen nog een elevator piych voorbereiden, rest van het huiswerk gelukkig al af. Morgen ook naar de tandarts en eigenlijk moeten we naar het gemeente huis want de bijschrijvingen van kinderen in je paspoort is per juni niet meer geldig. En aangezien we nog naar turkije gaan moet zoonlief een eigen id kaart. (Om naar turkije te kunnen reizen moet je paspoort nog 3 maanden geldig zijn en dat is die van hem dan niet meer).

Ik kreeg een uitnodiging van mijn collega die nu met zwangerschapsverlof is en eerst in de ziektewet zat. Zij was per 1 maart 12,5 jaar in dienst en ik werd uitgenodigid voor een etentje, als enige van het team. Verder alleen teamleider, clustermanager, hoge pieten dus. Alleen dat etentje is 30 maart en dan komt pleegzoon, moet ik dus nog iets voor regelen.

Wat een goede dag had ik gekozen om vrij te nemen zeg..wát een superweertje! Na eerst wel weer erg vroeg wakker te zijn geworden, toch blijven liggen en weer in slaap gevallen, waarna ik om 9.45 wakker werd. Heerlijk! Wassen gedraaid en buiten gehangen, boodschapjes gedaan en ook lekker buiten gezeten, het was echt zalig! Echt zomergevoel zeg! Hoorde wel van een collega dat er ineens een bult werk losgekomen is, dus hoeven we ons morgen niet te vervelen, maar da's maar beter ook..Vrijdag zit ik weer alleen, is andere collega die dan werkt vrij, dus was erg blij dat ik vandaag lekker had, toch nog kunnen genieten van het mooie weer.

Jij had ook nog aardig wat op het programma staan Dolphine, is het allemaal gelukt?

Zo hehe wat een dag zeg. Vrij noemen ze dat. Vanmorgen wezen sporten, boodschappen gedaan, tandarts geweest, en tenslotte ID kaart voor zoonlief geregeld. Tussendoor ook nog het huishouden gedaan, badkamer en keuken gesopt, alles gezogen en gedweild, enz, enz, lekker schoon dus weer.

Op school weer een drama vandaag. Zoonlief kwam de school uit met een gescheurt t-shirt. Had een andere jongen gedaan. Ik terug naar binnen met hem om verhaal te halen. Gelukkig was de juf al in gesprek met die jongen. Wat bleek, hij had zoonlief ook nog een schoen tegen zijn hoofd gegooid en dat allemaal alleen maar omdat zoonlief tegen de juf had gezegd dat die jongen 90 kopietjes had staan maken. De juf zou het oplossen en ouders van die jongen bellen. Vanmiddag werd ik inderdaad gebeld door die moeder met duizendmaal excuses en ze zouden het shirt vergoeden. Daarmee zijn de problemen natuurlijk niet opgelost maar ze zijn er in ieder geval mee bezig. Dit jochie heeft ook al allerlei therapien en onderzoeken om met zijn driftbuien om te gaan. Pfffff moeilijke kinderen in die klas hoor. Met zoonlief maar weer afgesproken om die jongen te negeren en hem ook niet uit te dagen en als hij zich enigsinds uitgedaagd voelt weg te lopen en naar de juf te gaan. Hopen dat het hem lukt, want dit schiet niet op.

Vervelend Dolphine, weer dat gedoe op school. Lastig hoor, dat het hem zo moeilijk gemaakt wordt door enkele personen. Het is natuurlijk ook moeilijk om je dan in te houden als je zo uitgedaagd wordt en dan weg te lopen, pfffff. Gelukkig dat die ouders het dan wel goed opgepakt hebben, of iig niet net doen of er niets gebeurd is. Jouw huis is in elk geval al lekker schoon voor het weekend, da's natuurlijk ook lekker!

Zoals verwacht was het lekker druk op het werk, maar toch fijn gewerkt. Veel fijner dit, de dag ging lekker snel. En nu al weer bijna weekend..misschien morgen nog naar de kapper, hopelijk werkt degene waarvan ik graag wil dat zij me knipt. En natuurlijk nog steeds heerlijk weer he! Yeahaa!!

Mijn knulletje heeft zijn rapport gehad en ik ben super trots op hem. Geen onvoldoendes, alleen voor spelling hahaha, maar dat wisten we al. Zijn juffen vinden zelfs dat hij qua concentratie vooruit gaat. Dat is fijn zeg.

Ik ga dinsdag wel naar 10 minuten gesprek want ik wil ook het sociale aspect in de gaten blijven houden. Maar op deze manier komt het helemaal goed met mijn knul!

Ik had vandaag weer een pittige training. Ik erger me zo aan mensen die dan hun huiswerk niet doen he.... We moesten een elevator pitch voorbereiden en velen hadden dat niet gedaan. Willen ze het doorschuiven naar volgende keer. Ik heb gevraagd of ik het wel nu mocht doen, heb het tenslotte niet voor niks op mijn vrije dag voorbereid. Uiteindelijk hebben de mesen die het wel hadden het vandaag gedaan en de rest moet dan volgende keer. Zucht...... Dus zelfs bij volwassenen gebeurt het nog. Daar verwacht ik toch wat meer van.

Komende zaterdag ga ik zelf lopen, niet zo ver, denk 15 km ofzo. en 's avonds met mijn vriendin gezellig wat drinken.

Mijn andere vriendin belde dat ze volgende week vrijdag gaat verhuizen naar haar flatje, dus dan ga ik daar helpen.

En zo komen we ook de weekenden wel weer door.

Vandaag was het gelukkig goed gegaan op school. Het is ook niet zo dat zoonlief overal bij betrokken is hoor, maar hij heeft er wel last van.
En daar was ik dan weer......

Zoonlief is vandaag voor het eerst alleen op de fiets naar voetbaltraining geweest. Haha de bink hij voelde zich heel stoer.

Wedstrijd van morgen is verzet van 10 naar 9 uur, dus gewoon weer vroeg op morgen. gelukkig wel gewoon thuis.

Verder weinig te melden, beetje gewerkt, tussen de middag kwam zoonlief met een vriendje, dus pannenkoeken gebakken voor ze.

Verder lekker rustig dagje. Vanmiddag even op de fiets het dorp in, was al weer erg druk op terrasjes en zo. Gezellig hoor.

Gelukkig is het wel mooi weer, hoewel, zo 's morgens vroeg..

Het belooft weer een mooie dag te worden he, al merk ik dat er hier wel wat sluierbewolking is, de zon is niet zo fel. Hopelijk lekker genoeg om straks nog even buiten te kunnen zitten.

Eerst nog even wat kleine klusjes hier en later vandaag komt mijn vriendin uit A. nog even langs, gezellig, Msgien gaan we wel even wat drinken ofzo, maar es even kijken.

Jij aan de wandel straks, succes.

Mijn broer heeft een MRI gehad en daar is idd in zijn nek een uitstulping op te zien.

Alhoewel ze blij zijn dat het niet iets van een tumor is, is het wel een gevolg van de reuma, waar ie natuurlijk ook niet blij mee is.

Het medicijn wat ie krijgt, (is trouwens Methotrexaat, dit is een chemo, maar dan in lichte vorm), heeft wel iets gedaan (de zwelling in zijn vingers is wel afgenomen), maar niet genoeg.

Nu gaan ze de dosis verhogen én hij moet het gaan spuiten, omdat hij er altijd een paar dagen beroerd van is, misselijk, last van maag, diarree..Ze hopen dat door het te spuiten die klachten minder zullen zijn. Hij baalt natuurlijk enorm en is ook vreselijk moe, maar dat schijnt ook door dat medicijn te komen..Waardeloos he..

Super trouwens zeg, dat je mannetje zo'n goed rapport had!

Fijn hoor, dat ie gewoon zo goed doet.

En ik denk haast dat volwassenen misschien nog wel erger zijn als kinderen, omdat ze misschien arrogant genoeg zijn om te denken dat het niet zo belangrijk is ofzo...erg irritant!

Wedstrijd vanmorgen een uur vervroegd, dus om 9 uur ipv 10 uur. Om 7 uur ging hier de wekker dus al weer want om half 9 verzamelen.

Verloren met 3-2. tegen de koploper. Erg jammer, want was wederom niet nodig. Maar door hget huidige spelsysteem rennen die jochies zich helemaal het schampus en zijn ze gewoon op en dat was te zien ook. Jammer dat de coaches zo eigenwijs zijn en niet willen luisteren naar ons als ouders.

Verder de hele ochtend bij mijn ouders bezig geweest, want mijn vader een heeft een nieuwe laptop gekocht en had hulp nodig bij het instaleren en zo.

Dus nog steeds niet gewandeld en om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet zo veel zin meer nu..... Maar goed, toch maar even doen, niet zo heel lang, paar uurtjes, heb ik voor mijn gevoel de plicht weer voldaan.
Hey scar, lekker van de zon kunnen genieten vandaag met je vriendin?

Ik heb vanmiddag toch nog maar even een rondje gelopen, kilometer of 10. Niet heel veel dus. Straks nog even met mijn vriendin de kroeg in. Er is een hollandse avond. Wel even gezellig denk ik.

Vannacht gaat de klok een uur vooruit he. Weer een uurtje korter slapen. Bleh...... Gelukkig hoef ik morgen niet zo vroeg, ajax speelt pas om half 5. Daarna mijn knul weer ophalen.

Wow, heb jij ook al zo'n zomergevoel??

Na gisteren al lekker van de zon te hebben genoten met mijn vriendin, vandaag ook weer heerlijk de hele middag buiten gezeten met een stapel tijdschriften, echt zaaalig! Alweer aardig verkleurd (rood dus), haha. Echt jammer dat we morgen weer aan de bak moeten he!

Heb je gisteren nog een leuke avond gehad en ook genoten bij Ajax?? Maf eigenlijk, ik heb nog een stukje schaatsen gekeken, maar het pást gewoon niet meer nu! Het is goed dat het seizoen nu klaar is en lekker 2x goud op de teampursuit, vind ik zo'n gaaf onderdeel. Maar we gaan sowiewo een lekkere sportzomer tegemoet he, met het EK en de olympische spelen..

Je hebt toch nog een aardig stukje gelopen hoor, vind ik! Ging het goed? Gisteren met mijn vriendin nog even bij de plas gewandeld met de hond en tot het ging schemeren op een terrasje..vakantiegevoel alweer!

Een fantastische voetbalmiddag gehad in amsterdam uiteraard. Eerst heerlijk in de zon gezeten en vervolgens een bloedstollende wedstrijd maar wat is dit lekker zeg. PSV op 4 punten... dag kampioenschap.

Vervolgens mijn kereltje opgehaald. Heb het met ex en zijn ouders over dat kamp gehad. Ze willen graag bijdragen maar hebben het geld niet. Ik ook niet in mijn eentje, dus toch maar kijken of ze een deel kunnen betalen.

Met de pasen gaat zoonlief een lang weekend naar zijn vader. Op goede vrijdag 's morgens speelt hij eerst een wedstrijd tegen een russische club uit sint petersburg. Daarna neemt zijn vader hem mee en ik haal hem dinsdag na de pasen weer op, want hij heeft die dinsdag studiedag en dus vrij van school.

Planning voor de zomervakantie konden we nog niet echt maken, omdat ex nog niks heeft geregeld. Ik heb aangegeven wanneer ik vrij ben en wanneer we op vakantie gaan. Waarschijnlijk kan hij maar weer 1 week van de 6 weken naar zijn vader. Maar we zullen zien.

Blehh, kvoel me helemaal niet fit. Moe, heb het koud..vroeg naar bed vandaag (weer slecht geslapen).

Lekker dat je met pasen even kunt doen wat je wilt, jammer dat je nog geen concrete zomervakantie plannen met ex hebt kunnen maken, de tijd schiet al aardig op!

Gaat goed met Ajax he! Nog even en dan zit het seizoen er ook al weer op..

Hopelijk kunnen jullie toch nog een goede afspraak maken ovewr het voetbalkamp, zou wel net zo eerlijk zijn he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven