Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 17 februari 2012 om 21:33
Nee hoor scarlet, vanavond nog geen carnaval hier. Het feest begint morgenmiddag met de optocht, dat is het startsein zeg maar. Vandaag was alleen bejaardencarnaval en op scholen.
Ik heb een stoere outfit, al zeg ik het elf. Heb een roze met zwart, kort piratenjurkje, met corset en netkouzen. stoer en sexy dus, hihi. En ik schijn op de gastenlijst te staan. Woehaha, is dat geen stunt. Prins carnaval is een vriend van mij en zijn zus een vriendin met wie ik dit jaar ga caranavallen. Hij zou kaartjes voor ons regelen, maar hij heeft ons dus op de gastenlijst gezet. Dat vin ik wel een giller.
Mijn mannetje was helemaal de man vandaag op school. Iedereen hing aan zijn lippen. Hij had voor 2 vriendjes een vlaggetje meegenomen uit het stadion, dus die liepen ook helemaal te glunderen.
Vanmorgen toch weer stoer wezen sporten, ondanks de nog steeds aanwezige spierpijn. Buikspieroefeningen vielen niet mee, maar goed, ik heb het overleefd. Volgens mij wordt de spierpijn nu wel minder, door het sporten, dus dat zou fijn zijn.
Vandaag heeft mijn vader een weekendje new castle geboekt voor ons. Mijn broers zijn beide al een keer met hem geweest, en ik had gezegd dat ik dat ook wel leuk vind en nu heeft hij dus geboekt. Mijn mams gaat dan op mijn mannetje passen en ik ga een weekend met mijn vader op stap. Gezellie hoor.
Ik heb een stoere outfit, al zeg ik het elf. Heb een roze met zwart, kort piratenjurkje, met corset en netkouzen. stoer en sexy dus, hihi. En ik schijn op de gastenlijst te staan. Woehaha, is dat geen stunt. Prins carnaval is een vriend van mij en zijn zus een vriendin met wie ik dit jaar ga caranavallen. Hij zou kaartjes voor ons regelen, maar hij heeft ons dus op de gastenlijst gezet. Dat vin ik wel een giller.
Mijn mannetje was helemaal de man vandaag op school. Iedereen hing aan zijn lippen. Hij had voor 2 vriendjes een vlaggetje meegenomen uit het stadion, dus die liepen ook helemaal te glunderen.
Vanmorgen toch weer stoer wezen sporten, ondanks de nog steeds aanwezige spierpijn. Buikspieroefeningen vielen niet mee, maar goed, ik heb het overleefd. Volgens mij wordt de spierpijn nu wel minder, door het sporten, dus dat zou fijn zijn.
Vandaag heeft mijn vader een weekendje new castle geboekt voor ons. Mijn broers zijn beide al een keer met hem geweest, en ik had gezegd dat ik dat ook wel leuk vind en nu heeft hij dus geboekt. Mijn mams gaat dan op mijn mannetje passen en ik ga een weekend met mijn vader op stap. Gezellie hoor.
zaterdag 18 februari 2012 om 11:24
Wow, klinkt goed Dolphine, je outfit! Errrrug sexy volgens mij! is het niet te koud?? Of blijven jullie op 1 locatie en is het bij jullie niet zo van de ene tent naar de andere? Kan ook natuurlijk he..hier is het meer een kroegentocht, het carnavalgebeuren, wat hier trouwens al op de vrijdagavond een beetje begint, als om 23.11 op de markt de Eileuver (soort ooievaarsstokding, maar dan versiert, haha) wordt opgezet. Eigenlijk geen idee waarom, vlgs mij omdat de grootste carnavalvereniging hier de Eileuvers heet...Nou ja, hoe dan ook..heel veel plezier vandaag he!!! Maar dat zal vast wel lukken!
En wat superleuk zeg, een weekend met je vader op stap. Erg leuke traditie ook! Wanneer gaat het gebeuren?
HIer ook een leuke dag voor de boeg, straks met de club op bezoek bij ex manager. Gezellig! Worden rond 16.00 uur verwacht (woont in Groningen, is dus nog ff een stukje rijden..gaan gzd met de auto), hapje, drankje...hij heeft een soort kroeg bij zijn huis (van hemzelf), ben heel benieuwd. leukleuk in elk geval!
Ga dus na maar es onder de douche springen, wordt tegen 14.00 bij dok verwacht..
Fijne dag (en avond, haha)!
zaterdag 18 februari 2012 om 20:55
Veel plezier scarlet.
Hier is in de middag inderdaad in alle kroegen carnaval. 's avonds is het in de leutbunker. Een sporthal hier, daar is het grote feest. In de kroegen is ook wel carnaval, maar iedereen is in de grote zaal. Daar zijn ook optredens en is een dj, lekker druk en gezellig dus.
Vanmiddag nog wel even in de kroeg geweest met een vriendin, nadat zoonlief opgehaald was. Daarvoor met hem en mijn ouders naar de optocht geweest. Nu op mijn andere vriendin aan het wachten die zou hier om 9 uur zijn en dan gaan we knallen.
Hier is in de middag inderdaad in alle kroegen carnaval. 's avonds is het in de leutbunker. Een sporthal hier, daar is het grote feest. In de kroegen is ook wel carnaval, maar iedereen is in de grote zaal. Daar zijn ook optredens en is een dj, lekker druk en gezellig dus.
Vanmiddag nog wel even in de kroeg geweest met een vriendin, nadat zoonlief opgehaald was. Daarvoor met hem en mijn ouders naar de optocht geweest. Nu op mijn andere vriendin aan het wachten die zou hier om 9 uur zijn en dan gaan we knallen.
zondag 19 februari 2012 om 16:42
Hihi ja Dolphine, het kan ook TE sexy he...haha
En hebben jullie geknald?? Gisteren overleefd??
Vast wel!
Wij hebben het iig ontzettend leuk en gezellig gehad en ben helemaal verliefd op zijn huis. Wat een leuk, knus, gezellig huis zeg! De plek, daar zou ik echt niet willen wonen..Buiten wonen is leuk, maar hij woont echt in de middle of nowhere en kilometers buiten de bewoonde wereld.. Maar dat huis..een soort oude boerderij, maar dan niet een boerenboerderij, maar meer zo'n herenhuis boerderij achtig iets. En zo leuk ingericht, heel warm. Ontzettend leuke vrouw heeft ie ook en een TE gezellige kroeg, haha.Echt gaaf hoor, zo je eigen kroeg. Lekker aan de bar gehangen, was echt een heel geslaagde dag.
We willen binnenkort weer, haha, misschien in de zomer.
Nu lekker schaatsen aan het kijken en een beetje niksen. Wat een eind was het rijden gisteren zeg..niet te geloven dat hij dat jarenlang heeft gedaan.
maandag 20 februari 2012 om 10:14
Ik meld me even tussen het carnavalsgedruis door. Heb het overleefd hoor en gisteren ook, Ben alleen mijn stem kwijt, dat is niet handig, heb zo een gesprek op bureau jeugdzorg. Daarna nog een huisbezoek in maarssen en daarna ga ik mijn knul halen om hem vervolgens naar opa en oma te brengen.
Gisteren tussen de bedrijven door ook nog naar ajax geweest, dat gaat ook gewoon door he. woehahah.
Maar nu eerst maar eens even aan het werk.
Gisteren tussen de bedrijven door ook nog naar ajax geweest, dat gaat ook gewoon door he. woehahah.
Maar nu eerst maar eens even aan het werk.
maandag 20 februari 2012 om 20:32
dinsdag 21 februari 2012 om 23:00
Zo hehe, deze dag is weer achter de rug. Om 7 uur ging het wekkertje. Na een hele gezellige avond lag ik pas om 2.15 op bed. Best een kort nachtje dus.
In het ziekenhuis heeft zoonlief het goed gedaan. Ze konden nu zeggen dat hij gemiddeld scoort tov leeftijdsgenoten zonder hartkwaal. Dat is dus goed. Officiele uitslag krijg ik pas 6 maart, telefonisch.
Daarna zijn we de stad ingegaan en na een uurtje en 4 sportzaken had meneertje zijn schoenen gevonden. Daarna voor hem nog een hamburgertje bij de mac en snel naar huis.
Vanmiddag ook nog druk geweest thuis. Was gedraaid, gestreken, gestofzuigd en de vriezer ontdooit en schoongemaakt, want die had open gestaan en zat dus veel ijs in.
En nu ga ik mijn bed in, even een paar extra uurtjes slaap, daar ben ik wel aan toe.
In het ziekenhuis heeft zoonlief het goed gedaan. Ze konden nu zeggen dat hij gemiddeld scoort tov leeftijdsgenoten zonder hartkwaal. Dat is dus goed. Officiele uitslag krijg ik pas 6 maart, telefonisch.
Daarna zijn we de stad ingegaan en na een uurtje en 4 sportzaken had meneertje zijn schoenen gevonden. Daarna voor hem nog een hamburgertje bij de mac en snel naar huis.
Vanmiddag ook nog druk geweest thuis. Was gedraaid, gestreken, gestofzuigd en de vriezer ontdooit en schoongemaakt, want die had open gestaan en zat dus veel ijs in.
En nu ga ik mijn bed in, even een paar extra uurtjes slaap, daar ben ik wel aan toe.
woensdag 22 februari 2012 om 11:01
Z, lekker een dagje vrij (nou ja, werk sowieso maar een halve op woensdag natuurlijk). Had nog compensatie uren en omdat gisteren mijn knul jarig was en hij ook vandaag vrij, wel net zo gezellig. Niets bijzonders gisteren hoor, alleen L. is geweest.
En nu is ie 18, mennn, wat klinkt dat zeg! En volgens de wet volwassen he...tsssss ja, volgens de wet...IRL nog lang niet, naar mijn idee!
Het weer ziet er echt lekker uit, vogeltjes fluiten, het voelt al als een beetje lente, vind ik.
Mooie uitslag vh ZH Dolphine. Fijn om te horen.
Gisteren dus niet meer wezen carnavallen? Hoe is het met je stem nu?
Kga hier ook maar even iets doen, iig bedden verschonen..
woensdag 22 februari 2012 om 17:19
Gisteren was hier geen carnaval meer hoor. Alleen haringhappen voor genodigde, dus de raad van 11 met aanhang en de carnavalsverenigingen. Vind je 3 dagen carnaval vieren niet genoeg? Stem is nog steeds weg.....
gefeliciteerd met je knul. Tjeez zeg 18 al weer. Tja moeders vinden hun kinderen nooit zo volwassen, maar volgens mij is jouw knul aardig op weg hoor scarlet. Als ik jou zo hoor over hem is het een verstandige jonge man.
Ik heb de knoop doorgehakt voor wat betreft vakantie. We gaan in de mei vakantie een weekje naar de zon, all incluisive en in de zomervakantie blijven we in eigen land. Op de betuwe is al geboekt. Zoonlief wil daar graag heen omdat het dichtbij huis is. Vind ik ook wel fijn en een zomervakantie naar de zon is onbetaalbaar gebleken.
gefeliciteerd met je knul. Tjeez zeg 18 al weer. Tja moeders vinden hun kinderen nooit zo volwassen, maar volgens mij is jouw knul aardig op weg hoor scarlet. Als ik jou zo hoor over hem is het een verstandige jonge man.
Ik heb de knoop doorgehakt voor wat betreft vakantie. We gaan in de mei vakantie een weekje naar de zon, all incluisive en in de zomervakantie blijven we in eigen land. Op de betuwe is al geboekt. Zoonlief wil daar graag heen omdat het dichtbij huis is. Vind ik ook wel fijn en een zomervakantie naar de zon is onbetaalbaar gebleken.
donderdag 23 februari 2012 om 20:29
Hahaha, vroeger vond ik 4 dagen carnaval nog niet genoeg..Gingen we op dinsdag idd ook haring happen, was om 23.11 gelijk de hele carnavalsboel weg en werd er weer gewone muziek gedraaid, wat een afknapper als je nog zo in carnavalssferen zit zeg LOL
Maar toen natuurlijk ook wel een aantal jaren jonger, hihi.
Lekker, je vakantie al min of meer geregeld. Weet je ook waar je naar toe gaat in de mei vakantie? En ga je dan in de zomer weer kamperen?
Het werk was op een gegeven moment gewoon echt helemaal op, dus iets eerder naar huis gegaan vanmiddag. Lekker hoor en dat na mijn vrije dag..
Morgen kort dagje, want om 12.00 uur uitgebreid uit lunchen met ons doktersclubje en daarna gewoon naar huis (werk tot 13.00 normaal gesproken),fijn begin van het weekend!
donderdag 23 februari 2012 om 23:05
Zo toe maar scarlet, dus echt werken is er niet bij voor je. Voor mij ook niet hoor. Vandaag 2 afspraken gehad en morgen weer niks, Na de vakantie gaat het weer beginnen.
Ik had ook nog wel even door gewild met carnaval, maar helaas, het is weer afgelopen, dus volgend jaar maar weer.
Haringhappen is hier in de kroeg die helemaal niet meer gezellig is sinds de oude eigenaar er uit is. Zelfs na de optocht op zaterdag draaiden ze geen carnavalsmuziek en zat er 3 man aan de bar, dus echt veel heb ik niet gemist denk ik.
Voor de zomervakantie heb ik een tent gehuurd op een camping. Hele luxe tent met 2 aparte slaapkabines, waar in totaal 5 personen in kunnen. OOk voorzien van keukentje en vste verlichting en stroom. Dus wel kamperen, maar ook een beetje luxe. Meer ruimte dan in de caravan.
In de meivakantie ga ik denk ik een last minute boeken, dan zien we wel waar we uitkomen.
Ik had ook nog wel even door gewild met carnaval, maar helaas, het is weer afgelopen, dus volgend jaar maar weer.
Haringhappen is hier in de kroeg die helemaal niet meer gezellig is sinds de oude eigenaar er uit is. Zelfs na de optocht op zaterdag draaiden ze geen carnavalsmuziek en zat er 3 man aan de bar, dus echt veel heb ik niet gemist denk ik.
Voor de zomervakantie heb ik een tent gehuurd op een camping. Hele luxe tent met 2 aparte slaapkabines, waar in totaal 5 personen in kunnen. OOk voorzien van keukentje en vste verlichting en stroom. Dus wel kamperen, maar ook een beetje luxe. Meer ruimte dan in de caravan.
In de meivakantie ga ik denk ik een last minute boeken, dan zien we wel waar we uitkomen.
vrijdag 24 februari 2012 om 17:44
En scarlet nog een beetje kunnen genieten van je korte dagje? Lekker al weekend he.
Ik vandaag thuis gewerkt, wel geteld 1 telefoontje gehad, dus was erg druk, NOT.
Wel voor het eerst mijn stem weer terug.
Heb alleen we al 3 dagen hoofdpin, aan 1 kant van het hoofd, heel vervelend. En morgen moet ik nog kantine dienst draaien bij de voetbal ook. Bleh, helemaal geen zin in.
Kreeg net een telefoontje dat zoonlief morgenochtend toch moet voetballen een oefenwedstrijd. Leuk voor de jongens, maar wel weer om 8 verzamelen. Ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de kantine dienst, die moet ik om 11 uur beginnen tot 15 uur.
Daarna door naar mijn broertje die zijn verjaardag viert.
Heb ex al gebeld dat zoonlief morgen toch moet voetballen dus hij zou op tijd hier zijn, ipv 10 uur.
Ik vandaag thuis gewerkt, wel geteld 1 telefoontje gehad, dus was erg druk, NOT.
Wel voor het eerst mijn stem weer terug.
Heb alleen we al 3 dagen hoofdpin, aan 1 kant van het hoofd, heel vervelend. En morgen moet ik nog kantine dienst draaien bij de voetbal ook. Bleh, helemaal geen zin in.
Kreeg net een telefoontje dat zoonlief morgenochtend toch moet voetballen een oefenwedstrijd. Leuk voor de jongens, maar wel weer om 8 verzamelen. Ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de kantine dienst, die moet ik om 11 uur beginnen tot 15 uur.
Daarna door naar mijn broertje die zijn verjaardag viert.
Heb ex al gebeld dat zoonlief morgen toch moet voetballen dus hij zou op tijd hier zijn, ipv 10 uur.
vrijdag 24 februari 2012 om 21:16
Wat zonde he, dat dan je lievelingskroeg zo veranderd is.
En wat super zeg, dat je zo'n tent hebt gehuurd voor de vakantie. Ik dacht dat dat in Nederland helemaal niet kon, tsss, of ik ook achter loop..Is ie ook al ingericht, met potten en pannen enzo? Lijkt me echt ideaal en ook geen gedoe met tent opzetten enzo, haha.
Brrr, morgen voor jou weer een vroegertje dus, oef. En daarna kantinedienst..sterkte daarmee! Gelukkig daarna weer lekker ontspannen, op de verjaardag.
Voor mij was het ook een makkelijk dagje, haha en al om 11.30 vertrokken naar de stad. Heerlijk gelunched en was gezellig, tegen 15.00 uur thuis en boodschappen doen.
Mijn knul had nog een mazzel, kreeg nog een laatste maand stagevergoeding, da's mooi meegenomen dus! Nog wel even een meningsverschilletje, hij vond dat hij al dat geld mooi bij een verjaardagskado kon leggen en ik vond (en vind) dat hij, nu hij 18 is en zelf zijn ziektekostenverzerzekering moet betalen (en pas vanaf volgende maand zorgtoeslag en vanaf april studiefinanciering krijgt) hij dan deze maand zélf zijn zorgkosten moet betalen, ipv dat ik dat betalen moet. Was ie het niet helemaal mee eens, maar heeft uiteindelijk toch ingezien dat het wel een beetje raar is dat ik dan dubbele lasten heb, terwijl hij toch ook een soort salaris heeft en hij dan alles mag verbrassen..Houdt dan nog iets meer dan de helft over, dus niks mis mee, vind ik!
Ik hoop voor je dat je hoofdpijn morgen weg is, trouwens.
Fijne avond!
vrijdag 24 februari 2012 om 21:43
pfffff die hoofdpijn gaat voorlopig niet weg met die dwarsheid van zoonlief op het moment. Het gaat al een poosje niet lekker maar vandaag was ik er helemaal klaar mee. Overal een weerwoord op, niet luisteren als ik wat zeg of vraag... GRRRR.
Hoort dit er nu gewoon bij of is het zijn adhd? Ik weet het echt even niet meer hoor.
Hihi scarlet, die tent is helemaal compleet met keukenblok en 4 pit gasstel ook bestek en borden etc. Er is zelfs een koffiezetapparaat en nespressoapparaat aanwezig. Nu is dit wel een hele luxe uitvoering hoor met een lounge set buiten en hangmatten.
Je kunt al heel lang compleet ingerichte bungalowtenten huren in nederland. Wat ik nu gehuurd heb is geen bungalowtent, maar een safaritent.
Ik ging al kamperen toen zoonlief nog niet kon lopen. Hadden we een tent gehuurd in zeeland op een camping.
Zelf beddengoed is aanwezig. Hoef alleen maar kleding en handdoeken en toilletspullen mee te nemen.
Maar eerst dit mannetje in het gareel zien te krijgen, anders ga ik helemaal niet met hem.
Hoort dit er nu gewoon bij of is het zijn adhd? Ik weet het echt even niet meer hoor.
Hihi scarlet, die tent is helemaal compleet met keukenblok en 4 pit gasstel ook bestek en borden etc. Er is zelfs een koffiezetapparaat en nespressoapparaat aanwezig. Nu is dit wel een hele luxe uitvoering hoor met een lounge set buiten en hangmatten.
Je kunt al heel lang compleet ingerichte bungalowtenten huren in nederland. Wat ik nu gehuurd heb is geen bungalowtent, maar een safaritent.
Ik ging al kamperen toen zoonlief nog niet kon lopen. Hadden we een tent gehuurd in zeeland op een camping.
Zelf beddengoed is aanwezig. Hoef alleen maar kleding en handdoeken en toilletspullen mee te nemen.
Maar eerst dit mannetje in het gareel zien te krijgen, anders ga ik helemaal niet met hem.
zaterdag 25 februari 2012 om 22:02
Hoe is het nu met je hoofdpijn Dolphine? Hoop toch voor je dat het minder is. Lastig lijkt me dat, te bepalen of ie nu zo dwars is vanwege de ADHD of gewoon, omdat het weer een fase is? Met de medicatie loopt alles lekker? En misschien kun je zelf ook even wat minder hebben, ook vanwege je hoofdpijn?
Heb je je dag weer overleeft, met vroeg op voor voetbal en kantinedienst?
Hier vooral in huis een beetje aan de gang geweest, wassen gedraaid, koelkast schoongemaakt, dat soort dingetjes.
Klinkt goed, je tent! Lekker, hoef je zelf ook niet zo te slepen met van alles.
Rustig avondje, beetje bankhangen, zappen en computeren.
Jaja, wat een spannend leventje..LOL
Heb je je dag weer overleeft, met vroeg op voor voetbal en kantinedienst?
Hier vooral in huis een beetje aan de gang geweest, wassen gedraaid, koelkast schoongemaakt, dat soort dingetjes.
Klinkt goed, je tent! Lekker, hoef je zelf ook niet zo te slepen met van alles.
Rustig avondje, beetje bankhangen, zappen en computeren.
Jaja, wat een spannend leventje..LOL
zondag 26 februari 2012 om 10:19
Heb het weer overleeft gisteren. En ga gewoon vandaag verder waar ik gebleven ben.
Voetbal was vroeg en zoonlief had zijn dag niet, was veel te afwezig. maar goed, ook dat kan gebeuren. Ik was net op tijd thuis om op tijd in de kantine te zijn. Maar er was niks te doen vanwege de vakantie. Er speelden wel 2 teams thuis die middag. EN dan duurt 4 uur hangen en staan lang hoor. Daarna gedouched en omgekleed en naar mijn broertje gegaan. Tot een uur of 10 en toen ben ik met mijn andere broer nog even de kroeg in gegaan. Uiteindelijk om half 4 op bed.
Nu zo eerst ff een kinderverjaardag en daarna naar zaandam om te wandelen om aansluitend mijn knul weer op te halen.
Misschien gaat het beter als hij weer naar school gaat....
Ik ben heel benieuwd.
Voetbal was vroeg en zoonlief had zijn dag niet, was veel te afwezig. maar goed, ook dat kan gebeuren. Ik was net op tijd thuis om op tijd in de kantine te zijn. Maar er was niks te doen vanwege de vakantie. Er speelden wel 2 teams thuis die middag. EN dan duurt 4 uur hangen en staan lang hoor. Daarna gedouched en omgekleed en naar mijn broertje gegaan. Tot een uur of 10 en toen ben ik met mijn andere broer nog even de kroeg in gegaan. Uiteindelijk om half 4 op bed.
Nu zo eerst ff een kinderverjaardag en daarna naar zaandam om te wandelen om aansluitend mijn knul weer op te halen.
Misschien gaat het beter als hij weer naar school gaat....
Ik ben heel benieuwd.
zondag 26 februari 2012 om 16:08
Haha Dolphine, nog EVEN de kroeg in geweest??
Het is wel lekker wandelweer, vlgs mij, tenminste...zo lijkt het.
Bij jullie natuurlijk afgelopen week vakantie geweest, hier is het de komende week, dus mijn knul is weer blij.
Dat is echt lang zeg, om zo lang in die kantine te moeten blijven hangen terwijl er niets te doen was, bah. Maar goed, het zit er weer op.
Hier zo aan de was en verder lekker relaxed.
Het is wel lekker wandelweer, vlgs mij, tenminste...zo lijkt het.
Bij jullie natuurlijk afgelopen week vakantie geweest, hier is het de komende week, dus mijn knul is weer blij.
Dat is echt lang zeg, om zo lang in die kantine te moeten blijven hangen terwijl er niets te doen was, bah. Maar goed, het zit er weer op.
Hier zo aan de was en verder lekker relaxed.
zondag 26 februari 2012 om 19:37
Het was lekker om te wandelen. OOk een hele leuke route gelopen via de zaanse schans. een kilometer of 15. Ging wel lekker hoor, maar op een gegeven moment werd het wel koud. Drama op de a2 vandaag, file vanwege wegwerkzaamheden, hoorde op de radio 37 minuten. Ben dus maar over de a1 en de a27 naar huis gereden. Waren we toch nog op tijd voor studiosport. Leuke wedstrijden vandaag. Competitie word nog spannend.
Ik baal als een stekker dat ze de voetbaltraining van zoonlief hebben omgezet. Hij moet nu op dinsdag van 5 tot 6.... Lekker dan, ik moet gewoon werken op dinsdag en daarbij moet hij op dinsdagavond ook nog kickboksen. Wordt dus weer een heel gepuzzel, moeders moet het maar weer regelen. Grrr hoe kunnen ze dat nou doen zo halverwege het seizoen.
Ik baal als een stekker dat ze de voetbaltraining van zoonlief hebben omgezet. Hij moet nu op dinsdag van 5 tot 6.... Lekker dan, ik moet gewoon werken op dinsdag en daarbij moet hij op dinsdagavond ook nog kickboksen. Wordt dus weer een heel gepuzzel, moeders moet het maar weer regelen. Grrr hoe kunnen ze dat nou doen zo halverwege het seizoen.
maandag 27 februari 2012 om 20:04
Oei zeg, dat is echt vreselijk balen, dat ze de training hebben omgezet zeg. Dat ga jij toch helemaal niet redden? En dan ook nog 's avonds kickboksen..je moet toch ook nog eten tussendoor?
Echt idioot dat ze dat zo midden in het seizoen doen.
Ik vind de voetbalcompetitie ook best nog spannend, leuk, tenminste niet al een uitgemaakte zaak.
Heb lekker vrijdag vrij genomen omdat ik woensdag de hele dag moet werken omdat ik dan naar Utrecht moet. Lekker hoor, mijn knul heeft tenslotte ook vakantie en al is het natuurlijk voor hem allang niet meer noodzaak om thuis te zijn (whoehaha, dat zou wat zijn zeg...), gezellig vindt ie het natuurlijk wel. Maak tenslotte weer een aantal overuren woensdag, dus het kost me niets.
maandag 27 februari 2012 om 21:04
Nou we gaan de uitdaging aan morgen hoor. Zoonlief morgenochtend met zijn voetbalspullen naar school, op zijn bmx. Kan hij daarna naar de sportbso en zich daar omkleden en gaan trainen. Haal ik hem om 6 uur op met de auto, bmx past in de auto. Moet ik zorgen dat het eten klaar staat, en dan kan hij om 7 uur bij kickboksen zijn. Hoezo haasten....... We zullen morgen zien hoe het gaat en dan besluiten of hij blijft kickboksen ja of nee.
Lekker hoor scarlet een vrije dag morgen. Ikke niet, hahaha
Vandaag wel lekker gewerkt en morgen ook niet meteen om 9 uur beginnen, dus kan wel in alle rust zoonlief naar school brengen, dat is dan toch weer wat.
Knaapje had ook wel een beetje moeite om op school er weer in te komen zei hij. Ach ja valt ook niet mee na zo'n weekje vrij he.
Lekker hoor scarlet een vrije dag morgen. Ikke niet, hahaha
Vandaag wel lekker gewerkt en morgen ook niet meteen om 9 uur beginnen, dus kan wel in alle rust zoonlief naar school brengen, dat is dan toch weer wat.
Knaapje had ook wel een beetje moeite om op school er weer in te komen zei hij. Ach ja valt ook niet mee na zo'n weekje vrij he.
dinsdag 28 februari 2012 om 22:00
Zo, het is allemaal gelukt vandaag. Zoonlief had keurig aan al zijn spullen gedacht en die kon ik zo van het voetbalveld afplukken en in de auto zetten. Thuis had ik het eten al klaar en kon hij zo zijn bord naar binnen schuiven. We hadden zelfs nog even tijd om te zitten voordat we weer weg moesten.
Tja hij blijft alles even leuk vinden. Voetbal had hij erg leuk gevonden op een groot veld en hij had gescoord zei hij. Met kickboksen liep hij wel een beetje te piepen conditioneel, maar goed mischien bouwt hij nu een beetje extra conditie op, dat kan nooit kwaad.
Ik heb me net ingeschreven voor de bloesemtocht. Dit is een wandeltocht in april. We gaan hier de 40 km lopen, dus een goede test om te kijken waar we staan. Voor die tijd nog wel trainen hoor.
Mijn knul zit weer in het ritme hoor, zijn gedrag thuis is meteen stukken beter als hij naar school moet. Dat is fijn.
Vandaag is mijn pleegzoon jarig, 12 alweer. Vrijdag komt hij dus dan zorg ik voor gebak en cadeautjes. Zondag heb ik kaartjes voor ajax- roda jc, dat leek me ook wel een leuk cadeau voor hem.
Tja hij blijft alles even leuk vinden. Voetbal had hij erg leuk gevonden op een groot veld en hij had gescoord zei hij. Met kickboksen liep hij wel een beetje te piepen conditioneel, maar goed mischien bouwt hij nu een beetje extra conditie op, dat kan nooit kwaad.
Ik heb me net ingeschreven voor de bloesemtocht. Dit is een wandeltocht in april. We gaan hier de 40 km lopen, dus een goede test om te kijken waar we staan. Voor die tijd nog wel trainen hoor.
Mijn knul zit weer in het ritme hoor, zijn gedrag thuis is meteen stukken beter als hij naar school moet. Dat is fijn.
Vandaag is mijn pleegzoon jarig, 12 alweer. Vrijdag komt hij dus dan zorg ik voor gebak en cadeautjes. Zondag heb ik kaartjes voor ajax- roda jc, dat leek me ook wel een leuk cadeau voor hem.
woensdag 29 februari 2012 om 20:22
Hé gefeliciteerd Dolplhine! En het is idd een hartstikke leuk cadeau voor hem. Fijn zeg, dat je mannetje ook weer in zijn ritme zit, maakt het toch allemaal een stuk makkelijk voor jou en voor hemzelf. Gelukkig is het allemaal goed gegaan gisteren met het geren en gevlieg van sport naar sport. Zo te horen gaat het dus wel zo druk blijven, als ie het echt zo leuk vindt allemaal..Pfoe dapper hoor, dat wandelen..Ik vond dat ik vandaag in Utrecht al zoveel moest lopen, whoehaha! Vandaag dus de hele dag in Utrecht geweest, bleh, het was een erg lange dag. En het was er warm en benauwd, hoofdpijn de hele dag, zakt nu eindelijk af. Maar gelukkig, het zit er weer op. Nu eerst op kantoor met elkaar de boel evalueren (volgende week) om te kijken hoe we het gaan doen. Collegaatje vertelde gisteren dat ze (weer) zwanger is, hartstikke leuk en fijn voor haar natuurlijk, maar wat gooit dat de boel qua werk weer op zijn kop..Ben benieuwd of we daar nog iemand voor gaan krijgen, want als zij met verlof is hebben we echt te weinig mensen om het werk (binnen de gestelde termijnen) te doen..
Voetbal gaat zo beginnen, ik hoop een beetje leuke wedstrijd..