Single parents, going strong forever!! deel 21
maandag 16 april 2012 om 21:08
Knaapje is toch echt wel ziek ja. Keelpijn en oorpijn. Ik ben vanmorgen gelijk met hem naar de huisarts geweest voor een kuurtje, omdat hij volgende week vrijdag toch mee het vliegtuig in moet. Kreeg ik helaas niet omdat hij vanmorgen geen koorts had, longen waren schoon, trommelvlies ook en amandelen niet vergroot. Hij heeft wel een virus. Bestrijden met neusspray en hoestdrank. Als hij in de loop van de week zieker wordt en koorts krijgt, krijgt hij wel een kuurtje. Maar goed, morgen dus echt wel een probleem. Huisbezoeken kan ik wel verzetten, maar er komen morgen 2 sollicitanten voor die stageplek. Dat is een beetje lullig afzeggen en om mijn collega daar nu alleen mee op te zadelen? Ik hoop dus echt dat hij morgen een paar uurtjes naar school kan, maar ik ben er bang voor.
Mijn moeder moet naar het ziekenhuis voor de uitslag van de testen, daar kan hij dus ook niet heen.
Moeilijk, moeilijk.....
Ik werd vanmiddag gebeld door een collega. Deze man is eind vorig jaar gescheiden en vertelde me dat hij een nieuwe vriendin heeft. de reden waarom hij belde is dat het om een collega gaat en ze iedereen van het team gingen inlichten vandaag. Erg vreemd hoor. Hij is 53 en zij 35 en al jaren wanhopig op zoek. Ik denk er het mijne van, maar goed dat is niet aan mij. Van hogerhand zijn ze er nu over aan het praten want relaties op de werkvloer zijn niet toegstaan. Ik denk dus dat dit nog een staartje gaat krijgen.
Mijn moeder moet naar het ziekenhuis voor de uitslag van de testen, daar kan hij dus ook niet heen.
Moeilijk, moeilijk.....
Ik werd vanmiddag gebeld door een collega. Deze man is eind vorig jaar gescheiden en vertelde me dat hij een nieuwe vriendin heeft. de reden waarom hij belde is dat het om een collega gaat en ze iedereen van het team gingen inlichten vandaag. Erg vreemd hoor. Hij is 53 en zij 35 en al jaren wanhopig op zoek. Ik denk er het mijne van, maar goed dat is niet aan mij. Van hogerhand zijn ze er nu over aan het praten want relaties op de werkvloer zijn niet toegstaan. Ik denk dus dat dit nog een staartje gaat krijgen.
dinsdag 17 april 2012 om 18:49
Hoe heb je het uiteindelijk opgelost Dolphine? En hoe is het met je vent?
Jeetje zeg, dat is wat met die collega's...Is het bij jullie echt verboden? Hoor je wel vakker idd, bij ons is het wel toegestaan. Leiding wil het wel graag weten, als er zoiets speelt, maar verder is het geen probleem. Maar er kunnen natuurlijk heel ongewenste situaties ontstaan, bijv. als de relatie over mocht gaan..Zouden ze nu afdwingen dat 1 van hen gaat verkassen?
Er hebben bij ons ook wel een aantal echtparen gewerkt en tjeez, zelfs de regiodirecteur heeft zijn huidige vrouw leren kennen op de werkplek (toen hij nog getrouwd was met een ander...), het is bij ons dus zelfs redelijk normaal, whoehaha! (en dan nog kan ik geen kerel vinden...LOL) Is die collega ook de reden dat hij is gaan scheiden? Smeuiig!!
Het was weer hectisch vandaag, veel gedaan.
Momenteel problemen met de ontvanger van de tv, code E52, wat zou beteken dat ik niet voldoende ontvangts heb. Geven ze als tip de bekabeling te checken. Slaat nergens op, want een half uur geleden deed alles het nog en ik heb niets verplaatst oid. Ook geen storing hier volgens Ziggo site. Nu maar hopen dat ie het spontaan weer gaat doen..
Hoe waren de uitslagen van je moeder? Hopelijk goed nieuws!
Mijn broer heeft helaas slecht nieuws gekregen. Ook het spuiten van de medicijnen levert niet het gewenste resultaat + dat zijn leverwaarden veel te hoog zijn, waardoor hij erg beroerd, moe en misselijk is. Nu moet ie stoppen met die injecties, waardoor hij wrs ook weer meer pijn krijg en ze hopen dat de leverwaarden dan gaan zakken. Als dat zo is, moet ie weer gaan beginnen met een lagere dosis, omdat de reumatoloog toch aan dit middel wil vasthouden. Vind ik ergens raar...Als nu toch al blijkt dat het niet het gewenste resultaat heeft + zijn lever wordt er door aangetast, waarom dan niet iets anders proberen? Echt kl*te voor hem. Altijd zo actief en bezig in huis en tuin en nu kan hij niet eens meer werken..bah.
dinsdag 17 april 2012 om 19:49
Na veel gepuzzel was het opgelost. Ik heb min huisbezoeken van vandaag (had er 1 om half 10 en 1 om 3 uur) afgezegd en verplaatst naar volgende week. Zoonlief om half 11 naar mijn moeder gebracht, die hebben hem meegenomen naar houten waar ze tussen de middag de meiden van mijn broertje moesten opvangen. Om kwart over1 zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en moest zoonlief even een uurtje alleen thuis blijven. Ik was rond half 3 weer bij hem. Dus uiteindelijk is het goed gekomen.
Klote van je broer scarlet. Mijn moeder heeft gelukkig wel goed nieuws gehad en hoeft pas over een half jaar weer terug, Maar zij kan ook niet meer werken hoor, alleen wat licht huishoudelijk werk. Alleen die medicatie die ze zichzelf moet injecteren stopt in juli. Dan mag ze de spuiten niet meer gebruiken. Waarschijnlijk gaat ze daar een infuus voor krijgen, 1x per jaar of pillen. Daar was de oncoloog nog niet uit.
Zoonlief hoest nog wel erg, maar verder is hij vanmiddag wel opgeknapt. Keelpijn en oorpijn had hij vanmorgen nog en nu niet meer. Morgen een half dagje school, dus dat moet lukken.
Sollicitatiegesprek van vandaag was leuk. 1 had afgebeld omdat ze het met openbaar vervoer niet kon bereiken. Die andere kwam wel, ook met openbaar vervoer, maar die heeft er voor gekozen om 5 km te komen lopen. Was een leuk meisje, spontaan en ze kwam goed over. Donderdag nog 2 gesprekken en dan kunnen we een keuze gaan maken.
Ik weet niet of een relatie op de werkvloer toegestaan is,maar het is wel een vreemde situatie hoor. Er zijn wel meerdere relaties bij ons, maar niet tussen mensen die in hetzelfde team zitten. En nee deze relatie heeft niks met de scheiding te maken, die kwam omdat zijn vrouw hem voor de 2e keer belazerd heeft met een ander.
Vandaag de vliegtickets en verblijfvoucher over de mail gekregen. Joepie.
Klote van je broer scarlet. Mijn moeder heeft gelukkig wel goed nieuws gehad en hoeft pas over een half jaar weer terug, Maar zij kan ook niet meer werken hoor, alleen wat licht huishoudelijk werk. Alleen die medicatie die ze zichzelf moet injecteren stopt in juli. Dan mag ze de spuiten niet meer gebruiken. Waarschijnlijk gaat ze daar een infuus voor krijgen, 1x per jaar of pillen. Daar was de oncoloog nog niet uit.
Zoonlief hoest nog wel erg, maar verder is hij vanmiddag wel opgeknapt. Keelpijn en oorpijn had hij vanmorgen nog en nu niet meer. Morgen een half dagje school, dus dat moet lukken.
Sollicitatiegesprek van vandaag was leuk. 1 had afgebeld omdat ze het met openbaar vervoer niet kon bereiken. Die andere kwam wel, ook met openbaar vervoer, maar die heeft er voor gekozen om 5 km te komen lopen. Was een leuk meisje, spontaan en ze kwam goed over. Donderdag nog 2 gesprekken en dan kunnen we een keuze gaan maken.
Ik weet niet of een relatie op de werkvloer toegestaan is,maar het is wel een vreemde situatie hoor. Er zijn wel meerdere relaties bij ons, maar niet tussen mensen die in hetzelfde team zitten. En nee deze relatie heeft niks met de scheiding te maken, die kwam omdat zijn vrouw hem voor de 2e keer belazerd heeft met een ander.
Vandaag de vliegtickets en verblijfvoucher over de mail gekregen. Joepie.
woensdag 18 april 2012 om 17:08
Ben je al aan het aftellen Dolphine, haha!
Gelukkig dat je het hebt kunnen regelen gisteren en lekker zeg, dat je knulletje al een poosje alleen kan blijven. Hij wordt echt groot he! Is het vandaag goed gegaan op school?
Fijn dat je moeder goede uitslagen had en nu weer een half jaar rust heeft, qua onderzoeken dan etc.
Het was weer aanpezen op het werk. Zo balen he, zijn er collega's die je helpen, maken ze fouten waardoor het je nog meer tijd kost om die weer te herstellen, pfff....Van de wal in de sloot dus. Zo jammer! Ik weet nu al dat ik morgen alle door hen gemaakte afspraken voor de artsen kan gaan checken, omdat de spreekkamers verkeerd zijn gereserveerd en dan kan de receptie de bezoekers niet aanmelden..Hoe moeilijk IS dat in vredesnaam. Grrr, sorry, beetje gefrustreerd, hihi.
Morgen ook nog een borrel, omdat een afdeling uit ons pand gaat vertrekken. Helaas wel pas om 17.00, ik ga morgen dus een heel lange dag maken, want om daar nou apart voor terug te komen (of er apart heen te gaan), daar heb ik ook geen zin in. En er is werk genoeg, haha en dan spaar ik weer 2 uur, ook niet verkeerd natuurlijk.
Ik ga even mijn opgevouwen was in de kasten ruimen en dan is het zo zoetjesaan alweer etenstijd...
woensdag 18 april 2012 om 17:29
Het ging goed op school met hem. Hij hoest nog wel, maar verder heeft hij weer praatjes genoeg. De hele middag heeft hij hier buiten gespeelt met zijn vriendje, die werd net pas op gehaald en dat is geloof ik ook goed gegaan.
Vandaag op school de kanjertraining les mogen bekijken. Best leuk om eens te zien, vooral omdat het een methode is die wij op het werk ook gebruiken. Op school is het geintergreerd in het lesprogramma en in een andere vorm dan ik hem ken, maar best eens leuk om te zien. Is een soort sociale vaardigheidstraining voor kinderen en dan met name gericht op de groepsrollen. (pester, meelopers, clown, slachtoffer) Dit om kinderen inzicht te geven in hun eigen rol maar ook om de kinderen vertrouwen in elkaar te laten krijgen. Aangezien zoonlief in groep 5 zit en dit al vanaf groep 1 gebeurt is het in deze groep nog niet echt gelukt gezien het vele gepest onderling, hihihi.
Kreeg net bericht van mijn loopmaatje. Ze heeft vanmorgen haar enkel verzwikt en waarschijnlijk de banden opgerekt en loop nu op krukken. Mag een week niet lopen. dat is balen, voor haar, maar natuurlijk ook voor mij want dat zou betekenen dat ik zaterdag alleen moet lopen.... en dat 40 kilometer....
Vandaag op school de kanjertraining les mogen bekijken. Best leuk om eens te zien, vooral omdat het een methode is die wij op het werk ook gebruiken. Op school is het geintergreerd in het lesprogramma en in een andere vorm dan ik hem ken, maar best eens leuk om te zien. Is een soort sociale vaardigheidstraining voor kinderen en dan met name gericht op de groepsrollen. (pester, meelopers, clown, slachtoffer) Dit om kinderen inzicht te geven in hun eigen rol maar ook om de kinderen vertrouwen in elkaar te laten krijgen. Aangezien zoonlief in groep 5 zit en dit al vanaf groep 1 gebeurt is het in deze groep nog niet echt gelukt gezien het vele gepest onderling, hihihi.
Kreeg net bericht van mijn loopmaatje. Ze heeft vanmorgen haar enkel verzwikt en waarschijnlijk de banden opgerekt en loop nu op krukken. Mag een week niet lopen. dat is balen, voor haar, maar natuurlijk ook voor mij want dat zou betekenen dat ik zaterdag alleen moet lopen.... en dat 40 kilometer....
donderdag 19 april 2012 om 21:51
Da's balen Dolphine, van je loopmaatje..Ga je nu echt zaterdag 40 kim in je upje lopen? Ook niet gezellig...jammer hoor!
Gelukkig is je knul weer opknapt zeg, is toch nog best snel gegaan! Vanmiddag/vanavond die borrel gehad van het werk, was natuurlijk best weer gezellig (had me nog zoooo voorgenomen maar eventjes te blijven...het zou tot half 8 duren, was natuurlijk toch pas weer om 20.00 uur thuis...zucht....) Gelukkig dit x NIET "het licht uitgedaan", ik was niet (behalve de managers) de laatste die wegging, hihi.leuk om mijn ex manager weer te zien, haha. al had ik m natuurlijk vorige week net gezien..Op de één of andere maffe manier zomaar ineens last van mijn stem gekregen. Of last, het doet helemaal geen pijn ofzo, maar ik ben ineens helemaal hees. Ik heb echt niet geschreeuwd, gezonden oid, maar ineens begaf ie het...Stom! Net alsof ik mijn keel moet schrapen, maar dat hoeft helemaal niet, erg irritant! Nou ja, gelukkig doet het geen pijn! Ben benieuwd hoe het morgenochtend is..Ik zal echt blij zijn als het weekend is zeg..Deze week echt hectisch en chaotisch, volgende week echt hopelijk beter...
donderdag 19 april 2012 om 22:08
Hihi scarlet, jammer he die bedrijfsborrels....
Kijk maar uit met je stem, zo begon het bij zoonlief ook en uiteindelijk had hij keelpijn en veel hoesten.
Tja, heb ik veel keus zaterdag? Ik moet toch kilometers maken. Heb nog even getwijfeld om de 25 km te lopen, maar ja uiteindelijk heb ik daar alleen maar mezelf mee. Een beetje saai is het wel en ik zie er ook wel een beetje tegenop. Maar goed.
Vandaag ook erg drukke dag op het werk gehad. Eerst vergadering en casuistiek bespreking, daarna 2 sollicitatiegesprekken met toekomstig stagiaires, een hulpverleningsplan bespreking en uiteindelijk nog een huisbezoek.
Tel daarbij op dat mijn knul gisteren aan het spoken is geweest. Vanaf het moment dat hij op bed lag tot kwart voor 3 's nachts. Echt frustrerend, bijna elke 2 uur stond hij er weer.
Heb dus niet echt een fijne nachtrust gehad en hij ook niet. Vanavond maar een beetje op tijd mijn bed in.
Morgen nog een gesprek op bureau jeugdzorg en dan zaterdag wederom vroeg uit de veren.
Kijk maar uit met je stem, zo begon het bij zoonlief ook en uiteindelijk had hij keelpijn en veel hoesten.
Tja, heb ik veel keus zaterdag? Ik moet toch kilometers maken. Heb nog even getwijfeld om de 25 km te lopen, maar ja uiteindelijk heb ik daar alleen maar mezelf mee. Een beetje saai is het wel en ik zie er ook wel een beetje tegenop. Maar goed.
Vandaag ook erg drukke dag op het werk gehad. Eerst vergadering en casuistiek bespreking, daarna 2 sollicitatiegesprekken met toekomstig stagiaires, een hulpverleningsplan bespreking en uiteindelijk nog een huisbezoek.
Tel daarbij op dat mijn knul gisteren aan het spoken is geweest. Vanaf het moment dat hij op bed lag tot kwart voor 3 's nachts. Echt frustrerend, bijna elke 2 uur stond hij er weer.
Heb dus niet echt een fijne nachtrust gehad en hij ook niet. Vanavond maar een beetje op tijd mijn bed in.
Morgen nog een gesprek op bureau jeugdzorg en dan zaterdag wederom vroeg uit de veren.
vrijdag 20 april 2012 om 20:36
He lekker, weekend! Weer een beetje bijtanken. Jij morgen vroeg op he Dolphine..Misschien ontmoet je tijdens de tocht wel iemand waarmee je kunt lopen..hoop in elk geval voor je dat het droog is! Kun je dan zondag wel een beetje relaxen?
Hier morgen wel lekker uitslapen, maar zondag moet mijn knul al om 8.00 bij de club zijn, uit naar Groningen. Dus dan ook een vroegertje, maar ja, ik kan daarna altijd nog weer terug naar bed (al lukt mij dat nooit als ik eenmaal wakker ben).
Maar nu erg lui hoor, straks om 2100 honkbal kijken, languit op de bank en behalve boodschappen, wasje draaien, eten koken en afwassen vanmiddag ook niets meer gedaan.
Gelukkig was er weer een collega terug, wat en een stuk gezelliger werken was en natuurlijk ook een stuk verlichting gaf. Fijn zo voor het weekend! Ik ben benieuwd wanneer wij van werkplek gaan verhuizen, de anderen zijn inmiddels vertrokken, dus veel lege kamers en ruimtes op de gang. Niks an. Maar straks wel een stuk verder van de rest van het team af, dat is ook niet leuk.
Fijne avond!
vrijdag 20 april 2012 om 21:55
Hier gaat morgen om 6 uur het wekkertje. Ik wil om half 8 starten en moet natuurlijk nog naar geldermalsen toe. Zoonlief breng ik rond kwart voor 7 naar mijn ouders, die wordt daar opgehaald door mijn broertje, want de kinderen moeten om 8 uur verzamelen in driebergen.
Ik ga het wel zien morgen, voor mijn gevoel ben ik er klaar voor. Komt het bij de start al met bakken uit de lucht dan kan ik altijd nog kiezen om de 25 te lopen ipv 40.
Mijn vader moest vandaag weer naar de kno arts toe. Hij loopt al maanden te kwakkelen met zijn oor. Hij heeft gehooraparaten maar zelfs daarmee is hij aan dat ene oor stokdoof. OOk steeds ontstoken etc. Hij gaat geopereerd worden aan het aanbeeld. Dat zit achter je trommelvlies. Daarna moeten de klachten over zijn en kan hij als het goed is ook weer beter horen.
Zondag kan ik wel enigsinds rustig aan doen. Ik kan in ieder geval uitslapen. Zondagmiddag moet ajax om half 5 voetballen en gaan we om 6 uur wokken met mijn ouders ivm hun trouwdag. Kan dus niet de hele wedstrijd, maar ga toch wel even want dat is de laatste wedstrijd van dit seizoen dat ik kan. tegen VVV zitten we tenslotte in turkije.
Vandaag ook de sollicitanten laten weten welke het geworden is. Dat meisje wat we hebben gekozen was zo blij. Erg leuk, ook daar heb ik zin in om zo'n stagiaire te gaan begeleiden en zo'n meisje te zien groeien. Leuke dingen zijn dat. Maar dat is van latere zorg, nu eerst dit weekend maar eens doorkomen.
Mijn knul is vandaag nog naar de kapper geweest, ik ga woensdag nog even als zoonlief een feestje heeft (al weer).
Ik ga het wel zien morgen, voor mijn gevoel ben ik er klaar voor. Komt het bij de start al met bakken uit de lucht dan kan ik altijd nog kiezen om de 25 te lopen ipv 40.
Mijn vader moest vandaag weer naar de kno arts toe. Hij loopt al maanden te kwakkelen met zijn oor. Hij heeft gehooraparaten maar zelfs daarmee is hij aan dat ene oor stokdoof. OOk steeds ontstoken etc. Hij gaat geopereerd worden aan het aanbeeld. Dat zit achter je trommelvlies. Daarna moeten de klachten over zijn en kan hij als het goed is ook weer beter horen.
Zondag kan ik wel enigsinds rustig aan doen. Ik kan in ieder geval uitslapen. Zondagmiddag moet ajax om half 5 voetballen en gaan we om 6 uur wokken met mijn ouders ivm hun trouwdag. Kan dus niet de hele wedstrijd, maar ga toch wel even want dat is de laatste wedstrijd van dit seizoen dat ik kan. tegen VVV zitten we tenslotte in turkije.
Vandaag ook de sollicitanten laten weten welke het geworden is. Dat meisje wat we hebben gekozen was zo blij. Erg leuk, ook daar heb ik zin in om zo'n stagiaire te gaan begeleiden en zo'n meisje te zien groeien. Leuke dingen zijn dat. Maar dat is van latere zorg, nu eerst dit weekend maar eens doorkomen.
Mijn knul is vandaag nog naar de kapper geweest, ik ga woensdag nog even als zoonlief een feestje heeft (al weer).
zaterdag 21 april 2012 om 12:44
Jij bent al aan de wandel nu..hoe is het gegaan?
Wat vervelend zeg, het gehoor van je vader. Toch ook best weer spannend, zo'n operatie. Hebben ze al enig idee wanneer dat gaat gebeuren?
Morgen een lekker uitje in het vooruitzicht, heerlijk wokken!
En natuurlijk een nog veeeeeel lekkerder uitje straks: je vakantie!
Life is pretty good at the moment he!
Grr, natuurlijk begon het hier net te regenen nadat ik de was had buiten gehangen..toch iets te optimistisch geweest, haha.
Ik zag dat de verwachting is dat de temp. eind vd week weer omhoog gaat...ik hoop het echt!
zaterdag 21 april 2012 om 17:35
Bij jou de was nat geregend. Ik ben helemaal verregend en verhageld. Had net de 1e lus voor de 40 km genomen toen het losbarstte en toen kon ik natuurlijk niet meer terug. Uiteindelijk wel weer bij de 25 km in kunnen voegen en de 2e extra lus niet meer gelopen, ik heb dus tussen de 30 en 35 gelopen vandaag. En dat ondanks regen, hagel, wind en een totaal kapot gelopen hak. Niet zo maar een blaar maar het hele vel is van mijn hak af. Net behandeld met betadine en een gaasje, Tijdens de tocht hadden ze het ingetaped, Maar door de tape te verwijderen onder de douche wel het hele vel los getrokken. Dammend, wat doet dat zeer zeg. Zal wel even tijd nodig hebben om te helen.
Maar ik heb mijn kruisje gehaald, dus kan weer trots op mezelf zijn.
Ga zo meteen zoonlief ophalen, dat kon vanaf half 7 en dan wordt het een zeer rustig avondje hier.
Mij vader kan binnen enkele weken een oproep verwachten van het ziekenhuis, ze konden niet zeggen hoe lang het gaat duren, dus we wachten af.
Maar ik heb mijn kruisje gehaald, dus kan weer trots op mezelf zijn.
Ga zo meteen zoonlief ophalen, dat kon vanaf half 7 en dan wordt het een zeer rustig avondje hier.
Mij vader kan binnen enkele weken een oproep verwachten van het ziekenhuis, ze konden niet zeggen hoe lang het gaat duren, dus we wachten af.
zaterdag 21 april 2012 om 23:24
Nou scarlet daar zeg je zo wat. De enige schoenen die een beetje confortabel zitten zijn mijn uggs..... Hahaha, charmant he.
Deze week dus uggs en op vakantie alleen maar slippers
Zoonlief heeft een topdag gehad in de efteling. Mijn nichtje was zo moe, daar kwam geen woord meer uit. Zoonlief natuurlijk hyper...... maar ze hebben zich vermaakt en mochten bij elkaar in de groep. helemaal leuk dus.
Deze week dus uggs en op vakantie alleen maar slippers
Zoonlief heeft een topdag gehad in de efteling. Mijn nichtje was zo moe, daar kwam geen woord meer uit. Zoonlief natuurlijk hyper...... maar ze hebben zich vermaakt en mochten bij elkaar in de groep. helemaal leuk dus.
zondag 22 april 2012 om 12:07
Haha Dolphine, dan heb je dus eigenlijk nog mazzel dat het zulk weer is als het nu is....Stel je voor dat de mussen van het dak vielen van de hitte en je dan in je uggs moest rondlopen...oh ja, dan had je hier ook die slippers aangekund...whoehaha! Maar wat balen zeg, dat je er zo'n last van hebt. Bah. Heerlijk, je ventje helemaal genoten gisteren en vandaag nog weer lekker wokken en naar de voetbal natuurlijk.
Wat een raar weer is het, net nog felle zonneschijn en nu een bui met onweer. Ik hoop dat het in Groningen, waar mijn knul is, beter is. Al van alles gedaan vanmorgen, nu eigenlijk alleen nog de strijk. Maar dat komt nog wel..ook even relaxen natuurlijk!
zondag 22 april 2012 om 14:24
Het lijkt nog wel erger dan gisteren... Kan bijna niet lopen. Heb ook geen idee hoe je zo'n open wond moet behandelen. heb nu een zalf compres en daaroverheen een gaasje. Gisteren betadine opgedaan, maar dat voelde helemaal niet fijn.
Nou ja, kan alleen maar hopen dat het snel heelt.
Ik heb besloten om niet naar ajax te gaan. Het weer is pet, en ik kan maar 1helft vanwege het wokken. Autorijden doet pijn en om dan voor 1 helft naar amsterdam te rijden? nee laat maar. Jammer maar helaas. Ik lig nu op de bank, zoonlief ligt aan de andere kant lui te zijn. Ben wel met de was bezig en heb gestofzuigd, maar verder lekker lui vandaag. Eind van de middag naar mijn ouders toe.
Nou ja, kan alleen maar hopen dat het snel heelt.
Ik heb besloten om niet naar ajax te gaan. Het weer is pet, en ik kan maar 1helft vanwege het wokken. Autorijden doet pijn en om dan voor 1 helft naar amsterdam te rijden? nee laat maar. Jammer maar helaas. Ik lig nu op de bank, zoonlief ligt aan de andere kant lui te zijn. Ben wel met de was bezig en heb gestofzuigd, maar verder lekker lui vandaag. Eind van de middag naar mijn ouders toe.
maandag 23 april 2012 om 20:15
Hoe is het nu met je hak Dolphine? Hopelijk lukt het lopen al iets beter? Gisteren lekker wezen wokken? Mmm, heerlijk hoor.
Groot gelijk dat je niet naar de voetbal bent gegaan hoor, zo'n stuk rijden met pijn voor 1 helft was toch eigenlijk geen doen nee..Heb je trouwens nog iets meegekregen van het koninklijk huwelijk in jullie dorp? Wat grappig zeg!
Lekker gewerkt vandaag, wat scheelt het toch, als er 1 collega weer is..Maar even van genieten, want over 2 weken is ze weer een week weg en is het weer stressen. We hebben echt maar net genoeg mensen, wat je dus heel duidelijk merkt als er ook maar even iets tussenkomt. Maar ja, bezuinigingen he..
Mijn knul baalt, die wedstrijd van vorige week, die ze zo dik gewonnen hadden, moet worden overgespeeld. Het schijnt dat onze club, die iemand anders voor de pitcher hebben laten slaan (een zogeheten aangewezen slagman, wat heel normaal is behalve in onze klasse, blijkt nu dus...) nu niet volgens de regels gehandeld heeft. Nu geldt de uitslag niet meer. Lullig hoor! Gisteren hebben ze net verloren (9-10) en nu lijkt het gelijk allemaal wat minder natuurlijk..Er zit maar 1 ding op, gewoon weer dik winnen als die wedstrijd overgespeelt gaat worden! Wel flauw, de tegenstander wist van te voren dat er een aangewezen slagman was, hebben er toen niets van gezegd en pas nadat ze zo dik verloren hebben hebben ze protest aangetekend. Nou ja, wij hadden misschien wel hetzelfde gedaan, als het andersom was...maar balen is het natuurlijk wel.
maandag 23 april 2012 om 20:54
Wokken was erg geslaagd, Lekker gegeten en gezellige avond. vanmorgen op mijn teenslippers zoonlief naar school gebracht, daarna naar de apotheek gegaan. Moest voor de medicatie van zoonlief, maar gelijk even gevraagd of zij een idee hadden wat ik aan de hak kon doen. Ze kwam met die compeed blarenpleisters. Die heb ik op gedaan, is net een stukje extra huid er over heen. Ik kon toen wel schoenen aan. Pijn vrminderd en het schijnt herstellend te werken. Ik was al lang blij dat ik een paar schoenen aan kon. Daarna aan het werk gegaan en vanavond nog gecollecteerd. Was dus een lange dag. Zoonlief vroeg bij de bso opgehaald, die wilde mee collecteren. Dat voelde ik trouwens op een gegeven moent wel weer in mijn hak hoor. Hij ligt nu lekker in bed en in languit op de bank, het kan wel weer voor vandaag.
Ik heb iets in de krant gelezen over dat huwelijk scarlet, verder niks van mee gekregen.
Balen van die wedstrijd. Al hadden ze het zelf natuurlijk ook wel kunnen weten als dat de regels zijn. Maar balen is het wel. het team van zoonlief had zaterdag gewonnen van de nr2. Ze staan nu dus keurig 2e.
Ik heb iets in de krant gelezen over dat huwelijk scarlet, verder niks van mee gekregen.
Balen van die wedstrijd. Al hadden ze het zelf natuurlijk ook wel kunnen weten als dat de regels zijn. Maar balen is het wel. het team van zoonlief had zaterdag gewonnen van de nr2. Ze staan nu dus keurig 2e.
maandag 23 april 2012 om 22:43
Whaa, wordt waarschijnlijk toch nog vervolgd. In de reglementen is niets terug te vinden over die regel, tenminste, wij konden het niet vinden en het vreemde is, is dat de nieuwe regels pas 19/4 zijn geplaatst, (daar staat niets over in) en de wedstrijd is daarvóór gespeelt. Dit had mijn knul aan de coach gemaild en die heeft weer de bond hierover gemaild, dat ze bewijs willen omdat ze hier niets over kunnen vinden en ook over die regels van 19/4. Hihi, een juridisch medewerker in wording! Hij had ook nog een andere mail meegestuurd, die hij eerst had verzonden aan de bond en hieruit blijkt dus ook duidelijk dat er voor de wedstrijd over gesproken is, dat die coach van de tegenpartij toen heeft gezegd dat ie niet wist of het wel mocht maar dat hij er geen problemen mee had. Pas toen ze achter kwamen te staan begonnen ze te piepen. Superkinderachtig toch!
Gelukkig dat je met die compeed wel schoenen aan kon, maar ook nog collecteren, pfoee, dat moet geen pretje zijn geweest!
dinsdag 24 april 2012 om 21:56
En weer een lange dag achter de kiezen. Vanmorgen een afspraak op kantoor gehad en daarna 4 huisbezoeken. Ben dus van de 1 naar de ander gereden vandaag. Als laatste bij die jongen geweest die nu op kamers zit. Even zijn kamer bekeken en een rondleiding door het huis gekregen. Ziet er goed uit hoor, ze wonen daar met 4 jongeren, ieder een eigen slaapkamer en woonkamer, keuken en badkamer zijn gezamenlijk. Er hing een schoonmaakschema, ze eten 1x per week samen en er is een gezamenlijke pot voor de boodschappen voor algemeen gebruik.
8 mei ga ik dit afsluiten.
Zoonlief ook druk met sporten vanavond, dus lekker soep met broodje gezond gegeten. Morgenmiddag heeft hij een feestje en dan ga ik op kraambezoek bij mijn collegaatje.
Verder alvast wat dingetjes voor de vakantie klaar maken, wasjes draaien, laatste spulletjes aanschaffen, ik wil morgenochtend nog even mijn pony laten knippen. Medicatie voor zoonlief ophalen... daarna en kwestie van alleen nog koffers inpakken. lekker hoor.
8 mei ga ik dit afsluiten.
Zoonlief ook druk met sporten vanavond, dus lekker soep met broodje gezond gegeten. Morgenmiddag heeft hij een feestje en dan ga ik op kraambezoek bij mijn collegaatje.
Verder alvast wat dingetjes voor de vakantie klaar maken, wasjes draaien, laatste spulletjes aanschaffen, ik wil morgenochtend nog even mijn pony laten knippen. Medicatie voor zoonlief ophalen... daarna en kwestie van alleen nog koffers inpakken. lekker hoor.
dinsdag 24 april 2012 om 22:23
Nu kun je echt af tellen he Dolphine! Wanneer gaan jullie weg? Ik zag dat de temperatuur in het weekend in elk geval ook prima is hier, lekker hoor! Hopelijk ook beetje een zonnetje. JIj een drukke dag achter de boeg zeg, pfoe. Klinkt trouwens echt leuk, hoe die jongen nu woont, hopelijk blijft het ook goed gaan allemaal. Zometeen lekker slapen, bleh, mijn ogen vallen nu al bijna dicht, haha. Ik zag trouwens op de site van de bond dat het protest tegen die wedstrijd niet ontvankelijk is verklaard. En dat is volgens mij heel goed nieuws!
woensdag 25 april 2012 om 13:30
Nog 2 nachtjes slapen Dolphine! Lekkerrrr!
Mijn knul ook vakantie natuurlijk, ik hoop dat ik ook nog een dagje hier of daar kan pakken, sowieso al fijn dat we maandag vrij zijn. Volgende week hopelijk alle collega's weer terug, dus wie weet...
Raar, mijn knul heeft wel een mail gekregen dat die wedstrijd opnieuw ingepland is (op Hemelvaart), ik snap er niets van..Als iets niet onvankelijk is, betekent dat toch dat het niet verder in behandeling wordt genomen omdat er iets aan schort oid, of niet relevant is ofzo? Tenminste, dat betekent het in de rechtspraak. We zullen het nog wel horen..Lekker mijn vrije middag, maar ik moet nog wel even aan de gang hier. Sowieso de administratie weer doen, het is payday, dus ook daar is het weer tijd voor. Hoeraaa
woensdag 25 april 2012 om 19:20
Ik al vast hier een beetje bezig geweest, vanmorgen gesport, vanmiddag op kraamvisite geweest. wat een klein meisje zeg. Ze is nu ongeveer op het gewicht van een normale baby als die geboren wordt en past eindelijk in maatje 50. (Bijna een maand oud)
Maar wat een droppie, en die kleine meid doet het gewoon heel erg goed dus dat is fijn. Ze is nu bezig met een inhaalslag qua groeien en voeding.
Zoonlief had vanmiddag een feestje, in het bos, dus hij ziet r uit, hihi....
Nou ja lekker onder de douche zo, dan is hij straks weer lekker fris.
Vanavond nog even visite van een van die jongens van ajax. Die komt mijn seizoenskaart halen, want de laatste thuiswedstrijd tegen vvv willen ze er natuurlijk allemaal bij zijn. Zijn vader gaat mijn kaart gebruiken.
Maar wat een droppie, en die kleine meid doet het gewoon heel erg goed dus dat is fijn. Ze is nu bezig met een inhaalslag qua groeien en voeding.
Zoonlief had vanmiddag een feestje, in het bos, dus hij ziet r uit, hihi....
Nou ja lekker onder de douche zo, dan is hij straks weer lekker fris.
Vanavond nog even visite van een van die jongens van ajax. Die komt mijn seizoenskaart halen, want de laatste thuiswedstrijd tegen vvv willen ze er natuurlijk allemaal bij zijn. Zijn vader gaat mijn kaart gebruiken.