Single parents, going strong forever!! deel 21
maandag 14 mei 2012 om 18:50
Lekker weertje is het nu even zeg..Schijnt wel weer gelijk de laatste dag te zijn he, pff, balen.
Haha Dolphine, ontbijtje was ie even vergeten? Wel een lekker zeepje, da's lief. En wat een leuk idee trouwens van school.
Die zelfgemaakte cadeautjes zijn toch het allerleukst he..
En neeee, gelukkig is dat mannetje van je helemaaaal niet eigenwijs, hihi. Lastig is dat dan he, denkt ie dan dat je vader expres doet of ie hem niet hoort?
MIjn knul hoopt toch echt donderdag te kunnen spelen, heel erg belangrijke wedstrijd. Ik heb nu maar es Diclofenac gehaald, werkt net weer even anders dan Ibuprofen, wat volgens hem niets deed. Hopelijk heeft hij er baat bij. Gelukkig heeft ie nog 3 dagen rust en woensdag ook al vrij, hopelijk is dat genoeg. Ze willen wel morgen een extra training doen, maar daar heeft ie zich voor afgemeld, dat is echt te vroeg en zou ie het misschien net weer mee verpesten.
maandag 14 mei 2012 om 21:20
En dan is het mooi weer en dan ben je gewoon lekker een hele dag aan het werk...... grrrr
Maar goed, het is niet anders. Tegen de tijd dat ik vrij ben zal het wel weer regenen.
Zoonlief had een dagje bso met als thema vies, viezer, viest. Je wil dus niet weten hoe hij er uit zag. Maar hij heeft het in ieder geval erg leuk gehad. Spaghetti gegeten met je handen en een of andere estafette had hij gedaan. Morgen moet hij een oud shirt meenemen om te beschilderen. Moet je ook maar net hebben trouwens.....
Vanavond weer verplichte bloegeven gehad. En verassing, was de 20ste keer voor mij dus kreeg een pelikaan knuffelbeertje. Leuk hoor. Tegelijk even in de nieuwe vmbo kunnen snuffelen hier. Staat hier om de hoek en is na de voorjaarsvakantie pas open gegaan, dus echt nieuw.
Nu hele stijve arm, maar heb links laten prikken, dus morgen niet zo veel problemen aangezien ik rechts ben. Heb wel de hele dag studie in utrecht, bah....
Er is hier in de flat een idioot aan het boren... Sorry hoor maar dat kan toch niet op dit tijdstip... Zoonlief moet eigenlijk naar bed, want die heeft morgen weer een hele dag bso. Maar ja die kan natuurlijk niet slapen met die herrie.
Maar goed, het is niet anders. Tegen de tijd dat ik vrij ben zal het wel weer regenen.
Zoonlief had een dagje bso met als thema vies, viezer, viest. Je wil dus niet weten hoe hij er uit zag. Maar hij heeft het in ieder geval erg leuk gehad. Spaghetti gegeten met je handen en een of andere estafette had hij gedaan. Morgen moet hij een oud shirt meenemen om te beschilderen. Moet je ook maar net hebben trouwens.....
Vanavond weer verplichte bloegeven gehad. En verassing, was de 20ste keer voor mij dus kreeg een pelikaan knuffelbeertje. Leuk hoor. Tegelijk even in de nieuwe vmbo kunnen snuffelen hier. Staat hier om de hoek en is na de voorjaarsvakantie pas open gegaan, dus echt nieuw.
Nu hele stijve arm, maar heb links laten prikken, dus morgen niet zo veel problemen aangezien ik rechts ben. Heb wel de hele dag studie in utrecht, bah....
Er is hier in de flat een idioot aan het boren... Sorry hoor maar dat kan toch niet op dit tijdstip... Zoonlief moet eigenlijk naar bed, want die heeft morgen weer een hele dag bso. Maar ja die kan natuurlijk niet slapen met die herrie.
dinsdag 15 mei 2012 om 22:39
Het weer was vandaag wel even anders he Dolphine! Maar je had een studiedag, toch? Gelukkig dan maar eigenlijk, haha.
Jij hebt nu al een aantal dagen vrij he..nog even een halve dag en dan ik lekker ook. Ik viel net al bijna in slaap op de bank, geloof dat ik het weer even nodig heb ook, haha. Is het nog goed gekomen met slapen gisteren en is het boren niet nog lang doorgegaan?
Ik ga mijn bedje opzoeken..welterusten vast!
dinsdag 15 mei 2012 om 23:15
Vandaag hele dag trainin gehad ja. Signs of saftey. Een methodiek die wordt ingezet bij multi problem gezinnen waarin sprake is van kindermishandeling of vermoedens zijn van kindermishandeling. Deze methodiek is er op gericht om zo snel mogelijk een probleemanalyse te maken, maar ook te kijken naar de krachten in een gezin en zoeken naar oplossingen. Kortom voor mijn vakgebied erg interessant. De eerste studiedag was ook erg boeiend. Alleen zo jammer dat ik zowel heen als terug een uur in de file heb gestaan. Dat is dan wek weer jammer. Ik reed om half 5 uit utrecht weg en was pas om kwart voor 6 thuis.
Gelukkig nu een paar vrije dagen voor de boeg. Weerbericht voor het weekend ziet er goed uit en dat is fijn met een 2 daags voetbaltoernooi voor de deur. In hoevelaken helemaal, is dus nog best een eind rijden ook. Als ik het goed begrepen heb wil de vader van zoonlief zowel vrijdag als zaterdag komen kijken, om hem dan zaterdag daarna gelijk mee te nemen. Al hoewel hij in hetzelfde telefoongesprek ook al weer terugkrabbelde wat betreft benzine kosten enzo.... Zucht. Ik wacht het wel af.
Donderdag ga ik met zoonlief en mijn broer naar de ajax experience in amsterdam. We moeten alleen nog even kijken hoe we dat met vervoer gaan doen. Met de auto naar het centrum is geen doen, dus de auto maar bij de arena neer zetten. Alleen.... hoe zit dat tegenwoordig met kaartjes voor de metro? Ik heb echt geen idee. We zullen het wel gaan meemaken.
Gelukkig nu een paar vrije dagen voor de boeg. Weerbericht voor het weekend ziet er goed uit en dat is fijn met een 2 daags voetbaltoernooi voor de deur. In hoevelaken helemaal, is dus nog best een eind rijden ook. Als ik het goed begrepen heb wil de vader van zoonlief zowel vrijdag als zaterdag komen kijken, om hem dan zaterdag daarna gelijk mee te nemen. Al hoewel hij in hetzelfde telefoongesprek ook al weer terugkrabbelde wat betreft benzine kosten enzo.... Zucht. Ik wacht het wel af.
Donderdag ga ik met zoonlief en mijn broer naar de ajax experience in amsterdam. We moeten alleen nog even kijken hoe we dat met vervoer gaan doen. Met de auto naar het centrum is geen doen, dus de auto maar bij de arena neer zetten. Alleen.... hoe zit dat tegenwoordig met kaartjes voor de metro? Ik heb echt geen idee. We zullen het wel gaan meemaken.
woensdag 16 mei 2012 om 16:31
Jaaa lekker, mijn weekend is ook begonnen! Ben vanmiddag ook maar vast aan de gang gegaan in huis, is dat tenminste gebeurd. Het weer lijkt echt te gaan opknappen he, komend weekend,gelukkig. Morgen honkballen en ze hadden zich helaas vergist, zondag is een uitwedstrijd (erg vroeg op weer..zucht). Maar morgen gelukkig thuis en 2 erg belangrijke wedstrijden ook. Mijn knul heeft nu voor het eerst geen pijn meer en wil uiteraard morgen spelen. Hoop toch zo voor hem dat ie het dan niet gaat verpesten en dat hij daarna (of al tijdens de wedstrijd) weer veel last krijgt. Jullie hebben voor morgen een leuk uitje gepland Dolphine! Ik denk haast dat je wel moet chippen in het openbaar vervoer? Heb het ook nog niet bij de hand gehad..Ik geloof toch dat ik die strippenkaarten makkelijker vond hoor, kon je tenminste gewoon overal kopen en stempelen enzo..haha, ik ben van de oude stempel.
O en waarschijnlijk verkopen ze ook wel van de eenrit kaartjes, tenminste, die verkopen ze hier in de bus. Die koop ik altijd als ik es een keertje met de bus ga. Een 2 daags toernooi, da's apart? En dan nog zo'eind weg, moet je dus 2 dagen heen en weer? Ook niet handig!
O en waarschijnlijk verkopen ze ook wel van de eenrit kaartjes, tenminste, die verkopen ze hier in de bus. Die koop ik altijd als ik es een keertje met de bus ga. Een 2 daags toernooi, da's apart? En dan nog zo'eind weg, moet je dus 2 dagen heen en weer? Ook niet handig!
woensdag 16 mei 2012 om 22:06
We konden ook blijven slapen in hoevelaken scarlet, Omdat er ook buitenlandse teams meedoen zijn er slaapplaatsen geregeld. Ons team heeft er voor gekozen om heen en weer te rijden. Is natuurlijk wel gaaf zo'n internationaal toernooi met teams uit belgie, duitsland en england.
Ik heb het openbaar veroer uitgezocht. Je kan parkeren bij een P+R voor 6 euro. Dan kun je voor maximaal 5 personen gratis openbaar vervoer kaarten krijgen voor de heen en terugreis naar het centrum. Aangezien we met z'n drieen zijn lijkt me dit wel het goedkoopste alternatief. Jammer dat de toppers morgen optreden in de arena, kan ik niet bij die p+r terecht. Maar een stukje verder rijden in amsterdam z-o zit er ook 1.
Dat gaan we dus maar doen.
Die jongen heeft vanavond mijn seizoenskaart teruggebracht. Krijg ik toch weer zo'n 3,50 korting op de intree prijs.
Ik hoop dat het morgen goed gaat met je knul scarlet en dat hij inderdaad niet opeens weer last krijgt.
Ik heb het openbaar veroer uitgezocht. Je kan parkeren bij een P+R voor 6 euro. Dan kun je voor maximaal 5 personen gratis openbaar vervoer kaarten krijgen voor de heen en terugreis naar het centrum. Aangezien we met z'n drieen zijn lijkt me dit wel het goedkoopste alternatief. Jammer dat de toppers morgen optreden in de arena, kan ik niet bij die p+r terecht. Maar een stukje verder rijden in amsterdam z-o zit er ook 1.
Dat gaan we dus maar doen.
Die jongen heeft vanavond mijn seizoenskaart teruggebracht. Krijg ik toch weer zo'n 3,50 korting op de intree prijs.
Ik hoop dat het morgen goed gaat met je knul scarlet en dat hij inderdaad niet opeens weer last krijgt.
donderdag 17 mei 2012 om 19:47
Het is goed gegaan met mijn knul, heeft totaal geen last (nog, afkloppen!) en heeft zich niet ingehouden, voor zover ik kon zien, haha. Gelukkig gewonnen, maar ze hadden het af en toe wel moeilijk en ook slordige fouten, maar het gaat om het eindresultaat he..Maar als ze zondag zo spelen, tegen de koploper, kunnen ze het echt wel shaken. Hoe was het in Amsterdam? Heb je het qua reizen zo gedaan zoals je van plan was? Best een goede deal op die manier. Wat een gaaf toernooi trouwens, voor je knul. Het weer wordt ook best heel goed toch? Da's altijd extra fijn..Hier verder een lekker dagje, nog een was buiten gehangen en verder beetje gerommelt, zelfs nog even in slaap gedommelt op de bank, haha, oud wijf...
donderdag 17 mei 2012 om 22:21
We hebben er een dagje amsterdan van gemaakt en dat was erg leuk. Inderdaad geparkeerd in zuid-oost en daar de metro gepakt. Was prima te doen. Gelunched op het rembrandsplein en daarna naar ajax museum gegaan. Dat was erg leuk, maar viel ons qua grote een beetje tegen. En als je eenmaal van de ene ruimte naar de andere was gegaan kon je niet meer terug. Aan de ene kant is dat goed, als het heel druk is, maar is ook wel jammer, want je kon dus niet even terug lopen om nog even wat te kijken of doen. Je kon allerlei skils trainen, dat vond zoonlief natuurlijk wel tof. Je begon met de wall of fame en geschiedenis van ajax.
daarna zat je in de kleedkamer en kwam er zo'n hologram van frank de boer die een speech hield. En ga je via een spelerstunnel zogenaamd het veld op. En daarna was het ineena afgelopen, beetje vreemd wel, maar goed het was leuk en daar gaat het om.
We zijn via de kalverstraat naar centraal gelopen en daar hebben we de metro weer gepakt. Op de dam nog even naar die levende standbeelden gekeken. In amsterdam zelf was het wel druk, de winkels waren open. En er kwamen heel veel mensen in marinelook voorbij. Maar dat heeft natuurlijk te maken met de toppers vanavond.
Al met al een leuk dagje gehad, ondanks de hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opgetsaan ben. Gelukkig was het weer ook lekker.
Jouw knul dus gewonnen. Goed zo. en gelukkig dat hij geen last heeft zeg.
Ik ben heel beneiuwd hoe de kids het morgen gaan doen. Ze gaan voor het eerst op een groot veld 11 tegen 11 voetballen dus er doen een paar kinderen van de E4 mee. Waaronder zijn beste vriendje, dat is natuurlijk wel leuk.
Hij wilde ook zowaar op tijd naar bed, om morgen fit te zijn. woehaha
daarna zat je in de kleedkamer en kwam er zo'n hologram van frank de boer die een speech hield. En ga je via een spelerstunnel zogenaamd het veld op. En daarna was het ineena afgelopen, beetje vreemd wel, maar goed het was leuk en daar gaat het om.
We zijn via de kalverstraat naar centraal gelopen en daar hebben we de metro weer gepakt. Op de dam nog even naar die levende standbeelden gekeken. In amsterdam zelf was het wel druk, de winkels waren open. En er kwamen heel veel mensen in marinelook voorbij. Maar dat heeft natuurlijk te maken met de toppers vanavond.
Al met al een leuk dagje gehad, ondanks de hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee opgetsaan ben. Gelukkig was het weer ook lekker.
Jouw knul dus gewonnen. Goed zo. en gelukkig dat hij geen last heeft zeg.
Ik ben heel beneiuwd hoe de kids het morgen gaan doen. Ze gaan voor het eerst op een groot veld 11 tegen 11 voetballen dus er doen een paar kinderen van de E4 mee. Waaronder zijn beste vriendje, dat is natuurlijk wel leuk.
Hij wilde ook zowaar op tijd naar bed, om morgen fit te zijn. woehaha
vrijdag 18 mei 2012 om 18:21
En hoe is het vandaag gegaan Dolphine? Hoe beviel het voetballen op een groot veld en met zoveel spelers? Ik moest wel lachen, toen ik last die zelf op tijd naar bed wilde..slim jochie! Jammer dat je gisteren hoofdpijn had, nu hopelijk wel voorbij? Gelukkig al met al een leuke dag gehad, ook al was het wat klein. Je ventje heeft zich zeker wel prima vermaakt. Ben je eigenlijk nog een beetje wezen shoppen? Lastig natuurlijk, met je zoon erbij. En morgen weer de hele dag toernooi en dan ging hij met zijn vader mee, toch? Was hij vandaag nog geweest of was het hem toch te veel, 2x die benzinekosten?
Hier een gewone erg kalme dag, haha. Boodschappen gedaan, wasje gedraaid, wederom lui geweest...Ben ook erg blut, dus er zit helaas ook niets ander op, haha.
vrijdag 18 mei 2012 om 20:12
Shoppen zat er helaas financieel niet in scarlet, maar zoonlief wilde wel. Ik sloeg achterover van verbazing..... woehahaha. En nu is hij dus naar de disco. Weer zo'n mijlpaal. Ze hadden het er vanmiddag met voetbal over.Ze zijn met 4 jongens van zijn team en het is van half 8 tot half 10. Intree 3,= frisdrank en snoepjes 0,50. Vooruit dan maar een keer, ik heb hem weggebracht en zal hem om half 10 weer ophalen. Als hij eerder naar huis wil wordt ik gebeld. (1 vriendje heeft mobiel bij zich en zou zijn moeder bellen als ze naar huis willen).
Voetbal was leuk vandaag, goed gerorganiseerd en morgen nog een dag. Gelukkig niet zo vroeg, half 11 eerste wedstrijd. Hij vond het 11 tegen 11 wel cool. Ze hebben alleen maar een team van 9 en er moesten dus kinderen uit een ander team mee doen. En voor het eerst buitenspel. dat was ook even wennen. Maar ze hebben toch 1 wedstrijd gewonnen.
Zijn vader was er en die komt morgen ook weer. Volgend weekend gaat hij ook een lang (pinksterweekend) naar zijn vader. Want over 2 weken is pleegzoon hier.
Ik maak net post van de belastingdienst open en krijg lekker veel geld terug.... Kan niet wachten, woehaha
Voetbal was leuk vandaag, goed gerorganiseerd en morgen nog een dag. Gelukkig niet zo vroeg, half 11 eerste wedstrijd. Hij vond het 11 tegen 11 wel cool. Ze hebben alleen maar een team van 9 en er moesten dus kinderen uit een ander team mee doen. En voor het eerst buitenspel. dat was ook even wennen. Maar ze hebben toch 1 wedstrijd gewonnen.
Zijn vader was er en die komt morgen ook weer. Volgend weekend gaat hij ook een lang (pinksterweekend) naar zijn vader. Want over 2 weken is pleegzoon hier.
Ik maak net post van de belastingdienst open en krijg lekker veel geld terug.... Kan niet wachten, woehaha
vrijdag 18 mei 2012 om 23:43
Ooo heerlijk Dolphine, belasting én vakantiegeld, dubbelop!
Dat belastinggeld heb je toch waarschijnlijk al? Tenminste..kan me nog herinneren uit de tijd dat ik iets terugkreeg (au...lang geleden..hihi) dat het al op mijn rekening stond als ik het bericht kreeg. Whoehaha, dan had je misschien toch kunnen shoppen!
Hoe was de disco bevallen? Denk je dat hij wel vaker wil gaan?
Wat stoer zeg, dat ze toch ook nog een wedstrijd gewonnen hebben, zo voor het eerst op een groot veld etc. En dat zijn vader er was, heel goed van m! Gelukkig eind vd week payday en vakantiegeld, pfff, eindelijk even wat meer ruimte. Begin nu echt te merken (denk dat iedereen dat wel heeft) dat de prijzen zijn gestegen en het salaris amper, houd echt steeds minder over. Als je dan die nieuwe bezuinigingsmaatregelen weer hoort word je toch echt niet blij...
zondag 20 mei 2012 om 10:34
Belastingeld staat er nog niet op nee, maar zal komende week wel komen.
Zoonlief vond de disco helemaal leuk. Ze hadden gedanst! Zei hij. Woehahaha, hij wil noooooooit dansen. En hij had 3 flesjes sinas gedronken.
Voetbal gisteren ging ook goed,. 3 wedstrijden gewonnen, tegen duitsers, engelsen en belgen. Ze moesten de finale om de 3e en 4e plaats tegen ijsselmeervogels, die hebben ze verloren met 2-0. Dus uiteindelijk zijn ze 4e geworden van de 8. Keurig in de middenmoot.
Daarna is hij met zijn vader meegegaan (die overigens pas op het laatste moment kwam aankakken want hij was 's avonds de kroeg in geweest). Het was zulk mooi weer gisteren dat ik even lekker een terrasje heb gepakt nog. 's avonds in de kroeg de championsleage finale gekeken en daarna lekker mijn bedje ingegaan. Mijn broer ging met een paar kerels stappen in hilversum, maar daar heb ik maar voor bedankt.
Kreeg gisteren nog leuke fofo's van turkije over de mail van die mensen. leuk, sta ik er zelf toch ook nog op.
Zoonlief vond de disco helemaal leuk. Ze hadden gedanst! Zei hij. Woehahaha, hij wil noooooooit dansen. En hij had 3 flesjes sinas gedronken.
Voetbal gisteren ging ook goed,. 3 wedstrijden gewonnen, tegen duitsers, engelsen en belgen. Ze moesten de finale om de 3e en 4e plaats tegen ijsselmeervogels, die hebben ze verloren met 2-0. Dus uiteindelijk zijn ze 4e geworden van de 8. Keurig in de middenmoot.
Daarna is hij met zijn vader meegegaan (die overigens pas op het laatste moment kwam aankakken want hij was 's avonds de kroeg in geweest). Het was zulk mooi weer gisteren dat ik even lekker een terrasje heb gepakt nog. 's avonds in de kroeg de championsleage finale gekeken en daarna lekker mijn bedje ingegaan. Mijn broer ging met een paar kerels stappen in hilversum, maar daar heb ik maar voor bedankt.
Kreeg gisteren nog leuke fofo's van turkije over de mail van die mensen. leuk, sta ik er zelf toch ook nog op.
zondag 20 mei 2012 om 17:49
Wat een weeeeertje he!! Heb nog even lekker buiten gezeten vanmiddag, was gewoon heet, haha. Jij druk geweest op het balkon dus, lekker schoon weer alles. Heb ik gisteren gedaan, moet alleen nog wel de vloer even schrobben. Plantjes wil ik ook volgende week halen, ziet er dan weer zo gezellig uit he..
Wat goed van ze zeg, dat ze 4e zijn geworden! Zo voor het eerst met z'n elven en een groot veld, knap. Haha en je ventje vond de disco dus hartstikke leuk? Zal hij ook wel vaker willen, maar die disco's zijn misschien niet elke week? Wat een wedstrijd trouwens he, gisteren! Erg leuk om te zien, vond ik.
Vanmorgen hier weer een vroegertje 6.00...Mijn knul moest honkballen in Winschoten, pffff...Maar heel raar weer, hij dénkt dat ze verloren hebben, maar helemaal duidelijk was het niet. Er speelde nl wéér iets,zucht..Er lijkt altijd wel iets te zijn! Ze moesten tegen de koploper en als "wij" deze zouden winnen, zouden wij 1 staan. Nu stonden ze op het laatst 1 punt achter, wij aan slag, ging de tegenstander expres 4 wijd gooien, zodat wij niet konden slaan. En dat schijnt nog te mogen ook! Belachelijk vind ik dat. Dat deden ze 2e achter elkaar. Dus toen stonden er 3 mensen op de honken. Toen er dan iemand de bal wél raakte, een goeie hit en er 2 mensen binnen kwamen, gingen ze protesteren over de slagman (het zou te lang geduurd hebben voor ie aan slag kwam oid, of dat ie eerst zijn uniform niet aanhad, geneuzel iig) en de punten telde niet. Hoppa, gelijk end of game. Coach kwaád natuurlijk, dus ik ben benieuwd of er hiertegen nog protest wordt aangetekend.
Zo kinderachtig he, dit. Als je dan op zo'n manier kampioen moet worden, gewoon een beetje sneu. Gelukkig hebben ze nog kans op revanche, want ze moeten nog 2x tegen deze ploeg en dat is beide keren thuis. Whoehaha, ze moeten natuurlijk dan wel sowieso alle andere wedstrijden ook even winnen he...LOL. Nou ja, wordt weer vervolgd...
Wat leuk dat je nog foto's etc. uit Turkije (toch) hebt gekregen, op je eigen foto's sta jij zelf zeker heel weinig of niet?
zondag 20 mei 2012 om 19:42
Balkonnetje zit er inderdaad weer lekker schoon uit. Vloer heb ik ook al gedaan. Zweet droop me wel van de rug af hoor, haha. Ramen ook alleen buiten aan de balkon kant gezeemd. Binnen moet dus nog en de gallereikant ook, maar daar denken we nog maar even niet aan.
Wat raar toch steeds scarlet bij dat honkbal. Je zou zeggen dat het toch allemaal niet kan zo. En daarnaast weer protest aantekenen het is toch wat he.
Mijn knulletje weer opgehaald, hij is erg moe, heeft hoofdpijn en heeft vanavond bijna niks gegeten. Die gaat dus vroeg onder de wol vanavond, even bijkomen.
Wel jammer dat Bayeren niet gewonnen heeft he. In ieder geval qua voetbal, bayeren is toch leuker om naar te kijken dan chelsey. Maar spannend was het wel ja. Die stomme Robben dat die een penalty mist.... tsssss
Op mijn eigen foto's van turkije sta ik helemaal niet scarlet, die heb ik allemaal zelf gemaakt.
Wat raar toch steeds scarlet bij dat honkbal. Je zou zeggen dat het toch allemaal niet kan zo. En daarnaast weer protest aantekenen het is toch wat he.
Mijn knulletje weer opgehaald, hij is erg moe, heeft hoofdpijn en heeft vanavond bijna niks gegeten. Die gaat dus vroeg onder de wol vanavond, even bijkomen.
Wel jammer dat Bayeren niet gewonnen heeft he. In ieder geval qua voetbal, bayeren is toch leuker om naar te kijken dan chelsey. Maar spannend was het wel ja. Die stomme Robben dat die een penalty mist.... tsssss
Op mijn eigen foto's van turkije sta ik helemaal niet scarlet, die heb ik allemaal zelf gemaakt.
maandag 21 mei 2012 om 19:38
Wow, het is in 1x zomer geworden he!! Wat een weertje weer vandaag zeg. Wel jammer dat we de hele dag binnen zaten, maar toch..in huis nu trouwens al best weer warm, da's dan weer een nadeeltje..haha.
Hoe is met je mannetje Dolphine? Misschien had/heeft ie ook wel wat last van de warmte? Ik vind het behoorlijk klef en benauwd (het kan hier ook nooit es normaal lekker weer zijn!).
Waarschijnlijk wordt er toch geen protest aangetekend en nemen ze het verlies gewoon. Het is jammer, maar ze krijgen nog wel kansen. Jouw balkon is dus al lekker helemaal klaar, top!
Ik ga nog even afwassen en het konijnenhok verschonen en dan lekker relaxen..fijne avond!
maandag 21 mei 2012 om 20:12
Shit, shit, shit.... Ben vanmorgen nogal flink van de trap gevallen. Ging even zoonlief naar school brengen, 1 verkeerde stap en boem. Zoonlief schreeuwde zo hard dat de schoonmakers die in de hal van de flat bezig waren naar boven kwamen stormen. Vanmorgen ging het wel, maar enkel is flink dik na een dag werken. Knie is blauw en dik, blauwe elleboog en ik begin nu ook spierpijn te krijgen. Dat wordt dus nog wat de komende dagen.
Lig nu met pootje omhoog, vanavond ook maar even ijs erop gehad. Wat een drama weer zeg....
Zoonlief had een slechte nacht. Natuurlijk begon het hier te onweren toen hij net een uurtje op bed lag. Aangezien hij er nog steeds bang voor is werd het slapen een drama en ben ik uiteindelijk maar met hem samen in mijn bed gaan liggen.
Morgen of woensdag even naar de woningbouw, kijken of we in aanmerking komen voor woningruil.....
Lig nu met pootje omhoog, vanavond ook maar even ijs erop gehad. Wat een drama weer zeg....
Zoonlief had een slechte nacht. Natuurlijk begon het hier te onweren toen hij net een uurtje op bed lag. Aangezien hij er nog steeds bang voor is werd het slapen een drama en ben ik uiteindelijk maar met hem samen in mijn bed gaan liggen.
Morgen of woensdag even naar de woningbouw, kijken of we in aanmerking komen voor woningruil.....
maandag 21 mei 2012 om 22:48
Au Dolphine, da's niet mooi! Ik hoop dat je morgen nog een beetje uit de voeten kan..Heb je geen last van je rug?
Och ja, dat onweer weer..Ik heb het ook horen onweren, maar was nogal in de verte. Balen dat je ventje er nog steeds bang voor is. Hopelijk wordt het wat, die woningruil. Dat zou een mooi oplossing zijn. Sterkte!
dinsdag 22 mei 2012 om 19:35
Op zich ging het wel vandaag. Ben wel stijf, voel me met opstaan net een oud wijf..... hahaha
Gelukkig niet zo heel druk, 1 huisbezoek en verder afspraken op kantoor, dus dat viel mee.
Ook kwam de nieuwe stagiaire kennismaken met het team vandaag, leuk!
Zoonlief nu aan het kickboksen, heeft ook al gevoetbalt vandaag, dus die is straks weer doodop. Maar ja lekker douchen en daarna slapen (hoop ik). Gisteren kwam hij ook al weer 2x zijn bed uit. Grrrr en het onweerde toch echt niet.
Was vandaag bij welkoop voor plantjes, maar niks leuks. Pinksterweekend maar eens langs een tuincentrum, daar is meer keus. Morgenochtend na het sporten (ga ik toch proberen met deze enkel en knie), even langs de woningbouw, ben benieuwd wat ze te bieden hebben aan woningruil en wat de vooorwaarden enzo zijn.
Gelukkig geen last van mijn rug nee. Dat was ook het eerste wat zoonlief vroeg.
Gelukkig niet zo heel druk, 1 huisbezoek en verder afspraken op kantoor, dus dat viel mee.
Ook kwam de nieuwe stagiaire kennismaken met het team vandaag, leuk!
Zoonlief nu aan het kickboksen, heeft ook al gevoetbalt vandaag, dus die is straks weer doodop. Maar ja lekker douchen en daarna slapen (hoop ik). Gisteren kwam hij ook al weer 2x zijn bed uit. Grrrr en het onweerde toch echt niet.
Was vandaag bij welkoop voor plantjes, maar niks leuks. Pinksterweekend maar eens langs een tuincentrum, daar is meer keus. Morgenochtend na het sporten (ga ik toch proberen met deze enkel en knie), even langs de woningbouw, ben benieuwd wat ze te bieden hebben aan woningruil en wat de vooorwaarden enzo zijn.
Gelukkig geen last van mijn rug nee. Dat was ook het eerste wat zoonlief vroeg.
dinsdag 22 mei 2012 om 19:53
He gelukkig Dolphine, geen last van je rug.
Ik hoop dat het goed gaat morgen, met het sporten. Hebben jullie daar airco? Pffffff...Nu moet het natuurlijk niet gaan onweren vannacht, maar geloof dat dat wel losloopt en dan hopelijk slaapt je ventje goed zeg. Ik heb ook nog geen plantjes gekocht, ook nog niet op pad geweest daarvoor. Ik wil allereerst vrijdag naar de kapper, dat is zo nodig!! Het zit van geen meter meer. O, krijg een heerlijk ijsje van mijn knul...lekkerrrrrr!!!
woensdag 23 mei 2012 om 16:28
Wat een heerlijke vrije dag.
Vanmorgen wezen sporten, voelde met name mijn enkel wel, toch ging het redelijk goed. naar de woningbouw geweest en formulier meegenomen van woningruil. Bemiddeling gaat niet via woningbous, mensen die woningruil willen kunnen een briefje ophangen en dan kan je zelf reageren. vervolgens moet de gemeente goedkeuren.
Er hing nu niks tussen, alleen maar mensen uit flats die naar een eensgezinswoning willen. Maar ja wie niet waagt......
Heb op de markt wat plantjes gekocht en alvast gepland op het balokn. Nu nog wat vaste voor in de bakken en dan is het weer netjes,
Rest van de dag van het heerlijk weer genoten. Mijn ligstoel op het balkon geinstaleerd en ook nog wat aan de studie gedaan.
Belastingeld is binnen!! Yeh.... Spaarreking gelijk gespekt.
Kreeg net bericht dat zoonlief officieel volgens seizoen in de E1 voetbalt. Er komt slechts1 jongetje uit de huidige E4 bij en dat is niet zijn beste vriendje. maar goed dat boeit niet verder. Als het goed is is het ze gisteren tijdens de training al verteld, alleen ik heb hem er niet over gehoord, straks maar even navragen.
Vanmorgen wezen sporten, voelde met name mijn enkel wel, toch ging het redelijk goed. naar de woningbouw geweest en formulier meegenomen van woningruil. Bemiddeling gaat niet via woningbous, mensen die woningruil willen kunnen een briefje ophangen en dan kan je zelf reageren. vervolgens moet de gemeente goedkeuren.
Er hing nu niks tussen, alleen maar mensen uit flats die naar een eensgezinswoning willen. Maar ja wie niet waagt......
Heb op de markt wat plantjes gekocht en alvast gepland op het balokn. Nu nog wat vaste voor in de bakken en dan is het weer netjes,
Rest van de dag van het heerlijk weer genoten. Mijn ligstoel op het balkon geinstaleerd en ook nog wat aan de studie gedaan.
Belastingeld is binnen!! Yeh.... Spaarreking gelijk gespekt.
Kreeg net bericht dat zoonlief officieel volgens seizoen in de E1 voetbalt. Er komt slechts1 jongetje uit de huidige E4 bij en dat is niet zijn beste vriendje. maar goed dat boeit niet verder. Als het goed is is het ze gisteren tijdens de training al verteld, alleen ik heb hem er niet over gehoord, straks maar even navragen.
woensdag 23 mei 2012 om 17:08
Fijn voor je knul Dolphine! Leuk hoor, de E1..
Haha, moet je nagaan hoe hij er mee bezig is..eigenlijk helemaal niet dus, dat ie je het niet vertelt.
Was het bij jou wel uit te houden op het balkon? Hier is het echt verschrikkelijk. Zo vréselijk warm, niet fijn. Wel jammer, want op deze manier nog niet lekker genieten en buiten zijn. Misschien vh weekend, als de temperaturen wat lager zijn. Ik ben benieuwd of het nog gaat onweren vandaag, eerlijk gezegd hoop ik echt van wel! Kan het misschien eindelijk een beetje doorwaaien in huis..hahaha, het is ook niet gauw goed he! Maar natuurlijk veel liever dit dan dat koude weer van de afgelopen weken. Lekker je geld van de b dienst binnen, vrijdag payday, ook erg fijn! Heb vanmiddag de afspraak bij de kapper gemaakt, whoehaha, zou erg lullig zijn als vrijdag om 13.00 uur mijn salaris nog niet is gestort zeg! Wassen knippen kleuren (meestal 1x per jaar bij de kapper, verder altijd zelf), dat kan ik nu niet meer dokken van wat ik nog heb hoor! Nou ja, het zal wel goed gaan.
Het gaat echt overal anders met woonruimte verdelen etc, zeg, bij ons heb je in de krant een rubriek woningzoeker, daar staan dan de huurwoningen in tevens ook de woningruilen. Ga jij ook nog een briefje ophangen of ga je alleen kijken of er iets is waar jij op kunt reageren? Jij hebt je plantjes al! Leuk hoor.
donderdag 24 mei 2012 om 22:38
[fg color=#4B0C8A]
Bwaaah, het is hier warm binnen! Hebben jullie gisteren nog slecht weer gehad?
Hier bijna helemaal niets. Een beetje regen en wat gerommel heel in de verte, maar dat was het dan ook, stelde niets voor.
Lekker bijna weekend en nog mooi weer ook! Heerlijk! Hopelijk nu we een dusdanige temperatuur dat het uit te houden is op het balkon. KGa nog even de jurering van songfestival kijken, al verwacht ik niet veel, toch nog warm om te slapen..
[/fgcolor]
Bwaaah, het is hier warm binnen! Hebben jullie gisteren nog slecht weer gehad?
Hier bijna helemaal niets. Een beetje regen en wat gerommel heel in de verte, maar dat was het dan ook, stelde niets voor.
Lekker bijna weekend en nog mooi weer ook! Heerlijk! Hopelijk nu we een dusdanige temperatuur dat het uit te houden is op het balkon. KGa nog even de jurering van songfestival kijken, al verwacht ik niet veel, toch nog warm om te slapen..
[/fgcolor]
donderdag 24 mei 2012 om 23:02
Hier nog wel enorm noodweer gehad. Begin van de avond wat rommelen en regen, maar toen het bedtijd werd begon het uiteraard te knallen. Alsof ze het erom doen. Ik zag op het nieuws dat juist in het oosten noodweer is geweest, maar jij hebt er dus weinig van meegekregen.
Wat een blamage weer dat songfestival weer zeg. Ik zat ook even de jurering te kijken.
Nog een klein drama, mijn pinpas werkt niet meer. shit..... Heb gebeld met ing en krijg een nieuwe pas, maar die komt pas na 4 werkdagen. Heb geen geld op zak..... en ik wilde gaan shoppen dit weekend. boehoe......
Ga morgen wel proberen om aan de balie geld te krijgen want moet ook boodschappen doen natuurlijk.
Maar ja, dan kan ik natuurlijk niet shoppen en daar baal ik wel van. die paar keer per jaar dat ik dan ga. GRRRR
Wat een blamage weer dat songfestival weer zeg. Ik zat ook even de jurering te kijken.
Nog een klein drama, mijn pinpas werkt niet meer. shit..... Heb gebeld met ing en krijg een nieuwe pas, maar die komt pas na 4 werkdagen. Heb geen geld op zak..... en ik wilde gaan shoppen dit weekend. boehoe......
Ga morgen wel proberen om aan de balie geld te krijgen want moet ook boodschappen doen natuurlijk.
Maar ja, dan kan ik natuurlijk niet shoppen en daar baal ik wel van. die paar keer per jaar dat ik dan ga. GRRRR
vrijdag 25 mei 2012 om 20:25
Ja, ik was er ook helemaal klaar voor, voor dat noodweer! Had op nieuws gezien dat ze een exteem weerwaarschuwing hadden afgegeven voor hier en dan dus niets. Tsss! Maar op andere plaatsten in Overijssel weer wel hoor, dus wat dat betreft gewoon "pech" (het koelde nl amper af). Bij jullie dus wel en natuuuuurlijk rond bedtijd!
Wat superbalen zeg, van je pas..Kon je niet gewoon geld halen bij de bank en dank "ouderwets" betalen in de winkel, zodat je toch kunt shoppen? Of kun je niet meer grote bedragen bij de bank halen? Ik zou dat echt niet weten, ben al heel lang niet bij een bank geweest, haha. Maar wát een slechte timing zeg..net nu je even iets te besteden hebt, gebeurd er dit..
Vanmiddag lekker naar de kapper geweest, weer lekker fris met wat lichte highlights en ook nog een tuniekjurkje voor mezelf en voor mijn knul een bermuda en een shirt. Ook even flink boodschappen gedaan, pff, dat was wel zweten zeg.
Ja, dat songfestival was echt weer bagger he..niet dat ik iets anders verwachtte, maar ja, ergens hoop je dan toch stiekem..
haha. Afgelopen dinsdag ook even gekeken en wij vinden de inzending van..o sjit, wie was het ook al weer...Hongarije geloof ik, echt wel een lekker nummer. Niet echt een songfestivallied, maar gewoon een poplied, kan zo op 538 ofzo. Ze zijn in elk geval door naar de finale. Maar ik denk dat zo'n lied nooit gaat winnen, helaas.