Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hier ben ik ook weer even. Internet via glasvezel is nog niet aangelegd, dus ik probeer het via mobiel. Ik hoop dat ze opschieten met glasvezel. Vandaag met mijn ouders en broer in de flat bezig geweest. Behang trekken in 2 kamers. Zeil op 1 slaapkamer en de keuken moet er uit en verder schoonmaken. Ik hoop het deze week te redden, maar behang valt tegen.

C is nog niet thuis. Die moet deze week een project afronden. Kan dus de hele week laat worden.

Zaterdag heeft mijn knul een internationaal voetbaltoernooi in helmond, zijn we dus de hele dag op stap. C wil hier zaterdag de kabel trekken. En zo zijn er nog allerlei kleine klusjes. Maar alles op z'n tijd.

Wow, Helmond, da's niet naast de deur zeg..Wel heel gaaf natuurlijk. Je bent dus nog wel even druk in de flat, hopelijk lukt het om deze week af te ronden, weer een zorg minder.

Morgen heeft mijn knul een meeloopdag van 1 vd opleidingen. Ik ben benieuwd. Is een hele dag en 's middags schijnen er allerlei testen te zijn, hij heeft geen idee waarvoor, dus dat is best nog spannend. Het is wel een onderdeel van de intake, maar nog niet DE intake, die schijnt weer in een later stadium te zijn.

En dan 23 april de intake van de andere opleiding, maar daar moet hij nog een groot aantal opdrachten voor doen, pff, ik houd mijn hart vast of dat gaat lukken. De 1e buitentraining die ze morgen zouden hebben is alweer afgelast, het is te koud om te honkballen. Ben wel heel benieuwd of de oefenwedstrijd van zaterdag doorgaat, want het is dan nog best frisjes (officieel mag er niet gespeeld worden onder de 10 C). Sowieso natuurlijk een lekker lang weekend, heeeeerlijk!!

[fgcolor=#F500D0]Wel een beetje jammer dat de honkbal afgelast wordt. Mijn knul loopt gewoon te trainen en te voetballen in die kou. En die kinderen zijn nog een stuk kleiner ook.

Nu even pauze, maar mijn vader en ik zijn al weer druk geweest vanmorgen. Behang op de slaapkamer is er af en in de hal bijna. De andere plekken die de kat heeft gekrast heeft hij blijkbaar niet gezien, dus dat hoeft er niet af. Ik zal het een beetje bijwerken zodat het minder opvalt en het hopelijk mag blijven zitten.

Straks even het halletje af maken en dan morgen de plekken bijwerken.

Vloertegels van de voorkamer zijn er ook al uit, de rest mag blijven liggen.

Al met al schiet het dan toch wel weer op vandaag.

C gaat vanavond even naar de vloer in de keuken kijken, dar zaten Weel lijmresten onder het zeil. Morgenochtend even afdekplaatsjes voor het plafond en dan hoop ik morgen klaar te zijn.
[fgcolor=#F500D0]Wel een beetje jammer dat de honkbal afgelast wordt. Mijn knul loopt gewoon te trainen en te voetballen in die kou. En die kinderen zijn nog een stuk kleiner ook.

Nu even pauze, maar mijn vader en ik zijn al weer druk geweest vanmorgen. Behang op de slaapkamer is er af en in de hal bijna. De andere plekken die de kat heeft gekrast heeft hij blijkbaar niet gezien, dus dat hoeft er niet af. Ik zal het een beetje bijwerken zodat het minder opvalt en het hopelijk mag blijven zitten.

Straks even het halletje af maken en dan morgen de plekken bijwerken.

Vloertegels van de voorkamer zijn er ook al uit, de rest mag blijven liggen.

Al met al schiet het dan toch wel weer op vandaag.

C gaat vanavond even naar de vloer in de keuken kijken, dar zaten Weel lijmresten onder het zeil. Morgenochtend even afdekplaatsjes voor het plafond en dan hoop ik morgen klaar te zijn.
[fgcolor=#630F8C]

Ja, watjes he, die honkballers..haha. Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat je grotendeels stilstaat bij honkbal, bij voetbal ben je natuurlijk veel meer in beweging + dat het erg pijn aan je handen doet om die bal te vangen al je zulke verkleumde handen hebt, want je kunt natuurlijk geen gewone handschoenen aan en vlgs mijn knul heb je ijskoude handen in die ene honkbalhandschoen.

Nou ja, we zullen het zien, wat er gebeuren gaat.Vandaag had hij de meeloopdag en hij vond het best heel leuk. Ze hadden een nederlands test, een rekentest en een ruimtelijk inzichttest moeten maken. Meer om te kijken op welk niveau je zat dan dat je persé zoveel goed moest hebben. Nu moeten ze een motivatiebrief schrijven, die mailen en wanneer die binnen is worden ze uitgenodigd voor een intakegesprek. Hoewel dit eigenlijk zijn 2e keus opleiding was kwam het wel erg overeen met wat hij van de opleiding verwacht, dus dat is fijn.

Zou wel fijn zijn Dolphine, wanneer je morgen klaar zou zijn en je het weekend niet meer aan de gang hoeft in de flat. Beetje genieten van de paasdagen..

/fgcolor]
[fgcolor=#630F8C]

Ja, watjes he, die honkballers..haha. Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat je grotendeels stilstaat bij honkbal, bij voetbal ben je natuurlijk veel meer in beweging + dat het erg pijn aan je handen doet om die bal te vangen al je zulke verkleumde handen hebt, want je kunt natuurlijk geen gewone handschoenen aan en vlgs mijn knul heb je ijskoude handen in die ene honkbalhandschoen.

Nou ja, we zullen het zien, wat er gebeuren gaat.Vandaag had hij de meeloopdag en hij vond het best heel leuk. Ze hadden een nederlands test, een rekentest en een ruimtelijk inzichttest moeten maken. Meer om te kijken op welk niveau je zat dan dat je persé zoveel goed moest hebben. Nu moeten ze een motivatiebrief schrijven, die mailen en wanneer die binnen is worden ze uitgenodigd voor een intakegesprek. Hoewel dit eigenlijk zijn 2e keus opleiding was kwam het wel erg overeen met wat hij van de opleiding verwacht, dus dat is fijn.

Zou wel fijn zijn Dolphine, wanneer je morgen klaar zou zijn en je het weekend niet meer aan de gang hoeft in de flat. Beetje genieten van de paasdagen..

/fgcolor]
[fgcolor=#630F8C]

/fgcolor]
[fgcolor=#F70596]Het behang is er in ieder geval af en daar ben ik heel blij mee. Wat een klote klus is dat zeg.

Ze zijn hier nu bezig een vriezer op zolder te zetten. Die heb ik geruild voor de koelkast die ik over heb. In de inbouw koelkast zit geen vriesvak, maar nu dus een losse vriezer op zolder.

Die andere koelkast gaat de schuur uit, zodat daar ook weer een beetje ruimte komt.
[fgcolor=#F70596]Het behang is er in ieder geval af en daar ben ik heel blij mee. Wat een klote klus is dat zeg.

Ze zijn hier nu bezig een vriezer op zolder te zetten. Die heb ik geruild voor de koelkast die ik over heb. In de inbouw koelkast zit geen vriesvak, maar nu dus een losse vriezer op zolder.

Die andere koelkast gaat de schuur uit, zodat daar ook weer een beetje ruimte komt.
Gelukkig dat die klus in elk geval geklaard is. Lekker, een vriezer. Extra koelkast in de schuur is ook handig, voor het drinken bijv..

Vanmiddag bericht gekregen dat de wedstrijd idd is afgelast voor zaterdag, omdat het te koud is om lang stil te staan.

Kantinedienstrooster komt er ook aan, ben benieuwd..er was al aangekondigd dat het wat vaker zou zijn, omdat er niet zoveel junioren zijn.

Slecht nieuws gekregen over een oude vriend van me, hoorde op kantoor dat hij een tumor in zijn hoofd had en wrs ook maagkanker. Zit al de hele middag op FB met m en het is idd mis. Hersentumoren en wrs idd maag en longkanker. Dinsdag wordt hij geopereerd aan de hersentumor. Onvoorstelbaar.

Heb m leren kennen toen hij stage bij ons kwam lopen en toen zijn we bevriend geraakt, ik vond hem toen wel errug leuk en het leek even wat meer te worden, maar helaas. Ondertussen woont ie samen. Heftig hoor.
Shit scarlet, dat is erg slecht nieuws.

Is er nog enige hoop, of is hij al afgeschreven? Hmmm dit klinkt wel wat lullig, zo bedoel ik het niet

Ik heb vandaag weer gewerkt voor het eerst, was wel weer lekker. 2 huisbezoeken en teamvergadering gehad. Daarna lekker bij mijn ouders gegeten, aangezien C weer laat thuis is vanavond. Nu lekker thuis met mijn knul, die is morgen natuurlijk vrij en had vandaag een paasontbijt en vossenjacht op school.

Ik kreeg van mijn ouders een droogmolen cadeau. Helemmal happy, lekker de was weer buiten kunnen hangen, ik vind dat altijd zo fijn. Van C z'n moeder kregen we al een grasmaaier en van mijn broertje en schoonzus een grillplaat. Zo kom je wel aan je spullen.

Ja heerlijk, een droogmolen! De was die wappert in de warme zomerzon..zo superfris. Heb jij vandaag ook vrij? Heerlijk hoor, 4 vrije dagen. Straks nog wel even boodschappen doen.

Hoe bevalt het in je huis? En het samenwonen tot nu toe? Het wordt tijd dat het lekker weer gaat worden, zodat je ook lekker kunt genieten van je tuin. Zwoele zomeravonden, met BBQ en heerlijk lang buiten zitten met een glaasje..geweldig!

Vandaag wordt E. van het ene ziekenhuis overgeplaatst naar het andere en krijgen ze ook meer te horen, ook nog een MRI. Dat zal dan wel weer even duren, voor hij daar de uitslag van heeft. Zijn moeder ligt ook in het zh, heeft hartproblemen. Erg hoor, hij is hun enige kind, zijn vader heeft ook een historie met veel ziekte, er is iets mis met zijn nieren en aantal jaar geleden ook kanker, ze zijn ook daarom bang dat het genetisch is. Hopelijk krijgt hij ook een beetje positief nieuws vandaag.

Ik zal es gaan douchen en aankleden enzo..die boodschappen komen helaas niet vanzelf..

Mijn lieftallige stagiaire had een afspraak voor me gepland vandaag, dus nee helaas niet vrij. Ben al op pad geweest. Vanmorgen stonden totaal onverwacht de mannen van de glasvezel voor de deur, ipv 16 april. We stonden net op het punt om boodschappen te gaan doen. Dat moest dus wachten tot ze klaar waren, en toen moest ik haasten om op tijd bij mijn afspraak te zijn.

Ik ben wel blij dat het glasvezel er ligt, kan C morgen gaan aansluiten en hebben we eindelijk weer internet.

Ik ben ook blij dat de boodschappen in huis zijn. Wat een gesleep en wat een drukte. Maar gelukkig is het allemaal gelukt. Straks alleen nog even de trainingsbroek van zoonlief ophalen, die zat bij een teamgenootjebin zijn tas.

Vanavond gaan we pannenkoeken eten, daar had mijn knul zin in.

Ja, lekker, pannenkoeken! Gaan wij ook nog eten dit weekend.

Is nu vandaag het voetbaltoernooi? Jullie ook al zoveel sneeuwbuien gehad? Brr, ik benijd je niet! Gelukt met de glasvezel? Dat zal wel he, met zo'n expert in huis, hihi. Wel weer fijn dat je gewoon op de computer kunt.

Hier lekker een beetje rommelen en relaxen. Ik heb afgelopen week ook de 'gastenlijst' en mijn wensen voor de borrel naar de baas gemaild, als het goed is wordt nu alles geregeld. Zo is dat tenminste ook weer achter de rug.

Ik zag op teletekst dat het weer voorlopig nog echt niet gaat opknappen, que temperatuur. Pfff, bah!

Voetbaltoernooi was vandaag ja. En het ging niet zo goed. 2x gelijk gespeeld en de rest verloren. We waren pas om half 7 thuis en om half 8 vanmorgen vertrokken.

Het was wel gezellig, maar ook koud en een lange dag. Jongens waren moe en kregen pijntjes. Maar het zit er weer op. De rest van de paasdagen lekker rustig aan doen.

Internet werkt. Tv ook, maar niet via de weg zoals het moet. Telefoon doet het ook nog niet.

Hier hebben we een heerlijk rustige eerste paasdag achter de rug. Uitslapen is niet echt gelukt, 9 uur nieuwe tijd was iedereen wakker.

Op ons gemak uitgebreid ontbeten, beetje aangeklungeld vandaag. Vanmorgen kwam mijn broer op de koffie. Ajax gekeken op ere divisie live en daarna gecourmet.

Ook wat voetbal betreft was het een heerlijk weekend natuurlijk. Feyenoord verloren, psv gelijk, yes......

Morgen gaan we met de familie brunchen bij mijn broertje en schoonzus. Ook lekker natuurlijk.

Lekker, eindelijk een beetje relaxen voor jullie Dolphine.

Dat het gisteren koud was op het veld kan ik me heel goed voorstellen zeg, wat een weer toch steeds. Vanmorgen hier weer behoorlijk sneeuwen en het was zelfs wit, maar toen het ophield met sneeuwen wat dat gelijk weer weg. Morgen lekker nog een dagje vrij, heerlijk.

(ik zit Rayman te kijken, vind het altijd erg leuk als hij Edsel, die antilliaan nadoet. Hoewel over de top, toch herkenbaar, haha!)

Doet je telefoon het ondertussen al?

Nog geen telefoon nee. Ik moet eerlijk zeggen dat C er ook niks aan gedaan heeft. Er moet een gat geboord worden in de vloer van de woonkamer, zodat de kabels vanaf de kruipruimte doorgetrokken kunnen worden. Dit durft hij zelf niet aan, dus nu is het afwachten wanneer zijn neef tijd heeft om dat te doen.

Vandaag gezellige brunch gehad bij mijn broertje en schoonzus, met de familie.

Ik had vandaag lekker de was buiten hangen en het is droog geworden. Heerlijk was het in de tuin, in zon, uit de wind. Maar nog steeds wel erg fris.

Morgen begint het gewone werken en school weer. Hopen dat wij een beetje in ons ritme gaan komen.
Nog geen telefoon nee. Ik moet eerlijk zeggen dat C er ook niks aan gedaan heeft. Er moet een gat geboord worden in de vloer van de woonkamer, zodat de kabels vanaf de kruipruimte doorgetrokken kunnen worden. Dit durft hij zelf niet aan, dus nu is het afwachten wanneer zijn neef tijd heeft om dat te doen.

Vandaag gezellige brunch gehad bij mijn broertje en schoonzus, met de familie.

Ik had vandaag lekker de was buiten hangen en het is droog geworden. Heerlijk was het in de tuin, in zon, uit de wind. Maar nog steeds wel erg fris.

Morgen begint het gewone werken en school weer. Hopen dat wij een beetje in ons ritme gaan komen.
lekkere werkdag achter de rug. Fijn om even in het gewone ritme te komen, zonder al dat gestress. Straks eten koken, zoonlief voor de laatste keer trainen op dinsdag. Vanaf volgende week begint hij met sociale vaardigheidstrainingn en oefenwedstrijdjes 11 tegen 11, om alvast te wennen aan de D pupillen. Ze hebben dan 5 weken lang op dinsdag om half 7 een westrijd tegen een club uit de regio.

Goed dat ze dat doen, want is toch wel een grote verandering voor de jongens.

Vandaag niet veel op pad geweest, maar wel veel gewerkt en gedaan, lekker dus.

Kon gisteren met geen mogelijkheid op het forum komen, heb het op een gegeven moment maar opgegeven..

Prachtig weertje he! Mijn knul is nu eindelijk weer voor het eerst buiten trainen. Ben toch benieuwd hoor, hoe het zal gaan met dit team. Ze hebben helemaal geen jongens genoeg. Ik heb het idee dat ze zich hier behoorlijk op hebben verkeken toen ze een juniorenteam wilden vormen, maar dit wordt echt een probleem met wedstrijden, ben ik bang..Nou ja, afwachten maar. Als het maar niet net zo wordt als de vorige x, met het juniorenteam..:Elke wedstrijd te weinig spelers, waardoor ze dik verloren en na een paar wedstrijden uit de competitie zijn gestapt. Daar is geen lol aan natuurlijk (en daar betaal ik eerlijk gezegd ook geen contributie voor...) Vanavond is er vergadering met het bestuur en in de loop van de week zou er meer bekend worden. Terwijl zondag dus wel de 1e wedstrijd is...pfff.

Wat goed zeg, dat ze op die manier de jongens laten wennen aan 11 tegen 11. Is het dan ook voor het eerst op een groot veld? (ik weet het al niet meer, hoe dat was bij de Etjes.hihi)

Drukken dagen dus voor je knul.

Hopelijk duurt het niet te lang voor de telefoon wordt aangesloten, hoewel je natuurlijk toch wel bereikbaar bent via mobiel, maar misschien wat duurder bellen op die manier?

Dit wel perfect weer om de was lekker buiten te hangen he, heerlijk. Op het werk zei iemand dat ze gehoord had dat het volgende week 17 C zou kunnen worden...zou dat niet heerlijk zijn??!

Op zich spelen de Etjes nog 7 tegen 7 op een half veld. Mijn knul speelt hoofdklasse en dat is 9 tegen 9 op een groot veld, maar wel smaller dan normaal en met de doelen op de 16 meterlijn. Ook hebben ze nog geen buitenspel enzo. Dus wordt inderdaad wennen. Er gaan ook 5 jongens uit de huidige E 2 meedoen, voor hen is het helemaal moe.

Samen met een aantal jongens uit de huidige D1 en 2 wordt dit dan de nieuwe D selectie.

Zoonlief komt in de D2, dat wil hij zelf ook het liefst en ik denk dat het goed voor hem is. Om meteen naar de D1 over te stappen lijkt me een iets te grote stap voor hem.

Straks om kwart over 1 heb ik een gesprek op school over dat incident van vorige week. Ik hoop dat het een beetje meevalt.
Op zich spelen de Etjes nog 7 tegen 7 op een half veld. Mijn knul speelt hoofdklasse en dat is 9 tegen 9 op een groot veld, maar wel smaller dan normaal en met de doelen op de 16 meterlijn. Ook hebben ze nog geen buitenspel enzo. Dus wordt inderdaad wennen. Er gaan ook 5 jongens uit de huidige E 2 meedoen, voor hen is het helemaal moe.

Samen met een aantal jongens uit de huidige D1 en 2 wordt dit dan de nieuwe D selectie.

Zoonlief komt in de D2, dat wil hij zelf ook het liefst en ik denk dat het goed voor hem is. Om meteen naar de D1 over te stappen lijkt me een iets te grote stap voor hem.

Straks om kwart over 1 heb ik een gesprek op school over dat incident van vorige week. Ik hoop dat het een beetje meevalt.

Hopelijk heb je een goed gesprek gehad op school? Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor incident je bedoelt, heb nog even teruggelezen, maar kan er niets over vinden..Hopelijk viel het mee!

Die knul van je komt vanzelf in D1 hoor, daar twijfel ik niet aan

Er is nog niets meer bekend over honkbal, de vergadering was ook verschoven naar vandaag. Wel waren er 2 nieuwe jongens, dat geeft hoop..En ze konden ook nog honkballen, wat natuurlijk ook wel belangrijk is, haha.

Komende vrijdag een reunie met een aantal oud en huidige collega's. Leuk! Met een buffet erbij, wordt vast gezellig. Het is niet in de stad helaas, maar word lekker opgehaald. Nadeel is dan wel dat je ook gebonden bent aan iemand om weer naar huis te gaan en ik ben meestal 1 vd laatsten die weggaat, haha en deze collega is dat absoluut niet. Nou ja, als het heel gezellig is is er misschien nog wel iemand anders met wie ik mee terug kan rijden..;)

Hopelijk heb je een goed gesprek gehad op school? Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor incident je bedoelt, heb nog even teruggelezen, maar kan er niets over vinden..Hopelijk viel het mee!

Die knul van je komt vanzelf in D1 hoor, daar twijfel ik niet aan

Er is nog niets meer bekend over honkbal, de vergadering was ook verschoven naar vandaag. Wel waren er 2 nieuwe jongens, dat geeft hoop..En ze konden ook nog honkballen, wat natuurlijk ook wel belangrijk is, haha.

Komende vrijdag een reunie met een aantal oud en huidige collega's. Leuk! Met een buffet erbij, wordt vast gezellig. Het is niet in de stad helaas, maar word lekker opgehaald. Nadeel is dan wel dat je ook gebonden bent aan iemand om weer naar huis te gaan en ik ben meestal 1 vd laatsten die weggaat, haha en deze collega is dat absoluut niet. Nou ja, als het heel gezellig is is er misschien nog wel iemand anders met wie ik mee terug kan rijden..;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven