Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Oe shit zeg, wat erg..Je schrikt je toch hartstikke rot! Ik ben wel benieuwd hoe en of hij er iets mee te maken heeft. 15 jaar..vreselijk toch.

Wat een buien waren er vandaag zeg, ik zat er gelukkig niet in.

Boodschappen binnen, nu lekker weekend. Jammer dat het morgen niet al een graadje of 20 wordt, dat zou dan helemaal lekker zijn op het veld. Maar zondag mag ook hoor, als ik dan lekker gestrekt op het balkon zou kunnen....heeeeerlijk!!

Whaaaaa, mijn baas was vandaag lollig!! Elke week komt er een soort digitale nieuwsbrief, met nieuwtjes van de afdeling etc. Manager is 1 vd mensen die in de "redactie" zit en collega had het erover dat ie mij ook in die nieuwsbrief wilde hebben. Reageerde manager met: als wat, snoepje vd week? PARDON??!! Hij bedoelde het lollig hoor, ik moest er wel om lachen. Maakte er zelf al haaibaai van de week van, maar die andere collega vond herriebak van de week dan toch weer meer passen..grrrrr...haha.

Mijn inmiddels met pensioen zijnde dok belde vanavond nog even voor een belletje. Hij wilde mij en collegaatje uitnodigen om bij hem te komen eten, dus als we een datum hebben gaan we dat binnenkort doen. Gezellig.

Nu lekker genieten van een luie vrijdagavond en morgen gelukkig niet vroeg op.

Wij zijn weer terug van een ochtend voetbal. Het was een zwaar bevochtte 2-0 overwinning. Zoonlief is net vertrokken met zijn hengel en zijn viskoffer. Ik ga me zo maar eens aan de strijk zetten. Pfff......

Wasmachine draait uiteraard ook weer.

Kortom, een weekendje met de noodzakelijke klussen, en verder lekker rustig aan doen.
Wij ook weer thuis na een middag honkbal. Pfoe, snel vergeten...20-2 verloren, echt pijnlijk Het lukte allemaal niet echt zeg maar..je kon nu echt goed zien dat ze niet gewend zijn met elkaar te spelen en dat er een paar bij zitten die nog nooit gehonkbald hebben. Hopelijk gaat het niet de rest van het seizoen zo. Toen het zonnetje erbij kwam werd het wel lekker, het was ook weer gezellig. Morgen moeten de heren spelen en heeft mijn knul kantinedienst. Hij vindt het dan wel gezellig als ik er ook ben (en handig natuurlijk, haha) dus morgen maar weer die kant op. Het wordt dan in elk geval superlekker weer. Niets meer gehoord over die kantinedienst, ik had nog gezegd dat ik best af en toe wilde helpen maar niet elke wedstrijd, omdat er ook nog andere ouders zijn die ook niet rijden, die ook gevraagd kunnen worden. Nu waren er 2 softbaldames in de kantine, prima geregeld lijkt mij! Thuis gekomen nog bedden verschoont en de wasmachine draait ook hier. Stijken misschien morgen..
Dat is inderdaad niet best nee. Onze knullen hebben ook slecht gevoetbalt hoor. Geen aansluiting op het middenveld en veel egoisten in het team, het is elke week hetzelfde. Zoonlief schoot 1 x op doel en kreeg een hoop commentaar van zo' n ander knulletje die altijd alles zelf wil doen. Gelukkig werd die knul aangesproken door de coach.

Vanavond komt top gun! Leuk, al heb ik die al 6x gezien. Haha... Blijft leuk.

Ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier eigenlijk niet het beloofde warme lenteweer..Geen zon, niet echt koud, maar ook niet echt lekker. Jammer!! De heren hebben dik en dik gewonnen, bijna zielig voor de tegenstander, haha. Nu weer lekker thuis, ik had gehoopt lekker buiten te kunnen zitten, maar dat gaat m niet worden. Hahah Topgun! HEb m gisteren niet weer gezien, maar ik heb m ook al zo vaak gezien, hihi.

Ik heb hem gisteren ook niet gekeken scarlet, we hebben met zoonlief een dvdtje gekeken. Maar ik heb hem wel opgenomen en vanmiddag gekeken. Zoonlief was vissen en C is met familie de as van zijn vader uitstrooien. Morgen zou die jarig zijn. Ik heb dus het rijk alleen. Vanmiddag eerst de was buiten gehangen en daarna lekker top gun gekeken.

Hier ook geen zon en eigenlijk best veel wind.

Mijn knul is inmiddels uitgevist en ging nog even op zijn bmx weg. Ik zit nu rkc - feyenoord te kijken en straks natuurlijk psv- ajax. Ik ben zeer benieuwd. Rkc maakt net gelijk, gunstig......

Ajax ligt op kampioenskoers!

Het was vandaag lekkerder weer als gisteren he..grrr, niet dat we daar iets aan hadden. Weer het fijne bericht dat er 4000 banen moeten gaan verdwijnen binnen nu en 5 jaar..Pff, het zal ook nooit veranderen. Alsof dat digitaliseren en automatiseren zo fantastisch werkt voor de mensen, verschrikkelijk. Het valt me nog mee dat wij niet getroffen zijn door zo'n cyberaanval, het was vandaag weer raak bij de Rabobank las ik.

Morgen heeft mijn knul zijn eerste intakegesprek. Best spannend en ik hoop eigenlijk stiekem dat hij al gelijk te horen krijgt of ie is aangenomen. Maar dat zal wel niet, was tenminste de vorige x niet. Hij kreeg vandaag ook een telefoontje, dat zijn andere intake een paar dagen opgeschoven is, vindt ie niet erg, heeft hij nog wat meer tijd voor de opdrachten, die helemaal niet naar zijn zin gaan. Vlgs mij legt hij de lat echt te hoog, hi moet oa een personage of karakter ontwerpen/tekenen. Er staat zelfs bij dat het niet perfect hoeft te zijn, als je maar schetsmatig duidelijk kunt maken wat je bedoeling is, maar hij wil dat het bijna perfect is, pfff. Lastig hoor.

Spannend voor je knul dus morgen. Ik ben ook bang dat hij het niet gelijk zal horen.

Ik zag vandaag op het nieuws dat UWV flink moet inkrimpen. Niet leuk.......

Mijn knul begint morgen met zijn Cito intree toets. Ook spannend voor hem, al zegt ie zelf van niet.

Vandaag een erg intensieve dag op het werk gehad. Gelukkig hebben ze dat knulletje wat is opgepakt vanmiddag weer laten gaan. Die vriend van hem is overgeplaatst naar een jeugdgevangenis. Hij heeft 2 van de overvallen gepleegd, op de Shell en bij de zeeman. Mijn client wist dit, aar werd onder druk gezet om Nijs te vertellen. Dat en het feit dat hij minderjarig is heeft gemaakt dat hij weer vrij is nu.

Ik heb wel 4x moeder gesproken vandaag en dat kost toch vest veel energie.

Ook mijn plicht weer gedaan vandaag en bloed gegeven. Ik zeg, lekker vroeg naar bed vanavond en goed slapen.....
Het is vandaag weer zo,n ren en vliegdag. Voor mijn werk al heen en weer gereden naar Amersfoort, Utrecht en woudenberg. Mijn knul opgehaald op school en bij de sova gebracht. Half 5 is hij klaar, dan snel eten om om kwart voor 6 weer ophet voetbalveld te staan.

Je moet er wat voor over hebben zeggen ze dan.....

Voorlopige selectie D1 en D2 zijn bekend gemaakt. Zoonlief komt in de D2. Gelukkig vindt hij dat wel best, hij wil die opgelegde druk niet meer. Ik ben er ook blij mee, al zitten er kinderen bij de D1, die ik persoonlijk niet begrijp. Gelukkig hoef ik het ook niet te begrijpen....... Maar ik denk dat die jongens het nog erg moeilijk gaan krijgen komend seizoen, want de eisen zijn hoog.

Tjeez, jij hebt idd heel wat heen en weer gereden zeg.. pfoe..Goed hoor van je knul, dat hij voor zichzelf heeft uitgemaakt dat het prima is bij D2 en dat is natuurlijk ook hartstikke goed! Hij moet wel lol houden in het spelletje natuurlijk. Hoe was de entree toets?

Jeetje, wat wordt hij ook al groot he!

Fijn dat je client weer vrij is, krijgt dit nou eigenlijk nog een staartje voor hem?

Hoera, mijn knul kreeg gelijk te horen dat ie geplaatst is. Pfoe, toch een pakje van mijn hart hoort..ligt er niet meer zoveel druk op die andere intake. Maar ja, stel dat hij straks de kans krijgt om te kiezen..wat zal ie dan doen? Dat lijkt mij dan weer erg lastig hoor. Al heb ik ergens het idee dat ie van die andere intake gaat afzien, omdat die opdrachten zo lastig blijken te zijn. Aan de andere kant...als ie echt wil, dan gaat ie ervoor natuurlijk. Ik laat het maar even en (probeer!!) niet te pushen. Als hij echt die kunstzinnige kant op wil gaan én het lukt om aangenomen te worden, waarom niet..Ben alleen bang dat die opleiding zélf dan misschien te moeilijk wordt qua creativiteit. Daar zijn de beren weer die ik altijd zie..Maar ik houd me echt in, dit moet nu helemaal zijn beslissing worden, zonder dat hij het gevoel heeft door mij in een bepaalde richting geduwd te zijn, of dat hij iets kiest waarvan hij weet dat ík dat graag wil.

(maar moeilijk is dat soms wel!)

Mijn knul had vanavond weer een moeilijke avond bij de wedstrijd. Er zitten een paar kinderen die hun mond maar niet kunnen houden en de hele wedstrijd commentaar leveren. Mijn knul heeft daar last van en is heel blij dat hij daar volgend seizoen niet meer bij zit.

Hij had de entree toets best moeilijk gevonden, vooral studievaardigeheden. Morgen deel 2.

Het is nog onduidelijk of het consequenties voor mijn cliënte heeft. Ik wordt nog gebeld door de kinderbescherming. Wordt vervolgd dus.

Wat gaaf zeg dat je knul aangenomen is. Gefeliciteerd zal inderdaad wel wat druk van de ketel halen bij hem. Hij heeft in ieder geval weer een opleiding komend schooljaar.
Mijn vrije dag vandaag is weer omgevlogen. Vanmorgen gesport en de was buiten gehangen. Vanmiddag was zoonlief met een vriendje vissen. Ik heb heerlijk een uurtje in de tuin gezeten met een boek. Ook nog even een half uurtje de ogen dicht gehad liggend op de bank, want ik heb slecht geslapen vannacht. Veel wakker geweest.

Net het eten op en de boel opgeruimd. Vanavond ook lekker rustig aan. Ik ben moe en mijn knul heeft best moeite met de cito toets. Hij vindt het moeilijk.

Morgenochtend moet hij nog en dan volgende week nog 2 ochtenden.

Jouw vrije dag en het was weer mijn lange dag, pffff. Jammer hoor juist nu het vandaag zulk lekker weer was..Maar, daar staat wel tegenover dat ik morgen lekker compensatieverlof heb, heerlijk!

Valt niet mee he voor die kids, de entreetoets. Mijn knul vond het ook pittig destijds, weet ik nog.

Het voetbalseizoen zal wel niet meer heel lang duren, of wel?

Whoehaha, ik las dat onze club zelfs nog kans heeft om Europa in te gaan..dat zou toch helemaal te gek zijn zeg!! Kan me niet voorstellen dat dat gebeurt! Maar jouw vent is dus blij dat hij straks van een aantal jongens verlost is.

Had jij op FB nog die foto van dat hertje van mij gezien? Dat was een erg welkome afwisseling vanmorgen op het werk zeg!

Wij zitten aan een soort binnentuin en op een gegeven moment zag ik een aantal politiemensen staan en ze keken naar een bepaalde hoek. Omdat ik nu eenmaal gek ben op spanning en sensatie ik dus ook gelijk proberen te zien waar zij nu naar keken, maar wij konden niets zien. Ook mensen die langsliepen zag je wijzen etc. Aan de zijkant zagen wij ook diverse collega's voor de ramen staan, dus maar es naar de andere vleugel gewandeld, bleek er een reebokje tussen de struiken te liggen, die rustig om zich heen lag te kijken. Zó schattig! Maar hoe komt dat beestje daar nou verzeild? Wij zitten helemaal niet in een buitengebied.

Het duurde erg lang voor er mensen van de dierenambulance oid waren, zeker meer dan een uur en uiteindelijk hebben ze het dier gevangen dmv een stok met zo'n lus eraan (komt daar niet een soort stroomstoot uit?) Zó zielig! Het beest had heel goed in de gaten wat er gebeurde en rende alle kanten op en overal tegenaan, ik heb niet meer gekeken. Ik snap niet waarom ze hem niet hebben verdoofd middels een verdovingsgeweer. Hij lag er zo rustig en stil bij, voordat ze op m af kwamen. Uiteindelijk is het geluk en werd ie gevangen en weggedragen. Hopelijk heeft ie zich niet verwond. Erg bijzonder!

Ziet het forum er bij jou ook anders uit?

Mijn vrije dag ging ook te snel voorbij, veel in huis gedaan, wassen gedraaid, ook buiten gehangen maar dat vond ik best eng hoor, wát een wind zeg! Het ging alle kanten op en op een gegeven moment heb ik het maar binnengehaald..Laatst ook al op wonderbaarlijke wijze een spijkerbroek van mijn knul foetsie, die moet haast zijn weggewaaid, nergens te vinden in huis. Maf! Een poos met mijn broer aan de phone gezeten, weer even bijgekletst. Jammer genoeg was het niet lekker genoeg om buiten te zitten, balen. Ik werd vanmorgen nog gebeld door de man waar mijn knul zijn intake gesprek mee had gehad, hij moest nog wat dingen verifieren omdat de pc het niet had gedaan tijdens intake (wat een giller he...doe je een ict opleiding..LOL) Hoewel hij wel erg aardig was, vond ik het wederom een erg verstrooide gast zeg..wist niet meer of mijn knul zijn mavo diploma al had of niet, dat ie 3 jaar mbo heeft gedaan was hij kwijt, (terwijl hij zelfs kopieen heeft gemaakt zijn beide cijferlijsten) OMG, dat belooft weer wat..haha. Maf, hij had met mijn knul al gehad over zijn afkomst gehad (hij is zelf ook een halve antilliaan) en vroeg of mijn knul een allochtoon of een autochtoon was en serieus, ik ben er altijd vanuit gegaan dat de nederlandse antillen, wat altijd onder het Koninkrijk der Nederlanden viel, gewoon onder Nederland viel en mijn knul dus een autochtoon zou zijn. Vlgs hem dus niet en is ie een allochtoon. Wat klinkt dat vreemd zeg! (al maakt het verder niets uit). Toen zei hij dat hij er zelf ook 1 was, omdat ie een antilliaanse vader had. Pff, hopen maar dat het allemaal weer in orde komt met de registratie. Mijn knul had tijdens de intake nl ook aangegeven dat hij een aantal vakken al heeft afgesloten (o.a.Nederlands, engels) en hoopt op een paar vrijstellingen. Hij vond het heel goed dat mijn knul die vakken had afgesloten, maar nu vraag ik me af of hij dat allemaal wel genoteerd heeft..

Heel anders ja het forum. Had ook problemen met inloggen, maar het is gelukt zoals je ziet.

Druk geweest vandaag! De hele ochtend met die knul op pad geweest die een poosje spoorloos was. Hij is weer terecht. Vandaag met hem de sleutel opgehaald van zijn kamer. Hij gaat naar een kamer trainings centrum. Daar krijgt hij 2x per week begeleiding. Daarnaast moet ik hem ook nog blijven begeleiden 1x per week. Erg intensief voor hem, ik hoop dat het zijn vruchten gaat afwerpen. Hij is in ieder geval vol goede moed.

Oh nee, dat is toch geen goed voorteken Scarlet van die man, dat ie al zo veel informatie weer kwijt is. Ik hoop echt dat het goed komt zeg

Jij had een minder mooie dag om vrij te zijn. Jammer hè..
Ja vaag he, die leraar..Typisch, vorige mentor (al weet ik niet of deze man ook een mentor is) was ook al zo'n verstrooide vent..

Toen ik zei dat mijn knul na het behalen van zijn mavodiploma ook nog 3 jaar MBO had gedaan, vroeg hij wanneer hij daarmee gestart was. Pff, dat wist ik zo gauw niet, in elk geval 3 jarige opleiding, dit jaar gestopt in laatste jaar, dus reken maar uit. 2009, zei ie..

Huh? 2010, zei ik. Oh ja, zei hij toen, dat klopt. Verstandige moeder (tssss) en ik geef nog wel rekenen..AARGHHH!!!! Laten we er maar vanuit gaan dat ie gewoon niet goed voorbereid aan het telefoongesprek was begonnen en dat het allemaal nog goed komt. (maar wanneer het lang duurt voor we weer iets horen, zoals bevestiging of rooster oid, trekken we echt weer aan de bel).

Hopelijk gaat het goed met die jongen die je begeleid Dolphine. Best veel ja, maar denk dat hij dat ook wel nodig heeft?

Zooo blij dat het weekend is, ondanks mijn vrije dag gisteren. Erg slecht geslapen weer, bah en dan vanmorgen ook nog overleg wat langer duurde dan ik had gedacht/gehoopt. Nu lekker thuis, de boodschappen zijn binnen en ik hoef niet zo gek veel in het huishouden te doen, heerlijk hoor.
Voor mij zit deze werkdag er ook bijna weer op. Vanmorgen een huisbezoek gehad, daarna overleg met collega over onze lieftallige stagiaire. Nu lekker thuis. Zoonlief gaat niet trainen, hij heeft steeds zere hakken na het rennen. Gisteren na de training ook weer. Ga een afspraak maken bij de huisarts voor hem.

Ik haal hem straks op bij een vriendje en dan rij ik door naar Amsterdam. Ajax- Heerenveen vanavond.

Zoonlief blijft thuis met C. En dat vindt hij erg stoer.
Wie vindt het stoer, C. of je knul?? :D

Ajax op vrijdag, dat gebeurt niet vaak,toch?

Zere hakken, naar, komt het niet door zijn schoenen?

Heb CNN op staan, ze zijn bezig met die klopjacht op de 2 verdachte van die bomaanslag in Boston, een jongen van 19...wat een gekkenhuis zeg...Veel plezier vanavond!
Hij heeft het steeds na het rennen scarlet, het kan met de groeischijven te maken hebben. Dan groeien zijn voeten harder dan de rest, daar heb ik al meerdere kinderen over gehoord. Het kan ook zijn dat zijn achillespees te kort is. In zijn andere schoenen had hij het ook wel eens, en nu begint et weer. Ik ga maandag even een afspraak bij de huisarts maken, het kan zijn dat het met een extra zooltje opgelost is. Affijn, kan geen kwaad om er even naar te laten kijken. Het kind zit soms huilend van de pijn thuis na de training.

Ajax helaas gelijk gespeeld. Ze houden de spanning er wel tot het laatste moment in zo.

Gelukkig is het niet te vaak op vrijdagavond. Mijn voorkeur gaat toch echt naar zondagmiddag. Die avondwedstrijden ben je gelijk zo laat thuis....
Ben wel benieuwd wat het zal blijken te zijn Dolphine, waardoor hij zo'n last heeft. Hopelijk is het idd snel op te lossen.

Het was mooi weer vandaag he! Helaas hier toch nog wat te veel wind (te koude wind) om buiten te kunnen zitten. Heb erg geluierd, mijn knul was uit naar Drachten, helaas verloren, 7-5, maar volgens hem waren ze wel een paar x genaaid door de scheids, anders hadden ze gewonnen. Tsja..Grr, hij heeft een sliding gemaakt om te scoren (toen zei de scheids dat hij de thuisplaat niet had aangeraakt, vlgs mijn knul echt wel) en heeft wederom een gat in zijn broek..pfff, kunnen ze dat nou niet van wat sterker materiaal maken? Hij heeft elk seizoen een nieuwe outfit nodig op deze manier, is toch niet normaal?! Ik heb een beetje last van mijn keel en begin verkouden te worden merk ik, hopelijk blijft het hierbij. Morgen nog lekker een dagje niets, eigenlijk de officiele seizoensopening op de club, maar denk niet dat ik ga.
Ben wel benieuwd wat het zal blijken te zijn Dolphine, waardoor hij zo'n last heeft. Hopelijk is het idd snel op te lossen.

Het was mooi weer vandaag he! Helaas hier toch nog wat te veel wind (te koude wind) om buiten te kunnen zitten. Heb erg geluierd, mijn knul was uit naar Drachten, helaas verloren, 7-5, maar volgens hem waren ze wel een paar x genaaid door de scheids, anders hadden ze gewonnen. Tsja..Grr, hij heeft een sliding gemaakt om te scoren (toen zei de scheids dat hij de thuisplaat niet had aangeraakt, vlgs mijn knul echt wel) en heeft wederom een gat in zijn broek..pfff, kunnen ze dat nou niet van wat sterker materiaal maken? Hij heeft elk seizoen een nieuwe outfit nodig op deze manier, is toch niet normaal?! Ik heb een beetje last van mijn keel en begin verkouden te worden merk ik, hopelijk blijft het hierbij. Morgen nog lekker een dagje niets, eigenlijk de officiele seizoensopening op de club, maar denk niet dat ik ga.
Ik heb gisterenmiddag wel heerlijk in de tuin kunnen zitten. Uit de wind, in de zon was het gewoon warm. Lekker hoor.

Rustig dagje gehad hier, wel de nodige was en strijk gedaan, verder eigenlijk niks.

Nu ook weer veel te vroeg wakker naar mijn zin, maar kan niet meer slapen.

Vanmiddag al mijn knul ophalen, want we gaan wokken met mijn ouders ivm hun trouwdag die dinsdag is.

Ook weer gezellig dus.
Jij was er zeker vroeg bij Dolphine, ik was ook al weer zo vroeg wakker. Heb het nog proberen te rekken, maar helaas ook niet echt gelukt. Bah. Verkoudheid is doorgezet, neus zit dicht, hoofdpijn, blehgevoel. Heb wel de strijk gedaan en nog een paar wassen gedraaid en gevouwen, maar verder niets. De dag begon hier mooi maar helaas raakte het ook al snel weer bewolkt. Jammer, want het was heerlijk op balkon toen de zon scheen, maar daarna toch minder, dus weer niet buiten gezeten. Kheb zon nodig! En kleur!!

Ik moet ook zooo nodig naar de kapper, dat gaat deze week echt gebeuren. Het wil voor geen meter meer en ik wil het ook laten kleuren. Gezellig, lekker wokken met zijn allen..veel plezier!
Het wokken was weer zeer geslaagd. Mijn knul heeft zitten bunkeren. Lekker aan de gamba's en garnalen. Hij had wel buikpijn net, hihi.

Hier viel het weer ook tegen. Vanmorgen nog wel zon, maar vanmiddag was er van buiten zitten geen sprake meer hoor.

Straks lekker mijn bedje opzoeken, kijken of ik wat slaap kan inhalen.

Gelukkig, lekker thuis. Het viel niet mee vandaag, traanogen, niezen na een slapeloze nacht. Ik ben ziehielug!!

Hopelijk vannacht wel een goede tuk zeg, nu al 2 nachten achter elkaar waardeloos. Ik zag dat het weer de komende dagen lekker wordt en dan in het weekend weer stukken minder :( Niet te geloven toch! Kreeg 2 vreemde emailtjes van C. Wij hebben nog steeds contact, gewoon, als vrienden, niets raars, nooit.

Had gisteren nog een uitgebreide mail van hem, maar had m nog niet teruggemaild. Kreeg ik nu 2 mailtjes, de 1e, daar stond in dat ik het volgende mailtje moest negeren, alleen moest antwoorden dat ik het begreep. Schijnt dat zijn vrouw er problemen mee heeft dat wij nog steeds mailen. In het volgende mailtje stond dus dat het problemen gaf dat wij nog contact hadden, dus dat het het beste was dat we geen contact meer hadden en hij wenste mij en mijn knul het beste. Nou ja zeg!!

Ik denk dat hij dat mailtje aan zijn vrouw zal laten zien, zo van zie, ik heb het contact beeindigd..Ik heb maar 'braaf' teruggemaild dat ik het begrijp en hem en zijn familie het beste wens.

Ben nu ergens wel benieuwd of hij op de een of andere manier weer contact zal opnemen. Ik doe het in elk geval niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven