Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 3 april 2013 om 17:35
Ik zie dat ik ook steeds dubbel post ja. Komt omdat de iPad heel traag reageert en ik nog steeds de laptop niet kan gebruiken. Balen.....
Zoonlief heeft vorige week maandag, voor de Pasen ruzie gehad op school. De aanleiding was dat dat jochie hem steeds uitdaagt en dingen roept als ADHD kind, je moet je medicatie gaan nemen, etc. En dat is de gevoelige snaar van mijn knul. Dit is maandag uit de hand gelopen en mijn knul heeft die knul een paar flinke schoppen verkocht. Oké, niet goed, maar ik snap hem wel.
Daarvoor moest ik nu op school komen. De ouders van die andere jongen trouwens ook. Ze snappen zoonlief wel. Maar hij had niet zo mogen schoppen. Nu mogen ze beide maandag niet mee gymmen.
Ik heb de juffen nog het een en ander verteld, want er is veel gepest gaande zonder dat zij daar erg in hebben. Zoonlief komt regelmatig met verhalen thuis.
Maar goed, maandag dus niet gymmen en dan is dit klaar.
Zoonlief heeft vorige week maandag, voor de Pasen ruzie gehad op school. De aanleiding was dat dat jochie hem steeds uitdaagt en dingen roept als ADHD kind, je moet je medicatie gaan nemen, etc. En dat is de gevoelige snaar van mijn knul. Dit is maandag uit de hand gelopen en mijn knul heeft die knul een paar flinke schoppen verkocht. Oké, niet goed, maar ik snap hem wel.
Daarvoor moest ik nu op school komen. De ouders van die andere jongen trouwens ook. Ze snappen zoonlief wel. Maar hij had niet zo mogen schoppen. Nu mogen ze beide maandag niet mee gymmen.
Ik heb de juffen nog het een en ander verteld, want er is veel gepest gaande zonder dat zij daar erg in hebben. Zoonlief komt regelmatig met verhalen thuis.
Maar goed, maandag dus niet gymmen en dan is dit klaar.
donderdag 4 april 2013 om 20:05
Wederom een lekkere werkdag achter de rug vandaag. Ik ben druk, maar wel lekker druk, en ik vind het ook wel weer fijn om alleen met werk bezig te zijn en niet alle stress van verhuizen en klussen er om heen.
Mijn werkplek thuis is inmiddels ook geregeld, dus ik kan lekker thuis aan de gang, ik heb van mijn werk een andere laptop gekregen en gelukkig werkt alles nu.
Helaas is de moeder van C wel aan het dwars liggen momenteel. Niet met zo veel woorden, maar ze heeft al 3 weken griep en moest vandaag naar het ziekenhuis vanwege uitdroging..... Maar ze heeft geen vocht toegedient gekregen, dus het zal wel meevallen allemaal. Wel probeert ze steeds een beroep op C te doen dat ze zo zielig is en dat wordt er niet minder op helaas.
Mijn knul is weer aan het hoesten, grrrr, ook dat wordt niet minder.
Mijn werkplek thuis is inmiddels ook geregeld, dus ik kan lekker thuis aan de gang, ik heb van mijn werk een andere laptop gekregen en gelukkig werkt alles nu.
Helaas is de moeder van C wel aan het dwars liggen momenteel. Niet met zo veel woorden, maar ze heeft al 3 weken griep en moest vandaag naar het ziekenhuis vanwege uitdroging..... Maar ze heeft geen vocht toegedient gekregen, dus het zal wel meevallen allemaal. Wel probeert ze steeds een beroep op C te doen dat ze zo zielig is en dat wordt er niet minder op helaas.
Mijn knul is weer aan het hoesten, grrrr, ook dat wordt niet minder.
donderdag 4 april 2013 om 20:24
Bij ons het op het werk ook een aantal mensen waarbij het behoorlijk blijft hangen, vooral het hoesten. Ik ben zo blij dat alles (tot nu toe dan) ons deurtje voorbij is gegaan!
Fijn, dat je nu thuis ook lekker kunt werken.
Gelukkig viel het allemaal nogal mee, op school. Wat flauw dan he, zo'n joch wat die dingen roept. Dat het je knul dan op een gegeven moment te veel wordt is wel begrijpelijk, misschien gaat ie nog leren hoe dan te kunnen reageren, ipv lichamelijk, bij zijn sova training? Vervelend sowieso, dat er nogal wat gepest wordt, goed dat je het hebt aangekaart. Heb je wel het idee dat ze daar iets mee gaan doen?
Eigenlijk verbaast het me niet, dat C. zijn moeder nu zo doet..
Hopelijk kan hij zijn poot stijfhouden en zijn/jullie grenzen aangeven qua aandacht.Maar het is natuurlijk erg lastig,ook voor hem. Mischien een kwestie van wennen, van haar kant? Wonen jullie ver van haar af.?
Grrr, hoe lang groeien knullen van 19 nog door? Mijn knul moest alweer nieuwe honkbalschoenen, pff, dacht dat dat nu wel een beetje klaar was zeg! Lastig, alleen online te bestellen, hopelijk komen ze zaterdag, zondag wedstrijd.
vrijdag 5 april 2013 om 16:22
hihi scarlet, dus jouw knul ook nog steeds in de groei. Die van mij gaat ook weer erg de lucht in momenteel, al zijn spijkerbroeken worden net te kort. Het wordt tijd voor mooi weer en korte broeken.....
Morgen moet hij voetballen in amersfoort, gelukkig niet zo gek vroeg, om 10: 00 uur. Kwart voor 9 verzamelen. Daarna gaat hij naar zijn vader.
Ik heb zijn vader gevraagd of hij het weekend voor koninginnendag kan komen en dan tot woensdag 1 mei, want mijn knul heeft 2 weken vakantie, pfffff
Ik heb helaas nog geen antwoord gehad.
Zal zondag even goed met hem bespreken hoe we de meivakantie gaan invullen, want ik kan niet weer vrij nemen.
Morgen moet hij voetballen in amersfoort, gelukkig niet zo gek vroeg, om 10: 00 uur. Kwart voor 9 verzamelen. Daarna gaat hij naar zijn vader.
Ik heb zijn vader gevraagd of hij het weekend voor koninginnendag kan komen en dan tot woensdag 1 mei, want mijn knul heeft 2 weken vakantie, pfffff
Ik heb helaas nog geen antwoord gehad.
Zal zondag even goed met hem bespreken hoe we de meivakantie gaan invullen, want ik kan niet weer vrij nemen.
zaterdag 6 april 2013 om 12:56
Heerlijk weer tot nu toe zeg..Net even boodschappen gedaan, was lekker buiten in het zonnetje. Gisteren een erg leuke reunie gehad, zo leuk om mensen na al die tijd (20 jaar ongeveer) weer te zien!
Zo grappig, sommigen bijna niet veranderd, anderen erg oud geworden, hoe dat verschilt per persoon.
Haha, eerlijk gezegd was iedereen bijzonder lovend over mijn verschijning en dat is altijd erg fijn om te horen Heerlijk gegeten (warm/koud buffet) en natuurlijk erg veel gekletst.
Omdat ik gisterenmiddag al erg druk in huis ben geweest (collega die me kwam halen kwam eerst ff een bakkie doen, dus ik moest wel, hihi) heb ik nu lekker tijd voor mezelf.
Zo eerst een boterhammetje eten, daarna lekker met boek op de bank. Mijn lieve dok had ook zijn (2e) afscheidsfeestje gepland, 8 juni en dan gaan we met een bus naar mijn ex manager, ergens in Groningen , die dat kroegje bij huis heeft en een lekkere tuin..Zin in! 23 mei als het goed is mijn eigen feestje (het is nu uit mijn handen he...), ook zin in.
Mijn knul heeft nav zijn motivatiebrief ook de uitnodiging voor het intake gesprek van de 2e opleiding, dus dat loopt ook allemaal netjes door en zo kabbelt het hier een beetje voort..
Hoe was het vanmorgen langs de lijn? Kan me voorstellen dat het toen best nog frisjes was. En daarna een lekker weekend voor jullie zelf. Nog plannen?
Ja, de meivakantie komt er alweer aan Sowieso nog een aantal vrije dagen in het vooruitzicht, bij ons is de dag voor Koninginnedag een verplichte vrije dag, heel naar, Pinksteren natuurlijk en dan nog Hemelvaart. Lekker!
zaterdag 6 april 2013 om 19:33
Het was vanmorgen nog best fris langs de lijn ja. Wel een leuke spannende wedstrijd gezien, helaas verloren met 3-2, maar ondanks het verlies staan ze nog steeds 3e. Zijn vader kwam helaas pas 5 minuten voor het einde aankakken, sommige dingen veranderen niet hè.
C is hier druk geweest met de kabels, ik met de strijk en de was. Vanmiddag even gaan shoppen hier in het dorp. Voor zoonlief een spijkerbroek, 2 shirts met lange mouwen en 2 shirts met korte mouwen. Wij hebben sinds kort een shoeby en daar hebben ze toch leuke dingen voor kids. Voor mezelf nog een gaaf oud roze leren Jackie en een shirt gescoord.
Ik kwam in de stad een vriendin tegen, dus we hebben even gezellig een bakkie gedaan samen.
Vanavond hebben we een verjaardag van de tante van C, die heeft ook geholpen met verhuizen, dus daar moeten we wel even naar toe.
C is hier druk geweest met de kabels, ik met de strijk en de was. Vanmiddag even gaan shoppen hier in het dorp. Voor zoonlief een spijkerbroek, 2 shirts met lange mouwen en 2 shirts met korte mouwen. Wij hebben sinds kort een shoeby en daar hebben ze toch leuke dingen voor kids. Voor mezelf nog een gaaf oud roze leren Jackie en een shirt gescoord.
Ik kwam in de stad een vriendin tegen, dus we hebben even gezellig een bakkie gedaan samen.
Vanavond hebben we een verjaardag van de tante van C, die heeft ook geholpen met verhuizen, dus daar moeten we wel even naar toe.
zondag 7 april 2013 om 10:19
Shoeby is een erg leuke winkel, vind ik. Zit hier helaas totaal uit de richting, maar ze zitten ook online. Gaaf, zo'n oud roze leren jack! Ik vind die oudroze kleur, die nu zo hip is sowieso erg mooi.
Mijn knul is honkballen, uit naar Assen (hoop voor hem dat de mist snel optrekt..brr) en natuuuurlijk kwam hij er vanmorgen achter dat zijn overshirt ook te klein is..GRRRRR!!! Eigenwijs als ie is, vond hij het niet nodig om naar de jaarlijkse pasdag te gaan, waar je nieuwe kleding kunt bestellen zodat je het nog hebt voor het seizoen begint. En natuurlijk ook weer kassa, nieuw shirt kost 41 euro. Ik ga dat echt niet voor hem betalen, heb net wel even een mailtje gestuurd of ze nog een groter shirt hadden bij de club, eventueel 2e hands, zodat we wellicht kunnen ruilen (zijn shirt ziet er nog prima uit) en anders heeft ie pech en kost het hem geld. Ik blijf aan de gang zeg..
zondag 7 april 2013 om 11:19
Woehaha Scarlett, hoe groter hoe enigenwijzer hè die knullen. Hier geen mist hoor, strak blauwe lucht, heerlijk zonnetje, ziet er echt heerlijk uit buiten.
Wat een eind weg weer trouwens assen, pfffff hij liever dan ik. En natuurlijk kan hij zelf mee betalen, hij is volwassen inmiddels hoor, hoeft mama niet allemaal meer voor hem te regelen!
Straks om half 5 moet Ajax voetballen, dus ik ga vanmiddag die kant op.
Heb trouwens bericht gekregen dat zoonlief voor komend seizoen ook een seizoenkaart heeft. Fijn eindelijk na 5 jaar wachten.
Morgen de flat opleveren. Maak me er een beetje zorgen om, heb niks van nieuwe huurders gehoord, dus weet niet of ze de vloer en de douchecabine willen overnemen. Straks moet het er als nog uit en dan moet ik flink betalen en daar heb ik natuurlijk geen zin in.
Wat een eind weg weer trouwens assen, pfffff hij liever dan ik. En natuurlijk kan hij zelf mee betalen, hij is volwassen inmiddels hoor, hoeft mama niet allemaal meer voor hem te regelen!
Straks om half 5 moet Ajax voetballen, dus ik ga vanmiddag die kant op.
Heb trouwens bericht gekregen dat zoonlief voor komend seizoen ook een seizoenkaart heeft. Fijn eindelijk na 5 jaar wachten.
Morgen de flat opleveren. Maak me er een beetje zorgen om, heb niks van nieuwe huurders gehoord, dus weet niet of ze de vloer en de douchecabine willen overnemen. Straks moet het er als nog uit en dan moet ik flink betalen en daar heb ik natuurlijk geen zin in.
zondag 7 april 2013 om 16:53
Oe dat zou een behoorlijke tegenvaller zijn Dolphine..wat slordig ook, van de nieuwe huurders..Toch juist hartstikke fijn wanneer je dingen kunt overnemen (als het je aanstaat tenminste), dat wil je dan toch geregeld hebben? Duimen dat het nog goed komt.
Eindelijk een seizoenskaart voor je knul. Zal hij ook wel heel leuk vinden, denk ik? Werd trouwens ook wel tijd zeg, pfff.
Mijn knul is inmiddels weer thuis, goed begin van het seizoen, gewonnen met 16-7 (of zoiets) terwijl ze nog een speler te weinig hadden ook. Hij stond ook op zijn favoriete stek (1e honk), dus happy. Hij krijgt trouwens bij de training ook pitcher training, ze willen m op die 2 posities gaan gebruiken. Hij voelt zich nog wat onzeker als werper, dus wat wel blij dat hij vandaag niet daar ingezet hoefde te worden. Volgende week de 1e thuiswedstrijd, kan ik het nieuwe team ook gaan aanschouwen..
zondag 7 april 2013 om 16:53
Oe dat zou een behoorlijke tegenvaller zijn Dolphine..wat slordig ook, van de nieuwe huurders..Toch juist hartstikke fijn wanneer je dingen kunt overnemen (als het je aanstaat tenminste), dat wil je dan toch geregeld hebben? Duimen dat het nog goed komt.
Eindelijk een seizoenskaart voor je knul. Zal hij ook wel heel leuk vinden, denk ik? Werd trouwens ook wel tijd zeg, pfff.
Mijn knul is inmiddels weer thuis, goed begin van het seizoen, gewonnen met 16-7 (of zoiets) terwijl ze nog een speler te weinig hadden ook. Hij stond ook op zijn favoriete stek (1e honk), dus happy. Hij krijgt trouwens bij de training ook pitcher training, ze willen m op die 2 posities gaan gebruiken. Hij voelt zich nog wat onzeker als werper, dus wat wel blij dat hij vandaag niet daar ingezet hoefde te worden. Volgende week de 1e thuiswedstrijd, kan ik het nieuwe team ook gaan aanschouwen..
zondag 7 april 2013 om 22:06
Zo dat was een latertje voor mijn ventje. Ik was pas om 7 uur in hoorn en toen moesten we nog ruim een uur naar huis rijden. Hij had ook bijna niks gegeten, want ze hadden bonensoep, en dat vind hij niet zo lekker. Ze hadden ook niks anders voor hem, nog geen boterham, dus thuis eerst maar wat te eten voor hem gefixed.
Hij is blij met zijn nieuwe kleren. De spijkerbroek moet hij qua lengte ook hebben, maar hij moet wel een riem om, omdat ie van zijn kont zakt. ( welke kont? Hihi) Hij heeft een hekel aan riemen, maar het is niet anders.
Hij is blij met zijn nieuwe kleren. De spijkerbroek moet hij qua lengte ook hebben, maar hij moet wel een riem om, omdat ie van zijn kont zakt. ( welke kont? Hihi) Hij heeft een hekel aan riemen, maar het is niet anders.
maandag 8 april 2013 om 21:16
Wat een vreselijke zeikstralen bij de woningbouw zeg... Voor nu worden er 100 euro schoonmaakkosten in rekening gebracht voor de badkamer, wc en keuken. Tsssss, het gaat dan over vochtvlekken van lekkage van de bovenburen, die de woningbouw zelf niet goed heeft verholpen, en kalkaanslag in de wc-pot. Ik kan er tegenin gaan, maar laat ze dat geld maar heel gelukkig maken als daarmee het gezeik over is. Er zijn nog geen nieuwe huurders bekend, dus het kan nog zijn dat ze niks willen overnemen, dan moet ik het er alsnog uithalen.
Wij zijn ook nog niet uitgepraat over het keukenblok, als ze toch een nieuwe willen plaatsen en ik moet die betalen, dan ga ik daar niet mee akkoord. Ik voel dus een geschil opkomen......
Ohja, de berging was niet goed aangeveegd..... Maar dat mag wel in die 100 euro mee. Ik wilde eigenlijk ter plekke om een bezem vragen, wat een eikel zeg!
Wij zijn ook nog niet uitgepraat over het keukenblok, als ze toch een nieuwe willen plaatsen en ik moet die betalen, dan ga ik daar niet mee akkoord. Ik voel dus een geschil opkomen......
Ohja, de berging was niet goed aangeveegd..... Maar dat mag wel in die 100 euro mee. Ik wilde eigenlijk ter plekke om een bezem vragen, wat een eikel zeg!
maandag 8 april 2013 om 22:14
Wat een ontzettende miereneukers zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je van het gezeik af wilt zijn en dus die 100 euro betaald, maar tjeeez...
Zou er dan volgens hen iets mis zijn met het keukenblok, dat jij een nieuwe zou moeten betalen? Wel erg balen dat er nog geen nieuwe huurders bekend zijn, gek eigenlijk, loopt dat bij jullie niet ook gewoon storm als er een huurwoning vrij komt?
dinsdag 9 april 2013 om 21:56
Ze hadden de woning nog niet in de verhuur gedaan omdat ze de nieuwe huurverhoging wilde afwachten. Hier loopt het ook gewoon storm op de sociale huurwoningen, wachttijd is inmiddels 8 jaar.
Ik heb de keukenkastjes geschilderd, omdat er een heel oud keukenblok inzit. En dat mag dus niet.... Tevens ben ik al vanaf vorig jaar bezig of ik een nieuw keukenblok kan krijgen en die kreeg ik niet, omdat ze in 2015 nieuwe gaan plaatsen. Dan ga ik natuurlijk niet voor nieuwe huurders betalen.....
Vanavond had zoonlief een oefenwedstrijd 11 tegen 11. Ging erg goed en was ook erg leuk. Hij heeft lekker gevoetbald, 1 bal op de lat, 1 buitenspel doelpunt... Haha, uiteindelijk hebben ze wel met 8-0 gewonnen.
Sova training is ook begonnen vandaag, ook dat heeft hij erg leuk gevonden. Is mijn heen en weer gerace niet voor niks geweest.
Ik heb de keukenkastjes geschilderd, omdat er een heel oud keukenblok inzit. En dat mag dus niet.... Tevens ben ik al vanaf vorig jaar bezig of ik een nieuw keukenblok kan krijgen en die kreeg ik niet, omdat ze in 2015 nieuwe gaan plaatsen. Dan ga ik natuurlijk niet voor nieuwe huurders betalen.....
Vanavond had zoonlief een oefenwedstrijd 11 tegen 11. Ging erg goed en was ook erg leuk. Hij heeft lekker gevoetbald, 1 bal op de lat, 1 buitenspel doelpunt... Haha, uiteindelijk hebben ze wel met 8-0 gewonnen.
Sova training is ook begonnen vandaag, ook dat heeft hij erg leuk gevonden. Is mijn heen en weer gerace niet voor niks geweest.
woensdag 10 april 2013 om 14:16
Te gek voor woorden gewoon, die woningbouw! Ik dacht al dat er zoiets speelde, zou helemaal lekker zijn ja, jij wilde graag een nieuw keukenblok en kreeg m niet en dan zou je die gaan betalen voor nieuwe huurders?!
8-0 gewonnen, da's niet niks zeg! Voorspelt wat!
Het weer ziet er goed uit voor het weekend! Zou toch heerlijk zijn als het echt zo is. Als er maar ook een lekker zonnetje is..
Schema rijden bij wedstrijden is uitgedeeld, bij kantinedienst is het de bedoeling dat de jongens dat zelf gaan doen met hulp van een ouder..OK, niets mis mee. Behalve dat daar geen schema voor is en er bij de wedstrijden bijna nooit (meer) ouders aanwezig zijn. Als dat zou betekenen dat ik, omdat ik wel trouw ga kijken, dan elke wedstrijd aan de beurt zou zijn, dan pas ik daar wel voor..Ik kom tenslotte ook om mijn knul te zien en omdat ik het spelletje zo leuk vind, niet om dan 10x in de kantine te staan.Ik zag bovendien dat er maar van 5 jongens ouders rijden, dus dat betekent dan zeker 5 ouders die ook kantinedienst zouden moeten hebben. Heb het wel aangekaart via mail, ik ben benieuwd. Het moet wel een beetje eerlijk zijn he..
Te gek voor woorden gewoon, die woningbouw! Ik dacht al dat er zoiets speelde, zou helemaal lekker zijn ja, jij wilde graag een nieuw keukenblok en kreeg m niet en dan zou je die gaan betalen voor nieuwe huurders?!
Het weer ziet er goed uit voor het weekend! Zou toch heerlijk zijn als het echt zo is. Als er maar ook een lekker zonnetje is..
Schema rijden bij wedstrijden is uitgedeeld, bij kantinedienst is het de bedoeling dat de jongens dat zelf gaan doen met hulp van een ouder..OK, niets mis mee. Behalve dat daar geen schema voor is en er bij de wedstrijden bijna nooit (meer) ouders aanwezig zijn. Als dat zou betekenen dat ik, omdat ik wel trouw ga kijken, dan elke wedstrijd aan de beurt zou zijn, dan pas ik daar wel voor..Ik kom tenslotte ook om mijn knul te zien en omdat ik het spelletje zo leuk vind, niet om dan 10x in de kantine te staan.Ik zag bovendien dat er maar van 5 jongens ouders rijden, dus dat betekent dan zeker 5 ouders die ook kantinedienst zouden moeten hebben. Heb het wel aangekaart via mail, ik ben benieuwd. Het moet wel een beetje eerlijk zijn he..
woensdag 10 april 2013 om 14:35
Wat een gedoe is dat toch elke keer bij jullie zeg. Bij ons betaal je of een vrijwillige extra bijdrage van ¤50,= of je draait 2x 4 uur kantinedienst per seizoen. Dat geld voor alle ouders van jeugdleden, en als de leden oud genoeg zijn, voor de leden zelf.
Niks geen gezeur meer over wie, wanneer en wat. Gewoon iedereen komt 2x aan de beurt in het seizoen.
Bij jullie zijn er natuurlijk minder leden, maar volgens mij ook minder speeldagen.
Niks geen gezeur meer over wie, wanneer en wat. Gewoon iedereen komt 2x aan de beurt in het seizoen.
Bij jullie zijn er natuurlijk minder leden, maar volgens mij ook minder speeldagen.
woensdag 10 april 2013 om 17:57
Belachelijk he, dat het elke x zo'n issue is of wordt..Ook al staan ouders ingeroosterd, er zijn een aantal ouders (elk jaar dezelfde) die gewoon niet komen opdagen. De club doet daar niets tegen en laat dan gewoon de andere ouders vaker meedraaien. Zeer unfair.
Er zijn zeker minder speeldagen, dit seizoen spelen we 10x thuis.
Er zijn nu 10 of 11 jongens, dus elk 1x, klaar. Of, omdat er ook gereden moet worden natuurlijk (en behoorlijke afstanden, dan ben je echt bijna je hele dag kwijt), alleen de ouders die niet rijden,ook prima. Dan zou je 2x aan de beurt zijn. Ook goed.
Als het maar eerlijk verdeeld, dat is mijn punt..
woensdag 10 april 2013 om 19:11
Hier kiezen ouders niet geen dienst willen draaien er automatisch voor om extra contributie te betalen. Sta je ingeroosterd en kom je niet dan moet je ook betalen.
Misschien heel kinderachtig, maar het werkt wel.
Bij ons waren/ zijn het ook altijd dezelfde die het niet doen.
Ik ben me toch vreselijk moe. Heb vandaag de badkamer gesopt en gestofzuigd, maar ik kom bijna niet meer van de bank af nu. Heb ook verschikkelijke spierpijn van het sporten, we hebben een zeer intensieve training gehad.
Wel goed natuurlijk,maar die spierpijn is minder
Misschien heel kinderachtig, maar het werkt wel.
Bij ons waren/ zijn het ook altijd dezelfde die het niet doen.
Ik ben me toch vreselijk moe. Heb vandaag de badkamer gesopt en gestofzuigd, maar ik kom bijna niet meer van de bank af nu. Heb ook verschikkelijke spierpijn van het sporten, we hebben een zeer intensieve training gehad.
Wel goed natuurlijk,maar die spierpijn is minder
donderdag 11 april 2013 om 17:54
Hoe was het vandaag met de spierpijn? Meestal de dag erna nog erger, maar hoop voor jou dat je het ergste hebt gehad!
Ik hoop echt dat het komend weekend een beetje lekker weer is, met een zonnetje. Zaterdag thuiswedstrijd, gezellig weer (hopelijk). Wel een erg sterke tegenstander (vorige jaar zat deze tegenstander in de 1e klasse, nu spelen we 2e klasse), dus we zijn benieuwd hoe dat zal gaan. Vanmorgen regende het behoorlijk, da's lang geleden dat ik in de regen naar het werk moest fietsen. Maar de natuur had het nodig he...whoehaha!! Kom op met die zon en warmte!!! WE NEED IT!!
Ik hoop echt dat het komend weekend een beetje lekker weer is, met een zonnetje. Zaterdag thuiswedstrijd, gezellig weer (hopelijk). Wel een erg sterke tegenstander (vorige jaar zat deze tegenstander in de 1e klasse, nu spelen we 2e klasse), dus we zijn benieuwd hoe dat zal gaan. Vanmorgen regende het behoorlijk, da's lang geleden dat ik in de regen naar het werk moest fietsen. Maar de natuur had het nodig he...whoehaha!! Kom op met die zon en warmte!!! WE NEED IT!!
donderdag 11 april 2013 om 19:51
Ondanks de regen was het niet koud vandaag, je voelt de lente wel in de lucht. Maar zondag loopt het tegen de 20 graden en zou het droog zijn, dus ik ben zeer benieuwd.
De spierpijn valt me mee, wel koppijn, Daar ben ik vanmorgen mee wakker geworden. Ik werd ook wakker van de wekker en sliep nog erg vast, dat is niet meer goed gekomen vandaag.
Wel weer een drukke dag op het werk gehad, maar naar mijn idee wel weer een nuttige.
En zo kabbelt het hier een beetje voort en is het al weer bijna weekend.
Mijn knul heeft weer een uitwedstrijd zaterdag, ook weer in amersfoort, alleen nu andere club. We moeten om 8;50 verzamelen en 10:15 voetballen, gelukkig niet zo heel vroeg, maar ook niet echt uitslapen.
Morgen wederom niet thuiswerken, maar op pad, heb 2 afspraken, dus moet nog even aan de slag.
De spierpijn valt me mee, wel koppijn, Daar ben ik vanmorgen mee wakker geworden. Ik werd ook wakker van de wekker en sliep nog erg vast, dat is niet meer goed gekomen vandaag.
Wel weer een drukke dag op het werk gehad, maar naar mijn idee wel weer een nuttige.
En zo kabbelt het hier een beetje voort en is het al weer bijna weekend.
Mijn knul heeft weer een uitwedstrijd zaterdag, ook weer in amersfoort, alleen nu andere club. We moeten om 8;50 verzamelen en 10:15 voetballen, gelukkig niet zo heel vroeg, maar ook niet echt uitslapen.
Morgen wederom niet thuiswerken, maar op pad, heb 2 afspraken, dus moet nog even aan de slag.
vrijdag 12 april 2013 om 16:07
Tsss, kom ik vanmorgen bij mijn afspraak, is die knul gisterenavond opgepakt. Hij wordt in verband gebracht met een reeks overvallen die het dorp de afgelopen maanden geteistert heeft. Ik mag hopen dat dit knaapje er niks mee te maken heeft..... 15 is hij. De mannen die ze zoeken zijn ouder. Maar ja hij heeft wel vrienden van 18+ en daar zit er ook 1 van vast.
Moeder had vannacht 20 man recherche met een huizoekingsbevel over de vloer, op zoek naar een vuurwapen en drugs, niks gevonden gelukkig.
Heftig hoor. Er zit daar ook nog een knaapj van 11 in huis, die hebben ze ook wakker gemaakt met de huiszoeking en die was niet naar school vandaag.
Ik moet hier even van bijkomen, wat een verhaal zeg.
En dan zeggen ze op RTV utrecht dat er 2 mannen zijn opgepakt. (er worden geen leeftijden genoemd, maar ze zijn 15 en 18, is wel erg jong zeg). Het zal je kind maar wezen.
Moeder had vannacht 20 man recherche met een huizoekingsbevel over de vloer, op zoek naar een vuurwapen en drugs, niks gevonden gelukkig.
Heftig hoor. Er zit daar ook nog een knaapj van 11 in huis, die hebben ze ook wakker gemaakt met de huiszoeking en die was niet naar school vandaag.
Ik moet hier even van bijkomen, wat een verhaal zeg.
En dan zeggen ze op RTV utrecht dat er 2 mannen zijn opgepakt. (er worden geen leeftijden genoemd, maar ze zijn 15 en 18, is wel erg jong zeg). Het zal je kind maar wezen.