Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 21 september 2013 om 20:52
Het voetbal ging erg slecht vanmorgen. 8-0 verloren. Tegenstander was letterlijk een maatje te groot. Tegenstander was een D1, dus allemaal 2e jaars D. Onze mannen kwamen fysiek te kort. Maar goed, daar leren ze van.
Hoe ging het met jouw knul? Kon hij de wedstrijd volhouden? Tja als de bond bij zijn besluit blijft, is het niet anders dan 2 wedstrijden op 1 dag.
De reünie was eigenlijk wel leuk. We waren met z'n 9en van mijn oude klas. Goed geregeld ook met hapjes en drankjes. Ook nog wat oud leerkrachten gesproken. Erg grappig.
Hoe ging het met jouw knul? Kon hij de wedstrijd volhouden? Tja als de bond bij zijn besluit blijft, is het niet anders dan 2 wedstrijden op 1 dag.
De reünie was eigenlijk wel leuk. We waren met z'n 9en van mijn oude klas. Goed geregeld ook met hapjes en drankjes. Ook nog wat oud leerkrachten gesproken. Erg grappig.
zondag 22 september 2013 om 18:53
Heerlijk weertje vandaag he! Al wordt het hier nu erg donker zeg...er was toch geen regen voorspeld? Maar dit mag wel even duren hoor, die "oude wijven zomer" (hoorde ik op tv, dat het zo genoemd wordt..). Ik las op Fb dat jullie lekker zijn wezen shoppen in Bataviastad. Goed geslaagd? Er staat een mooi wedstrijdverslag op de site, toch altijd leuk dat dat gedaan wordt..Zaterdag is écht een superspannende wedstrijd, die moeten ze winnen willen ze nog kampioen worden. Wel jammer dat ze uit spelen en de tegenstander dus het voordeel van een 'thuisscheids" heeft..(en deze club ook de naam heeft daar nogal gebruik van te maken, grrr)
Zometeen weer een avondje Yankees kijken met mijn knul, dat is ook al zo spannend.
zondag 22 september 2013 om 23:04
We hebben echt ontzettend aso geshopt. C heeft 2 spijkerbroeken, een trui, een vest, een winterjas en een paar schoenen. Ik 2 broeken, een rokje en 2 jasjes. Voor zoonlief een spijkerbroek, vest en shirt en boxers. We hebben erg goed ons best gedaan dus. ?
Ach ja, zolang het kan. C gaat nooit shoppen en die is nogal afgevallen, dus hij was echt toe aan nieuwe kleren. Zoonlief groeit veel te hard, dus die had ook echt nodig en zo blijf je aan de gang.
Mijn knul heeft een super leuke dag gehad met opa en oma en zijn nichtjes in de apenheul.
Morgenochtend gaat om 5 uur de wekker hier. C moet weer naar Genève tot dinsdagavond.
Ach ja, zolang het kan. C gaat nooit shoppen en die is nogal afgevallen, dus hij was echt toe aan nieuwe kleren. Zoonlief groeit veel te hard, dus die had ook echt nodig en zo blijf je aan de gang.
Mijn knul heeft een super leuke dag gehad met opa en oma en zijn nichtjes in de apenheul.
Morgenochtend gaat om 5 uur de wekker hier. C moet weer naar Genève tot dinsdagavond.
zondag 22 september 2013 om 23:59
maandag 23 september 2013 om 17:11
Wow Dolphine, echt lekker geshopt zeg! heeeerlijk! Ongegeneerd lekker kleding kopen! Jammer dat ie nu weer een paar dagen weg is, maar gelukkig morgenavond al weer terug.
hé lady, bedankt he! En feel free hoor, om mee te schrijven, gezellig juist!
Mijn knul is vandaag weer gewoon naar school gegaan, nu 2 dagen achter elkaar hoofdpijnvrij, dus hoera. De nacht van zaterdag op zondag heeft ie in de woonkamer geslapen en toen had hij voor het eerst geen last en ik had al een idee dat het gewoon te benauwd is in zijn kamer. Hij vertikt het om een raam open te laten 's nachts ("te veel lawaai van verkeer, pffff") en heeft ook de deur dicht, dus da's lekker benauwd. Afgelopen nacht het bovenraampje open laten staan en gelukkig vanmorgen dus niet wakker geworden met hoofdpijn. Fijn.
Hopelijk was dat de oorzaak.
Ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat ik in februari volgend jaar met mijn vriendin naar de Ladies of soul ga in Ziggo dome (Trijntje Oosterhuis, Berget Lewis, Edsillia Rombley, Glanis Grace en Candy Dulfer), gaaf!
hé lady, bedankt he! En feel free hoor, om mee te schrijven, gezellig juist!
Mijn knul is vandaag weer gewoon naar school gegaan, nu 2 dagen achter elkaar hoofdpijnvrij, dus hoera. De nacht van zaterdag op zondag heeft ie in de woonkamer geslapen en toen had hij voor het eerst geen last en ik had al een idee dat het gewoon te benauwd is in zijn kamer. Hij vertikt het om een raam open te laten 's nachts ("te veel lawaai van verkeer, pffff") en heeft ook de deur dicht, dus da's lekker benauwd. Afgelopen nacht het bovenraampje open laten staan en gelukkig vanmorgen dus niet wakker geworden met hoofdpijn. Fijn.
Hopelijk was dat de oorzaak.
Ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat ik in februari volgend jaar met mijn vriendin naar de Ladies of soul ga in Ziggo dome (Trijntje Oosterhuis, Berget Lewis, Edsillia Rombley, Glanis Grace en Candy Dulfer), gaaf!
maandag 23 september 2013 om 20:59
Ha Lady, wij zijn inderdaad nog maar met z'n tweeen actief, jammer, want we waren eerst met veel meer. Maar voel je vooral vrij om aan te sluiten hier hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Fijn dat jouw knul weer is opgeknapt scarlet.
Hier verder geen bijzonderheden thuis.
Op het werk wel erg duk.
Ik moet donderdag met die ene vrouw naar de raad van kinderbescherming, vanwege dat amk onderzoek. vandaag met ik met haar naar school van haar zoon geweest en morgen is daar een gesprek met alle betrokken hulpverlenening. Is dus wel een beetje overkill deze week, maar hopelijk krijgen we daarmee alles op de rit.
Mijn zoon wil ook nooit zijn raam op een kier.
Dat kan niet vanwege het verkeer zijn, want hij slaapt aan de achterkant.
Zijn oordopjes niks voor je knul? Die doe ik tegenwoordig ook in vanwege het gesnurk van C.
Het houdt net wat meer geluid tegen, maar de wekker en zo hoor ik wel gewoon. Ik vind het wel prettig.
Morgen wederom een drukke dag, maar wel mooi op tijd klaar, zodat mijn knul niet te lang alleen thuis is.
Ik heb wel 4 afspraken, dus weer lekker heen en weer.
Ik ga er eens 1 naar boven schoppen hier, het is weer de hoogste tijd.
Fijn dat jouw knul weer is opgeknapt scarlet.
Hier verder geen bijzonderheden thuis.
Op het werk wel erg duk.
Ik moet donderdag met die ene vrouw naar de raad van kinderbescherming, vanwege dat amk onderzoek. vandaag met ik met haar naar school van haar zoon geweest en morgen is daar een gesprek met alle betrokken hulpverlenening. Is dus wel een beetje overkill deze week, maar hopelijk krijgen we daarmee alles op de rit.
Mijn zoon wil ook nooit zijn raam op een kier.
Dat kan niet vanwege het verkeer zijn, want hij slaapt aan de achterkant.
Zijn oordopjes niks voor je knul? Die doe ik tegenwoordig ook in vanwege het gesnurk van C.
Het houdt net wat meer geluid tegen, maar de wekker en zo hoor ik wel gewoon. Ik vind het wel prettig.
Morgen wederom een drukke dag, maar wel mooi op tijd klaar, zodat mijn knul niet te lang alleen thuis is.
Ik heb wel 4 afspraken, dus weer lekker heen en weer.
Ik ga er eens 1 naar boven schoppen hier, het is weer de hoogste tijd.
dinsdag 24 september 2013 om 18:45
Ach, ik hoor hem (nog) niet over lawaai oid, dus ik laat het maar even zo..
Was je, ondanks je heen een weer gedraaf wel een beetje op tijd thuis? C. vanavond ook weer lekker thuis?
Brrr, morgen is het dan D day...ik hoop zo dat we er met elkaar uit komen en dat iemand zich min of meer opoffert. Maar wanneer je minstens 0,8 fte moet leveren en er is maar keuze uit 7 mensen, wordt het wel moeilijk..
Was het maar vast morgenavond! Of niet natuurlijk, dat ligt er helemaal aan..pfffff
Was je, ondanks je heen een weer gedraaf wel een beetje op tijd thuis? C. vanavond ook weer lekker thuis?
Brrr, morgen is het dan D day...ik hoop zo dat we er met elkaar uit komen en dat iemand zich min of meer opoffert. Maar wanneer je minstens 0,8 fte moet leveren en er is maar keuze uit 7 mensen, wordt het wel moeilijk..
Was het maar vast morgenavond! Of niet natuurlijk, dat ligt er helemaal aan..pfffff
dinsdag 24 september 2013 om 20:17
Spannend Scarlet. Ik zal voor je duimen morgen. C is al thuis, die schoof tijdens het eten aan. Ik lig op bed. Ben vanmorgen ongesteld geworden en voel me toch beroerd, buikpijn, hoofdpijn, heb net wat ingenomen, hoop dat het een beetje zakt.
Ik ga even een avondje bijkomen, hopelijk gaat het morgen dan wat beter.
Ik ga even een avondje bijkomen, hopelijk gaat het morgen dan wat beter.
woensdag 25 september 2013 om 14:14
He vervelend Dolphine, hopelijk voel je je vandaag beter? Fijn dat C. lekker op tijd thuis was, scheelt toch weer wat voor je.
Het lijkt er warempel op dat we er uit zijn op het werk.
Er is 1 collega die het niet veel uitmaakte of hij dit of dat deed of waar hij dat deed.
Tja, wanneer de rest alleen maar problemen heeft met het verkassen en ander werk is de keuze niet zo moeilijk he..We waren wel een beetje "bang" dat de manager onze keuze niet zou accepteren, omdat de desbetreffende collega nu niet bepaald overloopt van werklust en interesse, maar ja, het is een collega.
De manager ging accoord dus wij happy! En toch ben ik dan nog wel ongerust dat iemand terugkrabbelt he, hetzij of de manager of de collega zelf. Dus hopelijk gebeuren er vanmiddag geen rare dingen en kom ik morgen weer voor verassingen te staan..
Het lijkt er warempel op dat we er uit zijn op het werk.
Er is 1 collega die het niet veel uitmaakte of hij dit of dat deed of waar hij dat deed.
Tja, wanneer de rest alleen maar problemen heeft met het verkassen en ander werk is de keuze niet zo moeilijk he..We waren wel een beetje "bang" dat de manager onze keuze niet zou accepteren, omdat de desbetreffende collega nu niet bepaald overloopt van werklust en interesse, maar ja, het is een collega.
De manager ging accoord dus wij happy! En toch ben ik dan nog wel ongerust dat iemand terugkrabbelt he, hetzij of de manager of de collega zelf. Dus hopelijk gebeuren er vanmiddag geen rare dingen en kom ik morgen weer voor verassingen te staan..
woensdag 25 september 2013 om 19:15
Nou, echt veel beter voelde ik me niet vandaag. Heb er daarom ook een heel rustig dagje van gemaakt. Beetje bankhangen en af en toe een klusje in huis.
Zoonlief kwam met kinderpostzegels thuis, aangezien hij ook al loten voor de grote clubactie heeft liggen, heeft hij nog wat te doen deze week. Ik geloof alleen dat hij niet zo veel zin heeft om langs de deuren te gaan. Haha, dan maar niet. Wij hebben wel gekocht en opa en oma ook, en dat vindt hij wel prima zo.
Morgen moet ik met een client naar de raad van kinderbescherming. Spannende afspraak.
Mijn knul is trainen, die zal zo wel thuis komen, C is even bij zijn moeder, heerlijk rustig hier in huis.
Zoonlief kwam met kinderpostzegels thuis, aangezien hij ook al loten voor de grote clubactie heeft liggen, heeft hij nog wat te doen deze week. Ik geloof alleen dat hij niet zo veel zin heeft om langs de deuren te gaan. Haha, dan maar niet. Wij hebben wel gekocht en opa en oma ook, en dat vindt hij wel prima zo.
Morgen moet ik met een client naar de raad van kinderbescherming. Spannende afspraak.
Mijn knul is trainen, die zal zo wel thuis komen, C is even bij zijn moeder, heerlijk rustig hier in huis.
donderdag 26 september 2013 om 18:54
En Scarlet, hoe was het vandaag op het werk? Is de rust terug gekeerd of toch niet?
Ik vond het vanmorgen bij ons erg onrustig, net een kippenhok en daar kan ik niet zo goed tegen als ik moet werken. Zal nog wel erger worden als 1 oktober duidelijk wordt wie de nieuwe leidinggevenden zijn.
Vandaag met een client naar de raad van kinderbescherming geweest. Dat gun je ook niemand zeg. Wat een stress geeft dat. Nu willen ze ook of met de kinderen praten, dat geeft natuurlijk ook weer onrust.
Maar ja, we hebben er alles aan gedaan en ik vond moeder energiek en positief, heel knap.
Ondertussen nog steeds hoofdpijn, wel wat minder, maar toch.....
Ik vond het vanmorgen bij ons erg onrustig, net een kippenhok en daar kan ik niet zo goed tegen als ik moet werken. Zal nog wel erger worden als 1 oktober duidelijk wordt wie de nieuwe leidinggevenden zijn.
Vandaag met een client naar de raad van kinderbescherming geweest. Dat gun je ook niemand zeg. Wat een stress geeft dat. Nu willen ze ook of met de kinderen praten, dat geeft natuurlijk ook weer onrust.
Maar ja, we hebben er alles aan gedaan en ik vond moeder energiek en positief, heel knap.
Ondertussen nog steeds hoofdpijn, wel wat minder, maar toch.....
donderdag 26 september 2013 om 19:36
[fgcolor=#4E0A70]
Ja, hier ook hoofdpijn, vervelend he. Wel vanmiddag naar de kapper geweest en omdat er een welnessweek actie is, kreeg ik een gratis hoofdmassage, heeeeerlijk! Ik heb het weer es heeeel anders gedaan (zo af en toe krijg ik de geest he), heb nu weer een kort modelletje met leuke plukjes aan de achterkant en bij mijn oren.
Ik ben er weer erg blij mee, het zat helemaal nergens naar de laatste tijd. Te veel, te dik, te bleeehhhh, haha. Op zich is de rust wel wedergekeerd ja, al waren we behoorlijk uitgelaten vandaag, merkte dat de druk nu wat van de ketel is. Manager kwam nog even praten en liet duidelijk weten dat ie had gehoopt dat 1 van ons vieren (wij zitten bij elkaar aan het blok) voor de andere afdeling had gekozen. Ze hebben er niet zoveel vertrouwen in dat het gaat lukken op de manier waarvoor nu gekoezen is, maar het is toch te gek voor woorden dat er dan straks 2 afdelingen zouden drijven op 4 mensen! Dat zijn dus 12 administratieve krachten waarvan er maar 4 het vertrouwen van het management hebben. Dan heb je toch een probleem lijkt mij, als baas...Laat ze maar bewijzen dat ze het ook kunnen, belachelijk gewoon deze situatie..Nou ja, vooralsnog zijn we er af (duimen en bidden dat het niet al snel misloopt, want dan zijn we toch nog de klos) en zijn we blij.
Vreselijk die situatie met de kinderbescherming. Enorme stress en dan ook nog onterecht (toch?).
Die drukte bij jullie zal ook wel komen vanwege de onrust over wat er komen gaat? Bij ons was het juist andersom, het was vrij rustig sinds bekend was dat er iets moest gebeuren en juist nu is iedereen heel uitgelaten. Ja, grote clubactie ook bij ons, maar ik heb mijn knul er niet over gehoord. Die heeft een broertje dood aan dat soort dingen en het is niet verplicht, dus doet ie er niets mee..Het is wat he, dat faillissement van OAD..Mijn schoonzus heeft daar jaren gewerkt, is zij even blij dat ze op tijd is overgestapt (paar jaar geleden alweer). Die verrotte crisis ook...
/fgcolor]
Ja, hier ook hoofdpijn, vervelend he. Wel vanmiddag naar de kapper geweest en omdat er een welnessweek actie is, kreeg ik een gratis hoofdmassage, heeeeerlijk! Ik heb het weer es heeeel anders gedaan (zo af en toe krijg ik de geest he), heb nu weer een kort modelletje met leuke plukjes aan de achterkant en bij mijn oren.
Ik ben er weer erg blij mee, het zat helemaal nergens naar de laatste tijd. Te veel, te dik, te bleeehhhh, haha. Op zich is de rust wel wedergekeerd ja, al waren we behoorlijk uitgelaten vandaag, merkte dat de druk nu wat van de ketel is. Manager kwam nog even praten en liet duidelijk weten dat ie had gehoopt dat 1 van ons vieren (wij zitten bij elkaar aan het blok) voor de andere afdeling had gekozen. Ze hebben er niet zoveel vertrouwen in dat het gaat lukken op de manier waarvoor nu gekoezen is, maar het is toch te gek voor woorden dat er dan straks 2 afdelingen zouden drijven op 4 mensen! Dat zijn dus 12 administratieve krachten waarvan er maar 4 het vertrouwen van het management hebben. Dan heb je toch een probleem lijkt mij, als baas...Laat ze maar bewijzen dat ze het ook kunnen, belachelijk gewoon deze situatie..Nou ja, vooralsnog zijn we er af (duimen en bidden dat het niet al snel misloopt, want dan zijn we toch nog de klos) en zijn we blij.
Vreselijk die situatie met de kinderbescherming. Enorme stress en dan ook nog onterecht (toch?).
Die drukte bij jullie zal ook wel komen vanwege de onrust over wat er komen gaat? Bij ons was het juist andersom, het was vrij rustig sinds bekend was dat er iets moest gebeuren en juist nu is iedereen heel uitgelaten. Ja, grote clubactie ook bij ons, maar ik heb mijn knul er niet over gehoord. Die heeft een broertje dood aan dat soort dingen en het is niet verplicht, dus doet ie er niets mee..Het is wat he, dat faillissement van OAD..Mijn schoonzus heeft daar jaren gewerkt, is zij even blij dat ze op tijd is overgestapt (paar jaar geleden alweer). Die verrotte crisis ook...
/fgcolor]
vrijdag 27 september 2013 om 22:20
De kapper, ja, ik moet ook hoognodig. Morgen helaas geen tijd. Weer ren en vlieg werk hier. Om 11 uur kantinedienst, daarna naar Beuningen voor verjaardag van vriendin en haar zoontje. 'S avonds eigenlijk nog naar ajax. Maar ik moet maar even kijken of dat haalbaar is.
Zoonlief moet natuurlijk voetballen, uit om 11:15. Ik kan niet mee vanwege die kantinedienst, maar zijn vader gaat gelukkig mee.
Voor jullie wordt het een heftig weekend qua honkbal hè. Blijf het raar vinden dat ze dat op deze manier geregeld hebben.
Zoonlief moet natuurlijk voetballen, uit om 11:15. Ik kan niet mee vanwege die kantinedienst, maar zijn vader gaat gelukkig mee.
Voor jullie wordt het een heftig weekend qua honkbal hè. Blijf het raar vinden dat ze dat op deze manier geregeld hebben.
zaterdag 28 september 2013 om 08:45
Jaa, een erg spannend weekend dit! Vandaag al superspannend, want wanneer ze vandaag verliezen (tegen de mede titel kandidaat) zijn de kansen verkeken. Dat zou extra balen zijn, omdat ze dan morgen helemaaal geen zin meer hebben in de dubbele wedstrijden natuurlijk. Dus duimen dat het vandaag heel goed gaat, al staat die club bekend om zijn "thuisfluiters", dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik het niet zie.Het zou moeten kunnen, want ze hebben deze club het hele seizoen al verslagen, maar ja,de spanning...Wat ook jammer is, is dat morgen op de club een antilliaans slow pitch toernooi is, met ook een paar honkballers v/h nederlandse team die meedoen en 12 teams uit het hele land, Dat lopen ze nu mis omdat ze de hele dag op pad zijn. Zijn coach zou ook meedoen, hoop toch maar dat hij de wedstrijden belangrijker vindt zeg!
Ach, ons konijn is gisteren overleden..best onverwacht. Ik had wel gemerkt dat ie sinds 2 dagen niet meer at of dronk, dus gisteren probeerde ik m wat te laten drinken, maar het leek ook wel of 1 pootje niet meer mee wilde doen. Hij was wel uit zijn hok gekomen en in de kamer gaan liggen, maar hij lag vreemd en bleef ook liggen. Wanneer ik m rechtop zette zakte hij gewoon weer neer. Weer in zijn hok gezet, waar hij ook op dezelfde plek bleef liggen. We hadden m net op de bank toen ie ineens heel raar omviel, piepte en dat was t. bah.
Nu was ie ongeveer een jaar of 10, iets ouder en ze worden gemiddeld tussen de 6-10, dus hij heeft het nog best lang volgehouden, maar toch he..We nemen geen konijn of ander dier weer (denk ik nu), want een konijn alleen is toch een beetje sneu, hoort eigenlijk met meer en een ander dier, nee..ben gek op een hond, maar dat kan gewoon niet.
Jij hebt een druk programma vandaag, kantinedienst, brr. Ben je er dan weer af voor het seizoen? Veel plezier op de verjaardag!
Ach, ons konijn is gisteren overleden..best onverwacht. Ik had wel gemerkt dat ie sinds 2 dagen niet meer at of dronk, dus gisteren probeerde ik m wat te laten drinken, maar het leek ook wel of 1 pootje niet meer mee wilde doen. Hij was wel uit zijn hok gekomen en in de kamer gaan liggen, maar hij lag vreemd en bleef ook liggen. Wanneer ik m rechtop zette zakte hij gewoon weer neer. Weer in zijn hok gezet, waar hij ook op dezelfde plek bleef liggen. We hadden m net op de bank toen ie ineens heel raar omviel, piepte en dat was t. bah.
Nu was ie ongeveer een jaar of 10, iets ouder en ze worden gemiddeld tussen de 6-10, dus hij heeft het nog best lang volgehouden, maar toch he..We nemen geen konijn of ander dier weer (denk ik nu), want een konijn alleen is toch een beetje sneu, hoort eigenlijk met meer en een ander dier, nee..ben gek op een hond, maar dat kan gewoon niet.
Jij hebt een druk programma vandaag, kantinedienst, brr. Ben je er dan weer af voor het seizoen? Veel plezier op de verjaardag!
zondag 29 september 2013 om 08:15
Bweehh, een vroegertje voor de zondag..Mijn knul moet om 9.00 weer bij de club zijn voor een nog spannender dag. Gisteren gewonnen! Maar vandaag moeten ze dus ook beide wedstrijden winnen, dat gaat lastig worden..ze mogen hun vaste pitcher niet meer gebruiken vanwege die wedstrijd gisteren, de catcher heeft zich geblesseerd, zucht..De 3 wedstrijden in 1 weekend gaat nu enorm in hun nadeel werken, wat als oneerlijk voelt.
en nu heeft ie ook nog keelpijn..haha, wat een drama!
Hoe was jouw drukke dag gisteren?
en nu heeft ie ook nog keelpijn..haha, wat een drama!
Hoe was jouw drukke dag gisteren?
zondag 29 september 2013 om 13:53
Ik heb het overleefd gisteren. Gewoon rustig blijven ademhalen?.
Kantinedienst was druk maar oké, hele middag staan frituren. Bah, zelfs mijn haar stonk er naar.
Daarna naar Beuningen voor verjaardag, was niet zo druk, dus tegen een uur of 6 naar huis. Mijn broer opgepikt en naar Amsterdam. Keurig op tijd voor de wedstrijd.
Mijn knul gisteren verloren met 3-1. Je ziet toch een groot verschil tussen de D1 en D2 teams. Kan soms 2 jaar schelen in leeftijd en dus ook fysiek.
Alle D2 teams bungelen onderaan, maar daarvan is het team van mijn knul dan wel de beste.
Bij jullie zit het kampioenschap er dus nog in. Spannend, spannend.
Tja ze moeten dat ongenoegen toch maar van zich af zetten en het beste er van maken. Als het dan toch lukt is dat natuurlijk dubbel zo knap.
Zit jij tandenknarsend op de bank nu? Haha..... Succes met wachten.
Kantinedienst was druk maar oké, hele middag staan frituren. Bah, zelfs mijn haar stonk er naar.
Daarna naar Beuningen voor verjaardag, was niet zo druk, dus tegen een uur of 6 naar huis. Mijn broer opgepikt en naar Amsterdam. Keurig op tijd voor de wedstrijd.
Mijn knul gisteren verloren met 3-1. Je ziet toch een groot verschil tussen de D1 en D2 teams. Kan soms 2 jaar schelen in leeftijd en dus ook fysiek.
Alle D2 teams bungelen onderaan, maar daarvan is het team van mijn knul dan wel de beste.
Bij jullie zit het kampioenschap er dus nog in. Spannend, spannend.
Tja ze moeten dat ongenoegen toch maar van zich af zetten en het beste er van maken. Als het dan toch lukt is dat natuurlijk dubbel zo knap.
Zit jij tandenknarsend op de bank nu? Haha..... Succes met wachten.
zondag 29 september 2013 om 16:57
nou, ik hoef niet meer tandenknarsend op de bank te zitten, want de uitslag van de 2e wedstrijd stond al op de site vd bond..verloren, met 18-5. Wat sneu voor de jongens zeg, betekent geen kampioen.
Dat het superknap is wat ze hebben gepresteerd, 2e worden in deze klasse met een team wat voor het eerst met elkaar speelt, willen zij natuurlijk helemaal niet horen (tenminste, mijn knul niet, niet nu ze zó dichtbij het kampioenschap waren).
He jammer...ik weet zeker dat wanneer de wedstrijden uitgesmeerd waren over meerdere dagen het ze gelukt was. Wat zal ie balen als ie straks thuis komt..oei
Dat het superknap is wat ze hebben gepresteerd, 2e worden in deze klasse met een team wat voor het eerst met elkaar speelt, willen zij natuurlijk helemaal niet horen (tenminste, mijn knul niet, niet nu ze zó dichtbij het kampioenschap waren).
He jammer...ik weet zeker dat wanneer de wedstrijden uitgesmeerd waren over meerdere dagen het ze gelukt was. Wat zal ie balen als ie straks thuis komt..oei
maandag 30 september 2013 om 18:41
Het chagerijnige viel gelukkig nogal mee..hij was alleen helemaal niet lekker. Hij had dus al keelpijn 's morgens, dat was alleen maar erger geworden, misselijk in de auto, dus die lag snel in bed toen ie eenmaal thuis was. Vandaag ook (alweer) thuis gebleven, pff, balen hoor, zo kort na de vorige x, maar hij had het echt even nodig. De trachitol was natuurlijk ook op, helpt hem meestal goed, dus dat net maar gehaald. Hij is van plan om morgen weer naar school te gaan. Ja, jammer he, maar die dubbele wedstrijden hebben ze genekt. Het was zelfs zo erg, dat een afvaardiging van de tegenstander van zaterdag (die nu dus kampioen geworden is) bij de wedstrijden van zondag kwam kijken of er niet gesjoemeld werd met de pitchcount (omdat een pitcher maar een bepaald aantal ballen mag gooien per wedstrijd/weekend). Altijd hetzelfde met deze clubs. Het zou fijn zijn wanneer ze eens in een andere regio zouden gaan spelen, maar ik ben bang dat de club daar niet voor gaat kiezen, omdat de rij afstanden dan misschien te groot worden..alhoewel...of je nou naar Utrecht rijdt vanaf hier of naar Groningen of Leeuwarden..is Utrecht vlgs mij nog dichterbij! Komende zaterdag nog 1 laatste uitwedstrijd en dat was m dan voor dit jaar. Een erg leuk jaar met een erg leuk team, hopelijk gaat het niet uit elkaar vallen en blijft iedereen ook volgend jaar spelen.
Er komen drukke tijden aan op het werk, in verband met wederom een herbeoordelingoperatie. Door een tekort aan artsen zijn die herbeoordeling te lang blijven liggen en nu heeft het ministerie ons opgelegd dat ze voor het eind van het jaar gedaan moeten zijn. Hiertoe worden een aantal bureaus ingehuurd die artsen en arbeidsdeskundigen leveren (wat dat niet kost..) die die spreekuren voor ons gaan doen. Maar die mensen moeten natuurlijk ook worden uitgenodigd en na het spreekuur moet het nodige werk verzet worden, dat komt op ons bordje terecht. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk zal verlopen. Ik heb een weekje vrij gepland in de herstvakantie, heb nog ong. 90 uren die ik op moet maken, hopelijk wordt me dat niet door de neus geboord zeg..
maandag 30 september 2013 om 20:13
Balen Scarlet, je knul al weer ziek. Dat is inderdaad niet zo best zo vlak na de start van het nieuwe schooljaar.
Morgen is het bij ons op het werk D day. Morgen de horen de leidinggevenden wie er mogen blijven en in welke functie. Spannend dus. Mijn leidinggevende blijft in ieder geval thuis werken. Die vind de spanning te groot. We horen het wel van haar morgen.
.
Morgen is het bij ons op het werk D day. Morgen de horen de leidinggevenden wie er mogen blijven en in welke functie. Spannend dus. Mijn leidinggevende blijft in ieder geval thuis werken. Die vind de spanning te groot. We horen het wel van haar morgen.
.
dinsdag 1 oktober 2013 om 17:21
Nou scarlet, er was inderdaad een rotsfeer. Wij kregen 's morgens al een berichtje van onze teamleidster dat zij is afgewezen. Wat ik nu weet zijn bij ons alle teamleiders afgewezen, en clustermanagers (3) wel geplaatst. Voor ons is er nog geen leidinggevende bekend, dat zal morgen bekend gemaakt worden. Dit zal waarschijnlijk iemand zijn van zonnehuizen, flevoland of eefde. Onze directe clustermanager heeft nu een functie in flevoland, daar wilde hij ook graag heen.
Bah wat vervelend dit zeg.
Echt heel naar.
Het komt wel echt heel dicht bij nu en voor ons is natuurlijk ook onduidelijk hoe de toekomst er uit gaat zien.
Verder hebben wij al sinds gisterenavond geen tv. OOk heel vervelend. C is er druk mee geweest en er schijnt een landelijke storing te zijn. MIjn ouders hebben inmiddels wel tv, maar gisteren dus ook opeens niet.
Gelukkig ga ik straks met zoonlief naar ajax- ac milan. Want anders zouden we die wedstrijd ook missen vanwege zo'n stomme storing.
Al met al nu niet echt vrolijk nieuws hier. Gelukkig morgen vrij en dan zie ik donderdag wel verder.
Bah wat vervelend dit zeg.
Echt heel naar.
Het komt wel echt heel dicht bij nu en voor ons is natuurlijk ook onduidelijk hoe de toekomst er uit gaat zien.
Verder hebben wij al sinds gisterenavond geen tv. OOk heel vervelend. C is er druk mee geweest en er schijnt een landelijke storing te zijn. MIjn ouders hebben inmiddels wel tv, maar gisteren dus ook opeens niet.
Gelukkig ga ik straks met zoonlief naar ajax- ac milan. Want anders zouden we die wedstrijd ook missen vanwege zo'n stomme storing.
Al met al nu niet echt vrolijk nieuws hier. Gelukkig morgen vrij en dan zie ik donderdag wel verder.
dinsdag 1 oktober 2013 om 20:04
he wat naar Dolphine. De hele boel op de kop en ook nog niet weten wie jullie leidinggevende gaat worden..En wat je zegt, het is nog maar het begin. Gelukkig vanavond wat leuks!
Wat ontzettend vervelend zeg, geen tv. Wel internet? Ja, blijkbaar, anders had je hier niets kunnen typen..duh..haha.
Bij ons chaos en drukte op het werk. Vanmorgen kregen we te horen dat er aankomende vrijdag al 5 inhuur artsen komen en daar moesten mensen voor worden uitgenodigd. Ik heb die gasten even gegoogled en 1 van die luitjes zag er best heel leuk uit..haha. Donker haar, echt zo'n manlijke man zeg maar. Ik ben benieuwd hoe hij "live" zal zijn.
Zijn al die teamleiders nu in 1 klap werkloos geworden? Vreselijk zeg..Ik hoorde op het nieuws dat ze in Amerika ook weer bezig zijn met de overheidsdiensten, en idd, C. mailde dat ook hij miv vandaag ontslagen is ivm de zgn "shutdown', Wat een zootje is het toch momenteel overal he..Ik kan me haast ook niet voorstellen dat er bij ons niet weer binnenkort een of andere ronde aan komt. Het is wat dat betreft al een tijdje rustig geweest, dat kan niet zo blijven zou je denken..