Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 13 oktober 2013 om 15:19
Tjonge wat een weer vandaag zeg. Moet er straks nog door om mijn knul op te halen, maar verder is het echt weer om leegmaak niks te doen.
We hebben maar een feel good film opgezet net, verlieft op Ibiza. Erg leuk!
Eigenlijk moet ik straks nog even strijken, maar ik heb geen zin.
Morgenvroeg vertrekt C weer voor een werkweek naar Zwitserland, ook niet leuk.
Het blijft deze hele week dit weer hè? Bah, heb ik helemaal geen zin in.
We hebben maar een feel good film opgezet net, verlieft op Ibiza. Erg leuk!
Eigenlijk moet ik straks nog even strijken, maar ik heb geen zin.
Morgenvroeg vertrekt C weer voor een werkweek naar Zwitserland, ook niet leuk.
Het blijft deze hele week dit weer hè? Bah, heb ik helemaal geen zin in.
zondag 13 oktober 2013 om 16:07
Nee , niks an he! Voor zo in een weekend wanneer je toch geen andere plannen hebt vind ik het niet zo erg, wel knus als je lekker binnen zit, net als jullie met een filmpje etc. maar als je er weer steeds doorheen moet, door weer en wind..bleeehhhh!
De strijk heb ik wel braaf weggewerkt. Mijn knul heeft morgen sportdag, mag toch hopen, tenminste, als het zulk weer blijft, dat het binnen is en niet buiten. En nee, geen leuk vooruitzicht voor jullie, C. morgen weer voor een week op pad, bah.
maandag 14 oktober 2013 om 19:54
[fgcolor=#660985]
Wat ben ik blij dat deze werkdag voorbij is zeg...het was een gekkenhuis. Eerst was er vanmorgen een ongeluk gebeurd op de A28, waardoor alle rijbanen afgesloten waren en diverse collega's (artsen) niet op tijd op kantoor konden zijn en de afspraken die zij hadden naar huis gestuurd konden worden. Toen bleek dat 1 van de inhuurartsen ihkv het herbeoordelingsproject niet bij ons te zijn vandaag, maar in Tilburg, waardoor er een aantal mensen ten onrechte uitgenodigd waren en wij ze óók naar huis konden sturen cq konden afbellen. Bovendien lag de hele dag ons electronisch dossier eruit, waardoor we geen enkele nieuwe aanvraag of poststuk konden behandelen. AARGHHH!!! En dan morgen tussen de middag een lunchoverleg, evenals woensdag, waardoor ik dus kan fluiten naar mijn parttime dag (kan ik natuurlijk later wel compenseren), maar daardoor wel een megalange drukke week. Ik ben zoooo toe aan een weekje vrij, wat ik godzijdank heb volgende week.
Verder is mijn knul alweer ziek, weer keelonsteking en ook snipverkouden erbij. Ik heb gelijk de huisarts gebeld, maar daar hoefden ze hem nog niet te zien. Veel drinken en keelsnoepjes/tabletjes was het advies en pas wanneer hij koorts heeft en witte puntjes of er echt ziek van is, weer contact opnemen.
Zelfs het feit dat hij voor de 2e x keelonsteking heeft binnen 2 weken was geen reden. Gelukkig hadden ze vandaag sportdag, wat natuurlijk wel jammer is om te missen, maar niet echt ernstig. Gelijk weer trachitol gekocht natuurlijk..zucht, houdt het dan nooit op? Maf hoor, hij is jaren niet ziek geweest en nu zo vaak achter elkaar. maar ja, nu ook weer fietsen door weer en wind, de laatste jaren ging hij natuurlijk lopend naar school, hier om de hoek..tssss, watje!
Straks weer Under the dome he..weer een dubbele aflevering. Lekker.
/fgcolor]
Wat ben ik blij dat deze werkdag voorbij is zeg...het was een gekkenhuis. Eerst was er vanmorgen een ongeluk gebeurd op de A28, waardoor alle rijbanen afgesloten waren en diverse collega's (artsen) niet op tijd op kantoor konden zijn en de afspraken die zij hadden naar huis gestuurd konden worden. Toen bleek dat 1 van de inhuurartsen ihkv het herbeoordelingsproject niet bij ons te zijn vandaag, maar in Tilburg, waardoor er een aantal mensen ten onrechte uitgenodigd waren en wij ze óók naar huis konden sturen cq konden afbellen. Bovendien lag de hele dag ons electronisch dossier eruit, waardoor we geen enkele nieuwe aanvraag of poststuk konden behandelen. AARGHHH!!! En dan morgen tussen de middag een lunchoverleg, evenals woensdag, waardoor ik dus kan fluiten naar mijn parttime dag (kan ik natuurlijk later wel compenseren), maar daardoor wel een megalange drukke week. Ik ben zoooo toe aan een weekje vrij, wat ik godzijdank heb volgende week.
Verder is mijn knul alweer ziek, weer keelonsteking en ook snipverkouden erbij. Ik heb gelijk de huisarts gebeld, maar daar hoefden ze hem nog niet te zien. Veel drinken en keelsnoepjes/tabletjes was het advies en pas wanneer hij koorts heeft en witte puntjes of er echt ziek van is, weer contact opnemen.
Zelfs het feit dat hij voor de 2e x keelonsteking heeft binnen 2 weken was geen reden. Gelukkig hadden ze vandaag sportdag, wat natuurlijk wel jammer is om te missen, maar niet echt ernstig. Gelijk weer trachitol gekocht natuurlijk..zucht, houdt het dan nooit op? Maf hoor, hij is jaren niet ziek geweest en nu zo vaak achter elkaar. maar ja, nu ook weer fietsen door weer en wind, de laatste jaren ging hij natuurlijk lopend naar school, hier om de hoek..tssss, watje!
Straks weer Under the dome he..weer een dubbele aflevering. Lekker.
/fgcolor]
maandag 14 oktober 2013 om 21:38
Dat fietsen door weer en wind hoeft niet perse te betekenen dat ze daar ziek van worden. Ik denk dat zijn weerstand om wat voor reden dan ook niet goed genoeg is op dit moment en dat hij daardoor elk virus mee pakt. Wel heel vervelend voor hem zeg. Beterschap.
Mijn knul gelukkig nog geen klachten an ziek zijn. Vanavond ook weer getraind in de regen. Daarvoor free running, wat hij wederom erg leuk vond. De training vanavond begon pas om 18:45 tot 20:00 uur. Het is al stik donker dan, dus ik heb hem maar opgehaald.
Jij dus met recht een klote dag op het werk. Dan zit ook alles tegelijk tegen hè.
Bij mij was het wel te doen, ondanks dat de wekker vanmorgen om half 4 ging. Zo jammer dat ik daar dan van wakker wordt, door de oordoppen heen en C gewoon door snurkt, terwijl hij er uit moest. Maar het is allemaal weer goed kermen.
Mijn knul gelukkig nog geen klachten an ziek zijn. Vanavond ook weer getraind in de regen. Daarvoor free running, wat hij wederom erg leuk vond. De training vanavond begon pas om 18:45 tot 20:00 uur. Het is al stik donker dan, dus ik heb hem maar opgehaald.
Jij dus met recht een klote dag op het werk. Dan zit ook alles tegelijk tegen hè.
Bij mij was het wel te doen, ondanks dat de wekker vanmorgen om half 4 ging. Zo jammer dat ik daar dan van wakker wordt, door de oordoppen heen en C gewoon door snurkt, terwijl hij er uit moest. Maar het is allemaal weer goed kermen.
dinsdag 15 oktober 2013 om 19:26
Ja, zijn weerstand is slecht op het moment. Denk ook wel dat het komt omdat hij momenteel niet goed eet. Niet de goede dingen eet, laat ik het zo zeggen. Hij moet weer es flink aan het fruit en eigenlijk ook extra vitamines. Zou niet hoeven wanneer hij gewoon goed zou eten, maar omdat hij dat niet doet..het was weer hectisch op kantoor, blij nu even niets meer te hoeven. Onze printer deed het niet, elektronisch dossier vanmiddag weer uit de lucht, hij gaat fijn!
Ook nog overleg gehad en morgen wederom en ook tot 17.00 uur werken, Donderdag gelukkig weer es een feestje! 40 jarig jubileum van 1 vd managers, dat gaat zeker gezellig worden en reken maar dat ik wat wijntjes achterover zal slaan!
Gek he, dat sommige mensen gewoon door de wekker heen slapen. Ik begrijp dat nooit. Hoe kan dat nou? haha, maar arme jij. Da's toch geen tijd om wakker te worden..Heb je je nog wel een omgedraaid of ben je solidair ook met hem opgestaan?
dinsdag 15 oktober 2013 om 21:28
Nou Scarlet, om eerlijk te zijn heb ik me nog een keer omgedraaid hoor. Hij staat het weekend tenslotte ook niet op als ik vroeg moet.
Bij ons weinig te lachen op kantoor. Trouwe beleidsmedewerkster die al 30 jaar bij ons op het hoofdgebouw zit heeft gisteren ook te horen gekregen dat ze boventallig is. Tranen met tuiten natuurlijk. Donderdagmiddag hebben we een afscheidslunch van onze teamleidster. En ook ik moet morgenmiddag werken. Bah.
Net 10 minuten gesprek gehad op school van zoonlief. Ze zijn tevreden over hem en hij doet erg zijn best. Positief dus. Ze gaan zich dit jaar ook erg richten op de persoonlijke ontwikkeling en emotionele ontwikkeling van de kinderen. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
Bij ons weinig te lachen op kantoor. Trouwe beleidsmedewerkster die al 30 jaar bij ons op het hoofdgebouw zit heeft gisteren ook te horen gekregen dat ze boventallig is. Tranen met tuiten natuurlijk. Donderdagmiddag hebben we een afscheidslunch van onze teamleidster. En ook ik moet morgenmiddag werken. Bah.
Net 10 minuten gesprek gehad op school van zoonlief. Ze zijn tevreden over hem en hij doet erg zijn best. Positief dus. Ze gaan zich dit jaar ook erg richten op de persoonlijke ontwikkeling en emotionele ontwikkeling van de kinderen. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.
woensdag 16 oktober 2013 om 20:54
Haha groot gelijk hoor Dolphine, dat je je nog es omgedraaid hebt.
Wat afschuwelijk zeg, wanneer je na 30 jaar trouwe dienst nog zo op straat gezet wordt..je wereld stort toch in zeg.. En dan morgen een afscheidslunch, dat zal ook wel niet zo gezellig worden. bah.
heb je je werkdag overleeft? pff, ik ben nu echt wel moe hoor.
Of meer gaar zeg maar...Morgen dan wel gezellig een feestje aan het eind vd werkdag, maar ook daardoor weer een lange dag, omdat ik niet tussendoor naar huis ga, want dan blijf ik aan het heen en weer fietsen. Pff, heb weer aardig wat overuren bij mekaar gewerkt deze week.
Maar nog even doorbijten en dan heerlijk een weekje vrij. oooo, wat heb ik daar een zin in zeg!!
Wat fijn dat je zo'n goed 10 minutengesprek hebt gehad. top hoor van je vent.
woensdag 16 oktober 2013 om 21:08
Ik ben ook zo vreselijk moe, lag even op de bank, maar de ogen vielen al dicht.
Wordt niet echt leuk morgen denk ik nee. We gaan er maar het beste van maken.
Zoonlief begon net toch ook wat te mopperen omdat ik morgen weer niet thuis ben als hij uit school komt.
Voetbal ging vanavond niet door. De velden zijn onbespeelbaar vanwege al het water wat niet weg kan. Onverwacht een avondje op de bank dus.
Hoe is het met je knul? Is hij al wat opgeknapt?
Ik heb helaas geen vrij volgende week, wel een dagje proberen te plannen, maar het is druk momenteel.
Wordt niet echt leuk morgen denk ik nee. We gaan er maar het beste van maken.
Zoonlief begon net toch ook wat te mopperen omdat ik morgen weer niet thuis ben als hij uit school komt.
Voetbal ging vanavond niet door. De velden zijn onbespeelbaar vanwege al het water wat niet weg kan. Onverwacht een avondje op de bank dus.
Hoe is het met je knul? Is hij al wat opgeknapt?
Ik heb helaas geen vrij volgende week, wel een dagje proberen te plannen, maar het is druk momenteel.
donderdag 17 oktober 2013 om 20:52
Mijn knul begint weer wat op te knappen, in elk geval niet meer zoveel last van tranende ogen. Wel weer hoofdpijn 's morgens als hij wakker wordt, da's dan ook weer minder. Nu begin ik mijn keel te voelen, pfff, geen zin in hoor! Nog even een half dagje werken en dan lekker even vrij, maar hoop dan niet ziek te worden hoor.
Hoe was de lunch?
Het feestje was leuk, alleen was de locatie minder. Omdat er zoveel mensen zouden komen konden we niet terecht in een kroeg, terwijl het wel een aangeklede borrel was en is het een restaurant geworden, waar helaas gewoon rijen tafels stonden, beetje een bruiloft idee. Jammer! Het is zoveel gezellig wanneer je hangt en staat, vind ik. Gelukkig werd het later wel wat losser allemaal, maar toch anders dan anders. Maar gezellig mijn oude manager weer gezien en gesproken en sowieso wat oude bekenden, altijd. Natuurlijk weer 1 vd laatsten die weggingen..haha.
Je knul vindt het dus toch niet zo leuk wanneer je er niet bent als hij thuis komt..moeilijke dingen zijn dan dan he..Hoe lang is hij dan alleen?
Hoe was de lunch?
Het feestje was leuk, alleen was de locatie minder. Omdat er zoveel mensen zouden komen konden we niet terecht in een kroeg, terwijl het wel een aangeklede borrel was en is het een restaurant geworden, waar helaas gewoon rijen tafels stonden, beetje een bruiloft idee. Jammer! Het is zoveel gezellig wanneer je hangt en staat, vind ik. Gelukkig werd het later wel wat losser allemaal, maar toch anders dan anders. Maar gezellig mijn oude manager weer gezien en gesproken en sowieso wat oude bekenden, altijd. Natuurlijk weer 1 vd laatsten die weggingen..haha.
Je knul vindt het dus toch niet zo leuk wanneer je er niet bent als hij thuis komt..moeilijke dingen zijn dan dan he..Hoe lang is hij dan alleen?
donderdag 17 oktober 2013 om 21:24
De lunch was zeer goed verzorgd, pompoensoep, quic, verschillende luxe broodjes, echt top verzorgd. De sfeer was natuurlijk bedrukt en vreselijk emotioneel.
Ik moest tijdens het lied wat we zongen al slikken, want de waterlanders zaten hoog.
We hadden sieraden voor haar van de wereldwinkel, een soort wensdroom waar we allen een kaartje met boodschap hadden gedaan. Nog een wordl ( ken je dat?) Ik had er nog nooit van gehoord, maar gaat via de pc. Je typt de naam van een persoon in en daarbij allemaal woorden die op die persoon van toepassing zijn. Dit wordt dan in een leuke layout gezet door de pc. Was erg leuk ook.
We kregen van haar allemaal een roos en een kaart met persoonlijke boodschap, toen hield ik het helemaal niet meer droog natuurlijk.
De rest van de middag heb ik hoofdpijn gehad en nu ook nog. Maar dat zal wel van de emoties komen.
Nu is er 31 oktober nog een afscheidsreceptie van alle leidinggevenden die boventallig zijn of naar een andere lokatie gaan.
Morgen heeft mijn knul feest op school. Verjaardag van de meester en juf. Het thema is ik hou van Holland, dus ze mogen in rood, wit blauw of oranje.
Hij heeft zijn oranje teneu al klaar liggen.
Hij is om half 3 uit school en ik ben afhankelijk van waar ik ben tussen 5 en half 6 thuis. Als ik van ver moet en file heb dan wordt het soms wel tegen zessen.
Maar goed het gaat hem er niet zo zeer om of ik wel of niet thuis ben hoor. Hij kan geen GTA spelen als ik er niet ben, want daar zit een ouderlijk toezicht code op.
Vandaag belde hij na schooltijd dat hij ging voetballen in de kooi, dus uiteindelijk waren we tegelijk thuis vandaag.
Ik moest tijdens het lied wat we zongen al slikken, want de waterlanders zaten hoog.
We hadden sieraden voor haar van de wereldwinkel, een soort wensdroom waar we allen een kaartje met boodschap hadden gedaan. Nog een wordl ( ken je dat?) Ik had er nog nooit van gehoord, maar gaat via de pc. Je typt de naam van een persoon in en daarbij allemaal woorden die op die persoon van toepassing zijn. Dit wordt dan in een leuke layout gezet door de pc. Was erg leuk ook.
We kregen van haar allemaal een roos en een kaart met persoonlijke boodschap, toen hield ik het helemaal niet meer droog natuurlijk.
De rest van de middag heb ik hoofdpijn gehad en nu ook nog. Maar dat zal wel van de emoties komen.
Nu is er 31 oktober nog een afscheidsreceptie van alle leidinggevenden die boventallig zijn of naar een andere lokatie gaan.
Morgen heeft mijn knul feest op school. Verjaardag van de meester en juf. Het thema is ik hou van Holland, dus ze mogen in rood, wit blauw of oranje.
Hij heeft zijn oranje teneu al klaar liggen.
Hij is om half 3 uit school en ik ben afhankelijk van waar ik ben tussen 5 en half 6 thuis. Als ik van ver moet en file heb dan wordt het soms wel tegen zessen.
Maar goed het gaat hem er niet zo zeer om of ik wel of niet thuis ben hoor. Hij kan geen GTA spelen als ik er niet ben, want daar zit een ouderlijk toezicht code op.
Vandaag belde hij na schooltijd dat hij ging voetballen in de kooi, dus uiteindelijk waren we tegelijk thuis vandaag.
vrijdag 18 oktober 2013 om 19:49
Haha, de boef! Het is m dus eigenlijk om GTA te doen?
Hoe is het nu met je hoofdpijn? Geen wonder eigenlijk, met al die emoties. Zo'n naar iets, wanneer iemand gedwongen is te vertrekken. Wat een leuk iets, dat Wordl, ik had er ook nog nooit van gehoord. Had zij al een andere baan of..?
Hoe was zijn feestje op school?
En ik heb nu lekker vakantie! Heeeeeeerlijk! Beetje bijslapen in elk geval. Er lag nog heel veel werk toen ik weg ging vandaag, arme collega's volgende week. Denk ook dat het nog wel een chaos zal zijn als ik terug kom, maar daar denk ik nog maar niet aan, haha.
Hoe is het nu met je hoofdpijn? Geen wonder eigenlijk, met al die emoties. Zo'n naar iets, wanneer iemand gedwongen is te vertrekken. Wat een leuk iets, dat Wordl, ik had er ook nog nooit van gehoord. Had zij al een andere baan of..?
Hoe was zijn feestje op school?
En ik heb nu lekker vakantie! Heeeeeeerlijk! Beetje bijslapen in elk geval. Er lag nog heel veel werk toen ik weg ging vandaag, arme collega's volgende week. Denk ook dat het nog wel een chaos zal zijn als ik terug kom, maar daar denk ik nog maar niet aan, haha.
vrijdag 18 oktober 2013 om 20:56
Heerlijk vakantie Scarlet. Het is je gegund, maar ik ben ook wel een beetje jaloers hoor. Vandaag nog druk geweest, 3 huisbezoeken maar liefst. Na het eten vanavond toch ook nog maar boodschappen gedaan en cadeautjes gekocht, want daar is morgen geen tijd voor.
Mijn knul heeft een erg leuk feest gehad op school. Helemaal in de sfeer van ik hou van Holland. Een soort quiz spel, muziek gemaakt en film gekeken. Leuk dus.
Morgen gaat de wekker weer om 8 uur. C belde net van het vliegveld in Zürich, maar hij heeft helaas vertraging en gaat pas om half 10 vliegen. Wordt nachtwerk dus. Ik weet niet of ik het red om op te blijven, heb een onrustige nacht achter de rug en ben erg moe.
Nu even rustig THE voice kijken en dan zie ik wel ff hoe het gaat.
Mijn knul heeft een erg leuk feest gehad op school. Helemaal in de sfeer van ik hou van Holland. Een soort quiz spel, muziek gemaakt en film gekeken. Leuk dus.
Morgen gaat de wekker weer om 8 uur. C belde net van het vliegveld in Zürich, maar hij heeft helaas vertraging en gaat pas om half 10 vliegen. Wordt nachtwerk dus. Ik weet niet of ik het red om op te blijven, heb een onrustige nacht achter de rug en ben erg moe.
Nu even rustig THE voice kijken en dan zie ik wel ff hoe het gaat.
zaterdag 19 oktober 2013 om 15:19
Jeetje Dolphine, jij zult wel kapot zijn dan nu? Hoe laat kon je C. ophalen? En dan vanmorgen ook weer vroeg op, bah..
Jij hebt ook vakantie verdiend!!
Hier rustiges an met alles. Wel een paar wassen gedraaid. Straks pannenkoeken bakken, lekker.
Mijn knul heeft nog steeds geen reactie op zijn mail aan zijn coach op school, slecht he..Hij is natuurlijk niet weer op school geweest en kon hem zelf niet aanspreken, maar ik vind het slecht dat ie niet eens gereageerd heeft. En dat is dan je coach die je dient te begeleiden tijdens je studie..pfff.
Hij heeft m gisteren een reminder gestuurd, ook niets op gehoord en nu heeft ie gast natuurlijk ook vakantie. Waardeloos.
Jij hebt ook vakantie verdiend!!
Hier rustiges an met alles. Wel een paar wassen gedraaid. Straks pannenkoeken bakken, lekker.
Mijn knul heeft nog steeds geen reactie op zijn mail aan zijn coach op school, slecht he..Hij is natuurlijk niet weer op school geweest en kon hem zelf niet aanspreken, maar ik vind het slecht dat ie niet eens gereageerd heeft. En dat is dan je coach die je dient te begeleiden tijdens je studie..pfff.
Hij heeft m gisteren een reminder gestuurd, ook niets op gehoord en nu heeft ie gast natuurlijk ook vakantie. Waardeloos.
zaterdag 19 oktober 2013 om 21:32
Dat is wel vreemd ja, dat school nergens op reageert. Na de vakantie maar meteen aanzijn jas trekken en een gesprek aanvragen. ( je knul dan he).
Ik hoefde C niet op te halen, kan mijn knul zo laat op de avond natuurlijk niet alleen laten en hem meenemen is ook zo wat.
Hij zet zijn auto gewoon op Schiphol neer.
Hij was uiteindelijk pas om 1 uur thuis.
Vandaag een druk dagje. Mooie pot voetbal, helaas met 4-3 verloren, maar was spannend. Mijn knul stond weer in de verdediging en dat deed hij verdomd goed moet ik zeggen. Misschien een carrière Swiss voor hem? Haha
Daarna naar een verjaardag hier in het dorp. En daarna door naar de verjaardag van mijn nichtje. Drukke maar gezellige dag. We zijn net thuis.
Ook hier al 2 wassen gedraaid en gestofzuigd tussendoor.
Ik hoefde C niet op te halen, kan mijn knul zo laat op de avond natuurlijk niet alleen laten en hem meenemen is ook zo wat.
Hij zet zijn auto gewoon op Schiphol neer.
Hij was uiteindelijk pas om 1 uur thuis.
Vandaag een druk dagje. Mooie pot voetbal, helaas met 4-3 verloren, maar was spannend. Mijn knul stond weer in de verdediging en dat deed hij verdomd goed moet ik zeggen. Misschien een carrière Swiss voor hem? Haha
Daarna naar een verjaardag hier in het dorp. En daarna door naar de verjaardag van mijn nichtje. Drukke maar gezellige dag. We zijn net thuis.
Ook hier al 2 wassen gedraaid en gestofzuigd tussendoor.
zaterdag 19 oktober 2013 om 22:57
Mijn knul staat liever niet in de verdediging, maar ik vind hem daar eigenlijk veel beter tot zijn recht komen. Hij heeft ook de hele wedstrijd gespeeld en 2 van de normale verdedigers hebben beiden op de bank gezeten. Toch een goed teken.
Hoe meer wij zeggen hoe goed het gaat, hoe beter hij het zelf vindt, en ze zullen nog wel weer eens wisselen van plek, want deze coach wil dat ze er zo veel mogelijk van leren.
Wij zaten ook ajax te kijken ja, toch nog 1-1
Hoe meer wij zeggen hoe goed het gaat, hoe beter hij het zelf vindt, en ze zullen nog wel weer eens wisselen van plek, want deze coach wil dat ze er zo veel mogelijk van leren.
Wij zaten ook ajax te kijken ja, toch nog 1-1
zondag 20 oktober 2013 om 22:30
vandaag heerlijk een dag alleen thuis gehad. C heeft zoonlief meegenomen naar legoworld. Daar was een vriend van hem met zijn broertje, werd dus een echt mannenuitje.
Ik heb vanmiddag alleen een bakkie bij mijn vriendin gedaan, die is jarig vandaag en verder heerlijk even de tijd voor mezelf gehad.
Morgen weer een drukke dag op het werk voor de boeg en om half 4 gaat hier de wekker al weer, dus ligt al weer vanaf 21:00 uur op bed. Hij komt gelukkig wel dinsdagavond al weer thuis, vanwege de herfstvakantie. Dan is zoonlief alleen dinsdagsmiddag alleen thuis. Maandag is hij bij mijn ouders en donderdag en vrijdag werkt C thuis. Fijn......
Ik heb vanmiddag alleen een bakkie bij mijn vriendin gedaan, die is jarig vandaag en verder heerlijk even de tijd voor mezelf gehad.
Morgen weer een drukke dag op het werk voor de boeg en om half 4 gaat hier de wekker al weer, dus ligt al weer vanaf 21:00 uur op bed. Hij komt gelukkig wel dinsdagavond al weer thuis, vanwege de herfstvakantie. Dan is zoonlief alleen dinsdagsmiddag alleen thuis. Maandag is hij bij mijn ouders en donderdag en vrijdag werkt C thuis. Fijn......
maandag 21 oktober 2013 om 12:59
Lekker he, die dag voor jezelf? En verdiend ook!
Gelukkig is het dus toch fijn geregeld met de herfstvakantie, alleen jammer dat zoiets niet vanzelf gaat he..En daardoor C. korter in Zwitserland, da's ook heel fijn natuurlijk.
Tja, hier alles rustig en kalm. haha. Lekker hoor. Al had ik vanmorgen wel hoofdpijn, nu gelukkig weg. Deze week gaan we (met broer en schoonzus) nog een x naar Den Haag, mijn tante is volgende week jarig, woensdag misschien afspreken met vriendin, maar ligt eraan wanneer we naar Den Haag gaan en zaterdag weer es de hort op naar een dance classics party. Leuke dingetjes genoeg dus! Straks eerst maar weer eens boodschappen doen, pff, ook zo'n neverending story!
Gelukkig is het dus toch fijn geregeld met de herfstvakantie, alleen jammer dat zoiets niet vanzelf gaat he..En daardoor C. korter in Zwitserland, da's ook heel fijn natuurlijk.
Tja, hier alles rustig en kalm. haha. Lekker hoor. Al had ik vanmorgen wel hoofdpijn, nu gelukkig weg. Deze week gaan we (met broer en schoonzus) nog een x naar Den Haag, mijn tante is volgende week jarig, woensdag misschien afspreken met vriendin, maar ligt eraan wanneer we naar Den Haag gaan en zaterdag weer es de hort op naar een dance classics party. Leuke dingetjes genoeg dus! Straks eerst maar weer eens boodschappen doen, pff, ook zo'n neverending story!
maandag 21 oktober 2013 om 20:37
Mijn knul heeft ook zo'n hoofdpijn. Die ligt nu op bank, heb hem net een paracetemol gegeven. Hij is wel wezen trainen vanavond, maar voor nu is het gebeurt met hem en is het een zielig hoopje.
Hij gaat morgen bij zijn vriendje spelen en als ik morgen klaar ben met werken haal ik ze alle 2 op en komt zijn vriendje logeren. Ook weer goed geregeld dus.
Nu dus een rustig avondje met een zielig kind hier.
Hij gaat morgen bij zijn vriendje spelen en als ik morgen klaar ben met werken haal ik ze alle 2 op en komt zijn vriendje logeren. Ook weer goed geregeld dus.
Nu dus een rustig avondje met een zielig kind hier.
dinsdag 22 oktober 2013 om 19:38
Is je knul weer opgeknapt Dolphine?
Hoop het voor hem, met een logeerpartijtje in het verschiet.
En vanavond komt C. ook weer thuis, da's fijn.
We zouden morgen naar mijn tante in den haag, maar zij was ziek dus stellen we het nog maar weer uit. Daardoor kan ik wel iets afspreken met mijn vriendin, zo even bellen.
Zo maf, sinds afgelopen vrijdag doet in onze straat de straatverlichting het niet in het stuk voor onze flat en ook de verlichting in het trappenhuis niet. Levensgevaarlijk! 's avonds zie je echt niets zonder zaklamp oid. Gisteren zijn ze wezen kijken maar het schijnt nogal moeilijk op te lossen te zijn? Het doet het nog steeds niet. Idioot toch. Toen in zondag de container ging buiten zetten had ik gewoon een mobiel met zaklamp nodig om de trap veilig af te kunnen lopen..
Hoop het voor hem, met een logeerpartijtje in het verschiet.
En vanavond komt C. ook weer thuis, da's fijn.
We zouden morgen naar mijn tante in den haag, maar zij was ziek dus stellen we het nog maar weer uit. Daardoor kan ik wel iets afspreken met mijn vriendin, zo even bellen.
Zo maf, sinds afgelopen vrijdag doet in onze straat de straatverlichting het niet in het stuk voor onze flat en ook de verlichting in het trappenhuis niet. Levensgevaarlijk! 's avonds zie je echt niets zonder zaklamp oid. Gisteren zijn ze wezen kijken maar het schijnt nogal moeilijk op te lossen te zijn? Het doet het nog steeds niet. Idioot toch. Toen in zondag de container ging buiten zetten had ik gewoon een mobiel met zaklamp nodig om de trap veilig af te kunnen lopen..
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:07
Mijn knul had vanmorgen wel hoofdpijn, maar niet meer zo heftig als gisteren avond.
Logeerpartij dus hier. Net ajax gekeken en nu liggen de knullen op bed.
C is wel thuis, maar die is zo moe, ik heb weinig tot niks aan hem. Komt ook geen stom woord uit. Ook hij ligt al op bed nu.
Ik wacht nog even tot de knullen slapen, maar ik hoor niks, dus het gaat goed daar.
Ben nog even een documentaire aan het kijken en dan duik ik ook zo mijn bed maar in.
Ik hoop dat ik beter slaap dan vannacht, want dat was weer drama, heb een paar uur wakker gelegen.
Vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe leidinggevende. Ze is wat ouder, maar qua werkwijze sluit het goed aan bij mij. Ik mag zelf aangeven of en wanneer ik behoefde heb aan begeleiding.daarnaast mag ik gewoon vanuit huis werken, en hoef ik niet perse naar kantoor. Teamvergaderingen wil ze verkorten naar 1 x per maand. Ik ben daar wel blij mee, al die verplichte vergaderingen en besprekingen om niks......
Logeerpartij dus hier. Net ajax gekeken en nu liggen de knullen op bed.
C is wel thuis, maar die is zo moe, ik heb weinig tot niks aan hem. Komt ook geen stom woord uit. Ook hij ligt al op bed nu.
Ik wacht nog even tot de knullen slapen, maar ik hoor niks, dus het gaat goed daar.
Ben nog even een documentaire aan het kijken en dan duik ik ook zo mijn bed maar in.
Ik hoop dat ik beter slaap dan vannacht, want dat was weer drama, heb een paar uur wakker gelegen.
Vandaag kennis gemaakt met mijn nieuwe leidinggevende. Ze is wat ouder, maar qua werkwijze sluit het goed aan bij mij. Ik mag zelf aangeven of en wanneer ik behoefde heb aan begeleiding.daarnaast mag ik gewoon vanuit huis werken, en hoef ik niet perse naar kantoor. Teamvergaderingen wil ze verkorten naar 1 x per maand. Ik ben daar wel blij mee, al die verplichte vergaderingen en besprekingen om niks......
woensdag 23 oktober 2013 om 09:24
T'is toch wat met die kerels he...watjes zijn het..
Alweer een vrouw als leidinggevende? Dat is bij jullie toch meer dan bij ons, lijkt het. Goede zaak! Klinkt goed zeg, dat je vanuit huis mag werken wanneer je wilt en ik wilde dat ze dat bij ons eens voorstellen, die vergaderingen beperken..pff, vaak zo onnodig, tenminste, zo lijkt het dan. Vanuit huis werken kan in jouw functie natuurlijk ook prima, dat zou voor mij bijv. onmogelijk zijn en eerlijk gezegd zou ik de collega's dan ook wel gaan missen. Maar komt natuurlijk ook omdat we heel verschillend werk doen.
Bah, voel me helemaal niet fit. Heb last van buikloop en buikpijn, waardeloze nacht achter de rug, heb mijn vriendin net ook smsje gestuurd dat het vandaag niets wordt (ze wilde de stad in), pff, ik moet een toilet in de buurt hebben en bovendien nergens zin in.
Languit op de bank met een dekentje vrees ik...gezellig..
woensdag 23 oktober 2013 om 18:53
Oh nee toch hè, niet ziek worden in je vakantie hoor. Dat is zo klote......
Ik ben druk geweest in huis, maar alles is weer lekker gesopt en gedweild.
Ik kreeg mijn knul ook eindelijk mee naar de kapper, was weer hard nodig en hij loopt er weer netjes bij.
Vandaag ook weer gewoon trainen voor hem.
Zijn vriendje heeft hier gelogeerd, en toen belde er vanmorgen een andere vriend. Daar gaat hij morgen spelen. Dus C heeft weer een makkie.
Ik heb morgen wel teamvergadering, de 1e onder de nieuwe leidinggevende. Ik denk dat ze dan ook teambreed gaat vertellen hè het er uit gaat zien. Ik ben ook zeer benieuwd hoe mijn collega's gaan reageren.
Ik heb een weekendje Düsseldorf geboekt voor ons. Gezellig naar de kerstmarkt. 1 overnachting, van zaterdag op zondag. Leuk, leuk, helaas is het pas 14 december, maar hebben we wat om naar uit te kijken.
Ik ben druk geweest in huis, maar alles is weer lekker gesopt en gedweild.
Ik kreeg mijn knul ook eindelijk mee naar de kapper, was weer hard nodig en hij loopt er weer netjes bij.
Vandaag ook weer gewoon trainen voor hem.
Zijn vriendje heeft hier gelogeerd, en toen belde er vanmorgen een andere vriend. Daar gaat hij morgen spelen. Dus C heeft weer een makkie.
Ik heb morgen wel teamvergadering, de 1e onder de nieuwe leidinggevende. Ik denk dat ze dan ook teambreed gaat vertellen hè het er uit gaat zien. Ik ben ook zeer benieuwd hoe mijn collega's gaan reageren.
Ik heb een weekendje Düsseldorf geboekt voor ons. Gezellig naar de kerstmarkt. 1 overnachting, van zaterdag op zondag. Leuk, leuk, helaas is het pas 14 december, maar hebben we wat om naar uit te kijken.
donderdag 24 oktober 2013 om 09:30
Een beetje gammeltjes nog wel, maar het gaat wel weer redelijk.
Maar hou toch nog maar een luierdagje, haha, niet dat ik anders zo wild tekeer zou gaan..Het heeft gisteren blijkbaar zo moeten zijn, want kreeg later op de middag een smsje van mijn vriendin dat ze in het zh zat bij haar (stief)vader die ineens was opgenomen. Ze is dus de hele dag in het zh geweest en bij haar moeder.
Hoe is de 1e vergadering bevallen met je nieuwe leidinggevende?
Het was alweer mobiel abbo verlengtijd, dus ik mocht een nieuwe telefoon uitkiezen (als ik dat zou willen dan he..). Nu heb ik nog steeds een doodgewone mobiel, alleen bellen en sms en.
Eigenlijk interesseert het me ook niet zo heel erg, maar mijn knul natuurlijk des te meer, haha. Hij heeft zelf al een heel goede smartphone, maar wil natuurlijk altijd beter, nieuwer, sneller etc. Nu een uitgekozen, zelfs met een goedkoper abonnement, die hij dan krijgt en dan krijg ik die van hem. Goede deal toch! Het belangrijkst vind ik nl een (goede) camera op de mobiel, die mis ik vooral. Vandaag komt ie al, dus kunnen we beide aan de slag om de mobiel te leren kennen, haha.
Kan ik eindelijk ook weer what's appen. Ik had toen mijn knul zijn telefoon kreeg ook wel zijn oude smartphone, maar die kreeg problemen bij het opladen, vandaar dat ik mijn oude vertrouwde mobieltje weer had.
Wat leuk, een weekend Düsseldorf en de kerstmarkt! Met jullie 2tjes? Dat wordt een drukke maand, want jullie gaan toch ook nog naar Denemarken aan het eind van het jaar? Leuke dingen in het verschiet, altijd leuk
Ik hoop zo dat mijn knul volgende week goede berichten en antwoorden krijgt op school. Ik merk dat hij er erg mee zit, wanneer de opleiding toch niet aan zijn wensen zou voldoen. En dat wil je als ouder natuurlijk niet en bovendien krijg je dan het probleem: wat dan? Ik probeer me er niet druk over te maken, omdat we er nu toch niets aan kunnen doen en hij moet wachten tot volgende week, maar hij begint er zelf steeds over, dus het zit het echt heel hoog. Vervelend hoor (niet dat hij er steeds over begint, maar dat hij er zo'n last van heeft).
donderdag 24 oktober 2013 om 20:20
Dat is inderdaad vervelend, dat het hem zo dwars zit.
Fijn dat je je weer wat beter voelt, toch niet ziek gelukkig.
Ik weer zo slecht geslapen, drama was het. Ben ook zo moe nu.
Mijn knul is nu bij een vriendje logeren en gaat morgen met hem en zijn vader mee naar het Rijksmuseum. Het valt me mee dat hij daar heen wil, maar goed, laat maar gaan.
Teamvergadering was ook ondanks de nieuwe teamleidster chaotisch. Het is af en toe net een kippenhok bij ons, gek wordt ik er van. Er is een probleem met de kerstvakantie. Iedereen wil vrij. Haha ik ben blij dat ik in september al aangevraagd had. Is ook al toegekend. En iedereen me voor gek verklaren toen. Het wordt nog een gezeik, maar ik hou me er lekker buiten.
Fijn dat je je weer wat beter voelt, toch niet ziek gelukkig.
Ik weer zo slecht geslapen, drama was het. Ben ook zo moe nu.
Mijn knul is nu bij een vriendje logeren en gaat morgen met hem en zijn vader mee naar het Rijksmuseum. Het valt me mee dat hij daar heen wil, maar goed, laat maar gaan.
Teamvergadering was ook ondanks de nieuwe teamleidster chaotisch. Het is af en toe net een kippenhok bij ons, gek wordt ik er van. Er is een probleem met de kerstvakantie. Iedereen wil vrij. Haha ik ben blij dat ik in september al aangevraagd had. Is ook al toegekend. En iedereen me voor gek verklaren toen. Het wordt nog een gezeik, maar ik hou me er lekker buiten.