Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 30 augustus 2013 om 22:14
vreselijk he, dat gegroei! Mijn knul heeft heel lang maat 45 gehad en nu ineens sinds een paar maanden 46. tsss, dacht toch ook echt dat ie uitgegroeid was. hé, da's spannend zeg, dat wijkteam.
Ga je dan 15 uur van je werktijd daaraan besteden? zou het misschien ook kunnen dat ze 2 mensen aannemen en dan elk 7 uur ofzo? Wordt misschien te ingewikkeld met overdracht etc.
Heerlijk weekend! goed zeg weer, de voetbal. Maar ja, ze moesten ook eigenlijk wel he, haha. Hier morgen ook weer een wedstrijd, hopelijk houden ze de 1e plek vast. Vanmorgen vroeg de boel buiten gezet, wat een gesjouw. Het stond nog niet buiten of er waren al mensen in aan het trekken, dat is hier toch zo erg. Maar dit was echt allemaal rotzooi, kan me niet voorstellen dat er nog iets bij zat voor iemand.
Ik zit te genieten van een erg lekker drankje..soort cocktailtje, van raspberry en passionfruit, mousserend. Maar 6,9% alcohol, dus dat valt heel erg mee, haha, heerlijk zomers drankje.
vrijdag 30 augustus 2013 om 23:05
Het is inderdaad de bedoeling dat je 15 uur gedetacheerd wordt. Het lijkt me niet dat ze 2 mensen aannemen, dan zijn het wel heel weinig uren en het gaat juist om de effectiviteit en snelle signalering.
Mijn knul is van maat 39 naar 41 gegaan..... Hmmm, ze waren dus echt te klein. Helaas spelen ze ook veel op kunstgras, en daar moet hij weer andere schoenen voor. Dat is volgens de orthopeed beter voor zijn voeten.
Hoe gaaf is het dat ik samen met mijn knul naar de championsleage wedstrijden van ajax ga. Hij is zo blij om Barcelona en Milan in het echt te gaan zien. Ik wilde hem eerst niet meenemen omdat het door de week is, maar hij wilde het zo graag dat ik voor hem ook kaarten besteld heb.
Mijn knul is van maat 39 naar 41 gegaan..... Hmmm, ze waren dus echt te klein. Helaas spelen ze ook veel op kunstgras, en daar moet hij weer andere schoenen voor. Dat is volgens de orthopeed beter voor zijn voeten.
Hoe gaaf is het dat ik samen met mijn knul naar de championsleage wedstrijden van ajax ga. Hij is zo blij om Barcelona en Milan in het echt te gaan zien. Ik wilde hem eerst niet meenemen omdat het door de week is, maar hij wilde het zo graag dat ik voor hem ook kaarten besteld heb.
zaterdag 31 augustus 2013 om 22:19
Dat is wel heel gaaf zeg! Dat is natuurlijk hartstikke stoer en ach, die paar x..Zo, zijn voeten zijn echt behoorlijk gegroeid!
Maar het is een kostbaar zaakje, al die nieuwe schoenen en sportschoenen. Vanmiddag weer een mooie honkbalwedstrijd gezien en weer gewonnen, 13-6, ze liggen nog steeds mooi op kampioenskoers. Vanmorgen heeft het hier behoorlijk geregend, maar het was weer heerlijk vanmiddag, met een brandende zon zelfs. Volgende week ook weer he! Er lijkt wel geen einde aan deze zomer te komen. Vanavond Yankees gekeken, lekker lui languit op de bank. Heb je gisteren nog TVOH gezien? Het niveau is weer hoog zeg..Gisteren genoten van Mitchell, die een Bob Marley nr deed maar de klapper vond ik toch wel Wudstik (als ik het goed schrijf..). Wat een prachtige stem (en wat een leuke vent...).
zondag 1 september 2013 om 14:38
Ik heb 2 mannen in huis die beiden niet van de voice houden, dus helaas niet gekeken vrijdag.
Daarentegen gisteren wel heerlijk tapas wezen eten. Mijn broer is ook meegeweest, was erg gezellig.
Ik hoop dat mijn knul nieuwe schoenen van zijn vader heeft gehad. Hij moest nog een verjaardagscadeau krijgen en moet nog schoenen voor gewoon naar school. Ik heb hem de hint gegeven, dus ik hoop het. Heb inmiddels al 3 paar gekocht ( 2x voetbal en 1 paar voor gym). Dus nu is hij wel aan de beurt vind ik.
Jouw knul op kampoenkoers dus.... Spannend. Hier barst zaterdag het voetbalseizoen weer los met een bekerwedstrijd.
Morgen sollicitatiegesprek, ook spannend.
Daarentegen gisteren wel heerlijk tapas wezen eten. Mijn broer is ook meegeweest, was erg gezellig.
Ik hoop dat mijn knul nieuwe schoenen van zijn vader heeft gehad. Hij moest nog een verjaardagscadeau krijgen en moet nog schoenen voor gewoon naar school. Ik heb hem de hint gegeven, dus ik hoop het. Heb inmiddels al 3 paar gekocht ( 2x voetbal en 1 paar voor gym). Dus nu is hij wel aan de beurt vind ik.
Jouw knul op kampoenkoers dus.... Spannend. Hier barst zaterdag het voetbalseizoen weer los met een bekerwedstrijd.
Morgen sollicitatiegesprek, ook spannend.
maandag 2 september 2013 om 14:57
Yes! Ik ben aangenomen bij het wijkteam. Het hele project moet nog worden opgezet en daar mag ik aan meewerken, heel spannend en een grote uitdaging, maar het lijkt me erg leuk.
Mijn collega die ook had gesolliciteerd belde net om me te feliciteren, dat is dan wel weer sportief van haar.
Ik weet verder nog niks, maar ik heb er zin in.
Ben nu thuis om te wachten op de glaszetter, die komt de ruit in de badkamer vervangen en C is met zoonlief op weg om nieuwe schoenen te kopen.
Mijn collega die ook had gesolliciteerd belde net om me te feliciteren, dat is dan wel weer sportief van haar.
Ik weet verder nog niks, maar ik heb er zin in.
Ben nu thuis om te wachten op de glaszetter, die komt de ruit in de badkamer vervangen en C is met zoonlief op weg om nieuwe schoenen te kopen.
maandag 2 september 2013 om 18:52
Hoera, gefeliciteerd!! Je wilt het zo graag, hartstikke fijn dat jij de baan gekregen hebt.
C. is schoenen kopen met je knul..betekent dat dat hij geen nieuwe schoenen van zijn vader heeft gekregen? Dat is wel een domper he..Hoe is zijn 1e schooldag na de vakantie gegaan?
Bij ons op het werk ook weer druk, druk, zo oneerlijk verdeeld, andere collega's gaan eerder weg omdat ze niets te doen hebben.
Heel bijzonder. Maar liever zo dan anders hoor.
Wanneer gaat het écht beginnen, met het opzetten van het project etc.?
Nogmaals, gefeliciteerd!
C. is schoenen kopen met je knul..betekent dat dat hij geen nieuwe schoenen van zijn vader heeft gekregen? Dat is wel een domper he..Hoe is zijn 1e schooldag na de vakantie gegaan?
Bij ons op het werk ook weer druk, druk, zo oneerlijk verdeeld, andere collega's gaan eerder weg omdat ze niets te doen hebben.
Heel bijzonder. Maar liever zo dan anders hoor.
Wanneer gaat het écht beginnen, met het opzetten van het project etc.?
Nogmaals, gefeliciteerd!
maandag 2 september 2013 om 21:27
Nee, hij heeft dus geen schoenen van zijn vader gehad, want hij had heel verrassend geen geld. Grrrr woest wordt ik er van. Zijn ouders konden het ook niet missen. Hij heeft nog steeds niet geleerd dat hij ook iedere maand wat opzij kan leggen voor zijn zoon.
De 1e schooldag is hem geloof ik wel goed bevallen. Hij verteld er niet zoveel over, maar ik heb hem niet horen klagen. Ik kreeg al wel een mailtje van de juf over huiswerk en ze moeten een agenda hebben, zodat ze kunnen gaan oefenen met het gebruik hiervan.
Het is nog onduidelijk wanneer het project gaat starten. Eerst moet er een team worden samengesteld, ik ben de 1e die is aangenomen. Maar ik zou nog meer horen van gem, dus gaat goed komen.
Ik ook druk weer. Maar ik ga vanaf nu tot december wat zaken afsluiten en dan het project opstarten, komt dus qua werk goed overeen.
De 1e schooldag is hem geloof ik wel goed bevallen. Hij verteld er niet zoveel over, maar ik heb hem niet horen klagen. Ik kreeg al wel een mailtje van de juf over huiswerk en ze moeten een agenda hebben, zodat ze kunnen gaan oefenen met het gebruik hiervan.
Het is nog onduidelijk wanneer het project gaat starten. Eerst moet er een team worden samengesteld, ik ben de 1e die is aangenomen. Maar ik zou nog meer horen van gem, dus gaat goed komen.
Ik ook druk weer. Maar ik ga vanaf nu tot december wat zaken afsluiten en dan het project opstarten, komt dus qua werk goed overeen.
dinsdag 3 september 2013 om 19:07
Oh ja, tuurlijk komt het goed. Gaaf hoor.
Erg jammer van die schoenen ja...pfff, wel herkenbaar hoor. sukkels zijn het af en toe. Maar is C. wel geslaagd met hem?
Mijn knul hoorde vandaag op school dat het rooster wat ze gekregen hebben voor geen meter klopt. aargh en ik maar denken dat de boel niet slechter geregeld kon worden dan op de vorige school, pfoe, dat was nog prima vergeleken met dit. Ach, uiteindelijk zal het wel allemaal goed komen. Morgen heeft hij voor het eerst sport, het heet sport en fitness, ik zou het wel gaaf vinden als hij ook gewoon kon fitnessen (als ie dat zou willen dan he..hij is meer van de (team)sport.) Hij moet nu ook weer op de fiets naar school, harstikke goed voor hem, al die beweging. Die vrije maanden hadden hem qua gewicht niet echt goed gedaan maar nu letten we op met snoepen etc. en hij beweegt nu weer meer, dus dat gaat nu alweer helemaal de goede kant op.
dinsdag 3 september 2013 om 20:52
Woehaha Scarlet, je had dus bijna een michelline mannetje in huis. Fijn dat hij weer wat in beweging is. En zo zie je maar, er is overal wel wat....
C heeft schoenen voor hem gekocht ja. Dezelfde als zijn voetbalschoenen. Vandaag ook zijn fiets gefixed, rekje voorop gezet met krat. Voor en achterlamp er op, dus hij kan er weer tegen.
Ik vandaag met een pupil naar bureau halt geweest voor zijn taakstraf. Hij moet 30 uur. Ze wilde hem 4 zaterdagen indelen, maar dan moet hij voetballen. Nu mag hij 4 dagen achter elkaar in de herfstvakantie.
Mijn knul vandaag voor het eerst alleen thuis na schooltijd. Hij beademing keurig na schooltijd dat hij met een vriendje bij ons ging spelen. Toen ik thuis kwam zaten ze ook braaf samen achter de PlayStation. Topper dus.
Alleen was de schuursleutel in het slot afgebroken...... Gelukkig heeft C dat kunnen fixen.
Ik heb op mijn werk de kerstvakantie vastgelegd, want we willen een weekje naar Denemarken. Na de kerst hier weg en dan daar oud en nieuw vieren. Leuk vooruitzicht!
C heeft schoenen voor hem gekocht ja. Dezelfde als zijn voetbalschoenen. Vandaag ook zijn fiets gefixed, rekje voorop gezet met krat. Voor en achterlamp er op, dus hij kan er weer tegen.
Ik vandaag met een pupil naar bureau halt geweest voor zijn taakstraf. Hij moet 30 uur. Ze wilde hem 4 zaterdagen indelen, maar dan moet hij voetballen. Nu mag hij 4 dagen achter elkaar in de herfstvakantie.
Mijn knul vandaag voor het eerst alleen thuis na schooltijd. Hij beademing keurig na schooltijd dat hij met een vriendje bij ons ging spelen. Toen ik thuis kwam zaten ze ook braaf samen achter de PlayStation. Topper dus.
Alleen was de schuursleutel in het slot afgebroken...... Gelukkig heeft C dat kunnen fixen.
Ik heb op mijn werk de kerstvakantie vastgelegd, want we willen een weekje naar Denemarken. Na de kerst hier weg en dan daar oud en nieuw vieren. Leuk vooruitzicht!
woensdag 4 september 2013 om 13:27
Haha, heb je bovenstaand stukje gestuurd met je I phone en heb je autoaanvulling of iets dergelijks? (lees maar na.."hij beademing??")
Hartstikke fijn dat het zo goed gedaan is met je knul, jammer van de schuursleutel. Maar gelukkig was daar C.!
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg, een week naar Denemarken..Zomaar met jullie 3tjes, of kennen jullie daar mensen?
Mijn knul heeft zich vandaag voor het eerst van zijn leven echt verslapen. Hij belt mij altijd wanneer hij de deur uitgaat (rond 8.30) en tegen 8.55 dacht ik ineens "hij heeft nog niet gebeld". Hem gebeld op de huistelefoon, tja, staat in de woonkamer en hoort hij niet in zijn kamer, toen op zijn mobiel en nam hij op. Vlgs hem waren zijn wekkers (2 mobiele telefoons!) niet afgegaan. jaja...Die van hem doet soms raar, dat weet ik, omdat hij er een mod op heeft gezet en dan gaat ie soms niet aan. Juist daarom heeft ie nog een alarm op een mobiel ingesteld en die zou ook niet gegaan zijn? Ik vind het vaag..
Heb net wel even een nieuwe wekker (soort klokradiootje) gekocht, want dat gedoe daar heb ik geen zin in natuurlijk.
Niemand die er trouwens meer baalt dan hij hoor, want hij haat het om te laat te komen. Gisteren zei hij nog dat ie bang was dat hij zich eens zou verslapen en prompt..Tja, ik ben al om 6.45 of eerder de deur uit, dus hij moet het toch echt zelf doen.
haha, zal m leren...
woensdag 4 september 2013 om 17:40
Ik forum vaak op de iPad van zoonlief en die maakt vaak hele vreemde woorden meestal filter ik ze er uit, maar deze zag ik pas nadat ik gepost had. Wilde nog verbeteren, maar dacht dat jij me wel zou begrijpen.
Oei, oei die knul van je. Dit zal hem waarschijnlijk niet snel een 2e keer gebeuren.
We gaan in Denemarken naar de halfbroer van C en zijn gezin. Daar is C vorig jaar december ook een week geweest.
Ik ben vanmorgen met mijn moeder naar de oncoloog geweest. Vorige week heeft ze een mri en een echo van de lever gehad. Vandaag kreeg ze de uitslag en die was goed.
Nu in januari krijgt ze weer de Botscan. Bloed prikken doen ze ook elke 3 maanden, maar dat was ook in orde.
Vorige keer waren haar leverwaardes niet helemaal goed, maar nu met andere medicatie waren die ook in orde.
Mijn knul wilde heel graag naar de plas met zijn vriendje. Dat jochie maar daar alleen onder begeleiding heen en zijn moeder had een vergadering.... Hmmmm lekker makkelijk.
Ik ben uiteindelijk maar met ze meegegaan, dan maar een keer met de Franse slag door het huis heen hoor. Heb me alleen met de was bezig gehouden en gestofzuigd. En ik heb een heerlijke middag met de jongens gehad.
Mijn knul is nu de deur uit om te trainen, die heeft al gegeten. C is nog niet thuis, dus wij eten straks.
Oei, oei die knul van je. Dit zal hem waarschijnlijk niet snel een 2e keer gebeuren.
We gaan in Denemarken naar de halfbroer van C en zijn gezin. Daar is C vorig jaar december ook een week geweest.
Ik ben vanmorgen met mijn moeder naar de oncoloog geweest. Vorige week heeft ze een mri en een echo van de lever gehad. Vandaag kreeg ze de uitslag en die was goed.
Nu in januari krijgt ze weer de Botscan. Bloed prikken doen ze ook elke 3 maanden, maar dat was ook in orde.
Vorige keer waren haar leverwaardes niet helemaal goed, maar nu met andere medicatie waren die ook in orde.
Mijn knul wilde heel graag naar de plas met zijn vriendje. Dat jochie maar daar alleen onder begeleiding heen en zijn moeder had een vergadering.... Hmmmm lekker makkelijk.
Ik ben uiteindelijk maar met ze meegegaan, dan maar een keer met de Franse slag door het huis heen hoor. Heb me alleen met de was bezig gehouden en gestofzuigd. En ik heb een heerlijke middag met de jongens gehad.
Mijn knul is nu de deur uit om te trainen, die heeft al gegeten. C is nog niet thuis, dus wij eten straks.
donderdag 5 september 2013 om 16:31
Groot gelijk dat je naar de plas bent gegaan en niet de hele middag aan het huishouden hebt besteed. Dat huishouden loopt tenslotte niet weg en wie weet hoe lang het nog zulk mooi weer is?
Vandaag ook weer erg warm he, maar wel fijn hoor, met die stralende zon. Ik hoop dat het met de buien een beetje mee gaat vallen dit weekend, mijn knul heeft zowel zaterdag als zondag een wedstrijd, die ene is al een inhaal, zou jammer zijn als het weer niet door kon gaan.
Fijn, goed nieuws bij de oncoloog. Nu weer even 3 maanden 'adempauze" (tenzij ze zich slechter gaat voelen, denk ik?)
Vanmorgen was mijn knul idd netjes op tijd wakker geworden, haha. Ze mogen 3x achter elkaar te laat komen zonder dat het consequenties heeft, dus erg streng zijn ze niet, maar toch, ik heb er een hekel aan en hij gelukkig ook.
Lekker makkelijk eten vandaag, gisteren al spaghetti en saus gemaakt, hoeft nu alleen nog maar verwarmd te worden. yummie.
[/list]
Vandaag ook weer erg warm he, maar wel fijn hoor, met die stralende zon. Ik hoop dat het met de buien een beetje mee gaat vallen dit weekend, mijn knul heeft zowel zaterdag als zondag een wedstrijd, die ene is al een inhaal, zou jammer zijn als het weer niet door kon gaan.
Fijn, goed nieuws bij de oncoloog. Nu weer even 3 maanden 'adempauze" (tenzij ze zich slechter gaat voelen, denk ik?)
Vanmorgen was mijn knul idd netjes op tijd wakker geworden, haha. Ze mogen 3x achter elkaar te laat komen zonder dat het consequenties heeft, dus erg streng zijn ze niet, maar toch, ik heb er een hekel aan en hij gelukkig ook.
Lekker makkelijk eten vandaag, gisteren al spaghetti en saus gemaakt, hoeft nu alleen nog maar verwarmd te worden. yummie.
[/list]
donderdag 5 september 2013 om 19:52
Wij vanavond ook spaghetti, maar dan bij mijn ouders.
Vandaag een klote bericht. C is ontslagen bij zijn huidige functie. Die bestaat opeens niet meer. Betekend dat hij is toegevoegd aan een ander team. En wel in Zwitserland. Hij moet elke week maandag en dinsdag in Genève zijn. Het is dit of geen werk meer.
Voorlopig gaat hij het dus maar doen, maar wel uitkijkend naar iets anders.
Hij moet op zondagavond weg en komt dan woensdagochtend thuis. De overige dagen werkt hij vanuit huis.
Gelukkig met mijn ouders kunnen regelen dat ze op maandag zoonlief opvangen ipv donderdag. Hij eet daar na schooltijd en wordt dan door de vader van zijn vriendje opgehaald voor de training om kwart over 5. Om 7 uur haal ik ze dan weer op.
Pffff, wat een gedoe weer. We zullen zien hoe het gaat lopen.
Vandaag een klote bericht. C is ontslagen bij zijn huidige functie. Die bestaat opeens niet meer. Betekend dat hij is toegevoegd aan een ander team. En wel in Zwitserland. Hij moet elke week maandag en dinsdag in Genève zijn. Het is dit of geen werk meer.
Voorlopig gaat hij het dus maar doen, maar wel uitkijkend naar iets anders.
Hij moet op zondagavond weg en komt dan woensdagochtend thuis. De overige dagen werkt hij vanuit huis.
Gelukkig met mijn ouders kunnen regelen dat ze op maandag zoonlief opvangen ipv donderdag. Hij eet daar na schooltijd en wordt dan door de vader van zijn vriendje opgehaald voor de training om kwart over 5. Om 7 uur haal ik ze dan weer op.
Pffff, wat een gedoe weer. We zullen zien hoe het gaat lopen.
vrijdag 6 september 2013 om 19:27
shit Dolphine, dat is toch echt wel kl*te zeg..Misschien moet je nog blij zijn dat hij wel werk heeft, maar wat een gedoe en geregel..En dan elke week naar Zwitserland..Zo hadden jullie dat niet bedacht!
Hoe gaat hij er dan heen? Vliegen? Gelukkig heb je het qua opvang kunnen regelen zeg. Heeft het te maken met de crisis? Dat is toch eigenlijk wat, dat je functie ineens niet meer bestaat. Ik hoop voor jullie dat er snel iets anders op zijn pad komt, waardoor hij wat dichter bij huis kan blijven. Het is ook gewoon niet gezellig, dat hij elke week 2 dagen van huis is.. (haha, houdt het wel spannend..LOL)
Het is hier vreselijk warm in huis, bleehh. Heb de boel open staan, maar binnen koelt het niet echt af. Het heeft wel geregend en een beetje geonweerd, maar het heeft niet echt zoden aan de dijk gezet. Verder blij dat het weekend is zeg..pff, ik ben moe. Komt misschien ook door dit weer hoor, geen idee.
Hoe gaat hij er dan heen? Vliegen? Gelukkig heb je het qua opvang kunnen regelen zeg. Heeft het te maken met de crisis? Dat is toch eigenlijk wat, dat je functie ineens niet meer bestaat. Ik hoop voor jullie dat er snel iets anders op zijn pad komt, waardoor hij wat dichter bij huis kan blijven. Het is ook gewoon niet gezellig, dat hij elke week 2 dagen van huis is.. (haha, houdt het wel spannend..LOL)
Het is hier vreselijk warm in huis, bleehh. Heb de boel open staan, maar binnen koelt het niet echt af. Het heeft wel geregend en een beetje geonweerd, maar het heeft niet echt zoden aan de dijk gezet. Verder blij dat het weekend is zeg..pff, ik ben moe. Komt misschien ook door dit weer hoor, geen idee.
vrijdag 6 september 2013 om 20:07
Zeg maar gerust 4 dagen Scarlet, en ik baal er flink van. Hij kreeg zijn vliegschema voor deze week en hij moet zondagochtend om 7 uur al vliegen. Hij is woensdagavond pas thuis.
Zo hadden we dat niet bedacht nee.
Nu blijkt het aan een conflict met zijn rechtstreekse manager te liggen. Hij doet sinds december evenementen, maar wordt door zijn manager steeds voor projecten gevraagd. Daar heeft hij geen tijd voor en nu is er een conflict. Omdat de manager van zijn rechtstreekse manager hem niet kwijt wil einze in Zwitserland iemand nodig hebben is er nu deze constructie. Dit is wat ik vanC zijn woorden heb begrepen. Aangezien hij niet zo'n prater is, weet ik niet precies van de hoed en de rand.
Hij heeft dinsdag een gesprek met zijn manager daar, ik hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. En anders op zoek naar een andere baan, want dit is ook niet wat als je een gezin thuis hebt.
Mijn zoon was heel blij, die heeft voor het eerst Engels gehad op school.
Hier draait het gewone leven gewoon door natuurlijk. Morgen al vroeg voetballen en vanavond is pleegzoon gekomen.
De jongens zijn nog even buiten en C is naar zijn moeder, dus nog even het rijk alleen.
Zo hadden we dat niet bedacht nee.
Nu blijkt het aan een conflict met zijn rechtstreekse manager te liggen. Hij doet sinds december evenementen, maar wordt door zijn manager steeds voor projecten gevraagd. Daar heeft hij geen tijd voor en nu is er een conflict. Omdat de manager van zijn rechtstreekse manager hem niet kwijt wil einze in Zwitserland iemand nodig hebben is er nu deze constructie. Dit is wat ik vanC zijn woorden heb begrepen. Aangezien hij niet zo'n prater is, weet ik niet precies van de hoed en de rand.
Hij heeft dinsdag een gesprek met zijn manager daar, ik hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. En anders op zoek naar een andere baan, want dit is ook niet wat als je een gezin thuis hebt.
Mijn zoon was heel blij, die heeft voor het eerst Engels gehad op school.
Hier draait het gewone leven gewoon door natuurlijk. Morgen al vroeg voetballen en vanavond is pleegzoon gekomen.
De jongens zijn nog even buiten en C is naar zijn moeder, dus nog even het rijk alleen.
zaterdag 7 september 2013 om 23:19
Vanmorgen al weer vroeg uit de veren. Zoonlief moest om 8:15 verzamelen en om 9:00 voetballen, dus de wekker ging gewoon om 7 uur.
Vannacht een gebroken nacht, want de wekker van C gaat om 4 uur.
We hebben vanmiddag/ vanavond een verjaardag gehad. Net thuis, jongens inmiddels op bed en ik ga ook zo.
Zoonlief vanmorgen gewonnen met 5-1. Was een leuke wedstrijd.
Vannacht een gebroken nacht, want de wekker van C gaat om 4 uur.
We hebben vanmiddag/ vanavond een verjaardag gehad. Net thuis, jongens inmiddels op bed en ik ga ook zo.
Zoonlief vanmorgen gewonnen met 5-1. Was een leuke wedstrijd.
zondag 8 september 2013 om 12:09
Ja, dat is helemaal erg, 's morgens al zo vroeg moeten vertrekken. Echt waardeloos dit zeg. Ook voor jou echt geen pretje, elke zondag zo vroeg, ook al kun je daarna weer naar bed, gebroken nachten heb je dan wel. Hopelijk wordt het anders na het gesprek met de manager? Sowieso is ook het op zoek gaan naar een andere baan geen pretje in deze tijd, al heeft hij denk ik best snel weer werk, maar je komt dan toch weer nieuw ergens binnen en in deze tijden van crisis...bah, echt heel vervelend dit.
Lekker voor je knul trouwens, gewonnen. Mijn knul heeft gisteren verloren in, zoals hij zegt, de slechtste wedstrijd ever. De pitchers hadden allemaal een slechte dag. Hij ging zelf wel goed zei ie, haha. Jammer, hierdoor nu geen nr 1 meer. Vanmorgen helaas voor niets vroeg opgestaan, hij zou uit moeten naar Leek, wedstrijd afgelast. Hij heeft gezegd tegen de coach dat hij volgend jaar wel wil pitchen, mits hij een goede training krijgt.
Sta ik wel van te kijken, want het is altijd iets geweest wat hij niet wilde (ik denk voornamelijk omdat je heel erg in de spotlight staat en heel belangrijk bent voor de wedstrijd). Hij heeft het bij de aspiranten wel een tijdje gedaan en dat ging best goed. Betekent ook wel weer een extra trainingsdag, want die trainingen worden apart gegeven. Hopelijk komt dat dan wel een beetje uit met zijn lesrooster. Ach, ik ben sowieso blij dat hij er nog zoveel lol in heeft. Hoe vaak hoor je niet dat jongens juist op deze leeftijd stoppen met hun sport, omdat er dan veel andere zaken op hun pad komen..
Ik moet eigenlijk nog een paar wassen draaien, maar ik kan de was niet meer kwijt..lastig hoor. Verder een luie zondag
Lekker voor je knul trouwens, gewonnen. Mijn knul heeft gisteren verloren in, zoals hij zegt, de slechtste wedstrijd ever. De pitchers hadden allemaal een slechte dag. Hij ging zelf wel goed zei ie, haha. Jammer, hierdoor nu geen nr 1 meer. Vanmorgen helaas voor niets vroeg opgestaan, hij zou uit moeten naar Leek, wedstrijd afgelast. Hij heeft gezegd tegen de coach dat hij volgend jaar wel wil pitchen, mits hij een goede training krijgt.
Sta ik wel van te kijken, want het is altijd iets geweest wat hij niet wilde (ik denk voornamelijk omdat je heel erg in de spotlight staat en heel belangrijk bent voor de wedstrijd). Hij heeft het bij de aspiranten wel een tijdje gedaan en dat ging best goed. Betekent ook wel weer een extra trainingsdag, want die trainingen worden apart gegeven. Hopelijk komt dat dan wel een beetje uit met zijn lesrooster. Ach, ik ben sowieso blij dat hij er nog zoveel lol in heeft. Hoe vaak hoor je niet dat jongens juist op deze leeftijd stoppen met hun sport, omdat er dan veel andere zaken op hun pad komen..
Ik moet eigenlijk nog een paar wassen draaien, maar ik kan de was niet meer kwijt..lastig hoor. Verder een luie zondag
zondag 8 september 2013 om 15:16
Na een gebroken nacht, nu een rustige zondagmiddag. Vanmorgen vroeg C de deur uit geholpen en daarna terug naar bed gegaan.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan met de jongens, eitjes gebakken etc.
Nu zijn ze aan het vissen, ik heb ze naar de forelvijver gebracht. Er is ook nog een vriendje van zoonlief mee.
Ik hoefde niet te blijven! Hahah
Kreeg net wel een berichtje dat mijn knul er al 3 gevangen had en pleegzoon 2. Ik weet wel wat wij eten vanavond
Straks om half 5 zal ik de knullen weer ophalen en dan is deze zondag al weer voorbij.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan met de jongens, eitjes gebakken etc.
Nu zijn ze aan het vissen, ik heb ze naar de forelvijver gebracht. Er is ook nog een vriendje van zoonlief mee.
Ik hoefde niet te blijven! Hahah
Kreeg net wel een berichtje dat mijn knul er al 3 gevangen had en pleegzoon 2. Ik weet wel wat wij eten vanavond
Straks om half 5 zal ik de knullen weer ophalen en dan is deze zondag al weer voorbij.
maandag 9 september 2013 om 19:30
Ik las op fb dat je de gevangen forel omgeruild hebt voor gerookte?
(foei Dolphine...dat je dat niet zelf gedaan hebt, dat roken..whahaha LOL) heeerlijk zeg! Dat was vast verukkuluk!
En zo is het weekend weer omgevlogen en de eerste werkdag zit er ook alweer op..De tijd vliegt. Het is een dooddoener, maar het is wél waar.
Morgen heeft C. toch het gesprek met zijn manager? Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt over het één en ander..ik duim voor jullie!
maandag 9 september 2013 om 21:41
De eerste werkdag van deze week is ook al weer voorbij idd. Time flyes.... Morgen heeft C het gesprek met zijn manager. Alleen is dat morgenavond pas.
De forel was echt erg lekker! Ik heb er vandaag nog 1 aan mijn ouders gegeven. Ze hadden er 6 totaal, dus was een beetje veel om allemaal zelf te houden.
Vandaag contact gehad met de projectleider van dat nieuwe project. Ze willen graag dat ik deze week nog begin. Ik ben heel benieuwd. Deze week hoor ik meer.
De forel was echt erg lekker! Ik heb er vandaag nog 1 aan mijn ouders gegeven. Ze hadden er 6 totaal, dus was een beetje veel om allemaal zelf te houden.
Vandaag contact gehad met de projectleider van dat nieuwe project. Ze willen graag dat ik deze week nog begin. Ik ben heel benieuwd. Deze week hoor ik meer.
maandag 9 september 2013 om 21:41
De eerste werkdag van deze week is ook al weer voorbij idd. Time flyes.... Morgen heeft C het gesprek met zijn manager. Alleen is dat morgenavond pas.
dinsdag 10 september 2013 om 17:51
Da's al snel Dolphine! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden en hoe het opgezet gaat worden. Spannend, C. zijn gesprek vanavond en morgen(avond) komt ie gelukkig weer thuis.
haha, ik las dat je naar ajax -pec gaat. Het zal mij benieuwen! (maar ik denk dat Zwolle ingemaakt gaat worden, haha)
Hoe bevalt het je knul tot nu toe op school? Bij mijn knul is het kalmpjes, het gaat erg kalm tot nu toe.Training voor hem is net afgelast ivm de regen, da's toch wel jammer, dat het nu zulk weer is. L. was hier net nog even, heeft voor de zoveelste x een loonbeslag gekregen..pff, hij leert het nooit. Ben blij daar geen last meer van te hebben!
dinsdag 10 september 2013 om 18:53
Volgens mij vindt mijn knul het wel best op school. Hij vindt het niet echt leuk, maar ik hoor hem ook niet klagen.
Daarnet voor de tweede week achter elkaar zijn huiswerk voor spelling, zonder mokken gemaakt. Terwijl hij het pas volgende week dinsdag af moet hebben..
Dus als hij dit zo blijft volhouden, ben ik ook gelukkig.
Ja, wat een kakweer hè..... Ik heb maar een nieuw trainingspak aangeschaft voor mijn knul, voor de trainingen. Zijn oude was te klein en heb ik naar zijn vriendje gedaan. Hij ook weer blij.
Het is echt ineens herfst zo.
Knul vandaag ook voor de 2e keer alleen thuis na schooltijd. Was hier met een vriendje en ze waren heel lief aan het spelen. Toppertje hoor, ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Ik ben heel benieuwd naar wat C te zeggen heeft. Hij zal gaan dineren met zijn manager en zal daarna meer weten. Ben benieuwd.
Daarnet voor de tweede week achter elkaar zijn huiswerk voor spelling, zonder mokken gemaakt. Terwijl hij het pas volgende week dinsdag af moet hebben..
Dus als hij dit zo blijft volhouden, ben ik ook gelukkig.
Ja, wat een kakweer hè..... Ik heb maar een nieuw trainingspak aangeschaft voor mijn knul, voor de trainingen. Zijn oude was te klein en heb ik naar zijn vriendje gedaan. Hij ook weer blij.
Het is echt ineens herfst zo.
Knul vandaag ook voor de 2e keer alleen thuis na schooltijd. Was hier met een vriendje en ze waren heel lief aan het spelen. Toppertje hoor, ik hoop dat het zo goed blijft gaan.
Ik ben heel benieuwd naar wat C te zeggen heeft. Hij zal gaan dineren met zijn manager en zal daarna meer weten. Ben benieuwd.
woensdag 11 september 2013 om 18:48
Vanavond komt C. gelukkig weer thuis! Hoe is het gesprek verlopen? Wat een weer was het trouwens zeg..ik had geluk, kwam droog over. Maar nu vind ik het best frisjes in huis. Heb al een vest aan. Ik vertik het eigenlijk om de verwarming al aan te doen. Aan de andere kant...mm, nog even over nadenken.
Fijn dat je knul zo goed alleen thuis kan zijn. Hoe lang is hij dan alleen? Vandaag te horen gekregen dat iemand van ons waarschijnlijk moet uithelpen in Apeldoorn. Hoe onpraktisch. Het lijkt mij handiger wanneer ze wat werk naar ons sturen, als ze het zelf echt niet redden. Voor mij natuurlijk helemaal niet handig, met de trein, wat een tijd kost dat. Maar ja, we zullen zien. Deze week was het nog niet nodig en we zouden het volgende week opnieuw gaan bekijken. Stom eigenlijk, wij hebben de boel netjes op orde (doordat we het goed hebben georganiseerd en gewoon hard werken), mag je als dank elders de rotzooi gaan opruimen..haha, maar dat zie ik waarschijnlijk verkeerd..nee, laat ze maar wat naar ons sturen, maar ik heb weinig zin om elke x op en neer naar Apeldoorn te reizen..