Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

JAAAA, zoonlief heeft gewonnen vanavond!

4-1 maar liefst. dat betekend dat ze 15 mei de finale moeten spelen. Dat schijnt een hele happening te zijn, omdat alle finalisten die dag moeten volgens mij in uithoorn. Hele dag dus daar aanwezig en voor zo'n 1000 man publiek voetballen. Super voor die mannetjes nartuurlijk. En oh ja, zoonlief heeft ook weer gescoord vandaag, helemaal gelukkig was hij dus. Daar liet hij ajax graag voor schieten.

En ja scarlet, ook ik ben vrij. Morgen nog werken en dan vanaf koninginnendag en de hele week erna vrij. 2e week van de vakantie gaat zoonlief naar zijn vader, tot aan hemelvaartsdag.

Ik heb gisteren een vakantie geboekt voor de zomer! 12 dagen kamperen in domburg (zeeland). Op de kamping waar mijn broertje vorig jaar gestaan heeft. Met de caravan van mijn ouders. Voor 400 euro, dus dat moet makkelijk te doen zijn van het vakantiegeld.

En hier zeker wel weer zon scarlet, heb er vanmiddag nog even heerlijk van genoten op mijn balkonnetje en vanavond tijdens de wedstrijd scheen hij zelfs nog flink.

Ik ga nog even wat te eten maken, want vanwege het voetbal hebben we om half 5 al gegeten en nu heb ik wel weer trek. Zoonlief heeft net nog even de andere helft van zijn pizza naar binnen gewerkt, die had hij vanwege de zenuwen nog niet op, dus even in de magnetron en eten maar.

Meiden, fijne avond, ik ga nog even nagenieten van de verdiensten van mijn kleine mannetje.
JAAAA, zoonlief heeft gewonnen vanavond!

4-1 maar liefst. dat betekend dat ze 15 mei de finale moeten spelen. Dat schijnt een hele happening te zijn, omdat alle finalisten die dag moeten volgens mij in uithoorn. Hele dag dus daar aanwezig en voor zo'n 1000 man publiek voetballen. Super voor die mannetjes nartuurlijk. En oh ja, zoonlief heeft ook weer gescoord vandaag, helemaal gelukkig was hij dus. Daar liet hij ajax graag voor schieten.

En ja scarlet, ook ik ben vrij. Morgen nog werken en dan vanaf koninginnendag en de hele week erna vrij. 2e week van de vakantie gaat zoonlief naar zijn vader, tot aan hemelvaartsdag.

Ik heb gisteren een vakantie geboekt voor de zomer! 12 dagen kamperen in domburg (zeeland). Op de kamping waar mijn broertje vorig jaar gestaan heeft. Met de caravan van mijn ouders. Voor 400 euro, dus dat moet makkelijk te doen zijn van het vakantiegeld.

En hier zeker wel weer zon scarlet, heb er vanmiddag nog even heerlijk van genoten op mijn balkonnetje en vanavond tijdens de wedstrijd scheen hij zelfs nog flink.

Ik ga nog even wat te eten maken, want vanwege het voetbal hebben we om half 5 al gegeten en nu heb ik wel weer trek. Zoonlief heeft net nog even de andere helft van zijn pizza naar binnen gewerkt, die had hij vanwege de zenuwen nog niet op, dus even in de magnetron en eten maar.

Meiden, fijne avond, ik ga nog even nagenieten van de verdiensten van mijn kleine mannetje.

Super zeg Dolphine! Wat goed van die knullen zeg en van je mannetje natuurlijk helemaal! Ooo lekker een week vakantie, daar ben je ook wel aan toe he!

En ook nog je zomervakantie geboekt, heerlijk hoor. Lekker kamperen en dan ook nog in een caravan...Als het weer dan ff niet mee zit kun je daar beter zijn dan in een tent alleen, hihi.

Grrr, en bij jullie wel lekker zon...T'is niet eerlijk!

He lekker, een lang weekend. Wel jammer dat het weer veranderen gaat. Ik wilde morgen nog wel even in de stad kijken, maar hangt wel af van het weer enzo..

Bij ons op kantoor zijn er echt veel mensen weg de komende week en er gaan er ook veel echt met vakantie. Pfff, waar doet iedereen dat toch van?? Portugal, Canarische Eilanden, alsof het niets is. Nou ja, wel meest verdieners, dat scheel natuurlijk al een hele boel.

Mijn knul baalt, de wedstrijd a.s. zaterdag, als ze maar met zijn 5en zijn (hopelijk niet nóg minder) gaat gewoon door, omdat ze anders een boete en 2 punten in mindering krijgen, als het niet doorgaat. Da's natuurlijk ook doodzonde. Kun je toch beter er nog iets van proberen te maken, maar ik denk dat het verloren zaak is. Erg jammer hoor. Zou toch wel zuur zijn als straks aan eind v/h seizoen blijkt dat ze anders kampioen geworden zouden zijn..Ze hebben zelfs niet eens een pitcher, toch wel het meest belangrijke ding, hihi. Zoonlief mag niet meer pitchen in dit team omdat ie 16 is. Ik ga ook niet kijken, heb ik besloten. Het zal niet fraai zijn om te zien en ten 2e is het dus niet mijn kantinedienst dag, maar ik heb zo'n vermoeden dat degene die op de lijst staat, niet zal komen, dus om gezeik voor te zijn..

Jullie nog plannen voor koninginnedag?.

zo eindelijk is mijn vakantie begonnen.

Vandaag nog een drukke werkdag gehad en nu dan lekker vrij.

Alleen dat gekloot met warm water, wordt er zo moe van. Vanmorgen geen warm water, de schakelaar op dagstroom gezet, maar vanavond nog steeds geen warm water. Straks nog een keer checken, anders moet zoonlief maar even bij opa en oma onder de douche, want dat hij moet is zeker, hihi na zo'n dag buiten.

Schijnt toch wel weer mee te vallen met het weer morgen he. Ik ga overdag zeker met zoonlief naar de vrijmakrt en gezellig de stad in. 's avonds zien we nog wel.Pleegzoon komt 's avonds en zoonlief moet zaterdag om 9 uur voetballen, uit, dus het wordt in ieder geval niet laat hier.

Oh scarlet, dat klinkt zeker niet goed voor je knul. Is er nog een mogelijkheid dat ze het team kunnen aanvullen met spelers uit een ander team? of kan dat niet?

Het kan wel, aanvullen met spelers uit ander team, het jammere is alleen dat er van elk team maar 1 is. Aanvullen met pupillen, die nog geen 12 zijn en die de grootte van dit veld en de afstand tussen de honken niet gewend zijn is waarschijnlijk niet handig, maar misschien gebeurt het wel hoor, ik ben benieuwd.

Waardeloos zeg, dat warmwater gedoe bij jullie! Het is toch eigenlijk te gek dat dit zo lang moet duren? Dat ze het nou niet gewoon blijvend kunnen oplossen, idioot gewoon.

Jaaa, jouw vakantie is begonnen! Heerlijk hoor, geniet er lekker van! Nu in elk geval een korte week en volgende week woensdag ook vrij, misschien dat ik ook nog wel een dagje pak, maar es even zien.

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames! Zelfs ik ben zowaar vrij dit weekend! Ha ben er aan toe ook, staat uiteraard al weer vol gepland, maar goed, wel leuke dingen gelukkig!

Oh wat heeeerlijk vooruitzicht Dolphine, lekker naar een camping van de zomer! Super zeg! En je knul dus de fiale spelen! SPANNEND! Hier komt de Giro ook door het dorp, ben ook erg benieuwd. Schijnt net zo een karavaan te zijn al bij de tour de france. Wel erg leuk dus!

Scarlet, zou idd wel balen zijn hè als er geen spelers bij kunnen worden gezet in het team. Hopelijk dat er toch iets geregeld kan worden. Hier heb ik alle jaarafrekeningen al binnen hoor. Moest bij beiden bijbetalen. Gelukkig geen schokkende bedragen maar toch wel jammer. Had er wel al rekening mee gehouden ivm met die lange koude winter.

Daan; eindelijk vakantie!!! Meid wat heeeeerlijk!! Ik zie je zondag hoor!

Nou met de trouwschoenen is het helemaal goed gekomen hoor. Ik bracht ze naar de schoenmaker en waar ik bij stond heeft ie de ene gerepareerd en extra vastgezet en de ander direct ook extra vastgezet. En helemaal gratis omdat ik ga trouwen! Zo lief! Mijn lenzen heb ik inmiddels ook. Het is even wennen en ik moet er nog een handigheidje in krijgen om ze er makkelijk in te doen en uit halen maar als ik ze in heb gaat het best goed. Zaterdag ga ik dek ik even met zoonlief naar de stad want ik moet op pad voor schoenen voor onder zijn trouwpak! De schoenen die ik wilde voor 'm hebben een levrtijd van 2 maanden en dat ga ik niet meer redden.

Nou meiden geniet van de koninginnedag en het weekend en hopeijk krijgen we nog een beetje mooi weer.
hallo meiden,

Nog een beetje kunnen genieten van deze koninginnendag? Hier was het wel gezellig, maar niet bijzonder. ben natuurlijk ook vanavond niet gegaan, want de boys liggen al op bed hier. Morgen weer vroeg op he.

Vanmorgen helaas regen, wel even naar de kindervrijmarkt geweest. Al die kindjes nat geregend natuurlijk.

Gelukkig vanmiddag wel droog. Zoonlies heeft de hele middag bij een vriendje gespeeld. Ik ben even met mijn broer, die is gisteren weer in het land aangekomen, over de markt heengestruind. Gezellig met allemaal live muziek. maar ja kon niet te lang blijven, want moest zoonlief om 5 uur ophalen.dat was wel jammer. Maar het was wel ff gezellig.

Pfff gelukkig theetje, is het weer goed gekomen met je schoenen. Weer een hele zorg minder.

Nog een beetje kunnen genieten van je vrije dag?

Ik ben gisterenavond voor het eerst gebeld voor de bereikbaarheidsdienst. Er was een noodbed nodig voor een jongen, en ik moet dat als bereikbaarheidsdienst coordineren.

Gelukkig vandaag nog niet gebeld, valt me tot nog toe mee met zo'n feestdag waarop kinderen dan toch vaak uit de band dreigen te springen.

Goedemorgen!

Zoonlief is naar zijn wedstrijd, ik ben benieuwd hoe het gaat..Er zijn 2 jongens van de heren geleend, die vorig jaar nog in dit team speelden en verder geloof ik ook nog een paar pupillen (waar zoonlief dus helemaal niet blij mee is, hihi). Jammer hoor en komende zaterdag nog zo'n wedstrijd, omdat dan ook nog veel spelers met vakantie zijn. Het weer ziet er ook niet lekker uit, erg dreigend (het mooist zou nu zijn dat de wedstrijd afgelast wordt omdat het regent en onweert....whoehahah!!)

Gisteren even met een vriendin in de stad even wat gedronken

s middags, maar het was superdruk, ik houd daar niet zo van. Niet zo heel lang gebleven dus.

He gelukkig Theetje, alles helemaal in orde met je schoenen! Blijf je nu ook altijd lenzen dragen of is het alleen voor deze speciale dag? Zijn jullie geslaagd voor schoenen voor je knul? Moeilijk, lijkt me! De honkbalschoenen voor zoonlief zijn afgelopen donderdag ook gearriveerd. Echt gaaf hoor. Maar jammer genoeg had ie geen tijd meer om ze in te lopen, dus hij heeft ze nu met de wedstrijd nog niet aan, eerst maar es met trainen, maar als ie deze aanheeft onder zijn uniform..helemaal af. hihi. Veel plezier morgen met Daan he!

Jammer he van het weer gisteren Dolphine..Is toch heel anders dan. Hier ook vrijmarkt en daardoor zo superdruk, dat voorschuifelen in een lange rij, blehhh!

Ik hoop dat het bij deze ene keer bellen blijft voor je! duimduim.

Jij staat nu natuurlijk langs de lijn, of is het al afgelopen?

Hoe hebben ze het gedaan?

Khad vanmorgen een mailtje van mijn vriendin uit A., dat ze vandaag eigenlijk langs wil komen, de hond is onder de pannen tot 19.00 uur. Gezellig. (normaal lastig omdat haar hond geen trap mag lopen) Raar, ze heeft me gisteravond gebeld, heb daar niets van gemerkt. Probeer nu haar te bellen, niet thuis en ook mobiel niet. Gaat lekker! Nou ja, misschien komt ze wel op de bonnefooi, haar moeder woont ook hier, mocht ik niet thuis zijn geweest..Tja, verder geen plannen. Ja, was opvouwen en dat soort fijne dingen. Mijn knul heeft gisteren koekjes gebakken. Erg vervelend! haha, lekker dus.

Meisjes, fijne dag!

hihi scarlet, hier zit het er weer op hoor. We waren rond kwart over 10 al weer thuis. Weer gewonnen met 6-1. Zoonlief 3 x gescoord.

Nu nog 1 competitiewedstrijd en als ze die ook winnen zijn ze kampioen.

Jouw knul dus honkballen nu. Ik hoop dat het ze toch een beetje lukt. En wie weet spelen die pupillen nu opeens wel de sterren van de hemel.

Hier zitten de boys achter de play station. Zoonlief heeft vorige week van zijn vader fifa 2010 gekregen, dus die vermaken zich nog wel even. Jammer dat het weer zo tegenzit he. Ff naar buiten zit er nu niet in.

Zoonlief was al om 6 uur weer wakker vanmorgen en besloot toen bij mij te komen liggen. Wel erg vroeg hoor, brrrr.

Pleegzoon moest ik wakker maken om 7.15, want ja we moesten om 8 uur al weer verzamelen.

Oh scarlet, dat zou wel gezellig zijn als je vriendin opeens voor je neus zou staan.

Ik ga zo maar even douchen, want dat heb ik nog niet gedaan. Wel al een was gedraaid, de winterjassen en nu draait de droger ook, zo meteen nog een wasmachine aanzetten, oa de voetbalkleren van zoonlief. En ook maar even strijken. Nog een paar laatste boodschapjes doen, dus eigenlijk een doodgewone dag hier.

Fijn weekend.
Pfffff ga ik ook eens een avondje de hort op zeg! Samen met m'n zusje en zwager hier naar de feesttent, helemaal zin in. Supergezellig, beetje dansen en kleppen. Theetje neemt een borrel, en later nog een, neem een paar slokjes en ik wordt me toch niet goed!! Helemaal dizzy. Ik wilde naar huis want anders was ik ter plekke daar flauw gevallen. Samen met X gauw naar huis en mezelf helemaal leeg gekotst. Daarna hoge koorts!

Of dat drankje nu verkeerd is gevallen of dat er gewoon een virusje lag te loeren ik weet het niet. Maar ik baalde wel zeg.

Nu maar gauw onder douche en dan gaan w zo naar de stad vor die schoenen.

Jemig Dolphine, het zit er echt aan te komen hè dat ze kampioen gaan worden! En oa jouw zoon dus een beetje de ster van het veld met z''n drie keer scoren!

Lenzen zijn in principe ook voor gewoon te dragen hoor Scarlet, maar daarnaast blijf ik ook wel mijn bril gebruiken. Dat lijkt me tijdens nachtdiensten prettiger. maar ook op vakantie als je bij het strand bent en zo is een bril makkelijker.

Gaaf hoor dat die schoenen voor je knul zo stoer staan. Heb je ze uiteindelijk toch nog wel een beetje voor een redelijke prijs kunnen kopen?

Nou meiden ik ga onder de douche springen! Fijne dag vandaag!
Oh theetje, da's balen zeg dat je avondje uit zo in het water gevallen is. Ben je nu weer helemaal opgeknapt?

En nog geslaagd voor schoenen?

Hier een moeizame dag achter de rug met zoonlief. MENN wat ligt die dwars momenteel zeg. Ik heb hem vanmiddag een half uur op zijn kamer gezet, daarna ging het iets beter, maar het is echt niet te geloven. En voor pleegzoon die hier het weekend is, natuurlijk ook niet echt gezellig.

Zal het er maar op houden dat het komt omdat hij te weinig slaap gehad heeft, mannetje was om 6 uur al weer wakker vanmorgen.

Ik heb niks gemist hier gisteren volgens mijn vriendin. Nu is haar beoordeling niet echt objectief, want die is niet snel tevreden en ze was om 2 uur thuis, dus al wel meegevallen zijn denk ik, anders ga je wel vroeger naar huis toch? haha

Ik ben gesloopt zeg na vandaag, het zuigt energie dat dwarse gedoe van zoonlief, ik maak het maar weer niet laat vanavond.

Goeiemorgen!

Gosh, die knullen hadden gisteren toch een mazzel zeg!

Is de tegenstander niet opgekomen! (zo heet dat dan, ik vind het zo'n rare kreet, zeg dan niet op komen dagen ofzo...hihi). Betekent dat de tegenstander een boete krijgt en punten aftrek en dat nu in overleg de wedstrijd over gespeeld moet worden. Hoeraaa!! Aankomende zaterdag ook nog wel een lastige, met niet alle spelers, da's dan wel weer jammer. Maar dit scheelt toch weer.

Helaas is mijn vriendin uiteindelijk toch niet gekomen. Ze had 's morgens al migraine, had iets ingenomen en was wel in de auto gestapt om op weg te gaan, maar toch onderweg weer afgebeld, voor haar zelf was het beter om gewoon lekker naar huis te gaan. Groot gelijk, al was het natuurlijk jammer, zou gezellig geweest zijn. Dus ook hier een gewone zaterdag verder, de was verder gedaan, want ondanks dat de wedstrijd niet doorging was ie ook nog es zeiknat, want natuurlijk wel gewoon ingespeeld etc.

Lekker pannenkoeken gebakken (en gegeten natuurlijk) terwijl we een live stream van de Yankees op tv hadden, verloren helaas..

Een van zijn coaches is nu met zijn zoon (de pitcher van het team) een weekje in New York en zij gaan vandaag naar een wedstrijd van de Yankees..echt gaaf.

He Theetje, dat is echt balen zeg. Ga je een xtje uit..Had je wel goed gegeten enzo? Hoe voel je je nu? Zou er iets met het drankje zijn geweest? Nee, dat verklaart de koort natuurlijk niet. Raar! Is het gelukt met de schoenen voor je knul?

De schoenen waren uiteindelijk 65 euro, toch wel een redelijke prijs, denk ik.

Wow Dolphine, super weer je mannetje! Dat gaat ze vast wel lukken, dat ze kampioen worden! Gaan ze dan weer een klasse hoger? (is dat nog mogelijk??) Wel heel erg jammer dat hij zo dwars is zeg. Hopelijk trekt het een beetje bij nu hij vakantie heeft, anders is het voor jou ook niet echt fijn. Doodvermoeiend!

Vandaag best spannend voor jou als Ajax fan he! Ik ben toch wel benieuwd wie nu kampioen gaat worden.

Met het weer schiet het trouwens ook niet op he, hebben jullie de weersverwachting gezien? Echt jammer!

Nou meisjes, een fijne zondag allemaal!

Met het weer schiet het idd niet op. Ben maar naar het zwembad gegaan met de knullen, want nog een dag bij huis hangen met dit weer komt de sfeer niet echt ten goede hier in huis. Zoonlief is nog steeds mopperig, als ik ergens nee op zeg is het huis te klein, maar het gaat iets beter als gisteren.

We waren net op tijd weer thuis voor de ontknoping van het voetbal. Jammer, jammer, maar helaas. Ik had nog een beetje hoop dat twente gelijk zou spelen, maar helaas. Nou ja er zijn ergere dingen he, en we hebben de strijd om de beker natuurlijk nog.

Goh scarlet, da's nou ook wat, kampen ze met zo veel mensen te kort... Als die tegenstander nu even had afgebeld hadden jullie ook niet zo in de stress hoeven zitten voor die wedstrijd.

Ik heb hier lekker de lasagne in de oven staan. de jongens hebben honger van het zwemmen.

Werd net ook gebeld dat pleegzoon opgehaald wordt, ze komen hier langs onderweg naar huis.

Da's voor ons wel lekker, kunnen we toch studio sport gewoon kijken.

Hai!

Brr, het is herfst gewoon! Niet leuk meer toch!

Ik vond het echt fris op de fiets.

Groot gelijk Dolphine, dat je lekker naar het zwembad bent gegaan. Mmm en lekker lasagne gegeten, heerlijk! Wij hier ook makkelijk een pizza gisteren. Jammer voor Ajax ja, maar de beker gaan ze winnen, dat kan niet meer misgaan volgens mij.

Ik vind het gewoon asociaal dat ze dan niet even afbellen. Is toch niet meer dan normaal, lijkt mij. Maar goed, de consequenties zijn voor henzelf, met een boete en punten in mindering (en ze stonden al onderaan, niet echt handig!). Is niet de 1e x dat deze club zoiets flikt, ik ben benieuwd of het nog verdere consequenties heeft. Nou ja, op naar a.s. zaterdag, dan heb ik weer kantinedient, ole, haha.

Net even met zoonlief naar de bank geweest om jongerenrekening te openen. Tja, als hij straks een baantje heeft zal toch zijn salaris (haha, dat klinkt) ergens op gestort moeten worden.

Ook boodschappen gedaan, gelijk maar wat extra, want nooit rekening mee gehouden dat woensdag de winkels (C1000 hier in elk geval) dicht zijn. Kga nu zo lekker relaxen met een nieuw (geleend hoor) boek, laat het huishouden vandaag maar lekker even zitten!

Goede avond dames,

Hier zit de eerste vakantie dag er al weer op. Mijn nichtje sliep gisteren bij opa en oma, dus zoonlief heeft zich vandaag prima vermaakt met haar. Vanavond hebben ze pannenkoeken gegeten. Nu mogen ze samen bij opa en oma slapen. Ik ben dus erg benieuwd hoe het gaat.

Morgenochtend moet zoonlief naar de tandarts om zijn kiezen te laten sealen.

Hier zijn ook de winkels dicht woensdag scarlet, dus ik bedacht vanmiddag ook om extra boodschappen te halen.

Tja, verder eigenlijk weinig te melden, heb dan wel vakantie, maar nog niet zo gek veel gedaan, alleen de was en de strijk weggewerkt.

Jaaaa, jij hebt natuurlijk vakantie Dolphine! Lekker dat je gisteren even de handen vrij had, is het goed gegaan met die 2 koters bij je ouders?

Morgen sowieso een vrije dag (zgn verplicht of jubileumjaar of hoe dat ook heet, maar het kost ons wel gewoon uren..belachelijk) en ik heb lekker donderdag ook vrij genomen.

Op het werk is het momenteel errug rustig, daar maar even van genieten nu. Geen grootse plannen hoor, tja, waarschijnlijk vannacht (als ik het ga volhouden, whoehaha) honkbal kijken, tsss, erg he! Zoonlief heeft afgelopen nacht ook gekeken, die heeft weer de hele nacht geen oog dichtgedaan, daarna ook nog NBA (basketbal) gekeken. Ikke niet hoor! Nu is ie trainen, dat joch moet toch kapot zijn straks! Het is verslavend, dat honkbal kijken. Volgens internet moet Lidl morgenochtend, tot een uur of 14.00 nog wel open zijn, gelukkig, kan ik nog wat drinken halen mocht het nodig zijn. Misschien nog even naar de stad, bevrijdingsfestival natuurlijk, maar zoonlief doe ik daar echt geen plezier mee en mijn vriendin zit een weekje in een huisje..alleen vind ik dat ook niet gezellig, dus maar even zien, of er nog iemand gaat.

Nou meiden, leuke dag morgen!

hello,

De kids hebben het goed gedaan, slapen bij opa en oma. Samen op zolder in 2 persoonsbed. En geen kik. Zoonlief was vanmorgen om 7 uur wakker.

Tandarts ging ook goed, hij vond het niet echt prettig, maar heeft het goed gedaa.

Vanmiddag ben ik met hem naar de film geweest, er is hier in de buurt pas een nieuwe bio geopend, zo'n hele luxe waar je tijdens de voorstelling kan bestellen. Daar draaide Hoe Tem Je Een Draak. Die wilde zoonlief graag zien, dus vooruit. Een 3d film, best gaaf trouwens.

Hier is de super gewoon de hele dag open zag ik scarlet, maar ik heb de boodschappen al in huis, dus hoef morgen niet.

Morgen misschien even de stad in met zoonlief, als doe ik hem daar ook geen groot plezier mee. (jongens he...) maar er staat ook een klimmuur in de binnenstad en dat vind hij dan wel weer gaaf.
Hai meiden!

Ook zo geschrokken gisteren bij het kijken naar de dodenherdenking? Ik dacht echt even dat we een soort herhaling van Apeldoorn kregen. Pfffff! Gelukkig was het toch stukken minder ernstig! Maar de rillingen liepen letterlijk over m'n lijf. Ik mag hopen dat ze die vent aansprakelijk en strafbaar stellen voor al die gewonden.

Zo en dan ben ik vandaag zowaar een dagje vrij tussen door. Wordt denk ik een beetje een rommeldagje. Vanmiddag komt er nog iemand langs van de muziek om alles door te bespreken. Zo en dan zijn we echt al zo goed als klaar. Alleen nog wat kleine dingetjes hier en daar. Afgelopen zondag heeft Daan mijn haar geverfd, echt een mooie kleur! Krijg van iedereen leuke reacties. Ook heeft ze mijn bruidskapsel nog een keer gedaan en geperfectioneerd! Daar hebben we foto's van gemaakt! Mijn moeder vond het prachtig! Over twee weken ga ik voor m'n proef make-up. Dan nog een keer mijn jurk aanpassen. En dan gaan we de dagen echt aftellen hoor! Ben trouwens ook geslaagd voor schoenen voor zoonlief! Die gaat er superknap uitzien in zijn pak!

Jullie rommelen ook lekker door hè! En Daan en Dolphine hebben natuurlijk allebei lekker een weekje vrij! Hopelijk dat het weer een beetje goed wordt, hoewel het er hier nu wel lekker uitziet. Fijn dat je geslaagd bent voor die honkbalschoenen Scar, viel dan nog wel een beetje mee hè die prijs!

Nou ik ga nog ff een bakkie doen dames en dan maar eens aankleden. Fijne dag allemaal!
Lekker theetje, jij dus ook een dagje vrij vandaag. Hoop dat je er een beetje van hebt kunnen genieten.

Diaan, hoe ist met jou? Geniet je een beetje van je vakantie? Of komt er weer van alles tussen?

En scarlet, jij nog naar de stad geweest. Hoorde op tv dat er bij jou wel een groot festival was. Dat heb ik hier gemist hoor. Hier was er eigenlijk niet zo gek veel te doen. Hier en daar wat optredens, maar geen kraampjes en weinig mensen op de been. Jammer hoor. Ben met zoonlief even een rondje gegaan in de binnenstad, maar hij was blij dat we weer naar huis gingen, om weer lekker met zijn vriendjes te spelen.

Gelukkig wel droog vandaag, da's voor de bevrijdingsfestivals wel leuk.

Klinkt trouwens goed je haar theetje. En vandaag dus de laatste voorbereidingen voor wat de muziek betreft. Het gaat opschieten nu he.

Fijne avond meiden.

Goeiemorgen meiden

Iedereen bevrijdingsdag goed doorgekomen? Ik heb eigenlijk helemaal niets gedaan, gisteren. 's Morgens wel nog even naar de winkel geweest, hoef ik vandaag lekker niet, maar had al hoofdpijn en dat is de hele dag niet meer weggegaan. Ik had dus ook helemaal geen zin om nog iets te ondernemen en het schijnt ook weer superdruk te zijn geweest, zo erg dat ze het festivalterrein hadden afgesloten, 's middags al, dus ach..Heb dus lekker niet veel gedaan, paar wasjes gedraaid.

Typisch he Dolphine, bij jullie juist zo rustig. Dat wij hier het bevrijdingsfestival hebben is op zich best wel heel gaaf ja. Toch een kans om zomaar goede artiesten te zien. Gisteren zou Kane komen en Junkie XL, onder andere. Maar het hele gebeuren groeit een beetje uit zijn jasje, of de plek waar het gehouden wordt is niet groot genoeg, dat kan natuurlijk ook.

Lekker Theetje, een dagje vrij en bijna alles geregeld voor de bruiloft. Spannend, straks ook je proef make up. Geef je je helemaal over of heb je al eigen ideetjes over hoe je het hebben wilt? Pfff, stel je toch voor dat je het he-le-maal niets vindt. (vandaar de proef make up, whoehaha).

Ik kreeg ook helemaal een naar gevoel tijdens de dodenherdenking en had ook gelijk een soort van deja vu. Vreselijk toch. Steeds als ik die beelden zie, dat die mensenmassa ineens gaat bewegen, erg beangstigend om te zien.

Vandaag nog een beetje rommelen hier en dan morgen nog even het laatste dagje (nou ja, dagje..) werken. Ik had gisteren al steeds het idee dat het weekend was, kben helemaal in de war, haha.

hallo allemaal,

Ik had vandaag het advies gesprek over zoonlief.

Diagnose is idd ADHD, en dan in de vorm inclusief impulsiviteit, hyperactiviteit en aandachtstoornis. Daarnaast functioneert hij sociaal emotioneel lager dan zijn kalenderleeftijd. Wat dus zijn frustraties, het zich slecht kunnen verwoorden en snel boos worden zou verklaren.

Psycholoog gaf aan dat hij waarschijnlijk de laatste tijd erg overvraagd is, zowel op school, maar dat wij als ouders ook te veel van hem verwachten, omdat hij dingen vanwege zijn leeftijd moet kunnen.

Zoonlief gaat medicatie krijgen, daar hebben we 20 mei een afspraak voor.

Ook moeten zijn vader en ik een aantal gesprekken om met ons te bespreken hoe we hem thuis het beste kunnen aansturen en helpen om over zijn emoties en gevoelens te praten.

Ze gaven wel aan dat dit met name voor zijn vader belangrijk is, omdat hij nog niet zo veel kennis heeft van wat ADHD inhoudt.

Ook vonden ze het zitten blijven gezien zijn sociaal emotionele achterstand een goed idee. Omdat hij dan bij wat jongere kinderen komt, waarmee hij zich wat beter kan meten en waarbij hij dus minder op zijn tenen hoeft te lopen.

Al met al vind ik het best heftig, al komt het natuurlijk niet helemaal als een verrassing. Maar zo zwart op wit is het best zwaar. En het blijtk dus niet voor niks dat hij af en toe zo moeilijk is, het heeft een oorzaak en ligt dus niet aan mij. want geloof me, soms ga je gigantisch aan jezelf twijfelen als het niet lukt en als je met zo´n boos jongetje te maken krijgt steeds. Je weet van je zelf wel dat je het in principe goed doet, maar toch slaat dan de twijfel toe.

We gaan hoe dan ook nu een heel traject in en er zal veel op de kleine man af komen, maar ook op mij natuurlijk.

Momenteel gaat het wel weer wat beter thuis. Hij is wat rustiger maar dat is ook wel te verklaren, omdat hij waarschijnlijk op school te veel op zijn tenen moet lopen en dus te veel spanningen ervaart.

Ja, dat lijkt mij ook best heftig Dolphine, om het dan zo ineens bevestigd te krijgen, wat je toch ook eigenlijk zelf al dacht..

Maar wat jij ook al zegt, toch krijg je dan ook wel weer de bevestiging dat het niet aan jou ligt, als hij dwars en moeilijk doet, want dat je af en toe aan jezelf gaat twijfelen kan ik me ook voorstellen. Hopelijk zal school hier ook goed op inspelen. Denk je dat zijn vader open staat voor gesprekken hierover? Kunnen zij je dan ook nog dingen leren, over hoe het best om te gaan met de situatie? (hoewel jij natuurlijk vanuit je werk al gewoon heel veel weet). Het gaat hoe dan ook een drukke tijd voor jullie worden, sterkte daarmee lieverd!

En vanavond een spannende avond he! Het gaat Ajax vast wel lukken...

Dat is inderdaad wel de bedoeling ja scarlet, dat wij tips en adviezen krijgen hoe met bepaalde situaties om te gaan. Natuurlijk weet ik wel al veel, maar ja als het je eigen kind betreft is het toch een heel ander verhaal.

Ook school zal tips krijgen omtrent zijn gedrag en hoe ze hier het beste op in kunnen spelen. Met deze diagnose kan hij in aanmerking komen voor een zogenaamd rugzakje op school, waardoor school extra geld en middelen kan krijgen om hem extra te begeleiden.

Zijn vader staat waarschijnlijk wel open voor een gesprek, al zal het voor hem waarschijnlijk eenmalig zijn. Want zoonlief woont hier, dus ik ben degene die het meeste moet investeren. Ik hoop ook dat hij met de adviezen wat gaat doen, want ik heb hem zelf ook al een aantal keer gezegd dat hij sommige dingen beter anders kan doen, alleen naar mij luistert hij niet zo goed helaas.

Net gezellig samen met zoonlief voetbal gekeken, chipje erbij, dus de kleine man was weer helemaal gelukkig. Ligt nu lekker in zijn bedje.

Ben blij dat ajax dit wel gered heeft zeg en zoals ik al voorspelde, verneder ze maar in hun eigen stadion.....
Jee Dolphine, das inderdaad wel heftig even zeg. Als je het ook zo achter elkaar opschrijft lijkt het ook ineens zo veel! Dan komt er ook een hoop op je af natuurlijk. Voor jou wel " prettig" dat je nu de bevestiging hebt gekregen dat het niet aan jouw moederkwaliteiten ligt. Verstandelijk wist je dat natuurlijk wel al, maar gevoelsmatig zal dat vaak anders zijn geweest, die twijfels van het niet goed doen zijn hartstikke moeilijk. Maar weet je Dolphine, je doet het echt hartstikke goed, als alleenstaande moeder is het al dubbel zwaar, laat staan als je een kind hebt die extra zorg nodig heeft. Het is natuurlijk erg fijn dat het" beestje nu een naampje" heeft. Je kàn er nu wat mee! Uiteindelijk zal je knulletje daar alleen maar meer mee gebaat zijn, minder boos zijn en zich begrepen voelen.

Dolphine, je bent een topwijf en een super lieve mama!! Zo even een dikke knuffel van mij

Scarlet, vwb de proefmake-up heb ik wat foto's uitgeprint van wat ik mooi vind. Ik draag zelf altijd al make-up dus om dan ineens naturel opgemaakt te worden is echt geen optie. Het mag allemaal wat meer aangezet worden, wat meer glamour zeg maar. Maar ik moet ook geen clown worden of een karikatuur van mezelf. Maar afgaande over wat zij telefonisch al gezegd heeft en zo denk ik dat het allemaal wel goed gaat komen.

Daantje wijfie, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je vrije daagjes!!

Nou ik ga douchen en dan door naar werk.

XXXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven