Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 7 mei 2010 om 15:09
Goeiemiddag!
Pfff, mijn laatste 2 uurtjes...nou ja, niet echt natuurlijk!! Hier op kantoor, bedoel ik! Toch erg lekker gewerkt, het is vrij rustig qua mensen en telefoon, da's altijd lekker werken.
Heb wel zin in weekend! Wel kantinedienst morgen, in mijn uppie, maar ach, ik zie het wel..wat niet lukt, dat lukt niet. Simpel toch!
Ja Theetje, het scheelt natuurlijk al een hoop dat je sowieso altijd al make up op hebt. Ik ook hoor, zou ook niets van naturel make up moeten hebben! Beetje glamour is mooi!
Ik vind die glanspoeder van het moment zo gaaf, dat je gezicht mooi glanst (niet glimt, da's heeeeeel want anders! hihi)
Tsss, mijn avond (én nacht!) zijn totaaaaal anders gelopen dan ik had gedacht..
L. belde gisterenavond, zo tegen half 10, dat ie op weg was naar ons. Khad um al een poosje niet gezien of gehoord (terwijl ie een poosje terug zo vaak op de stoep stond, remember).
Enniewee...zo rond half 11 was ie er dan eindelijk enne...ehm...tjsa....hij is maar gelijk de hele nacht gebleven..
(....)
Raar hoor!!
Hij moest vanmorgen op 9.00 weer bij de B-dienst zijn en daarna naar de huisarts, had dus niet veel nut om eerst weer terug te gaan naar Deventer.
Totaal uit de hand gelopen (natuurlijk, wil ik haast zeggen, hoewel het natuurlijk helemaal niet zo natuurlijk hoeft te zijn) (eh...???) whoehaha! Toch er ook van genoten, alhoewel ik ook zoiets heb van": "dit hoeft nou ook niet weer elke dag/week". Maar voor zo af en toe....
Gek hoor, voor het eerst sinds we uit elkaar zijn (en zoals jullie weten is dat al heeeeeeel lang) is ie een nacht gebleven, het voelde gewoon weer heel vertrouwd en normaal. En toch...
Nou ja, maar niet teveel analyseren, het is gebeurd, wie weet éénmalig.
Oh ja Theetje en Dolphine, ik onderschrijf Theetje's mening helemaal!!
Pfff, mijn laatste 2 uurtjes...nou ja, niet echt natuurlijk!! Hier op kantoor, bedoel ik! Toch erg lekker gewerkt, het is vrij rustig qua mensen en telefoon, da's altijd lekker werken.
Heb wel zin in weekend! Wel kantinedienst morgen, in mijn uppie, maar ach, ik zie het wel..wat niet lukt, dat lukt niet. Simpel toch!
Ja Theetje, het scheelt natuurlijk al een hoop dat je sowieso altijd al make up op hebt. Ik ook hoor, zou ook niets van naturel make up moeten hebben! Beetje glamour is mooi!
Ik vind die glanspoeder van het moment zo gaaf, dat je gezicht mooi glanst (niet glimt, da's heeeeeel want anders! hihi)
Tsss, mijn avond (én nacht!) zijn totaaaaal anders gelopen dan ik had gedacht..
L. belde gisterenavond, zo tegen half 10, dat ie op weg was naar ons. Khad um al een poosje niet gezien of gehoord (terwijl ie een poosje terug zo vaak op de stoep stond, remember).
Enniewee...zo rond half 11 was ie er dan eindelijk enne...ehm...tjsa....hij is maar gelijk de hele nacht gebleven..
(....)
Raar hoor!!
Hij moest vanmorgen op 9.00 weer bij de B-dienst zijn en daarna naar de huisarts, had dus niet veel nut om eerst weer terug te gaan naar Deventer.
Totaal uit de hand gelopen (natuurlijk, wil ik haast zeggen, hoewel het natuurlijk helemaal niet zo natuurlijk hoeft te zijn) (eh...???) whoehaha! Toch er ook van genoten, alhoewel ik ook zoiets heb van": "dit hoeft nou ook niet weer elke dag/week". Maar voor zo af en toe....
Gek hoor, voor het eerst sinds we uit elkaar zijn (en zoals jullie weten is dat al heeeeeeel lang) is ie een nacht gebleven, het voelde gewoon weer heel vertrouwd en normaal. En toch...
Nou ja, maar niet teveel analyseren, het is gebeurd, wie weet éénmalig.
Oh ja Theetje en Dolphine, ik onderschrijf Theetje's mening helemaal!!
vrijdag 7 mei 2010 om 20:38
Goede avond,
Oh lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Natuurlijk weet ik het zelf ook wel, maar het is soms zo moeilijk met dit mannetje, zo ongelooflijk dwars kan hij zijn en het ook zichzelf zo moeilijk maken. ik hoop echt dat het in de toekomst wat makkelijker voor hem wordt.
Mannetje was vanavond ineens weer helemaal niet lekker, heeft bijna niks gegeten en de hele boel weer ondergespuugd. Hij wilde zelf naar bed en slaapt ook al.
maar even aankijken, want morgen heeft hij eigenlijk een drukke dag. Morgenochtend een voetbaltoernooi bij de ijsselmeervogels in spakenburg en 's middags een verjaardag van nichtje en schoonzus. Hij wordt daar door zijn vader opghaald en gaat dan voor een week naar zijn vader.
Hihi scarlet, het is toch wat he dat je je nog steeds zo aangetrokken voelt tot die man. Nou ja als je er maar geen spijt van hebt en als het voor hem maar geen gelegenheid geeft om weer meer te willen.
Hoe reageerde je knul er trouwens op?
Ik ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien theetje, spannend, spannend hoor.
Diaantje waar zit je? Ik hoop dat je een beetje aan het bijkomen bent nu je vakantie hebt.
Vanmorgen zijn zoonlief en ik beide naar de kapper geweest. Ben nu eens bij een andere geweest dan ik normaal heen ga, want was al een paar keer niet helemaal tevreden.
Hier werd mijn haar gewassen en ondertussen ging de massage stoel aan, zowel benen als rug. Dat was me toch relaxed zeg.......
Oh lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Natuurlijk weet ik het zelf ook wel, maar het is soms zo moeilijk met dit mannetje, zo ongelooflijk dwars kan hij zijn en het ook zichzelf zo moeilijk maken. ik hoop echt dat het in de toekomst wat makkelijker voor hem wordt.
Mannetje was vanavond ineens weer helemaal niet lekker, heeft bijna niks gegeten en de hele boel weer ondergespuugd. Hij wilde zelf naar bed en slaapt ook al.
maar even aankijken, want morgen heeft hij eigenlijk een drukke dag. Morgenochtend een voetbaltoernooi bij de ijsselmeervogels in spakenburg en 's middags een verjaardag van nichtje en schoonzus. Hij wordt daar door zijn vader opghaald en gaat dan voor een week naar zijn vader.
Hihi scarlet, het is toch wat he dat je je nog steeds zo aangetrokken voelt tot die man. Nou ja als je er maar geen spijt van hebt en als het voor hem maar geen gelegenheid geeft om weer meer te willen.
Hoe reageerde je knul er trouwens op?
Ik ben zo benieuwd hoe je er uit gaat zien theetje, spannend, spannend hoor.
Diaantje waar zit je? Ik hoop dat je een beetje aan het bijkomen bent nu je vakantie hebt.
Vanmorgen zijn zoonlief en ik beide naar de kapper geweest. Ben nu eens bij een andere geweest dan ik normaal heen ga, want was al een paar keer niet helemaal tevreden.
Hier werd mijn haar gewassen en ondertussen ging de massage stoel aan, zowel benen als rug. Dat was me toch relaxed zeg.......
zondag 9 mei 2010 om 10:29
Hello meiden,
Zo te zien waren we gisteren allemaal te druk om hier te schrijven. Ik moest ons van heel ver weg plukken.
Ik ben in ieder geval de hele dag niet thuis geweest. Eerst 's morgens voetballen met zoonlief, een toernooi wat ze gewonnen hebben. daarna vlug douchen en naar de verjaardag van mijn nichtje en schoonzus. Daar is zoonlief door zijn vader opgehaald en ik was uiteindelijk om een uur of 1 's nachts thuis.
Straks met mijn broer richting binnenstad voor de giro en dan vanavond met mijn ouders en broer uit eten ivm moeder dag. weer genoeg op de planning dus.
Gisteren te horen gekregen dat er door de voetbalclub van zoonlief een touringcar is geregeld waarmee we naar de bekerfinale gaan. Zo kunnen de kinderen, ouders en evt opa's en oma's allemaal mee. Echt wel heel leuk dus.
Het is ook voor het eerst dat een elftal van deze club de finale speelt, dus best bijzonder. maar de spanning wordt wel opgebouwd voor de mannetjes hoor.
Mijn ex wil zoonlief graag tot zaterdag houden, dan met hem hierheen komen en ook mee met de bus. dat snap ik wel, maar vind ik toch erg omslagtig. Ik heb zoonlief liever een dagje eerder thuis, ook vanwege de zenuwen want afgelopen vrijdag had hij ook weer buikpijn en moeten overgeven. dan kan hij zaterdag in alle rust zich omkleden en klaar maken, lijkt me voor hem wel zo lekker.
Maar goed, ik ga het er nog over hebben met hem.
Betekend ook dat ex heen en weer wil gaan rijden terwijl de wedstrijd bij hem in de buurt gespeeld wordt, dus ik had eigenlijk verwacht dat hij rechtstreeks daar heen zou gaan.
Nou ja, we zullen zien.
Gisteren had hij in ieder geval de gewonnen beker bij zich (is voor het hele team en mogen ze omsterbeurt). Want hij was topscoorder van het toernooi. Die kon hij dus mooi mee nemen naar zijn vader.
Zo te zien waren we gisteren allemaal te druk om hier te schrijven. Ik moest ons van heel ver weg plukken.
Ik ben in ieder geval de hele dag niet thuis geweest. Eerst 's morgens voetballen met zoonlief, een toernooi wat ze gewonnen hebben. daarna vlug douchen en naar de verjaardag van mijn nichtje en schoonzus. Daar is zoonlief door zijn vader opgehaald en ik was uiteindelijk om een uur of 1 's nachts thuis.
Straks met mijn broer richting binnenstad voor de giro en dan vanavond met mijn ouders en broer uit eten ivm moeder dag. weer genoeg op de planning dus.
Gisteren te horen gekregen dat er door de voetbalclub van zoonlief een touringcar is geregeld waarmee we naar de bekerfinale gaan. Zo kunnen de kinderen, ouders en evt opa's en oma's allemaal mee. Echt wel heel leuk dus.
Het is ook voor het eerst dat een elftal van deze club de finale speelt, dus best bijzonder. maar de spanning wordt wel opgebouwd voor de mannetjes hoor.
Mijn ex wil zoonlief graag tot zaterdag houden, dan met hem hierheen komen en ook mee met de bus. dat snap ik wel, maar vind ik toch erg omslagtig. Ik heb zoonlief liever een dagje eerder thuis, ook vanwege de zenuwen want afgelopen vrijdag had hij ook weer buikpijn en moeten overgeven. dan kan hij zaterdag in alle rust zich omkleden en klaar maken, lijkt me voor hem wel zo lekker.
Maar goed, ik ga het er nog over hebben met hem.
Betekend ook dat ex heen en weer wil gaan rijden terwijl de wedstrijd bij hem in de buurt gespeeld wordt, dus ik had eigenlijk verwacht dat hij rechtstreeks daar heen zou gaan.
Nou ja, we zullen zien.
Gisteren had hij in ieder geval de gewonnen beker bij zich (is voor het hele team en mogen ze omsterbeurt). Want hij was topscoorder van het toernooi. Die kon hij dus mooi mee nemen naar zijn vader.
zondag 9 mei 2010 om 11:16
Allemaal een heel fijne moederdag gewenst!!!
Ik ben lekker verwend hoor vandaag! Ik heb (ook zodat ik hem op kan doen op m'n trouwdag) een heerlijke parfum gekregen! Van Jean Paul Gaultier. Hij is echt errrg lekker. Daarnaast heb ik een doos Merci gekregen van zoonlief!
Zodirect weer naar m'n werk en dan een dagje vrij!
Wat superleuk zeg voor die knullen Dolphine, ze maken er echt een feestje van voor die jongens! Wel speciaal hoor!
Jeetje Scarlet, whoehahahaha! Er ís dan toch wat in die man dat jij onweerstaanbaar vindt hè! Nou ja zo lang je er happy bij voelt! Maar ben inderdaad ook wel nieuwsgierig hoe je zoon hierop reageerde????
Meiden allemaal een heel fijne dag hoor!
Ik ben lekker verwend hoor vandaag! Ik heb (ook zodat ik hem op kan doen op m'n trouwdag) een heerlijke parfum gekregen! Van Jean Paul Gaultier. Hij is echt errrg lekker. Daarnaast heb ik een doos Merci gekregen van zoonlief!
Zodirect weer naar m'n werk en dan een dagje vrij!
Wat superleuk zeg voor die knullen Dolphine, ze maken er echt een feestje van voor die jongens! Wel speciaal hoor!
Jeetje Scarlet, whoehahahaha! Er ís dan toch wat in die man dat jij onweerstaanbaar vindt hè! Nou ja zo lang je er happy bij voelt! Maar ben inderdaad ook wel nieuwsgierig hoe je zoon hierop reageerde????
Meiden allemaal een heel fijne dag hoor!
zondag 9 mei 2010 om 18:05
Haai meisjes!
Hier ook drukke dagen achter de rug, gisteren natuurlijk honkbal en kantinedienst, pff, was erg druk maar ook erg gezellig, veel gelachen met lekkere coachje na de wedstrijd in de kantine. Maar die gasten hebben het ook druk hoor, met hemelvaar een wedstrijd, zaterdag weer 1, weekend daarop zou vrij zijn, moet de wedstrijd van vorige week ingehaald worden..Dus as donderdag weer vroeg op,want hij moet al om 8.00 bij de club zijn. Had mijn schonezus gebeld, we zouden altijd nog naar mijn tante, die nog in het verpleeghuis zit, of we dat vandaag niet konden doen. Pfff, mijn hele weekend weg dus. Maar ja, op deze manier hoef ik er niet vrij voor te nemen, wat ook fijn is natuurlijk. Dus vanmorgen alweeeer erg vroeg op en net pas weer thuis. Pff, heb het nu wel gehad hoor, Het is toch wel ff een endje rijden naar Den Haag. Daarna zijn we nog naar Noordwijk geweest, naar zee (whoehaha, alsof je dat in Den Haag niet hebt! maar mijn broer was daar eerder geweest) en daar in een strandtent lekker een panini gegeten en een wijntje gedronken.
Gisterenavond kwam L. nog, heeft hier honkbal gekeken en kheb zowaar een moederdagdootje gekregen van um! Een erg leuk (ik kan niet anders zeggen) horloge, een brede gevlochten zwarte leren band en dan een rechthoekig zilveren uurwerk, wat in de breedte op de band zit. Echt heel stoer. Ik heb het gewoon aangepakt, heb niet het idee dat ie er verdere bedoelingen mee heeft. Is ook gewoon naar huis gegaan 's avonds.
Zoonlief reageert er trouwens heel laconiek op, toen ik vd week zei dat pappa bleef slapen, was het enige dat ie zei als het maar niet in zijn bed was. Hij stelt verder ook geen vragen en ik heb niet het idee dat ie ergens vragen over heeft of dat ik iets moet uitleggen of dat hij ergens mee zit.. Dus dat laat ik dan ook maar ff zol
Wat ontzettend stoer Dolphine, zo'n bus! Maar het maakt het wel heel gewichtig allemaal ja, maar ja, het is ook niet niks!
En ook het toernooi gewonnen en je knul topscoorder...tjee zeg! Kan hij omgaan met alle bewondering? Ik kan me voorstellen dat je hem graag een dag eerder thuis wil hebben, zodat ie zich rustig kan voorbereiden etc. Is voor je knulletje wel beter denk ik. Was hij nu trouwens weer helemaal opgeknapt? Hopelijk lukt het je nog om ex ervan te overtuigen dat het beter is.
Jij ook lekker verwend Theetje, lekker geurtje, mmm. en morgen vrij, hoeraa! Hier ook weer een lekker kort weekje, donderdag hemelvaart en vrijdag verplichte ADV.
Tja en nu dan zo es kijken of ik hier nog iets te eten kan opscharrelen!
zondag 9 mei 2010 om 20:34
lieverds,
net theetje door telefoon gesproken...
was allang weer aant werk en hoe,,op mn werk net een aflevering van baantjer...heell verhaal
weinig of helemaal niets aan die paar vrije dagen gehad...van alles weer aan de hand..geen leuke dingen gedaan,alleen Qday was smorgens even leuk en smiddags mn pruik geverft en HL erin gedaan met din..
Oja..zondags kwam theetje voor der haar,das was gzd ook leuk een de rest bagger,...
hoop dat jullie een leuke mamma dag hebben gehad...ik heb betere gekend..
zodra de boel weer een beetje op de rit is,meld ik mij hier weer.
kuzzz voor jullie!XXX
net theetje door telefoon gesproken...
was allang weer aant werk en hoe,,op mn werk net een aflevering van baantjer...heell verhaal
weinig of helemaal niets aan die paar vrije dagen gehad...van alles weer aan de hand..geen leuke dingen gedaan,alleen Qday was smorgens even leuk en smiddags mn pruik geverft en HL erin gedaan met din..
Oja..zondags kwam theetje voor der haar,das was gzd ook leuk een de rest bagger,...
hoop dat jullie een leuke mamma dag hebben gehad...ik heb betere gekend..
zodra de boel weer een beetje op de rit is,meld ik mij hier weer.
kuzzz voor jullie!XXX
zondag 9 mei 2010 om 22:39
Voor mij ook niks aan deze moederdag hoor.
Zoonlief is er natuurlijk helemaal niet, dus voor mij geen ontbijtje op bed of kadootje.
Wel leuk bij de giro geweest, dat was toch wel heel gaaf, al zijn ze in een flits voorbij. Maar we stonden goed vooraan en hadden prima zicht.
daarna wel naar mijn eigen mama geweest met een bloemetje en lekker uit eten geweest.
Zo meteen mijn bedje in, want morgen weer aan het werk na een heerlijk weekje vrij.
Zoonlief is er natuurlijk helemaal niet, dus voor mij geen ontbijtje op bed of kadootje.
Wel leuk bij de giro geweest, dat was toch wel heel gaaf, al zijn ze in een flits voorbij. Maar we stonden goed vooraan en hadden prima zicht.
daarna wel naar mijn eigen mama geweest met een bloemetje en lekker uit eten geweest.
Zo meteen mijn bedje in, want morgen weer aan het werk na een heerlijk weekje vrij.
maandag 10 mei 2010 om 20:33
hallo, hallo,
Eerste dag werken na een weekje vrij zit er weer op. Kort weekje deze week en relaxed begonnen vandaag.
Heb inmiddels al contact gehad met ex en afgesproken dat ik zoonlief vrijdag in de loop van de dag ophaal. Hij begreep mijn zorg en was het er mee eens, dus dat ging weer een stuk makkelijker dan verwacht.
Verder is het rustig hier zonder zoonlief. natuurlijk mis ik hem wel, maar het is ook wel eens relaxed om thuis te zijn na een dag werken zonder de hele tijd mama, mama geroep om me heen.
hihi......
Eerste dag werken na een weekje vrij zit er weer op. Kort weekje deze week en relaxed begonnen vandaag.
Heb inmiddels al contact gehad met ex en afgesproken dat ik zoonlief vrijdag in de loop van de dag ophaal. Hij begreep mijn zorg en was het er mee eens, dus dat ging weer een stuk makkelijker dan verwacht.
Verder is het rustig hier zonder zoonlief. natuurlijk mis ik hem wel, maar het is ook wel eens relaxed om thuis te zijn na een dag werken zonder de hele tijd mama, mama geroep om me heen.
hihi......
maandag 10 mei 2010 om 21:53
Hallo!
Hier ook kalm het korte werkweekje begonnen. Ik vind het echt heerlijk, op maandag tot 2 uur, echt een fijn begin vd week.
Zoonlief heeft nu eigenlijk al vrij, alleen nog even examen doen over 2 weken, whoehaha! Vandaag heeft ie ook online solli ingevuld, post bezorgen. Ik ben benieuwd wanneer hij er iets van hoort. Hopelijk positief.
Fijn dat het zo makkelijk te regelen viel met ex Dolphine. Hihi, soms zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Hopelijk kun je nu lekker bijkomen deze week, even het rijk alleen..
Daan, daan, daan...wat is er weer allemaal gebeurd?
Oh ja Dolphine, leuk dat je nog naar de Giro bent wezen kijken. Gisteren onderweg wel veel borden en aankondigingen gezien, gelukkig hadden we er zelf onderweg geen last van. Het lijkt mij ook wel iets spectaculairs om te zien.
anoniem_638f50bf7e6b0 wijzigde dit bericht op 11-05-2010 16:57
Reden: tekst op verkeerde plaats
Reden: tekst op verkeerde plaats
% gewijzigd
dinsdag 11 mei 2010 om 16:56
Nou moe zeg, ik zie nu dat er een hele rare zin in mijn vorige post is gekomen!! Die had er helemaal niet moeten staan???
Ga ik zo eerst maar even iets aan doen, tsss, Dolphine, je zult wel gedacht hebben waar slaat dat nou weer op??
Ik doelde eigenlijk meer op Daan, dat er daar zoveel gebeurd en gaande is...
Niet fijn: de verwarming doet het hier niet. En aangezien het buiten nou ook niet bepaald erg lekker is, zal het vanavond wel niet erg fijn zijn. Ik heb ze al gebeld en het was al bekend en er zou vanavond nog iemand bijkomen (ik ben dus niet de enige, is het hele blok). Nou, hopelijk komen ze niet al te laat.
Ik ga even mijn post van gisteren wijzigen, als dat nog kan....
dinsdag 11 mei 2010 om 20:47
Woehaha scarlet, ik heb het niet gezien hoor die rare zin, log nu pas voor het eerst in.
Druk geweest op het werk vandaag, maar ook hier een kort weekje gelukkig. Ik ben vrijdag ook vrij en dat kost me geen dagen, want het is compensatie van de bereikbaarheidsdienst uren die ik toen gedraaid heb.
Alleen de telefoon aan hebben een hele week levert 10 uur op. De gewerkte uren moeten we nog extra declareren, incl onregelmatigheidstoeslag.
Het is wel rustig in huis ja, maar echt bijkomen is er niet bij. Toch lange dagen op het werk, door de vakantie natuurlijk. Maar komt goed
Druk geweest op het werk vandaag, maar ook hier een kort weekje gelukkig. Ik ben vrijdag ook vrij en dat kost me geen dagen, want het is compensatie van de bereikbaarheidsdienst uren die ik toen gedraaid heb.
Alleen de telefoon aan hebben een hele week levert 10 uur op. De gewerkte uren moeten we nog extra declareren, incl onregelmatigheidstoeslag.
Het is wel rustig in huis ja, maar echt bijkomen is er niet bij. Toch lange dagen op het werk, door de vakantie natuurlijk. Maar komt goed
woensdag 12 mei 2010 om 15:57
Tjeez, wat een herfstweer is het vandaag zeg. Zeiknat vanmorgen, kwas al lekker vroeg begonnen (iets over half 8 al op kantoor), dus kon ook weer vroeg naar huis.
Heb boodschappen gedaan en de woonkamer gesopt enzo.
Hm, het kost mij wel weer uren, de vrije vrijdag. Nou ja, ik heb het er wel voor over hoor, lekker lang weekend, maar betekent wel dat het me dit jaar 3 verplichte vrije dagen gekost heeft. Wat nou als je gewoon werken wilt? Dat kan dus niet. Raar eigenlijk. Vd week ook nog een brief van de bond, dat ze zich toch aan het beraden zijn over acties, omdat de leden zich daarvoor hebben uitgesproken. Zaten te denken om zich aan te sluiten bij de gemeenteambtenaren, maar ik las dat er daar nu besloten is om niet aan de nullijn qua loonsverhoging vast te houden. Ik ben benieuwd of dat nog consequenties heeft voor onze CAO onderhandelingen.
Morgen helaas wel even vroeg op, zoonlief moet uit honkballen in Leeuwarden en om 8.00 bij de club zijn. Nou ja, ik kan daarna weer terug naar bed, maar weet dat ik dat toch niet doe...
donderdag 13 mei 2010 om 11:23
Hallo hallo,
Goede morgen dames,
Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, maar ja, was gisteren ook nog even met mijn broer de kroeg in geweest, dus dat uitslapen was hard nodig.
Mijn moeder belde om een uur of 5 gisterenmiddag, of ik even mee wilde boodschappen doen. Daarna gelijk lekker meegegeten bij mijn ouders.
En nu een dagje heerlijk vrij en heerlijk op mezelf, dus dat wordt een rustig dagje vandaag.
Scarlet, mijn broer moet idd ook verplicht vrij nemen morgen, rare constructie is dat he. Of je nu wil of niet, je moet gewoon vrij nemen en het kost je nog uren ook.
Goede morgen dames,
Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, maar ja, was gisteren ook nog even met mijn broer de kroeg in geweest, dus dat uitslapen was hard nodig.
Mijn moeder belde om een uur of 5 gisterenmiddag, of ik even mee wilde boodschappen doen. Daarna gelijk lekker meegegeten bij mijn ouders.
En nu een dagje heerlijk vrij en heerlijk op mezelf, dus dat wordt een rustig dagje vandaag.
Scarlet, mijn broer moet idd ook verplicht vrij nemen morgen, rare constructie is dat he. Of je nu wil of niet, je moet gewoon vrij nemen en het kost je nog uren ook.
donderdag 13 mei 2010 om 11:42
Hoi!
Hier was het een erg vroegertje, zoals gezegd. Heb wel al een aantal wassen gedraaid, de hoezen van de kussens vd bank en het kleed vd bank, bedden afgehaald..Hopelijk droogt het een beetje buiten. Zoonliefs wedstrijd zit er nu net op als het goed is, ik ben benieuwd. Vorige week trouwens dik verloren, omdat het halve team er niet was, had ik dat eigenlijk al gezegd? Vlgs mij zijn er nu ook weer een aantal niet, denk toch dat ze er meer rekening mee moeten houden dat het vakantie is. En dan spelen ze nog anderhalve competitie ook, waardoor elk weekend gewoon vol zit. Niet handig!
Lekker dat je bij je ouders kon mee eten Dolphine en ook nog even gezellig naar de kroeg geweest. Khad net mijn vriendin a/d lijn en nu komt ze zaterdagmiddag. Gezellig, Jammer genoeg net te laat voor de wedstrijd, omdat ze de hond pas na enen kwijt kan.
Theetje, Daan, hang in there!
donderdag 13 mei 2010 om 19:41
En hoe is het gegaan met honkbal scarlet?
Hier voetballen ze in de vakantie is principe niet door, alleen als er wedstrijden ingehaald moeten worden.
En zaterdag dan natuurlijk. Spannend hoor.
Vandaag te horen gekregen dat mijn ouders en broer ook mee kunnen met de bus hiervandaan, dus dat is voor zoonlief natuurlijk geweldig.
We moeten wel om 8 uur al verzamelen, om 10 uur voetballen, maar ja zo'n bus rijd nu eenmaal niet zo hard.
Dus morgen zoonlief ophalen.
Vandaag helemaal niks gedaan, alleen beetje was opgevouwen. Loopt lekker al een hele dag in mijn joggingbroek, hoef toch de deur niet uit.
Nou meiden, fijne avond.
Hier voetballen ze in de vakantie is principe niet door, alleen als er wedstrijden ingehaald moeten worden.
En zaterdag dan natuurlijk. Spannend hoor.
Vandaag te horen gekregen dat mijn ouders en broer ook mee kunnen met de bus hiervandaan, dus dat is voor zoonlief natuurlijk geweldig.
We moeten wel om 8 uur al verzamelen, om 10 uur voetballen, maar ja zo'n bus rijd nu eenmaal niet zo hard.
Dus morgen zoonlief ophalen.
Vandaag helemaal niks gedaan, alleen beetje was opgevouwen. Loopt lekker al een hele dag in mijn joggingbroek, hoef toch de deur niet uit.
Nou meiden, fijne avond.
donderdag 13 mei 2010 om 23:05
Het was hartstikke goed gegaan met honkbal, gewonnen met 17-9. Hij had dan wel geen homerun geslagen, maar schijnbaar wel een mooie actie gehad, want de coach van de tegenpartij was na de wedstrijd zelfs naar hem toegekomen om te zeggen dat het zo'n mooie actie was (is iets wat ie opgepikt heeft van het vele amerikaanse honkbal kijken, haha, zo leert hij er ook nog wat van). De bedden zijn weer lekker schoon, helaas niet alle was weg kunnen wassen, want het droogt niet zo snel, maar ach, heb daar nog 3 dagen voor,
Morgen komt je mannetje weer thuis Dolphine! Ook weer gezellig. En dan zaterdag de grote dag. Echt wel heel speciaal, dat ze dat zo doen, met een bus zodat er veel familie mee kan. Hier ook weer een wedstrijd en zowaar 1 die ik gewoon lekker kan kijken, hehe!
vrijdag 14 mei 2010 om 10:06
Goede morgen ladies!
Ff nog een bakkie doen en dan naar mijn ouders om daar even de ramen te zemen buiten. Het is tenslotte droog buiten en mijn moeder vind het weer zo nodig. haha
Wassen doe ik wel als zoonlief weer thuis is, want die zal ook wel weer een berg wasgoed meenemen.
Rond de middag ga ik hem halen, weet niet hoe het verkeer is, maar vermoed dat het niet zo druk is onderweg.
Ff nog een bakkie doen en dan naar mijn ouders om daar even de ramen te zemen buiten. Het is tenslotte droog buiten en mijn moeder vind het weer zo nodig. haha
Wassen doe ik wel als zoonlief weer thuis is, want die zal ook wel weer een berg wasgoed meenemen.
Rond de middag ga ik hem halen, weet niet hoe het verkeer is, maar vermoed dat het niet zo druk is onderweg.
vrijdag 14 mei 2010 om 16:36
Hai hai meiden.
Zo ben ik gewoon even vrij zeg! Heeerlijk! vandaag bij opticien geweest voor controle lenzen. Ik krijg toch andere want deze zitten te erg op oog geplakt, ze moeten wel een beetje de ruimte krijgen om te bewegen zodat er zuurstof bij kan zeg maar en dat lukt met deze niet. Daarnaast krijg ik er bij elke lens nog een kwart qua sterkte bij. Dus volgende week kan ik de nieuwe ophalen.
Ooooh meiden ik begin nu toch echt wel de trouw kriebels te krijgen hoor! Zooo spannend! heb er echt zin in!
Moest vandaag alleen wel de pil bestellen bij de HA, want ja hoor zal je net zien dat Theetje ongesteld moet worden zo rond de bruiloft. Pfff ik heb om mijn oude vertrouwde pil gevraagd want die andere sloegen mijn hormonen op hol van. Dan ik nu starten en 'm daarna gewoon doorslikken.
Want tsja, ik ben vrij dus ik denk gaan we lekker avondje sauna doen, kwam opoe langs, pffff.
Verder gaat hier alles z'n gangetje.
Dolphine, spannend hè morgen oh ik ga zooooo duimen voor je mannetje!!!
Scarlet, weer een vroegertje dus voor jou ook morgen! Pfff helemaal naar Leeuwarden kon dat niet dichterbij? Gezellig dat je vriendin op bezoek komt!!
Meiden allemaal alvast een heel fijn weekend!
Zo ben ik gewoon even vrij zeg! Heeerlijk! vandaag bij opticien geweest voor controle lenzen. Ik krijg toch andere want deze zitten te erg op oog geplakt, ze moeten wel een beetje de ruimte krijgen om te bewegen zodat er zuurstof bij kan zeg maar en dat lukt met deze niet. Daarnaast krijg ik er bij elke lens nog een kwart qua sterkte bij. Dus volgende week kan ik de nieuwe ophalen.
Ooooh meiden ik begin nu toch echt wel de trouw kriebels te krijgen hoor! Zooo spannend! heb er echt zin in!
Moest vandaag alleen wel de pil bestellen bij de HA, want ja hoor zal je net zien dat Theetje ongesteld moet worden zo rond de bruiloft. Pfff ik heb om mijn oude vertrouwde pil gevraagd want die andere sloegen mijn hormonen op hol van. Dan ik nu starten en 'm daarna gewoon doorslikken.
Want tsja, ik ben vrij dus ik denk gaan we lekker avondje sauna doen, kwam opoe langs, pffff.
Verder gaat hier alles z'n gangetje.
Dolphine, spannend hè morgen oh ik ga zooooo duimen voor je mannetje!!!
Scarlet, weer een vroegertje dus voor jou ook morgen! Pfff helemaal naar Leeuwarden kon dat niet dichterbij? Gezellig dat je vriendin op bezoek komt!!
Meiden allemaal alvast een heel fijn weekend!
vrijdag 14 mei 2010 om 23:03
Getverdemme!
check ik net mijn mail, zit er een mailtje bij van de coach van zoonlief, of ik morgen zijn vrouw wil assisteren bij de kantinedienst...Terwijl ik me er net zo op verheugd had eindelijk es geen kantinedienst te hebben en gewoon lekker de wedstrijd te kijken. Maar ja, het zit ook niet in me om nu te zeggen dat ik niet wil, of net te doen alsof ik niet kan ofzo. Heb de 1e kantinedienst ook met haar gedaan en dat was heel gezellig. Heb wel gelijk even teruggemaild dat ik het vorige week ook alleen heb gedaan, dat ook niet leuk vond en dat ik het idee heb er elke x alleen voor te staan, omdat sommige ouders gewoon niet doen wat ze moeten doen en of daar misschien iets voor geregeld kan worden.
Hopelijk bevallen je nieuwe lenzen je beter Theetje!
Dolphine, spannende dag morgen! Succes voor je mannetje!
zaterdag 15 mei 2010 om 16:03
Goede middag dames,
Nou het is officeel hoor, ik heb een kampioen in huis. En wat voor 1...
Vandaag met 6-0 gewonnen voor de knvb beker en ze mochten dus die joekel in ontvangst nemen.
Daar komt nog bij dat zoonlief maar liefst 3 van de 6 doelpunten voor zijn rekening heeft genomen. waaronder 1 hele mooie met het hoofd en 1 met zijn verkeerde rechter been.
Toppertje dus!
Ze zijn vandaag ook gelijk gehuldigd bij de club want ze hebben geschiedenis geschreven vandaag. Het eerste jeugdteam ooit wat de knvb beker binnenhaalt. Na de huldiging stond er patat en limonade klaar voor de knapen.
Zoonlief mocht ook de beker halen van de organisatie, omdat hij het meest gescoord had, dat was voor de aanvoerder een tikje teleurstellend, want die had verwacht dat hij mocht. Maar al met al natuurlijk een prachtige teamprestatie om erg trots op te zijn.
Die kinderen beseffen nog helemaal niet wat ze gepresteerd hebben, ze hebben gewoon een beker gewonnen, maar dat komt later als ze groot zijn wel, want ze zijn in hun klasse gewoon de beste van het district en dat is utrecht en noord holland.
Zo was er ook de f1 van ajax, die hebben in hun klasse gewonnen, maar daar stonden onze knaapjes dus maar mooi naast.
Nou het is officeel hoor, ik heb een kampioen in huis. En wat voor 1...
Vandaag met 6-0 gewonnen voor de knvb beker en ze mochten dus die joekel in ontvangst nemen.
Daar komt nog bij dat zoonlief maar liefst 3 van de 6 doelpunten voor zijn rekening heeft genomen. waaronder 1 hele mooie met het hoofd en 1 met zijn verkeerde rechter been.
Toppertje dus!
Ze zijn vandaag ook gelijk gehuldigd bij de club want ze hebben geschiedenis geschreven vandaag. Het eerste jeugdteam ooit wat de knvb beker binnenhaalt. Na de huldiging stond er patat en limonade klaar voor de knapen.
Zoonlief mocht ook de beker halen van de organisatie, omdat hij het meest gescoord had, dat was voor de aanvoerder een tikje teleurstellend, want die had verwacht dat hij mocht. Maar al met al natuurlijk een prachtige teamprestatie om erg trots op te zijn.
Die kinderen beseffen nog helemaal niet wat ze gepresteerd hebben, ze hebben gewoon een beker gewonnen, maar dat komt later als ze groot zijn wel, want ze zijn in hun klasse gewoon de beste van het district en dat is utrecht en noord holland.
Zo was er ook de f1 van ajax, die hebben in hun klasse gewonnen, maar daar stonden onze knaapjes dus maar mooi naast.
zaterdag 15 mei 2010 om 17:12
Gefeliciteerd Dolphine! Je hebt met recht een kampioen in huis!
Super zeg, dat het gelukt is. Maar ik had het eigenlijk ook wel verwacht, haha.
Hier ook superwedstrijd, gewonnen met 28-1. Da's toch ook niet leuk voor de tegenstander..Ik heb het drukte deel vd kantinedienst gemist, omdat ik weg moest omdat mijn vriendin kwam. Tja, ik had het ze gezegd. Heb gelijk gezegd dat ik zaterdag echt niet weer kantinedienst ga doen, de coach gaf me trouwens gelijk hoor, kon ook niet altijd om mij terugvallen en de ouders die niet op komen dagen zouden worden aangesproken.
Mijn vriendin is net weg, die ging lekker wokken met de familie, mjamm..Ik heb eigenlijk nog geen idee wat we zullen eten, tsss!
zaterdag 15 mei 2010 om 18:16
JAAAAAAA DOLPHINE, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!
Echt super tof zeg! En wat gaaf dat jouw zoon de beker in ontvangst mocht nemen!! Drie (!!!) doelpunten stoer joh!! met recht een toppertje!
Jeumig Scarlet, 28-1??? Dat is gewoon iemand de pan in hakken! Wel leuk voor je knul! En inderdaad die kantinediensten moeten wel eerlijk blijven natuurlijk!
Heb je lekker bij kunnen beppen met je din?
Echt super tof zeg! En wat gaaf dat jouw zoon de beker in ontvangst mocht nemen!! Drie (!!!) doelpunten stoer joh!! met recht een toppertje!
Jeumig Scarlet, 28-1??? Dat is gewoon iemand de pan in hakken! Wel leuk voor je knul! En inderdaad die kantinediensten moeten wel eerlijk blijven natuurlijk!
Heb je lekker bij kunnen beppen met je din?
zondag 16 mei 2010 om 13:04
Goeiemiddag meisjes!
Pff, de vrije dagen alweer bijna om...jammer! Nu weer een volle week werken, zal weer wennen zijn, haha.
Morgen beginnen voor zoonlief de examens, brrr, spannend! Scheikunde staat voor morgen op het programma en hij is er erg (TE!) relaxed onder. Naar mijn idee mag hij wel wat meer studeren, maar hij heeft zelf het idee het allemaal wel onder controle te hebben. Nu hebben ze op school de laatste tijd ook niet anders gedaan dan proefexamens maken en de stof nog eens doornemen, maar toch.
En Dolphine, hoe is het met de kampioen vandaag?
Theetje, hoe is het jouw knul eigenlijk, sinds jullie gesprek op school en met hem? Heeft ie ervan geleerd?
Fijne dag meiden!
zondag 16 mei 2010 om 13:09
hallo, hallo,
Hier weer een rustige zondag na alle hectiek van gisteren. Mannetje was helemaal op gisterenavond van alle indrukken.
Vooral dat ze omdebeurt op het "bordes"werden geroepen, tijdens een toernooi op de club vond hij helemaal geweldig. Het was ook net als bij de grote mensen zei hij.
Nu lekker rustig aan vandaag, hij is lekker buiten met zijn vriendjes en ik ben hier in huis wat aan het rotzooien, was an het weg wassen, strijken, etc. Joepie!
Morgen gaat zoonlief op schoolreis, dus weer een spannende dag voor het knaapje, hem vanavond toch maar een beetje op tijd op bed proberen te krijgen.
Scarlet hoe was het met je vriendin gisteren? Lekker bijgebept?
En wat een raar gedoe die kantinedienst bij jullie zeg. OOk belachelijk dat ze je juist jou bellen om een extra dienst te draaien. Ik al als ik jou was er de volgende keer opstaan dat ze er nog iemand bij regelen als jij weer alleen staat, en anders is er geen kantine, jammer maar helaas. Beetje voor jezelf opkomen mag best in deze hoor.
Theetje, jij vandaag ook vrij? Of moet je weer aan de bak vandaag?
En de bruiloft he, gaat nu wel heel dichtbij komen meis.
Hoop dat die andere lensen beter gaan bevallen trouwens.
Diaantje hoe is het ? Alles oke daar in het noorden? Laat je weer eens wat horen meid? Ik begin je te missen hier.
Hier weer een rustige zondag na alle hectiek van gisteren. Mannetje was helemaal op gisterenavond van alle indrukken.
Vooral dat ze omdebeurt op het "bordes"werden geroepen, tijdens een toernooi op de club vond hij helemaal geweldig. Het was ook net als bij de grote mensen zei hij.
Nu lekker rustig aan vandaag, hij is lekker buiten met zijn vriendjes en ik ben hier in huis wat aan het rotzooien, was an het weg wassen, strijken, etc. Joepie!
Morgen gaat zoonlief op schoolreis, dus weer een spannende dag voor het knaapje, hem vanavond toch maar een beetje op tijd op bed proberen te krijgen.
Scarlet hoe was het met je vriendin gisteren? Lekker bijgebept?
En wat een raar gedoe die kantinedienst bij jullie zeg. OOk belachelijk dat ze je juist jou bellen om een extra dienst te draaien. Ik al als ik jou was er de volgende keer opstaan dat ze er nog iemand bij regelen als jij weer alleen staat, en anders is er geen kantine, jammer maar helaas. Beetje voor jezelf opkomen mag best in deze hoor.
Theetje, jij vandaag ook vrij? Of moet je weer aan de bak vandaag?
En de bruiloft he, gaat nu wel heel dichtbij komen meis.
Hoop dat die andere lensen beter gaan bevallen trouwens.
Diaantje hoe is het ? Alles oke daar in het noorden? Laat je weer eens wat horen meid? Ik begin je te missen hier.
zondag 16 mei 2010 om 22:28
Je hebt gelijk Dolphine, ik moet idd voor mezelf opkomen in deze, maar denk dat ik dat nu wel gedaan heb. Komende zaterdag is er een inhaalwedstrijd, waar nog geen kantinedienst voor gepland was en ik heb ze gelijk gezegd dat ze niet op mij hoeven te rekenen, dat ik dat echt niet doe. Coach zei zelf ook al dat er anders maar geen kantinedienst is. Het is gewoon idioot dat er ouders zijn die hun "plichten" niet nakomen, anders was het totaal geen probleem. Het rare is dat er bij de pupillen nooit een probleem was en bij de aspiranten is dat steeds het geval.
Morgen schoolreis dus, wat een indrukken weer voor je mannetje allemaal! Waar gaan ze naartoe? En inderdaad weer lekker bijgeklets met mijn vriendin, toch jammer dat ze niet wat dichterbij woont.