Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 4 september 2009 om 21:44
Goede avond,
Gelukkig niet helemaal gevloerd nee. Houd me een beetje op de been met paracetemol. Heb eigenlijk alleen hoofdpijn en koorts met vlagen. Als ik iets heb gedaan moet ik daarna weer ff languit op de bank. Maar goed, we hobbelen door en het lukt wel. Pleegkind ook maar gewoon laten komen, dat wilde zoonlief toch wel graag en het jochie zelf natuurlijk ook.
Wij morgen ook vroeg uit de veren, zoonlief moet ook uit voetballen, moeten om kwart voor 9 al verzamelen.
Ik had gevraagd of hij mee kon rijden, zodat ik zelf niet mee hoef, maar pleegzoon wil toch ook wel mee kijken, dus morgenochtend maar weer paracetemol en gewoon gaan.
Ik moest vandaag ook broeken kopen scarlet, maar dan voor zoonlief. Al zijn lange broeken van voor de zomer zijn te kort. GRRR. Ik heb nu 2 spijkerbroeken voor 17,= voor hem gekocht da's geen geld natuurlijk. Daarnaast nog die worker die ik een tijdje geleden in de uitverkoopt had gekocht voor hem, hij kan dus weer even vooruit.
Maar scarlet, da's een goed teken hoor dat je nieuwe kleren moet, haha, gaat goed he met afvallen?
Vanmorgen zou ik eigenlijk bij mijn moeder stofzuigen en de badkamer schoonmaken, maar dat doe ik maar even niet. Ten eerste heb ik er nu de kracht niet voor en ten tweede is mijn moeder nu natuurlijk extra vatbaar, dus maar even uit de buurt blijven.
Ik was wel blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje kon spelen, want hem ophalen en wegbrengen zorgt dan toch wel weer voor een koorts/ zweet aanval.
Maar goed rustig aan doen maar, meer kan ik niet doen.
Heb nu lekker beide kids op bed en morgen zien we wel weer verder.
Fijne avond allemaal
Gelukkig niet helemaal gevloerd nee. Houd me een beetje op de been met paracetemol. Heb eigenlijk alleen hoofdpijn en koorts met vlagen. Als ik iets heb gedaan moet ik daarna weer ff languit op de bank. Maar goed, we hobbelen door en het lukt wel. Pleegkind ook maar gewoon laten komen, dat wilde zoonlief toch wel graag en het jochie zelf natuurlijk ook.
Wij morgen ook vroeg uit de veren, zoonlief moet ook uit voetballen, moeten om kwart voor 9 al verzamelen.
Ik had gevraagd of hij mee kon rijden, zodat ik zelf niet mee hoef, maar pleegzoon wil toch ook wel mee kijken, dus morgenochtend maar weer paracetemol en gewoon gaan.
Ik moest vandaag ook broeken kopen scarlet, maar dan voor zoonlief. Al zijn lange broeken van voor de zomer zijn te kort. GRRR. Ik heb nu 2 spijkerbroeken voor 17,= voor hem gekocht da's geen geld natuurlijk. Daarnaast nog die worker die ik een tijdje geleden in de uitverkoopt had gekocht voor hem, hij kan dus weer even vooruit.
Maar scarlet, da's een goed teken hoor dat je nieuwe kleren moet, haha, gaat goed he met afvallen?
Vanmorgen zou ik eigenlijk bij mijn moeder stofzuigen en de badkamer schoonmaken, maar dat doe ik maar even niet. Ten eerste heb ik er nu de kracht niet voor en ten tweede is mijn moeder nu natuurlijk extra vatbaar, dus maar even uit de buurt blijven.
Ik was wel blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje kon spelen, want hem ophalen en wegbrengen zorgt dan toch wel weer voor een koorts/ zweet aanval.
Maar goed rustig aan doen maar, meer kan ik niet doen.
Heb nu lekker beide kids op bed en morgen zien we wel weer verder.
Fijne avond allemaal
zaterdag 5 september 2009 om 08:51
Goeiemogguh!
Jaaa, een vroegertje hier. Zoonlief is de deur al uit, ik vraag me trouwens echt af of die wedstrijd wel doorgaat hoor. Het heeft hier zo veel en hard geregend en in Groningen, waar hij heen moet, ook. Kzag op buienradar dat er ook weer een grote bui aan kwam in het noorden en als er plassen op het veld bij de honken staan kunnen ze niet spelen. Zou toch superbalen zijn voor die gasten als ze eerst anderhalf uur rijden en dan daar aangekomen te horen krijgen dat het niet doorgaat..(wat trouwens niet de eerste x zou zijn, dat het zo gaat).
Kben benieuwd!
Ook een vroegertje voor mij dus, maar ik bruis van de energie, heb het toilet al gesopt, de 1e was draait, kheb afgewassen, net mijn haar gekleurd, dat zit nu in te trekken, dus straks douchen. Lekker hoor en dan heerlijk die film kijken waar ik het over had. We hebben nu zo'n kabel die je van de pc naar de tv kunt laten gaan, dan hoef je niet meer te branden, kijk je de film rechtstreeks vanaf pc op tv. Scheelt veel kosten qua dvd'tjes!
Hmm, niet doodziek dus maar toch niet helemaal lekker Dolphine. Eigenlijk jammer he, dat je daar dan toch niet aan kunt toegeven omdat je allerlei verplichtingen hebt. Anders was je wrs ook gewoon lekker de hele dag languit op de bank met een fijn boek oid gegaan. Dat je nu even niet naar je moeder gaat lijkt me heel verstandig! Hopelijk is iedereen zo slim.
Afvallen gaat echt lekker ja. Morgen is het weer weegdag voor me, whoehaha, heeft wel een ongesteldheid tussen gezeten, maar ach, we zullen zien. Mensen spreken me er steeds meer over aan en dat is echt een stimulans hoor.
Ik ga mijn dingetjes hier nog even doen, fijne dag allemaal!
zaterdag 5 september 2009 om 10:58
Goedemorgen meiden! Voor mij ook weekend nu, maar heb verder geen wilde plannen hoor. Heb lekker uitgeslapen en moet straks even booschappies doen. Ff in huis rommelen en verder niets, ook wel eens lekker haha. Was weer druk zat van de week op werk. Zoonlief heeft een erg leuke eerste week gehad op school en al een leuk groepje vrienden gevormd zegt ie zelf. De eerste dagen veel uitleg gehad van hoe het allemaal werkt en welke regels er allemaal zijn. En dat zijn er veel waarin ik me wel kan vinden. Gisteren had ie zijn eerste echte lesdag en gelijk natuurlijk huiswerk opgekregen, dat heeft ie nu al af hij moet alleen zijn franse woordjes nog leren.
Is allemaal nog niet veel hoor!
Essie, jouw ex dus weer eens niet over de brug gekomen, pffff vermoeiend hoor. Gelukkig dus eerst gecheckt. En je ouders al weg op vakantie, oh jeee. Maar wel je haar weer in de plooi, das altijd prettig natuurlijk! Met larf alles oke?
Dolphine, dan blijkt maar weer eens dat je als mama gewoon niet ziek kan zijn of je er eens even lekker aan kan toegeven. Nee hoor gewoon een paracetamol of ibuprofen en gáán. Hopelijk knap je gauw weer op. Is toch wel sneu dat je nu niet naar je moeder kan, maar wel goed dat je daar aan denkt hoor!
Dit weekend dus weer druk met twee knullen. Hoe is het met je pleegzoon? Fijn is dat hè als je voor zo weinig geld even twee broeken kan scoren, wat je zegt kan die mooi weer even vooruit.
Scarlet, zou je mij wat meer info willen mailen over dat dieet wat je aan het volgen bent? Ben erg benieuwd van hoe en wat en wil eens kijken of het ook iets voor mij is.
Pffff wat een energie heb jij op de vroege ochtend zeg! Leuk weer kleurtje in je haar. Met dat weer de afgelopen dagen begint bij mij de herfst ook weer te kriebelen en dan wil ik altijd mijn haar weer in een warme bruintint verfen. Die kleur die Katja Schuurman in d'r haar hebt vind ik erg leuk. Denk alleen dat X er niet zo blij van wordt die vindt die blonde highlights juist zo leuk. Haha maar het gaat toch wel gebeuren hoor.
Nou dames, fijn weekend alemaal hoor!
Is allemaal nog niet veel hoor!
Essie, jouw ex dus weer eens niet over de brug gekomen, pffff vermoeiend hoor. Gelukkig dus eerst gecheckt. En je ouders al weg op vakantie, oh jeee. Maar wel je haar weer in de plooi, das altijd prettig natuurlijk! Met larf alles oke?
Dolphine, dan blijkt maar weer eens dat je als mama gewoon niet ziek kan zijn of je er eens even lekker aan kan toegeven. Nee hoor gewoon een paracetamol of ibuprofen en gáán. Hopelijk knap je gauw weer op. Is toch wel sneu dat je nu niet naar je moeder kan, maar wel goed dat je daar aan denkt hoor!
Dit weekend dus weer druk met twee knullen. Hoe is het met je pleegzoon? Fijn is dat hè als je voor zo weinig geld even twee broeken kan scoren, wat je zegt kan die mooi weer even vooruit.
Scarlet, zou je mij wat meer info willen mailen over dat dieet wat je aan het volgen bent? Ben erg benieuwd van hoe en wat en wil eens kijken of het ook iets voor mij is.
Pffff wat een energie heb jij op de vroege ochtend zeg! Leuk weer kleurtje in je haar. Met dat weer de afgelopen dagen begint bij mij de herfst ook weer te kriebelen en dan wil ik altijd mijn haar weer in een warme bruintint verfen. Die kleur die Katja Schuurman in d'r haar hebt vind ik erg leuk. Denk alleen dat X er niet zo blij van wordt die vindt die blonde highlights juist zo leuk. Haha maar het gaat toch wel gebeuren hoor.
Nou dames, fijn weekend alemaal hoor!
zaterdag 5 september 2009 om 12:58
Goede middag,
Het was weer een eniverend voetbalochtendje. Gelukkig scheen de zon en hebben ze met 11-0 gewonnen. Dit was nog voor de beker, volgende week voor het eerst voor de competitie. Ik ben heel benieuwd, want dan hebben ze natuurlijk wat meer gelijkwaardige tegenstanders. Zoonlief trouwens ook weer 3 doelpunten gescoord. Dat is 7 uit 2 wedstrijden, woehaha menig grote spits droomt daar van. Met mij gaat het wel redelijk hoor, als ik maar rustig aan doe en alles in etappes. Vanmorgen in de kleedkamer wordt het dan wel weer een beetje veel voor me, maar nu lekker rustig thuis gaat het wel weer. Heb ff lekker gedouched net.
EEn tosti voor de mannen gemaakt en dan straks zoonlief naar het feestje brengen.
Die andere wil graag straks om half 2 naar het nederlands elftal kijken en daarna gaan we naar de binnenstad waar het een festival is, erg gezellig dus met allerlei muziek en kraampjes, dat vindt hij wel gezellig.
Ik hoop dat die jongens niet helemaal voor niks naar groningen gaan scarlet. Het heeft hier ook flink geregend vannacht, maar de wedstrijd ging gewoon door. Dat is dan wel weer het voordeel van op tijd op moeten staan he scarlet, je bent gelijk lekker bezig in huis en dan hoef je dat morgen allemaal niet te doen.
Fijn theetje dat zijn eerste week zo goed bevallen is. En dat hij enthousiast is over zijn klasgenoten. Dat is toch wel belangrijk he.
Ik kreeg vrijdag van de juf te horen dat het met zoonlief ook weer beter gaat op school. Na een moeizame eerste week heeft hij nu de smaak wat beter te pakken. Tenminste dat zegt de ene juf, die andere die hij heeft is wat minder enthousiast. Dat is het nadeel van 2 juffen hebben, 1 voor 3 dagen en de ander voor 2 dagen in de week. ie juf voor 2 dagen in de week vindt hij ook niet zo aardig, die klikken niet zo goed. Maar ja, hij zal het er toch mee moeten doen he.
Gisteren nog intensief msn contact gehad met T. Hij had eigenlijk langs willen komen gisteren met zijn kleine. Maar dat heeft hij toch maar niet goed gedaan. Misschien maar goed ook...... haha
Meiden, fijne zaterdag, geniet er van.
Het was weer een eniverend voetbalochtendje. Gelukkig scheen de zon en hebben ze met 11-0 gewonnen. Dit was nog voor de beker, volgende week voor het eerst voor de competitie. Ik ben heel benieuwd, want dan hebben ze natuurlijk wat meer gelijkwaardige tegenstanders. Zoonlief trouwens ook weer 3 doelpunten gescoord. Dat is 7 uit 2 wedstrijden, woehaha menig grote spits droomt daar van. Met mij gaat het wel redelijk hoor, als ik maar rustig aan doe en alles in etappes. Vanmorgen in de kleedkamer wordt het dan wel weer een beetje veel voor me, maar nu lekker rustig thuis gaat het wel weer. Heb ff lekker gedouched net.
EEn tosti voor de mannen gemaakt en dan straks zoonlief naar het feestje brengen.
Die andere wil graag straks om half 2 naar het nederlands elftal kijken en daarna gaan we naar de binnenstad waar het een festival is, erg gezellig dus met allerlei muziek en kraampjes, dat vindt hij wel gezellig.
Ik hoop dat die jongens niet helemaal voor niks naar groningen gaan scarlet. Het heeft hier ook flink geregend vannacht, maar de wedstrijd ging gewoon door. Dat is dan wel weer het voordeel van op tijd op moeten staan he scarlet, je bent gelijk lekker bezig in huis en dan hoef je dat morgen allemaal niet te doen.
Fijn theetje dat zijn eerste week zo goed bevallen is. En dat hij enthousiast is over zijn klasgenoten. Dat is toch wel belangrijk he.
Ik kreeg vrijdag van de juf te horen dat het met zoonlief ook weer beter gaat op school. Na een moeizame eerste week heeft hij nu de smaak wat beter te pakken. Tenminste dat zegt de ene juf, die andere die hij heeft is wat minder enthousiast. Dat is het nadeel van 2 juffen hebben, 1 voor 3 dagen en de ander voor 2 dagen in de week. ie juf voor 2 dagen in de week vindt hij ook niet zo aardig, die klikken niet zo goed. Maar ja, hij zal het er toch mee moeten doen he.
Gisteren nog intensief msn contact gehad met T. Hij had eigenlijk langs willen komen gisteren met zijn kleine. Maar dat heeft hij toch maar niet goed gedaan. Misschien maar goed ook...... haha
Meiden, fijne zaterdag, geniet er van.
zaterdag 5 september 2009 om 13:17
Jaaaa hoor, die knullen (en de ouders die rijden moesten dus ook) zijn voor nop naar Leek gereden om daar aangekomen te horen dat de wedstrijd niet doorging.. Wat een slechte organisatie zeg, daar bij die club. Ik hoop toch dat wanneer deze wedstrijd ingehaald moet gaan worden, ze dat als een soort straf dan hier gewoon doen, da's toch niet lollig zo..
Hij was dus tegen 11en weer thuis. Heeft nog genoeg huiswerk, dus wat dat betreft niet zo heel erg, hihi..
Haha jaaa Theetje, wat dat betreft hebben die kerels toch niet veel in de melk te brokkelen he!! (onze haarkleur).
Jij nu ook lekker in huis rommelen, heerlijk he.
Fijn dat je zoon het naar zijn zin heeft, een goed begin is het halve werk he!
Ik zal je later wat mailen over die shakies, ik ga nu de film verder kijken, is een errrg lange, maar gaaf!
zaterdag 5 september 2009 om 13:22
Gekruist Dolphine!
Verrek ja zeg, de wedstrijd is vanmiddag al! Hmmm, misschien toch maar eerst een beetje voetbal kijken en daarna de film verder?? Helemaal vergeten zeg!
Zooo, wat een lekkere score weer zeg en die kleine man weer lekker gescoord, gaaf is dat he..
o,o,o, het is T. dus ook niet helemaal in zijn kouwe kleren gaan zitten, hihi...Misschen idd maar beter dat hij niet gekomen is..alhoewel, met zo'n kleine erbij kan er toch niet heel veel gebeuren..(of is het nog zo'n kleintje dat er toch niks van mee krijgt...whoehaha!!)
Lastig ja, 2 juffen..Dat het niet klikt met die ene zal vast ook zijn weerslag iets hebben op hoe hij dan is in de klas. Gelukkig is de andere wel heel positief. Hopelijk blijft het een beetje droog bij jullie vanmiddag, als je nog de stad in wilt..
fijne dag nog!
zaterdag 5 september 2009 om 18:51
Oh balen scarlet, helemaal voor niks naar groningen..... Kunnen die gasten nou niet bedenken dat ze ff af moeten bellen? Wat een ballenzooi zeg.
En wat heb je gedaan, film gekeken of voetbal? Eerste helft was erg zwak, maar de 2e helft een stuk beter.
Hier is het de hele dag droog gebleven gelukkig.
Tja die T he.... ik weet niet welke kleine hij bij zich had, hij heeft er 2 namelijk. 1 van 1,5 jaar en 1 van 6 weken..... woehaha, beide erg klein dus nog.
En wat heb je gedaan, film gekeken of voetbal? Eerste helft was erg zwak, maar de 2e helft een stuk beter.
Hier is het de hele dag droog gebleven gelukkig.
Tja die T he.... ik weet niet welke kleine hij bij zich had, hij heeft er 2 namelijk. 1 van 1,5 jaar en 1 van 6 weken..... woehaha, beide erg klein dus nog.
zondag 6 september 2009 om 21:37
Hallo meisjes,
Lekker een rustige zondag achter de rug hier. De jongens zijn een poosje op de wii bezig geweest en hebben nog een poos buiten gespeeld. Verder zeer weinig te melden hier, haha.
Ben wel weer zo ver opgeknapt dat ik morgen waarschijnlijk weer gewoon aan de bak kan gelukkig.
Spaghetti gegeten en daarna pleegzoon naar huis gebracht. Terug thuis zoonlief onder de douche gezet, nog een appeltje met hem gegeten, want hij had honger en die ligt nu lekker in zijn bed.
Gisteren laat nog een hele tijd met onze diaan aan de phone gezeten. Ze heeft nog steeds een zeer sexie 06 stem, maar het gaat al een stukje beter met haar.
Trouwens, ex deed me gisteren versteld staan. Hij belde zowaar uit zichzelf op... om te vragen hoe het met zoonlief ging..... Bel de krant, bel de krant!!!! woehaha.
Hij wilde weten of het op school weer wat beter ging en hoe de voetbal gegaan was.
Wilde ook alvast afspreken voor de volgende keer, terwijl zoonlief pas over 2 weken naar hem toe gaat.
Ik weet niet wat ik meemaak zeg.... kan het nog gekker?
Lekker een rustige zondag achter de rug hier. De jongens zijn een poosje op de wii bezig geweest en hebben nog een poos buiten gespeeld. Verder zeer weinig te melden hier, haha.
Ben wel weer zo ver opgeknapt dat ik morgen waarschijnlijk weer gewoon aan de bak kan gelukkig.
Spaghetti gegeten en daarna pleegzoon naar huis gebracht. Terug thuis zoonlief onder de douche gezet, nog een appeltje met hem gegeten, want hij had honger en die ligt nu lekker in zijn bed.
Gisteren laat nog een hele tijd met onze diaan aan de phone gezeten. Ze heeft nog steeds een zeer sexie 06 stem, maar het gaat al een stukje beter met haar.
Trouwens, ex deed me gisteren versteld staan. Hij belde zowaar uit zichzelf op... om te vragen hoe het met zoonlief ging..... Bel de krant, bel de krant!!!! woehaha.
Hij wilde weten of het op school weer wat beter ging en hoe de voetbal gegaan was.
Wilde ook alvast afspreken voor de volgende keer, terwijl zoonlief pas over 2 weken naar hem toe gaat.
Ik weet niet wat ik meemaak zeg.... kan het nog gekker?
maandag 7 september 2009 om 18:03
Ooo, het is gewoon weer helemaal zomer he!! Wat een zalig weertje!
Nou ja WAT ENG Dolphine...ex die zomaar uit zichzelf belangstelling toont voor die kleine man..WHOEHAHA! Best gaaf eigenlijk! Hopen dat ie dat erin houdt...
Gelukkig dat je weer zover opgeknapt bent, misschien gaat DE griep dan toch je deurtje voorbij...(afkloppen!)
Ik heb zaterdag trouwens eerst de film nog afgekeken en daarna voetbal, wat een goede keuze was, bleek!
Net boodschappies gedaan, straks weer eten natuurlijk.
Tja en morgen (als het goed is) R.weer terug..Kben benieuwd of ie zich nog laat zien of horen..Gisteren trouwens tijdens het zappen kwam ik per ongeluk op de film Mamma Mia (met al die abba liedjes). Wat een leuke film zeg! Dat wist ik helemaal niet. Gewoon een heerlijke lekkere no nonsense film voor de zondagmiddag.
Nou ladies, smakelijk eten alvast en een fijne avond!
maandag 7 september 2009 om 19:02
Nou ja zeg forum heeft weer kuren... tsss.
Dolphine, tsjeee zeg misschien dat ie toch ineens het licht ziet, wel leuk natuurlijk! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Hmmm toch wel spannend dus die contacten met T.... maar zulke kleine frummeltjes....
Irritant is dat hé twee juffen in één klas en als het met de één dan net niet klikt kan dat écht invloed hebben op gedrag en/of prestaties. Misschien moeten ze nog wat wennen aan elkaar...
Scar, zit je make-up goed? Haren in de plooi? Geen ladder in je panty's? MORGEN IS R. D'R WEEEEERRRR!!! Whoehahaha, flauw grappie hoor! Inderdaad een superleuke film ja! Ik heb die een poosje terug al gezien hij is echt heel erg leuk!
Whahaha, Daan met d'r 06 stem!! Tsja met die stem heeft ze zo elke vent verleid, hihi. Agossie meid, nee hoor ben blij dat je je ietsie beter voelt, nu die vermoeidheid en hoest er nog uit.
Jammer dat ik het weekend moet werken had het wel superleuk gevonden om weer te gaan, maar ja alser weer eens zo'n A'damse avond is in de kroeg gaan we dan wel aan de zwier. Whoehahahaha! Kom sowieso binnenkort ff langs hoor mop.
Misschien weer eens met z'n allen afspreken? Lekker de hort op in de kroeg sávonds of zo? Zou ik wel weer leuk vinden!
Fijne aaf!
Dolphine, tsjeee zeg misschien dat ie toch ineens het licht ziet, wel leuk natuurlijk! Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Hmmm toch wel spannend dus die contacten met T.... maar zulke kleine frummeltjes....
Irritant is dat hé twee juffen in één klas en als het met de één dan net niet klikt kan dat écht invloed hebben op gedrag en/of prestaties. Misschien moeten ze nog wat wennen aan elkaar...
Scar, zit je make-up goed? Haren in de plooi? Geen ladder in je panty's? MORGEN IS R. D'R WEEEEERRRR!!! Whoehahaha, flauw grappie hoor! Inderdaad een superleuke film ja! Ik heb die een poosje terug al gezien hij is echt heel erg leuk!
Whahaha, Daan met d'r 06 stem!! Tsja met die stem heeft ze zo elke vent verleid, hihi. Agossie meid, nee hoor ben blij dat je je ietsie beter voelt, nu die vermoeidheid en hoest er nog uit.
Jammer dat ik het weekend moet werken had het wel superleuk gevonden om weer te gaan, maar ja alser weer eens zo'n A'damse avond is in de kroeg gaan we dan wel aan de zwier. Whoehahahaha! Kom sowieso binnenkort ff langs hoor mop.
Misschien weer eens met z'n allen afspreken? Lekker de hort op in de kroeg sávonds of zo? Zou ik wel weer leuk vinden!
Fijne aaf!
maandag 7 september 2009 om 19:47
Ik dacht wel weer te kunnen gaan werken vandaag, maar nee hoor. Ik had me zakken al vol toen ik zoonlief naar school had gebracht, dus heb me ziek gemeld. Da's voor het eerst in het jaar dat ik nu deze functie heb. jammer maar helaas, ik kon het echt niet opbrengen om nu op huisbezoeken te gaan en veel in de auto te moeten zitten. Morgen ook maar thuis blijven, woensdag vrij en donderdag maar eens kijken hoe het gaat.
Tsss dit is helemaal niks voor mij, maar wel verstandig denk ik, want heb vanmorgen geslapen en steeds als ik wat doe voel ik me daarna toch slap. Paar dagen rustig aan doen dus maar.
Diaan, ik weet dus ook niet of ik het ga redden zaterdag. Misschien is het beter om even goed uit te zieken....
Maar ik bel je nog van de week.
Theetje, goed idee, met z'n allen aan de zwier. Ik ben van de partij hoor!!
Haha scarlet, spannende dag dus morgen, woehaha....
mama mia, zo'n leuke film, ik heb hem nu een paar keer gezien. je wordt er helemaal vrolijk van!
Ik denk dat het weekend toch een beetje te veel was, natuurlijk weinig rust kunnen nemen, dus maar weer rustig aan doen nu.
Ga zoonlief uit de douche vissen en in zijn bedje bonjouren.
Fijne avond ladies.
Tsss dit is helemaal niks voor mij, maar wel verstandig denk ik, want heb vanmorgen geslapen en steeds als ik wat doe voel ik me daarna toch slap. Paar dagen rustig aan doen dus maar.
Diaan, ik weet dus ook niet of ik het ga redden zaterdag. Misschien is het beter om even goed uit te zieken....
Maar ik bel je nog van de week.
Theetje, goed idee, met z'n allen aan de zwier. Ik ben van de partij hoor!!
Haha scarlet, spannende dag dus morgen, woehaha....
mama mia, zo'n leuke film, ik heb hem nu een paar keer gezien. je wordt er helemaal vrolijk van!
Ik denk dat het weekend toch een beetje te veel was, natuurlijk weinig rust kunnen nemen, dus maar weer rustig aan doen nu.
Ga zoonlief uit de douche vissen en in zijn bedje bonjouren.
Fijne avond ladies.
dinsdag 8 september 2009 om 17:42
Hallo girlies
Vandaag is het wel weer volop zomer he! Gewoon weer bloedjeheet hier! Jammer dat het zo niet blijft...zucht...
Toch wel ziek dus Dolphine? Pas maar op hoor meis, ik hoor op kantoor ook dat het bij veel mensen op en af gaat, zo denk je dat je wel weer van alles kunt, om even later weer totally ingekakt te zijn. Goed dat je nu een paar dagen rust hebt, donderdag kun je altijd wel weer zien. En gaat het niet, dan gaat het niet.
Hihi Theetje, jaaaaa, mijn haar zat in de plooi, make up zat er gewoonweg fantastich op vandaag, whoehaha!!
Hij was er weer!! Zucht...zag er mjammjammjammie uit. Heeft een nieuwe look, een meerdagenstoppelbaardje, errug sexy, vroeg nog hoe wij het vonden en dat ie wel even had getwijfeld of het wel kon naar kantoor. Kheb wel even gepolst of ie echt niet een volle baard ging laten staan maar godzijdank is dat niet zo. Pfffff....Had een erg leuke vakantie gehad en was nu superrelaxed, zoals ie zelf zei, haha. Hij heeft zo leuk en beeldend verteld over zijn vakantie, cuty...
Maar ja, wij hadden overleg op een gegeven moment en toen we terugkwamen had hij al spreekuur, dus daarna niet meer gezien. Jammer! Hopelijk van de week beter, donderdag ofzo...Maar wel gezellig dat hij er weer is hoor.
Eet ze!
dinsdag 8 september 2009 om 22:39
Goede avond.
Jij had dus vanmorgen extra goed je best gedaan om goed voor de dag te komen scarlet... Woehaha.
Maar leuk dat je zo lekker enthousiast bent.
Ik hier een rustig dagje gehad. Zoonlief heeft vanmiddag bij een vriendje gespeeld, daarna hebben we bij mijn moeder gegeten. Ik moest vanavond naar school voor een informatie avond voor groep 4. Veel uitleg gekregen over de lesmethodes enzo.
En die lieve schat had op zijn tafeltje een briefje liggen met daarop, lieve mamaa.... Ahhhhh smelt...... hahaha
Mijn moeder heeft gisteren voorlopig haar laatste bestraling gehad. Er is ook een algehele botscan gemaakt.
Nu is het afwachten, ze krijgt volgende week dinsdag de uitslag. Dat is wel moeilijk, nu kunnen we alleen maar afwachten, dat is zo moeilijk en frustrerend he.
Vanmorgen had ik mijn teamleidster nog ff aan de telefoon. Die gaf al aan het wel te begrijpen als mijn ziekte wat langer gaat duren, gezien de situatie. Dat vond ik wel erg lief.
Kijk wel even hoe het gaat en of ik donderdag weer begin en anders maandag.
Zoonlief heeft morgenmiddag weer een feestje, dus die is vanaf 12.00 uur weg.
Jochie is er maar druk mee, al die feestjes.
Woehaha, maar beter zo dan helemaal niet.
fijne avond
Jij had dus vanmorgen extra goed je best gedaan om goed voor de dag te komen scarlet... Woehaha.
Maar leuk dat je zo lekker enthousiast bent.
Ik hier een rustig dagje gehad. Zoonlief heeft vanmiddag bij een vriendje gespeeld, daarna hebben we bij mijn moeder gegeten. Ik moest vanavond naar school voor een informatie avond voor groep 4. Veel uitleg gekregen over de lesmethodes enzo.
En die lieve schat had op zijn tafeltje een briefje liggen met daarop, lieve mamaa.... Ahhhhh smelt...... hahaha
Mijn moeder heeft gisteren voorlopig haar laatste bestraling gehad. Er is ook een algehele botscan gemaakt.
Nu is het afwachten, ze krijgt volgende week dinsdag de uitslag. Dat is wel moeilijk, nu kunnen we alleen maar afwachten, dat is zo moeilijk en frustrerend he.
Vanmorgen had ik mijn teamleidster nog ff aan de telefoon. Die gaf al aan het wel te begrijpen als mijn ziekte wat langer gaat duren, gezien de situatie. Dat vond ik wel erg lief.
Kijk wel even hoe het gaat en of ik donderdag weer begin en anders maandag.
Zoonlief heeft morgenmiddag weer een feestje, dus die is vanaf 12.00 uur weg.
Jochie is er maar druk mee, al die feestjes.
Woehaha, maar beter zo dan helemaal niet.
fijne avond
woensdag 9 september 2009 om 12:03
Whoehahaha, dus R. heeft gekozen voor de ruige, sexy look....
Hihi, maar goed dat je make-up perfect zat dan Scarlet én al die kilo's er al af, superverliefd dus dat zal je dan wel uitstralen ook! Ben benieuwd of dit nog eens een vervolg gaat krijgen....
Ohhh wat kan je dan ineens verliefd zijn op je eigen kind hè Dolphine, zooooo schattig!!!
Jee wat zal dat een lange week worden dan voor jullie gevoel, erg vervelend dan hè dat zo'n uitslag zo lang op zich laat wachten.... Wel enorm fijn dat je zoveel begrip krijgt van je werk!
Ik heb straks avonddienst dus moet met een uurtje de deur uit. Vanochtend er al vroeg uit voor knulletje, maar die vond dat ik maar zeurde en maar weer terug mijn bed in moest gaan. (Ik wil niet dat hij sóchtends vroeg tv kijkt) Ik heb z'n lunch pakketje maar gemaakt en ben idd weer terug naar bed gegaan, kon hij lekker z'n ding doen. Daarnet bij DA geweest, die kleine donder moest voor z'n juniorcheck en is op alle punten geslaagd. Kerngezond! En m'n dinnetje moest voor de nacontrole van d'r operatie en ook met haar was alles goed! Zijn we weer blij mee. Morgenochtend vroeg naar tandarts met knul. Dan gaan ze weer aan dat kettinkje trekken om die kies de goede richting op te krijgen. Dat moet ie elke twee weken. Dus dat wordt laat thuis en vroeg weer op pffffffff. Vrijdag ga ik de nachtdienst in dus kan ik overdag een beetje bijtanken. Zware week hoor deze week, zeven diensten! Nou ja overleef het wel.
Mocht iemand suggesties hebben voor een leuke kroeg waar je lekker kan beppen en misschien ook een dansje kan wagen (zolang het maar geen house, trance of weet ik wat voor herrie is) gooi het dan ff in de groep! Ik weet dat er bij Daan een leuke zit waar ze wel eens een amsterdamse avond organiseren. Maar degene die vorige keer van ver kwamen en die wat weten laat het dan ook ff horen. Wat data aangaat kan ik alle even weekenden op zaterdag.
Nou meiden fijne dag verder!
Hihi, maar goed dat je make-up perfect zat dan Scarlet én al die kilo's er al af, superverliefd dus dat zal je dan wel uitstralen ook! Ben benieuwd of dit nog eens een vervolg gaat krijgen....
Ohhh wat kan je dan ineens verliefd zijn op je eigen kind hè Dolphine, zooooo schattig!!!
Jee wat zal dat een lange week worden dan voor jullie gevoel, erg vervelend dan hè dat zo'n uitslag zo lang op zich laat wachten.... Wel enorm fijn dat je zoveel begrip krijgt van je werk!
Ik heb straks avonddienst dus moet met een uurtje de deur uit. Vanochtend er al vroeg uit voor knulletje, maar die vond dat ik maar zeurde en maar weer terug mijn bed in moest gaan. (Ik wil niet dat hij sóchtends vroeg tv kijkt) Ik heb z'n lunch pakketje maar gemaakt en ben idd weer terug naar bed gegaan, kon hij lekker z'n ding doen. Daarnet bij DA geweest, die kleine donder moest voor z'n juniorcheck en is op alle punten geslaagd. Kerngezond! En m'n dinnetje moest voor de nacontrole van d'r operatie en ook met haar was alles goed! Zijn we weer blij mee. Morgenochtend vroeg naar tandarts met knul. Dan gaan ze weer aan dat kettinkje trekken om die kies de goede richting op te krijgen. Dat moet ie elke twee weken. Dus dat wordt laat thuis en vroeg weer op pffffffff. Vrijdag ga ik de nachtdienst in dus kan ik overdag een beetje bijtanken. Zware week hoor deze week, zeven diensten! Nou ja overleef het wel.
Mocht iemand suggesties hebben voor een leuke kroeg waar je lekker kan beppen en misschien ook een dansje kan wagen (zolang het maar geen house, trance of weet ik wat voor herrie is) gooi het dan ff in de groep! Ik weet dat er bij Daan een leuke zit waar ze wel eens een amsterdamse avond organiseren. Maar degene die vorige keer van ver kwamen en die wat weten laat het dan ook ff horen. Wat data aangaat kan ik alle even weekenden op zaterdag.
Nou meiden fijne dag verder!
woensdag 9 september 2009 om 13:24
Haaai!
Lekkerrrr mijn vrije woensdagmiddag. Alhoewel vrij...pff, moet hier echt iets doen, stof ligt duimendik (nou ja...)
AARGHH, ik hoop juist dat ik niet uitstraal, dat ik um zo leuk vind! Maar weet uit ervaring dat dat erg moeilijk te verbergen is..
Kheb um vandaag helemaal niet gezien, alleen even zeer zakelijk mailcontact, blehh. Onrustig hoor, 's morgens voor de kast staan en niet weten wat aan te moeten trekken, een ramp is het!!
Groot gelijk trouwens Theetje, dat je weer terug bent gegaan naar bed. Laat um lekker zijn gang gaan 's ochtends. Zekers drukke dagen voor jou zeg! Fijn dat het met de beessies allemaal goed was.
Wat een leuke danskroeg betreft..pff, ik ben er helemaal uit merk ik! Ik zal mijn licht es laten schijnen..hihi
Oooo echt smelten Dolphine! Wat lief van dat kleine mannetje!
Echt een heel spannende week nu voor jullie, bah, dat zal een lange week zijn..Lief dat er zo goed gereageerd wordt op je werk. Als ik jou was zou ik denk ik, mocht ik me niet 100% in orde voelen, dan ook zeker niet te snel aan de slag gaan.
Wel lekker, dat die kleine man vanmiddag ook een feestje heeft, dan kun jij een beetje aan jezelf toekomen, wat ook heel fijn is natuurlijk!
Nu eerst weer even boodschappen doen en dan maar braaf even aan de gang hier..tis niet anders..
Fijne dag nog!
woensdag 9 september 2009 om 15:40
Hoi, hoi,
Hier weer het zelfde riedeltje vandaag, lekker op de bank hangen, heb het gewoon koud, dus onder een slaapzakje. Niet veel gedaan hier. Het gaat wel elke dag een beetje beter gelukkig, maar ik denk, gezien de weininge afspraken die ik heb staan, dat ik nog lekker een paar dagen thuis blijf en gewoon maandag weer aan de slag ga.
Tja sorry scarlet, maar het straalt er echt vanaf, de manier waarop je over hem schrijft.... hihi
Mijn kleine mannetje is erg druk met feestjes. Vrijdag heeft hij er weer 1 van 15:00 tot 20:00 uur. Is op zich niet zo erg, maar zaterdag moet hij al wel weer om 9:00 uur op het voetbalveld staan. Uit wel te verstaan. Hahaha
We gaan zaterdag ff met mijn broer de stad in om te kijken naar kleren voor de bruiloft, die heeft een beetje hulp nodig.
Hihi ik weet kroegen zat, ook wel danskroegen. Maakt mij dus geen bal uit. Jullie roepen maar waar je heen wilt.
Theetje, kleine jongetjes worden groot. Natuurlijk red hij zichzelf prima 's morgens. Fijn dat de beestjes in orde zijn.
Met mij gaat het iedere dag een beetje beter gelukkig. Ben ook wel weer op de been, alleen nog erg moe. Als ik iets heb gedaan moet ik daarna weer even rust nemen.
Ik ga nog even van de rust genieten, over een uurtje zal zoonlief wel weer thuis komen.
Gisteren was trouwens de schoolfotograaf. Ik ben heel benieuwd.
Hier weer het zelfde riedeltje vandaag, lekker op de bank hangen, heb het gewoon koud, dus onder een slaapzakje. Niet veel gedaan hier. Het gaat wel elke dag een beetje beter gelukkig, maar ik denk, gezien de weininge afspraken die ik heb staan, dat ik nog lekker een paar dagen thuis blijf en gewoon maandag weer aan de slag ga.
Tja sorry scarlet, maar het straalt er echt vanaf, de manier waarop je over hem schrijft.... hihi
Mijn kleine mannetje is erg druk met feestjes. Vrijdag heeft hij er weer 1 van 15:00 tot 20:00 uur. Is op zich niet zo erg, maar zaterdag moet hij al wel weer om 9:00 uur op het voetbalveld staan. Uit wel te verstaan. Hahaha
We gaan zaterdag ff met mijn broer de stad in om te kijken naar kleren voor de bruiloft, die heeft een beetje hulp nodig.
Hihi ik weet kroegen zat, ook wel danskroegen. Maakt mij dus geen bal uit. Jullie roepen maar waar je heen wilt.
Theetje, kleine jongetjes worden groot. Natuurlijk red hij zichzelf prima 's morgens. Fijn dat de beestjes in orde zijn.
Met mij gaat het iedere dag een beetje beter gelukkig. Ben ook wel weer op de been, alleen nog erg moe. Als ik iets heb gedaan moet ik daarna weer even rust nemen.
Ik ga nog even van de rust genieten, over een uurtje zal zoonlief wel weer thuis komen.
Gisteren was trouwens de schoolfotograaf. Ik ben heel benieuwd.
woensdag 9 september 2009 om 20:39
Hallo allemaal, ik ben ook weer terug van vakantie, was heerlijk, heel erg warm, maar daar gingen we ook voor!
Nu begint morgen het gewone leven weer, de kleine is alweer 3 dagen naar school geweest en heeft het weer goed naar haar zin, gelukkig maar.
Dolphine, jij hebt het ook een beetje te pakken, hoop dat je snel opgeknapt bent, en ook hoop ik voor een goed uitslag voor je moeder.
Scarlet, ik ben nu 3 dagen bezig met BIS en er is 2.5 kilo af ( ik moet eigenlijk maar 1 keer in de week op de weegschaal staan, maar dat lukt niet ha ha)
Ik vind wel dat tussen de shakes een hongergevoel hebt. Welke smaak bestel jij altijd? of neem je meerdere smaken, welke vind jij de lekkerste?
Ik moet ook weer gaan bestellen, ik heb nog voor 3 dagen.
waar ik welvan baal is: heb ik een nieuwe weegschaal gekocht en daar weeg ik 3.5 kilo meer op, manlief ook, maar dochterlief weegt op beide het zelfde, ra ra hoe kan dat?
Theetje, jij een zware week voor de boeg, vindt hety knap van je dat je 36 uur werkt, ik vindt 28 uur al best veel en ook het huishouden nog doen. G. werkt meer dan 50 uur per week, dus die wil ik nu niets vragen.
Lucky, waar blijf je toch???????????
Diana, knap je al een beetje op?
Nu begint morgen het gewone leven weer, de kleine is alweer 3 dagen naar school geweest en heeft het weer goed naar haar zin, gelukkig maar.
Dolphine, jij hebt het ook een beetje te pakken, hoop dat je snel opgeknapt bent, en ook hoop ik voor een goed uitslag voor je moeder.
Scarlet, ik ben nu 3 dagen bezig met BIS en er is 2.5 kilo af ( ik moet eigenlijk maar 1 keer in de week op de weegschaal staan, maar dat lukt niet ha ha)
Ik vind wel dat tussen de shakes een hongergevoel hebt. Welke smaak bestel jij altijd? of neem je meerdere smaken, welke vind jij de lekkerste?
Ik moet ook weer gaan bestellen, ik heb nog voor 3 dagen.
waar ik welvan baal is: heb ik een nieuwe weegschaal gekocht en daar weeg ik 3.5 kilo meer op, manlief ook, maar dochterlief weegt op beide het zelfde, ra ra hoe kan dat?
Theetje, jij een zware week voor de boeg, vindt hety knap van je dat je 36 uur werkt, ik vindt 28 uur al best veel en ook het huishouden nog doen. G. werkt meer dan 50 uur per week, dus die wil ik nu niets vragen.
Lucky, waar blijf je toch???????????
Diana, knap je al een beetje op?
donderdag 10 september 2009 om 20:20
[fgcolor=#F700C6]Goede avond,
Hey die Jonnie, jij weer terug van vakantie. Lekker geweest dus. Ach jij bent toch van het mooie weer, dus die warmte zal je niet erg gevonden hebben.
Ook vandaag nog ff lekker thuis gebleven. Overleg gehad met mijn baas en aangezien ik nog wel steeds zo moe ben vond zij het verstandiger dat ik deze week lekker rustig thuis blijf.
Ff naar mijn schoonzus geweest vanmiddag, die zit al 2 weken thuis met een longontsteking. Ik heb hier een hoop tijdschriften liggen, dus die bij haar gebracht, zodat ze weer wat te lezen heeft. Ook nog even samen naar de outlet shop hier in de buurt gegaan. Allemaal kinderkleding en schoenen tegen gereduceerde prijzen. Ik was er nog nooit geweest, maar zij wel voor de meiden. Ik heb een mooi paar schoenen voor zoonlief gekocht, deze keer geen sportschoenen, maar nette. Soort beige, tegen wit aan, met klittenband. Gelukkig vond hij ze cool.... hahaha valt tegenwoordig niet meer mee voor hem om zo maar iets te kopen want als hij het niet mooi vindt trekt ie het ook echt niet aan.
Ze hadden ook mooie spijkerbroeken van cars en vinigio, voor 20 euro, dus dat is mooi voor de volgende keer.
Daarna was ik toch wel weer helemaal total loss, dus heb daarna weer een uurtje geslapen. Het gaat dus langzaam wat beter, maar ik ben nog niet de oude.
Moet hier straks ook nog ff de vaat afwerken en de tafel afnemen en zo, pfff daar had ik even geen puf voor. Gelukkig zoonlief wel al lekker op zijn bedje.
Hey die Jonnie, jij weer terug van vakantie. Lekker geweest dus. Ach jij bent toch van het mooie weer, dus die warmte zal je niet erg gevonden hebben.
Ook vandaag nog ff lekker thuis gebleven. Overleg gehad met mijn baas en aangezien ik nog wel steeds zo moe ben vond zij het verstandiger dat ik deze week lekker rustig thuis blijf.
Ff naar mijn schoonzus geweest vanmiddag, die zit al 2 weken thuis met een longontsteking. Ik heb hier een hoop tijdschriften liggen, dus die bij haar gebracht, zodat ze weer wat te lezen heeft. Ook nog even samen naar de outlet shop hier in de buurt gegaan. Allemaal kinderkleding en schoenen tegen gereduceerde prijzen. Ik was er nog nooit geweest, maar zij wel voor de meiden. Ik heb een mooi paar schoenen voor zoonlief gekocht, deze keer geen sportschoenen, maar nette. Soort beige, tegen wit aan, met klittenband. Gelukkig vond hij ze cool.... hahaha valt tegenwoordig niet meer mee voor hem om zo maar iets te kopen want als hij het niet mooi vindt trekt ie het ook echt niet aan.
Ze hadden ook mooie spijkerbroeken van cars en vinigio, voor 20 euro, dus dat is mooi voor de volgende keer.
Daarna was ik toch wel weer helemaal total loss, dus heb daarna weer een uurtje geslapen. Het gaat dus langzaam wat beter, maar ik ben nog niet de oude.
Moet hier straks ook nog ff de vaat afwerken en de tafel afnemen en zo, pfff daar had ik even geen puf voor. Gelukkig zoonlief wel al lekker op zijn bedje.
donderdag 10 september 2009 om 22:56
Goeieavond allemaal!
Latertje hier, maar zoonlief had een nieuw moederbord voor de pc gekocht en dat moest eerst geïnstalleerd worden en dat lukte niet zo goed eerst, maar hoeraaa, het is mijn wizkid (whoehaha) weer gelukt..
Als het goed is is het nu allemaal nog sneller etc., nou ja, het zal wel...
Haaaa die Jonnie, lekker weer terug en je hebt het lekker gehad, fijn! Tja, voor je het weet zit je weer in je alledaagse ritme he..Ja het gaat hard met BIS he, zo de eerste dagen! Daarom is het ook zo makkelijk om nog even door te gaan.
Zorg je er ook wel voor dat je genoeg drinkt? Zeker 1,5 liter he!
Ik vind de smaken Tropical en Mango/Perzik de lekkersten.
Ach...je moet maar zo denken, misschien weeg je dan wel iets meer, die kilo's die je minder bent op die andere ben je in elk geval wel echt kwijt, want als je die nieuwe weegschaal eerder had woog je natuurlijk ook toen al 2,5 kilo meer, hihi.
Raar, dat je dochter niet meer weeg! Maar bij ons is dat ook raar, ik weeg 's morgens altijd lichter dan 's avonds. Mijn zoon weegt 's morgens en 's avonds evenveel. Da's toch ook gek!
Heel verstandig Dolphine, lekker thuis blijven nog en goed uitzieken. Die moeheid hoort er echt bij, hoor dat meer.
Dat je schoonzus longonsteking heeft, is dat ook een uitvloeisel van de griep? Handig zeg, zo'n outlet met van die gave kleding. Scheelt toch enorm en het is al duur zat allemaal..Die knul van je is trouwens een echte partyanimal zeg!
Haha ja, jullie hebben helemaal gelijk, ik ben echt wel een beetje verliefd geloof ik...Vanmiddag hadden we weer even onze private time, whoehaha. Ik vind dat toch wel grappig hoor.
Wat ik wel bijzonder vind, toen mijn naaste collega's er nog waren had ie steeds de deur dicht. Op een gegeven moment ging de laatste weg, maar er kwam gelijk een andere collega aan om even te kletsen. R. deed zijn deur een klein eindje open, maar ook gelijk weer dicht. (leek net of ie dat deed omdat ik niet alleen zat..tsss). Later toen ik wel alleen was, liet ie de deur gewoon open en op een gegeven moment begon ie weer te ouwehoeren. Zo leuk altijd op die donderdagmiddag!
Morgen zal ik hem wel weer niet veel zien, ben ik bang.
Zoonlief is trouwens met trainen heel raar door zijn knie gegaan en strompelt nu door het huis. Ik ben benieuwd hoe dat morgen is, zoals het er nu uitziet wordt dat geen gym. Hopelijk kan ie zaterdag wel spelen...
Een vriendin heeft trouwens gevraagd of ik zin hem om mee te gaan naar concert van Spandau Ballet. Lijkt me supergaaf! in eerste instantie zouden we naar Simple Minds, maar toen we zagen dat Spandau ook zou komen..Daar waren we vroeger nogal wild van, vooral van die saxofonist, haha. Wel even goed uitkijken waar we kaarten bestellen, want die prijzen lopen nogal uiteen zag ik wel..Heb zelfs al kaarten gezien voor 119 euro, daar begin ik dus niet aan. Het is ook nog es in Amsterdam, dus de reis komt er ook nog bij (gelukkig heeft ze wel een auto).
De avond is omgevlogen met al dat computergedoe hier en ik heb dus weer niets uitgevoerd. Nou ja...wat geeft het ook..
Welterusten!
donderdag 10 september 2009 om 23:13
Hallo hallo,
Fijn dat het gelukt is met de pc scarlet. heel handig zo,n knul in huis. En toch een beetje verliefd he.... Ik hoop dat het mee valt met de knie van zoonlief.
Hier stond T dus vanavond voor de deur voor een kop koffie. Ik schrok er van.... Tssss wat een muts ben ik toch. Die jongen komt hier even een half uurtje een kop koffie drinken en ik ben gelijk weer helemaal van slag.
Ik moet echt van die vlinders af hoor, dit is niet goed voor onze vriendschap. Straks ga ik hem nog mijden.... GRRR
En dat wil ik helemaal niet, want daar is hij me veel te dierbaar voor. Ga mezelf dus maar weer bij elkaar rapen
Fijn dat het gelukt is met de pc scarlet. heel handig zo,n knul in huis. En toch een beetje verliefd he.... Ik hoop dat het mee valt met de knie van zoonlief.
Hier stond T dus vanavond voor de deur voor een kop koffie. Ik schrok er van.... Tssss wat een muts ben ik toch. Die jongen komt hier even een half uurtje een kop koffie drinken en ik ben gelijk weer helemaal van slag.
Ik moet echt van die vlinders af hoor, dit is niet goed voor onze vriendschap. Straks ga ik hem nog mijden.... GRRR
En dat wil ik helemaal niet, want daar is hij me veel te dierbaar voor. Ga mezelf dus maar weer bij elkaar rapen
vrijdag 11 september 2009 om 13:46
Zo vandaag eens goed bijgeslapen, gisteren een werkdag van dik 11 uur en tegen twaalven was ik pas thuis maar wel weer om 06.30 uur naast m'n bedje voor m'n knul.Dus toen hij de deur uit was weer lekker m'n bedje ingegaan. Ik heb ook niks te melden eigenlijk, vanaaf de nachtdienst in, kan net zogoed m'n bedje op het werk gaan zetten deze week, pfff nou ja volgende week ben ik wel wat daagjes vrij gerlukkig.
Jeeeee Dolphine, onverwacht en laat bezoek.......... Speelt ie nu met vuur of is het voor hem net zo vriendschappelijk als voor jou(op die vlinders na dan)? Goed dat je lekker die daagjes nog thuis blijft, beter nu ff goed bijtanken dan blijven kwakkelen.
Scar, gaaaaf spandauballet. leuk hoor! 119 euro zijn idd wel belachelijke prijzen. Maar zo'n uitje in het vooruitzicht is wel fijn natuurlijk! Wat naar die knie van je zoon, gaat het alweer beetje met hem? Joh , ben jij echt wel een beetje verliefd, geloof je? Whoehahahahahahahaha!!!!
Jonnie, jij weer lekker terug van je vakantie. Lekker gehad dus hè! Fijn hoor! Ik werk trouwens 38 uur, gewoon fulltime hoor. Wat het soms zwaar maakt is dat ik soms de ene week 63 uur werk en de andere 27 uur.
Nou meiden, fijne dag verder hè.
Jeeeee Dolphine, onverwacht en laat bezoek.......... Speelt ie nu met vuur of is het voor hem net zo vriendschappelijk als voor jou(op die vlinders na dan)? Goed dat je lekker die daagjes nog thuis blijft, beter nu ff goed bijtanken dan blijven kwakkelen.
Scar, gaaaaf spandauballet. leuk hoor! 119 euro zijn idd wel belachelijke prijzen. Maar zo'n uitje in het vooruitzicht is wel fijn natuurlijk! Wat naar die knie van je zoon, gaat het alweer beetje met hem? Joh , ben jij echt wel een beetje verliefd, geloof je? Whoehahahahahahahaha!!!!
Jonnie, jij weer lekker terug van je vakantie. Lekker gehad dus hè! Fijn hoor! Ik werk trouwens 38 uur, gewoon fulltime hoor. Wat het soms zwaar maakt is dat ik soms de ene week 63 uur werk en de andere 27 uur.
Nou meiden, fijne dag verder hè.
vrijdag 11 september 2009 om 14:15
Hoi hoi,
Theetje, ik denk niet dat ie bewust met vuur speelt. Hij kwam om ff stoom af te blazen, het gaat ff niet zo lekker daar thuis, maar ja wat wil je met die kleintjes. IK luister naar hem geef hem raad om haar (zijn vrouw) even de tijd te geven en dat ht waarschijnlijk allemaal wel weer goed komt.
Volgens mij heeft hij geen idee hoe moeilijk hij mij het hiermee maakt. Zucht..... Ik zeg hele verstandige dingen en wil hem echt helpen, maar ja mijn gevoel zegt wat anders....
En daar ga ik hem niet mee lastig vallen, dat is tenlosste mijn probleem.
Aan de andere kant denk ik speelt hij toch wel een beetje met vuur.....
Nou ja moeilijk, moeilijk, ik wil hem vergeten en me op andere dingen richten, dat is het beste.
Maar ja dat is verstandelijk he, dat stomme gevoel ook altijd.
Afijn, kom er wel weer overheen.
Jij maakt lange dagen op het moment zeg... pffff
Loop jezelf niet voorbij he wijfie.
Ik ga nog even van de rust genieten... Zoonlief is tot 8 uur onder de pannen vanwege alweer een feestje.
Fijne dag.
Theetje, ik denk niet dat ie bewust met vuur speelt. Hij kwam om ff stoom af te blazen, het gaat ff niet zo lekker daar thuis, maar ja wat wil je met die kleintjes. IK luister naar hem geef hem raad om haar (zijn vrouw) even de tijd te geven en dat ht waarschijnlijk allemaal wel weer goed komt.
Volgens mij heeft hij geen idee hoe moeilijk hij mij het hiermee maakt. Zucht..... Ik zeg hele verstandige dingen en wil hem echt helpen, maar ja mijn gevoel zegt wat anders....
En daar ga ik hem niet mee lastig vallen, dat is tenlosste mijn probleem.
Aan de andere kant denk ik speelt hij toch wel een beetje met vuur.....
Nou ja moeilijk, moeilijk, ik wil hem vergeten en me op andere dingen richten, dat is het beste.
Maar ja dat is verstandelijk he, dat stomme gevoel ook altijd.
Afijn, kom er wel weer overheen.
Jij maakt lange dagen op het moment zeg... pffff
Loop jezelf niet voorbij he wijfie.
Ik ga nog even van de rust genieten... Zoonlief is tot 8 uur onder de pannen vanwege alweer een feestje.
Fijne dag.
vrijdag 11 september 2009 om 17:40
Hmmmm onbewust brengt hij je in een lastig pakket. Het siert je enorm, vind ik, dat je er op deze manier bent voor hem bent.
Egens neem je hem nog in bescherming ook, tegen zichzelf.
Neemt niet weg dat het voor jou wel erg lastig wordt om jouw gevoelens te laten slijten.... Ach mànnen, pffff, het blijven ingewikkelde wezens!
Geniet lekker van je rust meid!
Egens neem je hem nog in bescherming ook, tegen zichzelf.
Neemt niet weg dat het voor jou wel erg lastig wordt om jouw gevoelens te laten slijten.... Ach mànnen, pffff, het blijven ingewikkelde wezens!
Geniet lekker van je rust meid!
vrijdag 11 september 2009 om 19:27
In feite neem ik natuurlijk ook gewoon mezelf in bescherming door mijn gevoelens zo veel mogelijk te negeren. Aanpappen met een getrouwde man is natuurlijk nogal kansloos. Je weet dan in feite al waar het op uit draait en ik wil straks niet degene zijn over wie gezegd wordt dat het niks voorstelde... Daar vind ik mezelf te leuk voor.
Maar goed, voor nu is het even moelijk, maar ik kom er wel weer overheen.
Maar goed, voor nu is het even moelijk, maar ik kom er wel weer overheen.
vrijdag 11 september 2009 om 20:10
Vooral dat laatste!! Houdt dat voor ogen en dan ben je wat mij betreft gewoon goed bezig! Respect voor jezelf is in deze het belangrijkst. En al zou dat het dan toch per ongeluk eens uitdraaien op een avondje flink zoenen... jij bent ook maar een mens met gevoelens en hij zoekt jou op... jezelf inbescherming nemen is ook niks mis mee en mijn inziens alleen maar verstandig. Maar ja nu is het ook gewoon even moeilijk....en ja daar kom je ook wel weer overheen maar dat neemt niet weg dat het verdomds lastig is om je vlinders te negeren.