Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 15 september 2009 om 21:54
dinsdag 15 september 2009 om 22:03
eeeeeeeeeeeeuh...dacht het niet,die vieze baggerzooi bah!
lijkt me wel een top idee overigens Theetje!!!
ennne....die ant rooos....werkt OOK niet meteen bij iedereen...ligt eraan hoe ligt de onderkleur was...hihi en hoe behandeld!hihi
Nou,...ga nu mn mandje in,morgenweer werken tot 21.00uur.
Dikke kus!
lijkt me wel een top idee overigens Theetje!!!
ennne....die ant rooos....werkt OOK niet meteen bij iedereen...ligt eraan hoe ligt de onderkleur was...hihi en hoe behandeld!hihi
Nou,...ga nu mn mandje in,morgenweer werken tot 21.00uur.
Dikke kus!
woensdag 16 september 2009 om 14:57
Dolphine, wat een goed nieuws voor jullie zeg! Nu ff een rustperiode, je zal ook van controle tot controle leven om het zomaar te zeggen. Ben blij voor je en de rest van je fam. natuurlijk.
Scarlet, wat goed zeg 13 kilo, zoveel! Moet je nog veel afvallen?
Ben je met Sonja Bakker ook zoveel afgevallen dan?
Ik sta elke dag op de weegschaal, weet eigenlijk dat ik het niet moet doen, op de schaal is er niet veel kilo's af, maar ja, heb natuurlijk net een digitale, die meer weegt:(
Maar het is in cm wel veel eraf, heb niet echt opgemeten, maar ik zie het zelf en G voelt mijn ribben weer ha ha ha.
Leg mij eens uit hoe dat dieet nu inelkaar zit, omdat je wel vet mag eten en geen koolhydraten. Van vet wordt je toch ook dik?
Is het het een soort Atkinsdieet?
Ach ja, als het maar helpt, gaat maar om een aantal kilo;s
Diana, gaat het allemaal al wat beter? Vertel eens hoe het met de solli staat, ik ben wel benieuwd daarnaar.
Theetje, kanje geen geld terugkrijgen van de verzekering of zo?
Dat is een behoorlijk bedrag wat je anders moet gaan betalen.
Scarlet, wat goed zeg 13 kilo, zoveel! Moet je nog veel afvallen?
Ben je met Sonja Bakker ook zoveel afgevallen dan?
Ik sta elke dag op de weegschaal, weet eigenlijk dat ik het niet moet doen, op de schaal is er niet veel kilo's af, maar ja, heb natuurlijk net een digitale, die meer weegt:(
Maar het is in cm wel veel eraf, heb niet echt opgemeten, maar ik zie het zelf en G voelt mijn ribben weer ha ha ha.
Leg mij eens uit hoe dat dieet nu inelkaar zit, omdat je wel vet mag eten en geen koolhydraten. Van vet wordt je toch ook dik?
Is het het een soort Atkinsdieet?
Ach ja, als het maar helpt, gaat maar om een aantal kilo;s
Diana, gaat het allemaal al wat beter? Vertel eens hoe het met de solli staat, ik ben wel benieuwd daarnaar.
Theetje, kanje geen geld terugkrijgen van de verzekering of zo?
Dat is een behoorlijk bedrag wat je anders moet gaan betalen.
woensdag 16 september 2009 om 15:29
Howdy!
Lekker weertje nog geworden hier..weer een beetje zomergevoel.
Boodschappen gedaan net, keukenvloer gedweild en toilet gesopt, wasmachine draait. Kben goed bezig, whoehaha!
Verleidelijk he Jonnie, om elke dag op de weegschaal te gaan staan..Heb dat nu zelf ook, omdat ik zo totally stil sta op het moment, grrr....
Tja, hoe het helemaal precies in mekaar zit weet ik ook niet precies, het heeft te maken met veel eiwitten, waardoor je geen spiermassa verliest (wat je met een ander dieet eerder doet) en spieren verbranden vet, dat is het basisprincipe. Omdat je weinig koolhydraten eet haalt je lichaam de energie die het normaal uit koolhydraten haalt ergens anders vandaan en dat is door verbranding. Het is idd net zoiets als Atkins, alleen mag je geloof ik bij Atkins ook wel heel veel vette dingen en dat is in fases en hierbij raden ze erg vette dingen toch af. Nou ja, zoiets! En je hebt gelijk, het gaat om wat eraf gaat, haha.
Cm is ook belangrijker dan kilo's op de weegschaal, dat moet ik mezelf ook voor ogen houden, hihi. Ik moet toch nog wel een flink aantal kilo's kwijt hoor..
Jullie allemaal in de haarknip mood en kleuren, lekker is dat he! Hoe is het X bevallen Theetje, je nieuwe colourtje??
Heeft de a-roos nog geholpen?
Niks geen R. gezien vandaag en morgen wordt het ook niet wat, omdat ie vergadering heeft 's middags..damn.
Betrapte me er gisteren weer op, dat ik bijna alles zo cute van um vind, whoehaha, ik had hem een mailtje gestuurd dat ie iemand moest terugbellen en hij mailde terug dat ie dat gedaan had (zat ook gewoon in zijn kamertje tegenover mij dus, deur open). Mailde ik weer terug: fijn! hoor ik um ineens zeggen: Ja he..dus ik kijk zo langs mijn megagrote breedbeeldbeelscherm (echt hoor, geen gein) en zie 2 lachende ogen boven zijn beeldscherm naar mij kijken..Dan smelt ik al..AARGHHHH. Da's toch triest meiden..ik moet afkicken van die vent!
Zoon lief zal zo wel thuiskomen, ik ga nog een beetje puinruimen..
woensdag 16 september 2009 om 20:10
Ja heerlijk weer idd vandaag! Vanmiddag bij de training van zoonlief was het lekker in het zonnetje. Zoonlief had een vriendje te spelen vanmiddag en die zijn ook lekker de hele middag buiten geweest, kastanjes zoeken.
Je bent lekker druk geweest scarlet! Ik heb hier ook mijn best gedaan, boodschappen, gezogen, gewassen en gestreken. Alleen halverwege de strijk hield mijn strijkzijzer er mee op. Balen...... Heb nu even het strijkijzer van mijn moeder geleend.
Ohoh scarlet, dat valt niet mee om ze te moeten werken. Ik heb T nu een paar dagen niet gesproken. (bewust ook niet aangesproken op msn). En ik moet zeggen, het gevoel ebt wel een beetje weg nu. Dat is een goed teken toch?
Verder genoten van mijn vrije dag.
Je bent lekker druk geweest scarlet! Ik heb hier ook mijn best gedaan, boodschappen, gezogen, gewassen en gestreken. Alleen halverwege de strijk hield mijn strijkzijzer er mee op. Balen...... Heb nu even het strijkijzer van mijn moeder geleend.
Ohoh scarlet, dat valt niet mee om ze te moeten werken. Ik heb T nu een paar dagen niet gesproken. (bewust ook niet aangesproken op msn). En ik moet zeggen, het gevoel ebt wel een beetje weg nu. Dat is een goed teken toch?
Verder genoten van mijn vrije dag.
donderdag 17 september 2009 om 18:04
Hallooooo!!
Pfoeee, het was druk vandaag. Wel lekker gewerkt..
En het was weer donderdag!!!
Ondanks vergadering van R., die gzd op tijd afgelopen was, toch nog wat quality time (whoehaha) met hem gehad.
Het begon vanmorgen al goed trouwens, hadden een onderonsje samen hangend bij de kast, waar we erg gelachen hebben en vanmiddag na de vergadering heeft ie een tijd naast me gezeten omdat ik een aantal dossiers met hem moest bespreken en daarna weer gezellig privé gebabbeld over van alles. Toch nog een goeie dag dus, hihi.
Knap hoor Dolphine, dat je hem ook niet aangesproken hebt op MSN! Dat het gevoel wat wegebt is zeker een goed teken, ik denk dat dat bij mij ook wel zo zou zijn als ik hem een tijd niet zou zien..Maar ja,dat is natuurlijk niet zo. En naarmate hij meer dingen over zichzelf vertelt vind ik hem leuker en leuker worden..zucht. Het plaatje klopt gewoon helemaal, ik vind hem echt aantrekkelijk en ook nog supercute en humor..zwijmel..hahahaha.
Het gaat trouwens best lekker weer worden he, morgen en zaterdag? Heerlijk!
Fijne avond!
donderdag 17 september 2009 om 21:49
Goede avond.
Tja stoer van mij he om hem niet aan te spreken. Maar ja.... gisterenavond sprak hij me dus aan op msn...woehahaha zucht, zo schiet het natuurlijk niet op.
Anyway..... gewoon maar zo snel mogelijk proberen om mijn gevoelens helemaal te blokken.
Ben net terug, lange dag vandaag. Eerst vanmorgen intervisie, daarna overblijven op school, vanmiddag nog 2 afspraken en om 4 uur klaar. Snel zoonlief opgehaald en naar amsterdam. Ben met hem naar ajax geweest. Wedstrijd begon om 7 uur dus kon wel een keer dacht ik. Meneertje was echter zo moe dat we in de rust maar naar huis gegaan zijn. Ach gezien de uitslag toch niks gemist verder. haha
Mannetje ligt al lekker in bed en ik eindelijk ff tijd voor mezelf, languit op de bank.
morgenochtend een heftig gesprek voor de boeg, gelijk om 9 uur. Maar dat is het enige van die dag. Morgenmiddag lekker relaxen bij de kapper.
Woehaha scarlet, quality time..... en dat op het werk. Ik zou zo langzamerhand toch eens polsen bij hem of hij niet zin heeft om na het werk eens een drankje te doen ofzo... hoef niet gelijk opgeklopt, maar gewoon gezellig en ongedwongen.
Tja die gevoelens he, alleen jij kan daar wat mee, maar ja dat is natuurlijk wel moeilijk. Ik ben wel blij dat ik in principe weer met beide beentjes op de grond sta. Al is de situatie anders natuurlijk, want bij een getrouwde vent is de keus natuurlijk makkelijk gemaakt. En ik kan me zo voorstellen dat je toch ergens een sprankje hoop blijft houden.
slaap lekker allemaal voor strax
Tja stoer van mij he om hem niet aan te spreken. Maar ja.... gisterenavond sprak hij me dus aan op msn...woehahaha zucht, zo schiet het natuurlijk niet op.
Anyway..... gewoon maar zo snel mogelijk proberen om mijn gevoelens helemaal te blokken.
Ben net terug, lange dag vandaag. Eerst vanmorgen intervisie, daarna overblijven op school, vanmiddag nog 2 afspraken en om 4 uur klaar. Snel zoonlief opgehaald en naar amsterdam. Ben met hem naar ajax geweest. Wedstrijd begon om 7 uur dus kon wel een keer dacht ik. Meneertje was echter zo moe dat we in de rust maar naar huis gegaan zijn. Ach gezien de uitslag toch niks gemist verder. haha
Mannetje ligt al lekker in bed en ik eindelijk ff tijd voor mezelf, languit op de bank.
morgenochtend een heftig gesprek voor de boeg, gelijk om 9 uur. Maar dat is het enige van die dag. Morgenmiddag lekker relaxen bij de kapper.
Woehaha scarlet, quality time..... en dat op het werk. Ik zou zo langzamerhand toch eens polsen bij hem of hij niet zin heeft om na het werk eens een drankje te doen ofzo... hoef niet gelijk opgeklopt, maar gewoon gezellig en ongedwongen.
Tja die gevoelens he, alleen jij kan daar wat mee, maar ja dat is natuurlijk wel moeilijk. Ik ben wel blij dat ik in principe weer met beide beentjes op de grond sta. Al is de situatie anders natuurlijk, want bij een getrouwde vent is de keus natuurlijk makkelijk gemaakt. En ik kan me zo voorstellen dat je toch ergens een sprankje hoop blijft houden.
slaap lekker allemaal voor strax
donderdag 17 september 2009 om 22:03
Ik HAAAAAT die onbereikbare gevoelens voor mannen Dolph en Scar,....wordt dat nou dthe story of our lives??
ZUCHT ZUCHT!
heb mn 1e solli gesprek binnen!!!...niet degene die ik als 1e op mn verlanglijstje had staan,en ook nog data''s die mij niet uitkomen omdat het gemeente baantje dan nog geen solli gesprekken doet,pas de 30e!
Dus vriendelijk gevraagt of het de 2e okt, kan een weekje later ivm vakantie...
zijne we slim offe nie!?
Spannund Scar met dokkie,lijkt wel een soapie!hahaha..geniet ervan!!!
En Dolph,you tough girly!....en stomme doos morgen middag!...had dan bij mij geboekt,muts!
anyweeeeee...ga mn nest in,morgen weer tot 20.00 werken...lange dag dus,
meiden tot snellie!!!
ZUCHT ZUCHT!
heb mn 1e solli gesprek binnen!!!...niet degene die ik als 1e op mn verlanglijstje had staan,en ook nog data''s die mij niet uitkomen omdat het gemeente baantje dan nog geen solli gesprekken doet,pas de 30e!
Dus vriendelijk gevraagt of het de 2e okt, kan een weekje later ivm vakantie...
zijne we slim offe nie!?
Spannund Scar met dokkie,lijkt wel een soapie!hahaha..geniet ervan!!!
En Dolph,you tough girly!....en stomme doos morgen middag!...had dan bij mij geboekt,muts!
anyweeeeee...ga mn nest in,morgen weer tot 20.00 werken...lange dag dus,
meiden tot snellie!!!
vrijdag 18 september 2009 om 13:32
Ja lieve daan,. ik had met alle liefde bij jou willen boeken, maar ja... wanneer... momenten dat jij vrij bent werk ik en om nu op vrijdagmiddag naar jou toe te rijden, terwijl mijn mannetje om 15:15 al weer uit school is. Gewoon een beetje lastig, qua afstand. Sorry...
Werk ze vandaag!
En idd erg irritant die onbereikbare mannen. GRRRRR
Werk ze vandaag!
En idd erg irritant die onbereikbare mannen. GRRRRR
vrijdag 18 september 2009 om 20:43
Goede avond meisjes,
Hier een rustig dagje achter de rug. Vanmorgen 1 huisbezoek gehad en verder lekker de tijd aan mezelf gehad. Zoonlief tussen de middag bij een vriendje gegeten en vanmiddag mocht hij met datzelfde vriendje mee trainen. Bij de F1.... woehaha, dat vond hij maar wat stoer natuurlijk die kleine boef.
En tussen de middag kwam hij erg laat naar buiten, als laatste, want hij wilde heel graag nog een rijtje sommen extra maken. Woehaha, het moet niet gekker worden.
Het gaat sowieso goed met mijn mannetje, hij heeft tot nu toe steeds aan zijn broodtrommel, schooltas, gymspullen, etc. gedacht.... zal het dan echt beter worden naarmate hij ouder wordt? hihi er is nog hoop.
Morgen moet het manneke om 11 uur voetballen, thuis, lekkere tijd dus. Hij heeft alleen last van zijn bovenbeen, heeft met de training vanmiddag een trap gehad. Ik hoop dat het morgen beter gaat want hij loopt echt een beetje mank. Zijn vader komt ook kijken naar de wedstrijd en neemt hem daarna lekker mee.
Wordt dus denk ik een rustig weekendje voor mij. Heb in ieder geval tot nu toe nog geen plannen.
Omdat het deze week zo goed is gegaan mag zoonlief vanavond bij mij slapen....
Mijn ouders zijn gisteren lekker samen naar zeeland vertrokken, even quality time met de familie daar en saampjes.
Diaan, wel goed nieuws toch die ene solli. Is het nog gelukt om het gesprek te verzetten?
Lekker gewerkt vandaag?
En scarlet, jij jouw dokkie nog gezien vandaag? NU in ieder geval weer even weekend om de boel te laten bezinken.
IK ga er 1 op bed leggen hiet. (in mijn bed wel te verstaan)
fijne avond
Hier een rustig dagje achter de rug. Vanmorgen 1 huisbezoek gehad en verder lekker de tijd aan mezelf gehad. Zoonlief tussen de middag bij een vriendje gegeten en vanmiddag mocht hij met datzelfde vriendje mee trainen. Bij de F1.... woehaha, dat vond hij maar wat stoer natuurlijk die kleine boef.
En tussen de middag kwam hij erg laat naar buiten, als laatste, want hij wilde heel graag nog een rijtje sommen extra maken. Woehaha, het moet niet gekker worden.
Het gaat sowieso goed met mijn mannetje, hij heeft tot nu toe steeds aan zijn broodtrommel, schooltas, gymspullen, etc. gedacht.... zal het dan echt beter worden naarmate hij ouder wordt? hihi er is nog hoop.
Morgen moet het manneke om 11 uur voetballen, thuis, lekkere tijd dus. Hij heeft alleen last van zijn bovenbeen, heeft met de training vanmiddag een trap gehad. Ik hoop dat het morgen beter gaat want hij loopt echt een beetje mank. Zijn vader komt ook kijken naar de wedstrijd en neemt hem daarna lekker mee.
Wordt dus denk ik een rustig weekendje voor mij. Heb in ieder geval tot nu toe nog geen plannen.
Omdat het deze week zo goed is gegaan mag zoonlief vanavond bij mij slapen....
Mijn ouders zijn gisteren lekker samen naar zeeland vertrokken, even quality time met de familie daar en saampjes.
Diaan, wel goed nieuws toch die ene solli. Is het nog gelukt om het gesprek te verzetten?
Lekker gewerkt vandaag?
En scarlet, jij jouw dokkie nog gezien vandaag? NU in ieder geval weer even weekend om de boel te laten bezinken.
IK ga er 1 op bed leggen hiet. (in mijn bed wel te verstaan)
fijne avond
vrijdag 18 september 2009 om 21:17
Ha meiden, ff een snel berichtje van mij. Afgelopen daagjes kreeg ik 'm aardig voor de kiezen, was te verwachten natuurlijk met al die diensten die ik heb gedraaid. Vreselijk moe, dus slaap enorm veel. Voelde me vanmiddag weer enigzins mens worden. Dus vanmiddag ff in de tuin gewerkt, heerlijk vind ik dat soms. Konijnen hebben ook weer schoon hok. Daarna even boodschappen gehaald. Nu lekker voor de buis. Morgen moet ik voor een mannetje of 25/30 brownies bakken op verzoek van zuslief die morgen een feestje geeft. Dan probeer ik gelijk een nieuw recept uit voor een after- eight taart. Ben benieuwd... Zondagmiddag nog even naar verjaardag en zo vliegt dat weekend wel weer voorbij.
Anyways fijne avond en goed weekend!
XXXXXX
Anyways fijne avond en goed weekend!
XXXXXX
vrijdag 18 september 2009 om 22:57
Haii meisjes!
Wat een zalig weer he! Al moet ik zeggen dat ik het nu hartstikke koud heb hier, ben ook moeiig, brrr, straks lekker onder de wol..
Ja Theetje, geen wonder dat je nu de prijs betalen moest voor al je drukke diensten. Mmmmmm., brownies!! En klinkt goed zeg, die after eight taart! Laat je nog weten hoe ie geworden is??
Gelukkig een normale tijd morgen Dolphine, dat voetbal. Hopelijk heeft ie niet te veel last van zijn been. Whaaaaa, het moet idd niet gekker worden zeg!! Nog een rijtje sommen afmaken, te gek voor woorden!! hihi
Hartstikke goed dat ie zelf aan zijn spullen denkt, hij gaat gewoon erg lekker met die kleine man! Wat leuk dat je naar de wedstrijd bent geweest donderdag, jammer van de 0-0..Hier niks van de voetbal gezien, Eurosport2 nu al 2 avonden achter elkaar Nederland honkbal voor de wereldcup, dus dat hebben we lekker gekeken..Lang leve digitale tv!!
Hahaha, ja, daar ga je met je stoerheid, spreekt ie jou aan..pffff!!
En je hebt gelijk, het is natuurlijk ook wel ietsie anders, in principe staat er niets in de weg om een gokje te wagen met en bij R., behalve het feit dat het een directe collega is en het de werkverhoudingen natuurlijk behoorlijk kan verstoren als het van 1 kant blijkt te komen..En da's nou net wat me tegenhoudt.
Heb ook geen ervaring met dit soort dingen op het werk! L. man destijds was heel anders, die zat zo ver weg en zag ik maar 1 x per jaar ofzo, dat was natuurlijk 3xnix. Maar dat sprankje hoop is er sowieso! Ik denk dat het tijd wordt om es een etentje of borrel te organiseren met ons cluppie, toevallig hadden we het daar samen nog over, hij vroeg ook of ik toen wel bij die borrel was geweest. Ja, tuuulijk wel, maar ja, toen spraken we nog amper met elkaar....(is weer stukken veiliger dan op de man af vragen of...) Nog steeds niet echt duidelijk of ie nou wel of niet iemand heeft. Hij heeft het er niet over en om nou elke week te vragen hoe met het de verkering is...whoehaha, toch maar niet.
He Daantje, gaaf, een solli gesprek!! Voor welke functie is deze dan?
Zoonlief morgen honkballen, uit naar Leeuwarden, geeft mij de kans om weer even iets in huis te doen. Hoewel het ook errrrg lekker gaat worden he..ook wel zonde, eigenlijk...hahaha.
Welterusten vast!
zaterdag 19 september 2009 om 10:46
De laatste en de eerste!!
Superweer hier, kdenk dat ik straks lekker buiten ga zitten..
Maar ik wil eerst een aantal klussen doen, pff, er liggen er genoeg op me te wachten..
Vanmiddag is hier een wielerwedstrijd, niet pal voor mijn deur, maar wel aan het eind vd straat, kan ik ze wel voorbij zien flitsen vanaf balkon, dus da's nog wel grappig. De boel gaat wel afgezet worden, dus zal wel een lekker zootje worden!
Zoonlief is op pad naar de naaste concurrent, erg spannend dus.
Lucky, wanneer kom je nou je belofte inlossen??
Zoveel tijd kost het toch niet om hier even wat te krabbelen...
Thee, hoest gegaan met de taart??
Ik ga mezelf een schop onder m'n reet geven en iets doen...
zucht..
zaterdag 19 september 2009 om 13:15
Goede middag,
Haha scarlet die schop onder mijn reet moet ik mezelf ook gaan geven hier. Al heb ik al 1 was buiten hangen, 1 net gedraaid en de bedden al verschoond.
Zoonlief moest om 11 uur voetballen, 21-1 gewonnen. 1e helft 3 doelpunten gemaakt en 2e helft was hij verdediging. Hij is daarna met zijn vader mee gegaan, dus ik heb ff lekker de tijd aan mezelf.
Heerlijk weer hoor om lekker aan de lijn te staan vanmorgen. Misschien vanmiddag nog even naar de binnenstad, al is er niemand om mee weg te gaan, jammer.
Ga zo eerst nog even de stofzuiger en dweil hanteren. Bij mijn moeder thuis ook, dan komen ze zondag in een schoon huis thuis.
Leuk scarlet zo'n wielerronde. Bij ons kwam hij vroeger wel door de straat heen. Zaten we altijd met klapstoeltjes buiten aan de weg met de buren, heel gezellig.
Haha scarlet die schop onder mijn reet moet ik mezelf ook gaan geven hier. Al heb ik al 1 was buiten hangen, 1 net gedraaid en de bedden al verschoond.
Zoonlief moest om 11 uur voetballen, 21-1 gewonnen. 1e helft 3 doelpunten gemaakt en 2e helft was hij verdediging. Hij is daarna met zijn vader mee gegaan, dus ik heb ff lekker de tijd aan mezelf.
Heerlijk weer hoor om lekker aan de lijn te staan vanmorgen. Misschien vanmiddag nog even naar de binnenstad, al is er niemand om mee weg te gaan, jammer.
Ga zo eerst nog even de stofzuiger en dweil hanteren. Bij mijn moeder thuis ook, dan komen ze zondag in een schoon huis thuis.
Leuk scarlet zo'n wielerronde. Bij ons kwam hij vroeger wel door de straat heen. Zaten we altijd met klapstoeltjes buiten aan de weg met de buren, heel gezellig.
zaterdag 19 september 2009 om 14:05
Whahahha, het is bijzonder vermakelijk op ut balkon! De weg is inmiddels afgezet, dmv hekken en rood/wit lint, maar die auto's blijven maar komen, ik snap die mensen niet! Er staan voor aan de straat al borden, ben je dan gek of wat...
Constant opstopping dus hier, zou me niets verbazen als het nog fout gaat ook..
Het is trouwens zoooo superlekker buiten, nou ja, heet gewoon, maar echt weer even genietuh hoor. Lekker boek erbij en straks die wielerronde, ik vermaak me wel! Heb ook al 1 was hangen, moet nog 2 draaien, maar wacht tot zoonlief thuis is en zijn sportkleren er bij kunnen, ook zo zonde anders..wc weer gesopt, badkamer, afgewassen, konijnenhok verschoont, gestofzuigd. Ik ben er klaar mee nu!
Wat een uitslag weer Dolphine! Zitten ze dan toch niet in een te makkelijke klasse nu? Offe....is dit al de zwaarste?? hihi
Die kleine man heeft dus een zuivere headtrick gemaakt,kanjer!
Hoop dat je nog iemand kunt vinden om even mee de stad in te gaan, of anders ook lekker op balkon misschien?
zaterdag 19 september 2009 om 17:23
Ben vanmiddag even alleen geweest, rondje langs de winkels gedaan. Verder lekker op balkon gezeten en oh ja ook nog mijn huishoudelijke klusjes gedaan. 3e was heeft hier inmiddels gedraaid hoor. wc is weer schoon, ook alles gezogen en gedweild. Morgen nog ff de badkamer mee nemen.
Ze kijken het nog een paar wedstrijden aan en dan willen ze toch aangeven dat de boys een klasse hoger moeten. Maar ja of dat gaat lukken? ikke niet weten hoor.
Ongelooflijk he scarlet, sommige mensen.....
Ze kijken het nog een paar wedstrijden aan en dan willen ze toch aangeven dat de boys een klasse hoger moeten. Maar ja of dat gaat lukken? ikke niet weten hoor.
Ongelooflijk he scarlet, sommige mensen.....
zaterdag 19 september 2009 om 18:11
Hee meiden, heb vandaag van 11.00 tot 15.00 in de keuken gestaan maar dan heb je ook wat. De after eight taart ziet er supermooi uit. Nu maar hopen dat ie straks ook smaakt. De chocolade/mint slagroom/créme smaakt wel erg lekker!
Verder natuurlijk een stapel brownies gebakken.
Strakjes mag de visite van zuslief het allemaal uit proberen haha!
Wat zijn jullie verder allemaal braaf aan het huishouden gegaan!
Dapper hoor en dat met dit mooie weer! Gelukkig toch ook nog wel van genoten dus!
Meiden fijne aaf!
Verder natuurlijk een stapel brownies gebakken.
Strakjes mag de visite van zuslief het allemaal uit proberen haha!
Wat zijn jullie verder allemaal braaf aan het huishouden gegaan!
Dapper hoor en dat met dit mooie weer! Gelukkig toch ook nog wel van genoten dus!
Meiden fijne aaf!
zondag 20 september 2009 om 00:14
oooh ...vanaaf op de bank in slaap gepleureerd...daarna een wassie gedaan ,wat gedweild na een eindelooze drukke werkweek,...
beetje meegedaan op de valreep in het huishouden hier opt forum,al zat er een taartje bakken niet in en de wc en badcel morgen maar..hahaha
morgenoch vroeg uit de veren op mn 1e vrije dag,kleine Mojo gaat op puppycursus,moet hummel en 4poot brengen..dus de aankomende 13 weken geen uitslapen op zondag voor mamma!!!
kom morgen weer hiero...dikke kus,Daan
beetje meegedaan op de valreep in het huishouden hier opt forum,al zat er een taartje bakken niet in en de wc en badcel morgen maar..hahaha
morgenoch vroeg uit de veren op mn 1e vrije dag,kleine Mojo gaat op puppycursus,moet hummel en 4poot brengen..dus de aankomende 13 weken geen uitslapen op zondag voor mamma!!!
kom morgen weer hiero...dikke kus,Daan
zondag 20 september 2009 om 12:19
Hello!
Nu wel een iets minder zonnetje, maar toch nog best lekker weer vlgs mij...
Zoonlief had weer een goeie wedstrijd gehad, gewonnen met 20-8, hij had de hele wedstrijd gepitched en nu ook lekker van plaats gewisseld in de ranglijst met de tegenstander, hihi..Dubbel knap, de winst, want zij waren maar met zijn 7en en de tegenstander met compleet team..(9).
Goed nieuws, lekkere coach heeft gezegd dat het 100% zeker is dat er volgend seizoen een juniorenteam komt, hoeraaa! Hoe of wat qua coaching/training helaas nog niets over bekend, maar hij kan dus in elk geval blijven honkballen, da's al super.
Ooo Theetje, hij smaakt vast vurrukkuluk!!
Je gaat het zelf toch ook wel proeven, die taart??
Nou Daan, dan had je ut nodig, je rust! Oei, niet uitslapen de komende zondagen..da's toch wel minder zeg! Wat leuk trouwens, zo'n puppy cursus!
Hier is tv strijd, jaja! Straks live de FC op tv, maar ook honkbal live..Zoonlief wil voetbal kijken ( tsssss),maar ikke honkbal!
Gelukkig hebben we 2 tv's, haha!
Eerst maar eens onder de douche springen, vanaf 10.30 aan de phone gezeten, eerst tante, daarna vriendin en toen was zoonlief me voor..grrrrr.
fijne dag!
zondag 20 september 2009 om 12:46
Woehaha,scarlet, goede morgen!
Tv strijd heb ik hier ook dagelijks met zoonlief, met name omdat hij alleen nog maar tekenfims wil kijken of op de wii wil. Ik heb daarom expres de play station op de logeerkamer aangesloten op een tv, kan ik 's avonds journaal kijken en hij nog even een spelletje doen.
Ik ben gisterenavond even gezellig bij een vriendin langs geweest, nou ja gezellig..... pfff die hing maar op de bank en volgens mij wilde ze liever naar bed dan dat ik er was. Maar ja, ze had me zelf uitgenodigd.
Ik ga ook met haar op vakantie, maar volgens mij snapt ze toch nog niet echt wat op vakantie gaan met een kind inhoud. Ze heeft het over winkelen enzo.... ja duh......
He haar al wel verteld dat het weinig uitslapen, vroeg ontbijten en veel bij het zwembad liggen wordt. Als zij later wil eten kan dat natuurlijk, maar ja niet echt gezellig in je eentje. Nou ja ze zal het van zelf wel merken, ik ga gewoon lekker mijn ding doen en genieten.
Haha diaan, ik zat gisteren echt niet met T op msn..... doos. Hoe ging de puppie cursus voor het kleine ding?
Ik vindt het toch knap van je theetje die taarten zelf bakken, moet eerlijk bekennen dat het niet mijn ding is. Ik hou ook niet zo van after eight......
Zo ff douchen en dan gelijkertijd de douche schoon maken. Daarna even een stofzuiger door het huis van pa en ma heen halen. En eind van de middag zoonlief weer ophalen, mee eten bij ex.... hahaha het gaat steeds beter gelukkig.
Tv strijd heb ik hier ook dagelijks met zoonlief, met name omdat hij alleen nog maar tekenfims wil kijken of op de wii wil. Ik heb daarom expres de play station op de logeerkamer aangesloten op een tv, kan ik 's avonds journaal kijken en hij nog even een spelletje doen.
Ik ben gisterenavond even gezellig bij een vriendin langs geweest, nou ja gezellig..... pfff die hing maar op de bank en volgens mij wilde ze liever naar bed dan dat ik er was. Maar ja, ze had me zelf uitgenodigd.
Ik ga ook met haar op vakantie, maar volgens mij snapt ze toch nog niet echt wat op vakantie gaan met een kind inhoud. Ze heeft het over winkelen enzo.... ja duh......
He haar al wel verteld dat het weinig uitslapen, vroeg ontbijten en veel bij het zwembad liggen wordt. Als zij later wil eten kan dat natuurlijk, maar ja niet echt gezellig in je eentje. Nou ja ze zal het van zelf wel merken, ik ga gewoon lekker mijn ding doen en genieten.
Haha diaan, ik zat gisteren echt niet met T op msn..... doos. Hoe ging de puppie cursus voor het kleine ding?
Ik vindt het toch knap van je theetje die taarten zelf bakken, moet eerlijk bekennen dat het niet mijn ding is. Ik hou ook niet zo van after eight......
Zo ff douchen en dan gelijkertijd de douche schoon maken. Daarna even een stofzuiger door het huis van pa en ma heen halen. En eind van de middag zoonlief weer ophalen, mee eten bij ex.... hahaha het gaat steeds beter gelukkig.
maandag 21 september 2009 om 18:31
Hee meiden, en zo is het weekend weer omgevlogen en de werkdag ook... ZUCHT. Taart was mega goed gelukt iedereen was vol lof en vond dat anderen ook vooral de taart moesten nemen. Resultaat was wel dat er er veel brownies bleven liggen maar ik had toch wel eer van m'n werk! Erg leuk!
Deze week weer flink aan de bak op werk maar nu vanavond naar een ouder informatie avond op school van zoonlief. Ben erg benieuwd. Hij heeft z'n eerste cijfers ook binnen, een 10 voor engels en een 7,5 voor wiskunde, die laatste was eerst een 4.5 maar mocht hij gelukkig herkansen want dat kwam omdat ie bepaalde dingen was vergeten op te schrijven, suffie. Dus het eerste goede begin is er!
Dolphine, wanneer ga je nog op vakantie dan, ben ik iets vergeten? Wel een prettig vooruitzicht! Waar gaan jullie heen?
Als ik dat zo lees van die vriendin, zou ik van te voren als ik jou was toch nog eens duidelijk maken dat haar plannen niet helemaal stroken met het op vakantie gaan met een kind.... Straks zitten jullie met grote ergenissen naar elkaar.
Niet gek op after eight???? Ohhh mééééén ik kan wel een hele doos van die dingen op, zoooooo lekker! Ik zeg wel eens voor de grap tegen X dat het nog lekkerder is dan, nou ja ahum je weet wel, whoehahahahaha!
Daan, die kleine nu toch écht op cursus, jeeeee! Leuk man!! Hoe is het gegaan?
Jouw "kleine"grote man ook al weer bijna jarig hè! Lekkere bink ook! Gaat ie het nog vieren?
Scarlet, wat fijn dat er nu zekerheid is zeg! En je knul dus lekker bezig nu met honkballen, heeft ie er al weer helemaal plezier in? Hihi, strijd om sport op tv. Grappig dat gebeurt hier dus helemaal niet, gelukkig. Alleen als oranje speelt wordt er gekeken en dan nog alleen bij de belangrijke kwalificatie wedstrijden of voor het echie bij EK en WK.
Nou meiden ik ga me beetje opknappen voor we straks weg moeten.
Fijne aaf!
Deze week weer flink aan de bak op werk maar nu vanavond naar een ouder informatie avond op school van zoonlief. Ben erg benieuwd. Hij heeft z'n eerste cijfers ook binnen, een 10 voor engels en een 7,5 voor wiskunde, die laatste was eerst een 4.5 maar mocht hij gelukkig herkansen want dat kwam omdat ie bepaalde dingen was vergeten op te schrijven, suffie. Dus het eerste goede begin is er!
Dolphine, wanneer ga je nog op vakantie dan, ben ik iets vergeten? Wel een prettig vooruitzicht! Waar gaan jullie heen?
Als ik dat zo lees van die vriendin, zou ik van te voren als ik jou was toch nog eens duidelijk maken dat haar plannen niet helemaal stroken met het op vakantie gaan met een kind.... Straks zitten jullie met grote ergenissen naar elkaar.
Niet gek op after eight???? Ohhh mééééén ik kan wel een hele doos van die dingen op, zoooooo lekker! Ik zeg wel eens voor de grap tegen X dat het nog lekkerder is dan, nou ja ahum je weet wel, whoehahahahaha!
Daan, die kleine nu toch écht op cursus, jeeeee! Leuk man!! Hoe is het gegaan?
Jouw "kleine"grote man ook al weer bijna jarig hè! Lekkere bink ook! Gaat ie het nog vieren?
Scarlet, wat fijn dat er nu zekerheid is zeg! En je knul dus lekker bezig nu met honkballen, heeft ie er al weer helemaal plezier in? Hihi, strijd om sport op tv. Grappig dat gebeurt hier dus helemaal niet, gelukkig. Alleen als oranje speelt wordt er gekeken en dan nog alleen bij de belangrijke kwalificatie wedstrijden of voor het echie bij EK en WK.
Nou meiden ik ga me beetje opknappen voor we straks weg moeten.
Fijne aaf!
maandag 21 september 2009 om 19:10
Foei theetje.... Ik ga in de herfstvakantie een weekje all incluisive heel decadent naar turkije. Dat kan je toch niet ontgaan zijn..... woehaha,
Ik vind dat we dat verdient hebben zoonlief en ik, na het afgelopen jaar. Het is gewoon niet makkelijk geweest, voor hem ook niet. Eerst F die zo maar uit ons leven verdwijnt en de vakantie die we daardoor hebben moeten annuleren. En dan nu natuurlijk de ziekte van mijn moeder.
Ik heb er echt onwijs veel zin in. En wat die vriendin betreft, ik weet hoe ze is, het is nogal een zeikerd...... Wordt wel geregeld al zal ze op plaats bestemming pas echt beseffen wat het inhoudt.
Maar ik heb me voorgenomen om alleen maar lekker te genieten met zoonlief en als dat betekend dat we de hele week bij het zwembad liggen, zo be it..... hahaha als het haar niet bevalt dan moet ze maar alleen gaan shoppen en hele dagen op het strand gaan liggen.
Ik vandaag ook een pittige dag gehad. Vanmorgen gewoon gewerkt en vanmiddag de hele dag training gehad. Was weer pittig en ik vind het best vermoeiend zo'n hele middag luisteren en op je kont zitten.
Wouw theetje, super zeg die eerste cijfers van zoonlief. Hopen dat hij dit gaat volhouden he. Heel spannend zo'n informatie avond, is toch helemaal nieuw he.
En nee ik lust echt geen after eight, verschikkelijk die chocola met mint...... bah..... hahaha ik heb liever gewone chocola.
Wanneer is je boy jarig diaan? En hoe is de eerste puppy cursus gegaan?
En scarlt, hoe was jouw werkdag? heb je je leuke dok nog gezien?
Fijne avond meiden.
Ik vind dat we dat verdient hebben zoonlief en ik, na het afgelopen jaar. Het is gewoon niet makkelijk geweest, voor hem ook niet. Eerst F die zo maar uit ons leven verdwijnt en de vakantie die we daardoor hebben moeten annuleren. En dan nu natuurlijk de ziekte van mijn moeder.
Ik heb er echt onwijs veel zin in. En wat die vriendin betreft, ik weet hoe ze is, het is nogal een zeikerd...... Wordt wel geregeld al zal ze op plaats bestemming pas echt beseffen wat het inhoudt.
Maar ik heb me voorgenomen om alleen maar lekker te genieten met zoonlief en als dat betekend dat we de hele week bij het zwembad liggen, zo be it..... hahaha als het haar niet bevalt dan moet ze maar alleen gaan shoppen en hele dagen op het strand gaan liggen.
Ik vandaag ook een pittige dag gehad. Vanmorgen gewoon gewerkt en vanmiddag de hele dag training gehad. Was weer pittig en ik vind het best vermoeiend zo'n hele middag luisteren en op je kont zitten.
Wouw theetje, super zeg die eerste cijfers van zoonlief. Hopen dat hij dit gaat volhouden he. Heel spannend zo'n informatie avond, is toch helemaal nieuw he.
En nee ik lust echt geen after eight, verschikkelijk die chocola met mint...... bah..... hahaha ik heb liever gewone chocola.
Wanneer is je boy jarig diaan? En hoe is de eerste puppy cursus gegaan?
En scarlt, hoe was jouw werkdag? heb je je leuke dok nog gezien?
Fijne avond meiden.
maandag 21 september 2009 om 23:21
Hello girls!
Hmm, kheb een foutje op de pagina, kan ook geen kleurtje selecteren..Nah ja, hopelijk straks wel posten, voor de zekerheid maar even ctrl c doen..
Wij vanaaf info avond op school gehad, pfff, wat komt er veel op die gasten af in zo'n examenjaar. Wat ik wel bijzonder vind, is dat ze heel moeilijk doen over de overstap van 4 mavo naar 4 havo. Dan beginnen ze in november al met extra lessen wiskunde, nederlands en engels, die ze afsluiten met een toets en daar moet je 2 voldoendes voor halen, de kinderen moeten een motivatiebrief schrijven, docenten moeten het ermee eens zijn..ik kan me echt niet herinneren dat dat in mijn tijd zo was, heb helemaal niets gemerkt van de overstap van 4 mavo naar 4 havo, ging best soepeltjes vond ik zelf. Nix geen extra lessen of wat dan ook, maar ja, toen bestonden de profielen nog niet, da's natuurlijk wel heel anders..Straks nog een info avond, waar je heen moet, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het iets voor zoonlief is. Die extra lessen naast het werken voor het examen is gewoon echt erg veel en aangezien hij nu al veel moeite heeft met vooral natuurkunde..1e toets gehad, een 3,5, au, da's niet echt een fijn begin!
Jouw zoon al supercijfers Theetje, dat geeft de burger moed!
Je taart was dus megalekker, mmmm, heb je hem zelf ook wel goed geproefd?? Brownies vind ik trouwens ook errrrrrg heerlijk, smullen!!
Zoonlief is echt weer helemaal happy met honkbal, het gaat leuk in het team en met lekkere coach natuurlijk ook gewoon erg goed. Heeft godzijdank ook geen "pitchvrees" meer, dus gewoon lekker relaxed sporten. En het gaat natuurlijk ook allemaal lekker, dat helpt ook mee, haha!
Hoe was jullie info avond?
enne...after eight lekker dan....Nou....dat toch ook weer niet hoor...whoehahaha...
Hmm Dolphine, dat wordt dus misschien nog wat, op die vakantie..Groot gelijk, dat jij gewoon lekker je ding gaat doen, maar wel een beetje dom als zij dat dan heel anders inschat..Ook al heb je zelf geen kinderen, je kunt je toch voorstellen hoe dat dan is..
Geen leuke dok vandaag, op maandag werkt ie altijd thuis.
Wel een heel leuk mailtje, omdat ie morgenochtend misschien ook thuis werkt (grrrr, wat betekent dat ik hem wrs dus weeeer niet zie).
En hoeraaa, er was eindelijk weer een kilo af gisteren! pfff, dat werd ook weer tijd zeg..Afgelopen vrijdag kwam ik in de stad trouwens nog iemand tegen die altijd bij mijn C1000 werkte, aan de kassa. Had haar al een tijdje niet gezien, bleek nu ook dat ze er niet meer werkt, ik ken haar eigenlijk helemaal niet, maar ze zei gelijk zo spontaan dat ik zoveel afgevallen was, dat blijven toch heel erg leuke dingen hoor! Kun je eigenlijk niet genoeg horen, vind ik..hihi.
Zo langzamerhand wordt het weer bedtijd..pff, ben eigenlijk nog niet moe, maar ja, het is morgen wel weer vroeg dag.
Trusten allemaal!
Hmm, kheb een foutje op de pagina, kan ook geen kleurtje selecteren..Nah ja, hopelijk straks wel posten, voor de zekerheid maar even ctrl c doen..
Wij vanaaf info avond op school gehad, pfff, wat komt er veel op die gasten af in zo'n examenjaar. Wat ik wel bijzonder vind, is dat ze heel moeilijk doen over de overstap van 4 mavo naar 4 havo. Dan beginnen ze in november al met extra lessen wiskunde, nederlands en engels, die ze afsluiten met een toets en daar moet je 2 voldoendes voor halen, de kinderen moeten een motivatiebrief schrijven, docenten moeten het ermee eens zijn..ik kan me echt niet herinneren dat dat in mijn tijd zo was, heb helemaal niets gemerkt van de overstap van 4 mavo naar 4 havo, ging best soepeltjes vond ik zelf. Nix geen extra lessen of wat dan ook, maar ja, toen bestonden de profielen nog niet, da's natuurlijk wel heel anders..Straks nog een info avond, waar je heen moet, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het iets voor zoonlief is. Die extra lessen naast het werken voor het examen is gewoon echt erg veel en aangezien hij nu al veel moeite heeft met vooral natuurkunde..1e toets gehad, een 3,5, au, da's niet echt een fijn begin!
Jouw zoon al supercijfers Theetje, dat geeft de burger moed!
Je taart was dus megalekker, mmmm, heb je hem zelf ook wel goed geproefd?? Brownies vind ik trouwens ook errrrrrg heerlijk, smullen!!
Zoonlief is echt weer helemaal happy met honkbal, het gaat leuk in het team en met lekkere coach natuurlijk ook gewoon erg goed. Heeft godzijdank ook geen "pitchvrees" meer, dus gewoon lekker relaxed sporten. En het gaat natuurlijk ook allemaal lekker, dat helpt ook mee, haha!
Hoe was jullie info avond?
enne...after eight lekker dan....Nou....dat toch ook weer niet hoor...whoehahaha...
Hmm Dolphine, dat wordt dus misschien nog wat, op die vakantie..Groot gelijk, dat jij gewoon lekker je ding gaat doen, maar wel een beetje dom als zij dat dan heel anders inschat..Ook al heb je zelf geen kinderen, je kunt je toch voorstellen hoe dat dan is..
Geen leuke dok vandaag, op maandag werkt ie altijd thuis.
Wel een heel leuk mailtje, omdat ie morgenochtend misschien ook thuis werkt (grrrr, wat betekent dat ik hem wrs dus weeeer niet zie).
En hoeraaa, er was eindelijk weer een kilo af gisteren! pfff, dat werd ook weer tijd zeg..Afgelopen vrijdag kwam ik in de stad trouwens nog iemand tegen die altijd bij mijn C1000 werkte, aan de kassa. Had haar al een tijdje niet gezien, bleek nu ook dat ze er niet meer werkt, ik ken haar eigenlijk helemaal niet, maar ze zei gelijk zo spontaan dat ik zoveel afgevallen was, dat blijven toch heel erg leuke dingen hoor! Kun je eigenlijk niet genoeg horen, vind ik..hihi.
Zo langzamerhand wordt het weer bedtijd..pff, ben eigenlijk nog niet moe, maar ja, het is morgen wel weer vroeg dag.
Trusten allemaal!