Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Ik zat niet echt aan de buis gekluisterd nee. Hij stond wel aan maar erg boeiend was het niet, haha

Mijn moeder heeft hier lekker gegeten vanavond.

Zoonlief kwam helemaal onder het zand thuis van de bso, als hij met zijn hoofd schudde kwam het uit zijn haar. Hem dus eerst onder de douche geschopt.

Vandaag teamvergadering gehad, ik moet zeggen dat al mijn collega's en teamleidster erg meelevend zijn. Iedereen probeert me te steunen, en dat is een heel fijn gevoel.

Mijn moeder is vandaag ineens veranderd in haar gezicht, echt opgezwollen (van de prednison). Gisteren was dat nog niet. Ze vindt het zelf heel erg, want ze ziet er wel ziek uit nu.

Voor deze week is ze weer klaar met bestralingen, volgende week weer 4 en dan nog maar een. Schiet dus op voor haar.

Ze had vandaag een iets mindere dag, misselijk en ze geeft aan dat haar smaak veranderd, waarschijnlijk ook door de prednison.

Ik heb op mijn werk aangegeven dat ik me een beetje labiel voel en dat ze maar niet te veel tegen me moeten zeggen.

WA verzekering vergoeden de schade gewoon ja. Moest alleen nog ff langs de buuf, want had alle gegevens nodig, die moet ik morgen even doorbellen en dan wordt het geregeld.

ja hier de voetbal ook weer begonnen. Het leuke nieuws is dat ze een sponsor hebben dit jaar. Het hele team krijgt dus een teneu, trainingspak en tas. Echt wel gaaf voor die mannetjes.

Es fijn dat je er weer bent hoor. Jij ook al weer druk met voetbal dus. Echt waar joh? 35 euro voor 8 uurtjes? Moeten ze hier ook eens invoeren, chronisch vrijwilligers tekort hier bij de club. Alle nieuwe kinderen die worden aangemeld zijn ouders verplicht om iets te gaan doen, dus kantine of training of wat dan ook.

Jonnie, hele fijne vakantie!!!!

Scarlet, de werkdruk bij jou wordt ook niet minder he. Gelukkig heb je het naar je zin, dat scheelt de helft.

Hog 1 dagje werken, dan is het heerlijk weekend. Heb een leuk feest in het vooruitzicht zaterdag. Heb er zin in en ben er aan toe.

Hele fijne avond.

Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, pfff druk op het werk, gisteren pas na twaalven thuis na overuren te hebben gewerkt. Vanochtend vroeg d'r uit want kleine dinnetje naar DA gebracht. Vanaaf de nacht in en dat zal wel pittig worden want er draaien dit weekend twee grote evenementen in mijn regio. Zodirect mijn bedje maar in om nog paar uurtjes slaap te pakken, want vanmiddag het arme schaapje weer ophalen. X ook druk met werken en nog steeds niets bekend over de auto... Zoonlief heeft alleen dirt weekend nog vrij en dan gaat het dinsdag voor hem ook beginnen. Is wel weer goed hoor, weer een normaal ritme en zo en weer strak in het gareel, haha. Volgende week begint voor hem ook de sport weer.

Essie weer terug aan het front, heb je mail gelezen, best heftig allemaal zeg! Goede vrijwilligers regeling hebben ze bij jullie hoor! dat zouden ze veel meer moeten invoeren dat zal best wat mensen over de streep trekken denk ik.En was het allemaal in orde op je werk?

Wat gaat dat snel idd hè, Dolphine, die prednison. Man van mijn moeder heeft dat ook helaas en'heeft ook zo'n gezwollen gezicht. (heeft long fybrose en levensprognose onbekend misschien 4 tot 5 jaar misschien wat langer, erg ingewikkeld verhaal) Echt goed van je dat je op je werk hebt aangegeven hoe je je voelt en fijn dat ze er zo goed op reageren!

Heerlijk dat je even je zinnen kan verzetten het weekend, het komt je toe hoor! Lekker van gaan genieten! Veel plezier.

Scarlet, erg hè dat geld wat zo de deur weer uitvliegt, heb van de week ook admi gedaan en elke keer denk je jemig waar blijft het??!! Hebben ivm huis bij NIBUD een hele berekening gemaakt wat er binnen komt en wat er uit gaat, dat gaat heel ver hoor, van de vaste lasten tot aan je prulletjes, abonnementen en weet ik wat. Je krijgt dan heel goed inzicht in wat er binnen komt en wat er uit gaat. Zo hebben wij wat dingen die we eruit gaan gooien omdat dat gewoon zonde geld is. Prima manier om te "bezuinigen" En erg verhelderend.

Nou dames ik wens jullie allemaal een heel goed weekend, ik zal me denk ik niet laten zien inm nachtdiensten.

Dikke knuffel hoor!

Hai meisjes!

Ooooo, wat ben ik blij dat het weekend is zeg. Ik ben MOE!

En waarvan?? kweetutnieteens. Heb ook last van hoofdpijn, mijn keel is wat gevoelig, mijn ogen voelen "zwaar", niet helemaal fit dus. Vanmiddag de weekendboodschappen gedaan, net nog zoonliefs broek van honkbal zitten maken, wat een K*Tklus zeg. En ik ben al zo handig met naald en draad...

Pittig weekend voor de boeg dus Theetje! Hoe is het met je hondendin?? Was ze erg suf toen ze opgehaald werd? Wel goed he, om de boel eens op een rijtje te zetten qua inkomsten en uitgaven..Hebben jullie dat via de site van Nibud gedaan of daar iets voor besteld?

De wedstrijd boeide mij ook niet Dolphine, ik vind sowieso een wedstrijd in een vrij leeg stadion altijd zo sfeerloos. Nah ja, ze hebben het gehaald (wat natuurlijk ook wel te verwachten was, gezien de vorige wedstrijd!) Vanaaf onze FC live op tv, die zijn zo bagger bezig op het moment, maar zoonlief wil kijken..

Wat jammer dat je moeder nu toch ineens last heeft van de prednison, is ook haast onvermijdelijk he..Maar juist daarom word je ineens wel erg met je neus op de feiten gedrukt. Hopelijk gaat de misselijkheid een beetje snel over en misschien heeft ze er ook iets voor gekregen?

Wat gaaf zeg, dat ze een sponsor hebben, zó stoer, allemaal hetzelfde trainingspak en sporttas!

Hartstikke fijn trouwens, dat ze op het werk zo reageren. Het is ook maar het beste om er gewoon open over te zijn, zodat ze weten hoe het komt als je eens anders reageert dan anders..

Zou Lucky niet al eens terug moeten zijn trouwens??

Kom op Luck, kom je melden!! whoehaha!!

Ik ga zo eindelijk eens wat eten en dan lekker op de bank.

Heb ook al alle was opgevouwen net, dus da's wel lekker..

Zoonlief morgen thuis honkballen, lekker naar het veld dus, hopelijk droog!

Fijne avond meiden!

Hallo, hallo,

Ik ben lekker thuis. Vanmiddag na schooltijd zoonlief naar zijn vader gebracht. Nieuwe huisje van ex bekeken, hij woont er nog niet, maar schiet wel op nu. Daar gegeten en nu lekker op de bank.

Met zoonlief gaat het nog niet zo lekker op school. Hij moet duidelijk weer erg wennen aan alle veranderingen en kan het tempo niet zo goed bijbenen. Maar goed hij heeft zowiezo altijd een beetje last als er veel veranderingen zijn, dus zal wel een kwestie van inkomen zijn. Hoop ik, want hij had begin van de week erg zin om te gaan maar nu zegt hij dat hij het niet leuk vind. Dat is voor het eerst, haha

Morgen gezellig naar mysteryland. Ik heb er zin in, wordt rond half 11 opgehaald morgenochtend helemaal goed dus.

Alleen jammer dat het weer niet zo goed schijnt te worden.

Theetje, jij weer lekker druk aan de slag dus gelijk. Hoe is het met je kleine hondje? Is ze al een beetje aan het bijkomen?

Scarlet, ik snap wel waarom je moe bent..... Die hoge werkdruk hakt er natuurlijk toch in, ook al is het wel leuk. Het weekend maar lekker bijkomen.

En diaan, hoest met solliciteren? Heb je al wat op het oog?

Ik ga ook niks meer doen, beetje popstars kijken.

Fijne avond

Hallo hallo

Weer thuis na een ochtendje honkbal. Het ging super! Gewonnen, 9-3 en zoonlief had een hele goeie dag, zowel met slaan, pitchen als 1e honk. Dat die jongen toch zo onzeker is af en toe. LC (lekkere coachje) is zo lovend over hem en de overige ouders ook, t'is misschien maar goed dat hij dat niet allemaal hoort, ging ie nog naast zijn schoenen lopen, whoehaha. LC was trouwens 2 wedstrijden geschorst (omdat ie het een x niet eens was geweest met de scheids) en zat bij ons gedurende de wedstrijd, wat natuurlijk zeer gezellig was. Zogenaamd zat ie te scoren, maar hij zat vaak meer te ouwehoeren dan op te letten en vaak moesten wij hem wijzen op wat er in de wedstrijd gebeurde. Wat wel weer kl*te is, is dat de kans dat er in het nieuwe seizoen (dit seizoen zit er alweer bijna op) waarschijnlijk geen juniorenteam komt, wat betekent dat zoonlief (en met hem ook anderen) zou moeten stoppen. Zou ik echt superbalen vinden, zoonlief ook natuurlijk.

1 oktober schijnt er coachesoverleg te zijn, dan zou hij meer horen, maar ik zou het echt belachelijk vinden. Er zijn best veel jongens die 16 worden volgend jaar, maar ja, of het er genoeg zijn om een heel team te vormen..Een paar gaan ook stoppen, dat is natuurlijk altijd heel erg jammer. En er mag maar 1 jongen die 16 is met dispensatie bij de aspiranten blijven spelen. Pff, dat worden dus weer erg spannende tijden.

Jij bent al lekker de hort op Dolphine! Veel plezier vandaag! Het weer is idd vreemd, zo zit je in de brandende zon en zo zit giet het weer, maf..Die kleine man moet dus nog behoorlijk wennen op school, ach, dat zal na verloop van tijd wel beter gaan, toch?

Ik ga zo even een soepje in mekaar flansen. Zonder vermicelli natuurlijk hihi, maar wel even lekker pittig, heb ik zin in.

Gisteren ook nog de strijk gedaan, lekker hoor. Maar ja, nu de sportkleren alweer in de was en ik heb al best weer wat liggen, dat houdt toch ook nooit op he...zucht.

Fijne zaterdag!

meiden,ben wederom ziek va woensdag,nu snotter koorts hoesten ect.

wel gewerkt...vraag niet hoe...

kom gauw weer,....

XXXX
haaaaaaaaaaaai, goedenacht/morgen meisjes, hebben jullie me gemist hihihi? ben weer veilig terug, morgen alles doorlezen hier en even lekker bijbeppen.

trusten, liefs lucky

Whahaha, wat een laat vogeltje nog!! Fijn dat je weer veilig terug bent Lucky! Ik ben benieuwd hoe je het gehad hebt (eh..heet??)

Daantje toch, weer ziek en maar blijven werken...zucht..

Beterschap lieverd.

Dolphine, hoe was Mysteryland? Is dat eigenlijk 1 dag?

Nix te melden verder, het wordt een relaxed zondagje, zoonlief aan zijn huiswerk (echt pittig nu) en mamma lekker lezen, haha.

Oh ja, nieuwe weegstand: -12 kg..

Have a nice sunday!

Hoi meiden,

Gisteren was een dag met een gouden randje. Geweldig feestje, super sfeer, hele dag geen regen gehad!!! En dammd wat een leuke knullen zijn dat geworden zeg. woehaha. Ik was met mijn oude buurjongen, waar ik vroeger nog op heb gepast, en zijn neef. beide nu 31. Die neef woont hier op het dorp dus die zie ik nog regelmatig, mijn buurjongen al jaren niet gezien. Maar die gozer heeft het goed voor elkaar. Super mooi en groot appartement in het centrum (10 minuten lopen van centraal station) Logeerkamer met eigen badkamer, jacuzzi op het balkon.... pfff kleine jongetjes worden groot he. Wij bleven daar slapen vanancht en dat was wel super relaxed. Die andere jongen heb ik altijd al een super lekker ding gevonden, heel jammer dat hij inmiddels getrouwd is en 2 kleine kindjes heeft, anders had ik het wel geweten. Het is maar goed dat ik af en toe heel verstandig kan zijn. We hebben wel een beetje gezoend op dat feest, kon haast niet uitblijven, wat een spanning hing daar in de lucht. Gelukkig heb ik hem kunnen wijsmaken dat het niet slim was... en daar was hij me vanmorgen zeer dankbaar voor.

Het feest zelf was echt heel erg leuk. En als je daar dan met 2 van die leuke knullen bent kan de dag natuurlijk niet meer stuk. Dit had ik echt weer even nodig in deze nare tijd. Heb echt alles even van me af kunnen zetten en kan weer een poosje vooruit. We gaan sowieso volgend jaar weer met z´n drieen.... Als T nog mag van zijn vrouw, haha

Vandaag lekker rustig aan doen thuis, tegen etenstijd wordt mijn mannetje weer teruggebracht, dat is wel fijn dat ik niet helemaal nog daarheen hoef te rijden.
Hey meiden,

Ik ben kapot, en dan morgen weer werken!!! Gisteren met Larf en vriendin met kids naar Walibi World geweest en vandaag met mijn zus en zwager naar een festival hier in het dorp! Kinderen waren ook mee. Voor hun is er altijd heel veel te doen. Te veel gedronken natuurlijk maar gelukkig waren we op de fiets.....

Zo eerst nog even mijn bed op maken en dan erin.... schrijf morgen wel verder....................trusten..................
Hallo hallo! Zo vandaag één dagje vrij, knul ook nog en dan moet hij morgen ook weer aan de bak. Zal wel enorm wennen zijn. Met m'n kleine dinnetje gaat het goed, operatie is prima verlopen, ze krijgt nu nog preventief antibiotica en pijnstillers, maar verder doet ze het goed. Heb eigenlijk niet zoveel te melden, weekend was leuk om te werken hoewel het vrijdag letterlijk in het water is gevallen door de hevige buien en onweer, maar zaterdag was wel geslaagd. Niet extreem druk geweest, maar lekker gewerkt.

Ik moest zo lachen om jou stukje Dolphine, super dat je het zo lekker hebt gehad en zo goed dat je je koppie erbij hebt gehouden! Top dat die knul dat ook inzag, hahaha.

Hmmm nog wel even gebruik gemaakt van die jacuzzi?

Lucky, weer safe at home! Hoe heb je het gehad en waar ben je eigenlijk naar toe geweest?

Scar! Hiep hiep hoera! Al 12 kilo eraf, goed joh!!!

Je kan het gewoon via de NIBUD site doen en kost niets behalve tijd, want je als het serieus doet ben je er wel ff mee bezig. Jouw knullie al flink aan de pittige huiswerk dus.... Gets.

Essie, druk maar gezellig weekend gehad dus, was het nog wat dat Walibi? Is jaren geleden dat ik daar ben geweest maar toen heette het nog six flags.

Nou meiden ik ga onze Daan even bellen, ff horen hoe het gaat met d'r.

Werkze vandaag en fijne dag.

Hoi!

Wat een zalig zomerweertje nog vandaag he! Je zou toch wensen dat het zo bleef tot kerstmis ofzo...maar helaas, het is maar van korte duur he..

Ongesteldheid is ook losgebarsten, letterlijk, haha, ook daarom zo moeiig denk ik en huppetee, gelijk 3 kg zwaarder. Als het goed is maar tijdelijk, ga me voorlopig maar niet meer wegen!

Heel goed gedaan Dolphine! Maar oooooo, wat zal de verleiding groot zijn geweest om niet je kop erbij te houden..Proud of you! Wat gaaf dat jullie even lekker van de luxe konden genieten en ook super dat je zo genoten hebt en alles even van je af kon zetten. Dat heeft een mens gewoon nodig af en toe.

Jij ook een lekker druk en gezellig weekend achter de rug Es, pff, dan valt zo'n maandag weer niet mee he..

Morgen moet je knul dus aan de bak Theetje, best spannend zo voor het eerst naar het middelbaar! Hopelijk een leuke klas en een beetje gunstig rooster. Misschien toch wel eens de moeite waard om ervoor te gaan zitten, dat Nibud gedoe. Ik denk te weten waar mijn geld blijft, maar volgens mij valt dat nog vies tegen als je het goed op een rijtje zet.

Daan, hoe is ie vandaag?

Volgens mij hadden we op kantoor allemaal last van de hormonen vandaag ofzo, wat een chaos was het (de meiden onderling, bedoel ik). Ik denk dat iedereen in onze omgeving stapelgek van ons geworden is, zo luidruchtig en lollig dat we waren..Tja, soms heb je van die buien he..Morgen is mijn oude/nieuwe manager weer terug, hoeraa! Hopelijk gaat ie nu niet ineens van alles op de kop zetten, we zijn nu net zo blij en tevreden met hoe we alles ingeregeld (echt zo'n werkterm bij ons, IIIIEEEEEEEE) hebben. Nah ja, morgen zullen we het weten, want natuuuuulijk weer een overleg. Zoals steeds de laatste tijd onder lunchtijd, maar met gratis lunch. Zucht. Waar ik dus niets aan heb.

Ik ga nog even braaf afwassen, heb ik mijn best weer gedaan voor vandaag...

Fijnaaf!!

hey lieverds,

hier ziekenboeg,snotter de snot en een 06 stem...

nog wat verhoging,dus lamlendig...

vorige week een brochure aangevraagt voor doktersassistent opleiding...denk dat ik daar mn weg ga inslaan.

even rond vragen of ik kan leren werken en salaris kan ontvangen,zoals in de kraamopleiding..de rekeningen etc moeten ook betaald worden...

Dolph,fijn om te horen dat je zo'n geweldige dag hebt gehad in deze roerige tijd!

is hummel al wat makker?

wat spannend met T..hihi

Scar,wat ben ik super trots op je meid die 12 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn God,vind het echt heeeel knap hoor!!

jouw knul al een beetje erin gedraaid op school?

Lucky,wat leuk dat je er weer bent meis!

vertel over je vakantie!!!

essie heb je mail gelezen,maar had even de kracht niet om terug te mailen..wel spannend allemaal,maar zal gewoon even afwachten wat de uitkomst gaat worden...

dan pas denken en evt handelen..alhoewel...vind het nog al wat zeg!

theetje,jou nog even gesproken vandaag.

wat een wietz zeg,semmy toch een buik met benen gehad...

geef haar maar een dikke knuffel!!!

ga mn mandje weer in,koppie bonkt,morgen toch even naar de dieren arts met mojo.

weer die staphilococcen op buikie dus waarschijnlijk vanuit het nest een virus...ff prikkie en medicinale shampoo halen...ben ik bang.

verder gaat het goed met hem,echt een scheet en een dondersteen...maar niet meer weg te denken uit ons gezinnetje!

liefs,Daan
Hallo meisjes,

Voor mij viel de maandag ook niet mee zeg. Had erg veel moeite om op gang te komen vanmorgen.

Vandaag een goede dag voor die boef van me. Hij heeft gewoon erg veel moeite om in de structuur te komen, zowel thuis als op school, dus het is even aanpoten hier. Maar gaat goed komen, gewoon de touwtjes even goed aantrekken.

ja ja ben wel trots op mezelf, maar heb eigenlijk ook wel spijt dat ik mijn koppie erbij gehouden heb. Het was natuurlijk mijn kans en die krijg ik waarschijnlijk niet meer. Ik heb hem gisteren nog even op msn gesproken... Vindt het moeilijk om nu in het vriendenstaium te blijven, maar ja het kan niet anders he. 't is maar goed dat ik hem ff niet zie, dan kunnen mijn gevoelens weer even zakken....

Dus dames, lach er maar om, maar ik heb toch wel de kriebels in mijn buik en dat kan natuurlijk helemaal niet met een getrouwde kerel, hoe leuk hij ook is.

Diaan, beterschap he mop. En nu niet meer te snel beginnen, tijd voor jezelf nemen en goed uitzieken, zo lief zijn ze voor jou tenslotte ook niet.

Jammer he scarlet dat die ongesteldheid gewoon 3 kilo extra geeft. Gelukkig weet je waarvan het komt.

Theetje, die jacuzzi hadden we na dat feest niet zo'n zin meer in, maar dt gaan we zeker nog een keer doen. gaan contact houden in ieder geval.

Mijn moeder heeft ook een iets mindere dag. Heeft last van haar been, morgen een gesprekje met de oncoloog daarover, kijken wat het zou kunnen zijn.

Blehhh....en voorbij is het mooie weer...Zeiknat geregend net, gelijk hup in de joggingbroek. Hoef gelukkig geen shoppies meer te doen!

Haha, Dolphine, ik begrijp je heel goed! Ik kan best voorstellen dat je nu zoiets hebt van he shit, was ik maar even niet zo braaf geweest.. Maar als je nu al kriebels hebt, wie weet hoe het zou zijn geweest als...?? Dus waarschijnlijk was het de beste beslissing..maar dat het voelt als een gemiste kans, ja, dat zou ik geloof ik ook hebben! Mutsies die we zijn....

Hoe was het gesprek met de oncoloog, heb je daar al iets over gehoord? Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je nu bij ieder pijntje wat je moeder voelt gelijk bang bent dat het iets te maken heeft met, zou ik wel hebben denk ik.

En tulijk gaat het lukken met die kleine man, ben ik van overtuigd!

Ja Daan, dat lijkt me wel echt iets voor jou! Ik denk wel dat je ervoor moet waken dat je je werk dan niet mee naar huis gaat nemen en afstand kunt nemen! (anders ga je er zelluf aan onderdoor...). Hopelijk gaat het lukken op die manier die jij wilt!

Ach gosh..die kleine donder toch een virusje..en jij maar dweilen en redderen?? Arme meid!

Kom op Lucky, belofte maakt schuld he!! hihi...

Het was weer leuk met mijn oude/nieuwe manager. We zaten weer als vanouds te bakkeleien, heb dat gemist! Goh, het werk en de sfeer lijken alweer bijna net zo goed als voor het hele gebeuren, wat een wonder, wie had dat kunnen denken 2 maanden geleden..En zo blijft het gaan bij ons, altijd een rollercoaster. En volgende week R. weer terug als het goed is..Ben benieuwd of ie bruin is, waar ie geweest is..

Nog even geduld!

Ja scarlet, zo is het maar net. En natuurlijk weet ik dat dit de beste keus is, maar soms zijn verstand en gevoel gewoon het niet met elkaar eens he, haha. Lekker gecompliceerd doen.

vandaag op het werk wel een redelijke dag gehad. Goed gesprek met een collegaatje gehad, die vond dat ze tijd voor me moest maken, erg lief. We gaan binnenkort een keer samen ergens een hapje eten. goed plan.

Mijn laatste client was niet thuis, dat is dan weer balen, sta je daar om 5 uur voor de deur, door die spits heen en dan zijn ze er niet.... GRRRR

Zoonlief heeft vandaag al weer een uitnodiging voor een feestje gehad. dat is nr 3. waarom zijn al die kinderen in september jarig zeg? haha

Gesprek met de oncoloog heeft niet zo veel opgeleverd. Ze konden ook nog niet zeggen of de bestralingen hebben aangeslagen. Mijn moeder moet er nog 3 en dan is ze voorlopig klaar. In oktober heeft ze dan weer een gesprek met de oncoloog. Prednison mag ze wel gaan afbouwen. Dat is fijn.

Met die kleine man vandaag ook weer een redelijk goede dag. heb hem weer een klein beetje in de goede richting in ieder geval. Hij probeert wel van alles, maar accepteert het wat makkelijker als ik nee zeg.

Theetje, jouw zoon vandaag de eerste dag in de brugklas. Hoe vond hij het?

Fijn he scarlet als de sfeer op het werk zo goed is. Ik vind dat er bij ons momenteel ook eer erg fijne sfeer hangt. Niet alle collega´s hoor, maar de meesten toch wel.

Lieve diaan, hoest met jou vandaag? Had de da nog iets nuttigs voor mojo? Ik hoop dat je snel opknapt meid. En goede carriere move meid! Heb je mijn cv nog ontvangen? en kun je er wat mee?

Meiden, fijne avond allemaal, ik ga nog even mijn ding doen hier.
[fgcolor=#390261]

Goeiemiddag dames,

Pfoe, het wordt hier nu errug donker, kben geloof ik net op tijd binnen..Boodschappen gedaan, gelijk maar even de kussens (hoezen dan) van de bank in de was gemikt, de waterkoker maar weer es ontkalkt..en zo blijf je bezig met..tja, dat heerlijke huishouden..blehhhh!!

Maar ik moet zo verplicht lezen, whoehaha, want heb boek van collega te leen, die het weer van de biblio heeft en zij moet het morgen inleveren. Is een nieuw boek, die mag je maar kort houden, dus tjsa...er zit niets anders op dan straks met dat rotboek op de bank..haha, wat een straf!

Ze gaan zeker de bestraling nog even tijd geven om zijn werk te doen Dolphine, dat ze nog niets kunnen zeggen? Want al is je moeder straks klaar, dat werkt nog wel even door toch? Wel fijn dat de Prednison afgebouwd mag gaan worden. Dan ziet ze er straks ook weer wat gewoner (mijn aanhalingstekentjes zijn foetsie) uit..Lief dat je collega even tijd voor je nam, een beetje extra aandacht is nooit weg he!

Ik ga straks een nieuw recept proberen, kheb het van internet afgeplukt, koolhydraatarm natuurlijk..Koolvisfilet met courgettes en monchou met pesto, geraspte kaas eroverheen en dan in de oven. Lijkt me superlekker.

Ik laat het nog wel weten, hoe dat gesmaakt heeft.

Later!
hai meiden, pfff opoe heeft weer toegeslagen en hoe....

Ik had jullie poosje terug toch verteld van die niuewe pil die sinds september op de markt is en die mijn HA voor had geschreven. Dat zou de hormoonschommelingen ernstig tegen moeten gaan etc. etc. Nou bij mij werd het drama... ben er tijdens de vakantie mee gestopt... maar ja nu dus weer

" gewoon" ongesteld.

Zoonlief had het erg leuk op z'n 1e en 2e dag, zijn natuurlijk nog kennismakings/orientatie dagen. vrijdag krijgt ie voor het eerst een normale lesdag. Wel s alles nog heel spannend en eng natuurliijk maar dat went wel. Het is een kleine school met strenge maar duidelijke regels. En daar vaart ie denk ik het best bij.

Fijn dat je moeder mag gaan afbouwen met de prednison.

Maar wat duurt dat dan lang hé die bestralingen en voordat ze weet of het ook aanslaat, die onzekerheid lijkt me zo moeilijk.

Dubbele gevoelens dus wat die man aangaat, ja wel begrijpelijk natuurlijk. Maar ik vind het echt goed van je!! Hoewel een romatisch samenzijn in die jacuzzi van die andere vriend wel erg leuk lijkt natuurlijk...Dus ja die vlinders, pfff maar lekker een beetje laten uitfladderen denk ik.

Scarlet, klinkt niet verkeerd dat recept, ben wel benieuwd zeg!

Oh ja binnenkort komt je dokkie weer terug!! Daar zal je wel naar uitkijken ja!! Veel plezier met je boek!

Andere dames allemaal oke?

Nou ik kruip op de bank hoor', X is boodschappies doen dus hoef ik lekker niet. Fijne aaf!
Zo dames,

Eindelijk ff met een bakkie koffie op de bank. Net klaar met de afwas, want zoonlief moest voetballen om 6 uur. We hebben dus om 5 uur al gegeten en moesten om half 6 aanwezig zijn. Gewonnen met 21-2 en lekker wat doelpunten gmaakt. Het ging te snel om het allemaal bij te houden.

Maar goed, daarna natuurlijk nog kind op bed, afwas doen en dan nu ff languit op de bank.

Deze week gaat het iets beter met het mannetje op school. Ze plakken nu de opdrachten in zijn schrift, zodat hij niet meer hele pagina's voor zijn neus krijgt, want dat overziet hij niet. Wat de andere kinderen dus op 1 vel krijgen, krijgt hij in kleinere brokjes in zijn schrift, dat kan hij beter behappen. en daardoor raakt hij ook minder gefrustreerd, omdat hij het overziet en het dan wel kan.

Hmmm, klinkt lekker scarlet, smaakte het ook zo goed?

Pfff theetje, die pil was het dus niet voor jou. Nou ja succes dan maar even met je periode. Fijn dat je zoon het leuk heeft op school. Logisch toch dat hij even moet wennen.

Vandaag een beetje in huis bezig geweest, onderandere een grote berg strijk weggewerkt. Ja ja, scarlet het blijft terug komen he dat huishouden.

Moet alleen nog een wasje draaien vanavond en de rest komt dan vrijdag wel weer.

Vrijdag bij mijn moeder ook even aan de slag met de stofzuiger.

Nu ff verder met de administratie klus.

Fijne avond

Nou, het is absoluut een aanrader, het was heerlijk! En zo simpel te maken eigenlijk: 400 gr koolvis (ik was zo "slim" om diepvries koolvisfilet te nemen, wat natuurlijk een stuk langer in de oven moest, moest het dus nog weer terugzetten toen ik dacht dat het klaar was...grrr...), 200 gr monchou, 1 potje pesto rosso, 1 courgette (in recept stond 2, maar 1 is echt genoeg) en geraspte kaas. De vis in een ovenschaal doen, de monchou met de pesto door elkaar roeren (is eigenlijk ook wat te veel, 200 gr monchou), de courgette in plakjes snijden.

Een deel van het monchou mengsel over de vis smeren, daar plakjes courgette overheen, daar weer dat monchou mengsel overheen, dan weer plakjes courgette, daar de geraspte kaas over en dan 20 minuten in een oven van 200 graden. Echt superlekker, ook met een salade.

Hihi, dit was mijn culinaire tip voor de dag, whoehaha!

He echt jammer Theetje, dat die pil die zo veelbelovend klonk uiteindelijk niets was..En nu dus gevloerd door die verrotte ongesteldheid, bah. Ik gelukkig de 1e paar heftige dagen gehad, merk dat het nu minder wordt..Lekker op de bank, groot gelijk!

Een kleinere school is vlgs mij voor die kids ook wel beter, die van zoonlief is ook niet zo heel groot, dat merk je toch. Ik ben benieuwd hoe straks de lessen gaan bevallen.

Wow, wat een uitslag Dolphine! Da's toch niet normaal??

Hij zal wel uitgeteld zijn nu? Een goede oplossing hebben ze gevonden op school, hapklare brokjes informatie, lekker dat ze zo meedenken.

R. had wat nieuwe foto's op zijn hyves, pfffff mjammm....

Te sexy, die vent...hihi

Kga nu zo tennis kijken, Nadal begint zo als het goed is.

Fijne avond nog!

Hello Ladies,

Ik weet het, ik ben een paar dagen te laat.... (schaam-smilie) maar het is hier ook zo druk. Zat ik gisteravond in de kapperstoel belt mijn moeder, ze had ons van het weekend nog wel ff verwacht. Ik nog heel naïef: Waarom dan? Nou, ze zaten nu al in Frankrijk. Shit, vergeten dat ze op vakantie gegaan zijn voor een maand (nog een schaam-smilie) Vandaag ook weer zo'n dag met eeen gaatje en niet eens tijd gehad om boodschappen te halen. Bleek bij het checken van mijn rekening bleek het niet eens mogelijk te zijn geweest omdat ex WEEEEER zijn belofte niet is nagekomen!! GRRRRR

Nou ja, what is new.....

Heb trouwens de halve dag nog aan de telefoon gehangen met vriendinnen die hun hart moesten luchten vanwege allerlei problemen met exen of exen van huidige mannen..... en dan is het mij weer helemaal duidelijk, ieder huisje heeft zijn kruisje....

Scarlet, klinkt goed trouwens je recept! Enne, mail mij ff de naam van je dokkie, ik wil die foto's ook wel eens zien! :-)

Dolphine, wat jij schrijft over hoe ze het met je zoon gaan doen, dat hebben ze met Larf ook gedaan. Het heeft hem enorm geholpen, hopelijk helpt voor je zoon ook.

Wat een uitslag trouwens van die voetbalwedstrijd zeg. Larf mag zaterdag weer een wedstrijd spelen, hopelijk komt de tegenstander nu wel opdagen......

Even afwachten dus hoe het met je moeder gaat lopen. Jammer dat er weinig duidelijk is geworden na het gesprek met de oncoloog van je moeder.

Theetje, fijn dat je zoon het leuk vind op zijn nieuwe school. Hopelijk is dat ook nog wanneer hij een bulk huiswerk mee gaat krijgen... (knipoogsmilie) (Wat een gehannes dat die smilies het niet doen zeg!

Oww, Walibi was top!! Ik heb mezelf overtroffen, hihi, ik ben in bijna alle achtbanen geweest, zelfs over de kop!!!! We hebben 'smorgens wel wat regen gehad maar toen konden we ook dingen binnen doen dus daar hebben we weinig last van gehad. En toch ben ik drijfnat de auto weer in gegaan.

Als laatste waren we in de wildwaterbaan gegaan en wie kwam er precies zo uit dat diegene onder de waterval kwam??? Juist ja, ikke!!! Was nat tot op mijn string!!! Ach, we hebben een hele leuke dag gehad en daar gaat het om!

Diaan, gaat niet lekker bij jou hé? Meid, denk je wel aan jezelf? Ik ga je binnenkort even bellen.

Hoe gaat het nu met Mojo?

Lucky, hoe was Sardinië?

Ik ga nog gauw wat doen voor ik mijn bed in ga, morgen weer een drukke dag op mijn werk want ik ga er weer nieuwe taken bij krijgen. Hier is de reorganisatie in volle gang en door zoveel mogelijk inzetbaar te zijn zo lang mogelijk mijn baan te behouden. Wie weet kan ik dan wel blijven, wie weet...... de toekomst is voorlopig nog heel onduidelijk.... ach, ik zie wel!!!

Tot snel...

Wow wat een wind zeg!! Maar mag geloof ik al blij zijn dat ik droog thuis gekomen ben..hoewel het nu best redelijk is, het weer verder.

Het was weer erg gezellig op het werk, lekker nog 1 dagje en dan weer WEEKEND! heerlijk.

Kennen jullie de boeken (en nu ook de film) van Mannen die vrouwen haten van Stig Larsson? Is een zweedse trilogie, die alle 3 de delen samen Milennium heet, superdikke boeken, superspannend waarvan nu het 1e deel is verfilmd. Zoonlief heeft um voor mij gedownload en ik ben van plan die zaterdag, als hij moet honkballen lekker te gaan kijken. Die boeken zijn trouwens echt een aanrader, maar je moet wel gek op lezen zijn, want zoals gezegd errug dik..

Pfoe Es, drukdruk te lezen, waardoor je wat dingetjes gaat vergeten? En shit zeg, die ex blijft ook maar bezig..Kwam je er al van te voren achter of pas in de winkel bij de kassa? Ik hoop voor jou al eerder. Oh ja, je had eerst je rekening gechecked. Dat doe ik ook altijd eerst, ik wil niet die vernedering ondergaan terwijl ik met boodschappen en al bij de kassa sta en dan blijkt dat ik niet kan pinnen..vreselijk lijkt me dat.

Je onmisbaar proberen te maken (of misschien ben je dat al) op je werk lijkt me een heel goede tactiek om te zorgen dat je kunt blijven! Hopelijk werpt het zijn vruchten af.

Ik moet eigenlijk een was draaien, maar durf met deze wind de was niet buiten te hangen, dat gaat niet goed vrees ik..denk dat ik nog maar ff wacht. Vanmiddag een stuk met een ex collega meegefietst, die op een andere afdeling werkt. Was gezelly, we kunnen en hebben altijd erg kunnen lachen met elkaar. Zei bij afscheid nog dat ik um anders moest mailen, omdat hij ook tot 17.00 uur werkt op donderdag en dan konden we vaker samen fietsen. Is ook wel zo gezellig natuurlijk.

Zoonlief is trainen, ik ga hier een beetje puinruimen en vast wat eten voorbereiden.

Fijne avond!

Hallo,

Ik ga helemaal niks meer doen vanavond. Het griepvirus heeft ook mij gegrepen helaas.

Zat vandaag bij mijn laatste client en werd me toch opeens beroerd. Heb het gesprek snel afgerond en ben naar huis gegaan, 2 paracetemol genomen, maar het gaat niet lekker. Heb zoonlief gehaald van de bso en snel wat te eten gemaakt voor hem. Die gha ik nu douchen en dan naar bed.

Ik hoop dat een goede nacht slaap helpt, maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor..... Dat zou betekenen dat pleegkind ook maar een weekje moet opschuiven, dat zie ik echt niet zitten nu.

Maar eerst maar eens afwachten hoe het morgen is.

Fijne avond.

Och Dolphientje..beterschap meid! Dat hoor je vaker trouwens, dat het ineens toeslaat, die griep..

Ga je nog laten checken of het de mexicaanse is of...? Wat maakt het ook eigenlijk uit he...

Sterkte meid!

Halloooooo!!

Kalmpjes hier! Dolphine, ben je echt geveld nu? Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt, in elk geval beterschap.

Daan, hoe is het nu met jou? Ben jij alweer wat opgekrabbeld?

Luckieeeeeee!!!! Blijf je nou??

Theetje, hoe zijn de lessen bevallen voor je zoon?

Es, lekker weekend nu he! Moet jij morgen ook weer op het veld staan?

Zoonlief moet uit honkballen, bleh, gruwelijk vroeg op helaas, da's wel jammer, maar ik kan daarna altijd nog terug naarbed als ik wil, maar meestal ben ik dan toch al zo wakker dat daar niks van komt. Verder moet ik eigenlijk toch echt een paar nieuwe broeken, ze beginnen een beetje om me heen te slobberen. Wel een leuke reden om iets nieuws te kopen natuurlijk, haha!

Fijne avond nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven