Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:17
[fgcolor=#FF00BB][Ja, dat is natuurlijk ook zo, lucky lekker weg met B en diaan erg druk met andere zaken. Ik verwacht zowie niet meer terug hoor. Na de meeting had ik dat gevoel al.
En jonnie, leuk juist dat je wat vaker schrijft!
Jouw vakantie naar tunesie schiet al lekker op dus.... Hmmmm ik ben toch wel een beetje jaloers hoor... haha
Dat is ook het funeste van deze rot ziekte he. Je weet dat het ongeneeslijk is, maar je hebt geen idee wanneer het afgelopen is. En dat is misschien maar beter ook.
Gelukkig gaat het beter met je knul thee. Haha aandacht van moeders doet het altijd goed he.
Ik heb uiteindelijk ook mee gegeten bij dat vriendje van zoonlief. Die moeder belde later weer, dat ik ook wel kon komen eten. Gezellig hoor.
Nu ff zoonlief onder de douche zetten, die wil straks heel graag een stukje van popstars zien, dus voorruit maar.
Meiden fijne avond./fgcolor]
En jonnie, leuk juist dat je wat vaker schrijft!
Jouw vakantie naar tunesie schiet al lekker op dus.... Hmmmm ik ben toch wel een beetje jaloers hoor... haha
Dat is ook het funeste van deze rot ziekte he. Je weet dat het ongeneeslijk is, maar je hebt geen idee wanneer het afgelopen is. En dat is misschien maar beter ook.
Gelukkig gaat het beter met je knul thee. Haha aandacht van moeders doet het altijd goed he.
Ik heb uiteindelijk ook mee gegeten bij dat vriendje van zoonlief. Die moeder belde later weer, dat ik ook wel kon komen eten. Gezellig hoor.
Nu ff zoonlief onder de douche zetten, die wil straks heel graag een stukje van popstars zien, dus voorruit maar.
Meiden fijne avond./fgcolor]
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:48
Theetje, ik ben een week ziek geweest, waren geen vrije dagen hoor hi hi.
Wij gaan 10 dagen, ik wilde 8 dagen maar het was veel goedkoper om 10 dagen te gaan, maar.... niet lachen meiden, ik mis mijn kat altijd zo erg. Zij ligt s'avonds in bed altijd tegen mij aan en het is zo'n knuffelbeestje. Maar ja, het is niet anders:)
Scarlet, ik bedoel de ochtend en de middag dat ik dat hongergevoel heb:(
Jij dus niet gehad, bij mij moet ook ff de knop om ha ha, maar eerst ff op vakantie. Volgende week donderdag gaan we en we komen op onze eerste trouwdag weer terug.
Ach Theetje, wat lief van je dt je zo lief bent voor je zoon. Vinden die grote knullen stiekum toch wel lekker dat ze vertroeteld worden door mamsie.
Ik ga nu verder Popstars kijken, toedeloe
Wij gaan 10 dagen, ik wilde 8 dagen maar het was veel goedkoper om 10 dagen te gaan, maar.... niet lachen meiden, ik mis mijn kat altijd zo erg. Zij ligt s'avonds in bed altijd tegen mij aan en het is zo'n knuffelbeestje. Maar ja, het is niet anders:)
Scarlet, ik bedoel de ochtend en de middag dat ik dat hongergevoel heb:(
Jij dus niet gehad, bij mij moet ook ff de knop om ha ha, maar eerst ff op vakantie. Volgende week donderdag gaan we en we komen op onze eerste trouwdag weer terug.
Ach Theetje, wat lief van je dt je zo lief bent voor je zoon. Vinden die grote knullen stiekum toch wel lekker dat ze vertroeteld worden door mamsie.
Ik ga nu verder Popstars kijken, toedeloe
zaterdag 22 augustus 2009 om 14:26
Goede middag,
Lekker he deze zaterdag. Niet te warm, dus lekker klusjes doen in huis en ook niet te koud, dus zoonlief lekker buiten spelen met zijn vriendjes. na ze eerst goed toegesproken te hebben die 2. Vorige keer waren er klachten en bleek het vriendje van zoonlief met plastick flesjes op auto´s te hebben gegooid. OOk heeft hij een taalgebruik..... grrrr.... maar ze zijn gewaarschuwd. Als ze weer ruzie krijgen samen of met anderen of er komen klachten is het de laatste keer geweest dat ze samen hebben gespeeld. Als die ouders niet ingrijpen moet ik het maar doen....
Theetje, ik geloof dat jij dat vroeg he, maar mijn zoon moet maandag weer naar school. Dit weekend dus beetje rustig houden, hem weer enigsinds in het gareel zien te schoppen (wat niet meevalt na een week bij zijn vader). Beetje bijtijds naar bed weer, kortom, ben bezig om de structuur er weer in te krijgen bij hem.
Ik heb zelf de keuken al lekker schoon, wasje buiten hangen, dus alleen nog ff stofzuigen en dweilen en dan ben ik weer zeer content met mezelf... haha.
Fijne zaterdag!
Lekker he deze zaterdag. Niet te warm, dus lekker klusjes doen in huis en ook niet te koud, dus zoonlief lekker buiten spelen met zijn vriendjes. na ze eerst goed toegesproken te hebben die 2. Vorige keer waren er klachten en bleek het vriendje van zoonlief met plastick flesjes op auto´s te hebben gegooid. OOk heeft hij een taalgebruik..... grrrr.... maar ze zijn gewaarschuwd. Als ze weer ruzie krijgen samen of met anderen of er komen klachten is het de laatste keer geweest dat ze samen hebben gespeeld. Als die ouders niet ingrijpen moet ik het maar doen....
Theetje, ik geloof dat jij dat vroeg he, maar mijn zoon moet maandag weer naar school. Dit weekend dus beetje rustig houden, hem weer enigsinds in het gareel zien te schoppen (wat niet meevalt na een week bij zijn vader). Beetje bijtijds naar bed weer, kortom, ben bezig om de structuur er weer in te krijgen bij hem.
Ik heb zelf de keuken al lekker schoon, wasje buiten hangen, dus alleen nog ff stofzuigen en dweilen en dan ben ik weer zeer content met mezelf... haha.
Fijne zaterdag!
zaterdag 22 augustus 2009 om 14:43
Wat een heerlijke dag hè meiden! Ik was er al vroeg uit en ben erg druk geweest samen met X. Maar nu zijn alle klussen gedaan en heb zoonlief bij zijn tante gebracht die haal ik morgen op. Plannen zijn iets gewijzigd. X en ik hebben dus de rest van de zaterdag helemaal voor ons zelf. Heerlijk!
Dolphine, maandag al weer, jeetje ja dan moeten ze weer in het gareel hè. Die van mij ook hoor die heeft nog een dag of tien maar dan gaan ook echt de touwtjes weer strak! Jij ook lekker bezig geweest dus vandaag, we mogen weer trots zijn op ons zelf haha!
Jonnie, getsie, ziek geweest! Nu wel weer helemaal opgeknapt hè! Voor jou lekker aftellen....En dat je je kat mist snap ik best, ik mis mijn hondjes ook altijd zo erg....
Scarlet, joh al tien kilo eraf????!!! Wat is dat voor dieet????
Hihi waarschijnlijk wordt het kaften me uit handen genomen, zoonlief heeft dikke verkering en die moeder had bedacht dat ze er een boekenkaftfeestje van gaan maken dus ik denk dat ik mazzel heb!
Meiden fijne zaterdag
Dolphine, maandag al weer, jeetje ja dan moeten ze weer in het gareel hè. Die van mij ook hoor die heeft nog een dag of tien maar dan gaan ook echt de touwtjes weer strak! Jij ook lekker bezig geweest dus vandaag, we mogen weer trots zijn op ons zelf haha!
Jonnie, getsie, ziek geweest! Nu wel weer helemaal opgeknapt hè! Voor jou lekker aftellen....En dat je je kat mist snap ik best, ik mis mijn hondjes ook altijd zo erg....
Scarlet, joh al tien kilo eraf????!!! Wat is dat voor dieet????
Hihi waarschijnlijk wordt het kaften me uit handen genomen, zoonlief heeft dikke verkering en die moeder had bedacht dat ze er een boekenkaftfeestje van gaan maken dus ik denk dat ik mazzel heb!
Meiden fijne zaterdag
zaterdag 22 augustus 2009 om 16:32
Hallo!
Jaaaa, heerlijk zaterdagje he! Maar ik ben ongelofeloos lui vandaag, heb behalve de afwas en de was eigenlijk niks gedaan..shame on me! Heb ook een beetje last van mijn nek, wrs op de toch gezeten ofzo of iets verrekt, heb gewoon geen zin om iets te doen en heb mijn boek uit gelezen. hihi.
Zoonlief is honkballen, zal nu wel op de terugweg zijn, maar ja, moet uit Emmen komen dus dat zal wel even duren. Ik ben zoooo benieuwd hoe het gegaan is, hij was echt bloednerveus voor dat pitchen.
Ooo Theetje, wat een mazzeltje, geen kaften voor jou dus!
Ja, wilde ik nog vragen, hoe met de verkering was, maar dat zit wel goed dus. Lekker, de dag voor jullie tweetjes!
Dat dieet is een dieet met maaltijdvervanger voor ontbijt en lunch en gaat uit van veel eiwit (dat zit in die maaltijdvervanger) en weinig koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, pasta, koekjes, snoep..Heel veel eigenlijk niet, haha, maar wel veel groente, vlees, kaas.
Jij ook al zo lekker bezig geweest Dolphine, goed zeg! Ja, lastig is dat, als ze een vriendje hebben wat zulke dingen doet/zegt. Is dat hetzelfde vriendje al waar hij van de week geslapen heeft? Misschien kun je eens met die ouders praten?
En anders idd zelf maar ingrijpen.
Jonnie, misschien ligt het eraan hoe je de shakes maakt?
Maak je ze met melk of..? Ik deed eerst altijd met melk, maar nu 100 ml water, dan die shake oplossen daarin en dan 150 ml magere yoghurt. Dan is het wat dikker en lijkt het net yokidrink. Ik weet ook niet of jij gewend bent goed te ontbijten? Vroeger ontbeet ik nooit en nam ook nooit brood mee naar kantoor. Mijn eerste maaltijd pas 's avonds. Jaja, ik weet het, superfout!! Geen wonder dat ik 's avonds altijd trek had! Ontbijten doe ik nu al wel geruime tijd, maar dat lunchen kan ik nog steeds makkelijk overslaan. Doe ik niet hoor! En dring er bij zoonlief ook erg op aan dat ie goed ontbijt.
Gelukkig vandaag mijn shakes binnengekregen. Kon ze nu pas later bestellen doordat die link op de site het niet deed. Ik voelde me net een junk die zijn shotje niet op tijd kreeg, whoehaha! (nou ja, ietwat overdreven natuurlijk..hihi).
Trouwens, logisch dat je begint nadat je op vakantie bent geweest hoor.
Ik ga nog even een wasje ophangen..fijne dag nog!
zaterdag 22 augustus 2009 om 16:55
Ik heb al even stiekem zitten neuzen op de uitslagensite van honkbal en ze hebben verloren met 10-4...jammer! Maar...de vorige wedstrijd, begin van dit seizoen, toen zoonlief nog niet bij dit team zat, werd van deze tegenstander verloren met 7-29 en dat was nog thuis ook. Dus...heel ontevreden hoeven ze hier niet mee te zijn, alhoewel...verliezen is verliezen natuurlijk.
haha.
zaterdag 22 augustus 2009 om 21:37
Nee hoor scarlet, dat vriendje waar hij geslapen heeft is een vriendje van school. Die 2 zaten ook al samen op het kinderdagverblijf en kwamen toevallig bij elkaar in de klas. Zijn nog steeds dikke vrienden.
Dat andere jochie woont hier in de flat en daar mag hij van mij onder geen voorwaarde slapen.
Die ouders sporen niet, niet zo gek dat zo'n jochie ook zulke gekke dingen doet dan he. Maar hij was vanmiddag danig onder de indruk. Begon zich gelijk te verdedigen. In zijn ogen is hij namelijk nooit fout.
Vandaag is het goed gegaan met ze. Ze kwamen op een gegeven moment dingetjes halen om te picknicken, zegt dat jochie, ik heb niks want onze koffie koekjes zijn op. En dat gebeurt dan heel vaak he, komen ze hier wat te drinken of eten halen. Zucht.... Maar goed ze vanmiddag een flesje aangelengd ranja gegeven en een paar koekjes.
Naar bed brengen koste ook weer de nodige moeite vanavond. Pfff hij kan zo lekker dwars zijn. Morgen toch maar weer even het beloningsbord invoeren.
Lekker hoor theetje de zaterdag voor jullie samen. Nog leuke plannen?
Jammer dat ze verloren hebben scarlet, maar idd valt qua uitslag wel mee.
Zoonlief zou in eertse instantie een oefenwedstrijd hebben vandaag, maar gisteren kregen we een mailtje dat het alleen voor de f1 en f2 was. Vond hij wel erg jammer, hij had er wel weer zin in.
nou meiden, ik wens jullie allemaal een fijne avond.
Dat andere jochie woont hier in de flat en daar mag hij van mij onder geen voorwaarde slapen.
Die ouders sporen niet, niet zo gek dat zo'n jochie ook zulke gekke dingen doet dan he. Maar hij was vanmiddag danig onder de indruk. Begon zich gelijk te verdedigen. In zijn ogen is hij namelijk nooit fout.
Vandaag is het goed gegaan met ze. Ze kwamen op een gegeven moment dingetjes halen om te picknicken, zegt dat jochie, ik heb niks want onze koffie koekjes zijn op. En dat gebeurt dan heel vaak he, komen ze hier wat te drinken of eten halen. Zucht.... Maar goed ze vanmiddag een flesje aangelengd ranja gegeven en een paar koekjes.
Naar bed brengen koste ook weer de nodige moeite vanavond. Pfff hij kan zo lekker dwars zijn. Morgen toch maar weer even het beloningsbord invoeren.
Lekker hoor theetje de zaterdag voor jullie samen. Nog leuke plannen?
Jammer dat ze verloren hebben scarlet, maar idd valt qua uitslag wel mee.
Zoonlief zou in eertse instantie een oefenwedstrijd hebben vandaag, maar gisteren kregen we een mailtje dat het alleen voor de f1 en f2 was. Vond hij wel erg jammer, hij had er wel weer zin in.
nou meiden, ik wens jullie allemaal een fijne avond.
zondag 23 augustus 2009 om 20:59
hello ladies,
Hier ben ik weer.
Vandaag naar ajax geweest en zoonlief lekker een dagje naar zijn vader, opa en oma.
Terug naar huis een keer bij de mac gegeten ter afsluiting van de vakantie.
Mannetje heeft wat moeite met in slaap komen. Toch een beetje spanningen voor de eerste schooldag weer morgen.
Maar hij heeft er weer zin in en ik denk dat het hem goed doet, weer in de structuur.
fijne avond.
Hier ben ik weer.
Vandaag naar ajax geweest en zoonlief lekker een dagje naar zijn vader, opa en oma.
Terug naar huis een keer bij de mac gegeten ter afsluiting van de vakantie.
Mannetje heeft wat moeite met in slaap komen. Toch een beetje spanningen voor de eerste schooldag weer morgen.
Maar hij heeft er weer zin in en ik denk dat het hem goed doet, weer in de structuur.
fijne avond.
maandag 24 augustus 2009 om 19:09
Zooo, hehe, boodschappen weer binnen voor 2 dagen.
Eten wordt een latertje, heb zo'n kip in braadzak zakje gekocht, van Maggi en dat moet een uur in de oven. Wel lekker makkelijk en daar houd ik van he! Hopelijk is het lekker, want het is wel iets wat ik nu hebben mag, mjammie.
Zoonlief heeft zijn rooster en is helemaal niet blij, 4 dagen tot 15.20 en 1 dag tot 14.30. Niks geen echt kort dagje ertussen.
Tja, life sucks, hihi. Morgen gaat het echt weer beginnen voor um.
Hij heeft afgelopen zaterdag de hele wedstrijd gepitched en in het begin ging het heel slecht (zei ie), toen maakte de tegenstander ook gelijk 6 punten. Maar daarna kwam ie er steeds beter in, wel fijn dat coach dat ook heeft gedacht en gezien en hem niet heeft gewisseld toen het zo slecht ging, dan zal ie toch wel vertrouwen in hem hebben, whoehaha! Helaas hadden zij ook 1 speler te weinig en geen wissels, dus eigenlijk geen wonder dat ze verloren hebben en dan mogen ze helemaal niet klagen, vind ik..
Ik heb gisteren de 2e helft nog gezien van de wedstrijd Dolphine, het mocht gewoon niet lukken he! Wat een frustrerend gedoe zeg, dat die bal er maar niet in ging!
Hoe is het gegaan op de eerste schooldag weer?
Structuur is toch maar het beste he, voor die kids..
Hier ook weer nodig hoor, nu veel te laat naar bed etc., afgelopen weer. Fijn dat het spelen gisteren wel goed ging. Tja, zulke kinderen heb je er altijd tussen he..dat ze zelf nooit iets hebben. Sneu eigenlijk, want hij weet waarschijnlijk al dat als hij het thuis zou vragen hij toch niets krijgt. Begint de voetbal nu komend weekend weer, of nog niet?
Jonnie, wanneer vertrekken jullie?
Hm, begin trek te krijgen..helaas nog even geduld dus!
Fijne avond
maandag 24 augustus 2009 om 20:46
Scarlet, in principe begint zoonlief zaterdag met een bekerwedstrijd. Alleen... die gaat hij missen, ik ga zaterdag naar mysteryland, dus zoonlief gaat het hele weekend, vanaf vrijdagavond dus naar zijn papa.
Helaas voor hem. Woensdag begint wel weer de training en we zouden nog een mail van de leider krijgen wanneer de competitie weer begint.
Ik had vandaag een erg moeilijke dag. Emoties zitten hoog en het werd me vanavond allemaal even te veel, na een file en een dwars kind die gewoon wegloopt als hij zijn zin niet krijgt werd het me even te veel. tranen met tuiten..... Achteraf viel het natuurlijk wel weer meer en hebben mijn boef en ik het weer goed gemaakt, maar mennn het valt momenteel echt niet mee met hem. Hij luistert voor geen meter, voelt natuurlijk mijn emoties wat betreft mijn moeder aan en maakt daar handig gebruik van.
Op het werk wilden ze me ook weer een gezin in de maag splitsen maar dat heb ik nog even kunnen opschuiven. Nu eerst wat zaken afronden (In september sluit ik 2 gezinnen af en november ook 2) Dan krijg ik weer een beetje ruimte. Gelukkig alle begrip.
Maar dit was een gezin doe al hulp krijgt maar een collega gata minder werken dus moest snel worden overgenomen. Prima maar even niet door mij dus.
Eerste schooldag is hem goed bevallen. Hij vond het erg leuk en is nu al helemaal vol van het feit dat hij na de herfstvakantie met een vulpen gaat schrijven.
Ik ga lekker op de bank hangen nu. Heb een knallende koppijn van de warmte en de opgekropte emoties. In dit soort gevallen missen dan wel weer iemand om even tegenaan te zeiken en iemand die het even van me overneemt als het te moeilijk wordt. Maar helaas da´s het nadeel van single zijn...
fijne avond
Helaas voor hem. Woensdag begint wel weer de training en we zouden nog een mail van de leider krijgen wanneer de competitie weer begint.
Ik had vandaag een erg moeilijke dag. Emoties zitten hoog en het werd me vanavond allemaal even te veel, na een file en een dwars kind die gewoon wegloopt als hij zijn zin niet krijgt werd het me even te veel. tranen met tuiten..... Achteraf viel het natuurlijk wel weer meer en hebben mijn boef en ik het weer goed gemaakt, maar mennn het valt momenteel echt niet mee met hem. Hij luistert voor geen meter, voelt natuurlijk mijn emoties wat betreft mijn moeder aan en maakt daar handig gebruik van.
Op het werk wilden ze me ook weer een gezin in de maag splitsen maar dat heb ik nog even kunnen opschuiven. Nu eerst wat zaken afronden (In september sluit ik 2 gezinnen af en november ook 2) Dan krijg ik weer een beetje ruimte. Gelukkig alle begrip.
Maar dit was een gezin doe al hulp krijgt maar een collega gata minder werken dus moest snel worden overgenomen. Prima maar even niet door mij dus.
Eerste schooldag is hem goed bevallen. Hij vond het erg leuk en is nu al helemaal vol van het feit dat hij na de herfstvakantie met een vulpen gaat schrijven.
Ik ga lekker op de bank hangen nu. Heb een knallende koppijn van de warmte en de opgekropte emoties. In dit soort gevallen missen dan wel weer iemand om even tegenaan te zeiken en iemand die het even van me overneemt als het te moeilijk wordt. Maar helaas da´s het nadeel van single zijn...
fijne avond
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:24
Hee meiden, drukkie druk op werk en dat wordt de komende tijd alleen maar heel veel erger. veel nieuwe systemen waarmee gewerkt moet gaan worden en dat betekent een hoop cursussen naast het gewone werk, pfff. Ook een hoop gezeik om die auto natuurlijk en vervoersprobleem voor X wat weer veel stress geeft want dat het enorm in de papieren gaat lopen is duidelijk. Verder wordt mijn kleine dinnetje gesterriliseerd vrijdag want ik ben bang dat ik anders over een week of 9 oma ga worden....Die kleine donder zou eigenlijk vrijdag worden geholpen maar ondanks zeer scherp toezicht van onze kant heb ik een klein vermoeden dat zijn versiertruuks mijn kleine dinnetje niet ongemoeit hebben gelaten. Hij wordt dus later geholpen.
Ik heb Daantje gebeld gisteren, het emmertje loopt een beetje over en ze heeft nu even tijd nodig voor zich zelf in de uurtjes dat ze niet aan het werk of voor een ander bezig is.Ze is doodmoe maar komt niet genoeg aan d'r rust. Ze hoopt op jullie begrip (NATUURLIJK SNAPPEN WE DAT) en als ze zich wat beter voelt laat ze zich gauw weer hier zien.
Ach wijfie toch (Dolpfine)logisch toch dat het je teveel wordt, en als je kind dan dwars is terwijl de emoties toch al hoog zitten dan krijg je het ook eerder te kwaad. Maar die spanningen moeten er ook wel eens uit hoor, niet opkroppen hoor, zoals ik eerder al zei, je weet me te vinden hè mop!. Gelukkig kun je dat gezin opschuiven en binnenkort een paar afsluiten, dat geeft hopelijk wat meer rust.
Poeh das best een heftig rooster ja Scarlet, snap best dat ie daar van baalt ja! Zijn toch best lange dagen dan voor zo'n knul.
Zoonlief heeft zijn boeken gekaft en hij was helemaal trots, uiteraard zijn boeken uitgbreid bewondert (dan kan die het vorig jaar ook zelf, hihihi). Ik zie ze wel eens liggen ja die kiipies in braadzak, ben beniuwd hoe het smaakt want het ziet er best lekker uit. Laat het ff weten hè.
Veel liefs Thee
Ik heb Daantje gebeld gisteren, het emmertje loopt een beetje over en ze heeft nu even tijd nodig voor zich zelf in de uurtjes dat ze niet aan het werk of voor een ander bezig is.Ze is doodmoe maar komt niet genoeg aan d'r rust. Ze hoopt op jullie begrip (NATUURLIJK SNAPPEN WE DAT) en als ze zich wat beter voelt laat ze zich gauw weer hier zien.
Ach wijfie toch (Dolpfine)logisch toch dat het je teveel wordt, en als je kind dan dwars is terwijl de emoties toch al hoog zitten dan krijg je het ook eerder te kwaad. Maar die spanningen moeten er ook wel eens uit hoor, niet opkroppen hoor, zoals ik eerder al zei, je weet me te vinden hè mop!. Gelukkig kun je dat gezin opschuiven en binnenkort een paar afsluiten, dat geeft hopelijk wat meer rust.
Poeh das best een heftig rooster ja Scarlet, snap best dat ie daar van baalt ja! Zijn toch best lange dagen dan voor zo'n knul.
Zoonlief heeft zijn boeken gekaft en hij was helemaal trots, uiteraard zijn boeken uitgbreid bewondert (dan kan die het vorig jaar ook zelf, hihihi). Ik zie ze wel eens liggen ja die kiipies in braadzak, ben beniuwd hoe het smaakt want het ziet er best lekker uit. Laat het ff weten hè.
Veel liefs Thee
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:34
Hallo allemaal,
Wat een verschil met het weer nu en afgelopen week he..Het is hier gewoon donker nu, niks an! Gelukkig wel droog thuisgekomen, het begon net te sputteren toen in de straat in fietste, dus even hard geracet en heb het gered. Pfoe, khad ook geen jas bij me, dus dat was een mazzeltje..Ik vind het nl nog steeds niet koud.
Hartstikke goed Dolphine, dat je je poot stijf gehouden hebt op je werk. Laat iemand anders dit nu maar eens opknappen. Je moet gewoon ook aan jezelf denken nu. Het feit dat het je af en toe even aanvliegt allemaal, wat logisch is natuurlijk, is toch ook een teken dat je nu gewoon even wat minder kunt hebben dan anders. En af en toe móet het er gewoon even uit, al die opgekropte emoties en na zo'n dag is het dan ook geen wonder..Sterkte meid, die momenten zullen nog vaak genoeg gaan komen..
Jammer dat je zoon de wedstrijd mist..kansje dat zijn vader met hem gaat zit er zeker niet in?
Enne..je kunt altijd tegen ons aanzeiken hoor, hihi.
Maar zaterdag heb je in elk geval een leuk uitje voor de boeg, dat heb je ook wel ff nodig nu he..
Die kip in braadzak is een aanrader. Lekker en makkelijk, al moet je even geduld hebben, whoehaha. Ik had nu de knoflook variant, maar ik denk dat ik paprika misschien nog wel lekkerder ga vinden. Ik ga ze gewoon allemaal uitproberen.
Jonnie, ga jij nu morgen op vakantie of ben je misschien al stiekem weg?? Zo niet, een hele fijne vakantie meid. Hopelijk even lekker genieten en met je gezinnetje bezig zijn.
Fijne avond
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:41
He Theetje, gekruist.
Blehh, wat een nasleep dan weer van de vakantie he..getverdemme, denk je dat je via de verzekering nog wel het een en ander kunt regelen? Maar ondertussen moet je er wel weer mee aan de gang, daar heb ik toch altijd zo de pest an!
Hoe zit dat nou met je hondjes?? Heb je een vermoeden dat ze zwanger is? Omdat je haar nu eerder laat helpen? Of lees ik het nou verkeerd?
Zoon zijn boeken gekaft, goed man!
Daantje, mocht je dit soms lezen..neem de tijd he! Probeer in de tijd dat je idd niet aan het werk bent of voor anderen in de weer (en jou kennende zal dat idd niet veel tijd zijn!) alleen aan je zelf te denken. Hug!
dinsdag 25 augustus 2009 om 18:47
Durf mij haast niet meer te vertonen hier...maar het is even niet anders.
Gaat allemaal even niet zoals het moet gaan,maar er zal best weer eenbetere tijd aanbreken...
ben druk aan de solli!!
heb het helemaal gehad met het zooitje waar ik nu in werk!
had mn baas gevraagt na mn weekje mexgriep of ik wat rustiger ingedeeld zou worden..no problem,maar bij aankomst vorige week woensdag,had mijn lieve collega aan de bali,overal kopje thee,potje thee,middagdutje geschreven...daar waar een gaatje gemaakt kon worden!!!!
Was zo super boos,alsof ik een snotneus heb gehad..en dat ik de boel overdreven heb ofzo!Heb dit ook even bij de baas gemeld,maar moest dat maar als humor zien..tssss...zo zag niemand het overigens...
Overgens heb ik haar vorige week vrijdag maar 3 uurtjes gezien,en we hebben geen woord tegen mekaar gesproken...niet eens een vraag van hoe het met me gaat ect.
Ook even de vraag naar voren geschoven wanneer mn afspraak van nov 2007 voortgezet kan worden(1x pm zaterdag vrij en dinsdags werken) kreeg ik een antwoord van..jamoet ik even kijken of het wel kan etc...
Nou meiden,mn contract nog steeds niet in de la,onproff houdingen binnen het bedrijf,mij de pleuritus werken voor een hongerloontje...ik ben er klaar mee!!!
Heb een solli lopen als zorg ass in een verzorgings huis,met opleiding en doorgroei mogelijkheden,hier bij ons int dorp.
Ook een brochure aangevraagt voor opl.dokterass.even kijken of dit met leren en betaald werken gecombied kan worden,net als die kraam destijds.
Gister maastricht geweest voor hummel en de darmendokkie.
Heel lang verhaal kort te maken,je krijgt een pacemaker in je bil,met ellektrode impulsen gestuurd naar het heilig been toe,waar de zenuw uiteinden van de wervelkollom zitten,en die sturen dan de zenuw aan voor ontlastings continentie(waar het voor bedoeld is)maar een toevallige bijwerking is dat obstipatie patienten(wel 6 stuks..hmfff)er ook baat hebben.
Hoe het precies werkt weten ze niet(en dat stukje vinden we een beetje eng)maar voor nu doet het het!
Hummel zn ene kant zegt doen!..en de andere kant zegt:HO even wachten...wel doodeng als je niet eens weet als arts hoe het werkt,voor hoe lang,wat doet het op langere termijn ect.
Over 2 a 3 maanden vooronderzoeken,en die gaan niet leuk worden.Weer met bariumpap,en nog wat andere onderzoeken.
Mocht daar uit komen dat hij in aanmerking komt,krijgt hij eerst een proefstimulatie van ong 3 weken.
Geeft het verbetering,dan komt op zn vroegst de def. PM in dec 2010..
Maaar...ik laat hummel er eerst heel goed over na denken,probeer in contact te komen met medepatienten,en bij twijfel...gaat ie het vast niet doen..wil hij liever langer wachten totdat er meer duidelijkheid is verworfen in het hele gebeuren.
Dolph moppie,je krijgt nu ook alles op je bordje he mop!?
Ik had je willen bellen vorige week,maar op de een of andere manier is het weer niet gelukt.
Ik ga je deze week nog bellen,miss vanaaf even als het uitkomt.Sterkte mop!
Scar,jouw hummel niet blij met zn rooster(ik teken ervoor en jullie denk ik ook wel..hahah)
verder alles goed op je werk met de dokkies??
Ga jou ook wel even bellen,gaat gewoon sneller....
Jonnie lekker op vakantie,na een griep helemaal welkom lijkt me zo!
kan me levendig voortsellen dat je je poezekind gaat missen hoor...ook niet mijn sterkste kant!
Iig heel veel plezier!
jeetje...hoor net dat wendy van dijk zwanger is!
Essie,we hopen dat je pc snel gemaakt wordt,wordt je ook niet vrolijk van elke keer kapoet!
meiden,moet weer met harige vriend naar buiten..die doet het nog te vaak binnen dus racen geblazen!!!
Gaat allemaal even niet zoals het moet gaan,maar er zal best weer eenbetere tijd aanbreken...
ben druk aan de solli!!
heb het helemaal gehad met het zooitje waar ik nu in werk!
had mn baas gevraagt na mn weekje mexgriep of ik wat rustiger ingedeeld zou worden..no problem,maar bij aankomst vorige week woensdag,had mijn lieve collega aan de bali,overal kopje thee,potje thee,middagdutje geschreven...daar waar een gaatje gemaakt kon worden!!!!
Was zo super boos,alsof ik een snotneus heb gehad..en dat ik de boel overdreven heb ofzo!Heb dit ook even bij de baas gemeld,maar moest dat maar als humor zien..tssss...zo zag niemand het overigens...
Overgens heb ik haar vorige week vrijdag maar 3 uurtjes gezien,en we hebben geen woord tegen mekaar gesproken...niet eens een vraag van hoe het met me gaat ect.
Ook even de vraag naar voren geschoven wanneer mn afspraak van nov 2007 voortgezet kan worden(1x pm zaterdag vrij en dinsdags werken) kreeg ik een antwoord van..jamoet ik even kijken of het wel kan etc...
Nou meiden,mn contract nog steeds niet in de la,onproff houdingen binnen het bedrijf,mij de pleuritus werken voor een hongerloontje...ik ben er klaar mee!!!
Heb een solli lopen als zorg ass in een verzorgings huis,met opleiding en doorgroei mogelijkheden,hier bij ons int dorp.
Ook een brochure aangevraagt voor opl.dokterass.even kijken of dit met leren en betaald werken gecombied kan worden,net als die kraam destijds.
Gister maastricht geweest voor hummel en de darmendokkie.
Heel lang verhaal kort te maken,je krijgt een pacemaker in je bil,met ellektrode impulsen gestuurd naar het heilig been toe,waar de zenuw uiteinden van de wervelkollom zitten,en die sturen dan de zenuw aan voor ontlastings continentie(waar het voor bedoeld is)maar een toevallige bijwerking is dat obstipatie patienten(wel 6 stuks..hmfff)er ook baat hebben.
Hoe het precies werkt weten ze niet(en dat stukje vinden we een beetje eng)maar voor nu doet het het!
Hummel zn ene kant zegt doen!..en de andere kant zegt:HO even wachten...wel doodeng als je niet eens weet als arts hoe het werkt,voor hoe lang,wat doet het op langere termijn ect.
Over 2 a 3 maanden vooronderzoeken,en die gaan niet leuk worden.Weer met bariumpap,en nog wat andere onderzoeken.
Mocht daar uit komen dat hij in aanmerking komt,krijgt hij eerst een proefstimulatie van ong 3 weken.
Geeft het verbetering,dan komt op zn vroegst de def. PM in dec 2010..
Maaar...ik laat hummel er eerst heel goed over na denken,probeer in contact te komen met medepatienten,en bij twijfel...gaat ie het vast niet doen..wil hij liever langer wachten totdat er meer duidelijkheid is verworfen in het hele gebeuren.
Dolph moppie,je krijgt nu ook alles op je bordje he mop!?
Ik had je willen bellen vorige week,maar op de een of andere manier is het weer niet gelukt.
Ik ga je deze week nog bellen,miss vanaaf even als het uitkomt.Sterkte mop!
Scar,jouw hummel niet blij met zn rooster(ik teken ervoor en jullie denk ik ook wel..hahah)
verder alles goed op je werk met de dokkies??
Ga jou ook wel even bellen,gaat gewoon sneller....
Jonnie lekker op vakantie,na een griep helemaal welkom lijkt me zo!
kan me levendig voortsellen dat je je poezekind gaat missen hoor...ook niet mijn sterkste kant!
Iig heel veel plezier!
jeetje...hoor net dat wendy van dijk zwanger is!
Essie,we hopen dat je pc snel gemaakt wordt,wordt je ook niet vrolijk van elke keer kapoet!
meiden,moet weer met harige vriend naar buiten..die doet het nog te vaak binnen dus racen geblazen!!!
dinsdag 25 augustus 2009 om 19:14
Hee Daan! Toch zelluf achter de pc gekropen...., en nu proberen vanaaf even lekker bank te hangen hè! Spannund die solli, oh ik ga zó voor je duimen!!
Nou Scar, laat ik het zo zeggen, hij liep met zo'n enorme stijve pielemuis rond (en dat uit zo'n klein hondje!! Ongelooflijk)dat ik het vermoeden heb dat ze een intiem momentje hebben gehad en als die raak heeft geschoten dan hebben we hier over een week of negen een nest pups en daar zit ik echt niet op te wachten!!! Ik had dus voor vrijdag al een afspraak staan om die kleine te laten helpen maar nu heb ik dat dus verandert, nu gaat ipv die kleine mijn hondendinnetje geholpen worden. Die kleine komt dan volgende maand of zo wel.
Nou Scar, laat ik het zo zeggen, hij liep met zo'n enorme stijve pielemuis rond (en dat uit zo'n klein hondje!! Ongelooflijk)dat ik het vermoeden heb dat ze een intiem momentje hebben gehad en als die raak heeft geschoten dan hebben we hier over een week of negen een nest pups en daar zit ik echt niet op te wachten!!! Ik had dus voor vrijdag al een afspraak staan om die kleine te laten helpen maar nu heb ik dat dus verandert, nu gaat ipv die kleine mijn hondendinnetje geholpen worden. Die kleine komt dan volgende maand of zo wel.
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:52
Whoehaha Theetje, wat beschrijf je dat weer prachtig!!
Maar....het zóu dus kunnen dat je hondendinnetje bevrucht/bezwangert is, toch? Kan ze dan wel gewoon gesteriliseerd worden en moet er dan niet een tja, hoe heet dat bij honden?? Zwangerschapsonderbreking, overtijdbehandeling, abortus??? plaatsvinden?
Daan, you go!! Doorzetten dat gesolliciteer, zijn ze nou helemaal van de pot gerukt daar!! Unbelievable, na je vorige werkgever dacht je in heaven terecht gekomen te zijn, maar dit slaat alles hoor..loze beloftes, collega's die lollig denken te zijn, wegwezen daar!
Oei zeg, dat klinkt echt behoorlijk heftig, wat ze van plan zijn te gaan doen mocht het allemaal doorgaan. Ik kan me voorstellen dat jullie je eerst heel goed willen laten voorlichten en oriënteren etc, want dit is echt geen kattepis!
Het is goed met mijn dokkies, schatjes zijn het, (bijna) allemaal, maar de leukste is helaas nog op vakantie...1 1/2 week nog!
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:24
Hallo, hallo,
Hier ik ook nog ff.
Daan bedankt voor je belletje, dat heeft een mens toch af en toe nodig he.
Vandag ging redelijk met zoonlief. Goed zelfs, bij iedereen, behalve bij mij. Sinds ik thuis ben van het werk is het bal, dwars doen, niet luisteren, onder de tafel zitten ipv op zijn stoel tijdens het eten. Afijn mijn moeder zei dat hij zo lief geweest was tussen de middag en vanmiddag bij zijn vriendje ook. vanmorgen ging het thuis ook goed, dus toch weer wat positieve momentjes. Jammer dat we dag toch weer negatief hebben afgesloten.
Morgen toch maar eens een goed gesprekje met hem hebben dat het voor mij ook een beetje moeilijk is momenteel (thanks diaan). En dan komen we er wel weer uit samen.
Tranen zitten nu toch ook wel weer hoog hoor. Maar goed, straks lekker slapen, morgen lekker dagje vrij en dan ff bijtanken.
Met mijn moeder gaat het goed. Ze gaan zelfs de docering prednison verminderen omdat ze pijnvrij is en de bestraling op dit moment goed zijn werk doet. Dat is dus positief.
Nu mezelf weer een beetje bij elkaar zien te rapen en zoonlief weer een beetje in het gareel krijgen, dan komt het allemaal wel weer goed.
Hier ik ook nog ff.
Daan bedankt voor je belletje, dat heeft een mens toch af en toe nodig he.
Vandag ging redelijk met zoonlief. Goed zelfs, bij iedereen, behalve bij mij. Sinds ik thuis ben van het werk is het bal, dwars doen, niet luisteren, onder de tafel zitten ipv op zijn stoel tijdens het eten. Afijn mijn moeder zei dat hij zo lief geweest was tussen de middag en vanmiddag bij zijn vriendje ook. vanmorgen ging het thuis ook goed, dus toch weer wat positieve momentjes. Jammer dat we dag toch weer negatief hebben afgesloten.
Morgen toch maar eens een goed gesprekje met hem hebben dat het voor mij ook een beetje moeilijk is momenteel (thanks diaan). En dan komen we er wel weer uit samen.
Tranen zitten nu toch ook wel weer hoog hoor. Maar goed, straks lekker slapen, morgen lekker dagje vrij en dan ff bijtanken.
Met mijn moeder gaat het goed. Ze gaan zelfs de docering prednison verminderen omdat ze pijnvrij is en de bestraling op dit moment goed zijn werk doet. Dat is dus positief.
Nu mezelf weer een beetje bij elkaar zien te rapen en zoonlief weer een beetje in het gareel krijgen, dan komt het allemaal wel weer goed.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:43
Hello Ladies,
Tis gelukt!!! Bushboy is net weg en die heeft mijn laptoppie goed aangehaakt aan de draadloze router, wat ik dus niet voor elkaar kreeg...... als ik zag wat hij deed dan had ik het ook niet voor elkaar gekregen hoor!
Zal morgen een stukkie schrijven hoor, duik nu mijn bedje in, tis hectisch op mijn werk en vandaag moest ik een fout van mezelf herstellen. Had een aanvraag voor de verkeerde datum gedaan en die moest geannuleerd en aangevraagd voor 2 weken later. Compleet met personeel erbij en inhuur. Heel gedoe dus om dat weer voor elkaar te krijgen want alles moet volgens vastgelegd protocol. Hoop dat het gelukt is.
Dames slaap lekker en tot morgen!
Tis gelukt!!! Bushboy is net weg en die heeft mijn laptoppie goed aangehaakt aan de draadloze router, wat ik dus niet voor elkaar kreeg...... als ik zag wat hij deed dan had ik het ook niet voor elkaar gekregen hoor!
Zal morgen een stukkie schrijven hoor, duik nu mijn bedje in, tis hectisch op mijn werk en vandaag moest ik een fout van mezelf herstellen. Had een aanvraag voor de verkeerde datum gedaan en die moest geannuleerd en aangevraagd voor 2 weken later. Compleet met personeel erbij en inhuur. Heel gedoe dus om dat weer voor elkaar te krijgen want alles moet volgens vastgelegd protocol. Hoop dat het gelukt is.
Dames slaap lekker en tot morgen!
woensdag 26 augustus 2009 om 17:38
Hoeraaaa Es, gelukt!! Lang leven Bushboy!! (is ie toch nog ergens handig voor..hihi). Hoop je snel weer te lezen! Was alles goed gegaan met het herstellen van?
Ach Dolphientje, tuurlijk ben je nu een beetje labiel en zitten de traantjes hoog..En die kleine man voelt dat feilloos aan natuurlijk, ziet en merkt dat mamma niet haar gewone zelf is en huppetee, daar wordt hij weer onrustig van. Niet leuk om dan te horen dat ie overal zo lief is geweest, behalve bij jou..Is het nog gelukt om een gesprekje met hem te hebben? Hopelijk zie je het vandaag iets zonniger in allemaal, fijn dat het zo lekker gaat met je moeder!
Kben trots op mezelf! Ipv dat ik me de hele middag heb "begraven" met mijn boek, heb ik veel boodschappen gedaan, zoonlief weer voorzien van de nodige Clearasil productjes, hihi, nu maar 5 euro p/st. Daarna wc gesopt, woonkamer alles nat afgenomen en gestofzuigd, al mijn bankzaken voor deze maand geregeld (daar word je dan weer niet vrolijk van zeg...crimmeneel wat een bedragen, zomaar foetsie en wat heb je ervoor??? Tja, je woont en bent verzekerd etc, that's it...BAH) Moet nu alleen nog even afwassen en dan ben ik lekker klaar en mag dan van mezelf lekker gaan relaxen. Op het werk nog steeds druk maar supergezellig, ik zit lekker in mijn velletje, dus mag niet klagen.
Twas trouwens nog best heel lekker weer vandaag, viel me nix tegen.
Kga afwassen!
Eet smakelijk voor straks!
woensdag 26 augustus 2009 om 20:51
Meisjes, na een paar drukke daagjes ga ik morgen lekker op vakantie. Ik ben er wel aan toe hoor, ik vind het eigenlijk te lang duren om zo laat op vakantie te gaan, maar ja het kon niet anders en nu is het dan zo ver.
Dolphine, ik wil jou erg veel sterkte wensen de komende tijd.
Diana , jij ook, denk aan je zelf en ik hoop dat je sollie goed gaat, hou ons op de hoogte.
De rest van de meiden natuurlijk ook de groetjes,
Toedeloe, tot over 10 dagen!
Dolphine, ik wil jou erg veel sterkte wensen de komende tijd.
Diana , jij ook, denk aan je zelf en ik hoop dat je sollie goed gaat, hou ons op de hoogte.
De rest van de meiden natuurlijk ook de groetjes,
Toedeloe, tot over 10 dagen!
woensdag 26 augustus 2009 om 20:53
Pfff wat een dag weer vandaag zeg.
Vanmorgen kwam er een monteur voor de kraan in de keuken (dat na een halve week telefoontjes te hebben gepleegd naar de woningbouw en eneco, kastje naar de muuur e.d.) maar goed vandaag kwam hij dan eindelijk. Die man komt de keuken in, ziet de boiler en zegt meteen, oke je krijgt een nieuwe.... Oke.... hij bellen, ze komen vanmiddag instaleren zegt hij na dat telefoontje. Had ik inmiddels de ochtend thuis gezeten om te wachten op een monteur die niks gedaan heeft, kon ik de middag ook weer thuis gaan zitten wachten. Dus snel de boodschappen gedaan en op schol geregeld dat zoonlief met iemand mee kon rijden naar de training.
Ik heb nu een nieuwe boiler en een schoon huis. Heb het wachten maar met het huishouden gevuld.
Blijkt vanavond dat ik geen warm water heb... zucht....
Zoonlief bij mijn moeder laten douchen en op bed gelegd en toen ging er ineens een lampje branden. Ik had 1 van die monteurs in de meterkast zien rommelen,. Ik krijken net zie ik een knop op uit staan. Konp omgezet en ja hoor, ook het warm water doet het... al is het nu nog koud, want moet eerst opwarmen maar er komt tenminste water uit de warm watrer kraan.
Zoonlief op de valreep nog met zijn fiets tegen een auto aangegaan. zucht... zitten krassen op, dus daar morgen weer achteraan bellen om de verzekering te regelen.
En zo was mijn vrije dag toch weer druk.
Vanmiddag was hier een vriendje te spelen, dat is heel goed gegaan, daarna is zoonlief gaan trainen. Daarna naar mijn moeder gegaan want daar waren mijn broertje en schoonzus. Die zijn vandaag in ondertrouw gegaan en hadden bubbels bij zich.
Met z'n allen even een hapje gegeten en nu eindelijk languit op de bank.
Het naar bed gaan ging weer wat moeizaam vandaag met meneertje, maar verder ging het best goed vandaag.
Vanmorgen kwam er een monteur voor de kraan in de keuken (dat na een halve week telefoontjes te hebben gepleegd naar de woningbouw en eneco, kastje naar de muuur e.d.) maar goed vandaag kwam hij dan eindelijk. Die man komt de keuken in, ziet de boiler en zegt meteen, oke je krijgt een nieuwe.... Oke.... hij bellen, ze komen vanmiddag instaleren zegt hij na dat telefoontje. Had ik inmiddels de ochtend thuis gezeten om te wachten op een monteur die niks gedaan heeft, kon ik de middag ook weer thuis gaan zitten wachten. Dus snel de boodschappen gedaan en op schol geregeld dat zoonlief met iemand mee kon rijden naar de training.
Ik heb nu een nieuwe boiler en een schoon huis. Heb het wachten maar met het huishouden gevuld.
Blijkt vanavond dat ik geen warm water heb... zucht....
Zoonlief bij mijn moeder laten douchen en op bed gelegd en toen ging er ineens een lampje branden. Ik had 1 van die monteurs in de meterkast zien rommelen,. Ik krijken net zie ik een knop op uit staan. Konp omgezet en ja hoor, ook het warm water doet het... al is het nu nog koud, want moet eerst opwarmen maar er komt tenminste water uit de warm watrer kraan.
Zoonlief op de valreep nog met zijn fiets tegen een auto aangegaan. zucht... zitten krassen op, dus daar morgen weer achteraan bellen om de verzekering te regelen.
En zo was mijn vrije dag toch weer druk.
Vanmiddag was hier een vriendje te spelen, dat is heel goed gegaan, daarna is zoonlief gaan trainen. Daarna naar mijn moeder gegaan want daar waren mijn broertje en schoonzus. Die zijn vandaag in ondertrouw gegaan en hadden bubbels bij zich.
Met z'n allen even een hapje gegeten en nu eindelijk languit op de bank.
Het naar bed gaan ging weer wat moeizaam vandaag met meneertje, maar verder ging het best goed vandaag.
woensdag 26 augustus 2009 om 22:00
Hai hai,
Daar ben ik weer. Wat een dag, wat een dag! Wat een gerace weer vandaag! En gelukkig is alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen.
Fijn trouwens Dolphine, dat je gelijk een nieuwe boiler kreeg en dat je daar ook nog niet ik weet niet hoelang achteraan moet gaan.
Wat een verhaal ook weer met je moeder. Ik hoop echt dat het allemaal heel voorspoedig gaat verlopen voor haar en natuurlijk ook voor jullie. Enne, gewoon hier je verhaal doen hoor.
Ik heb ook nog een verhaal maar niet voor hier, dat ga ik jullie nog mailen.
Voetbal is bij jullie dus ook weer begonnen! Hier ook hoor, ik zit er gelijk weer middenin. Vorige week begon de training weer en Larf was gelijk alweer gevraagd om zaterdag mee te doen met een BeachSoccer toernooi en dat vond hij natuurlijk een hele eer dus heb ik ook zaterdag op het strand gebivakeerd, wat trouwens geen straf was hoor, het was hartstikke mooi weer.
Zondag had hij een toernooi met zijn eigen team en die dag heb ik (verplicht) vrijwilligerswerk gedaan. Dat scheelt me 35 euro contributie en dat is dus snel verdiend. Het is 35 euro betalen of 8 uur vrijwilligerswerk op de club.
Ik heb me wel vermaakt hoor want ik heb de hele dag achter de popcorn gestaan. Hele rijen stonden er te wachten dus de dag was zo om.
Scarlet, hoe is het op je werk? Is de werkdruk al wat minder? Tel je de dagen af totdat lekkere dok weer terug is, hihihi....
Hoe gaat het afvallen eigenlijk? Hoeveel kilo ben je al afgevallen of heb ik daar overheen gelezen?
Theetje, het is jullie ook niet gegund hé, wat een verhaal joh over jullie terugreis..... zoiets gun je niemand. Zo ben je gelijk je vakantiegevoel weer kwijt getsie!
Diaan, ook jouw leven is ook nooit saai hé? Er gebeurt altijd wel wat bij jouw.... en zoals ik het lees veelal rottige dingen. Meid, kies voor jezelf en laat je alsjeblieft niet gek maken op je werk hoor. Hoe is het met Hummel? en met je kleine doggie? Begint hij nu toch een beetje zindelijk te worden?
Jonnie, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een fijne vakantie te wensen! Hoe gaat het met je vader? Voelt hij zich nog goed? Enne, je kat niet te veel gaan missen hoor, geniet van je vakantie!
Lucky is nu toch ook weer op vakantie? Of heb ik het mis?
Owww en Scarlet, ik hoor morgen pas of mijn fout goed hersteld is. Gelukkig was ik er op tijd bij want anders was er een klus heel fout gegaan en had het veel geld gekost en was het de vraag nog maar of de klus op een later tijdstip weer opnieuw ingepland kan worden, nu kan er nog het eea hersteld worden.
Ga jullie even mailen met mijn verhaal, dat zet ik niet hier neer ivm de herkenbaarheid.
Maar gelukkig ben ik terug en here to stay!
Sjips, om eea reden kan ik geen smilies invoegen, hoop dat jullie ze zelf kunnen bedenken op de bedachte plekken, hihi
Daar ben ik weer. Wat een dag, wat een dag! Wat een gerace weer vandaag! En gelukkig is alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen.
Fijn trouwens Dolphine, dat je gelijk een nieuwe boiler kreeg en dat je daar ook nog niet ik weet niet hoelang achteraan moet gaan.
Wat een verhaal ook weer met je moeder. Ik hoop echt dat het allemaal heel voorspoedig gaat verlopen voor haar en natuurlijk ook voor jullie. Enne, gewoon hier je verhaal doen hoor.
Ik heb ook nog een verhaal maar niet voor hier, dat ga ik jullie nog mailen.
Voetbal is bij jullie dus ook weer begonnen! Hier ook hoor, ik zit er gelijk weer middenin. Vorige week begon de training weer en Larf was gelijk alweer gevraagd om zaterdag mee te doen met een BeachSoccer toernooi en dat vond hij natuurlijk een hele eer dus heb ik ook zaterdag op het strand gebivakeerd, wat trouwens geen straf was hoor, het was hartstikke mooi weer.
Zondag had hij een toernooi met zijn eigen team en die dag heb ik (verplicht) vrijwilligerswerk gedaan. Dat scheelt me 35 euro contributie en dat is dus snel verdiend. Het is 35 euro betalen of 8 uur vrijwilligerswerk op de club.
Ik heb me wel vermaakt hoor want ik heb de hele dag achter de popcorn gestaan. Hele rijen stonden er te wachten dus de dag was zo om.
Scarlet, hoe is het op je werk? Is de werkdruk al wat minder? Tel je de dagen af totdat lekkere dok weer terug is, hihihi....
Hoe gaat het afvallen eigenlijk? Hoeveel kilo ben je al afgevallen of heb ik daar overheen gelezen?
Theetje, het is jullie ook niet gegund hé, wat een verhaal joh over jullie terugreis..... zoiets gun je niemand. Zo ben je gelijk je vakantiegevoel weer kwijt getsie!
Diaan, ook jouw leven is ook nooit saai hé? Er gebeurt altijd wel wat bij jouw.... en zoals ik het lees veelal rottige dingen. Meid, kies voor jezelf en laat je alsjeblieft niet gek maken op je werk hoor. Hoe is het met Hummel? en met je kleine doggie? Begint hij nu toch een beetje zindelijk te worden?
Jonnie, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je een fijne vakantie te wensen! Hoe gaat het met je vader? Voelt hij zich nog goed? Enne, je kat niet te veel gaan missen hoor, geniet van je vakantie!
Lucky is nu toch ook weer op vakantie? Of heb ik het mis?
Owww en Scarlet, ik hoor morgen pas of mijn fout goed hersteld is. Gelukkig was ik er op tijd bij want anders was er een klus heel fout gegaan en had het veel geld gekost en was het de vraag nog maar of de klus op een later tijdstip weer opnieuw ingepland kan worden, nu kan er nog het eea hersteld worden.
Ga jullie even mailen met mijn verhaal, dat zet ik niet hier neer ivm de herkenbaarheid.
Maar gelukkig ben ik terug en here to stay!
Sjips, om eea reden kan ik geen smilies invoegen, hoop dat jullie ze zelf kunnen bedenken op de bedachte plekken, hihi
donderdag 27 augustus 2009 om 18:07
Hello!
Bijna weekend, hoera! Lange dag vandaag, druk weer.
Jonnie, je bent al weg, maar toch nog (dan lees je het maar als je terug komt, whahaha) een hele fijne vakantie hoor!
Ha die Es, daar ben je dan! Fijn dat je er weer bent!
Wat goed dat bij jullie die mogelijkheid bestaat, om je diensten af te kunnen kopen als je dat wilt..en 8 uur vrijwilligerswerk, is dat voor het hele seizoen?? Damn...dat is niet veel! Kwou dat dat bij onze club zo was!
En, fout goed hersteld? Ik hoop het voor je! De werkdruk is bij ons onverminderd hoog, maar dat mag de pret (letterlijk) niet drukken, haha. Afvallen gaat goed, 11 kg nu....
Straks voetbal he Dolphine, zit je aan de buis gekluisterd?
Is het al geregeld met de verzekering? Zulke dingetjes kunnen altijd gebeuren he, met een kind.
En zomaar een nieuwe boiler, da's ook nooit weg natuurlijk! Ik heb al 100 jaar dezelfde geiser, vlgs mij is dat ding ook wel es aan vervanging toe..
Zoonlief is trainen, ik ga even snel een afwasje doen en een wasje van de lijn halen en dan lekker voetbal kijken denk'k....
fijne aaf!